Μόνο για παντρεμένους!

Λίγη αίσθηση του χιούμορ,
λίγο γέλιο,
αθωότητα παιδιού
και τι έχεις να χάσεις;
Προς τι ο φόβος;

.

Ναι ξέρω, πως ο τίτλος παραπλανά αλλά επίτηδες τον έβαλα, γιατί ξέρω πως θα διαβάσουν αυτή την ανάρτηση και οι «ελεύθεροι»!
Αξίζει να δείτε το σκετσάκι μέχρι το τέλος, γιατί εκεί είναι το ζουμί!

(δυστυχώς δεν το βρήκα με ελληνικούς υπότιτλους).

.

Και συνεχίζω με μερικά αποφθέγματα πάντα για παντρεμένους!

.

Οι άνδρες θα έλεγαν λιγότερα ψέματα, αν οι γυναίκες τους έκαναν λιγότερες ερωτήσεις.

.

Μια γυναίκα αγωνίζεται χρόνια να αλλάξει τις συνήθειες του άνδρα της και μετά παραπονιέται που δεν είναι ο άνδρας που παντρεύτηκε!

.

Μερικοί άνδρες αγαπούν τόσο πολύ τις γυναίκες τους που για να μη τις φθείρουν χρησιμοποιούν ξένες γυναίκες!

.

Μια γυναίκα ανησυχεί για το μέλλον, μέχρι να βρει έναν άνδρα.
Ενώ ο άνδρας  ποτέ δεν ανησυχεί για το μέλλον μέχρι να βρει μια γυναίκα…

.

Άπιστος δεν είναι ο άνδρας που ερωτοτροπεί αλλά αυτός που δεν επιστρέφει στη γυναίκα του!

.

Η διαφορά μεταξύ ενός εραστή και ενός συζύγου, είναι 15 κιλά!

.

Ένας άνδρας είναι ατελής μέχρι να παντρευτεί μετά είναι τελειωμένος...

.
.ΤΕΛΟΣ.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

60 Responses to Μόνο για παντρεμένους!

  1. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    To βιντεάκι φοβερό! Ακόμα γελάω….
    Συμπέρασμα Οσο και αθώος να φαίνεται μη τον πιστεύεις..! χαχαχαχαχα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τελικά δεν έχω αποφασίσει ποιους «ευνοεί» αυτή η ανάρτηση;

      Και για να αμπελοφιλοσοφήσουμε (που τόσο μας αρέσει) νομίζω πως ούτε τους εαυτούς μας καλά καλά να μη πιστεύουμε!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! :))

  2. Ο/Η Levina λέει:

    Eιλικρινά μετά από τόσο δούλεμα θα του είχα γεμίσει
    τον πισινό χοντρό αλάτι!!! χαχαχαχα

  3. Ο/Η GiP λέει:

    Απίθανο !! Γέλασα Πολύ !! Και τα ρητά/ευφυολογήματα ωραία !!

    Μπράβο Στεφανία !!

    (πρέπει να το αλλάξω γαμώτο και αυτό το κόλπο. Αν έχει διαδοθεί, θα το ξέρει πλέον και η γυναίκα μου !! Χαχαχα
    Εκείνη δεν ξέρει από καραμπίνες αλλά σαν Φαρμακοποιός, θα μου βάλει παραθείο αντί για ζάχαρη σε κανένα καφέ και μετά… θα με βρείτε χαμογελαστό !!)

  4. Ο/Η Margo λέει:

    Πω πω τον λυπήθηκα τον ανθρωπάκο και η νύστα του πήγε περίπατο.. υπομονή γαϊδουρινή χαχα..
    Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου:-)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν είδες το τέλος Margo; Στο τέλος αποδεικνύεται πως άλλα είχε στο νου του ο «ανθρωπάκος» εξ’ αρχής…χαχα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλά να περνάτε στο ανεμοδαρμένο σας νησί…( εμείς σήμερα είχαμε χιονοθύελλα!) :))

  5. Kαλή μου μαγισούλα θα στεναχωρηθείς αν πω ότι δεν συμφωνώ με κανένα από τα αποφθέγματα? Οσο έβλεπα το βιντεάκι σκεφτόμουν «τι καλα που δεν ζηλεύω» αλλά βέβαια δεν υπήρξα και ποτέ ερωτευμένη με τον άντρα μου γιατί να το ξέρεις αυτός ο έρωτας τα κάνει όλα. Μέσα απ’τον έρωτα αρχίζει και το δικαίωμα ιδιοκτησίας του αλλου και παει λεγοντας. Αντι για το οπλο και χωρις να γυρισω πλευρο θα του ελεγα»αγαπη μου καλη διασκεδαση». Ασε που δεν θα ειχα κανει καμμια απο τις ερωτησεις…… Εξωγήινη? Μπορεί

    Φιλάκια Στεφανία μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Gingeroula …Η φίλη μαγισσούλα δεν πρόκειται να στεναχωρηθεί γιατί αυτό το σχόλιο θα μπορούσε να το είχε γράψει και εκείνη…έτσι ακριβώς!!! 😉
      Ναι..τη γνωρίζω αυτή την αίσθηση του εξωγήινου πλάσματος χαχα!

      Επειδή πιστεύω πως για τα περισσότερα δεινά της ανθρωπότητας φταίει το αίσθημα ιδιοκτησίας…και ο καθένας ανήκει στον εαυτό του και λογαριασμό έχει να δώσει μόνο στον εαυτό του…τελεία και παύλα!

      Πολλά πολλά ΑΦιλάκια! :))

  6. Ο/Η smaragdenia λέει:

    ΑΙΝΑΦΕΤΣ μου αγγλικα δεν ξέρω …που να τα μάθουμε τότε.χι..χι.. ομως απολαυσα τα αποφθεγματα..για τους παντρεμένους….να γελάσουμε βρε αδελφέ!!!!..δεν μας πάει…η μιζέρια….εμείς ειμαστε αισιόδοξος λαός!!!!! φιλακια σμαραγδενια απο Κρητη…

    • Ο/Η Selena λέει:

      -Ναι?
      -Ποιός ήταν?
      -Δεν ξέρω. Δεν είπε τίποτα. Απλά το έκλεισε.
      -Γιατί το έκλεισε?
      -Είχε λάθος αριθμός.
      -Γιατί κάποιος να πάρει λάθος αριθμό τέτοια ώρα τη νύχτα?
      -Καλούν τον λάθος αριθμό οποιαδήποτε ώρα τη νύχτα…
      -Γιατί να διαλέξουν αυτόν τον αριθμό?
      -Δε νομίζω ότι τον διάλεξαν. Απλά πληκτρολόγησαν λάθος αριθμό.
      -Είναι σινιάλο?
      -Τι είναι σινιάλο (τι εννοείς)
      -Ο φίλος σου που τηλεφώνησε.
      -Δεν είναι φίλος μου.
      -Εκείνος δεν είναι?
      -Όχι
      -Μα μόλις είπες ότι δεν είπε τίποτα.
      -Δεν είπε.
      -Και πως ξέρεις ότι ήταν άντρας?
      -Δεν το ξέρω.
      -Μα μόλις είπες ότι εκείνος δεν είναι φίλος μου.
      -Το είπα λόγο αυτού που είπες. Βλέπεις, ήθελα να πω όποιος ήταν δεν είπε τίποτα.
      -Και γιατί δεν είπες αυτό?
      -Δεν ξέρω. Εύχομαι να το είχα πει.
      -Είναι μέρος του σχεδίου σου?
      -Ποιό σχέδιο?
      -Να με μπερδέψεις.
      -Πως να σε μπερδέψω?
      -Είναι απλό. Μόλις είπες ότι ήταν άντρας όμως στην πραγματικότητα ήταν γυναίκα αλλά μετά είπες οποιοσδήποτε για να με μπερδέψεις.
      -Όπως μπερδεύει εμένα… Ποιά αυτή?
      -Μη ρωτάς εμένα δική σου φίλη είναι.
      -Όχι αυτή. Ήταν απλά λάθος αριθμός.Αυτό είναι όλο…
      -Είναι όμορφη?
      -Ποιά?
      -Η φιλενάδα σου.
      -Ωχ αμάν. Δεν υπάρχει Αυτή. Κάποιος πήρε λάθος αριθμό αυτό είναι όλο. Αυτό έγινε…
      -Αυτό ήταν σινιάλο?
      -Ποιό?
      -Το κλείσιμο του παραθύρου.
      -Έκλεισα το παράθυρο γιατί κρύωνα.
      -Γιατί δεν έκλεισες το παράθυρο πριν πάρεις το σινιάλο με το τηλέφωνο?
      -Δεν κρύωνα πριν το σινιάλο
      -ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΝΙΑΛΟ!!!
      -Κοίτα! Δεν υπάρχει σινιάλο. Βλέπεις? Δεν υπάρχει Αυτή. Ήταν λάθος αριθμός κι εγώ απλά έκλεισα το παράθυρο γιατί κρύωνα. Αυτό είναι όλο! Πέσε για ύπνο.
      -Είσαι σίγουρος πως το είδε αυτό Αυτή?
      -Ποιό?
      -Το φως που αναβόσβησες!
      -Ποιός να το είδε αυτό?
      -Εσύ να μου πεις. Δική σου φίλη είναι.
      -Μάρθα γιατί δεν κοιμάσαι? Είναι 2:30 η ώρα.
      -Πως ξέρεις ότι είναι 2:30?
      -Αυτό λέει το ρολόι.
      -Ή είναι επειδή αυτή είπε πως θα πάρει στις 2:30.
      -Ποιά???
      -Η κοπέλα που περιμένει έξω για το σινιάλο σου κλείνοντας το παράθυρο αναβοσβήνοντας το φως. Αυτή ποιά!!!
      -Κοίτα! Δεν υπάρχει κοπέλα. Δεν είναι κανείς έξω περιμένοντας. Ήταν λάθος αριθμός κατάλαβες? Γιατί στην ατίθαση φαντασία σου πιστεύεις πως θα ήθελα ακόμα και να συνευρεθώ με άλλη γυναίκα?Το ξέρεις ότι σε αγαπώ!!! Θεέ μου!!! Κοιμήσου επιτέλους!
      -Γλυκέ μου συγγνώμη! Υποθέτω πως απλά ζήλεψα.
      -Δε χρειάζεται. Σ’ αγαπώ! Τώρα πέσε κοιμήσου έχω να ξυπνήσω νωρίς.
      -Κι εγώ σ’ αγαπώ! Συγγνώμη!!!
      -Εντάξει μην ανησυχείς!
      -Άνοιξε την πόρτα και θα στην μπουμπουνίσω!!!

      Αυτός είναι ο διάλογος σε ελεύθερη μετάφραση!!! Ελπίζω να βοήθησα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ’ αρχάς πρέπει να συνηθίσω στη παρουσία σου στο blog μου!
      Η Selena μπήκε στον κόπο και μετέφρασε τον διάλογο, διάβασε τον είναι απίστευτος (αμέσως από κάτω!)

      Πόσο χαίρομαι για τα σμαραγδένια Κρητικά φιλάκια και τα ανταποδίδω εις τριπλούν! :)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ούπς! η απάντηση μου…βιάστηκε και πήγε κάτω από της Selena!

  7. παραλειπόμενο…. το είδες το όμορφο αβαταρ που εφτιαξα για να μην σου σχολιάζω με εξωγήινα σχεδιάκια….εγω η εξωγήινη? Εγώ είμαι στο αβαταρ με βενετσιανικη μασκα! ΦΙλακια καληνύχτας σου στελν ω.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πώς είναι δυνατό Ginger, να μη θαυμάσω το πανέμορφο άβαταρ της εξωγήινης συναδέλφου μου, η μάσκα είναι του γούστου μου όπως και η Κυρία που την φοράει…χιχι!!! 😉
      Έχω μια μικρή συλλογή από βενετσιάνικες μάσκες (υπόλοιπα) από κάποια πάρτι, άλλων εποχών!

      ΑΦιλάκι και από εδώ! :))

  8. Χαίρομαι που κατάλαβα το βίντεο. Ήταν μια καλή ευκαιρία να εξασκήσω τα Αγγλικά μου. Που η γνώση μου σε αυτά είναι πιο πολύ χάρη στο Διαδύκτιο (εμπειρική) παρα από σχολείο-φροντιστήριο (ούτε Lower δεν έχω).

    Τα αποφθέγματα μια χαρά τα βρίσκω!!!

    !!ΦΑΣΜΑ!! καλή μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εγώ χαίρομαι ΑΦΓιάννη μου που μπόρεσες και έκανες την πρακτική σου!!! 😉
      Τώρα πήγαινε και στο σχόλιο-μετάφραση της Selena να διαβάσεις και την επίσημη μετάφραση!

      ΑΦιλιά μ’ ένα όμορφο Σ/Κ! :)))

  9. Ο/Η thalassokratort λέει:

    Μαγνήτης ο τίτλος!!!!!!!!!!!!!!

  10. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Μαγισσούλα μου να σαι καλά, ακόμη γελάω!
    Ε λοιπόν το απόγευμα θα δείξω την ανάρτησή σου στον άντρα μου, θέλω να δω την φάτσα του και να ακούσω τα σχόλιά του χα χα χαα!
    Ευτυχώς διαθέτει και αυτός αίσθηση του χιούμορ!
    Σε φιλώ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα πώς θα γινόταν η Έλενα της καρδιάς μας, να μην έχει άντρα με χιούμορ! 😉

      Κανείς δε σχολίασε τα ζευγαράκια νεόνυμφων πάνω στις γαμήλιες τούρτες…σνιφ!

      Και εγώ σου στέλνω πολλά ΑΦιλάκια! :)))

  11. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Άιναφετς, να είσαι καλά. Γέλασα με την ψυχή μου, καταπληκτικό το βίντεο…, όπως και ολόκληρη η ανάρτηση 🙂

    Μου ήρθε στο μυαλό κάτι που διάβασα / άκουσα / μου είπαν (δε θυμάμαι), ότι ο γάμος γίνεται για να αντιμετωπιστούν και να λυθούν τα προβλήματα που δε θα υπήρχαν αν δεν υπήρχε κι ο γάμος!

    Την καλημέρα μου και πάντα τέτοια 🙂

  12. Ο/Η Selena λέει:

    Λοιπόν να κάτι που δεν καταλαβαίνω… Γιατί οι άνθρωποι έχουν την τάση να θέλουν να αλλάξουν τους ανθρώπους που έχουν δίπλα τους? Έτσι δε με γνώρισες? Έτσι δε με θέλησες? Έτσι δε με πήρες? Και δε μιλάω μόνο για τον γάμο. Ποτέ δε θέλησα να αλλάξω κάποιον άνθρωπο… Αυτό που είδα και θέλησα εξ αρχής αυτό ζητάω να έχω και τίποτα άλλο!!!
    Μα τόσο εξωγήινος είμαι???

    Πολύ καλό το βιντεάκι!!! Γέλασα πολύ!!!

    ΠΑΦφεγγαρόσκονης με πολλή αγάπη!!!

  13. Ο/Η glarenia λέει:

    Χαχα… το τελευταίο όλα τα λεφτά!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Glarenia μου (σε σκεφτόμουν το πρωί, γιατί χάθηκες;) γι’ αυτό και τελείωσα με τους τελειωμένους και γιατί όχι και με τις τελειωμένες χαχα! 😉
    Σαν πολύ τους πυροβολούμε!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! :))

  15. Ο/Η koufetarios λέει:

    Αρχικά βλέποντας το βίντεο έλεγα για τη γυναίκα »Άμα θέλει ο άνθρωπος να βρει ψεγάδι στον άλλο μπορεί και να τα καταφέρει!» αλλά στο τέλος ο σύζυγος ήταν διαβασμένος καλά μέχρι που… την πάτησε!! Υπέροχο βίντεο! Όπως και τα αποφθέγματα κατά γενική ομολογία κρύβουν μεγάλες αλήθειες!
    Καλή σου μέρα Άιναφετς!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλησπέρα Μαβιέ (αν υποθέσουμε πως το Κουφετάριος είναι το επίθετο σου!) 😉
      Πόσο καλό κάνει να μπορούμε να γελάμε και βασικά να αυτοσαρκαζόμαστε, γιατί σε περιόδους κρίσης, αν χαθεί το χιούμορ, χάνουμε και το παιχνίδι!

      Καλό μας Σαββατοκύριακο! :))

  16. Ο/Η thalassokratort λέει:

    για τους ….παντρεμένους.

  17. Ο/Η ainafets λέει:

    χαχα! και για τους ανύπαντρους…για να φυλάγονται! 😉

    ΥΓ: Αυτό το t, στο τέλος του thalassokrator…μήπως είναι τα αρχικά του «terrible»?

    ΑΦιλιά και καλή ξεκούραση! :))

  18. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Στεφανία μου πόσο όμορφα όσα γράφεις πάντα..γελάω πάρα πολύ..πραγματικό,αβίαστο γέλιο που προσφέρει ένας άνθρωπος με αληθινό χιούμορ…σε ευχαριστώ για τη χαρά που μου προσφέρεις!!

  19. Ο/Η ainafets λέει:

    Καλημέρα Νικολέττα μου!
    Δεν θα μπορούσα να διαβάσω πιο όμορφο σχόλιο!

    Όταν δίνεις χαρά αυτό σου επιστρέφεται στο χιλιαπλάσιο, έτσι πάει!!!

    ΑΦιλάκια και να έχεις μια υπέροχη ηλιόλουστη Κυριακή! :))

  20. χαχαχαχα πολυ καλο
    και μετα μου λενε να ξανα (φτιαξω)
    τη ζωη μου χαχαχα

    Πολυ καλο πραγματικα

    Τις καλημερες μου απο τα Χανια

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλέ μου Παναγιώτη, πολύ θα λυπηθώ αν κάτι «τέτοιες» αναρτήσεις, σ’ εμποδίσουν να ξαναφτιάξεις τη ζωή σου! χαχα! 😉

      Πολλά ΑΦιλιά από την ΒΑ Αττική…βροχερή σήμερα! :))

  21. Ο/Η Selena λέει:

    Άιναφετς μου δεν ξέρω τι να πω πραγματικά… Ίσως επειδή δεν έχω λογαριασμό στο wordpress?!?! Λέω εγώ τώρα… Όπως και να έχει όποιος θέλει να με βρει με βρίσκει 🙂 Ρωτώντας πας στην Πόλη… Σωστά???

    ΠΑΦφεγγαρόσκονης με πολλή πολλή αγάπη!!!

  22. Ο/Η melita λέει:

    Μαγισσούλα μου , ξεκαρδίστηκα με το post σου!! Φοβερό!
    Και αν μου επιτρέπεις σου δίνω και εγώ μερικά αποφθέγματα για το γάμο με την ελπίδα να γελάσεις και εσύ με αυτά 🙂 :

    «Παντρέψου οπωσδήποτε. Αν πάρεις καλή γυναίκα θα είσαι ευτυχισμένος, αλλιώς θα γίνεις φιλόσοφος» – Σωκράτης.

    «Ο γάμος είναι η αρχή της φθοράς για τον άντρα και σημείο εκκίνησης για τη γυναίκα» – Πλάτων.

    «Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό. Η γυναίκα μου παίρνει απλώς τις αποφάσεις» – Γούντι Αλεν.

    «Δυο μυστικά υπάρχουν για να κρατήσεις τον γάμο σου: Οταν έχεις άδικο, παραδέξου το, κι όταν έχεις δίκιο, σώπαινε» – Νας.

    «ΟΤΑΝ κάποιος σου κλέβει τη γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από το να τον αφήσεις να την κρατήσει» – Σάσα Γκίτρι.

    «Οι γυναίκες μάς εμπνέουν μεγάλα πράγματα και μας εμποδίζουν να τα αποκτήσουμε» – Δουμάς.

    «Είπα μερικές λέξεις στη γυναίκα μου και μου απάντησε με μερικές παραγράφους» – Ανώνυμος.

    «Κάποιοι ρωτούν για το μυστικό του μακροχρόνιου γάμου μου. Διαθέτουμε χρόνο να πηγαίνουμε δυο φορές την εβδομάδα σ’ ένα εστιατόριο. Λίγο φως των κεριών, δείπνο, χαμηλή μουσική και χορό. Εκείνη πηγαίνει τις Τρίτες, εγώ τις Παρασκευές» – Χένι Γιούγκμαν.

    «Δεν ανησυχώ για την τρομοκρατία. Ημουν παντρεμένος δυο χρόνια» – Σαμ Κίνισον.

    «ΥΠΑΡΧΕΙ ταχύτερος τρόπος να μεταφέρεις χρήματα από το e-banking. Ονομάζεται γάμος» – Τζέιμς Χόλτ ΜακΓκράβαν.

    «Ημουν άτυχος και με τις δυο γυναίκες μου. Η πρώτη μ’ εγκατέλειψε και η δεύτερη δεν το έκανε» – Πάτρικ Μέρεϊ.

    «Ο αποτελεσματικότερος τρόπος να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις μια φορά» – Ανώνυμος.

    «Ξέρετε τι έκανα πριν παντρευτώ; Ο,τι μου άρεσε!» – Χένι Γιούγκμαν.

    «Η γυναίκα μου κι εγώ ήμασταν ευτυχισμένοι για 20 χρόνια. Μετά συναντηθήκαμε» – Ρόντνεϊ Ντέιντζερφιλντ.

    «Η καλή γυναίκα συγχωρεί τον άντρα της όταν αυτή έχει άδικο» – Μίλτον Μπερλ.

    «Κάποιος έβαλε αγγελία και ζητούσε γυναίκα. Την επόμενη μέρα έλαβε 100 γράμματα. Ολοι του έλεγαν το ίδιο πράγμα: «Μπορείς να πάρεις τη δικιά μου»» – Ανώνυμος.

    ΠΡΩΤΟΣ άντρας (υπερήφανα): «Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος!». Δεύτερος άντρας (λυπημένα): «Τυχερέ, η δικιά μου ζει ακόμα».

    «Ο γάμος είναι ένα μυστήριο τρένο… Οσοι περιμένουν στο σταθμό, αγωνιωδώς βιάζονται ν’ ανεβούν στην πρώτη αμαξοστοιχία. Οσοι βρίσκονται πάνω, αγωνιωδώς θέλουν να κατεβούν στον πρώτο σταθμό… Ενδεχομένως να υπάρχει μια λογική εξήγηση – παρά το γεγονός ότι τα ζευγάρια καταφεύγουν στο γάμο χωρίς λογική εξήγηση. Οι πρώτοι, ρομαντικοί και αθώοι, απλά πιστεύουν στο ταξίδι, στην Ιθάκη… Οι δεύτεροι, υποψιασμένοι και πονεμένοι, απλά έχουν καταλάβει μετά το πρώτο τούνελ ότι δεν υπάρχει Ιθάκη»… Συνταξιούχος μηχανοδηγός.

    «Η Βίβλος έχει μια λέξη για να περιγράψει το «ασφαλές σεξ»: τη λένε γάμο» – Γκάρι Σμόλεϊ, συγγραφέας.

    «Το πρόβλημα με τις γυναίκες είναι ότι ενθουσιάζονται με το τίποτα και μετά το παντρεύονται» – Σερ, Αμερικανίδα τραγουδίστρια.

    «Είμαι ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα εδώ και σαράντα χρόνια. Αν το μάθει η γυναίκα μου θα με σκοτώσει» – Χένρι Γιάγκμαν.

    Σου στέλνω αγγελικά φιλιά!

  23. Ο/Η ainafets λέει:

    Ω! Melita!
    Ευχαριστώ πολύ πολύ, για τα «μερικά» αποφθέγματα σου!

    Όταν έψαχνα για να αναρτήσω τα δικά μου, διαπίστωσα πως το 99% είναι φαλλοκρατικά και υποβιβάζουν (έστω και χιουμοριστικά) τη γυναίκα! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλή μας βδομάδα! :))

  24. Ο/Η Άστρια λέει:

    :)))) χαχαχαααα
    μα πού το ξετρύπωσες;;;!!!!

    πάντως κάποια από τα μικρά γνωμικά μάλλον γράφτηκαν από ανδρικό χέρι, δηλαδή ανδρικό μυαλό:))) αν και αρκετά αληθινά:))

    Αφιλάκια πολλά μαγισσούλα μας
    καλό βράδυ, καλή εβδομάδα!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα φυσικά Αστεράκι μου, είμαι σίγουρη πως όλα γράφτηκαν από άνδρες!
    Έτσι αποδεικνύεται πως μόνο οι άνδρες έχουν πρόβλημα με τον γάμο, (αφού καλά καλά παντρευτούν!)…χαχα!
    Αυτό εξηγεί τον μισογυνισμό αυτών των αποφθεγμάτων! 😆

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια συναδελφικά! ;))

  26. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Αδικαιολόγητα καθυστερημένη….
    Νομίζω ότι τώρα πια είναι αντεστραμένα όλα αυτά, ευτυχώς το χιούμορ τα δείχνει όλα χαριτωμένα.

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και επειδή δεν σ’ έβλεπα και πουθενά, είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι!
    Χαίρομαι που σ’ έκανα έστω να χαμογελάσεις! 😉

    ΑΦιλιά! 🙂

  28. To πρόβλημα με το post αυτό είναι πως μέχρι να κάνω scroll down διαβάζοντας τα υπόλοιπα σχόλια, ξέχασα τι ήθελα να σου γράψω….:-)
    Το βιντεάκι σούπερ, να μην πω περισσότερα με κάλυψαν οι υπόλοιποι.
    Να σου πω μόνο το εξής:
    Περί γάμου
    »Ο έχων καλή σύζυγον, ευτυχής εστί. Ο έχων κακή σύζυγον, φιλόσοφος γίγνεται. Τούτο δε, παντός ανδρός κέρδος.»
    Τάδε έφη Σωκράτης και αυτό ήταν το κείμενο στο προσκλητήριο του γάμου μου. Απλώς προσθέσαμε ονόματα, εκκλησία και ώρα. Οι φεμινίστριες στράβωσαν αλλά ήρθαν στο γάμο. Η αλήθεια είναι ότι ο Σωκράτης αυτοσαρκαζόταν διότι ως γνωστόν η γυναίκα του ήταν μία πραγματική στρίγγλα και του έκανε τη ζωή πατίνι. Θα μου πεις, είχε άδικο; αφού που τον έχανες που τον έβρισκες στις πλατείες να αγορεύει ενώ αυτή είχε όλη την ευθύνη του σπιτιού. Βέβαια τόσα χρόνια μετά το σύμπαν για τον Σωκράτη μιλάει. Ούτε λέξη για τη γυναίκα του που είχε το σπίτι πάντα πεντακάθαρο και ντρεπόσουν να μπεις. Αααααχχχχ άτιμη κοινωνία, οι αφανείς ήρωες αυτής της ζωής….

    ΦΑΣΜΑ ΦΑΣΜΑ ΦΑΣΜΑ !!!

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! μόνο επειδή ήταν ο Σωκράτης τον συχωρούμε!!!
    Τον πρώτο μου γιο, τον γέννησα στο Παρίσι και ήμουν πολύ μικρή και πολύ ανόητη (από τότε!) Τότε οι φεμινίστριες ούρλιαζαν, «πετάξτε τα σουτιέν» και «δεν είσαστε αγελάδες για να θηλάζετε» και άλλα παρόμοια…και εγώ η ανόητη δεν θήλασα τον κακόμοιρο τον Φρεντερίκ…τέτοια αθλιότητα τότε!!!
    Νομίζω πως πρέπει να τηρούνται οι ρόλοι στη ζωή και ας δουλεύουν και οι δυο γονείς πια και ας μοιράζονται τις ευθύνες του μεγαλώματος των παιδιών…Οι ρόλοι, ρόλοι…αλλιώς ο γάμος παρουσιάζει το πρόσωπο που βλέπουμε τώρα στην κοινωνία μας! 😉

    Φιλάκια ΑΑ και πολύ τρυφερά στους τρις σας! :))

Σχολιάστε

