Πασχαλινό…

Ψάχνοντας για κάτι πασχαλινό έπεσα πάνω σ΄ένα τραγούδι που μου θύμισε τα «πολύ» νιάτα μου και περιέργως πώς, βρέθηκε να ταιριάζει στο Πάσχα!
Μου έχει συμβεί πολλές φορές γι άλλο να ξεκινήσω κι αλλού να καταλήξω, αλλά αυτή η κατάληξη κάτι μου άφησε … ίσως λίγη νοσταλγία για χρόνια ανέμελα που «τέτοια» κανείς μας δεν θα ξαναζήσει, πάντως ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και είμαι σίγουρη πως πολλά θα πει και ίσως αγγίξει παλιούς ροκάδες ή μη…
.

.

Ποιος θυμάται τον Demi Rousso  (Αρτέμιος Ρούσος) που μεσουρανούσε την εποχή του 60 και του 70, πάντως δύσκολα θα τον γνωρίζουν οι νεότεροι, προσωπικά θυμάμαι τις επιτυχίες του όταν ακόμα πήγαινα σχολείο!
Ξεκίνησε την καριέρα του στα 17 παίζοντας στους Idols. Όταν συνάντησε τους μουσικούς Λουκά Σιδέρη και τον Βαγγέλη Παπαθανασίου τον γνωστό μας Vangelis, έφτιαξαν το συγκρότημα των Aphrodite’ s Chlid. Αργότερα συνέχισε μόνος και έκανε solo καριέρα με πολλές επιτυχίες σε όλο τον κόσμο…ήταν και είναι ακόμα γνωστός ως the Greek.

Για ακούστε τον με το συγκρότημα,  Aphrodite’ s Child το 1969…

.

.

Στο παρακάτω video, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να διαβάσει (full screen) όλη τη ζωή του Αρτέμη… Demis Roussos.

.

.

.

Ο Demis τα τελευταία χρόνια δίνει συναυλίες σε πολλές χώρες, τραγουδάει σε πολλές γλώσσες και σημειώνει μεγάλη επιτυχία, για δείτε τον και τώρα…

.

.

Αυτό που προσωπικά με συγκινεί, είναι πως ένας νέος έκανε το πάθος του πράξη και ακολούθησε αυτό το πάθος του σ’ όλη του τη ζωή, με ποιότητα…

Καλό μας Πάσχα!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

66 Responses to Πασχαλινό…

  1. Ο/Η GiP λέει:

    Καλός ο Ντέμης, φωνάρα !

    Αγαπημένο και πολυχορευμένο το τραγούδι.

    Να είμαστε καλά και να θυμόμαστε. Σε παράλληλη πορεία είμαστε σήμερα μια και εγώ με αναμνήσεις καταπιάστηκα.

    Πολλά φιλιά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εγώ Τζιπάκο, πρόσεξα πως τώρα τελευταία οι περισσότεροι στις μπλογκογειτονίες ανατρέχουν στο παρελθόν…
      Ναι, αυτή η βαριά ατμόσφαιρα μας αναγκάζει να ξεθάψουμε όμορφες αναμνήσεις… για πάρουμε και λίγη χαρά! 😉

      Πολλά ΑΦιλιά και να έχεις μια όμορφη βδομάδα με την οικογένεια σου! :))

  2. Εννοείτε ότι τον ξέρω τον Ντέμη Μαγισσούλα μου… Όπως και τα άλλα δύο συγκροτήματα που ανέφερες…

    Οι όμορφες εποχές μένουν χαραγμένες στη μνήμη μας… για να τις ξαναζήσουμε όποτε το επιθυμούμε…

    Φιλί γλυκό… (σοκολατένιο…)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα ΑΦΓ μου, εσύ ένα νεότατο αγόρι πώς και ξέρεις τον Ντέμη κι αυτά τα συγκροτήματα;

      Πάντως σίγουρα δεν ξέρεις (ούτε κι εγώ το ήξερα!) πως στον Παραμυθοσύντροφο καθόλου δεν του άρεσε…ούτε τότε, ούτε τώρα…ο Ντέμης! χιχι! 😉

      Ο καθένας μας άλλα κουβαλάει, έτσι δεν είναι;

      Α! ευχαριστώ για το σοκολατένιο φιλί και το ανταποδίδω διπλάσια! :))

  3. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Ο Ντέμης ήταν και είναι μοναδικός!
    Φωνάρα!!!
    Η φωνή του σημάδεψε αξέχαστες εποχές, τουλάχιστον για μένα μαγισσούλα μου!
    Φιλιά πολλά, καλό Πάσχα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Έλενα μου!
      Πολλές όμορφες αναμνήσεις μας ξύπνησε ο Ντέμης….αλλά εμένα μου αρέσει πιο πολύ τώρα…κάτι που τώρα ανακάλυψα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολλά πολλά και να έχεις ένα χαρούμενο Πάσχα με τους αγαπημένους σου! :))

  4. Ο/Η M λέει:

    Αναλαμπή! Το παθαίνω κι εγώ συχνά…θυμάμαι άσχετα σε άσχετες στιγμές και είναι τόσο όμορφο! Όπως και τα τραγούδια του Ντέμη που μας χάρισες.

    Καλό Πάσχα !

    υ.γ.:Πριν κανα-δυο μήνες για κάποιον άγνωστο κατά τα άλλα λόγο θυμήθηκα αυτό: http://youtu.be/0BbP32IRtqQ (πολύυυ παλιό όμως…)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς όρισες Μ!
      Ευχαριστώ για το «ακτύπητο» και μοναδικό τραγουδάκι…πω πω είχα να το ακούσω από «τότε»…
      Αχ! αυτές οι αναλαμπές είναι πολύ γοητευτικό το που μας οδηγούν, τις περισσότερες φορές! 😉

      Καλό Πάσχα να έχουμε…με πολλές φωτεινές αναλαμπές!

      ΑΦιλιά! (Α=Αλθινά) :))

  5. Ο/Η melita λέει:

    Ο πατέρας μου κρατάει παλιούς δίσκους (Ντέμης Ρούσσος , Πουλόπουλος, Καλαντζής, Τέρης Χρυσός, Λευτέρης Χρυσόγελος κτλ), με τους οποίους ουσιαστικά μεγαλώσαμε εγώ και ο αδερφός μου (θέλοντας και μη χαχαχα). Οπότε με αυτό το ποστ σου, μου θύμισες πολύ τα παιδικά μου χρόνια 🙂 .
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο Πάσχα .
    Σε φιλώ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι συμβαίνει συνήθως Melitaki μου… ακούμε θέλουμε δεν θέλουμε από τα σπίτια μας τραγούδια και λόγια που δεν ξεχνιούνται εύκολα!
      Από αυτούς που αναφέρεις μόνο τον Ντέμη θυμάμαι από τα σχολικά πάρτι!

      Και εσύ να έχεις ένα πολύ χαρούμενο Πάσχα με τους αγαπημένους σου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια άπειρα! :))

  6. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Τι όμορφο post γεμάτο μουσικές αναμνήσεις!!
    Καλό Πάσχα μαγισσούλα μου, εύχομαι να περάσεις υπέροχα!!
    Μάκια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τελικά Μαρινάκι μου, νομίζω, πως σε όλους αρέσουν οι μουσικές αναμνήσεις, άλλοτε μας γεμίζουν μελαγχολία και άλλοτε χαρά, έτσι δεν είναι;

      Πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω, με ευχές για ένα υπέροχο Πάσχα! :)))

  7. Φωνή αγγελική! Μεγαλώσαμε με τις μελωδίες που τραγούδησε…
    Καλό Πάσχα γλυκειά μου μάγισσα.
    Να περάσεις ευτυχισμένα κοντά με τους αγαπημένους σου!
    Και να τσουγκρίσεις τα κόκκινα αυγά με τα Κριαράκια τα φιλαράκια σου!

    Φιλάκια πολλά-πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ε! δεν θα την έλεγα και αγγελική τη φωνή του Ντέμη, Κάρυ μου!

      Αυτό το Πάσχα τα Κριαράκια μου θα βρίσκονται μακριά από το μαντρί τους (είναι ήδη στη Πάρο!)…πάντως όταν κάποια μέρα συναντηθούμε από κοντά, έχω πολλές ιστορίες να σου διηγηθώ με Κριαράκια!

      Καλό Πάσχα σου εύχομαι…ήρεμο…χαλαρόοοοοοοοοο…να πάρεις ενέργεια για τα «μετά»! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια Κριαρίνα μου αγαπημένη! :))

  8. Ο/Η xristin λέει:

    Προσωπικά μου αρέσει πολύ το «τώρα» του Ντέμη Ρούσσου!
    Μεστωμένη φωνή που μοιάζει λίγο με του Joe Cocker,του αγαπημένου μου!
    Τι μου θύμισες,τι μου θύμισες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! και μένα Χριστίνα μου, μου αρέσει πολύ πιο πολύ τώρα, ο Ντέμης, ακόμα και τα τωρινά του τραγούδια που άκουσα από το youtube, έχουν «μεστότητα»!!!
      Μου έκανε εντύπωση που εμείς εδώ, δεν τον ακούμε καθόλου και αυτός σκίζει στο εξωτερικό!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια Πασχαλινά !!! :))

  9. Ο/Η Margo λέει:

    Δεν τον είχα δει ποτέ νέο, ούτε όπως είναι σήμερα δεν ήξερα καν πως συνεχίζει ακόμη!!!!
    Τον θυμάμαι μόνο όπως τον γνώρισα στα δικά μου χρόνια. Η φωνή του πολύ χαρακτηριστική, στην ωριμότητά του ακόμη πιο ροκ!
    Πολύ μου άρεσε που τον άκουσα:-)

    Καλό Πάσχα Μαγισσούλα μου.. Να είστε όλοι καλά!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ 🙂

  10. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Η φωνή του θυμίζει ολόκληρη εποχή με ρομαντικά ακούσματα κυρίως.
    Καλό Πάσχα μαγισσούλα με όσους αγαπάς.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου άρεσε που τώρα ανακάλυψα έναν διαφορετικό Ντέμη, που δεν θυμίζει καθόλου τα «τότε» ρομαντικά μας ακούσματα!

      Ευχαριστώ Θαλασσένια μου για τις Πασχαλινές ευχές!

      Καλό Πάσχα και εύχομαι να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου! :))

  11. Ο/Η AnD λέει:

    Φυσικά και τον γνωρίζουμε οι νεότεροι. χιχιχι
    Ο πατέρας μου έχει κάτι δίσκους και τον άκουγα μικρή.
    Αυτό που δεν γνώριζα είναι το Ντέμης βγαίνει από το Αρτέμης.
    Καλό Πάσχα Μαγισσούλα!
    Και ξέρεις κάτι;
    Το πάθος κάποιου το θαυμάζει μόνο αυτός που έχει πάθος. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! έτσι πάει…Φακούλα μου…

      Την Αγάπη, την αναγνωρίζει μόνο η Αγάπη!
      Και μας φαίνεται φυσικό το πάθος να θαυμάζεται από αυτόν που στη ζωή του έχει πάθος!!!

      Είναι αλήθεια πως δεν περίμενα να γνωρίζουν οι νεότεροι τον Ντέμη…
      Πχ, τα παιδιά μου, είμαι σίγουρη πως ποτέ τους δεν το έχουν ακούσει! 😉

      Καλό Πάσχα χαρούμενο και φωτεινό θα σου ευχηθώ! :))

  12. Ο/Η vad λέει:

    Τον ξερουν και οι νεοι,τον ξέρουν,ειναι αξία,δε χάνεται…
    Αναμενω απαντηση σε κάποιο email:)
    Καλό πάσχα…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Βασίλη!
      Αχ! αυτοί οι νεότεροι νέοι…όλα τα ξέρουν…όλα τα έχουν ακούσει, γιατί όπως λες πολύ σωστά, μια αξία δε χάνεται!

      Καλό Πάσχα και σ’ όλη την οικογένεια σου! :)))

      ΥΓ: ξαναβρήκα το mail που σου είχα στείλει, ελπίζω να το έλαβες!

  13. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Από τους ανθρώπους με πραγματική αξία,με φωνάρα,που ποτέ δεν προκάλεσαν και πάντα έκαναν τη δουλειά τους με ήθος..
    Τέτοιοι άνθρωποι πραγματικά αξίζουν την αναγνώριση που απολαμβάνουν,αξίζουν και το σεβασμό μας…
    Καλημέρα γλυκιά Αιναφετς! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα γλυκιά μου Νικολέτα!

      Από το σπιτικό σου έρχομαι όπου σου άφησα μερικές σκέψεις…
      Όταν κοιτάζει κανείς γύρω του ανακαλύπτει λίγους ανθρώπους που με τον τρόπο ζωής τους αξίζουν τον σεβασμό μας…και ίσως είναι και ο Ντέμης, αλλά ποιοι είμαστε εμείς για να κρίνουμε, το μόνο που μπορούμε να κρίνουμε είναι το έργο που αφήνουν αυτοί οι άνθρωποι!

      ΑΦιλάκια και να έχεις ένα όμορφο Πάσχα, έτσι όπως το επιθυμείς! :))

  14. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Καλό Πάσχα Άιναφετς κι από μένα 🙂

    Ωραίος και διαχρονικός ο Ντέμης Ρούσσος.

    Την καλημέρα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλό Πάσχα σε σένα και σε όλη την οικογένεια σου, Κώστα μου!

      Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου αυτό το Πάσχα να είναι φωτεινό, εσωτερικά πολύχρωμο και ξεκούραστο!

      ΑΦιλιά! :)))

  15. Μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής ο Ντέμης.Ξύπνησες παιδικές μνήμες…χα!χα! θυμάμαι πόσο πολύ μου άρεσε το ντριγκι-ντριγκι μάνα μου…όπως επίσης θυμάμαι τη μάνα μου να ακολουθεί τη δίαιτα του Ντέμη 🙂
    Υπέροχο μαγικό μας μολύβι… Φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Νεράιδο μου…μάλλον βρεφικές μνήμες σου ξύπνησε…εκεί στη Πόλη, ανάμεσα στους αμανέδες! 😉
      Πάντως και εγώ διάβασα πως μια ζωή τον ταλαιπωρούσε το βάρος του, έτσι φαίνεται πως και η μανούλα σου ακολούθησε τη δίαιτα Ντέμη… είχε άραγε αποτέλεσμα;

      Το μαγικό μολύβι του Παραμυθά (για να μη νομίσει και κανείς πως γράφω μαγικά!) σ’ ευχαριστεί για τα καλά σου λόγια! ΑΦ! :)))

      • Η δίαιτα που ακολούθησε η μάνα μου ,αν θυμάμαι καλά(μιλάμαι για περίοδο 78-80), τη βοήθησε να χάσει κάποια κιλά.
        Όμως όπως όλες οι δίαιτες-συνταγές-μέθοδες δουλεύουν στην επιφάνεια και όχι στο βάθος στη ρίζα του προβλήματος.Έτσι η επιστροφή στην προηγούμενη ή και σε χειρότερη κατάσταση είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο.Φωνάζει ακόμη ο παπούς 😉 αλλά ποιος τον ακούει;
        Καλό βραδάκι και φιλιά.

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Και «εμείς» ξέρουμε από τέτοιες δίαιτες…χαχα! 😉
          Αλλά τελικά αυτό που «πέτυχαμε» είναι η αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες, έτσι «χάσαμε» σε δυόμιση χρόνια 12 κιλά!
          Καλή μας νύχτα! :))

  16. Ο/Η koufetarios λέει:

    Αν και δεν είναι της γενιάς μου έως ένα βαθμό τον γνωρίζω και έχει περάσει στο υποσυνείδητό μου ο σεβασμός της τέχνης που ασκεί στο πρόσωπό του.. Χάρη σε σένα επίσης άκουσε άλλο ένα τραγούδι που δεν το γνώριζα, το September (I;m on my way) , και είναι από τις στιγμές που όντως βρήκα ένα τραγούδι που μου ταιριάζει γάντι για κάποιους σημαντικούς λόγους..

    Πολύ ωραία ανάρτηση Άιναφετς, ειλικρινά πήρα κάτι σημαντικό από αυτήν.

    Καλημέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Μαβιέ Κουφετάριε!

      Θα μπορούσε να πει κανείς πως αυτή η ανάρτηση έχει τρία απλά σκέλη…
      Την αίσθηση τρυφερότητας που μας αφήνουν οι νεανικές μας αναμνήσεις σε μια δύσκολη εποχή…
      Τη διαπίστωση, πως όταν ένας νέος ακολουθεί το πάθος του…δεν πρέπει να φοβάται γιατί στο τέλος, δεν θα απογοητευτεί…
      Και τα λόγια αυτού του τραγουδιού που και για μένα που άφησαν κάτι σημαντικό!

      I’ am on my way for a place to stay
      I’ am on my way on the special day
      If you don’ t get your’ s yet I’ ll try to wait for you
      …..
      I may give up for real
      …….
      Πιστεύω πως με τίποτα δεν πρέπει να τα παρατάμε στη Ζωή μας…(όπως κάπου υπονοεί το τραγούδι)…

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις ένα γαλήνιο Πάσχα! :))

  17. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Για να είμαι ειλικρινής δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, όμως άφησε εποχή η φωνή του, κάποια τραγούδια του και η εκκεντρική του εμφάνιση (κελεμπίες).
    Θα έλεγα οτι ηταν ενας σόουμαν της εποχής …κατι τέτοιο.
    Ωραία αφιέρωση του έκανες μάγισσα και θα την δείξω στον αδερφό του που τυχαίνει να γνωρίζω (γείτονες).

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! χαίρομαι που κατάφερες να μπεις στο blog μου… μόνο που δεν συμπλήρωσες το τελευταίο τετραγωνάκι (στα σχόλια) έτσι ώστε να μπορεί κανείς να μπει στο blog σου και από εδώ! 😉

    Τελικά ο Ντέμης για μένα, αντιπροσωπεύει μια ανέμελη εποχή (που τότε ήσουν αγοράκι!) και δεν θυμάμαι να ήταν από τους «αγαπημένους μου» …αλλά μου αρέσει το πασχαλινό βιντεάκι και το τελευταίο τραγούδι που έβαλα εδώ!

    Καλό μας βροχερό βραδάκι! :)))

  19. Ο/Η Evie λέει:

    Καλημέρα Στεφανια, Καλή Μ.Εβδομάδα!!!

    Νόμιζα ότι τον ρομαντικό Ντεμη μόνο άνθρωποι της ηλικίας μου τον γνώριζαν!!!!

    Μόλις ανέβασα την ανάρτηση που σε αφορά αγαπημένη μου και επειδή είναι πολλά θα συνεχίσω ….http://dr-evie.blogspot.ca/

    Σου ευχομαι ένα Χαρούμενο Πάσχα μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάς και Καλή σας Ανάσταση!!!

    Πολλά πολλά φιλιά με πολλές ευχές!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ πολύ πολύ αγαπημένη μου Εύη για το λινκ… είμαι σίγουρη πως η ανάρτηση σου θα βοηθήσει…παθόντες!!! 😉
      Και εγώ σου έυχομαι και από εδώ να έχεις ένα χαρούμενο Πάσχα με τους αγαπημένους σου!

      ΑΦιλάκια μέσα από τη καρδιά μου! :))

  20. Ο/Η Νewagemama λέει:

    A, όλα κι όλα, ο Ντέμης είναι πια all time classic! (Δεν είχα σκεφτεί ότι τον λένε Αρτέμη, αυτό το όνομα νόμιζα πως το είχε κατ΄αποκλειστικότητα ο Αρτέμης Μάτσας!)

    Ωραία μουσική αναδρομή μαγισσούλα! Καλή Ανάσταση σε όλες τις καρδιές!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    A! Εντάξει Παναγιώτα μου…με πείσατε ο νυν Ντέμης και ο πρώην Αρτέμης είναι: all time classic! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια Πασχαλινής Αγάπης! :))

  22. Ο/Η ginger1mary λέει:

    Καλή μου Στεφανία, τώρα που συγύρισα το σπιτάκι μου γιά Πάσχα ήλθα για τις ευχές μας. Δυό λόγια γιά τον Ρούσσο και τα Παιδιά της Αφροδίτης. Να ξέρεις ότι κάθε γενιά έχει ακούσματα πάντα από δύο γενιές τουλάχιστον μη πω τρεις. Γιατί σαν παιδιά ακούμε στο σπίτι της γενιάς των γονιών μπορεί και των παππούδων μας. Πάντως εγώ είμαι κοντά στη δική σου οποτε τους γνωρίζω καλά όσους αναφέρεις.

    Αγαπημένη μου μαγισσούλα να έχεις ένα ευλογημένο και πολύχρωμο Πάσχα. Σου στέλνω την αγάπη μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Gingeroula- Μαρία μου!!!
      Έχεις δίκιο για τα ακούσματα…μόνο που εγώ πολλές φορές αισθάνομαι πως έχω ακούσματα πάρα πολλών γενιών….που με καταδιώκουν! 😉

      Πολλά πολλά ΑΑ φιλάκια σου στέλνω (ΑΑ=Αληθινής Αγάπης!) και να έχεις ένα όμορφο (χορτοφαγικό) Πάσχα!!! :)))

  23. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Μαγισσούλα όμορφη Πασχαλιά να περάσεις ανθισμένη ,χρωματιστή,μοσχοβολιστή,μελωδική με γλύκα και γαλήνη στην ψυχή .
    Πολύχρωμα φιλιά και μια μεγάααλη ολάνθιστη αγκαλιά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γαλήνη και φως στις καρδιές μας αγαπημένο μου Ξωτικούλι εύχομαι, όχι μόνο γι αυτές τις μέρες αλλά και για τις επόμενες μέρες που έρχονται!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια άπειρα! :)))

  24. Καλό Πάσχα μαγισσούλα μου σε όλη την οικογένεια και πολλά ΑΦ ΑΦ ΑΦ σ’ εσένα!

  25. Ο/Η side21 λέει:

    Υπέροχη φωνή !!!
    ξεχειλίζει από ευαισθησία …
    Εύχομαι από καρδιάς
    μια ευχάριστη Πασχαλιά
    με υγεία και χαμόγελο
    μαζί με όσους αγαπάτε …

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Σιδερή μου, χαίρομαι όταν κάνεις αυτές τις τρυφερές σου εμφανίσεις…
    Σου άρεσε το τραγούδι: Που μας υπενθυμίζει, «I am on my way» ;

    Και εγώ σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο Πάσχα όπως το επιθυμείς!

    ΑΦιλιά! :)))

  27. Όμορφες οι μελωδικές αναμνήσεις

    Εύχομαι από καρδιάς η φετινή Ανάσταση να φέρει ΥΓΕΙΑ, ΓΑΛΗΝΗ και ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Γλαρένια μου για το πανέμορφο δώρο και για τις αισιόδοξες ευχές!
    Σου εύχομαι με τη σειρά μου να έχεις ένα χαρούμενο Πάσχα με τους αγαπημένους σου!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια Πασχαλινά! :)))

  29. Ο/Η Hengeo λέει:

    Καλό Πάσχα Στεφανία και καλή Ανάσταση! Τα λέει και ένας στρατιώτης πλέον οπότε καταλαβαίνεις ότι έχουν άλλη βαρύτητα χιχι! Οι εντυπώσιες μου είναι ανάμεικτες μέχρι στιγμής, πάντως γενικά την παλεύω..

    ΑΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! καλώς τα στρατευμένα νιάτα!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉
      Και εσύ να έχεις ένα πανέμορφο Πάσχα, Γίωργο μου και φαντάζομαι πως τα πράγματα εκεί «μέσα» θα έχουν για σένα ειδικά, πολύ ενδιαφέρον!
      Περιμένω με αγωνία εντυπώσεις!

      Πολλά πολλά ΑΦ σου στέλνω! :)))

  30. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα καλή μου Στεφανία!!!

    Φιλιά Πολλά!!!

  31. Ο/Η astria λέει:

    Μα τί καταπληκτικό βιντεάκι ήταν αυτό! Το καλύτερο πασχαλινό που είδα:)

    Και βέβαια ο Ντέμης Ρούσσος έγραψε:)

    Μαγισσούλα μου, να περάσεις πολύ όμορφα αυτές τις μέρες με όλους όσους αγαπάς!

    Καλό Πάσχα!

    Α.φιλιά πολλά!!

  32. Ο/Η Margo λέει:

    Να ξαναγράψω καλή Ανάσταση; Ίσως σου διέφυγε πιο πάνω;-)
    Μαγισσούλα μου εύχομαι να περάσετε υπέροχα όλοι στη μαγική οικογένεια:-)

    Πολλά πολλά ΑΦάκια!

    υ.γ. φιλάκια και από τα μαγισσάκια μου:-)

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ω! Margo μου…χίλια συγνώμη άκου πως τι έπαθα: διάβασα το «πιο πάνω» σου σχόλιο και πριν σου απαντήσω πήγα στο blog σου και εκεί σου άφησα ευχές…στο blog σου διάβασα το blogroll σου (αφού στο wordpress δεν έχω) και από εκεί έκανα «μπλογκότσαρκες», άκουσα μουσικούλα… και όταν γύρισα πίσω είχα την εντύπωση πως σου είχα απαντήσει!!! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια άπειρα σε όλη την οικογένεια και καλή Ανάσταση (εσωτερική) θα ευχηθώ! :)))

  34. Καλή μου Μαγισσούλα, με παρηγόρησε η απάντησή σου σε κάποιο σχόλιο, ότι δηλαδή φταίει η δύσκολη εποχή μας γι’ αυτή τη στροφή σε αναμνήσεις. Νόμζα ότι το παθαίνω επειδή γερνάω! 🙂
    Όπως βλέπεις, δεν διαβάζω μόνο τις αναρτήσεις σου, αλλά και όόόλες τις απαντήσεις σου στα σχόλια.
    Αν θυμάμαι καλά, από τους καθαρόαιμους ροκάδες εντασσόταν με, συγκατάβαση, ο Ρούσος στο pop στρατόπεδο· γι’ αυτό και δεν τρελαίνονταν όλοι γι’ αυτόν (μήπως ο Παραμυθάς εντάσσεται σ’ αυτή την περίπτωση). Αυτό βέβαια δεν εμπόδιζε καθόλου να επιλέγουν σταθερά κάποια τραγούδια για τα πάρτυ τους!
    Εύχομαι Καλή Ανάσταση, όπως εσύ τη νιώθεις και την προσδοκάς!
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια αλεξανδρινά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα Υπατίτσα μου, φυσικά και φταίει η δύσκολη εποχή… και όλο πίσω πάμε, επίσης με το να γυρνάς (που και που!) πίσω μας βοηθά να κατανοούμε το παρόν μας, έτσι δεν είναι …και φυσικά όχι επειδή γερνάμε…χαχα!!! 🙂
      Τώρα ο Παραμυθοσύντροφος δεν συμπαθεί καθόλου τον Ρούσσο γιατί εκείνες τις εποχές έκανε πολύ παρέα με τον Σαββόπουλο και κάτι είχαν ακούσει γι αυτόν που δεν τους καλοάρεσε…τέλος πάντων…εγώ τότε μικρούλα δεν πολυενδιαφερόμουν για τέτοια!

      Πάντως ο Ρούσσος ήταν από την Αλεξάνδρεια! 😉

      Ευχαριστώ για τις ευχές!
      Και εσύ αγαπημένη μου Υπατίτσα να περάσεις όμορφα σήμερα το βράδυ και όλες τις επόμενες μέρες!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ναι Αλεξανδρινά και τόσο όμορφα! :))

      • Μαγισσούλα μου, ξέχασα προχτές να σου πω πως το ηξερα ότι ο Ρούσος είναι πατριωτάκι, όπως άλλωστε κι ξάδελφός του, ο Δάκης, αν τον θυμάσαι, και η Dalida και ο Moustaki και η Πρωτοψάλτη και πάει λέγοντας…
        Φιλάκια λαμπριάτικα

  35. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητη φίλη Άϊναφετς!

    Εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με ευχές για υγεία, γαλήνη, ξεγνοιασιά και μακροημέρευση!!!
    ΑΦΣ
    από τον ΑΦΣ!

    ΥΓ> Τον Ντέμη Ρούσο φυσικά τον είχα συνδυάσει με το rains and tears πάνω στο μοτίβο του Χαίντελ και φυσικά μου είχε κάνει εντύπωση στα 80ς που υπήρχε σε αρκετά Ευρωπαϊκά σπίτια…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι αγαπητέ μου Νίκιπλε!
      Το τραγούδι rains and tears το είχε γράψει ο Ρούσσος από συγκίνηση όταν γεννήθηκε η κόρη του!
      Πάντως το τελευταίο του τραγούδι μου «μίλησε» πιο πολύ από τα παλιά του!

      Τώρα προλαβαίνω…δεν προλαβαίνω να σου ευχηθώ για σήμερα το βράδυ, σου εύχομαι χαρά και ότι επιθυμεί η καρδιά σου!

      ΑΦΣ από ΑΦΣ! :)))

  36. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Georgina ΚΑΙ καλή μέρα σε όλη την οικογένεια σου ΚΑΙ καλή όρεξη να έχετε πάντα ΚΑΙ καλά να περνάτε …με υγεία και χαρά!

    ΑΦιλάαααααααααααααααααακια! :))

  37. Χριστός Ανέστη Στεφανία μου!!! Χρόνια Πολλά!!! Και του Χρόνου με υγεία!!!

  38. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ…
    Επίσης…
    ΑΦιλιά! :))

Σχολιάστε

