Είναι του οφθαλμού απάτη;

Η πραγματικότητα είναι  απλά μια ψευδαίσθηση, αν και πολύ επίμονη»…
Αϊνστάιν.

Και ακολουθώντας τη «εσωτερική» γραμμή λιτότητας, δείτε:

Ξεκούραστα και μετά μουσικής…
Οφθαλμαπάτες!

.

.

Παρακάτω όλα αποκαλύπτονται… και ας χάνεται η «μαγεία»…

.

.

Αυτό που ακολουθεί, ερμηνεύστε το όπως σας ταιριάζει!

.

.
Είναι αυτό οφθαλμού απάτη ή…
Χαχα! και είχα ορκιστεί να μη ξαναμπεί εδώ μέσα πολιτικό υπονοούμενο, αλλά μόλις μου το έστειλαν…  και ταίριαξε με τα «πέριξ»!

.

.
Και κάτι που πάλι είπε ο  Αϊνστάιν, γνωστό και εξαιρετικά επίκαιρο!
.

«Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξ αιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξ αιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα».

«Μόνο δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και δεν είμαι σίγουρος σχετικά με το σύμπαν».

.

.

Τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται ή όπως θα θέλαμε να είναι, έτσι δεν είναι;

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

49 Responses to Είναι του οφθαλμού απάτη;

  1. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Το πρώτο βίντεο είναι εξαιρετικό! Έμεινα Προκόπης, κατά το κοινώς λεγόμενο των τελευταίων ημερών, χα, χα, χα… 😉

    Κι αυτό με τα μπλε και πράσινα χαπάκια δεν είναι λάθος… Μήπως όμως τελικά παίρνουμε χαλασμένα χάπια… ως λαός εννοώ;

    Την καλησπέρα μου και πολλά πολλά φιλιά 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      χαχαχα! Εξαιρετικό το «Έμεινα Προκόπης»….αυτό φοβάμαι πως θα το θυμόμαστε (δυστυχώς) για πολύ καιρό! 😆

      Καλέ, τα πρασινομπλέ χαπάκια σίγουρα είναι από τα γεννόσημα= γεν νόσημα από αυτά που ή γεννούν «νοσήματα» ή είναι φάρμακα μαϊμού!
      Χαίρομαι που σε διασκέδασε το πρώτο video! και ξέρω επίσης πως δεν θα παρεξήγησες τον τύπο που περπατάει πάνω στο νερό! 😉

      ΑΦιλιά και αναμένουμε να δράσουν τα χαπάκια… να πάρει ευχή! 🙂

  2. Ο/Η Margo λέει:

    Απίθανη ανάρτηση!!!
    Το πρώτο βιντεάκι μου άρεσε και εμένα πολύ, όμως και τα υπονοούμενα των λόγων του Αινστάιν θα έπρεπε να τα θυμηθούν ή να τα μάθουν οι εθισμένοι στα ίδια και στα ίδια φάρμακα που ως γνωστόν μόνο παρενέργειες προκαλούν;-)

    Μαγισσούλα μου είναι στιγμές όπως αυτή ας πούμε που θα έδινα τα πάντα για να τα λέγαμε από κοντά..

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αχ! και εγώ Margo μου, πως θα ήθελα όπως στα παραμύθια να καβάλαγα το μαγικό μου ποδήλατο και πφφφφφφφφ! να ήμουν μια στη Μύκονο κοντά σου, μια στη Χαλκίδα στης Θαλασσένιας, μια στη Κρήτη, μια στη Λάρισα, μια στη Θεσσαλονίκη, στη Πάρο, στη Σάμο και όπου βρίσκονται όλοι οι αγαπημένοι μου φίλοι!
      Αφήνω το εξωτερικό…λόγο απόστασης…για να δούμε! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαμογελαστά! 🙂

  3. Ο/Η Ginger λέει:

    Kερνάς φυσικό-παγωμένο χυμό στον κήπο σου, να καθίσουμε κάτω από ένα δεντράκι να φιλοσοφήσουμε;

    (Ολοι αναρωτιόμαστε γιατί ψήφισαν οι Ελληνες έτσι! Τελικά ΠΟΙΟΙ ψήφισαν έτσι?)

    Φιλάκια

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Gingeroula μου, μόλις έφαγα παγωτό γιαούρτι με βύσσινο και φιστίκια (Αιγίνης)..και ήταν σαν να καθόμασταν μαζί! σνιφ! 😉
      Τέλος πάντων, θα το ξεπεράσουμε κι αυτό όπως τόοοοοοοοοοοσα άλλα, έτσι δεν είναι;
      Μας μένει αυτό το βραδινό ραντεβού…που όταν δεν είμαι σπίτι είναι δύσκολο (περνάω αρκετά βράδια στην Αθήνα για να φροντίζω την οικογένεια μου!)

      Μην αναρωτιέσαι τίποτα …άβυσσος η ψυχή του Έλληνα ψηφοφόρου!

      ΑΦιλάκια και καλή μας δύναμη! 🙂

  4. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Αυτό το τελευταίο τρικ με τα ποτήρια Στεφανία πολύ θα ήθελα να το μάθω τώρα που ο μικρός είναι στο στάδιο ανάπτυξης, που τον διασκεδάζει να μεταγγίζει νερό!
    Καλά ολόκληρη η ανάρτηση είναι απολαυστική! Πολιτικά σχόλια επιβάλλεται να κάνεις! Ειδικά με τέτοια ποσοστά που πήρε η αποΦασιστική μειοψηφία η σταθερή!
    Φιλιά πολλά!

    Υγ.Το έμεινα Προκόπης του Τελευταίου παραπάνω, πολύ μου άρεσε!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Κατ’ αρχάς χρόνια σου πολλά και από εδώ, δοκίμασα να σου αφήσω, βαθυστόχαστο (ως συνήθως!) σχόλιο και δεν μου το εμφάνιζε, αχ! αυτή η wordpress που δεν συμβαδίζει εύκολα με το blogger, μου έχει κάνει τα νεύρα…πρασινομπλέ! Είδα επίσης πως πολλά από τα παλιά σχόλια μου σε σένα, δεν εμφανίστηκαν…σνιφ! 😦
      Δεν βρήκα πως γίνεται το κόλπο με τα ποτήρια…μπας και αυξήσουμε το γαλατάκι, το κρασάκι, το λαδάκι, το ποτάκι μας… με κόλπα!

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

      • Ο/Η Τελευταίος λέει:

        Λοιπόν, νιώθω ότι έχω την ηθική υποχρέωση να σας πω πως γίνεται το κόλπο με τα ποτήρια. Εκτός από το μικρό ποτήρι, τα άλλα έχουν μέσα τους ένα κομμάτι διαφανές πλαστικό το οποίο αφήνει κενή μόνο μια μικρή περιοχή στην περιφέρεια του ποτηριού. Θα το διαπιστώσετε αν προσέξετε όταν γεμίζει την πρώτη φορά το μεγαλύτερο ποτήρι: Λίγο πριν φτάσει μέχρι πάνω ρίχνει το υγρό στο κέντρο του μεγάλου ποτηριού όπου φαίνεται ξεκάθαρα πως ένα οβάλ αλλά αδιόρατο αντικείμενο το εμποδίζει. Για ρίξτε λοιπόν μια καλύτερη ματιά (δευτερόλεπτα 40 – 42), γιατί μείνατε… να το πω ή θα είναι πλεονασμός; Χα, χα, χα…

        Καλό σας βράδυ 🙂

  5. Ο/Η KARIATIDA62 λέει:

    To τελευταίο τρικ…μ’άφησε προκόπη κι’εμένα! ΧαχαΧΑΧΑΧΑ!
    Αυτός ο Τελευταίος πώς τα πετάει μερικές φορές…:))
    Ο Ειnstein ήξερε ο άνθρωπος…τούχε μιλήσει και για μας ο Καραθεοδωρή…βεβαιώθηκε πριν μιλήσει για την βλακεία που δέρνει τον κόσμο!
    Φιλάκια πολλά

  6. Ο/Η ainafets λέει:

    Ναι Κάρυ μου, ωραία τα «πετάει» ο αφιλότιμος χαχα! 😉
    Τώρα μας μείνανε οι οφθαλμαπάτες!

    Κάνω έκκληση: Πώς «δουλεύει» το τελευταίο video; δεν έχουμε και τον Κενταυρούλι να μας βοηθήσει…σνιφ!

    ΑΦιλάκια συν-αδελφικά! 🙂

  7. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Εξαιρετικό το πολιτικό σχόλιο…
    Και δυστυχώς διόλου οφθαλμαπάτη…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλημέρα καλή μου βολτίτσα!
      Μήπως «εμείς» οι αισιόδοξοι, πρέπει να ευχηθούμε πως όλο αυτό που ζούμε δεν είναι οφθαλμαπάτη;

      ΑΦιλάκια στα πάνω μέρη!!! 🙂

  8. Ο/Η nikiplos λέει:

    Οφθαλμαπάτη… ή εκείνο που θα θέλαμε να δούμε… φαντασιωνόμασταν ως αληθινό και στην πραγματικότητα το πιστεύαμε, πριν καν το δούμε να πραγματοποιείται μπροστά στα μάτια μας με ή χωρίς μυστικές πλατφόρμες. Εν τούτοις για να ευθυμήσουμε θα διηγηθώ μιαν ιστορία από τα παλιά…
    Όταν ήμουν στο δημοτικό, ερχόταν στη γειτονιά ένα πανηγύρι… Μεταξύ άλλων ατραξιόν ήταν και ένα ασθενοφόρο που μέσα ήταν ένα βάθρο με την διάσημη «ασώματο κεφαλή». Ο τύπος είχε μια φοβιστική φάτσα και δεν ξέραμε, δεν πιστεύαμε, αλλά και δεν γνωρίζαμε το μυστικό της απάτης… Το απόγευμα τελείωνε το θέαμα και όλοι πήγαιναν σπίτια τους ή στις δουλειές τους… Μαζί τους τελείωνε τη βάρδια του και ο δύστυχος που έφερε την ασώματο κεφαλή, και είχε άλλο ένα μειονέκτημα… ήταν ψηλέας! Έτσι Το βραδάκι την έπεφτε σε ένα σουβλατζίδικο και αρκετοί τον είχαν γνωρίσει, αλλά δεν υπήρχε πρόβλημα… Και η «ασώματος κεφαλή» είχε ανάγκες!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Α! ΑΦΣ,
      Τι φρικτή ιστορία που είναι αυτή με τον ακέφαλο στο ασθενοφόρο… grand guignol (αν γράφεται έτσι) έτσι λένε οι Γάλλοι τις μακάβριες ιστορίες!
      Τι τραβάει ο άνθρωπος για να βγάλει το ψωμί του, ανά τους αιώνες!

      Συνήθως «βλέπουμε» ότι μας βολεύει ή μας συμφέρει! 😉
      Την Αλήθεια λίγοι βλέπουν, έτσι για μη ξεχνιόμαστε!

      Από ΑΦΣ φιλιά! 🙂

  9. Καλή μου Μαγισούλα… Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση… Ότι χρειαζόταν για να αποφορτιστούμε από το δυσοίωνο κλίμα των ημερών…

    Είχαμε κανένα νεωτερο απο την επίσημη παρουσιάση της ταινίας του Κωνσταντίνου?

    Φιλί γλυκό…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλημέρα ΑΦΓιάννη μου, τι νέα;
      Χαίρομαι που αποφορτίστηκες έστω για λίγο…

      Το νινί μου ήταν να προβάλει την ταινία του την περασμένη Κυριακή, για την γιορτή του πατέρα, μια και αφορά τον πατέρα, αλλά έπεσε ημέρα εκλογών…και κανείς δεν θα την έβλεπε, έτσι πάει για Σεπτέμβρη!

      ΑΦιλάκια τρυφερά! :))

      • Εργασία και χαρά!!! Επίτέλους βρήκα τον δρόμο μου… 🙂

        Θα κάνω υπομονή… Οι προηγούμενες σκηνοθετικές δουλειές του Κωνσταντίνου και η αδυναμία μου στον Μιχαλακοπουλο την αξίζουν… Περιμένω ενημέρωση… Φιλί γλυκό Μαγισσουλα μου…

        • Ο/Η ainafets λέει:

          Μπράβο ΑΦΓιάννη μου χαίρομαι που βρήκες τον δρόμο σου…γιατί το αξίζεις και τώρα ξέρεις τι έχει συνέχεια (να ακολουθήσεις τα χνάρια του νονού σου)..χιχι! 😉

          ΑΦιλιά και καλή συνέχεια! :))

  10. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου μαγισσούλα μου!!Πραγματικά πολύ όμορφα τα βίντεο και τα λόγια του Αλβέρτου..
    Όσο για το πολιτικό σχόλιο,έχω να προσθέσω οτι μάλλον οι συμπολίτες μας ψήφισαν την κυβερνητική προοπτική..Ελπίζω ειλικρινά να δικαιωθούν…
    Καλό σου βράδυ! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Την ομορφιά την κάνει ο Αλβέρτος,έτσι είναι Νικολέτα, εγώ απλός μεταφέρω τα λόγια του και ρίχνω και λίγες πινελιές χιούμορ για αποφόρτιση!
      Όλοι ελπίζουμε πως όλη αυτή η «φασαρία» κάτι θα φέρει…πάντως ο σπόρος της αλλαγής έπεσε! 😉

      ΑΦιλάκια με τις καλημέρες μου! 🙂

  11. Ο/Η koufetarios λέει:

    Όντως το πρώτο βίντεο εκπληκτικό.. Άραγε Άιναφετς να έχουμε εθιστεί σ’αυτά τα χαπάκια και να μην το ξέρουμε; Γιατί συνήθως οι εθισμένοι λένε «όχι τελευταία φορά, δεν θα το ξανακάνω!» Όσο για τον Άινστάιν έξυπνος άνθρωπος, δεν λέω.. χε χε..

    Την καλημέρα μου!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ότι υπάρχει εθισμός σ’ αυτή τη χώρα είναι σίγουρο, πάντως τα χαπάκια καλά δούλεψαν!
      Τώρα αυτός ο εθισμός (εκτός από το χμ! τσιγάρο 😉 σίγουρα είναι και στη βολή του καναπέ μπροστά στην TV! χιχι!
      Και παρακαλώ μην υπονοείς τίποτα.. για τον Αλβέρτο γιατί είναι από τους αγαπημένους μου, μετά τον Κρισναμούρτι, βεβαίως βεβαίως!

      ΑΦιλιά και να έχεις μια όμορφη μέρα!

  12. Ο/Η vad λέει:

    Mα θα μου βγαλεις τα ματια πρωί πρωι!Ζαλιστηκα:)

  13. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Εξαιρετικό post. Το πρώτο videaki ήταν μαγικό, τα χαπάκια τα πρασινομπλέ δεν θα τα σχολιάσω γιατί προσπαθώ να γλιτώσω την εξολομολόγηση η δόλια νονά 😛
    Όσο για το τρίτο κόλπο, είχα δει ένα παρόμοιο όταν ήμουν στο γυμνάσιο που ουσιαστικά έχεις δύο ποτήρια με διαφορετικό υγρό και θες να τα μπερδέψεις. Έφαγα πέντε χρόνια της ζωής μου να τα καταφέρω και άπειρες φωνές από την μαμά γιατί είτε λέρωσα τραπεζομάντιλα, είτε έσπασα ποτήρια. Αλλά δεν βγαίνει εύκολα η ζελατίνη, δεν βγαίνει 😦
    Και το βιντεάκι δεν είχε σήμα μην το δοκιμάσατε με τα καλά ποτήρια της μαμάς, το θυμάμαι, δεν είχε (φατσούλα που σφυρίζει αδιάφορα).
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα καλή μου μαγισσούλα και όρεξη να ανεβάζεις πάντα τόσο χαλαρωτικά και πρωτότυπα post 🙂

  14. Ο/Η ainafets λέει:

    Χαίρομαι Μαρινάκι που ευχαριστήθηκες την ανάρτηση, αλλά πάνω απ΄όλα που πήρες μια ανάσα από την εξεταστική σου! 😉

    Είδες ο Τελευταίος Κώστας πόσο βοηθάει την πάρε-ούλα μας;

    Και εγώ μικρή μου άρεσαν τα κόλπα, μεγαλώνοντας έβγαλα και βιβλίο με τίτλο «Τα κόλπα της γιαγιάς» από τις εκδόσεις Libro, έτσι να διαφημιστούμε και λίγο, μόνο που αυτά είναι κόλπα για το νοικοκυρίο!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ χαρούμενα που είσαι ακόμα κοντά μας! 🙂

    • Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

      Αποκαλύψεις! Καλημέρα Μαγισσούλα μου! Μπράβο και για το βιβλίο σου! Με την πρώτη ευκαιρία θα το πάρω!

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Όχι και τόσο αποκάλυψη Georgina μου, «υπάρχει» σε μια στείλει κάπου δεξιά, διακριτικά…τώρα μου είπαν ότι εξαντλήθηκε, αλλά ίσως έβγαλαν δεύτερη έκδοση πράγμα αμφίβολο αφού μου χρωστούν δικαιώματα δυο ετών! Το άλλο που είναι και το αγαπημένο μου είναι ¨Γιατροσόφια» πάλι από την Libro, αυτό μπορείς να το ζητήσεις από οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο ή να το παραγγείλεις μέσο internet…γράψε Στεφανία Ταπτά στο google και θα δεις όλα τα βιβλία, τις μεταφράσεις και ίσως και τις εικονογραφήσεις που έχω κάνει σε παιδικά βιβλία, βασικά στου Παραμυθά (σύζυγος)…αυτά περί αυτοδιαφήμισης χιχι!

        Ευχαριστώ πολύ πολύ και αν το βρεις ειδοποίησε με! 😉

        ΑΦιλάκια τρυφερά! 🙂

        • Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

          Τα παραμυθάκια σου θα ψάξω! Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! Δεν έχω το χρόνο που χρειάζεται το blogging! Πάει και τελείωσε! Πρέπει να κάνω ενα σοβαρό ξεσκαρτάρισμα στα ιστολόγια που παρακολουθώ! ενημερώνομαι για άχρηστα πράματα. Αυτά είναι τα κακά αν αφήνεις μόνο να σε επιλέγουν!
          Απογευματινό καφέ στο μπαλκόνι το κάναμε σε αυτό το ποστ…

    • Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

      Χαίρομαι και εγώ που είμαι ακόμα κοντά σε τόσο ξεχωριστούς ανθρώπους. Ωραία είναι τα κόλπα μας δίνουν το άρωμα μιας μαγείας που υπάρχει τριγύρω και απλά πολλές φορές δεν βλέπουμε.
      Φιλάκια 🙂
      PS: Θα το ψάξω το βιβλίο!! Είναι χρήσιμα κολπάκια αυτά! 🙂

  15. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα μαγισσούλα μου , γνώριζα τα κόλπα στο δεύτερο και στο τρίτο βιντεάκι όμως το πρώτο βιντεάκι με τις οφθαλμαπάτες το έστειλα και σε μερικούς φίλους να το δουν γιατί το βρήκα εξαιρετικό.
    Και εγώ δεν θα ήθελα να σχολιάσω για τα πολιτικά και νομίζω ότι η διαφορετική ανάρτηση σου από το κλίμα των ημερών με ξεκούρασε.
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα.Σε φιλώ.

  16. Ο/Η ainafets λέει:

    Έχει ενδιαφέρον Melitaki μου τελικά, τι παιχνίδια μπορούν να μας παίξουν τα μάτια μας και όχι μόνο…έτσι δεν είναι;
    Τώρα και εσύ θα μπορέσεις να ξεκουραστείς, αφού έκλεισαν τα σχολεία!

    ΑΦιλάκια στη γλυκιά δασκάλα! 🙂

    ΥΓ. Πολύ μου άρεσε που είδα ανάμεσα στα παιδάκια σου και τη δική σου φατσούλα…μου αρέσει όταν υπάρχει και μια εικόνα πίσω από ένα όνομα…ωραία θα ήταν αν όλοι μας βάζαμε στο avatar μας, μια φωτογραφία μας!

    • Ο/Η melita λέει:

      Δυστυχώς μαγγισούλα μου δουλεύω σε Κ.Δ.Α.Π. (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών ) το οποίο είναι του δήμου και δεν κλείνει ούτε το καλοκαίρι , οπότε θα συνεχίσω να εργάζομαι .
      Φιλιά πολλά και σε εσένα.

      PS. Σε ευχαριστώ από καρδιάς 🙂 .

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Καλή δύναμη Meltta…εδώ θα είμαι να τα λέμε και να σου στέλνω ΑΦιλάκια! Α=Αληθινά!

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Ευχαριστώ για τα video που μου έστειλες…ίσως επειδή είναι πολλά μπορώ να τα δω μόνο από το mail μου!
        ΑΦιλάκια και καλή μέρα μας! 🙂

        • Ο/Η melita λέει:

          Εικόνες είναι μαγισσούλα μου και όχι βίντεο , παρόλα αυτά , παρακαλώ 🙂 .Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

          • Ο/Η ainafets λέει:

            Και αν σου πω, πως την εικόνα με τα πρασινομπλέ χαπάκια την πήρα από μια παρόμοια σειρά με αυταπάτες (!) και έτσι μου «ήρθε» η ιδέα να συνδυάσω τον Αϊνστάιν με τις αυταπάτες- ψευδαισθήσεις-βλακεία!!!
            Γιατί όμως δεν εμφανίστηκαν εδώ;

            ΑΦιλάκια και χίλια ευχαριστώ! :)))

  17. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Ηρθα και εγώ.
    Δέν κατάλαβα τίποτα μάγισσα και συγχώρα με.
    Γενικώς τώρα τελευταια δεν καταλαβαίνω τίποτα και με φοβίζει αυτό.
    Μπορεί η πραγματικότητα του Αϊνστάιν και του κάθε εβραίου σε αυτόν τον κόσμο να ηταν μια ψευδαίσθηση αλλά σε άλλους αλλάζει τα φώτα.
    Αλήθεια δεν κατάλαβα και δεν ξερω τίποτα.

  18. Ο/Η ainafets λέει:

    χαχα! Θαλασσό…γιατί έχεις την εντύπωση πως υπάρχει έστω κι ένας στην Ελλάδα που καταλαβαίνει και μπορεί να εξηγήσει κάτι; …όλοι θεωρητικολογούν- γούμε!
    Το μόνο σίγουρο είναι πως η βλακεία είναι άπειρη…και όταν το λέει και ο Αϊνστάιν έχει και άλλη βαρύτητα! 😉

    ΑΦιλιά και καλή μας δύναμη! 🙂

  19. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Μαγισσούλα μου καλή για να γίνει η κλήρωση του κεριού θα χρειαστεί να συνδράμεις με ένα ακόμα σχόλιο! Ουφ! Ηταν λάθος η ιδέα μου τελικά!
    Σε φιλώ!

  20. Ο/Η ainafets λέει:

    Στη κοσμάρα μου κι εγώ Georgina…ούτε που πήρα είδηση τον διαγωνισμό…γιατί εκτός από εντελώς άσχετη με το internet δεν έχω blogrol που να με ενημερώνει…έτσι όταν έχω χρόνο (πολύ δύσκολα!) πηγαίνω σε blogs φίλων για να βλέπω αν έχουν κάνει νέες αναρτήσεις οι ίδιοι ή άλλοι φίλοι ή αν απάντησαν στα «βαθυστόχαστα» σχόλια μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😦

    ΑΦιλάκια (και σου γράφω και μια ιστορία!) 😉

  21. Αλλο βλέπουμε και άλλο είναι δηλαδή Αιναφετς μου;;;; τι οθαλματη !!!!! ακομα και αυτο με τα ποτήρια ..που να το φανταστείς…!!!! χι..χι.. μηπως μας κάνουνε το ίδιο;;;; μας δείχνουνε αυτό που θέλουμε να δούμε;;;;;. χαρηκα που βρήκα τον χρόνο να περασω να πούμε μια καλησπερα…..φιλακια θαλασσινα…..

  22. Ο/Η ainafets λέει:

    Καλημέρα Ρούλα!
    Και εγώ χαίρομαι όταν καταφέρνουμε να συντονιστούμε και να επικοινωνήσουμε!
    Αυτό τον καιρό προσπαθώ να ζωγραφίσω με γρήγορους ρυθμούς για να ξεμπερδεύω και να κάνω λίγες διακοπές (εικονογραφώ το καινούργιο βιβλίο του Παραμυθοσυντρόφου μου).
    Μπορεί πολλοί να προσπαθούν να μας δείξουν άλλα, αλλά εμείς δεν μασάμε!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉

    Πάω και μια βόλτα από το σπιτικό σου, ελπίζω να ξεμπέρδεψες και εσύ με τα του blogging!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια βουνίσια και εξαιρετικά δροσερά! 🙂

Σχολιάστε

