Ο άνδρας το παιδί και το γαλάζιο πουλί…

Χρόνια είχα ν’ ακούσω αυτό τραγούδι και αν θυμάμαι καλά η τελευταία φορά που το άκουσα πρέπει να ήμουν 7 χρονών…

Τότε ζούσα στην Πόλη (Κωνσταντινούπολη) και είχα μάθει να βάζω μόνη μου το πικ-απ και θυμάμαι πως αυτό το τραγούδι ασκούσε πάνω μου μια ανεξήγητη γοητεία… Τώρα πια ξέρω γιατί…
.

Τραγουδάει ο Eddie Constantine με την κόρη του Tania.
Μεταφράζω τα λόγια που είναι καταπληκτικά!
.

.

«Ο Άνδρας και το παιδί».

Tania

Πες μου κύριε, καλέ μου κύριε, είναι η γη στρογγυλή;
Αν είναι αλήθεια, που βρίσκεται στον κόσμο το γαλάζιο πουλί;
Εδώ είμαι κάθε μέρα και κλαίω περιμένοντας το...
Έκλαιγες και εσύ σαν και μένα όταν ήσουν παιδί;
Τι γίνεται ο ήλιος όταν πέφτει μες τη θάλασσα;
Και γιατί το πρωί ο ουρανός είναι τόσο καθαρός;
Και γιατί δεν μπορώ να πετάξω στον αέρα;
Και πες μου κύριε, γιατί κλαις τώρα που μ’ ακούς;

Eddie

Παιδί μου, παιδί μου, είναι αλήθεια πως η γη είναι στρογγυλή…
Και για χρόνια έψαξα στη γη το γαλάζιο πουλί…
Σαν και σένα έκλαψα απλώνοντας τα δυο μου χέρια
και όμως είμαι σίγουρος πως μια μέρα θαρθεί.
Μη φοβάσαι ο ήλιος δεν πεθαίνει πάνω στους αμμόλοφους,
φεύγει για να σου προσφέρει ένα λαμπερό φεγγάρι…
Και γιατί θέλεις  να πετάξεις στον αέρα;
κι εγώ θέλησα κι έχω τώρα άσπρα μαλλιά…

Tania

Μη κλαις πια καλέ μου κύριε, αφού η γη είναι στρογγυλή,
κι εγώ, για να σου προσφέρω το γαλάζιο πουλί, θα τρέξω σ’ όλη τη γη…

Eddie

Παιδί μου, παιδί μου, μη φεύγεις μη φεύγεις γι αλλού,
το γαλάζιο πουλί, είναι εδώ, ψάξε καλά μες τη καρδιά σου…

Tania

Αν είναι αλήθεια, πες μου κύριε, θα μπω μες τον ήλιο,
για να μαζέψω μαζί του ένα κομμάτι ουρανού…

Eddie

Παιδί μου, θα πας πολύ πιο μακριά από τη μέρα,
το γαλάζιο πουλί, είναι η Αγάπη, η Αγάπη…
.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

31 Responses to Ο άνδρας το παιδί και το γαλάζιο πουλί…

  1. Ο/Η GiP λέει:

    Πολύ τρυφερό ! Τον Eddie Constandine φυσικα τον θυμάμαι. Είχα δει τις ταινίες του που έκανε τον ντετέκτιβ Λέμυ Κόσιον. Δεν ήξερα πως τραγουδά, ούτε ότι είχε κόρη.

    Να είσαι καλά και ευχαριστώ για τις όμορφες αναμνήσεις που εγινες αιτία να ζωντανέψουν.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καταρχάς όταν άκουγα αυτό το τραγούδι τότε, δεν ήξερα ποιος το τραγουδάει και σ’ αυτές τις ηλικίες δεν ενδιαφέρουν οι τραγουδιστές!
      Εσύ είσαι πολύ προχωρημένος για να θυμάσαι πως έλεγαν και τον ντετέκτιβ (από τότε φαίνεται πως σου άρεσε η αστυνομική πλοκή!) 😉
      Προσωπικά δεν έχω δει καμιά του ταινία και τώρα τυχαία έπεσα πάνω σ’ αυτό το τραγούδι!

      Και εγώ χαίρομαι που αυτό το τραγούδι, έγινε αφορμή για τον καθένα μας να ζωντανέψουν όμορφες αναμνήσεις! :))

  2. Ο/Η marilia λέει:

    🙂 Ωραίο είναι!

  3. Ο/Η Margo λέει:

    Πανέμορφο!!!! Πόσο γλυκό, σαν παραμύθι που κρύβει μέσα του όλα τα μυστικά του κόσμου. Σε φαντάζομαι παιδάκι να το ακούς. Μα η τελευταία φορά ήταν τότε; Με συγκίνησες μαγισσούλα μου…

    Σε φιλώ γλυκά

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Έπεσα πάνω σ’ αυτό το τραγούδι Margo μου, ψάχνοντας στο youtube για τον Saint Exupery (μια μελλοντική ίσως ανάρτηση!) τυχαία…
      Και χμ! ποιος ξέρει τελικά αυτά τα τυχαία πόσο τυχαία είναι.., πάντως η επίδραση του πάνω μου καθόλου τυχαία, θα έλεγα απλά, συγκλονιστική…

      Και εγώ σε φιλώ γλυκά….ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! :))

  4. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Στεφανία μου πανέμορφο..Τόσο τρυφερό..Δυστυχώς δεν το είχα ακούσει ποτέ..Σε ευχαριστώ που μου έμαθες αυτό το γλυκό παραμύθι…
    Άλλωστε,η αγάπη είναι αυτή που μπορεί να μας οδηγήσει στο πιο όμορφο ταξίδι της ζωής μας..
    Καλημέρα!! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλησπέρα Νικολέτα!

      Έτσι φαίνεται να είναι….μόνο η Αγάπη μπορεί και μας οδηγεί στο ταξίδι της ζωής!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι τρυφερό! :))

  5. Ο/Η Levina λέει:

    Μαγισσούλα μου ένα παραμύθι τραγουδιστό !
    Με εντυπωσίασε και το τέλος του μαγικό… δεν χρειάζεται να
    ψάχνουμε αλλού για να βρούμε την ομορφιά, μέσα μας υπάρχει …
    αν υπάρχει φυσικά … αλλιώς δεν θα την βρούμε πουθενά.
    Όλα από μέσα μας πηγάζουν και τα όμορφα και τα άσχημα.

    φιλιά γειτονάκι μου
    καλό μας Σαββατοκύριακο 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ναι καλά το λες Levina, ένα παραμύθι τραγουδιστό που σου βγάζει ότι ποιο τρυφερό έχεις!
      Όλα μέσα μας βρίσκονται και στο χέρι μας είναι να τα αφήσουμε απλά να βγουν! 😉

      ΑΦιλιά μέσα από μια πανέμορφη απαλή ομίχλη! :))

  6. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα μαγισσούλα μου.
    Πάρα πολύ γλυκό το τραγουδάκι .Το λάτρεψα!
    Σε ευχαριστούμε πολύ και για την μετάφραση γιατί τα γαλλικά μου είναι λίγο…γκουχου γκουχου σκουριασμένα 😛
    Σου στέλνω πολλά αγγελικά φιλιά!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Την έχουμε ανάγκη την τρυφερότητα Melita μου, γαληνεύει η καρδιά μας, έτσι δεν είναι;

      Α! και χαίρομαι που λιγουλάκι ξεσκούριασες τα Γαλλικά σου! 😉

      Καλοδεχούμενα τα αγγελικά σου φιλιά και τα ανταποδίδω τριπλάσια! :))

  7. Δεν τον ήξερα τον Εddie Constantine.
    Oύτε και το τραγουδάκι είχα ακούσει ποτέ. Πολύ τρυφερό βοηθά και η γλώσσα.
    Νάσαι καλά Μαγισσούλα μου καλή…
    Νάχεις ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χαχα! Κάρυ μου, γιατί εγώ νομίζεις πως τον ήξερα τον τύπο…το τραγούδι ήξερα και ο Παραμυθοσύντροφος μου τον είπε! 😉

      Και εσύ να είσαι καλά…αδελφή ψυχούλα μου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ τρυφερά! :))

  8. Ο/Η koufetarios λέει:

    Δεν τον γνώριζα τον Eddie Constantine μέχρι την δική σου ανάρτηση.. Για το τραγούδι οι λέξεις που μου έρχονται στο μυαλό είναι γλυκό, ταξιδιάρικο, συγκινητικό και νοσταλγικό.. Το ότι το άκουγες όταν έμενες στην Κωνσταντινούπολη, με συγκινεί ακόμα περισσότερο Άιναφετς!

    Καλό σου βράδυ..!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλημέρα στον Koufetario!
      Ναι…ο συνδυασμός ενός τρυφερού τραγουδιού που τραγουδάει ένα κοριτσάκι με τον μπαμπά της υμνώντας την Αγάπη και της Πόλης …με τσάκισε!

      ΥΓ: Από την Πόλη έφυγα στα εννιά μου…

      ΑΦιλιά και να έχεις μια γλυκιά Κυριακή! :))

  9. Εγώ καλή μου μαγισούλα μόνο το γαλάζιο πουλάκι γνώριζα που οταν ήμουνα μικρή αναρωτιόμουν γιατί πήγαινε στη μαμά και της έλεγα τόσο κρυφά μυστικά μου.

    Φιλιά και αγκαλιά αγαπημένη μου

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Σε σκεφτόμουν πολύ τις τελευταίες μέρες Gingeroula μου…και για δες που το γαλάζιο πουλί σου το ψιθύρισε και σ’ έφερε κοντά μου!!! 😉

      Πολλά πολλά τρυφερά ΑΦιλάκια σου στέλνω! :))

  10. Πρωτότυπο, γλυκό, νοσταλγικό ;-))) καλημέρα, μιά πολύ όμορφη Κυριακή να έχεις Στεφανία μας :-)))))

  11. Ο/Η ainafets λέει:

    Νομίζω Ειρήνη μου πως αυτό το τραγούδι αγγίζει όλα τα τρυφερά «κοριτσάκια» γιατί το κοριτσάκι του μπαμπά εκεί βρίσκεται πάντα…έτσι δεν είναι;

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και να έχεις μια όμορφη Κυριακή! :)))))

    ΥΓ : Επικοινώνησε με Νατασσάκι μήπως βρεθούμε την άλλη Κυριακή στον Ρέντη στην παράσταση του Παραμυθά, λεπτομέρειες και στο blog του Νίκου!

    • Το είδα στο μπλογκ του Νίκου, και θα ήθελα πολύ, αλλά δυστυχώς για άλλη μια φορά με καταπιέζει η δουλειά…πρέπει το πρωί να πάω σε ένα συνέδριο ξενόγλωσσου βιβλίου και ίσως μετά μάθημα. Αλλά θέλω πολύ να σε δώ, καιρό τώρα. Σε αγαπώ πολύ και σας στέλνω όλη την αγάπη μου, και στον κ.Παραμυθά επίσης ;-))))))

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Δες μήπως τα καταφέρεις την άλλη ή την παρ’ άλλη Κυριακή, πάλι στο ίδιο μέρος και την ίδια ώρα….
        Για να δούμε αν θα τα καταφέρουμε!

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! :))

  12. Ο/Η Βίκυ λέει:

    γλύκανε αυτια και ψυχή το άκουσμά του!
    μαγισσούλα μου όμορφη να είσαι καλά που μου το γνώρισες!

    σε φιλώ πολύ-πολύ !

    υ.γ. μου έλειψες… άντε να δούμε πότε θα τα καταφέρουμε!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Και τέτοιες μέρες τα χρειάζεται η ψυχούλα αυτά τ’ ακούσματα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Βίκυ μου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαμογελαστά…μέχρι την επόμενη μας συνάντηση! :))

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Ω! για φαντάσου Βίκυ μου πως τώρα ανακάλυψα πως στη προηγούμενη σου ανάρτηση, είχες βάλει τις «Μικρές χαρές» του γιού μου…πολύ με συγκίνησες…(τυχαία το είδα!)
        ΑΦιλιά! :))

  13. Ο/Η nikiplos λέει:

    Ενδιαφέρον το τραγούδι… εννοείται ότι δεν το γνώριζα… όπως και δεν γνώριζα ότι είχες μεγαλώσει στην Πόλη…. αυτό κι αν είναι ενδιαφέρον!
    Τι να είναι αυτό που μένει τελικά μέσα μας από την παιδική μας, τελείως αθώα ηλικία? Μήπως αυτό είναι που αναζητούμε να ξαναζήσουμε στα δικά μας παιδιά, ως αδιάκριτοι παρατηρητές τους? εμείς που αφουγκραζόμαστε, γιατί οι γονείς μας, μας είχαν τελείως ελεύθερους να σπαθίζουμε τον αέρα φανταστικούς εχθρούς με κοφτερά αέρινα σπαθιά…
    Και η αγάπη, αυτή η απέραντη για τον κόσμο που θα αφήσουμε δυναμικά αθάνατοι…
    ΑΦΣ!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ναι Nikiple μου, έχω γεννηθεί στη Γαλλία, στη συνέχεια μεγάλωσα στην Πόλη…και συνέχισα να μεγαλώνω στην Αθήνα…άφησα μερικά «πούπουλα» στο Παρίσι για αρκετά χρόνια και τώρα πια γερνάω σ’ ένα βουνό της ΒΑ Αττικής!
      (Στο blog μου στην επικεφαλίδα, υπάρχει λεπτομερέστατο βιογραφικό μου!) 😉

      Εχεις δίκιο μεγαλώσαμε κάτω απ’ ένα διαφορετικό αέρα!

      ΑΦΣ! :))

  14. Ο/Η smaragdenia λέει:

    Η μουσική του τραγουδιού σε γαληνευει πολύ τρυφερό ΑΙΝΑΦΕΤΣ μου αλλα ακόμα πιο τρυφερα τα λόγια…του… και η γλωσσα το κανει ξεχωριστό … απο οτι βλέπω εχεις..απο πολλα μερη να θυμασαι…..φιλακια πολλα..

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Φαίνεται πως υπάρχουν πολλοί τρόποι να γαληνεύει η καρδιά μας Ρούλα μου,…φτάνει να το θελήσουμε, όσα προβλήματα κι αν έχουμε!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφφιλάκια τρυφερά! :))

  15. Υπέροχες φωνές και στίχοι Μαγισσούλα μου!!!

    !!ΑΦ!!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μπράβο για το νέο avatar σου….θα τρέξουν οι νύφες…χαχα! :))

Σχολιάστε

