Που βρίσκεσαι;

Όταν κάποιος σε ρωτά «που βρίσκεσαι», πώς απαντάς ή μάλλον τι απαντάς σ’ αυτή την ερώτηση;

.

Μήπως αφήνεις τη μουσική ν’ απαντήσει;
.

Mozart- piano concerto no 21 Andante
Elvira Madigan.

.

Μήπως αφήνεις τις εικόνες ν’ απαντήσουν;

.

.

Μήπως η ερώτηση «που βρίσκεσαι», έχει τρία σκέλη ή τρία επίπεδα;

.

.

Πρώτο επίπεδο, το παρόν.

Ωραία… βρίσκομαι στην εξοχή, είναι Κυριακή, φυσάει Βοριάς, κάνει λίγο κρύο, τα σύννεφα τρέχουν και αλλάζουν σχήματα, είναι όμορφα…

.

.

Δεύτερο επίπεδο:
Που βρίσκεται το μέσα μου σε σχέση με το έξω;
Θυμάμαι μια άσκηση:
Κλείνω τα μάτια, παίρνω μια βαθιά ανάσα και ακούω…
Ακούω τον αέρα, ακούω τους γλάρους και σκέφτομαι, «όταν πετούν χαμηλά οι γλάροι θα έρθει βροχή»…ακούω ένα μακρινό αυτοκίνητο…ένα σκύλο να γαβγίζει και ακόμα πιο μακριά, φωνές παιδιών…
Θυμάμαι την εντολή:
«Τώρα άκου τι γίνεται μέσα σου»…
Η μια σκέψη κυνηγά την άλλη, όπως τα σύννεφα…παρακολουθώ τις σκέψεις και μετά από λίγο σιωπή…μόλις αντιλαμβάνομαι την σιωπή, έχει επιστρέψει πάλι ο θόρυβος…
Ανοίγω τα μάτια…

.

Τρίτο επίπεδο:
Που βρίσκομαι σε σχέση με τους γύρω μου;
Θέλω πάνω απ’ όλα να ζω και να επικοινωνώ με ανθρώπους που έχουν ανοιχτή καρδιά…
Που  μπορούν να γελούν με τα λάθη τους…
Που δεν ρίχνουν την ευθύνη της δυστυχίας τους στους άλλους…
Που δεν αποφεύγουν τις ευθύνες τους…
Που το μόνο που επιθυμούν είναι να βαδίζουν μαζί με την αλήθεια και την ειλικρίνεια…
Που έχουν πάθος και ευγνωμοσύνη για τη ζωή…
Που τολμούν και δεν φοβούνται να αντιμετωπίσουν τον φόβο…

.

.

Εσύ που βρίσκεσαι;

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

59 Responses to Που βρίσκεσαι;

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Θέλω να πιστεύω πως ο καθένας βρίσκεται ή τουλάχιστον θα βρεθεί εκεί που του αρμόζει.
    Καλό Πάσχα με υγεία, ευτυχία, χαμόγελα και όνειρα που θα βγουν αληθινά.
    Φιλιά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν κάποιος έχει την αίσθηση πως βρίσκεται ή θα βρεθεί εκεί που του αρμόζει, δεν είναι λίγο σαν να αφήνει τον εαυτό του έρμαιο των καταστάσεων;… νομίζω πως είμαστε υπεύθυνοι για ότι μας συμβαίνει, αν μη τι άλλο το έχουμε επιτρέψει!

      Ευχαριστώ για τις ευχές και τις ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά!

      ΑΦιλάκια καλό μου Μαρινάκι! :)))

  2. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Ποτέ δεν είχα σκεφτεί πως η απάντηση στην ερώτηση που κάνεις μπορεί να έχει τόσες πλευρές!

    Που βρίσκομαι λοιπόν; Κάπου εδώ

    Νομίζω ότι απαντάει όλες τις ερωτήσεις!

    Σου στέλνω τα φιλιά μου 🙂

    • Ο/Η Τελευταίος λέει:

      Κάτι δεν πήγε καλά με την απάντηση πιο πάνω, αφού μετά το εδώ έπρεπε να υπάρχει αυτό το λινκ http://flic.kr/p/bMJTYT το οποίο εξαφανίστηκε! Δεν πειράζει όμως, βρήκα αφορμή για να αφήσω ένα σχόλιο ακόμα… 😉

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Τώρα, στην ερώτηση «που βρίσκεσαι» απαντάς «κάπου εδώ» και βάζεις link μια δικιά σου φωτογραφία ενός δέντρου με τίτλο, SKY και όχι TREE…

        Χμ! Αυτό δεν έχει τρία επίπεδα αλλά δεκατρία!

        Και επίσης οι απαντήσεις μας αλλάζουν επίπεδα μόνες τους…γι αυτό τι έχεις να πεις! 😆

        ΑΦ! :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Κώστα μου, πως είναι καλό κατά καιρούς να θέτουμε ερωτήματα στους εαυτούς μας!
      Και αν σκύψουμε με εντιμότητα πάνω σ’ ένα ερώτημα, θα βρούμε ότι
      αυτό μπορεί να έχει πολλά επίπεδα!

      Στο κάπου εδώ…που εδώ; ποιο είναι το εδώ μας, που είναι το εδώ μας, μήπως είναι εδώ γύρω; και γύρω σε τι;
      χαχα! μου αρέσουν αυτά τα νοητικά παιχνίδια!!! 😉

      ΑΦιλιά σε όλους σας! :))

      ΥΓ: Πάω να παίξω με την φωτογραφία σου!

      • Ο/Η Τελευταίος λέει:

        Άιναφετς, ο τίτλος Sky είναι ενδεικτικός και δείχνει πως το βλέμμα μου είναι πίσω από το δέντρο που παρεμβάλλεται!

        Πραγματικά τα νοητικά παιχνίδια μου αρέσουν κι εμένα και προσπαθώ διαρκώς να ρωτάω τον εαυτό μου πράγματα που δεν είναι και τόσο αυτονόητα τελικά 🙂 Ειδικά τώρα που «έμπλεξα» με τον Κρισναμούρτι έχω αρχίσει και κάνω πολλές σκέψεις…

        Την καλησπέρα μου.

  3. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Αγαπημένη Αιναφετς τις καλύτερες ευχές μου…Χριστός Ανέστη!Υγεία κι ευτυχία για εσένα και την υπέροχη οικογένειά σου..

  4. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Πάρα πολύ καλό κείμενο!χρόνια σου πολλά! 🙂

  5. Τελικά οι απλές ερωτησεις έχουν τις πιο δύσκολες απαντήσεις Μαγσσούλα μου!!!

    Πολλά φιλιά και Καλή Πασχαλινή Εβδομάδα να έχεις!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σωστός!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Μόνο καλό είναι να δούμε πως η λέξη «δύσκολες» να μη μας αποτρέπουν και από το ψάξιμο…δλδ να μη πούμε:
      Α! είναι πολύ δύσκολο να δω που βρίσκομαι μέσα μου…άσε καλύτερα!!! 😉

      ΑΦιλάκια ΑΦΓιάννη μου! :)))

  6. Χρόνια πολλά, Στεφανία μου!
    Θα συμφωνήσω με τον Παπαστρατή «Το Θηρίο»Ιωάννη για τις απαντήσεις που απαιτούν οι «απλές» ερωτήσεις!
    Όλοι μας εύκολα και μηχανικά απαντάμε στο πρώτο επίπεδο. Στο δεύτερο και
    το τρίτο «ψαχνόμαστε», όταν και αν συνειδητοποιήσουμε την ύπαρξή τους!
    Φιλάκια που ψάχνονται να κατάλάβουν πού βρίσκονται και πού πάνε 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χρόνια πολλά και σε σένα Υπατίτσα μου!
      Όλες οι ερωτήσεις που κατά καιρούς θέτουμε στους εαυτούς μας απαντιούνται στο παρόν…άλλες πάλι τις θέτουμε και αφήνουμε την ίδια τη ζωή να απαντήσει και εκεί βρίσκεται και η γοητεία!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! :)))

  7. Πάω να δω τον παπού 😉 …θες να του πω κάτι; 🙂
    Φιλιά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά Νεράιδο μου, κι έχω κάτι να του πω:
      Πες του πως εκεί που βρίσκεται εξακολουθεί και είναι «ανελέητος» !!!

      ΑΦιλιά! :)))

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Oh! Qui????????????????
          Και τι σου απάντησε ο παππούς για τα παράπονά μου;

          • Μου θύμησε μια ιστορία:
            «Κάποιος άνθρωπος είχε αποκοιμηθεί κάτω από ένα δέντρο σε ένα χωράφι.Ένα δηλητηριώδες ερπετό άρχισε να μπαίνει στο στόμα του.
            Ένας περαστικός ταξιδιώτης καβάλα σε ένα άλογο είδε τη σκηνή.Κατέβηκε από το άλογο έτρεξε να εμποδίσει το ερπετό αλλά δεν πρόλαβε.
            Χωρίς να χάσει χρόνο δίνει ένα δυνατό χαστούκι στον κοιμισμένο για να τον ξυπνήσει.Μετά τον άρπαξε από τα μαλλιά και τον έσυρε κάτω από ένα διπλανό δέντρο όπου ύπηρχαν πολλά σάπια φρούτα πεσμένα χάμω.Κλωτσόντας τον ο καβαλάρης τον ανάγκασε να φάει τόσα όσα δεν μπορούσε πια να φάει άλλο.
            Ο άνθρωπος διαμαρτύρονταν και φώναζε και ρωτούσε για να μάθει τί είχε κάνει και του φέρνονταν έτσι.
            Ο καβαλάρης χωρίς να μιλάει και με την απειλή του σπαθιού του τον έκανε να τρέχει ξυπόλητος μπροστά του μέχρι που φουσκάλιασαν τα πόδια του.
            Ύστερα από λίγη ώρα ο ταλαίπωρος άνθρωπος ξέρασε και έβγαλε όλα όσα είχε καταπιεί.
            Τότε ήταν που είδε το απαίσιο ερπετό και κατάλαβε την αιτία της «κακομεταχείρισής» του.
            Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς…
            🙂

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Η «ιστορία» Νεράιδο μου, με έβαλε σε σκέψεις…
              Έβαλα τον εαυτό μου στη θέση του καβαλάρη και αναρωτήθηκα, τι θα έκανα στη θέση του…
              Σίγουρα θα σταματούσα και θα του εξηγούσα τι πρέπει να κάνει για να «ξεράσει» το κακό…με τίποτα όμως δε θα χρησιμοποιούσα βία…
              Και επίσης αναρωτήθηκα, μήπως στον «αποκοιμισμένο» είχε έρθει η ώρα να δει ΜΟΝΟΣ τι του συμβαίνει και να πάρει ένα μάθημα, ακόμα και αν είναι να πεθάνει;
              Αναρωτιέμαι κατά πόσο μας «επιτρέπεται» να επεμβαίνουμε στις ζωές των άλλων…όσες φορές μου ζήτησαν βοήθεια το έκανα γιατί μου το επιτρέψανε…
              Και η δικιά μου μικρή ιστορία:
              «Μπορείς να οδηγήσεις το άλογο σου στη πηγή. αλλά δεν μπορείς να το αναγκάσεις να πιει αν δεν διψάει»!

              ΑΦιλιά! :))

  8. Ο/Η GiP λέει:

    Έξυπνη ανάρτηση !! Σωστή, πρωτότυπη και «καλοτοποθετημένη».

    Θα προσέθετα ότι το που είμαι «έχει και μία χρονική συνιστώσα» όσο κι αν εννοείται. Πέρα από την χωρική και την διαθεσιακή/συναισθηματική.
    Αλλα μη σε ζαλίζω και εδώ με χωροχρονικά συνεχή, ! :))

    .

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Τζιπάκο…μόλις πριν δυό λεπτά μου έδειξε ο Παραμυθοσύντροφος τη φατσούλα σου στο φατσοβιβλίο που προσωπικά δεν έχω γιατί το αντιπαθώ! 😉

      Το που βρίσκεται εσωτερικά ο καθένας δεν έχει «χρονική συνιστώσα» απαντίεται στο παρόν αν όχι ξέχασε την!!!
      Το που είναι κανείς είναι διαφορετικό από το που βρίσκεται…αλλά κι εγώ δε θέλω να σε ζαλίζω με τα επίπεδα επίγνωσης!

      ΑΦιλιά και καλή μας συνέχεια! :))

  9. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Αυτόν τον τύπο που λέγεται «Παπαστρατής το θηρίο» κάποια μέρα θέλω να τον γνωρίσω.
    Με εχει εντυπωσιάσει η απλότητα σκέψης του και η ανιδιοτέλεια του..
    Μακάρι να σκεφτόμασταν όλοι σαν και σένα φίλε Παπαστρατή.
    Καλή η ανάρτηση μάγισσα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο ΑΦΓιάννης…(0 Αληθινός ή Αγαπητός Φίλος Γιάννης) είναι πραγματικό θηρίο, τον έχω γνωρίσει από κοντά και μπορώ να το βεβαιώσω!!! 😉

      Χαίρομαι Θαλασσό που σου άρεσε η ανάρτηση …»εσύ που βρίσκεσαι»;

      Καλησπέρααααααααααααααα! :)))

  10. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Χρόνια Πολλά μαγισσούλα μου, Χριστός Ανέστη!!
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα!
    Φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χρόνια Πολλά και σε σένα Έλενα μου!

      Εύχομαι πάντα να γλυκαίνεις τις καρδιές μας όπως μόνο εσύ καταφέρνεις!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς γλυκύτατα! :))

  11. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου πολύ μου αρέσουν αυτού του είδους οι ερωτήσεις, συζητήσεις, αναζητήσεις. Σε αυτή την ερώτηση κάποτε θα απαντούσα παντού και στα τρία επίπεδα, τώρα λέω πουθενά. Δεν έχω συναίσθηση του χρόνου, του τόπου, του κόσμου! Το μυαλό, όσο έχω τέλος πάντων, δεν δουλεύει καθόλου, δεν θυμάται, δεν σχεδιάζει τίποτε για το μέλλον ούτε καν για το κοντινό.. με μία λέξη «κούραση» νέα στο λεξιλόγιό μου και όχι ιδιαίτερα συμπαθής;-)
    Τώρα ακούω τη μουσική.. χμμ ευτυχώς που έχουμε τη μουσική, αλλά κι αυτή δεν μπορώ να την ακούσω χωρίς παρεμβολές;-)

    Αν είμαι ακόμη όρθια, το οφείλω σε στιγμές ανάσας που μου χαρίζουν άνθρωποι όπως εσύ (φίλη τρίτου επιπέδου;-))
    Ευχαριστώ μαγισσούλα μου..

    Χριστός Ανέστη Χρόνια πολλά!!!!!!

    Και πολλά πολλά ΑΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Margo…μήπως δεν πρέπει να ψάχνουμε τις απαντήσεις στο χθες ή στο αύριο αλλά στο τώρα μας…που βρισκόμαστε τώρα;

      Όταν μεγάλωνα τα τρία μου παιδιά είχα και εγώ χάσει την αίσθηση του χρόνου όπως το περιγράφεις, είναι εντελώς έτσι… σίγουρα υπάρχει «εσωτερική» κούραση και αυτό γιατί δεν έχεις καθόλου χρόνο για σένα!
      Από την άλλη μεριά η χαρά που σου μεταδίδουν τα παιδιά είναι αναντικατάστατη…πρέπει όμως να βρεθεί το μέτρο και αυτό πιστεύω πως είναι στο χέρι μας!
      Προσωπικά «γεμίζω» και «αποταυτίζομαι» ακούγοντας μουσική, παίρνοντας βαθιές ανάσες, (αναπνοές γιόγκα) και η απλή άσκηση που περιγράφω (στο δεύτερο επίπεδο) είναι πολύτιμη…
      Επίσης και οι δυο μας έχουμε καταφέρει να περιτριγυριζόμαστε και να επικοινωνούμε με Ανθρώπους που μας χαρίζουν στιγμές ανάσας και πραγματικής χαράς..και αυτό κάτι λέει, έτσι δεν είναι;
      Οι σχέσεις θέλουν φροντίδα!

      Χρόνια μας πολλά και καλή μας δύναμη!

      ΑΦιλάκια! :))

  12. Ο/Η Levina λέει:

    Όμορφη ερώτηση ! Που βρίσκεσαι?
    Δεν σου απάντησα μόλις την διάβασα γιατί τελικά μαζί σου δεν μου αρέσει να απαντώ αμέσως… είσαι πονηρή μαγισσούλα και τίποτα δεν είναι τόσο απλό σε ότι γράφεις!
    Σε αυτή την ερώτηση πριν κάτι χρόνια θα απαντούσα… Εκεί που Πρέπει, όχι εκεί που Θέλω.
    Σε μια άλλη στιγμή θα έλεγα και πάλι … Στο Καθήκον μου.
    Σήμερα θα πω Εκεί που Διάλεξα και αυτό είναι μια τεράστια παρένθεση που κλείνει πολλά μέσα της.
    Δύσκολη απάντηση αν θέλεις να την δώσεις σωστά οπότε το πιο εύκολο είναι….
    Που βρίσκεσαι? Ψυχή Ανάμεσα σε ψυχές :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό που πάνω απ’ όλα μετρά στη Ζωή μας Εύη μου, είναι οι επιλογές μας να μην είναι από ανάγκη δηλαδή να μην είναι γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς…και αναρωτιέμαι πόσοι από μας βρίσκονται εκεί που βρίσκονται και ζουν όπως ζουν αναγκαστικά και όχι γιατί το επιλέξανε…

      Και το αντίθετο…δύσκολες ερωτήσεις που μπορούν όμως να απαντηθούν απλά!!! 😉

      ΑΦιλιά! :)))

      • Ο/Η Levina λέει:

        Μαγισσούλα μου φυσικά και οι απαντήσεις , για εμένα τουλάχιστον είναι πάντα εύκολες (μόνο που δεν τις δίνω δημόσια 🙂 ) και υπάρχουν τόσες παράμετροι για τις επιλογές όλων μας … μακάρι όλα να ήταν άσπρο – μαύρο … αλλά και πάλι … πόσο βαρετό θα ήταν και αυτό!!! Ωστόσο μου αρέσει όταν τα βάζω στην ζυγαριά μου να βλέπω τις απλές ομορφιές της ζωής να νικάνε κατά κράτος!!

        φιλιά δροσερά γειτονάκι!!
        καλό μας βράδυ!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η ομορφιά και η Αγάπη Εύη μου, πάνω απ’ όλα πάντα θα υπερισχύουν… είναι άγραφος νόμος και εκεί ο καθένας οριοθετεί τα όρια αντοχής του! 😉

    ΑΦιλιά βροχερά και ακόμα δροσερά στο πανέμορφο βουνό μας! :))

  14. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Χρόνια Πολλά Καλή Μας Μάγισσα!!!Πού να βρίσκομαι άραγε;;Συνήθως -είμαι αφηρημένη και ευτυχώς που βρίσκομαι να λέω..Έχεις δίκιο η απαντηση στην αρώτηση είναι συνδυασμός πολλών..Εξαρτάται ποιός ρωτάει και κατά πόσο σε ξέρει και κατά πόσο έχεις τη διάθεση να του απαντήσεις. Καμιά φορά δε χρειάζεται και καθόλου να απαντήσεις-γνέφεις.κοιτάς-αυτά.ΦΑΣΜΑ!!! Και ναι εξαφανίζομια λιγάκι από τη μαγική γειτονιά, αλλά πάντα σ’αγαπώ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χρόνια πολλά και σε σένα αγαπημένη Βάλια!
      Είσαι από τους ανθρώπους που ξέρουν καλύτερα απ’ ότι νομίζουν που βρίσκονται…χαχα! ναι μη γελάς!!! :))
      Ξαναδιάβασε την απάντηση σου και θα το δεις και μόνη σου! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικά! :))

  15. Ο/Η magikifoni λέει:

    Μα τι πανέμορφες εικόνες και τι προκλητικά πανέμορφο ερώτημα…! Το βρήκα πολύ καλό το κείμενό σου… Κι αυτό το »εσύ που βρίσκεσαι;» με τρύπησε σαν γροθιά στο στομάχι… Σκέφτηκα: μπορώ να απαντήσω;
    Μαγισσούλα σε ευχαριστώ που με προβλημάτισες! Θα φροντίσω να κάνω κι εγώ αυτή την άσκηση! Η εύρεση της απάντησης δεν είναι καθόλου-μα-καθόλου απλή! Θα προσπαθήσω, όμως 🙂
    Χρόνια πολλά σου εύχομαι, ευχές μέσα από την καρδιά μου!!
    Πάντα να μας χαρίζεις τέτοιες αναρτήσεις και τέτοιους θησαυρούς 🙂
    ΑΦιλιά και καληνύχτες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν δεν στρουθοκαμηλίζει κανείς φωνούλα μου, το ερώτημα τον χτυπά σαν γροθιά στο στομάχι…και εξάλλου το ερώτημα το θέτουμε στον εαυτό μας και η απάντηση πάλι τον εαυτό μας αφορά, έτσι δεν είναι;
      Η τελευταία σου ανάρτηση είναι η απάντηση στο «που βρίσκομαι» και τη βρήκα ειλικρινή και εννοώ πως είσαι ειλικρινής απέναντι στον εαυτό σου…κάτι εξαιρετικά δύσκολο και μόνο έτσι προχωρούμε, ένα βήμα πιο πέρα!
      Ένας σοφός είπε πως το πρώτο βήμα είναι και το τελευταίο! 😉

      ΑΦιλιά! Και Χρόνια καλά και πολλά με εσωτερική υγεία! :)))

      • Ο/Η magikifoni λέει:

        Έχεις δίκιο μαγισσούλα 😉 Τώρα το κατάλαβα! Ήταν μια εντελώς αυθόρμητη ανάρτηση. Προφανώς αποτέλεσμα της μαγικής σου δράσης! 🙂 Δεν νομίζω ότι είναι ολοκληρωμένη η απάντηση, όμως.. Έχω δουλειά να κάνω ακόμα!! Σου είπα ότι θα κάνω κι εγώ την άσκηση… Μου αρέσει η ειλικρίνεια, ναι!
        Σε ευχαριστώ πολύ!
        ΑΦιλιά κι ευχές 🙂

  16. Ο/Η koufetarios λέει:

    Νομίζω πως το ένα είναι αλληλένδετο με το άλλο.. Δεν μπορείς να αναγνωρίσεις δηλαδή την αλήθεια του εξωτερικού κόσμου με γυμνά μάτια εάν δεν έχεις μάθει μέσα σου τι είναι αλήθεια και ειλικρίνεια, εάν δεν έχεις πάθος για τη ζωή και ευγνωμοσύνη γι΄ αυτό που είσαι και για όλα όσα η φύση σε προόριζε να είσαι.. Εάν δεν έχεις ανακαλύψει ήδη τις βασικές αξίες της δική σου ζωής, της ζωής μας όπως ο καθένας την ορίζει διαφορετικά. Σε αντίθετη περίπτωση όπως επιφανειακά θα θεωρείς τις ιδέες σου και την ύπαρξή σου, το ίδιο θα αντιλαμβάνεσαι και το έξω, για κάθε μικρολεπτομέρεια που μπορεί να βλέπαμε ή να ακούγαμε.. Θα ήμασταν άδειοι… Επειδή λοιπόν ως όντα είμαστε διαφορετικά, θα συμφωνήσω και γω πως υπάρχουν τέτοια επίπεδα, για μένα όμως ξεκινάνε από μέσα και ύστερα οδεύουν προς τα έξω..

    Υπέροχη ανάρτηση Άιναφετς.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα αγαπητέ Κουφετάριε!
      Κάποιος σίγουρα δικός μας (Έλληνας σοφός εννοώ!) είπε, «όπως έξωθεν έτσι και έσωθεν»… και είναι αλληλένδετα!
      Νομίζω πως για να δούμε που βρίσκεται το μέσα μας, πρέπει να αρχίσουμε από τα πιο εύκολα (!) και να θέσουμε ερωτήματα στον εαυτό μας που έχουν σχέση με το έξω δλδ με το που ζούμε, (περιβάλλον,) με το πώς ζούμε, πώς τρεφόμαστε, πόσες εξαρτήσεις έχουμε, πόσους συμβιβασμούς κάνουμε, πόσα πρέπει έχουμε…υπάρχει τάξη στη καθημερινότητα μας;
      Π.χ. Δεν μπορείς να λες: «Είμαι εναντίον της βίας» και να δέρνεις τα παιδιά σου!
      Δεν μπορείς να βάλεις τάξη μέσα σου, όταν γύρω σου, επικρατεί ένα χάος!
      Το πιο σημαντικό για μένα, είναι να μάθουμε να ακούμε την καρδιά μας και όχι τόσο τον λογισμό μας! 😉

      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση μου και εγώ όμως Μαβιέ μου, χαίρομαι διπλάσια για το σχόλιο σου!
      ΑΦιλιά! :))

  17. Χρόνια πολλά ‘Αιναφετς μας, ό, τι καλύτερο στο σπιτικό σας, με αγάπη και δημιουργία και καλοσύνη πάντα ;-))))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Ειρήνη μου για τις τρυφερές ευχές σου!
      Εύχομαι να συναντηθούμε επιτέλους…για να δούμε πότε! 😉

      Χρόνια Πολλά και σε σένα με πολύ εσωτερική δύναμη!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! :)))

  18. Ο/Η Mika λέει:

    Πράγματι αυτη η ερώτηση μου εχει δημιουργήσει και μένα κάποιες φορές αμφιβολία για το πως να απαντήσω. Μερικές φορές απλά απαντάω μηχανικά που βρίσκομαι σωματικά και αλλες ταλαντευομαι γιατί οντως η απάντηση μου θέλω να ειναι πιο βαθιά ή απλά ουτε και εγω δεν ξέρω που βρισκομαι εκείνη τη στιγμή. Χαμένη συνήθως απαντάω…χαχαχα!
    Χρόνια πολλά μαγισσούλα!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καμιά φορά Μίκα μου, είναι καλό ν’ αφήνουμε τη ζωή ν’ απαντήσει σε τέτοια ερωτήματα… γιατί έρχεται μια στιγμή που αν πραγματικά μας ενδιαφέρει το που βρισκόμαστε, κάτι θα συμβεί που θα μας αιφνιδιάσει και εκεί θέλουμε δε θέλουμε, θα δούμε που βρισκόμαστε! 😉

    ΑΦιλάκια Μίκα μου, Χρόνια πολλά και πολύ δημιουργικά! :))

  20. Ο/Η nikiplos λέει:

    Είμαι εδώ… σε ένα δικό μου τώρα που είναι κοινό σε τόπο και χρόνο με άλλους… αφουγκράζομαι αλλά δεν ακούω πολλούς… πολλές φορές δεν ακούω κανέναν… μόνο λυγμούς… Στον τόπο και το χρόνο ο παράδεισος, ένα ακρογυάλι, ένα λιβάδι με αγριολούλουδα, το νωθρό νανουριστικό πετάρισμα της μέλισσας, οι μυρωδιές, είναι κοντά… πλησίον…
    στο μέσα σε σχέση με το έξω, η ψυχή πάντοτε εγωιστική εξωραΐζει τον τόπο μου και ξεχνά το χρόνο μου… επιμένει να μου θυμίζει τα καλά για μένα αφήνοντας κατά μέρος τα κακά…
    στο πιο μέσα εκείνο σε σχέση με τους άλλους μια παράξενη ψυχρή έρημος… δεν επικοινωνούμε πλεόν συχνά… κι όταν το κάνουμε βγάζουμε άναρθρες κραυγές, αναίτιες φωνές… εκεί η επικοινωνία είναι δύσκολη και προσυπογράφω μια προς μία τις προτάσεις σου… βρίσκεται σε ένα αληθινό χαμόγελο, σε ένα νεύμα, σε ένα λιτό κέρασμα, σε μερικές ματιές… στη χαλάρωση που μας προσδίδει η παρουσία τους… στην γαλήνη που εμείς εκπέμπουμε, στο εμείς, στη συνύπαρξη… εκεί μόνο… μα είναι τόσο λίγο… και ποτέ δεν χορταίνουμε αρκετό…

    ΑΣΦ!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα αγαπητέ Νίκιπλε!
    Μου άρεσε ο τρόπος που σχολίασες και απάντησες στο ερώτημα, » που βρίσκεσαι»;
    Προσωπικά νομίζω, πως αν με ειλικρίνεια «σκύψουμε» στις σχέσεις μας (επαγγελματικές, οικογενειακές, ερωτικές, φιλικές) μπορούμε να δούμε που βρισκόμαστε…τότε οι σχέσεις μας λειτουργούν σαν καθρέπτης του εαυτού μας!
    ΑΦΣ! :))

  22. Ο/Η ginger*mary λέει:

    Μάλλον αυτή είναι μιά ερώτηση που δεν μπορώ να απαντήσω. Ισως γιατί δεν νοιώθω ότι βρίσκομαι πάντα στο ιδιο «μέρος». Αγαπημένη Αιναφετς, σχεδόν πάντα κάτι με μαθαίνεις. Σε φιλώ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αγαπημένη Gingeroula μου!
      Τίποτα δεν είναι στάσιμο στη ζωή μας…ευτυχώς! 😉
      Αλλά αναρωτιέμαι όμως, μήπως μέσα μας υπάρχουν και «σταθερές αξίες» που δεν αλλάζουν!
      Χαίρομαι που βοήθησες την Ρούλα και σ’ ευχαριστώ και εγώ…μόνο που τώρα εσύ έχεις το πρόβλημα και όταν σε «πατώ» δεν μπαίνω στο σπιτικό σου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ανοιξιάτικα! :)))

  23. Για σου Αιναφετσ..να σου ευχηθω πρώτα Χριστός Ανέστη!!!!και αν ειμαι τυχερή και παρεις το μήνυμα μου θα πεί πως έγραψα σωστα τοις οδηγίες απο την φιλη μας την ginger*mary γιατί ειχα παλι με το καινουργιο λαπιτόπι…κοινώς λαπτοπ..χι..χι..το ίδιο πρόβλημα….οπως και πρίν….ααααα παραλίγο να το ξεχάσω …εγώ βρίσκομαι στο τρίτο επίπεδο…. φιαλακια πολλα και σμαραγδενια…….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Άντε Ρούλα μου επιτέλους τα κατάφερες…και μεγειά το λαπτόπι!!!

      «Τα μεγάλα πνεύματα» στο τρίτο επίπεδο συναντιούνται…χαχα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με πολλά χαμόγελα! :))

  24. Γιούπιιιιιιιι τα καταφερα επιτελους!!!!! σε ευχαριστώ δασκαλα….χι.χι.. φιλακια και στις δύο….

  25. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα μαγισσούλα μου και χρόνια πολλά!
    Χμμμ…που βρίσκομαι…
    Βρίσκομαι στον κόσμο μου, πάνω σε ένα κατάλευκο σύννεφο…γιατί με αυτά που βλέπω τώρα τελευταία έχει αρχίσει να μην μου αρέσει και τόσο ο υπάρχων…
    Σου στέλνω αγγελικά φιλιά!

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Οκ! Melitaki μου…μείνε εκεί…μόνο πρόσεχε τους αέριδες! 😉

    Μου αρέσουν τα αγγελικά φιλιά και τα ανταποδίδω με πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦ! :))))))))))))))

  27. Ο/Η xristin λέει:

    Όπου και να βρίσκομαι,σκάβω βαθιά.
    Κάτω είναι η πηγή.
    Άσε τους σκοταδιστές να φωνάζουν πως «κάτω είναι η κόλαση»

    Δεν τα λέω εγώ,ο Νίτσε τα λέει!
    Μάλλον δίκιο πρέπει να έχει.

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν ξέρω Χριστίνα μου, αν η πηγή είναι κάτω ή πάνω…πάντως σίγουρα βρίσκεται βαθιά μέσα μας!
    Ο Νίτσε στα 14 μου ήταν ο πρώτος που μου έδωσε μια σκουντιά και ο Κρισναμούρτι την αποτέλειωσε…από τότε κι εγώ σκάβω βαθιά! 😉

    ΑΦιλιά και καλό μας Σ/Κ! :)))

Σχολιάστε

