Ζήσε…

.

.

Πριν λίγο καιρό μου έστειλαν ένα κείμενο που προσωπικά μου έκανε κλικ: Είχε τον τίτλο «Ζήσε».
Αυτός που μου το έστειλε, δεν ανέφερε πιάνου είναι.
Μήπως τελικά σημασία δεν έχει ποιος λέει τι, αλλά τι λέει;

ΖΗΣΕ

Αγάπησε σαν να μην έχεις ποτέ πληγωθεί.

Δούλεψε σαν να μη χρειάζεσαι χρήματα.

Χόρεψε σαν να μη σε κοιτάζει κανείς.

Τραγούδησε σαν να μη σε ακούει κανείς.

Κάνε πράγματα που αγαπάς και σ’ ευχαριστούν.

Φρόντισε τους φίλους σου.

Απόλαυσε το παρόν και δες το θετικό της κάθε κατάστασης.

Μην εγκαταλείπεσαι αν καμιά φορά τα πράγματα δεν γίνονται όπως θα έπρεπε.

Οι πραγματικοί νικητές είναι αυτοί που αγωνίζονται και δεν εγκαταλείπονται… Ζήσε.

.

Μια από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες…
Δυνάμωσε τον ήχο,  βάλε full screen και απόλαυσε το πάθος!

.
Ζήσε με πάθος…

Ζήσε, σαν να είναι ο παράδεισος στη γη…

.


About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

38 Responses to Ζήσε…

  1. Ο/Η GiP λέει:

    Πολύ καλό, το ξέρω. Δεν θυμάμαι αν το ξέρω με τα ίδια ακριβώς λόγια ή παρόμοια, ήταν πριν χρόνια. Έχω μία αμυδρή εντύπωση ότι ήταν παρόμοιο και όχι άλλο μαζί, τμηματικά δοσμένο αλλά μπορεί να κάνω λάθος.

    Είναι πολύ ωραίο όμως και σωστό ! Πάντα επικαιρό !

  2. Ο/Η AnD λέει:

    Ζήσε με πάθος….
    Μόνο έτσι θα έπρεπε να ζούμε. Και το «Ζήσε» θα έπρεπε αυτόματα να παραπέμπει σε όλα αυτά χωρίς να χρειάζονται περαπάνω λέξεις.
    Παρόλα αυτά, καλό είναι να τα λέμε, να τα ακούμε, να τα επαναλαμβάνουμε μέχρι να μας γίνει τρόπος ζωής, να μάθουμε να ΖΟΥΜΕ κι όχι απλά να υπάρχουμε. Να εκτιμήσουμε αυτό το δώρο που μας δόθηκε κι όχι να ζούμε στη σκιά των φόβων μας.

    Καλό βράδυ…

    • Ο/Η Τελευταίος λέει:

      Πολύ όμορφα λόγια. Αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να τα συμπληρώσω με τη ρήση του Γκάντι: «Πρέπει να ζούμε σαν να πρόκειται να πεθάνουμε αύριο και να μελετάμε σαν να πρόκειται να ζήσουμε για πάντα.»

      Καλό σου βράδυ.

      Υ.Γ. Πάλι θα πάω για ύπνο γεμάτος σκέψεις… εξαιτίας της ανάρτησής σου βεβαίως, χα, χα, χα.. 😉

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Μου επιτρέπεις να προσθέσω ένα άλλο…τελευταίο, Τελευταίε; 😉
        Ζήσε στο σήμερα, γιατί το χθες πέρασε…και το αύριο μπορεί να μην έρθει ποτέ…

        ΑΦιλιά και ελπίζω να πέρασες μια όμορφη νύχτα! :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φακούλα, το να μπορείς να ζεις με πάθος, χρειάζεσαι ενέργεια και για να έχεις ενέργεια, καλό είναι να μην εγκαταλείπεσαι στα πάθη σου και πάνω απ’ όλα να μη φοβάσαι!!! 😉

      ΑΦιλιά με πάθος!!! :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φακούλα…η απάντηση στο σχόλιο σου, λόγο πάθους, πέρασε κάτω από το σχόλιο του Τελευταίου… αυτά παθαίνεις όταν δεν προσέχεις!

  3. Ο/Η Margo λέει:

    Αν αναλογιστούμε μάλιστα πόσο μικρή μπορεί να είναι η ζωή, όλα αυτά έχουν πολύ πολύ μεγάλη αξία!
    Δεν αξίζει για τίποτα να πάψουμε να ζούμε και μάλιστα με πάθος!
    Μαγισσούλα μου, έκανες πολύ καλά που μας υπενθύμισες αυτό που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο.

    Όμως με έβαλες σε σκέψεις.. ενώ καταλαβαίνω την ορθότητα αυτών των λόγων και ας πούμε πως ζω κάπως έτσι, μεγαλώνω τα παιδιά μου πιέζοντάς τα να κάνουν πράγματα που εγώ θεωρώ σημαντικά. Όπως για παράδειγμα την εργασία, όχι όμως για την ταμπέλα του καλού μαθητή αλλά για τη γνώση αυτή καθεαυτή. Αν όμως το παιδί δεν το ενδιαφέρει να μάθει, βαριέται και προτιμά να ζει στον δικό του υπέροχο κόσμο?
    Με αυτόν τον τρόπο δεν το απομακρύνω από αυτό που του λέει η καρδιά του;;;

    Δε ρωτώ μόνο μια ξεχωριστή μαγισσούλα αλλά και μια έμπειρη μητέρα;-)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Margo μου!
      Καταλαβαίνω το πραγματικό σου ενδιαφέρον και τον προβληματισμό σου, σχετικά με τον μεγάλωμα των παιδιών…μεγάλο θέμα άνοιξες… πάντως δεν είμαι της άποψης πως πρέπει να πιέζουμε τα παιδιά να κάνουν αυτό που εμείς θέλουμε ή θεωρούμε σωστό…
      Το πώς ζούμε εμείς οι ίδιοι, γι αυτά είναι ο καλύτερος δάσκαλος και αν πραγματικά υπάρχει ΑΓΑΠΗ φροντίδα, καλοσύνη, θα βρουν το δρόμο τους…»Θα ανθίσουν»!!!

      Ο Παρομυθοσύντροφος, έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο «Τα ευτυχισμένα παιδιά θέλουν γονείς χωρίς εγώ» εκδόσεις Καστανιώτη…Είμαι σίγουρη πως θα σου λύσει πολλές απορίες! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ΚΑΙ στα μαγισσόπουλα! :))

  4. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Εξαιρετική ταινία κυρίως λόγω του λατρεμένου Μπαρίσνικοφ, εξαιρετικό σύνθημα που αξίζει να χαράξει κανείς σαν τατουάζ στην καρδιά του…ΖΗΣΕ…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτός ο Μπαρίσνικοφ Βολτίτσα μου, (εδώ στα πολύ νιάτα του!) μεταδίδει αυτό το πάθος…πάθος να ζει κανείς με όλο του το είναι!
      Πώς ζούμε άραγε;

      ΑΦιλάκια και καλή μας νύχτα! :))

  5. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Όπως το λες..σημασία έχει τι λέει κάποιος..όχι ποιός είναι..Υπέροχο Στεφανία μου..καταπληκτική και η ταινία….
    καλησπέρα και πολλά πολλά φιλάκια!! 🙂

  6. Ο/Η ασωτοςγυιος λέει:

    ετσι ειναι , απλες σημαντικες σειρες που πρεπει να εχουμε παντα μεσα μας
    ζησε προχωρα αγαπα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όμορφα αυτά που λες, άσωτο αγόρι!
      Ας προχωρήσουμε λοιπόν και ας αλλάξουμε τον κόσμο γύρω μας ξεκινώντας από τους εαυτούς μας…, ένας ν αλλάξει αληθινά και θα επηρεάσει με το παράδειγμα του πολύ κόσμιο΄και αυτό είναι νόμος! 😉

      ΑΦιλιά και να έχεις μια όμορφη και γεμάτη μέρα! 🙂

  7. Ζω…

    Μία πολύ μικρή λεξούλα που έχει την πιο δύσκλοη πρακτική εφαρμογή Μαγισσούλα μου.

    Αν δεν έχεις δει και την Κινηματογραφική έκδοση του Rent στην συνιστώ ανεπιφύλακτα…

    !!ΦΑΣΜΑ!!

  8. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Αχ, το φχαρισ΄τήθηκα! Απίθανος και ο Μπαρίσνικοφ, από ποια ταινία είναι το απόσπασμα;

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν μπορεί κανείς Παναγιώτα μου, να εκφωνήσει: Το «Αχ! ευχαριστήθηκα» και αυτό να είναι μέσα από τη καρδιά του, να είναι σίγουρος πως ορθά πορεύεται!!!

      ΑΦιλάκια και στα κορίτσια σου! :))

  9. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Α, από τις Λευκές Νύχτες, τώρα το πρόσεξα!

  10. Ο/Η Levina λέει:

    Zήσε…
    προυποθέτει πως ακολουθείς μόνο τον εσωτερικό σου κόσμο
    για να τα καταφέρεις να ζήσεις σύμφωνα με όλα αυτά μαγισσούλα μου,
    ενώ σε αφήνουν παντελώς αδιάφορη οι γνώμες και τα θέλω των άλλων…
    Και ενώ στην θεωρία όλα γίνονται, στην πράξη δυσκολεύει λιγάκι…
    Αλλά εδώ που τα λέμε…. έχω πολλά χρόνια που έχω βάλει
    τους δικούς μου κανόνες στην δική μου ζωή και τους ακολουθώ…
    και με ενοχλεί όταν με αποσπούν απο τον δρόμο μου.

    Καλημέρα μαγισσούλα μου!!
    φιλιά…:))

  11. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Η θέληση για ζωή ξεπηδά από μέσα μας και δεν γίνεται με συμβουλές, προσταγές, προτροπές. Μερικές από τις ρήσεις που αναφέρεις έχει πει ο Μαρκ Τουέιν, ο οποίος είπε:
    «Ο έρωτας της φαντασίας είναι πολύ καλύτερος από εκείνον της πραγματικότητας»
    Αυτό όμως ισχύει μόνο για τον έρωτα και όχι για την ίδια τη ζωή. Γιατί η πραγματική ζωή είναι καλύτερη από εκείνη της φαντασίας.

    Φιλιά θαλασσένια.

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Οι συμβουλές λειτουργούν ως υπενθύμιση….αυτή την δύσκολη εποχή (για όλα την ανθρωπότητα), δεν πρέπει να αφεθούμε στη κατήφεια που το μόνο που πετυχαίνει είναι να μας ρουφά ενέργεια…την πολύτιμη ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ζήσουμε, να δράσουμε ορθά και να χορέψουμε και να τραγουδήσουμε!!!

    ΑΦιλάκια από Αθήνα σήμερα! :))

  13. Ο/Η smaragdenia λέει:

    Πραγματικά υπεροχος ο χορός του πρωταγωνιστή…γεματος πάθος και δύναμη….αυτά που χειαζόμαστε ΑΙΝΑΦΕΤΣ μου να έχουμε…και εγώ θα συμπλήρωνα…

    Αδραξε την μέρα!!!! μην την αφήσεις να σου φύγει άπραγη, μέσα απο τα δάχτυλά σου…
    Κανε τη δική σου.
    Την κάθε ΄ώρα της,, το καθε λεπτό,,,,το καθε δυτετρόλεπτο…
    Ζήσε την στιγμή που περναει και δεν ξανάρχεται…κια ς τρέχει ο χρονος να ανταμώσει το λιόγερμα.
    Εσύ,,, μεινε εκεί,,,στην ακρη της αυγής..και νιώσε σε κάθε κύτταρο
    του κορμιού σου…..την μοναδικότητα της ζωής………

    πολλα..Σμαραγδενια φιλια..

  14. Ο/Η koufetarios λέει:

    Η ανάρτησή σου συνολικά ήταν σαν μία ταινία μικρού μήκους που στο τέλος σε γεμίζει συναισθήματα. Πριν διαβάσω τι έχεις γράψει έβαλα και είδα το πρώτο βίντεο, το τραγούδι, και αμέσως χαμογέλασα, ήταν πάρα πολύ ασιόδοξο και ευχάριστο. Στη συνέχεια διάβασα το κείμενο σου. Κάθε φορά όμως όταν διαβάζω παρόμοιες »συμβουλές ζωής» λέω μέσα μου »ναι ρε γαμώτο κάπως έτσι πρέπει να φιλοσοφήσουμε τη ζωή μας, τη ζωή!» Και στο τέλος παρακολουθώντας το βίντεο με την έντονη χορογραφία γεμάτη πάθος και συναίσθημα (και με ένα τραγούδι από πίσω που με άγγιξε πραγματικά), προβληματίστηκα σε σχέση με την χαρά των δύο προηγούμενων μερών Αναρωτήθηκα λοιπόν »Τελικά τι κάνουμε απ’ όλα αυτά; Κοιτάμε τέλος πάντων τους εαυτούς μας να είναι γεμάτοι και ευχαριστημένοι ή μήπως η ρημάδα η κοινωνία μας έχει στιγματίσει με τα »πρέπει» της τα »μην» και τα »αλλά» της..;

    Πολύ ενδιαφέρον ανάρτηση, ότι σκεφτόμουν στο είπα 😀

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όπως «έσωθεν» έτσι και «έξωθεν», Μαβιέ μου φίλε…
    Αν το μέσα μας είναι σε τάξη δλδ σε σχετική ισορροπία, το έξω μας, δλδ ότι μας περιβάλει, (οικογένεια, κοινωνία, φύση) μπορεί να αντιμετωπιστεί με σύνεση…
    Προσωπικά νομίζω πως δεν αρκεί να φιλοσοφούμε τη ζωή…πρέπει αυτή η φιλοσοφία να γίνει τρόπος ζωής…δράση με πάθος! 😉

    Χαίρομαι όταν μου γράφεις ότι σκέφτεσαι και ότι αισθάνεσαι! :))

  16. Ο/Η Άστρια λέει:

    ω, ναι, ζήσε!!!
    και ναι, αυτός που προτείνεις είναι οπωσδήποτε ένας πολύ καλός τρόπος!

    Η ταινία «λευκές νύχτες» υπέροχη! Νομίζω ότι είχε πάρει Όσκαρ μουσικής και δικαιολογημένα.
    Και δεν ξέρω γιατί αλλά νοιώθω ότι θα ήθελες και τον άλλο ήρωα να του δοθεί χώρος εδώ να χορέψει

    (κι ας πω μέσα σε μία παρένθεση ότι η Αγία Πετρούπολη είναι ένας προορισμός ταξιδιού μεγάλης επιθυμίας, που όμως δεν έχω καταφέρει να πραγματοποιήσω:)

    Α.φιλάκια πολλά μαγισσούλα:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις δίκιο (όπως πάντα!) Αστεράκι μου, αφού έβαλα τον Μπαρίσνικοφ που χορεύει, σκέφτηκα να βάλλω και τον Gregory Hines, αλλά ήθελα να τελειώσει η ανάρτηση με τις φράσεις: «Να ζεις με πάθος» και «ζήσε σαν να είναι ο παράδεισος στη γη»…κάτι που θέλει «κότσια»… έτσι που καταντήσαμε τη γη και τη ζωή μας! 😉

      Σ’ ευχαριστώ για το λινκ! :))
      Εύχομαι να πας αυτό ταξίδι… προσωπικά η Ρωσία δεν με εμπνέει και τόσο!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλό τριήμερο! :))

  17. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Χρειάζομαι λίγο από αυτό το ζήσε. Είναι από τα καλύτερα μαγικά σου φίλτρα Αγαπημένη μας Μάγισσα. Νομίζω ότι βοηθάει και η Μυρτώ πολύ σε αυτό. ¨ολη τη συνταγή του φίλτρου επάνω της την έχει πάρει, γι αυτό δεν έχουμε φτάσει στα όρια της τρέλλας…
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Βάλια μου, τα παιδιά μας είναι πηγή ενέργειας και ειδικά η πανέμορφη Μυρτούλα σου…
    Δεν θα φτάσεις ποτέ στα όρια της τρέλας.., γιατί έχεις τον χαρταετό σου για να μπορείς να «ξε-φεύγεις» όταν το θέλεις…και μια και μιλάμε για χαρταετούς την Καθαρή Δευτέρα γιορτάζει όλη η οικογένεια σου, έτσι ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΆ με όμορφες και χαρούμενες πτήσεις!!! :

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΙλάκια Χ 3 !!!

  19. Ο/Η metofeggariagalia λέει:

    συμφωνω με ολα οσα ειπες.. και πιο πολυ με το θεμα των σκυλιων.. το να κλαψουν μια ωριτσα τη μερα δε πειραζει αλλα το να κανουν την αναγκη τους οπουδηποτε και να μην κανει ο ιδιοκτητης τους μια κινηση να καθαρισει ναι ειναι γαιδουρια.. και ασεβεια προς ολο τον υπολοιπο κοσμο που θα περασει, θα τα δει, θα αηδιασει, θα τα πατησει κλπ κλπ :):)

  20. καλό μήνα γλυκυτάτη μου ‘Αιναφετς,
    έχω παραμελήσει κάπως το ιστολόγιο, λόγω έλλειψης χρόνου, αν και θα μπορούσα να έχω μεταφέρει αρκετά τον τελευταίο μήνα από αυτά που βάζω στο προφίλ στο φεηςμπουκ,

    ελπίζω από σήμερα να το ζωντανέψω λίγο,

    πάρα πολλές ευχές για έναν καλό Μάρτη, με λιγότερη αγένεια, βία, θλίψεις, και περισσότερη ευγένεια ψυχής…φιλιαά πολλάαααα :-))))))

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μας μήνα Ειρήνη μου!
    Δεν είμαι στο φέησμπουκ…και ούτε πρόκειται να είμαι…αλλά χαίρομαι όταν ανανεώνεις που και που το μπλοκάκι σου! 😉

    Πώς πάει το γράψιμο…καιρό έχω να διαβάσω κείμενο σου!

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! :))))))))

Σχολιάστε

