Όταν…

Όταν κοπούν όλα τα δένδρα,

τα ζώα σκοτωθούν,

ο άνθρωπος θα ανακαλύψει,

ότι δεν μπορεί να θραφεί με το χρήμα…

.

.

Ακολούθησε την διαίσθηση σου,

θα κερδίσεις χρόνο και χρήμα…

Ζεν.

.

.

Όταν αμφιβάλεις για τις ικανότητες σου,
δίνεις ικανότητα στις αμφιβολίες σου.

Ή

Όταν αμφιβάλεις για την δύναμη σου,
δίνεις δύναμη στις αμφιβολίες σου.

Ζεν.

.

Έχεις ποτέ σου σκεφτεί πως υπάρχει και αυτή η εκδοχή;

Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη, σε όσους δεν σκύβουν το κεφάλι…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

40 Responses to Όταν…

  1. Μια σκέψη και- ουσιαστικά μόνο αυτή- με βασανίζει:
    Γιατί οι άνθρωποι είμαστε α-νόητοι;
    ΑΦ!

  2. Ο/Η thalassokrator λέει:

    χαχαχα είσαι σίγουρη οτι θα βρείς αποδέκτες για την αφιέρωση?

    ΥΓ απίστευτο το σκίτσάκι το κλέβω.

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    χαχαχα έχω ήδη βρει δυο! 😉
    ΑΦ!

  4. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Όταν οι άνθρωποι καταλάβουν τι είναι σημαντικό πια σε αυτό τον κόσμο ίσως ο κόσμος όπως τον ξέρουμε να μην υπάρχει πια.
    Πανέμορφη ανάρτηση γλυκιά μου μαγισσούλα.
    Καλό βραδάκι χρωματιστό! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Να και ο τρίτος («αποδέκτης» της αφιέρωσης)…ή συγνώμη η τρίτη!!! 😉
      Χαίρομαι που αυτή η ανάρτηση άρεσε στη γλυκιά Μαρίνα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! και καλή μας νύχτα! 🙂

  5. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Εγώ πάλι πιστεύω (ή θέλω να πιστεύω) ότι υπάρχουν πολλοί που ξέρουν να μην σκύβουν το κεφάλι και που έχουν συνειδητοποιήσει τι πραγματικά έχει αξία και τι όχι.
    Καλό βράδυ μαγισσούλα μου, φιλιά!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αυτοί που δεν σκύβουν το κεφάλι, Έλενα μου, «εργάζονται» σε εντελώς διαφορετικά μήκη κύματος από αυτούς που ακούγονται και κάνουν φασαρία γύρω τους λέγοντας λόγια λόγια και μόνο λόγια και βασικά κουνώντας μόνο αέρα!
      Έχω την αίσθηση πως και εσύ είσαι αποδέκτης της αφιέρωσης! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  6. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Καλή μου μάγισσα, εγώ δεν ανήκω στους αποδέκτες της αφιέρωσής σου! Όσο κι αν προσπαθώ… 😦 Κι αυτό γιατί θέλοντας και μη οι κοινωνικές συμβάσεις αλλά και οι υποχρεώσεις με κάνουν να καταπίνω πράγματα που δε μου αρέσουν. Κι αν καμιά φορά επαναστατώ, το κάνω μόνο και μόνο για να μην ξεχνάω πως υπάρχω! Και πως έχω φωνή κι ας μην ακούγεται.

    Κάποια στιγμή στη ζωή μου υπερεκτίμησα τις ικανότητές μου. Και πήρα ένα καλό μάθημα. Έκτοτε «δίνω ικανότητα στις αμφιβολίες»! Και συνειδητοποίησα πως δεν είμαι αρκετά δυνατός για να μη σκύβω το κεφάλι, ειδικά από τη στιγμή που απέκτησα παιδιά.

    Μερικές φορές μιλώντας με τον εαυτό μου ισχυρίζομαι πως έχω πάντα το κεφάλι μου ψηλά. Πάντα. Και πως έχω τα προσόντα να το κάνω αυτό. Και μετά έρχεται η ζωή και μου δίνει δυο τρία (ελαφρά) χαστούκια και μου λέει: «Συμμαζέψου!». Και συμμαζεύομαι! Ξέρεις γιατί; Γιατί έχω πια συνειδητοποιήσει πως για να έχεις ψηλά το κεφάλι πρέπει να πληρώσεις μεγάλο τίμημα. Κι εγώ, μάλλον λόγω αδυναμίας, δεν το αντέχω τέτοιο τίμημα. Παρόλα αυτά, είναι όμορφες εκείνες οι στιγμές της αυταπάτης που νομίζω ότι είμαι κυρίαρχος…

    Την καλημέρα μου και πολλά αληθινά φιλιά 😉

    Υ.Γ. Η ανάρτησή σου αυτή είναι εξαιρετικότατη…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Για ποιο τίμημα μιλάς Κώστα; Αυτό που περιγράφεις δεν νομίζω πως περιγράφει καθόλου μα καθόλου αυτό που ονομάζεται ¨σκύβω το κεφάλι» και αφήνω τη ζωή μου να την ορίζει η κοινωνία ή η εκκλησία ή οι ιδέες που μου έχει φορέσει η κουλτούρα μου ή οι γονείς μου..κλπ.
      Αυτός που δεν σκύβει το κεφάλι είναι αυτός που μέσα του είναι ελεύθερος και αυτός που μέσα του είναι ελεύθερος δεν φοβάται να πει την γνώμη του, άσε που υπάρχει και μια άλλη εκδοχή που λέει πως πρέπει να αμφιβάλλουμε για τα πάντα, διότι έτσι δεν καταπίνουμε ότι μας δίνεται χωρίς έρευνα! 😉
      Η επανάσταση είναι μέσα μας!!!

      ΑΦιλιά εξαιρετικότατα! :))

      • Ο/Η Τελευταίος λέει:

        Άιναφετς, όσο περνούν τα χρόνια διαπιστώνω δυο πράγματα. Το πρώτο είναι πως οι εμπειρίες της ζωής με κάνουν να διαθέτω καλύτερα επιχειρήματα για να υποστηρίζω τις ιδέες μου και βεβαίως να μη σκύβω το κεφάλι, να είμαι ελεύθερος. Το δεύτερο είναι πως συνειδητοποιώ ότι όσο περισσότερα πράγματα είναι απαραίτητα, όχι κατ’ ανάγκη για μένα αλλά κυρίως για τα παιδιά μου και όχι κατ’ ανάγκη υλικής υπόστασης και μόνο, τόσο λιγότερο ελεύθερος γίνομαι. Που σημαίνει ότι ακροβατώ σε μια πολύ εύθραυστη ισορροπία. Κι αν αυτή διαταραχτεί, τότε ή θα είμαι απολύτως ελεύθερος αλλά τα παιδιά μου θα υποφέρουν ή το ανάποδο! Γι’ αυτό και σου λέω πως το τίμημα είναι εξαιρετικά βαρύ!

        Την καλημέρα μου και πολλά Αφιλιά 🙂

        • Ο/Η ainafets λέει:

          Τα παιδιά μας Κώστα πάνω απ’ όλα χρειάζονται Αγάπη…(όπως και όλοι μας!) 😉 και ξέρω πολύ καλά πως τους τη δίνεις με όλη σου τη καρδιά, βάζοντας τον εαυτό σου τελευταίο….ως γνήσιος Τελευταίος! χαχα! 🙂

          ΑΦιλιά και καλό οικογενειακό τριήμερο να έχετε! :))

  7. Ο/Η AnD λέει:

    Καλημέρα Μαγισσούλα!
    Πολύ ωραία ανάρτηση, εξαιρετικό το σκίτσο. Μπορεί ο άνθρωπος να είναι ένα ακόμη ζώο που ζει σε αγέλες όπου δεσπόζει ο νόμος του ισχυρού. Ξέρουμε οτι η πλάση ολόκληρη έτσι λειτουργεί, επιβιώνουν οι δυνατοί. Η διαφορά είναι οτι ο άνθρωπος έχει συναισθήματα και επομένως η Ηθική κάνει πιο δύσκολο το να χωνέψει κανείς αυτούς τους κανόνες.

    Αφιλιά!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μέσα σε όλα, έρχεται ο συναισθηματισμός, ο ρομαντισμός και μας βραχυκυκλώνει Αντιγόνη μου και βάλε και την ηθική (που είναι κοινωνικοθρησκευτική) και τότε άντε να σηκώσεις κεφάλι!!!
      Έτσι αιώνες τώρα μας κοιμίζουν και μας τρομοκρατούν…ποιος μασάει όμως! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλή νύχτα…πια! :)))

  8. Ο/Η ainafets λέει:

    Λυπάμε αλλά δεν μπορώ να απαντήσω γιατί έχει πρόβλημα το κομπιούτερ μου και έχω μπει από αλλού. Ελπίζω σε μερικές μέρες να φτιαχτεί.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Από χθες επισκευάστηκε το ρούτερ και θα μπορώ και να ανταποδώσω τις επισκεψούλες μου και να στείλω πολλά πολλά χαμόγελα…κατανόησης! 😉

  9. Ο/Η i am love λέει:

    τέλειο ποστ 😉

  10. Ο/Η Margo λέει:

    Σοφά λόγια. Τα είδα συνδυαστικά. Η απληστία, η διαίσθηση και οι αμφιβολίες. Ο άπληστος χάνει την διαίσθησή του αφού κυριεύεται από το πάθος του να αποκτά και είναι καταδικασμένος να σκύβει το κεφάλι από φόβο μήπως χάσει ότι απόκτησε αλλά και για να αποκτήσει ακόμη περισσότερα. Ζωή σαν φυλακή δηλαδή..

    Περαστικά στον υπολογιστή σου μαγισσούλα μου..
    ΑΦιλιά! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Έγιανε ο υπολογιστής (το ρούτερ είχε πρόβλημα)!

      Πολύ σωστά τα συνδύασες Margo μου! 😉
      Και τελικά αυτό που έχουν χάσει (λόγο φόβου) οι περισσότεροι είναι την διαίσθηση τους που αν την ακολουθήσει κανείς σίγουρα κερδίζει χρόνο και χρήμα…αλλά αυτό δεν είναι κάτι εύκολο να εξηγήσεις, έτσι δεν είναι;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια στα μαγισσόπουλα ΜΟΥ! :))

  11. Ξερεις ποσοι Αιναφετσ μου θα θέλανε να βρεθούνε στη θέση του ενός που στεκεται.. όρθιος;;;;πίστεψέ με ειναι πολοί… απλως δεν ακούγονται γιατί τους σκεπάζουν οι άναθρες κραυγές των άλλων …ομως το ξερουν ότι δεν θα σκύψουν ποτέ το κεφαλι…και ίσως με τον τρόπο τους το κανουν…μου αρεσαν και παρα πολύ η αληθειες του Τελευταίου λιγο πιό πανω…θέλει κότσια να παραδεχτείς και να κοιταξεις καταματα..την αλήθεια…..!!!!!! εχει προβλημα ο υπολογιστής σου;;;;; θα εχω και εγώ απο το Σάββατο για 25 μέρες…χωρίς ιντερνετ…μετα …πιστευω να φιαξουν τα πράγματα.. φιλακια.. σμαραγδενια…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Και τι παρακαλώ Ρούλα μου, εμποδίζει τον καθένα μας να μη σκύψει το κεφάλι;
      Η λύση σ’ αυτό το ερώτημα βρίσκεται μέσα στον καθένα μας, χωριστά!

      Ωχ! λυπάμαι και για τον υπολογιστή σου…ίσως έτσι έχεις πιο πολύ χρόνο να χαρείς…τις αφίξεις στο πανέμορφο νησί σου! 😉

      ΑΦιλάκια και να περάσετε όμορφα (δυστυχώς οι οικογενειακές μου υποχρεώσεις με κρατούν ακόμα εδώ)! :))

  12. Αυτές οι σοφίες του Γκάντι, βρε Μάγισσά μου πόσο με καλύπτουν…μα πόσο!
    Τώρα όσο για την υποταγή στην εξουσία, τι να πω…προσπαθώ αλλά δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα!
    Τουλάχιστον αισθάνομαι ότι δεν ανήκω στην κατηγορία των «υπάκουων» που αποζητούν μόνο την δική τους βόλεψη!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μα και στη «βόλεψη» Κάρυ μου, εντοπίζεται το πρόβλημα μας…και ξέρεις η «βόλεψη» είναι πάνω απ΄όλα εσωτερική κατάσταση… αχ! τι λέω η τρελή…ώρες ώρες αναρωτιέμαι τι ρόλο παίζουμε σ’ αυτό το θέατρο του παραλόγου και όμως παίζουμε…και δεν πρέπει με τίποτα να μας πάρει από κάτω!

      ΑΦιλάκια και ας έχουμε ένα ξεκάθαρο επιτέλους τοπίο! :))

  13. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mαγισσούλα ,κάτι πολύχρωμα πουλάκια σε μέιλ μ’έκαναν σήμερα να θέλω να σου πώ μια καλημέρα.
    Είμαι γενικώς στην φάση :
    Ή πρέπει να σιωπήσεις ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή”.
    αλλά μια που ήρθα να πώ πως με συγκίνησε πολύ ο «τελευταίος» που μάλλον είναι αυτός που έχει αληθινά ψηλά το κεφάλι αφού μπορεί να κοιτάζει τόσο λεβέντικα τις αλήθειες

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μα φυσικά και έχει το κεφάλι ψηλά ο Τελευταίος… αυτό φαίνεται και από τις αναρτήσεις του…απλά είναι πολύ προσεχτικός και μετριόφρων! 😉

      Δεν νομίζω πως μπορεί κανείς να πει κάτι καλύτερο από τη σιωπή αγαπημένο μου Ξωτικούλι… αλλά βλέπεις οι λέξεις είναι ο μόνος τρόπος επι-κοινωνίας που έχουμε, ειδικά στις μπλογκογειτονιές μας, γι αυτό παρακαλώ μη χάνεσαι!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύχρωμα! :))

  14. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    (ούφ μ’αυτό το κουτάκι δεν μ’αφήνει να…..ολοκληρώσω ποτέ)
    Μιαν (άπληστη ….)αγκαλιά και ένα κίτρινο σπάρτο αντί για φιλί……….
    (η σταθερή παρουσία σου μου κάνει πολύ καλό να ξέρεις)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      «Ενίοτε»… η τεχνολογία δυσκολεύει τα πράγματα….αλλά εμείς δεν ΜΑΣΑΜΕ!

      ΥΓ: χιχι! ο κήπος έχει γεμίσει από τα αγαπημένα σου σπάρτα…θυμάμαι! 😉

  15. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα μαγισσούλα μου, εγώ δεν έχω να πω πολλά γιατί οι πιο πάνω από εμένα με κάλυψαν. Το μόνο που έχω να πω είναι σε ευχαριστώ , γιατί κάθε ποστ που βάζεις είναι μάθημα για εμένα. Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Είναι απίστευτο Melita, πως αν αφήσουμε τις καρδιές μας ανοιχτές…χωρίς να ονειροβατούμε, αυτή η θετική ενέργεια ρέει ανάμεσα μας…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και ας έχουμε ένα γαλήνιο τριήμερο…παρ όλη την έκλειψη! :))

  16. Ο/Η Mika λέει:

    Σε ευχαριστούμε!
    Ηταν υπεροχη ανάρτηση! Πραγματικά με έκανες να νιώσω αναπτερωμένη!
    Φιλιά

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Η αναπτέρωση που αισθάνεσαι σιωπηλό μου ξωτικό, συμβαίνει γιατί δεν έχεις «ψαλιδίσει» τα φτερά σου…χαχα! 😉

      ΑΦιλιά και καλό δημιουργικό τριήμερο σε όλη την ομάδα! :))

  17. Ο/Η Levina λέει:

    Όταν θα μου δείξεις έναν μόνο που πραγματικά μπορεί να προχωρήσει δίχως χρήματα, δίχως συμβάσεις, δίχως ανάγκες
    τότε θα πω πως κάτι αξίζουν τα λόγια αυτά που τόσο όμορφα είναι …
    Είμαστε περήφανοι, δεν σκύβουμε το κεφάλι σίγουρα, μας ικανοποιούν τα λίγα και τα απλά το έχουμε ξαναπεί αλλά εγώ τουλάχιστον θα συνεχίσω να φωνάζω για τις αδικίες που γίνονται ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πως απλά κουνάω τον αέρα … κούνα κούνα μπορεί να γίνει και τυφώνας… που ξέρεις???

    Φιλιά μαγισσούλα μου
    καλό Καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας!!!

  18. Ο/Η ainafets λέει:

    Ναι Levina μου…είμαστε σε αυτή την κατάσταση γιατί πάνω απ’ όλα είμαστε άπληστοι, αμφιβάλουμε για τις ικανότητες μας και για τη δύναμη μας, δεν ξέρουμε να χρησιμοποιούμε τη διαίσθηση μας (που είναι χρόνος και χρήμα) και άπειρα άλλα…και τελικά είναι δικαιολογία επειδή πάνω από τη μισή ανθρωπότητα σκύβει το κεφάλι και ζει στην άγνοια να πρέπει και εμείς να είμαστε έτσι;

    ΑΦιλιά και καλό καλοκαιράκι! :))

    • Ο/Η Levina λέει:

      Αν πρέπει να μιλήσω προσωπικά δεν έχω σκύψει σε κανέναν το κεφάλι μέχρι τώρα και όσα έχω πετύχει μέχρι τώρα δείχνουν την δύναμη που είχα σαν άνθρωπος μέσα μου , αλλά αυτό δεν φτάνει …
      εδώ μιλάμε για έναν ολόκληρο λαό που μας πασάρουν άχυρο αντί για αλήθειες, που μας εκβιάζουν ωμά , που θέλουν να μας γονατίσουν.
      Είναι μια μεγάλη συζήτηση μαγισσούλα μου και δεν εξαντλήται μέσα σε ένα post ή σε μικρές απαντήσεις…
      Σηκώνουμε στους ώμους μας μεγάλο μερίδιο λαθών και για μένα έχει σημασία πως τα δικά μου λάθη τα πληρώνω…. δεν βλέπω για ποιό λόγο να πληρώσω και των άλλων που τρώνε και πίνουν στην υγεία του κορόιδου !!!

      Καλό μήνα γειτονάκι μου
      φιλιά πολλά και καλό μας Καλοκαίρι :))

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Καλημέρα γειτόνισσα!
        Ξέρω ότι ανήκεις στη κατηγορία «δεν σκύβω το κεφάλι»!!! 😉
        Ναι…όλοι μας είμαστε υπεύθυνοι για την κοινωνία στην οποία ζούμε γιατί είμαστε η κοινωνία…και πληρώνουμε την απληστία μας άσχημα….

        ΑΛΛΑ…σήμερα είναι η πρώτη μέρα που αισθάνθηκα το καλοκαιράκι και αυτό προσωπικά με γέμισε χαρά και ενέργεια!

        Αφιλιά και ας έχουμε έναν «υποφερτό» μήνα! :))

  19. Ολόκληρη Μάγισσα και να έχεις πρόβλημα με τον υπολογιστή σου? 🙂

    Υπέροχη η αναρτησούλα Νεραιδούλα μου… Και σοφά διδακτική…

    ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ !!ΚΜΝΒ!! ΜΟΥ!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αχ! τι όμορφο καλοκαιρινό τραγουδάκι και χμ!… γιαλό γιαλό θα τον αισθανθούμε για τα καλά τον έκτο μήνα! 😉

      Ευχαριστώ ΑΦΓιάννη μου που δεν ξεχνάς κάθε πρωτομηνιά να μου εύχεσαι τόσο τρυφερά καλό μήνα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά και καλό μας μήνα!

      ΥΓ: Οι μαγισσούλες δεν είναι υποχρεωμένες να ξέρουν από router! xaxa!

  20. Ο/Η koufetarios λέει:

    Μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου Άιναφετς. Με έβαλε σε αμφιβολίες -χαχα αστειεύομαι..!! Αυτό που με έβαλε σε σκέψεις ήταν η κουβέντα σου με τον Τελευταίο. Διότι είναι το πώς ορίζει τελικά κανείς για τον εαυτό του την επανάσταση, την στάση ζωής του »να μην σκύβεις το κεφάλι». Καταλαβαίνω και αποδέχομαι πως όταν η ζωή άλλων εξαρτάται από σένα μέχρι πού μπορείς να φτάσεις τελικά; Εγώ για παράδειγμα δεν έχω παιδιά, είμαι άνεργος, δεν έχω και τίποτε να χάσω.

    Φτάνω λοιπόν με τη σειρά μου εκεί κάπου που κατέληξες κι εσύ, ότι δηλαδή η επανάσταση είναι κατά βάση εσωτερική.. Δεν μπορεί ένας να αλλάξει τον κόσμο αλλά- έστω και με τη μορφή των εκλογών- ο κόσμος μπορεί να δηλώσει αυτή την επανάσταση με την ψήφο του.. Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει.

    Καλημέρα!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Λέγεται Στέλιο, πως αν ένας επαναστατήσει και αλλάξει βαθιά και αληθινά μέσα του, επηρεάζει και έλκει (με αυτό που εκπέμπει) τα άτομα που βρίσκονται γύρω του και όσους συναντά.. αυτό το βρίσκω κατ’ αρχάς λογικό…
      Και όταν μιλάμε γι αλλαγή ευνοούμε, να βάζει τις προσωπικές του επιδιώξεις δλδ το εγώ του σε δεύτερη μοίρα… αυτός είναι επίσης και ο μοναδικός τρόπος να έχεις αρμονικές σχέσεις και να παίρνεις σοβαρές αποφάσεις!

      ΑΦιλιά! Και ας εμπιστευτούμε αυτό που μας υπαγορεύει η καρδιά μας! 🙂

Σχολιάστε

