Το φως…

Η γη μας…

.

.

Ο άνεμος…

.

Η κραυγή…

.

.
Ή πρέπει να σιωπήσεις ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή».
Πυθαγόρας.

.

.

«Αν μπορούμε να δούμε το θαύμα ενός και μόνο λουλουδιού, θ’ άλλαζε όλη μας η ζωή«.
Βούδας.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

26 Responses to Το φως…

  1. Ο/Η evrynoos λέει:

    Ή πρέπει να σιωπήσεις ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή”.
    Πυθαγόρας.

    λίγα λόγια, μεγάλα νοήματα..

    κι όπως είπα στην αρχή τούτης της χρονιάς. λιγότερα λόγια, περισσότερες πράξεις..

    καλημέρα σας 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα…
      «Μη λες λίγα λόγια με πολλά λόγια
      αλλά πολλά, με λίγα λόγια»
      Πυθαγόρας, επίσης!
      .
      Ήθελα να γράψω και αυτό…αλλά τότε, τα λόγια θα ήταν πολλά! 😉

  2. Ο/Η Margo λέει:

    Με τη μουσική μπορείς να πεις τόοοοοοοοσα πολλά.. χωρίς λόγια;-)

    Καλό μεσημέρι μαγισσούλα αγαπημένη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Margo μου…ο ήχος και φυσικά η «καλή» μουσική (για το «καλή» χωράει πολύ κουβέντα) μπορεί να μιλήσει στις καρδιές μας, να λειτουργήσει σαν βάλσαμο και να μας συνδέσει με κάτι λεπτότερο!

      Για τον τραγουδιστή ο Κρισναμούρτι λέει κάπου, «πως έχουμε χάσει το τραγούδι μες τις καρδιές μας γι αυτό αγαπάμε τον τραγουδιστή»!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλό μας απόγευμα! 🙂

  3. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Τι όμορφη ανάρτηση η σημερινή! Με χαλάρωσες με τη μουσική και τις ωραίες εικόνες. Να είσαι καλά, εσύ και η οικογένειά σου στον παράδεισο που ζείτε!

    Την καλημέρα μου με πολλά Αφιλιά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όσο περνάει ο καιρός Κώστα μου… τα λόγια όλο και πιο πολύ αδυνατούν να εκφράσουν αυτό που έχω στη καρδιά μου, έτσι αφήνω τη μουσική και την εικόνα να κάνουν τη δουλειά! 😉

      Στον «παράδεισο» πια ζω μόνη με τον Νίκο…τα παιδιά διάλεξαν την πόλη!

      ΑΦιλιά και σε όλη την οικογένεια σου! ;))

  4. Ο/Η melita λέει:

    Νομίζω ότι η φύση μας δίνει τον ομορφότερο εαυτό της και τα μεγαλύτερα παραδείγματα που μπορούμε να πάρουμε, άσχετα αν εμείς με τον εγωισμό και την ματαιοδοξία μας την σκοτώνουμε αργά αργά.
    Υπέροχες εικόνες, χαλαρωτική μουσική , όμορφο ποστ.
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα μαγισσούλα μου . Σε φιλώ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αισθάνομαι εξαιρετικά τυχερή Melita μου, που ζω μέσα στη φύση και όσο περνάει ο καιρός οι επισκέψεις μου στη πόλη όπως και τα λόγια όλο και λιγοστεύουν…υπάρχουν στιγμές που μόνο ο αέρας και κάποιο μακρινό γαύγισμα ακούγεται…σκέτη μαγεία!

      ΑΦιλάκια τρυφερά! :))

  5. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Μαγισσούλα ξέρεις πάντα να μας χαλαρώνεις με τις όμορφες εικόνες σου, αλλά και να μας προβληματίζεις με τις σκέψεις σου, έστω κι αν μας μεταφέρεις τις σοφές σκέψεις άλλων!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!!

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ξέρεις Έλενα μου, το ζητούμενο στις μέρες (παράνοιας) που ζούμε, το να μπορεί κανείς να χαλαρώσει έστω για λίγα λεπτά, είναι τεράστια υπόθεση και χαίρομαι αν κάπου- κάπου οι αναρτήσεις μου το καταφέρνουν!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς (πάντα) !!! 🙂

  7. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Άχου τι υπέροχες εικόνες. Θαρρείς πως η φύση σου μιλά μέσα από αυτές.
    Είσαι τόσο τυχερή που ζεις εκεί και απολαμβάνεις τέτοια τοπία στην καθημερινότητα σου, πραγματικά πολύ τυχερή. Κάπου κατά βάθος σε ζηλεύω, εγώ είμαι παιδί της πόλης και τα μάτια μου κακοποιούνται καθημερινά από το γκρίζο και το καυσαέριο.
    Να έχεις μια όμορφο βραδάκι γεμάτο όμορφα όνειρα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ! Μαρινάκι… μπορεί να είσαι της πόλης και του τσιμέντου, όπως και οι γιοί μου, αλλά μέσα σου δεν είσαι «τσιμεντωμένη» και αυτό έχει σημασία! )

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαμογελαστά! :)))

  8. Ο/Η Levina λέει:

    Έχεις βάλει μια από τις αγαπημένες μου μουσικές !
    Κάθε φορά που είναι να φύγω από το βουνό μας με πιάνει πανικός τώρα πια … αυτό για εμένα τα λέει όλα.

    σε φιλώ γλυκά μαγισσούλα μου
    κι αν ακούς τα σκυλιά τις νύχτες βάλε πως είναι
    και τα δικά μου μέσα …χι χι χι

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σήμερα είναι η μέρα της πόλης Levina μου και εσύ μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει αυτό…. 😉

    ΑΦιλιά και καλή μας δύναμη!

    ΥΓ: χθες δεν άκουσα σκυλιά!!!

  10. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου; Χάσαμε τον Γκιώνη 😦

  11. Ο/Η Νewagemama λέει:

    «Τη στιγμή που θα δώσεις ιδιαίτερη προσοχή σε οτιδήποτε, ακόμη και σ΄ένα πράσινο φύλλο, εμφανίζεται μπροστά σου ένας μυστηριώδης, άγνωστος, απίστευτα υπέροχος κόσμος» – Χένρι Μίλερ
    Λαχταράω καλοκαίρι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το πράσινο φύλλο είναι η Αλήθεια…
      Εμείς όσο περνάει ο καιρός, Παναγιώτα μου, γιατί τον χάνουμε αυτόν τον απίστευτα υπέροχο κόσμο;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλό μας Σ/Κ! :))

  12. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Η μουσική είναι διαβατήριο..Ειδικά όταν η μουσική συνοδεύεται και από τόσο υπέροχες εικόνες..Η φύση έχει ένα δικό της,μοναδικό τρόπο να μας μαθαίνει πράγματα…Υπέροχες οι εικόνες που μας έδειξες..Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα! 🙂

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Νικολέτα, που οι εικόνες (του σπιτιού μου στο βάθος 😉 ) σου άφησαν αυτή την όμορφη γεύση, που τελικά μόνο η φύση μας προσφέρει!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά και να έχεις ένα όμορφο Κυριακάτικο βραδάκι! :))

  14. Ο/Η ασωτοςγυιος λέει:

    και μη ξεχνας τα τραγουδια και η μουσικη λενε παντα την αληθεια οτι ψεμα και να πω

  15. Ο/Η koufetarios λέει:

    Πανέμορφη ανάρτηση τις έχουμε ανάγκη τέτοιες δημοσιεύσεις πραγματικά..

    Την ευγενή καλημέρα μου Άιναφετς..!!

  16. Καμιά φορά η σιωπή είναι πιο δυνατη απο χίλιες κραυγές Μαγισσούλα μου…

    !!ΦΑΣΜΑ!!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τελικά Μαβιέ μου, έχουμε ανάγκη από ποιότητα….κάτι που η ζωή έτσι όπως την καταντήσαμε δεν μας προσφέρει, αλλά μπορούμε εμείς να της το προσφέρουμε, νομίζω πως είναι στο χέρι μας! 😉

    ΑΦιλιά και ας έχουμε ένα όμορφο απόγευμα! :))

Σχολιάστε

