Σαν ένα τραγούδι…

.
Πέφτει το χιόνι,
δεν θα έρθεις απόψε,
πέφτει το χιόνι
και η καρδιά μου ντύνεται στα μαύρα,
αυτή η απαλή ακολουθία
από λευκά δάκρυα,
το πουλί πάνω στο κλαδί
κλαίει για την ατυχία…

………………………………………………

Δεν θα έρθεις απόψε,
παρ όλη την απελπισία,
πέφτει τα χιόνι….

.

Το αγαπημένο τραγούδι της εφηβείας μου και μερικές φωτογραφίες που τράβηξα προχθές, έφτιαξαν ένα τρυφερό και όμορφο σκηνικό που θα μοιραστώ μαζί σας σήμερα μια και τα χιόνια έλιωσαν…

.

Η είσοδος και στο βάθος το ξύλινο μας σπίτι.

.

.

Η έξοδος, αυτές τις φωτογραφίες τις τράβηξα τις πρώτες μέρες που είχε ακόμα λίγο χιόνι.

.

.

.

Δυο λεπτομέρειες… στη κατηγορία, Art!!!

.

.

Δεν είμαστε ΕΔΩ  για ν’ αποθηκεύουμε πόνο, ανθρώπους, τόπους και γεγονότα μέσα στην καρδιά μας…

Είμαστε ΕΔΩ για να ζούμε από τη καρδιά μας και αυτό είναι δύσκολο αν η καρδιά είναι γεμάτη θλίψη…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

48 Responses to Σαν ένα τραγούδι…

  1. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Όχι όμως ακατόρθωτο η θέρμη της καρδιάς να γλυκάνει τη θλίψη, ε?
    Υπέροχο τοπίο…Να το απολαύσεις όσο κρατήσει εύχομαι καλή μου και ας δημιουργεί και αυτό εμπόδια όταν ξεπερνά τα όρια και τη διάρκεια του χαριτωμένου…;))
    *το λουλουδάκι σου, κόκκινη φωτιά στο λευκό την «τσίμπησα» οκ?? 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν τα σχόλια «ανοίγουν», με τη θέρμη της καρδιάς, έχω προσέξει πως όλη η ατμόσφαιρα αποκτά μια άλλη ζεστασιά! 😉

      Από χθες τα χιόνια έλιωσαν και βρέχει ασταμάτητα, η ομορφιά παραμένει ίδια!

      Μερικά ΑΦιλιά ακόμα! 😉 και το ντροπαλό λουλουδάκι, χάρισμα σου! :))

  2. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Όμορφο τραγούδι κι ωραίες εικόνες.

    Κρατώ την τελευταία σου πρόταση και την κλειδώνω βαθιά μέσα μου. Το μόνο που εύχομαι είναι να μην την ξεχνάω μέσα στην καθημερινότητα της εποχής.

    Καλό σου απόγευμα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχω ζήσει το τραγούδι στα 14 μου… όταν έξω χιόνιζε τόσο πολύ, που ο αγαπημένος μου δεν μπορούσε να πλησιάσει το σπίτι… και έχει πλάκα γιατί κάθε φορά που το ακούω, η καρδιά μου σφίγγεται όπως τότε και μετά σου λένε πως η καρδιά δεν έχει μνήμη… χαχα! 😉

      Μόνο μια δυνατή καρδιά θα αντέξει αυτό που θα ακούσει!

      ΑΦιλιά τελευταίε φίλε μου! )))

  3. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Ωραίο τραγούδι, ωραίες φωτό,ωραίες σκέψεις…

    Η θλίψη να γίνει κουράγιο για νέους αγώνες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα εμείς Κάρυ μου, δεν τους φοβόμαστε τους αγώνες, έτσι δεν είναι;

      «Με κρύα πόδια μπορείς να έχεις ζεστή καρδιά»… διάβασα και κράτησα κάποτε σ’ ένα ποίημα ενός νεαρού Ιρανού μετανάστη του Μωχάμετ Χουσήν, (15 χρονών) φιλοξενούμενος στη Μυτιλήνη…

      Καλή βδομάδα θα ευχηθώ και φυσικά ΑΦιλιά! :))

  4. «Είμαστε ΕΔΩ για να ζούμε από τη καρδιά μας και αυτό είναι δύσκολο αν η καρδιά είναι γεμάτη θλίψη…»

    Ο άνθρωπός σου ,και του καθενός απο εμάς Μαγισσούλα μου (όποιος και αν είναι αυτος), είναι εκεί για να μοιαστεί τη θλίψη σου..

    Φιλί γλυκό Νεραιδούλα μου,,,

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η θλίψη της ανθρωπότητας δεν λιγοστεύει όσο και αν μοιράζεται ΑΦΓιάννη μου!
      Ο καθένας ζει από τα αποθέματα της δικής του καρδιάς…
      γι αυτό και μια δυνατή καρδιά δεν έχει τίποτα να φοβηθεί! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλό Κυριακόβραδο!

  5. Ο/Η Εvie λέει:

    Σου στέλλω Στεφανια μια ζεστή αγκαλιά από τον Αγιο Δομίνικο, οπού βλέπουμε κι εδώ τα νέα σας. Έτσι είναι η ζωή με τα ups and downs. Ελπιζω να ξανά έρθει η σειρα των ups.

    Enjoy το τοπίο σου μαζί με το σπιτικό σου!!! Πολλά ηλιόλουστα φιλιά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλοδεχούμενη Evie μου η ζεστή αγκαλιά…και όταν έρχεται από τον Άγιο Δομίνικο αυτή στα σίγουρα ζεσταίνει! 😉

      Ας ελπίσουμε πως τα downs αυτής της χώρας δεν θα κρατήσουν για πάντα… και θα δούμε σύντομα τα ups της!

      Όσοι από μας έχουν γερή καρδιά…θα αντέξουν, έτσι δεν είναι γιατρέ μου;

      Πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω από το ηλιόλουστο πλέον βουνό μου! :))

  6. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Σε περίμενα.
    Η τσιντόνια σου με σκλάβωσε!!!

    Στη χώρα που ζούμε δεν κατοικεί η θλίψη μαγισσούλα…….δεν βρίσκει θέση μέσα σε τόση ομορφιά!!!

    Φιλιά θαλασσένια ζεστά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ήξερα πως με περίμενες…
      Σου τη χαρίζω τη τσιντόνια αφού τα χιόνια έλιωσαν πια!

      Όταν η καρδιά είναι δυνατή και γύρω της υπάρχει τόση ομορφιά, η θλίψη παύει να έχει θέση…και είναι έτσι όπως το λες!

      ΑΦιλιά ηλιόλουστα μετά από ατελείωτη βροχή! :))

  7. Ο/Η Levina λέει:

    Eυτυχώς αγαπημένη μου που μπορεί ακόμα η καρδιά μας
    να χαίρεται με τα απλά….τις αυλές μας, τα χιονισμένα
    δρομάκια του χωριού μας, τα λουλούδια μας, τον ήλιο
    που γυαλίζει επάνω στο λευκό, με την αγάπη των φίλων μας,
    με τα χαμόγελά μας και ας μας πικραίνουν τόσα….μα τόσα
    πολλά τώρα πια!!!
    Τα φιλιά μου μαγισσούλα μου γλυκειά :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μια δυνατή καρδιά πάντα θα βρίσκει τη δύναμη να χαίρεται και δεν θα αφήνει, τις πίκρες, τη θλίψη και τη μαυρίλα να τρυπώσει μέσα της!

      ΑΦιλιά!
      Η δύση είναι πανέμορφη τώρα που σου γράφω, ας έχουμε και ένα όμορφο βραδάκι! :))

  8. Ο/Η Margo λέει:

    Τι όμορφο τραγούδι!
    Το χιόνι βοηθά να ξεχαστούμε, σαν να μας χαρίζουν παιχνίδι.. όταν λιώσει όμως; Όλα γίνονται όπως πριν..

    Έχεις δίκιο μαγισσούλα μου, αλλά η ζωή μας δοκιμάζει συνέχεια τελευταία..

    Πολλά ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το τραγούδι είναι πανέμορφο, το χιόνι ήταν πανέμορφο και τώρα που έχει «λιώσει», η ομορφιά βρίσκεται πάντα εκεί, έτσι δεν είναι;

      Το θέμα είναι η καρδιά μας Margo μου, κατά πόσο επιτρέπουμε στη θλίψη να τη καταβάλει και αυτό δεν σημαίνει πως σκληραίνουμε τη καρδιά μας, απλά φροντίζουμε να την δυναμώσουμε…
      Η ζωή πάντα μας δοκίμαζε…αλλά πραγματικά δεν είμαστε ΕΔΩ για να αποθηκεύουμε θλίψη!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά…μέσα σε μια δύσκολη δοκιμασία…

  9. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Ωραίο τραγούδι. Ωραίο σκηνικό! Ζήλεψα λιγάκι ομολογώ, εδώ σε εμένα δεν έπεσε χιόνι. Η τελευταία σκέψη ήταν τόσο αληθινή, με αποτέλειωσε!!
    Καληνύχτα γλυκιά μαγισσούλα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαζί με τ’ όμορφο σκηνικό, κράτα μες τη καρδιά σου τη τελευταία φράση…και αυτή θα δεις πως θα λειτουργήσει σαν βάλσαμο! 😉

      ΑΦιλιά με ευχές για ένα τρυφερό βραδάκι! :))

  10. Ο/Η GiP λέει:

    Πολύ ωραίο τραγούδι, αγαπημένο μου κάποτε. Το χιόνι του και η θλίψη του επίκαιρα, άλλο αν στο τραγούδι η θλίψη έχει αιτία ερωτική.

    Ωραίες οι φωτογραφίες σου, ιδίως εκείνη με το κόκκινο να ξεπροβάλλει πίσω από το χιόνι. Τραβάς ωραίες φωτογραφίες, το έχω ξαναπροσέξει !

    Ωραίο το χιόνι, εξαγνίζει, γαληνεύει, όταν έχεις τα μέσα να απολαύσεις την ομορφιά του. Τώρα θέλουμε και λίγο ήλιο να μας ζεστάνει και να δώσει ελπίδα.

    Να είσαι καλά ! με ζέστη και ελπίδα στη καρδιά !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Gip μου, αυτό το τραγούδι ακόμα μου αρέσει…ευτυχώς τουλάχιστον δε «πάσχουμε» από ερωτική θλίψη, χαχα! εγώ τουλάχιστον! 😉

      Όλα θα έρθουν με τη σειρά τους…έτσι μας πάει η ζωή και αν η καρδιά μας είναι δυνατή δεν θα έχουμε τίποτα να φοβηθούμε!

      Ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια! :))

  11. Ο/Η vad λέει:

    Πανεμορφο τραγουδι,γμτ τα νιάτα μας:),αλλά αυτο το χιονι δεν ειναι καιρός να λιώσει;Μας εχει ρημαξει,εχει συμπληρωσει δεκαήμερο κια κομα ριχνει…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο Adamo, στα νιάτα μου υπήρξε απ’ τους αγαπημένους μου!
      Πανέμορφο τραγούδι για ερωτευμένους, για νοσταλγικούς και όχι μόνο! 😉

      Έλα Βασίλη…το χιόνι δεν έλιωσε στα μέρη σου;
      Είναι ζεστή η καρδιά σου; … δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς!

      ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! :))

  12. Αυτές τις μέρες καλή μου μαγισσούλα περιτριγυριζόμαστε κι εμείς απ’ το ίδιο λευκό. Σε κάνει να θελεις να το φωτογραφίζεις συνέχεια όντως. Και με το λευκό έχω αγάπη και με τα ουράνια σώματα και με τη φύση γενικά…. Μου αρέσει που ζω μακρυά απ’την πόλη και μπορώ ν απολαμβάνω ότι στερείται κανείς κοντά της. Ομορφη Κυριακή σου εύχομαι και πολλα πολλά φιλάκια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα το δικό σας λευκό σε τίποτα δε μοιάζει με το ελαφρύ δικό μας «πασπάλισμα», αγαπημένη Gingeroula!!! 😉

      Όσοι από μας ζουν μακριά από τη πόλη, βρίσκονται πιο κοντά στον ουρανό…φτάνει να πατούν στη γη και να κρατούν την καρδιά τους ανοιχτή!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! :))

  13. Ο/Η Selena λέει:

    Φίλη μου, τι πανέμορφες εικόνες!!! Ειδικά εκείνη με το κόκκινο χιονισμένο λουλουδάκι τη λάτρεψα!!! Είναι απίστευτη η ομορφιά της φύσης!!! Το τραγούδι σε συνδυασμό με τα μουντά χρώματα του ουρανού, μου προκάλεσε στεναχώρια κι έτσι δεν το άκουσα όλο :$ να με συγχωρείς γι’ αυτό 🙂

    ΠΑΦφεγγαρόσκονης!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις δίκιο για το τραγούδι Selena μου…και δεν ξέρω αν ξέρεις γαλλικά, γιατί και τα λόγια του είναι στενάχωρα αλλά ταιριάξανε με το προχθεσινό τοπίο…και με τις εφηβικές μου αναμνήσεις!
      Εξάλλου και εμείς έτσι δεν είμαστε, πότε μουντοί, πότε αδιάφοροι, πότε απλά καλά! 😉
      Τώρα που σου απαντώ ετοιμάζεται να δύσει ο ήλιος και όλα γύρω είναι απίστευτα ειρηνικά!

      ΠΑΦ ΠΑΦ ΠΑΦ (Πολλά Αληθινά Φιλιά)….καρδιάς!!! 🙂

  14. Ο/Η melita λέει:

    Καλημέρα Στεφανία μου!
    Έχεις ένα μοναδικό τρόπο να μου φτιάχνεις την ημέρα και την διάθεση!
    Σε ευχαριστώ. Σε φιλώ γλυκά.

  15. Ο/Η Koufetarios λέει:

    Καλησπέρα κι από μένα..!Το τραγούδι σε συνδυασμό με την ζεστή αίσθηση που σου αφήνουν τα (άκρως χειμωνιάτικα)τοπία που παρουσιάζεις, μου αφήνουν μία απόλυτα ισορροπημένο αίσθηση! Πολύ όμορφο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κάθε φορά που τα «γραφόμενα» μου καταφέρνουν να αφήσουν μια ισορροπημένη αίσθηση, αυτό με γεμίζει με μια εξ ίσου ισορροπημένη χαρά! 😉
      Πριν καιρό υποσχέθηκα στον εαυτό μου, πως αυτό το blog θα έχει σαν σκοπό να γαληνέψει και να διώξει (όσο μπορεί) τη θλίψη από τις καρδιές των φίλων μου!

      Καλώς όρισες Koufetarie… πάω ξανά βολτίτσα στο σπιτικό σου! :))

  16. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου δεν είμαστε πάντα τόσο δυνατοί, πονάει η κατάρρευση (όχι μόνο η οικονομική) και αν είναι διαρκείας ένα παραπάνω. Δεν είμαστε γεννημένοι για να ζούμε στη θλίψη, αλλά….

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φυσικά και πονάει Margo μου…ποιος μπορεί να ισχυριστεί το αντίθετο;
    Όλοι μας βλέπουμε (πλέον) πως μέσα από τον πόνο μαθαίνουμε για εμάς και διαπιστώνουμε κάθε μέρα πως κανείς δεν είναι υπεύθυνος για την ευτυχία μας ή τη θλίψη μας…παρά μόνο εμείς!

    Μην επιτρέπεις στη καρδιά σου Margo μου, να τρυπώσει η θλίψη…παρακαλώ!!!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και στο πανέμορφο νησί σου! :))

  18. Ο/Η Άστρια λέει:

    Το τραγούδι όταν το πρωτάκουσα, είχα ζητήσει από τον μπαμπά μου να μου το μεταφράσει, και δεν ήξερα αν το όνομα «Αdamo» ήταν για γυναίκα ή για άντρα:))) σίγουρα από τα γαλλικά τραγούδια που έγραψαν ιστορία!

    Και παρά το χιονισμένο θέμα της, η ανάρτηση αυτή είχε μια ιδιαίτερη ζεστασιά, όπως ξέρει να δημιουργεί γύρω της μια μαγισσούλα, με την παραμικρή αφορμή όπως του τραγουδιού αυτού με όλες τις μνήμες που κουβαλάει μαζί του:)

    Α.φιλιά πολλά
    καλή εβδομάδα:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Αστεράκι μου!
      Όντος, αν δεν έχεις τον δίσκο, (βινύλιο) εκείνης της εποχής που είχε την φωτό του Adamo… μπορείς να μπερδευτείς και να τον περάσεις για γυναίκα! 😉
      Με όλα τα τραγούδια του (ερωτικότατα!) έχω χορέψει στα τότε πάρτι…
      Αχ! ανέμελες εποχές που δυστυχώς οι νέες γενιές δεν νομίζω πως θα ζήσουν…ένας λόγος παραπάνω για να δυναμώσουμε την καρδιά μας και να την κρατάμε πάντα ζεστή!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! :))

  19. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Καταπληκτικό Στεφανία μου!Πόσο όμορφες εικόνες!!
    Καλησπέρα!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τις χρειαζόμαστε τις όμορφες εικόνες και τα σοφά λόγια τέτοιες μέρες!
    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

    ΑΦιλάκια! :))

  21. Ο/Η Ginger λέει:

    Αχ αγαπημένη μου, έτσι κι εδώ όλα λευκα κι εγω που περιμενω με αγωνία να πρασινισουν και να λουλουδιασουν όλα, αφού το τέλος αυτής της ανοιξης και η αρχή αυτού του καλοκαιριού θα είναι ιδιαίτερα σημαντικα για μενα,ανυπομονώ. Κι η βιασυνη αυτή μού φέρνει και θλίψη γιατι με γεμιζει ενοχες που υποσυνειδητα βιαζω τη ζωη μου λες και είναι ατελείωτη. Μα τι με επιασε αποψε! Μαλλον θα φταίει ο ξενοφερτος. αγιος ή κι ο γιος της δικής μας της Αφροδίτης. Καλη σου νυχτα αγαπημενη μαγισουλα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τελικά και αυτός ο καιρός στην Ελλάδα, συνοδεύει τέλεια και τη πολιτική κατάσταση!
      Σήμερα μια έκανε μπόρα με αστραπόβροντα, μετά από μισή ώρα έβγαζε ήλιο και πάλι βροχή, για να καταλήξει σήμερα το βράδυ ο ουρανός να είναι ολοκάθαρος…αλλά άκουσα πως αύριο το απογευματάκι θα έχω εγώ στο βουνό που ζω, πάλι χιόνια…κουράστηκα Ginger μου, αυτό το μια πάνω, μια κάτω-κάτω!!! 😉

      Καλή νύχτα αγαπημένη Gyngeroula!

  22. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    αυτή η φύση …μας ανεφοδιάζει συνεχώς με την τόσο απαραίτητη, πανάκριβη και δυσεύρετη ενέργεια για να πορευθούμε…

    φιλώ σε

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι είναι και στη κυριολεξία Όλυ μου, αύριο θα έρθει ο γιος μια φίλης να κόψει ξύλα από το κτήμα μου γιατί πολλά δένδρα έχουν πέσει και θα τα μοιραστούμε…για «τη δυσεύρετη ενέργεια, απαραίτητη για τη συμπόρευση»! 😉

    Σε φιλώ και σε καληνυχτίζω! :))

  24. Ο/Η Ginger λέει:

    Μαγισούλα μου, η νέα μου ανάρτηση είναι εμπνευσμένη από δικό σου σχόλιο

    http://www.lifebookmarks.net/2012/02/ginger.html

    Σου εύχομαι μιά όμορφη μέρα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλά είσαι τρομερή…καλά σε είχα μυριστεί! 😉
      Πριν απαντήσω στο σχόλιο σου εδώ, έτρεξα στο σπιτικό σου και φυσικά ανταποκρίθηκα στην εμπνευσμένη σου ανάρτηση, τάχιστα (για την πρωτιά!) παρόλο που με περίμενε φίλη blogger μαζί με τον γιό της για να κόψουμε ξύλα από τα πεσμένα δένδρα του κτήματος μου, (για τα τζάκια μας!)
      Σου στέλνω και μαι ντουζίνα ΑΦιλάκια, με τα ευχαριστώ καρδιάς! :))

  25. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Σε πέτυχα 2 φορές σήμερα και επειδή ψάχνω μπλογκ να φρεσκάρω τα διαβάσματα μου και εδώ μου άρεσε η αισθητική, ο λόγος και η θεματολογία θα σε παρακολουθώ με την άδεια σου φυσικά! Καλή συνέχεια Στεφανία!

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς όρισες Georgina στο μπλο-γκούλι μου!
    ΚΑΙ εγώ έπεσα πάνω σου δυο φορές σήμερα…που μπορεί να σημαίνει: «Πεπρωμένο φυγήν αδύνατον» , χαχα! 😉
    ΚΑΙ εμένα μου αρέσει ν’ ανακαλύπτω νέους ανθρώπους μέσα από τα ιστολόγια τους!
    ΚΑΙ εγώ πριν μπω ή αφήσω σχόλιο σε κάποιο blog, το περιδιαβάζω πρώτα και στη συνέχεια αν αισθανθώ πως μπορώ να έχω μια καλή επικοινωνία…δίνω το παρών μου!
    Εδώ είμαστε λοιπόν!
    ΑΦιλιά ΦΕΡΕΚΊΚΟ! :))

  27. Ο/Η smaragdenia λέει:

    Γειά σου ΑΙΝΑΦΕΤΣ

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλέ δεν το πιστεύω…μόνη σου μπήκες ή πάλι μέσω Ουγγαρίας!!!!!!!!!!!
    Αν ναι, περιμένω ΤΗΝ μαντινάδα την πολύ special!!! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια άπειρα! :))

  29. Ο/Η smaragdenia λέει:

    ΤΑ καταφερα!!!! μεσο εγγονής….χα..χα..χαρά εγω να δείς να φιλακια της έδινα…να σοκολατακια…χα..χα.. το προβλημα ήτανε ότι στο μέηλ μου είχε ενα κενό ..που δεν το ειχα δεί…οποτε αυτό το μήνυμα ερχεται κατευθείαν απο Κρήτη!!!!!! θα το πώ και στιν Τζίντερ μετα και να την ευχαριστήσω .για την εξυπηρέτηση…που δεν ήταν και λίγη..έ;;;και τωρα θα αναφερθώ στην όμορφη αναρτησή σου με την υπέροχη μουσική και τίς γαληνεμένες φωτογραφίες σου.. εκεινο το κόκκινο λουλουδακι που προβάλει δειλα..δειλά,. μέσα απο το χιόνι!!!!! και αφού σου άρεσε η μαντιναδα μου σου την στέλνω και εδώ…
    Νά μουν νιφάδα νάσουνα….
    της λίμνης ό καθρέφτης..
    να λίωνεις όταν έρχεσαι…
    στσ αγκάλες μου να πέφτεις!!!!!

    σου στέλνω Σμαραγδένια φιλακια….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ζήτωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
      Η χαρά διπλά δική μου!
      Το μόνο που μένει να κάνει η εγγονή είναι, όταν κανείς «πατά» το smaragdenia, να μπορεί να μπει από εδώ και να διαβάσει το υπέροχο blog σου! 😉

      Ευχαριστώ για την αγαπημένη μου μαντινάδα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πάντα καρδιάς! :))

Σχολιάστε

