Μου τη δίνει!

Α! ναι μου τη δίνει… και δεν μου τη δίνουν μόνο τα στρουμφάκια, αυτά τα μπλε τερατάκια που ποτέ δε συμπάθησα αλλά και πολλά άλλα!
Πρώτα απ’ όλα και πάνω απ’ όλα, μου τη δίνει η αγένεια.
Όταν λέω αγένεια εννοώ τη βαθιά αχαριστία πολλών ανθρώπων που νομίζουν πως η ζωή και όλη η ανθρωπότητα  οφείλει να τους υπηρετεί…
Στη βάση της αγένειας βρίσκεται ο απέραντος εγωκεντρισμός...

Τι ονομάζει αγένεια το λεξικό:
Η προσβλητική συμπεριφορά, η έλλειψη διακριτικότητας, η παράβαση των κανόνων καλής συμπεριφοράς: είναι – να κάνεις προσωπικές ερωτήσεις / είναι- να διακόπτεις  τον συνομιλητή σου. ΣΥΝ: αδιακρισία, χοντροκοπιά.

Θα μπορούσαμε πολύ εύκολα αντί της λέξης αγένεια, να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη γαϊδουριά και χυδαιότητα!

Εκεί που η αγένεια βασιλεύει είναι στην οδήγηση…

.

.
Κάνω πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα, αναγκαστικά μια και εδώ που μένω, είναι εξαιρετικά δύσκολο να μετακινηθώ διαφορετικά…
Λένε, πως ο τρόπος που οδηγείς αποκαλύπτει  τον χαρακτήρα σου…

Πρώτη κατηγορία αγένειας:
Οδηγείς σε κατοικημένη περιοχή, χαμηλώνεις ταχύτητα και σταματάς για να αφήσεις κάποιο αυτοκίνητο να περάσει μπροστά σου ή να διασχίσει τον δρόμο, κάνοντας μια κίνηση του χεριού και ο άλλος αφού περάσει καλά καλά, δεν θεωρεί πως πρέπει να σ’ ευχαριστήσει και περνάει αδιάφορα και σαν να μην έφτανε αυτό, ο από «πίσω» σου, κορνάρει γιατί έδωσες προτεραιότητα σε άλλον!!!
Στην κατηγορία αγένεια του οδηγού, προσθέτω:
Να σε κλείνουν με το αυτοκίνητο τους ενώ εσύ οδηγείς χωρίς να βγάλουν φλας ή να σταματούν ξαφνικά γιατί έτσι αποφάσισαν…
Να οδηγούν με 30 χιλ την ώρα μες τη μέση του δρόμου… και συγχρόνως να καπνίζουν και να μιλούν στο κινητό…
Να τρέχεις στη Εθνική οδό και ξαφνικά να κολλάει στο τζάμι σου, η σακούλα με την μισοφαγωμένη τυρόπιτα που πέταξε από το παράθυρο…ο μπροστινός σου!

.
Δεύτερη κατηγορία αγένειας, το κινητό τηλέφωνο!
Αυτό που ονομάζω, η κινητή αγένεια!

.

.

Από τότε που το κινητό τηλέφωνο μπήκε στη ζωή μας, ως απαραίτητο εργαλείο, μπήκε και η αγενής του χρήση…
Βλέπουμε άτομα μες το λεωφορείο να μιλούν δυνατά σαν να βρίσκονται μόνοι στον κόσμο…
Στο κινηματογράφο ή στο θέατρο, τα κινητά χτυπούν και οι χρήστες ανενόχλητοι απαντούν, σαν να βρίσκονται μόνοι στον κόσμο…
Στο τραπέζι με φίλους ή με την οικογένεια τους, ακουμπούν το κινητό  στο τραπέζι ή το έχουν στο αθόρυβο στη τσέπη τους,  απαντούν και μιλούν χωρίς να ζητήσουν συγνώμη, σαν να ήταν μόνοι στον κόσμο και οι άλλοι να περιμένουν αμήχανα να τελειώσει η συνομιλία… (καλά οι γιατροί), αυτοί;

.

Τρίτη κατηγορία αγένειας, σκύλος στην πόλη:
.

.
Συμπαθώ τα σκυλιά, εξάλλου μεγάλωσα με σκυλιά, μόνο που τα σκυλιά μας ζούσαν σε σπίτια όπου υπήρχε κήπος για τις ανάγκες τους ή κάπου να τα αφήνεις ενώ εσύ λείπεις…
Δυστυχώς πολλά μπαλκόνια στη πόλη, φιλοξενούν όλη τη μέρα σκυλιά που γαβγίζουν ή καλύτερα, κλαίνε…
Και τώρα πάμε στα πεζοδρόμια.
Εκτός από παρκαρισμένα αυτοκίνητα, μηχανάκια και τρύπες, τα πεζοδρόμια της πόλης είναι γεμάτα ακαθαρσίες σκύλων…
Μήπως θα έπρεπε όταν βγάζεις τον σκύλο σου βόλτα για την ανάγκη του, για λόγους ευγένειας, να κουβαλάς και τον κατάλληλο εξοπλισμό που «μαζεύει», για να μην αναγκάζεις τους πεζούς να κάνουν ροντέο περπατώντας ή σπρώχνοντας κάποιο καροτσάκι!

Ναι πολλά «τέτοια» μου την δίνουν, είμαι σίγουρη πως δεν είμαι η μόνη και σίγουρα όλοι έχουν τα δικά τους «κολλήματα» και αναρωτιέμαι με πόσο χιούμορ μπορεί άραγε κανείς ν’ αντιμετωπίσει την αγένεια χωρίς να θυμώσει;

Ευχαριστώ…


About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

69 Responses to Μου τη δίνει!

  1. Ο/Η i am love λέει:

    Καλη μου Μαγισσούλα αν νευριαζεις όμως τι μαγικά θα κανεις ; ;)ρ

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα και υπάρχουν απειροι λόγοι για να νευριαζει κανεις…

    Όμως ποιο το νόημα να στρέφουμε την προσοχή μας σε αυτά…;
    Ας προσπαθούμε να μην τους δίνουμε καθόλου απο την πολύτιμη ενέργεια μας 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! σωστά πολύ σωστά. όταν νευριάζεις χάνετε η μαγεία!!!

      Αναρωτιέμαι φίλε μου, μήπως στη «προσπάθεια» να μη νευριάσουμε σπαταλούμε περισσότερη από την πολύτιμη μας ενέργεια;
      Χμ! τι λες; 😉

  2. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Το κακό ξέρεις ποιο είναι με όλα αυτά; Ότι επειδή συμβαίνουν γύρω μας διαρκώς τα έχουμε «νομιμοποιήσει» και δεν κάνουμε κάτι για να εκλείψουν. Πάντως, επειδή μου αρέσει να λέω τα πράγματα με το όνομά τους, υπήρξαν φορές που κι εγώ έχω πράξει ανάλογα… Δυστυχώς…

    Αναρωτιέμαι πάντως, αν εσύ με το μαγικό σου ραβδί μπορείς να κάνεις κάτι για να εξαφανιστούν όλα αυτά… 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Xαχα! Κώστα μου…το κουνάω από εδώ, το κουνάω από εκεί το ραβδάκι μου…και που και που κάτι φαίνεται να κάνει και αυτό!!! 😉

      Μα όλοι μας έχουμε υπάρξει αγενείς…αλίμονο, βλέπεις είναι φορές που σε βγάζουν έξω από τα ρούχα σου, μερικοί μερικοί! 😦

      ΑΦιλιά πολύ υπομονετικά…γιατί αλλιώς δεν μας βλέπω καλά! :))

  3. Ο/Η GiP λέει:

    Καλή Σαρακοστή Στεφανία !

    Συμφωνώ για την αγένεια, σε όσα είπες.

    Υπάρχουν και άλλα είδη, τα αφήνω σε σένα, αν το συνεχίσεις. Αν όχι βασικά είδη είπες.

    Το βίντεο με το διάδρομο, πολύ αστείο. Κάποια από αυτά, εγώ που κάνω διάδρομο τα έχω πάθει ! χαχαχα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο καθένας έχει τα κωλύματα του ή τις ευαισθησίες του και νομίζω πως όλοι μας συμφωνούμε πως η αγένεια είναι ένδειξη εγωκεντρισμού, έτσι δεν είναι; ;))

      ΥΓ: Γιατί όταν πατώ (!) στο GiP, δεν με βγάζει στο blog σου (όπως πχ στου Τελευταίου»)…έτσι χάνω τις αναρτήσεις σου και μπαίνω από το blog της Levina! 😦

      • Ο/Η GiP λέει:

        Ιδεα δεν έχω γιατί συμβαίνει αυτό. Είσαι η μόνη που μου έχει κάνει αυτό το παράπονο. Μήπως να με βάλεις στο blog-roll σου, οπότε θα βλέπεις και πότε έχω καινούργια ανάρτηση ; Δεν είμαι στο «παεούλα» από ότι είδα. Αν έχω καταλάβει καλα, πολλοί και πολλές το κάνουν αυτό, Και εγώ.

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Αχ! το blog-rouli μου είναι wordpress και δεν ξέρω να βάζω τους φίλους μου, μόνη μου (!)…και επίσης δεν δείχνει τις νέες αναρτήσεις τους…γι αυτό και μπαίνω πιο εύκολα από εδώ, όταν αυτό γίνεται! 😦

  4. Ο/Η AnD λέει:

    Εμένα να δεις πόσο μου τη δίνουν όλα αυτά! Ειδικά στην οδήγηση.. Όντως ο τρόπος που οδηγούμε δείχνει το χαρακτήρα μας. Μάλιστα ο τρόπος που οδηγεί η πλειοψηφία γύρω μας δείχνει γιατί έχουμε φτάσει στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα.
    Εγώ είμαι ακόμα πιο γεροντοκόρη. χιχιχι
    Μου τη δίνουν αυτές οι «κυρίες» που περπατούν αμέριμνες στην Τσιμισκή και όποτε δουν κάτι σε μια βιτρίνα σταματούν χωρίς αλάρμ λες και δεν έχει κανέναν πίσω τους. λες και πρέπει εγώ να προβλέψω οτι αυτή θα σταματήσει στη βιτρίνα με τις πιζάμες. Αμ οι ταξιτζίδες; Όπου γουστάρουν σταματάνε, χωρίς φλας, χωρίς αλάρμ, χωρίς καν να κάνουν τον κόπο να κάνουν δεξιά. Τώρα που δεν έχουν και πελάτες μόνο με την υποψία «θύματος» κόβουν ταχύτητα απότομα…
    Και το άλλο, τα μηχανάκια. Έχεις ρε φίλε την πάπια σου και πας αργά. Προσπαθώ να σε προσπεράσω 3 ώρες και με πιάνει το φανάρι. Γιατί έρχεσαι και πάλι μπροστά μου; Έλεος!
    Συγχίστηκα τώρα! χιχιχιχ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω φακούλα μου! μα εσύ είσαι πολύ προχωρημένη νευριασμένη οδηγός, χαχα!
      Υπήρξε μια εποχή, που δικαιολογούσα τον κάθε στην «κοσμάρα» του οδηγό και έλεγα:
      – Ο ταξιτζής κάνει τη δουλειά του και πρέπει να βρει πελάτη για να μπορέσει να θρέψει τα παιδάκια του, γι αυτό σταματά έτσι, γι αυτό σε κορνάρει όταν αφήνεις κάποιο πεζό να περάσει… αντί να τον πατήσεις!!!
      – Τα μηχανάκια τα σέβομαι…από τότε που ο γιος μου κυκλοφορεί με μηχανή…
      – Ναι. τα παπιά είναι όντος ένα πρόβλημα που χρειάζεται ανάλυση!!! 😉

      ΑΦιλάκια και μη μου συγχίζεσαι, σε λίγο που δεν θα έχουμε βενζίνη, θα λυθούν όλα μας τα προβλήματα! 😉

      • Ο/Η AnD λέει:

        Ο ταξιτζής μπορεί να κάνει τη δουλειά του με σεβασμό προς όλους τους υπόλοιπους καθώς ο δρόμος δεν του ανήκει. Άλλωστε σαν επαγγελματίες οδηγοί είναι οι πρώτοι που πρέπει να μαθαίνουν οδική συμπεριφορά και να την εφαρμόζουν.
        Τα μηχανάκια τα σέβομαι κι εγώ αλλά δε σημαίνει οτι πρέπει να βάλω 100 καθρέφτες στο αμάξι να δω από πού θα σκάσουν. χιχιχι
        Σε λίγο που δε θα έχουμε βενζίνη μας βλέπω όλους με μηχανάκι. Δεν είναι κακό…
        🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Χαχα! Καλά βρήκες και εσύ από που θα παίρνουμε μαθήματα καλής οδικής συμπεριφοράς!
          Ποιά μηχανάκια καλέ…με ποδήλατα στη πόλη και εγώ που μένω στο βουνό…με γαϊδουράκι!!! :))

  5. Ο/Η absentminded λέει:

    Μου τη δίνουν πολύ ελαφρότερες μορφές αγένειας από όσες περιγράφετε. Μικρές λεπτομέρειες στη συμπεριφορά, που από τους περισσότερους περνάνε απαρατήρητες, εμένα μού «χτυπάνε»! Μάλιστα, σε τέτοιο βαθμό που σκέφτομαι ότι έχω ειδική ευαισθησία στην αγένεια. Και ειδική αδυναμία, επίσης, στο να την αντιμετωπίσω.

    Τι όμορφη γωνιά τής μπλογκόσφαιρας εδώ! Ξεχειλίζει υγεία και μαγεία!
    Καλή σαρακοστή!
    Τα δέοντα στον αγαπημένο Παραμυθά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λυπάμαι που έκλεισες τα σχόλια σου… είχα κάτι σοβαρό να σου γράψω που μου συνέβη και είμαι σίγουρη πως θα σου έλυνε πολλές προσωπικές σου απορίες…
      Σε φιλώ γλυκά!
      Αν θέλεις στείλε μου mail…μήπως επί-κοινωνήσουμε έτσι! :))

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς όρισες στο μπλο-γκούλι μου, χαίρομαι που σου άρεσε η εδώ ατμόσφαιρα! :))
    Στις δύσκολες εποχές που ζούμε…πολλά μας την δίνουν και άλλα τόσα μελλοντικά που σίγουρα θα έρθουν να παίξουν με τις αντοχές μας! 😉

    Θα μεταβιβάσω τα δέοντα στον Παραμυθά…ευχαριστώ και καλή μας ήρεμη βδομάδα! :))

  7. Ο/Η Margo λέει:

    Τι θέμα!!!
    Λοιπόν, και εμένα μου τη δίνουν όλα αυτά. Μάλιστα όσον αφορά την αγένεια στον δρόμο με τους οδηγούς των αυτοκινήτων έχω κάνει γκάλοπ! Στη Μύκονο οι δρόμοι είναι στενοί και συχνά πρέπει να σταματάς για να περάσει ο άλλος. Εκεί δοκιμάζονται οι χαρακτήρες και εγώ σημειώνω:-)
    Πάντα χαιρετώ και χαμογελώ σε όποιον σταματά και εισπράττω διάφορες αντιδράσεις. Έχω ταξινομήσει ανάλογα τους ηλικιωμένους Μυκονιάτες, τις γυναίκες, τους νέους, τους μετανάστες, τους βιλάτους καλοκαιρινούς επισκέπτες, τους τουρίστες ανάλογα με τις αντιδράσεις τους.Μάλιστα σκέπτομαι από καιρό να αφιερώσω στο θέμα μία ανάρτηση;-)

    Αυτά για την ώρα αγαπημένη μου μαγισσούλα. Σε καληνυχτίζω με χαμόγελο πλατύ 🙂
    Πολλά πολλά ΑΦάκια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Margo μου! 🙂 …Κι εγώ έχω ταξινομήσει τους οδηγούς:
      1. Τους ηλικιωμένους με κασκετάκι που προχωρούν πολύ σιγά, πολύ προσεχτικά και εντελώς απρόβλεπτα…
      2. Τους οδηγούς με κόκκινα αυτοκίνητα, ειδικά punto που συνήθως είναι νεαροί και τρέχουν σαν τρελοί αλλάζοντας συνεχώς λωρίδα…
      3. Αυτοί που οδηγούν πανάκριβα αυτοκίνητα που για μένα είναι οι χειρότεροι…γιατί θεωρούν πως όλοι πρέπει να εξαφανίζονται στην παρουσία τους και φυσικά οδηγούν εξαιρετικά γρήγορα..
      4, Οι γυναίκες που συνήθως έχουν και μια φίλη μαζί τους και συμπεριφέρονται σαν να πίνουν το καφεδάκι τους…
      5. Και αυτοί που οδηγούν σαράβαλα και έχουν τα μάτια τους 14 για να μη μείνουν στο δρόμο…που είμαι εγώ!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χιονισμένα! :))
      .

  8. Ο/Η smaragdenia λέει:

    Αχ!!!! ΑΙΝΑΦΕΤΣ μου ..τι πληγές μας ανοιξες!!!!..αγένεια ..δεν θα πεί τίποτα…γλυκιά μου ..δεν μπορώ να καταλάβω πως μεγαλώνουν μέσα ατο σπίτι τους όλοι οι αγενείς άνθρωποι….γιατί για μένα από εκεί ξεκινάει ολη η παιδεία….δυστυχώς…και εγώ προχθές ειχα πάει σε ενα νοσοκομειο για εξετασεις με την κόρη μου ..και ενας (κύριος) θεώρισε καλο να μας κλεισει με το αυτοκινητό του και να μην μπορουσαμε να φυγουμε..επι μια ώρα περιμεναμε ….και ουτε φωνή ουτε ακρόαση..και ας το ειπανε στο μεγαφωνο …τελικα προσπαθήσαμε να φύγουμε απο ενα στενο μέρος και καναμε και ζημια στο αμάξι…..ειναι να μην σου την δίνει;;;;; δεν ειμαστε καλα;;;;;αστα……αν θελεις μπες στο μπλοκ μου και πατησε επανω σε ενα βιβλίο που βρίσεται στο πλάι……και θα δείς κατι….. σε φιλώ …καλή σαρακοστή……

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ’ αρχάς Ρούλα μου, είδα το βιβλίο σου…με το τρυφερό παραμύθι και την πολύ πετυχημένη εικονογράφηση της φίλης σου! Εύχομαι να το δούμε και στα βιβλιοπωλεία! 😉

      Από κλεισίματα από άλλα αυτοκίνητα…χαμός!
      Όταν μέναμε Αθήνα αφήναμε τα αυτοκίνητα μας στη πιλοτή και σχεδόν κάθε μέρα κάποιος μας έκλεινε…Το τι σημειώματα έχω γράψει δεν περιγράφεται!
      Τώρα τουλάχιστον εδώ στο βουνό…έχω 7 στρέμματα για να παρκάρω!

      ΑΦιλάκια με καλές εμπνεύσεις!!! :))

  9. Ο/Η Levina λέει:

    Aγαπημένη μου μια χαρά τα λες…
    μα πάνω απο όλα υπάρχει μια κατηγορία αγενών που
    προσωπικά μου την δίνει πολύ περισσότερο…
    Όταν πάω σε Δημόσια Υπηρεσία για τον οποιοδήποτε
    λόγο και με αντιμετωπίζει η υπάλληλος, γιατί γυναίκες
    είναι ως επι το πλείστον, σαν την θειά της που κατέβηκε
    απο την κορφή του βουνού….Να σου μιλάνε στον ενικό,
    να απαξιούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να σου δείχνουν
    με κάθε τρόπο την ενοχλησή τους …. που υπάρχεις και τους βγάζεις απο την Νιρβάνα τους!!! Σπάνιες οι περιπτώσεις που μου έτυχε
    ευγενής υπάλληλος ! Φυσικά είναι μεγάλη η γκάμα της αγένειας,
    αλλά δεν φτάνει ο χώρος για να τα αναλύσουμε όλα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν καταλαβαίνω για πιο πράγμα μιλάς Εύη μου!…Μήπως εννοείς αυτούς τους χαμογελαστούς ελάχιστους εναπομείναντες δημόσιους υπάλληλους; χαχα!
      Πέρασα μια βδομάδα στην εφορία και στο ΤΕΒΕ και ειλικρινά είναι τόσο πανικόβλητοι πως θα τους μαλώσουν αν δεν είναι καλά παιδιά…που σ’ εξυπηρετούν και καμιά φορά αν τους χαμογελάσεις, χαμογελούν και αυτοί!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια…ναι ναι ναι πολύ πολύ χιονισμένα! :))

  10. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Αμα σ΄αρέσει μάγισσσα αμα όχι να φύγεις να πάς αλλού.
    Εδω Ελλάδα είναι ποτε να μη το ξεχνάς.
    Εδω βγάζουμε τους σκύλους να χέζουν στους πεζόδρομους γιατι ειμαστε φιλόζωοι, εδώ δεν οδηγάμε σαν τους βλάκες Ευρωπαίους, εδώ το κινητό μας δεν ειναι παιξε γελασε μας εχει κοστίσει ενα κάρο λεφτα!!!
    Εδω κάνουμε «κούμουλα» γιά να φάμε τσάμπα φασολάδα, εδώ θα δούν πολλά τα μάτια σου ακόμα,’ορεξη ν΄αχεις.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και να θέλω Θαλασσό…που να πάω; Κουκουλωμένη και αποκλεισμένη είμαι πάλι μες τα χιόνια…που να τρέξω; 😉
      Φυσικά θα μπορούσα να πάω στη Β’ πατρίδα τη Γαλλία, εκεί που ο καθωσπρεπισμός τσακίζει κόκαλα σε τέτοιο σημείο που αναπολείς την Ελληνική γαϊδουριά!!!

      Ελπίζω να σου έπεσε βαριά η «κούμουλα» σου! χαχα!

  11. Ο/Η koufetarios λέει:

    Είναι τραγικός ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέροντιαι μερικοί άνθρωποι. Λέμε καμιά φορά όταν οδηγάμε »μα σα μένα έτυχαν όλοι οι στραβοί οδηγοί σήμερα;» ή λέμε » τώρα μεσημεριάτικο βρήκε να ακούσει μουσική;», κι όμως οι απορίες αυτές βοηθούν μόνο στην δική μας εκτόνωση. Παλαιότερα τον τρελό του χωριού τον κορόιδευαν, τον χλεύαζαν, όμως τον πρόσεχαν και δεν τον παρεξηγούσαν. Τώρα όμως; Με 20 τρελούς -που ξεπερνούν κατά πολύ την έννοια της αχαριστίας- που αντικρίζουμε κάθε μέρα πώς να μην αρπάζεσαι με το παραμικρό; Παλαιότερα το γάβγισμα του σκύλου του γείτονα από πάνω δεν θα μας πολυενοχλούσε. Οκ θα γκρινιάζαμε λίγο. Αλλά πλέον υπάρχει μία μίξη αχαριστίας που δυστυχώς όσο πιο πολύ κυκλοφορείς εκεί έξω, τόσο πιο έντονα την συναντάς!

    Καλό σου βράδυ Άιναφετς! Ψυχραιμία..!! 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Yes! Την διαθέτουμε την ψυχραιμία Μαβιέ μου…μόνο που grrrrrrrrrr! 😉

      Πώς θα γίνουμε άνθρωποι σ’ αυτή χώρα που τώρα τελευταία μάθαμε τι σημαίνει να κάνεις ουρά και να περιμένεις τη σειρά σου…Που και που να λες και κανένα ευχαριστώ σε όποιον σε εξυπηρετεί…τελικά όλα στον εγωκεντρισμό μας καταλήγουν!

      Καλό μας ψύχραιμο, χιονισμένο και πολύ κρύο (-6) βραδάκι! :))

  12. Ο/Η melita λέει:

    Δεν μπορώ καθόλου τους αγενείς ανθρώπους .
    Πιστεύω ότι όλα είναι θέμα παιδείας , η οποία προέρχεται κυρίως από την οικογένεια . Μακάρι να κουνήσεις το μαγικό ραβδάκι σου την επόμενη φορά που θα συμβεί κάτι τέτοιο ανάλογο και να αλλάξεις τελείως την κατάσταση.
    Καλή Σαρακοστή Στεφανία μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και φυσικά είναι ΚΑΙ θέμα παιδείας Melita μου, αλλά και εσωτερικής ευγένειας, την οποία είτε την έχεις, είτε δεν την έχεις!
      Όταν μες στο σπίτι κανείς δεν λέει ποτέ ούτε ένα ευχαριστώ, αυτοί οι άνθρωποι μεγαλώνοντας έχουν πολλές πιθανότητες να γίνουν γαϊδούρια…έτσι πάει!!!
      Φαντάζομαι εσύ με τα παιδάκια σου θα καταλαβαίνεις πολύ καλά, αν στα σπίτια επικρατεί η αγένεια! 😉

      Όταν κουνάς το ραβδάκι σου με ευγένεια γιατί έτσι αισθάνεσαι, νομίζω πως μπορείς ν’ αλλάξεις μια κατάσταση!

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά μαγικά! :))

  13. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Δυστυχώς δεν υπάρχει η σκέψη για το συνάνθρωπο ούτε στην οδήγηση, ούτε και πουθενά αλλού και δεν γίνεται καμιά ενέργεια για να αλλάξει αυτό.
    Μην εκνευρίζεσαι όμως δεν θα αλλάξει κάτι απλά θα χαλάσεις την δική σου διάθεση.
    Καλή Σαρακοστή και καλό κουράγιο! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και όμως Μαρινάκι μου, νομίζω πως αν συμπεριφερόμαστε οι ίδιοι με ευγένεια, παραχωρούμε τη θέση μας, λέμε καλημέρα στον υπάλληλο και ευχαριστώ, αυτός μπορεί να στραβομουτσουνιάσει μεν αλλά θα πει ένα παρακαλώ ή ένα αντίο σας…φτάνει να του το πούμε! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια Σαρακοστιανά! :))

  14. Ο/Η vad λέει:

    Με την κριση φάνηκαν οι ζωόφιλοι,εγκατελειψαν τα σκυλιά στους δρόμους,τα ζωντανά που υποτιθεται πως τ’αγαπούσαν,,ωστε τα εγκατελειπαν όλη μερα σ’ένα μπαλκόνι…Κια βεβαιως τωρα οι ιδιοι φωναζουν για τα εγκταταλειμμενα…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με τη κρίση πολλά θα δούμε Βασίλη μου και καλά, όπως μια εκκολαπτόμενη αλληλεγγύη και κακά, όπως έναν υπέρμετρο εγωκεντρισμό…και φυσικά τα ζώα θα είναι τα πρώτα θύματα…θ’ ακούμε: «Εδώ δεν έχω να θρέψω το παιδί μου, το σκυλί θα κοιτάξω; 😦

      ΑΦιλιά και καλή μας δύναμη! :))

  15. Λατρεύω τις μεταμορφώσεις του Γκούφυ σε αυτές τις εκπαιδευτικές σειρές σειρές κεινουμένων σχεδίων του αγαπημένου μου Walt.

    Είμαι της άποψης ότι κάθε δράση πρέπει να έχει και την αντίδρασή της. Άν ήμασταν όλοι ΜΟΝΟ ευγενικοί πάλι κάτι δε θα πήγαινε καλά θαρρώ. Κάθε θετικό πρέπει να έχει και το αρνητικό του για να εξισορροπούνται τα πράγματα.

    Βέβαια, εμένα με έχω πιάσει να με ενοχλεί και η υπερβολική ευγένεια κάποιου!!!

    Φιλί χιονισμένο!!!

    Υ.Γ.: Ε όχι και μπλε τερατάκια Μαγισσούλα μου!!! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εμένα μου αρέσουν πολύ όλες οι εκπαιδευτικές αυτές σειρές γιατί έχουν χιούμορ…και το χιούμορ είναι το τελευταίο πράγμα που δεν πρέπει να χάσουμε ΑΦΓιάννη μου…έτσι δεν είναι; 😉

      Άλλο ευγένεια. και άλλο δουλικότητα, αυτή είναι που ενοχλεί!

      ΑΦιλιά πολύ χιονισμένα (περισσότερα αυτή τη φορά)!!! :))

  16. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Πέστα χρυσόστομη! Και μετά – αφού τα πεις και ξεθυμάνεις – εξάφάνισε τους αγενείς με το μαγικό σου το ραβδί, μπας και σωθούμε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το θέμα δεν είναι να τα λέμε για να ξεθυμαίνουμε Παναγιώτα μου…το θέμα είναι να τα λέμε μπας και τ’ ακούσει κάποιο αυτί και μπας και φιλοτιμηθεί κάτι ν’ αλλάξει από την κοσμάρα του!!! 😉

      Το ανεμίζω το ραβδάκι μου…το ανεμίζω, για να δούμε αν θα σωθούμε! χαχα!
      ΑΦιλάκια! :))

  17. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Αν ακόμα έχεις ενέργεια να δώσεις γι αυτό το θέμα σε θαυμάζω.
    Είναι τόσα πολλά τα στραβά όσοι είμαστε κι εμείς.
    Βαρέθηκα να τα συζητώ και να κρίνω, απλά προσπαθώ να τηρώ τους κανόνες, ειδικά στην οδηγική συμπεριφορά.
    Και από την άλλη να είμαι ο εαυτός μου με τις ευγένειες, τα πάθη και τα λάθη γιατί δεν μπορώ την επιτήδευση, το στημένο, τα πολλά ευχαριστώ και τις συγνώμες. Μου φαίνονται ψεύτικα.

    Αλλά τα μπλε στρουμφάκια ήταν τα αγαπημένα μου:)))

    Φιλιά μαγισσούλα.
    Από αύριο στρώνει ο καιρός.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα βρίσκω πάντα την ενέργεια Θαλασσένια μου, να φωνάζω για όλα τα κακώς κείμενα μας!
      Θυμάμαι σ’ ένα σχόλιο σου κάποτε, έγραφες πως είχες αφήσει ένα σημείωμα σ’ ένα αυτοκίνητο που είχε παρκάρει στη θέση ενός ανάπηρου… αυτή τη κίνηση ονομάζω ευγένεια και του αλλουνού γαϊδουριά…και δεν μιλάμε για καθωσπρεπισμό, ούτε για υποκρισία, ούτε για στήσιμο, ούτε για επιτήδευση…αλλά για την απλή ευγένεια…ένα απλό ευχαριστώ ή μια συγνώμη όταν πχ κλείνεις ένα άλλο αυτοκίνητο! :))

      ΑΦιλιά και εδώ δεν στρώνει από αύριο…το χιόνι είναι τριπλάσιο από την προηγούμενη φορά!!! 😉

  18. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Πού το είδα ότι στρώνει……μας χιόνισε νωρίς το βράδυ.
    Το έστρωσε για λίγο, άσπρισαν τα κεραμίδια, βγήκαμε έξω σαν μικρά παιδιά μέσα στην νύχτα. Άντε και του χρόνου ελπίζω.
    φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το «στρωμένο» δεν ξεστρώνει τόσο εύκολα, Θαλασσένια μου!
      Ελπίζω αύριο να καταφέρω να απεγκλωβίσω το αυτοκίνητο μου για να επανέλθω στον κόσμο της…. αγένειας!!! 😉

      ΑΦιλιά! :))

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Όποιος θέλει να μοιραστεί τον πόνο μου-μας…ας μπει στο blog του Παραμυθά*- συζύγου να δει τι εστί «χιονάκι» (έχει και video!)… και είναι αφιερωμένο στην αφεντιά μου!!! χιχι! 😉

        Paramithas.gr

  19. Ο/Η marilia λέει:

    Πρωί πρωί σας σκέφτηκα και τους δυο! Πρώτα μου ‘κατσε μπροστά ένας ταξιτζής που πήγαινε με 30 κι εγώ βιαζόμουν γιατί είχα αργήσει και αφού ξεφορτώθηκα τον ταξιτζή, χώθηκε μπροστά μου ένα χιονισμένο αγροτικό! 😆 Πρώτα είπα: «Α, ρε Μαγισσούλα, εσύ είσαι καλός άνθρωπος, εγώ το κατέβασα το… καντήλι» και πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη σκέψη μου είπα: «Να κι ο άλλος! Τώρα θα βγάλει το κινητό να βιντεοσκοπεί» 😉 χιχιχιχι!

    σμακ

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! Μαριλίτσα…λέω και εγώ, «αυτό το κορίτσι (εκτός από τις απίστευτες μαμάδες που συναντά) δεν εκνευρίζεται με τίποτα άλλο;
    ‘Έτσι σε θέλω…στο club των εκνευρισμένων!!!
    Αν εγώ εκνευρίζομαι ένα…ο Παραμυθοσύντροφος εκνευρίζεται 10!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια …Α! ξαφνικά άρχισε να βρέχει…ζήτωωω, θα λιώσει το χιόνι! :))

  21. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Στεφανία μου έχεις δίκιο!Κι εμένα μου τη δίνουν όλα αυτά που περιγράφεις τόσο όμορφα..Δυστυχώς όμως δε βλέπω να αλλάζει κάτι..Φοβάμαι οτι είναι θέμα της νοοτροπίας μας..
    Καλημέρα και πολλά πολλά φιλάκια!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μήπως πρέπει τελικά να φροντίζουμε ν’ αντιμετωπίζουμε ότι μας την δίνει με χιούμορ!!! 😉

      Κατά τα άλλα έχω κάνει ένα τεστ:
      Όταν η ίδια χαμογελώ ή καλημερίζω τους σκυθρωπούς…τους βγάζω από την κοσμάρα τους και τις περισσότερες φορές χαμογελούν!
      Να την αλλάξουμε την νοοτροπία μας!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια κάτω από πολλά πολλά χιόνια σήμερα! :))

  22. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΓΙΣΣΟΥΛΑ!!!

    ΜΕ ΠΟΛΛΑ !!ΑΦ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      «Ότι αργή και ότι στη γη είναι βαθιά κρυμμένο
      πάλι στο φως θα βαπτιστεί
      και θα ρθει ευλογημένο»….

      Χμ! Σήμερα χιονίζει ασταμάτητα και όλα είναι βαθιά κρυμμένα!!!

      Ευχαριστώ ΑΦΓιάννη μου για το εξαιρετικό τραγούδι και καλό μας μήνα!

      ΑΦ! από ΚΜΝΒ! 🙂

  23. Ο/Η ElGrecoGr λέει:

    Καλό μήνα!!! Έχεις δίκιο σε όλα όσα έχεις γράψει και μ άρεσε που το υποστήριξες και με βίντεο απο cartoons! Να σαι καλά!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς το αγόρι! :))
    Ε! είπαμε να μη ξεχνάμε και το χιούμορ, για να μη μας πάρει από κάτω! 😉

    ΑΦιλία και καλό μας μήνα! 🙂

  25. Ο/Η kitsosmitsos λέει:

    Ευαίσθητο θέμα άνοιξες! Πραγματικά δεν αντέχεται η αγένεια, άστα να πάνε.
    Καλώς σε βρήκα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς όρισες Kitsosmitsos, και χαίρομαι που τόσο ευγενικά ανταπέδωσες την πρωινή μου επίσκεψη στο σπιτικό σου…

      Το να είμαστε απλά ευγενικοί είναι ένδειξη πολιτισμού, έτσι δεν είναι!

      Καλό μήνα και ας έχουμε ένα πολιτισμένο μήνα! :))

  26. Ο/Η Xeirotexnia-Kosmima λέει:

    Χαίρετε και απο μένα, που σαν τα χιόνια που σας επισκέφτηκαν απο οτι έμαθα απο τον Παραμυθά, σας επισκέφτηκα και εγώ και δηλώνω και γραπτώς την παρουσία μου γιατί σαν αναγνώστης ήμουν πάντα εδώ.

    Εχεις δίκιο σε όλα τα «μου τη δίνει» και αν αρχίσω να προσθέτω θα τελειώσουμε αυριο…Η αγένεια είναι έλλειψη πολιτισμού και απο τέτοια εχουμε μπολικη δυστυχώς…

    Θα είμαι συχνά πια εδώ μιας και αποφάσισα να μπω στη μπλογκογειτονιά σας…με τις καλλιτεχνίες μας.

    φιλια
    Μίκα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ χαίρομαι Μίκα για την απόφαση σου να μπεις στη μπλογκογειτονιά μας και να μοιραστείς μαζί μας τις όμορφες σου δημιουργίες! :))

      Τώρα που σου γράφω τα χιόνια άρχισαν να λιώνουν και είναι καιρός πια να μπει και η άνοιξη στις καρδιές μας!

      ΑΦιλιά (Α=Αληθινά) και καλώς όρισες! :))

  27. Ο/Η kariatida62 λέει:

    Mαγισσούλα μου, καλώς σε βρήκα…
    Σ’όλα τα παραπονάκια βρίσκω νάχεις όλο του δίκιο με το μέρος σου.
    Και στην ερώτηση με την οποία κλείνεις το ποστ απαντώ πώς ακριβώς αντιμετωπίζω εγώ τέτοιου είδους αγένειες.
    Χαμογελώντας και χαιρετώντας ελληνοπρεπέστατα…με τα πέντε δάχτυλα ανοιχτά! :))
    Φιλάκια πολλά…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Κάρυ…τα μποφόρ σε σπρώξανε και από εδώ, ευγενέστατα…σε περιμέναμε!!!

      Μια φορά που μου την είχε «δώσει» εξαιρετικά ένας οδηγός, άνοιξα κι εγώ τα πέντε δαχτυλάκια μου και σαν αποτέλεσμα με κυνηγούσε ο τύπος να με σφάξει…τι κλεισίματα μου έκανε, τι απότομα φρεναρίσματα και φυσικά μου είπε το χαριτωμένο σλόγκαν: «Δεν πας κότα να πλύνεις κανένα πιάτο που θα μουντζώσεις εμένα»… και ξέρεις τι του έκανα, του έστειλα ένα φιλάκι, τότε σταμάτησε απότομα και έτρεξε να με σπάσει στο ξύλο…και εγώ τσουπ ξεκίνησα…ευτυχώς το φανάρι έγινε κόκκινο και γλύτωσα!!!

      Αχ! τι τραβάμε εμείς οι ευγενέστατες Κυρίες χαχαχα! 😉

      ΑΑφιλάκια και τρέχω σε σένα να σε διαβάσω και ν’ ακούσω τη θεία μουσική…μας! :)))

  28. Ο/Η kariatida62 λέει:

    Λοιπόν για να βλέπεις τον φίλο μας τον Τζιπάκο όταν πατάς επάνω του, χαχα και τι ωραία που θα νιώσεις,,,πρέπει μετά την υποβολή σχολίου του να συμπληρώσει το μέιλ του, το nickname του και στο τρίτο και τελευταίο κουτάκι να προσθέσει το λινκ του ιστολογίου του.
    Ετσι και το κάνει μία φορά αυτό αποθηκεύεται και θα βγαίνει κάθε φορά ενεργός όταν σου σχολιάζει….:)
    A…δεν σου είπα σε τέτοιους μάγκες που δέρνουν έχω πέσει αρκετές φορές…Εναν αυτή την στιγμή τον περιμένω στο σκαμνί της Δικαιοσύνης γιατί ήταν κουτός και σήκωσε το ξερό του…οι άλλοι που μυρίστηκαν μπαρούτι μάζεψαν όοοοολη την μαγκιά τους και έφυγαν….χαχαχαχαχχαχαχαχαχααχχααχα!
    Εχει σημασία Μαγισσούλα μου το μάτι πως θα χρωματιστεί….για να καταλάβουν με ποια έχουν να κάνουν οι ΆΝΤΡΕΣ οι ασήκωτοι…!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Xαχα! Κάρυ…φυσικά όταν στην αγένεια ανταποκρίνεσαι με «αγενείς» χειρονομίες, πας γυρεύοντας και όταν στέλνεις φιλάκια σε έξαλλο οδηγό…πας πάλι γυρεύοντας, έτσι δεν είναι;
      Ε! τώρα στο δικαστήριο, πώς θα δικαιολογήσει τη θέση του, ο μάγκας ο ασήκωτος, πολύ θα ήθελα να δω! 😉

      Ελπίζω ο Τζιπάκος να δει αυτό που του γράφεις και όταν τον πατώ ευγενικά (!) να μπορώ να τον διαβάζω… merci κατά τ’ άλλα για την ευγενική σου προσφορά….(Ε! η ευγένεια εν δράση!) χιχι!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφιλάκια ευγενέστατα! :))

  29. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    …και αναρωτιέμαι Στεφανία μου πώς θα συνυπάξουμε σ΄αυτή την ιδανική κοινωνία;
    θα υπάρξουν εξετάσεις,δεν γίνεται αλλιώς…

    τελικά κάτι περιστατικά ,απλά,καθημερινά,αρχοντιάς και γλυκύτητας μας κάνουν και αισιοδοξούμε

    μόλις φύτεψα φραουλιές που μου έδωσε η γειτόνισσα-στείλε καλή ενέργεια να πιάσουν…

    φιλώ γλυκά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ουπς Όλυ μου! Η απάντηση μου στο σχόλιο σου…»δρασκέλισε» τον Αντώνη, το παθαίνει αυτό το μπλογκούλι μου…(απ’ την περίσσια του ενέργεια… χιχι!) 😉

  30. Η αγένεια δεν προνόμιο μόνο των οδηγών αλλά και τον επιβατών. Σπρωξίματα και διαξιφισμοί μ’ έπαθλο μια θέση στο λεωφορείο. Εισιτήρια που μετά τη χρήση τους καταλήγουν καταμεσής της ασφάλτου.
    Ο αγενής άνθρωπος επικεντρώνεται κυρίως στα δικαιώματά και ξεχνά τις υποχρεώσεις του. Πάντως τόσο η ευγένεια όσο και η αγένεια είναι τρόπος ζωής.

    Καλώς σε βρίσκω. Καλό μήνα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς όρισες Αντώνη!
      Ναι έχεις δίκιο για το λεωφορείο… εκεί που οι άνθρωποι έρχονται αναγκαστικά πολύ κοντά, καταλαβαίνεις το ποιόν τους…πώς ορμούν να πιάσουν μια θέση, πως ορμούν να μπουν μες το λεωφορείο και δεν σε αφήνουν πρώτα να κατέβεις, πόσο δυνατά μιλούν στο κινητό τους, πόσο αδιάφορα κοιτούν απ’ έξω για να μη παραχωρήσουν τη θέση τους…σχολείο το λεωφορείο και το μετρό! 😉

      Σίγουρα η ευγένεια διδάσκεται στο σπίτι, αλλά νομίζω πως είτε την έχεις μέσα σου είτε όχι…και σίγουρα είναι τρόπος ζωής!

      Καλό μας μήνα, καλή άνοιξη και καλή μας συνέχεια! :)))

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Όλυ μου!

    Εξετάσεις δίνουμε καθημερινά με τη συμπεριφορά μας, έτσι δεν είναι;

    Ότι σπείρουμε θερίζουμε και πραγματικά και μεταφορικά…και ότι σπείρουμε με Αγάπη είναι σίγουρο πως «πιάνει»…έτσι και οι φραουλιές σου θα σου δώσουν γλυκύτατες φραουλίτσες! 😉
    Σε μια σκιερή γωνιά του κτήματος έχουν βγει μόνες τους άγριες φραουλιές,
    κάνουν κάτι μικροσκοπικές φραουλίτσες που το άρωμα τους είναι απίστευτο!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφφιλάκια ανοιξιάτικα! :))

  32. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητή Άϊναφετς, καλησπέρα… θα έλεγα ασμένως «πές τα χρυσόστομη!»
    αλλά μετά βάλθηκα να εξετάζω τον εαυτό μου… γενικώς η αγένεια δεν με χαρακτηρίζει, τουναντίον μάλιστα, θέλω να πιστεύω… όμως όλοι μας έχουμε τις στιγμές μας… και ενίοτε φορτωμένοι από τον αντικατοπτρισμό της ευγενικής μας comme il faut συμπεριφοράς, η οποία πλειστάκις εκλαμβάνεται ως αδυναμίας, ίσως και εμείς να ξεσπούμε… εγώ τουλάχιστον τον δικό μου εαυτό τον έχω πιάσει μερικές φορές να ξεφεύγει… δεν διεκδικώ δλδ δάφνες ευγενούς συμπολίτη, αλλά θέλω να πιστεύω ότι αγενής δεν έχω υπάρξει…

    Στο οδήγημα έχω πιάσει αρκετούς να εκτονώνονται… ποιός ξέρει για πόσα απωθημένα και ελλείμματα που έχουν…
    αλλά τι περιμένει κανείς για συνανθρώπους μας που προτιμούν να βρωμάει το χνώτο τους και να έχουν χαλασμένα δόντια, αρκεί να έχουν τζίπ!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αγαπητέ ΑΦΣ…που είναι και επίσης Αγαπητέ Φίλε Σ….χαίρομαι που μ’ επισκέφτηκες μετά από πολλές μέρες (διαδικτυακής) απουσίας…σε σκεφτόμουν! 😉
      Υπάρχει μια τεράστια διαφορά στην εσωτερική ευγένεια και την τυπική εξωτερική το comme il faut της β’ μου πατρίδας…από αυτόν τον καθωσπρεπισμό έχω υποφέρει όλη μου τη ζωή…λόγο ανατροφής και ειλικρινά κατανοώ τα ξεσπάσματα μας ως προς την απρέπεια και αντιδρώ στο savoir vivre των Γάλλων που είναι σκέτη υποκρισία!

      Πάνε τώρα τα τζιπ…θα μείνουν τώρα με τα χνώτα τους! χαχα!

      ΑΦιλιά από Σ σε Σ, με ευγένεια καρδιάς! :)))

  33. Ο/Η nikiplos λέει:

    πάτησα το έντερ και αντί να αλλάξει γραμμή, τυπώθηκε το σχόλιο… να λοιπόν και πάλι που δεν ήμουν ευγενικός!

    Μαγισσούλα, ΑΦΣ και καλό ΣΚ να έχεις! και μην εκνευρίζεσαι! αγνόησέ τους και όπως το περιέγραψες… ένα χαμόγελο…

  34. Ο/Η trancemedia λέει:

    Kαλημέρα κι από εμένα. Διαβάζοντας το άρθρο και τα σχόλια, δεν άντεξα και σας βάζω ένα σχετικό βίντεο με χιουμοριστική διάθεση ως προς τα περί αγένειας.

    Καλή σας ημέρα.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ πολύ και καλώς μας ήλθες!
      Γέλασα με το video…τελικά η αγένεια παγκόσμιο φαινόμενο…μόνο που εμείς στο cinema έχουμε και τα κινητά! (εκεί τρελαίνομαι)!!!

      Καλή Κυριακή! :))

      ΥΓ: Ο πληθυντικός της ευγένειας εδώ δεν ισχύει! 😉

  35. Ο/Η trancemedia λέει:

    Ήταν πληθυντικός προς όλο τον κόσμο που μπορεί να το διαβάσει. Δεν ήταν προσωπικός.χαχαχαχα

  36. Ο/Η ainafets λέει:

    Ευχαριστούμε για την ευγενική σου διευκρίνηση !!! χαχαχα! 😉

Σχολιάστε

