Λόγια, πολλά λόγια!

«Verba volant, scripta manent».
(Τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν).
Λατινικό ρητό.

.

«Τα λόγια είναι οι άνεμοι της ψυχής».
Πυθαγόρας.

.

«ΠΟΛΥΕΔΡΟ»
Ένα πολύ ατμοσφαιρικό βιβλιοπωλείο στη Πάτρα που στεγάζεται σ’ ένα πολύ όμορφο νεοκλασικό κτήριο.
Γνωστό καλλιτεχνικό στέκι και το πιο ενημερωμένο βιβλιοπωλείο της πόλης για θέματα ποίησης.
Φιλοξενεί εικαστικές εκθέσεις και είναι γνωστό για τις ποιητικές βραδιές και τις βιβλιοπαρουσιάσεις του.
Στο πίσω μέρος του κτηρίου, τα καλοκαίρια γίνονται συναντήσεις και συζητήσεις συγγραφέων με το κοινό.
.

.

.

.

.

«Έχετε ποτέ σας αναρωτηθεί τι συμβαίνει στον εγκέφαλο σας όταν ασχολείστε μόνο με βιβλία, με τις έννοιες σας, με τη διασκέδαση σας;
Γιατί τα βιβλία έχουν γίνει τόσο σημαντικά;
Τι είναι γνώση;

Όχι μόνο να μαθαίνεις από τα βιβλία αλλά επίσης να παρατηρείς, την κίνηση των φύλλων, να παρατηρείς τους λόφους, να παρατηρείς τα δένδρα που μεγαλώνουν, πώς πετούν τα πουλιά…
Να παρατηρείς όχι να μαθαίνεις από ένα βιβλίο…

Τζ. Κρισναμούρτι.

.

.

.

«Μπορείς να παίζεις με τις λέξεις ατελείωτα, να γράφεις βιβλία ατελείωτα, αλλά μόλις δεις τη φύση του χρόνου, βλέπεις πως κατά τη διάρκεια χιλιάδων ετών, έχουμε αλλάξει πολύ λίγο. Εξακολουθούμε να σκοτώνουμε ο ένας τον άλλο, μόνο με πιο διαβολικούς τρόπους»…

Τζ. Κρισναμούρτι.
.

.

«Η Πραγματικότητα δεν αγοράζεται, ούτε πουλιέται, ούτε επαναλαμβάνεται- δεν μπορείς να την συλλάβεις στα βιβλία, πρέπει να βρεθεί από στιγμή σε στιγμή, σ’ ένα χαμόγελο, σ’ ένα δάκρυ, κάτω από το νεκρό φύλλο, στην περιπλανώμενη σκέψη, στη πληρότητα της αγάπης».

Τζ. Κρισναμούρτι.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

48 Responses to Λόγια, πολλά λόγια!

  1. Ο/Η evrynoos λέει:

    Μπορεί να γελιέται κανείς, πως διαβάζοντας γίνεται σοφός..

    μπορεί επίσης να νομίσει πως έγινε ήδη σοφός γράφοντας ένα βιβλίο..

    ελπίζω μονάχα στην αληθινή παρατήρηση του Όλου, μήπως ανοίξουν τα μάτια μου..

    την καλησπέρα μου και τους ασπασμούς μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μήπως σοφός γίνεται κανείς Τάσο μου, παρατηρώντας το Όλο;
      Πάντως η Ζωή «μαθαίνει», αυτούς που ξέρουν να κοιτάζουν και να ακούν!

      ΑΦιλιά με την όμορφη καλημέρα μου! 🙂

  2. Καταπληκτικές φωτογραφίες,υπέροχο βιβλιοπωλείο …και τα καθαρά σαν τρεχούμενο νερό,τα λόγια του Κρισναμούρτι, να καθαρίζουν και να δυναμώνουν την όραση!
    Να είσαι καλά μάγισσά μας, ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Νεράιδο μου… υπέροχο βιβλιοπωλείο με εκατομμύρια λόγια γραμμένα σε εκατομμύριες σελίδες από χιλιάδες ανθρώπους που κάποια στιγμή της ζωής τους αποφάσισαν πως είχαν κάτι να πουν…και το είπαν!

      Η τέχνη της ζωής… δεν μαθαίνεται από κανένα βιβλίο, έτσι δεν είναι;

      ΑΦ! και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε όλοι μας! :))

  3. Ο/Η Levina λέει:

    Mαγισσούλα μου η ουσία για εμένα είναι πως αν βλέπεις μονοδιάστατα την ζωή, είτε μόνο μέσα από τα βιβλία και τα γραφόμενα άλλων, είτε μόνο μέσα από τις δικές σου εμπειρίες πάντα κάτι θα λείπει…
    Μόνο αν μπορείς να ανοίγεσαι σε όλα, να τα παρατηρείς όλα και να καταγράφεις τις πληροφορίες θα έχεις αυτό που θα σε γεμίζει, μα και πάλι θα πρέπει να καταλάβουμε πως είμαστε ένα απειροελάχιστο κομμάτι στο επαναλαμβανόμενο, μέσα στις χιλιετίες της ανθρώπινης ζωής.

    Πολύ όμορφος χώρος το βιβλιοπωλείο!!! Αν ήταν πιο κοντά θα πίναμε συχνά τον καφέ μας στην αυλή του 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εμείς Εύη μου, έχουμε την τύχη να έχουμε πανέμορφες αυλές-κήπους και δεν μας λείπει το «περιβάλλον» για να πιούμε καφέ (όσοι πίνουν καφέ, φυσικά!)
      Τα βιβλιοπωλεία έχουν μια ειδική ατμόσφαιρα και ειδικά αυτό, κάτι που δεν συναντά κανείς εύκολα, έτσι δεν είναι!

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα γεμάτο χαρά Σ/Κ! 🙂

  4. Ο/Η koufetarios λέει:

    Πάνω που η πολιτική κόντευε να μας οδηγήσει σε φρενίτιδα, ήρθε η ανάρτησή σου με αποτέλεσμα να είμαι ήδη κοντά στην αγορά ενός νέου βιβλίου. Όπως η ενασχόληση με τη φωτογραφία, έτσι και η ενασχόληση (αγάπη βασικά) με το βιβλίο έχουν και τα δύο να κάνουν άμεσα με την παρατηρητικότητα. Και τα δύο αποτυπώνονται κάπου αρκεί κι εσύ να μπορείς να εστιάζεις εκεί που το γυμνό μάτι δεν φτάνει. Χρειάζεται και κάτι παραπάνω λίγο συναίσθημα, λίγο φαντασία…

    Καλησπέρες πολλές!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είμαστε γεμάτοι φαντασία και συναίσθημα Μαβιέ μου… μόνο όμως λίγοι έχουν το χάρισμα να μπορούν να το εκφράσουν 😉 …έτσι οι υπόλοιποι καταφεύγουμε στα βιβλία… μήπως και βρούμε εκεί αυτό που αισθανόμαστε ότι μας λείπει στη ζωή μας…τα τελευταία χρόνια, προτιμώ να παρατηρώ τι γίνεται μέσα και έξω από μένα παρά να διαβάσω κάποιο βιβλίο…είναι και αυτό μια φάση της ζωής μου!

      Πολλά ΑΦιλιά με τις τρυφερές μου καλημέρες! 🙂

  5. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Κάθε βιβλίο είναι η οπτική μιας ζωής κοντά στη δική σου, σ’αυτήν που θα’θελες να ζήσεις ή σ’αυτήν που δεν θα ζήσεις ποτέ…Μαγικός κόσμος, απίστευτα όμορφο βιβλιοπωλείο. Όαση…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλές φορές Βολτούλα μου, μας αρέσει ένα βιβλίο γιατί εκεί αναγνωρίζουμε πράγματα που έχουμε μέσα μας…προσωπικά προτιμώ να «διαβάζω» το βιβλίο της καθημερινότητας μου..έχει πιο πολύ σασπένς! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαμογελαστά! 🙂 🙂

  6. Ο/Η AnD λέει:

    Τί όμορφος κήπος είναι αυτός!
    Μπορεί κανείς να κάθεται και να διαβάζει ένα βιβλίο ή απλά να κοιτά τη φύση τριγύρω. Ή μπορεί μέσα από τις εικόνες του βιβλίου να βλέπει τον κήπο με άλλα μάτια… ΄Η ακόμα, διαβάζοντας μέσα στις ευωδιές και στην καλοκαιρινή σκιά των δέντρων, να γεμίζουν μυρωδιά οι εικόνες του βιβλίου…
    Όλα είναι ωραία για τον άνθρωπο που παρατηρεί, απορεί και απολαμβάνει. Κάποιοι απ’αυτούς έγραψαν βιβλία και έχουμε την τύχη να τα διαβάζουμε. Δεν μπορείς να κλέψεις ομορφιά και σοφία από κανέναν, μόνο να τη φτιάξεις μέσα σου.
    Φιλιά!
    Πάντα Α.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ξέρεις τι θα μου άρεσε πάρα πολύ Αντιγόνη μου;
      Να μπορούσα να συναντήσω πολλούς e-φίλους σ΄ένα τέτοιο κήπο και να παίρναμε ένα βιβλίο από το βιβλιοπωλείο και να το διαβάζαμε όλοι μαζί…πάντως ξέρω πως κάποια στιγμή θα ξαναβρεθώ εκεί (είναι προγραμματισμένο) και ποιος ξέρει μπορεί να συναντήσω πολλούς από εσάς!

      Όλα μέσα μας βρίσκονται…ναι έτσι είναι!

      ΑΦιλιά! χωρίς το Α…που είναι Αληθινά ή χωρίς την Α=Αγάπη…τι νόημα έχουν τα φιλιά! 🙂

  7. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Τι όμορφες φωτογραφίες, και τι ωραία λόγια, μαγισσούλα μου!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι νονούλα μου, που σου άρεσε ο χώρος και φυσικά τα ωραία λόγια του αγαπημένου μας Κρισναμούρτι…εξάλλου δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, έτσι δεν είναι! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

  8. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ,

    κάποτε στους μετεφηβικούς μου αναστοχασμούς, είχα βρει τυχαία δλδ ότι αν δεν έκανα τις σπουδές που έκανα, αν δλδ δεν ακολουθούσα αυτό το δρόμο, θα ήθελα να έχω ένα επαρχιωτικό Βιβλιοπωλείο… Οι προσλαμβάνουσές μου δεν ήταν τόσο όμορφες και παραμυθένιες όπως αυτό το πολύεδρο (θα το επισκεφθώ οπωσδήποτε!), μάλλον σκεφτόμουν κάτι σαν την παλιά «πολιτεία» αλλά χωρίς αυτήν την πολυκοσμία ας πούμε έτσι ήταν το κάδρο…
    ΑΦΣ
    από τον ΑΦΣ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΑΦΣ,

      Και μένα θα μου άρεσε αν είχες ένα τέτοιο βιβλιοπωλείο και εκεί να συναντούσαμε τους φίλους μας…αλλά και έτσι όπως καταφέρνουμε να πλησιάζουμε ο ένας τον άλλο…δεν είναι και άσχημα, έτσι δεν είναι;
      Και ποιος ξέρει, τι μας επιφυλάσσει το μέλλον…ίσως συναντηθούμε κάποτε εκεί! 😉

      ΑΦΣ
      από την ΑΦΣ!

      ΥΓ: το ΑΦΣ θα μπορούσε να είναι και Α Φα Σία (αφασία!) χαχα! 😆

  9. Ο/Η Παναγιώτης λέει:

    κρίμα που δεν είμαι Πάτρα. είναι υπέροχο!!!!!!!
    την καλησπέρα μου και την καληνύχτα μου….πακέτο:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν είσαι μεν Πάτρα Παναγιώτη μου, αλλά είσαι με τον τρόπο σου πολύ κοντά!

      Φτιάξε το link σου εδώ, να μπορούμε να σε επισκεπτόμαστε και από εδώ!

      ΑΦιλιά με τις όμορφες καλησπέρες μου! :))

  10. Ο/Η GiP λέει:

    Πολύ ωραίες φωτό. Στο βιβλιοπωλείο σου θα ήμουν πρώτος πελάτης !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό Γιώργο…έχει πλάκα να τις μεγαλώσεις και να δεις λεπτομέρειες…προσφορών και στοίβες από ατελείωτα συγγράμματα…και άλλα πολλά!

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ! :))

  11. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Πολύ καλό μοιάζει το βιβλιοπωλείο και το καλό είναι πως γίνονται εκεί πολλές δραστηριότητες απ’ ότι λες. Μακάρι να είχα κι εγώ ένα τέτοιο βιβλιοπωλείο κοντά μου… 😦

    Ο Κρισναμούρτι λέει πολύ ωραία κι εύστοχα πράγματα. Τελικά πράγματι είναι από τους μεγάλους δασκάλους που πέρασαν από τούτη τη Γη!

    Την καλησπέρα μου 🙂

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ! ναι Κώστα μου, νομίζω πως σε όλους μας θα άρεσε να έχουμε ένα παρόμοιο χώρο- στέκι- βιβλιοπωλείο κοντά μας… αλλά ας μη παραπονιόμαστε έχουμε καταφέρει μέσα σε λίγο καιρό να φτιάξουμε μια όμορφη μπλογκοπαρέα, όπου κάτι «ουσιώδες» και όμορφο φαίνεται να κιλά μεταξύ μας 😉 και είμαι σίγουρη πως οι περισσότεροι από μας δεν θα έλεγαν όχι σε μια συνάντηση εκτός διαδικτύου, έτσι δεν είναι;

    Θα δεις όσο θα διαβάζεις τα ίδια κείμενα του Κρισναμούρτι, ξανά και ξανά, η κατανόηση θα βαθαίνει όλο και πιο πολύ…φαντάσου προχθές ξαναδιάβαζα κάτι που η ίδια είχα μεταφράσει πριν 5 χρόνια και αναρωτήθηκα, «αν είναι δυνατό τότε νόμιζα πως είχα καταλάβει» και όμως ναι… αλλά μέχρι ένα σημείο!

    ΑΦιλιά καρδιάς σε όλη την οικογένεια σου! 🙂

    ΥΓ. δες και τι γράφει ο Παραμυθοσύντροφος για το Πολύεδρο!

  13. Ο/Η Evie λέει:

    Καλησπέρα Στεφανια, πραγματικά υπέροχος ο χώρος του βιβλιοπωλείου αυτού. Τυχεροί όσοι είναι κοντά και τον απολαμβάνουν!

    Χρόνια σου Πολλά για την εορτή της Μητέρας, να σε χαίρονται κι εσύ να ζήσεις πολλά πολλά χρόνια καμαρώνοντας τα! Φιλάκια!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Evie και καλέ μου γιατρέ για τις όμορφες ευχές!
      Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να έχεις την ψυχική δύναμη να μας φροντίζεις…από τόσο μακριά! 😉

      ΑΦιλάκια καρδιάς! :))

  14. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Μαγισσούλα μας τί ωραίες εικόνες είναι αυτές;;;Και τα λόγια που τις συνοδεύουν βέβαια!!!Και άκου και μία πραγματικότητα: Ένας αγαπημένος μας φίλος δικός μου και του Βαλάντη είναι φίλος του μικρού σου γιου. Αγαπημένη μου μάγισσα η ζωή είναι γεμάτη συμπτώσεις και πραγματικότητες. Σίγουρα αυτή τη σύμπτωση δε θα τη συναντούσα σε κανένα βιβλίο!!!Και χάρηκα τόσο πολύ!!!
    ΦΑΣΜΑ-ΦΑΣΜΑ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ’ αρχάς χρόνια πολλά Βάλια μου!
      Τώρα με έβαλες σε μεγάλη περιέργεια για το ποιος είναι ο «κοινός» φίλος…και για να μη σκάσω (χιχι!) αν θέλεις, στείλε μου mail steftapta@yahoo.gr
      Ναι η ζωή είναι όμορφη και οι συμπτώσεις την ομορφαίνουν ακόμα περισσότερο!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και να σε προσέχεις! :))

  15. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Υπέροχα λόγια σοφών ανθρώπων. Για μένα τα λόγια χρησιμεύουν στην περιγραφή της πραγματικότητας και στην μετάφραση των σκέψεων και των συναισθημάτων.
    Τα βιβλία πάλι χρησιμεύουν στην αποτύπωση των σκέψεων αυτών αλλά και των καταστάσεων έτσι ώστε όπως λες και εσύ να μείνουν, για να τα διαβάσουν και άλλοι.
    Τα βιβλία είναι οι καλύτεροι φίλοι των ανθρώπων, μετά τους σκύλους χαχα
    Καλό βραδάκι μαγισσούλα μου!

  16. Ο/Η Margo λέει:

    Πανέμορφος χώρος, έτσι κι αλλιώς τα βιβλιοπωλεία είναι ιδιαίτεροι χώροι αυτό όμως είναι πολύ ξεχωριστό. Πόσο του ταίριαξαν τα λόγια του Κρισναμούρτι!
    Στις δύο τελευταίες παραγράφους στάθηκα περισσότερο και συμπτωματικά, συνόδευσαν τις σκέψεις που κάνω τελευταία για την πραγματικότητα του συνόλου που δεν συμβαδίζει με τη δική μου. Με λίγα λόγια γιατί οι σκέψεις είναι πολύ περισσότερες;-)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦάκια μαγισσούλα μου:-)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η Αλήθεια είναι μία…
      Ο καθένας μας όμως έχει την δική του πραγματικότητα που σπάνια συμβαδίζει με του αλλουνού… έτσι μαθαίνουμε για μας, με την παρατήρηση και την αποδοχή…τα πράγματα είναι όπως είναι, ούτε καλά ούτε κακά! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια Margo μου και χρόνια μας πολλά! :))

  17. Ο/Η melita λέει:

    Λατρεύω ένα καλό βιβλίο. Έχει αυτή την μαγική ικανότητα να σε ταξιδεύει σε υπέροχους κόσμους και να σε μαθαίνει κάτι καινούργιο.
    Είμαι βιβλιοφάγος και όταν βρίσκομαι σε κάτι τέτοια μέρη αφήνομαι…Χάνω την αίσθηση του τόπου και ειδικά του χρόνου.
    Αν και ήμουνα 4 χρόνια στην Πάτρα, ντρέπομαι που θα το πω , αλλά δεν το γνώριζα αυτό το μέρος και πραγματικά στενοχωρήθηκα γιατί είναι κάτι που θα ήθελα πολύ να επισκεφθώ.Πφφφ, ποτέ δεν είναι αργά.
    Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου μαγισσούλα μου.
    Σε φιλώ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απίστευτο Melita…να είσαι στη Πάτρα και να μη ξέρεις αυτό τον χώρο τστστσ! 😉
      Από την άλλη μεριά, όταν σπουδάζουμε και είμαστε όλη την μέρα αγκαλιά μ’ ένα βιβλίο, τις ώρες της χαλάρωσης, δεν θα τρέξουμε σε βιβλιοπωλείο αλλά στα όμορφα μπαράκια και στέκια φοιτητών της Πάτρας! 😉

      Την επόμενη φορά που θα επισκεφτείς το Πολύεδρο, εύχομαι να είμαι και εγώ εκεί να γνωριστούμε! (σίγουρα θα σε ειδοποιήσω!)

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και χρόνια πολλά και στην μανούλα σου! :))

  18. Στεφανία σας χαίρομαι και τους δυό σας!!! Που σας δίνονται τέτοιες ευκαιρίες για τόσο όμορφες εμπειρίες!!! Ο χώρος του βιβλιοπολείου πραγματικά πανέμορφος!!! Ο κήπος πίσω ότι πρέπει για χαλάρωμα και διάβασμα ώστε να ηρεμούν οι αισθήσεις και να χαλαρωνεις ψυχή τε κε σώματι…

    Πολλά φιλιά και ευχές από καρδιάς για μια υπέροχη εβδομάδα Μαγισσούλα μου!!!

    Υ.Γ.: Ήμουν προηγουμένως στην ανάρτηση του Νίκου για τον Χρήστο… Τέτοια παιδιά σου δίνουν μαθήματα ζωής!!! Μπράβο στον Νίκο για την προσπάθεια να μην κλείσει η Μ.Ε.Θ. του Ρίου… Το κοινοποιήσα και στο Φατσοβιβλίο…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η τελευταία μας επίσκεψη ΑΦΓιάννη μου στη Πάτρα ήταν γεμάτη εκπλήξεις…αλλά πάνω απ΄ όλα ο μικρός Χρίστος είναι αυτός που μας εντυπωσίασε!

      Καλά κάνεις και το κοινοποιείς στο φατσοβιβλίο…όσο πιο πολλοί τόσο το καλύτερο! 😉

      ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα! :)))

  19. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Πάρα πολύ όμορφος χώρος…τέτοιοι χώροι που σε φέρνουν σε επαφή με ανθρώπους που εκτιμάς,είναι πραγματικά σπάνιοι και εξαιρετικά χρήσιμοι…
    μακάρι να βρεθώ κι εγώ εκεί κάποτε..και μακάρι να δημιουργηθούν παρόμοιοι χώροι κι εδώ στην Αθήνα…καλημέρα μαγισσούλα μου…φιλάκια πολλά! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα επιδιώξουμε Νικολέτα μου στο επόμενο ταξίδι στην Πάτρα μήπως και οργανώσουμε ένα forum της μπλογκογειτονιάς μας…καλά να είμαστε μέχρι τότε και όλα θα είναι δυνατά!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφιλάκια πολλά πολλά! :)))

  20. Ο/Η Mika λέει:

    Τις αγαπώ τις λέξεις, χρόνια με συντροφευουν και είναι το καταφύγιο μου και η εκτόνωση μου γράφοντας ατέλειωτα…
    Τα λόγια όμως δεν τα μπορώ, τα πολλά τα λόγια δεν τα μπορώ.
    Φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εγώ αγαπώ τις λέξεις Μika μου και το γράψιμο είναι όντος μια εκτόνωση…και εγώ έχω κουραστεί από τα πολλά λόγια και τώρα πια περιμένω πράξεις….πολλές πράξεις! 😉
      Τελευταία διαβάζω όλο και λιγότερα βιβλία… μου αρέσει να διαβάζω όμως τα «γραπτά» των φίλων μου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλές δημιουργίες! 🙂

      • Ο/Η Mika λέει:

        Το ίδιο μου συμβαίνει και μένα…δεν διαβάζω πια μανιωδώς όπως πριν και προσπάθησα να το εξηγήσω πολλές φορές αυτό αλλά δεν ξέρω γιατί συμβαίνει.
        Ουτε και γράφω να σου πω την αλήθεια…
        Φιλιά

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Φαίνεται Mika μου, πως καθώς αυξάνεται και βαθαίνει η εσωτερική παρατήρηση του εαυτού μας, που μας μαθαίνει πράγματα για τον εαυτό μας, η γνώση από τα βιβλία (που είναι η γνώση άλλων)…δεν μας καλύπτει…προτιμούμε να διαβάζουμε το βιβλίο της ίδιας μας ζωής…έχει πιο πολύ ενδιαφέρον! 😉

          ΑΦιλάκια! :))

  21. Ο/Η Mery Regeczi-Givetsi λέει:

    Λατρεύω αυτούς τους χώρους που αφήνουν ελάχιστο πέρασμα και σε κάνουν να νοιώθεις πως ζεις στην χώρα του βιβλίου. Ενα τέτοιο βιβλιοπωλείο αγαπώ στην Νάουσα της Πάρου. Το πίσω μέρος του που είναι γεμάτο επιλεγμένα βιβλία. Κρύβομαι συχνά εκεί όταν κατεβαίνω στο νησί. Αλλά αυτό που μας δείχνεις εχει και ρομαντικό κήπο. Καλή σου μέρα μαγισσάκι μου

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    χαχα! και εγώ λατρεύω τις εμφανίσεις σου, Mery!
    Δεν έχω φατσοβιβλίο και (ούτε θα αποκτήσω)… ευτυχώς που η φωτό σου είναι η ίδια, έτσι κατάλαβα ποια είσαι! 😉
    Καλό σου ταξείδι και εύχομαι και καλή μας αντάμωση…χωρίς βιβλία αλλά με πολλά πολλά λόγια καρδιάς (θα κάνουμε μια εξαίρεση, αφού έχουμε τόσα να μοιραστούμε…στείλε σήμα!)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))

    • Ο/Η Mery Regeczi-Givetsi λέει:

      Στεφανία μου, μου κάνει τη ζωή δύσκολη η WordPress γιατί είχα blog σ’αυτήν και κατάφερε να συνδιάσει το εμαιηλ που δεν χρησιμοποιουσα στο blog εκείνο, μαζί του, και δεν με αφήνει να σχολιάσω ζητώντας μου ενα password που δεν έχω ιδέα ποιό είναι. Ετσι αναγκάζομαι να σχολιάσω με τον λογαριασμό fb (το οποίο χρησιμοποιώ γιά προσωπικούς γνωστούς και συγγενείς, δηλ. οχι 5000 επαφες αλλά 47)

      Ουφ απολογήθηκα!!!

      GInger

  23. Ο/Η ainafets λέει:

    Δεν χρειαζόταν απολογία Gingeroula μου!
    Και εγώ παιδεύομαι με την wordpress! 😦

    ΑΦιλάκια! :))

Σχολιάστε

