Χθες, σήμερα και προσεχώς!

Χθες, βρέθηκα στο Πασαλιμάνι, στον Πειραιά, για την έκθεση βιβλίου.
Καλεσμένος ήταν ο «Παραμυθοσύντροφος» μου από τον εκδοτικό οίκο «Ψυχογιός» για να υπογράψει τα τρία παιδικά βιβλία που έχει γράψει και έχω εικονογραφήσει η ίδια…

.

.

Συνήθως δεν μετακινούμαι εύκολα από το βουνό μου και δεν συμπαθώ την πολυκοσμία, αλλά η ιδέα της θάλασσας που ήταν κοντά στην έκθεση βιβλίου, με ξεκούνησε…
.

.
Το σούρουπο… πάντα και παντού υπέροχο!

.

.

.

Ο συγγραφέας…και τα τρία του βιβλία, πίσω όρθιοι…

«Ο Παραμυθάς» (από αριστερά):
Οι τίτλοι των βιβλίων:
-ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΌ.
-ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΟΥ.
-ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.

.

Η εικονογράφηση των βιβλίων αυτών ήταν εύκολη υπόθεση γιατί οι ζωγραφιές υπήρχαν από τα 26 επεισόδια που είχαν γυριστεί το 2009 για την TV…
Σ’ αυτή την τηλεοπτική δουλειά, δουλέψαμε οικογενειακώς, ο Νίκος τα έγραψε και έπαιξε, ο μικρός μας γιος Κωνσταντίνος τα σκηνοθέτησε, έκανε το animation και το μοντάζ, η Μαρία, κόρη του Νίκου ήταν υπεύθυνη για την παραγωγή και η ίδια τα ζωγράφισα.

Δείτε ένα μικρό δείγμα…

.

.

Σήμερα… βασικά τις τελευταίες μέρες εικονογραφώ το μελλοντικό βιβλίο του Παραμυθά με τίτλο:

«Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ».

Αυτή την φορά η εικονογράφηση του βιβλίου είναι πολύ πιο χρονοβόρα  γιατί η ιστορία δεν έχει μεταφερθεί στην τηλεόραση.
Η ηρωίδα λέγεται Αφρατούλα Μπουλούκου και είναι η περιπέτεια ενός «παχουλού» κοριτσιού που βρέθηκε να την ταΐζουν σ’ έναν άγνωστο πλανήτη το 3025…
Μπορείτε να την βρείτε σε τρις συνέχειες στο blog του paramithas.gr  (Ιούνιος του 2011) για όσους έχουν την περιέργεια να την διαβάσουν πριν εκδοθεί το βιβλίο!

.

Και προσεχώς:

.

.

Χαχα! δείτε σε πρώτη «μετάδοση» την Αφρατούλα Μπουλούκου, στον περίεργο κήπο του πλανήτη NIKAPIL (διόλου τυχαίου ονόματος!) να τρώει, δυο αυγά μάτια, έξι τσουρεκάκια, μια κρέμα καραμελέ, δυο σοκολατίνες, φρυγανιές με μαρμελάδα, φέτες ανανά και να πίνει πορτοκαλάδα και κακάο!

Υ.Γ:  Παρακαλώ προσέξετε τα παπούτσια με τα φιογκάκια… απωθημένο της παιδικής μου ηλικίας, η μητέρα μου αρνιόταν να μου  αγοράσει λουστρίνινα παπούτσια με φιογκάκια!!!

.

Όσο για τον τίτλο, «Χθες, σήμερα και προσεχώς», θυμήθηκα κάτι που είχα διαβάσει κάπου και το έχω πάντα στο νου μου:

«Απόλαυσε τη σημερινή μέρα γιατί το χθες πέρασε και το αύριο μπορεί να μην έρθει ποτέ»…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

45 Responses to Χθες, σήμερα και προσεχώς!

  1. Ο/Η Ginger λέει:

    Πόσο ζηλεύωωωω! Λατρεύω τις εκθέσεις βιβλίων. Πάντα τύχαινε να έχω ξεμείνει από λεφτά όταν γινόντουσαν και δεν μπορούσα να φύγω μ’ενα φορτηγό βιβλία. Ασε τώρα που μου χάλασες και τη δίαιτα που άρχισα απ’το Σάββατο. Τα λουστρινάκια τα πρόσεξα αμέσως πριν το διαβάσω. Τι υπέροχο ταίρι που έχεις, είναι όμορφο ν’ασχολείται κάποιος με την παιδική ψυχή και σίγουρα αυτό προυποθέτει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Καλή σου βδομάδα γλυκιά μου μαγισσούλα.

    Καλή επιτυχία στα βιβλία του Παραμυθά μας.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      χαχα! ήξερα πως πρώτη θα έβαζες σχόλιο…μια και είχες λάβει από την προηγούμενη ειδοποίηση! 😉
      Τα τελευταία χρόνια δεν πολυδιαβάζω…προτιμώ να «μαθαίνω», παρατηρώντας ή διαβάζοντας τις αναρτήσεις των φίλων μου!

      Ευχαριστώ για τις ευχές!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! 🙂

  2. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Ξέρεις πόσες φορές περνάω από την έκθεση αυτή από την ημέρα που άνοιξε; Που να ξέρω πως θα είσαι εκεί να έρθω να τα πούμε.
    Καλή επιτυχία στα βιβλία φαίνεται πως έγινε εξαιρετική δουλειά. Τα παπουτσάκια με τα φιογκάκια απίστευτη λεπτομέρεια δεν το συζητώ. Κοκεταρία η Αφρατούλα. Όσο για το απόφθεγμα, ε δεν λέει και ψέματα!!
    Όμορφη ημέρα να έχεις καλή μου μαγισσούλα και υπέροχη εβδομάδα 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλή επιτυχία στα βιβλία αλλά και στην έκθεση ,αν και είμαι σίγουρη ότι θα την έχετε και ότι δεν χρειάζονται οι ευχές εφόσον μιλάμε για ένα παραμυθένιο συνδυασμό μιας μάγισσας και ενός Παραμυθά.
      Σε φιλώ.

      PS. Μαρινάκι μιας και είναι στην περιοχή σου , θα με πας μια βόλτα;;
      Μόνο που θα σε φορτώσω με το καθήκον, να με συγκρατείς για να μην φορτώσω πάλι κανένα τρέιλερ!

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Ευχαριστούμε Melita για τις ευχές!
        Τα δυο πρώτα βιβλία του Παραμυθά κυκλοφορούν από το 2010, το τρίτο από το 2012 και ευτυχώς πάνε πολύ καλά…τώρα περιμένουμε το τέταρτο!
        Την επόμενη φορά θα βρεθούμε και οι τρεις μας, να σηκώσουμε όλη την έκθεση! 😉

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια γλυκιά μου δασκάλα και καλή δύναμη με τα μικρούλια σου! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αχ! Μαρινάκι τι κρίμα, και είμασταν εκεί από τις 8 μέχρι τις 10 το βράδυ και θα είχαμε όλο τον χρόνο να τα πούμε…σνιφ!
      Είμαι σίγουρη όμως πως θα μας δοθεί ξανά η ευκαιρία!

      Πολλά ΑΑΦιλάκια και ευχαριστώ για τις ευχές! :))

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Το σχόλιο δρασκέλησε την Melita μας…το παθαίνει τώρα τελευταία! 😉

  3. Ο/Η Βίκυ λέει:

    εύχομαι πάντα ο παραμυθάς σου να έχει εμπνεύσεις, να εμπνέει έτσι και όλη την οικογένεια!
    αγαπημένη μου μαγισσούλα, τόσο τρυφερή ματιά στον κόσμο της παιδικής εικονογράφισης, μόνο εσύ θα μπορούσες να έχεις!
    σε φιλώ ολόθερμα!

    υ.γ. το καινούργιο λινκ του λύχνου, για την περίπτωση που θέλεις να τον παρακολουθείς είναι αυτό

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Στην οικογένεια Βίκυ μου, «οργιάζει» η φαντασία και αυτό παίρνει διάφορες μορφές χαχα!, πάντως είναι γεγονός πως ο καθένας μας συμπληρώνει δημιουργικά τον άλλον!

      Τον παρακολουθώ τον «λίχνο» και εύχομαι πάντα να καίει!
      Δεν αφήνω πάντα σχόλια…σου έχω πει πως θεωρώ την ποίηση κάτι πολύ προσωπικό που δεν σχολιάζεται! 😉

      ΑΦιλάκια και χίλια ευχαριστώ για τα τρυφερά σου λόγια! 🙂

  4. Τι μου ξαναθύμησες με τον παραμυθά σου!!!!! οντως ένας παραμυθάς πρέπει να μπορεί να μικρένει να μεγαλώνει ..να πετάει!!!!!!! έτσι όμορφα πλησιάζεις τις παιδικές ψυχούλες και όχι μονο….το ότι αυτή η υπέροχη συνεργασία βγάζει αυτό το αποτέλεσμα με την δουλειά τόσων χρόνων..δεν ειναι τυχαίο….Αιναφέτσ μου……τι να πώ για τα φιγκάκια;;;; χι..χι.. πρέπει καμιά φορά να βγάζουμε και τα αποθημένα μας με όποιο τρόπο μας δίνεται ευκαιρία…..εισται πολύ τυχεροί όλοι η οικογένεια που κάνεται τα όνοιρά σας πραγματικότητα……τι ωραιώτερο απο αυτό!!!!!!!!! σε ευχαριστω για τα δροσερα φιλακια ανταποδίνωωωωωωωωωωω

  5. Ο/Η marilia λέει:

    χεχεεεεεεεεεεεεεεεε!!! Μπράβο σας!!!! 😀

    Στα φιογκάκια έπεσε αμέσως το μάτι μου και είπα: «Ε, όχι η Αφρατούλα με παπουτσοφιογκάκια!!!» χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

    Φιλιά

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Και Μαριλίτσα μου, που να την δεις όρθια!
      Ξέρεις πως αγαπάω όλες τις αφρατούλες και τις φροντίζω κατάλληλα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαμογελαστά! 🙂

      ΥΓ: Για να δούμε αν θα καταφέρουμε να συναντηθούμε επιτέλους!!!

  6. Ο/Η GiP λέει:

    Πάντα γεροί και ευτιχισμένοι !
    Πάντα μαζί !
    Πάντα με επιτυχίες !!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστούμε Γιώργο μου!

      Και…μη νομίζεις πως δεν σε διαβάζω…αλλά τον τελευταίο καιρό ο χρόνος με πιέζει, γιαυτό δεν αφήνω σχόλια!

      ΑΦιλιά και να έχετε και εσείς μια όμορφη μέρα! 🙂

  7. Ο/Η Levina λέει:

    Κοριτσάκι μου πόσο σε χαίρομαι με την χαρά σου , με το όμορφο χαμόγελο που έχεις, με την αγάπη που μοιράζεις και κυρίως πόσο όμορφο πραγματικά είναι δυο σύντροφοι να έχουν κοινά ενδιαφέροντα, να αλληλοσυμπληρώνει ο ένας τον άλλο !!!
    Κάθε επιτυχία θα ευχηθώ σε ότι κάνεις με την γλυκειά Αφρατούλα και κάθε επιτυχία στο έργο του Παραμυθά σου!!!!

    Φιλιά πολλά και αυτή την ώρα δροσερά
    από το βουνό μας :))

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ Εύη μου για τα καλά σου λόγια και τις όμορφες ευχές σου!

      Ελπίζω να με συγχωρείς που δεν αφήνω σχόλιο στις αναρτήσεις σου, όσο περνάει ο καιρός οι υποχρεώσεις μου όλο και αυξάνονται!

      ΑΦιλιά και είμαστε τυχερές που εμείς εδώ έχουμε σχεδόν πάντα δροσιά! 🙂

      • Ο/Η Levina λέει:

        Αγαπημένη μου κάποια στιγμή θα καταφέρουμε
        να τα πούμε από κοντα και τότε θα τα ακούσω όλα
        τα ΄΄σχολιανά μου΄΄ χαχαχα….

        Δεν παραπονιέμαι καθόλου πια για ζέστη μαγισσούλα μου
        όσο θυμάμαι το κρύο που πέρασα και τώρα πάλι νομίζω
        κάνει λίγο κρύο απόψε :))

        φιλιά πολλά πολλά !!!

  8. Ο/Η Selena λέει:

    Είμαι η μόνη που όποτε βλέπω αυτόν τον άνθρωπο έχω την βαθιά παιδική επιθυμία να πάω να τον αγκαλιάσω ή υπάρχουν κι άλλοι που με νιώθουν??? Μου βγάζει τόση ζεστασιά, τρυφερότητα και οικειότητα που είναι αδύνατο να την αγνοήσω!!! Μαγισσούλα μου λυπάμαι πολύ αλλά σήμερα δεν ήρθα για σένα 😛 Με τράβηξε η μορφή του Παραμυθά μας!!! ΠΑΦφεγγαρόσκονης και στους δύο από καρδιάς!!!

    (ποτέ μη σκεφτείς ότι σε ξέχασα ή ότι δε σε παρακολουθώ!!!)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Δεν είσαι η μόνη Selenaki μου!!! 😉
      Ευχαριστώ που πάντα είσαι εδώ γύρω…εξάλλου εμείς οι δυο έχουμε μεγάλη προϊστορία, έτσι δεν είναι;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πάντα καρδιάς! 🙂

  9. είχαμε πάει για μπάνιο «στην Ανάβυσσο της ψυχής του ανθρώπου» 🙂 και γυρίσαμε το απογευματάκι…μόλις είδα την εμφάνιση στην έκθεση έτοιμος ήμουν να έρθω αλλά με πρόδωσε η κούραση…
    Ούτε χθές ,ούτε σήμερα ,τότε προσεχώς… 🙂
    Φιλιά

  10. Ο/Η astria λέει:

    Ε, λοιπόν θα ξεκινήσω από το τέλος γιατί ετοιμαζόμουν να σου γράψω για τους φιόγκους των παπουτσιών πριν ακόμα διαβάσω την προτροπή σου!!!:))
    Α, αυτές οι συμπτώσεις..:))

    Οι ζωγραφιές σου αληθινά παραμυθένιες, κι εκείνα τ’ αστέρια στο βιντεάκι κάτι μου έλεγαν 🙂

    Συγχαρητήρια οικογενειακώς και καλή επιτυχία από καρδιάς στα βιβλία, τα πρώην και τα επόμενα όλαααααα !!!!

    Α.φιλιά πολλά!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      χαχα! Αστεράκι μου!
      Αναρωτιέμαι ποιος και τι, μας έχει μαγέψει και επικοινωνούμε τόσο όμορφα…μόνο που θα ήθελα να έχω νέα σου πιο συχνά (και λίγο γκρινιούλα δεν βλάπτει!) 😉

      Αν θέλεις μπορείς να δεις το επεισόδιο με τα άστρα στο paramithas.tv και ας είναι για παιδάκια…μιλάει για το πως φτιάχτηκαν τα άστρα…θα σου δώσω λεπτομέρειες «προσεχώς»!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και χίλια ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Λοιπόν Αστεράκι μου, επειδήςςςςςςςςςςςς, ως γνωστόν με τα ιντερνετικά πάσχω αθεράπευτα, (δεν βάζω link) αλλά θα μου άρεσε να δεις από το paramithas.tv το, Πώς φτιάχτηκαν τα αστέρια» … χαχα! είναι μια εκδοχή που σίγουρα αγνοείς!
      ΑΦ! 🙂

  11. Ο/Η AnD λέει:

    Μια χαρά τη βλέπω την Αφρατούλα.
    Αν εξαιρεσεις τα αβγά, το πρωινό μας μοιάζει πολύ.
    Είναι άλλωστε το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, σωστά;
    Πολλές φορές μου φαίνεται οτι σηκώνομαι μόνο και μόνο γιατί θέλω να φάω πρωινό.
    χαχααχ
    Καλή επιτυχία στα βιβλία σας. Πάντα να μπορείτε να κάνετε το χόμπι σας δουλειά και να εμπνέετε και τους υπόλοιπους.
    Φιλιά!

  12. Ο/Η ainafets λέει:

    Α! δηλαδή εσύ, το πρωί έχεις όρεξη Αντιγόνη μου;
    Εγώ δεν πεινάω το πρωί και πολλές φορές ξεχνώ να φάω και φεύγω νηστική…βλέπεις δεν έχω πιει ποτέ μου καφέ και αντιπαθώ το τσάι! Αρχίζω να πεινάω στις 12 και αν δεν φάω τη στιγμή που θα πεινάσω, μπορώ και να λιποθυμήσω….

    χαχα και αχ! άβυσσος η ψυχή…των γυναικών, (έχω πια σιγουρευτεί!) 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια γεμάτα δύναμη! :)))

  13. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Τα φιογκάκια μου τράβηξαν το μάτι, εξαιρετικά όπως η δουλειά της παραμυθοοικογένειας!!!
    Καλοτάξιδο και το προσεχές βιβλίο.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλώς την θαλασσινή μου φίλη!
      Ευχαριστώ για τις ευχές…το βιβλίο αυτό θα κυκλοφορήσει το 2012 και σίγουρα θα βάλω και άλλες ζωγραφιές!

      ΑΦιλιά και καλό μας καλοκαίρι…πια! :))

  14. ‘Αιναφετς μου αγαπημένη, σε πεθύμησα….σε σκέφτομαι καιρό τώρα, μα η περίεργη ροή των τελευταίων δύο μηνών με κράτησε μακρυά από το ιστολόγιο. Μπήκα τώρα και είδα τις όμορφες εικόνες σου , και την περιγραφή από το απόγευμα στο Πασαλιμάνι…κρίμα που δεν τό ξερα.

    Υπέροχος ο Παραμυθάς, τα βιβλία του, και εσύ κ . Παραμυθού, πάντα δημιουργική, και με ‘αφράτη’ ζωγραφική φαντασία……πάρα πολλά φιλιά σου στέλνω, και την αγάπη μου πάντα :-)))))))))

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αχ! Ειρήνη μου, που να φανταστώ πως θα μπορούσες να είχες πεταχτεί στην έκθεση….σνιφ! 😉
      Χαίρομαι που σ’ αισθάνομαι καλά και εύχομαι να έχεις ένα ξεκούραστο και ανανεωτικό καλοκαίρι!

      Ευχαριστώ για τα τρυφερά σου λόγια!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ πολύ «αφράτα»!!! :))))

  15. Καλή επιτυχία στα βιβλία σας και κυρίως στην Αφρατούλα Μπουλούκου, η οποία ομολογώ ότι τα φιουγκάκια της αποπνέουν μία ιδιαίτερη αύρα…;))
    Φιλιά πολλά

  16. Ο/Η ainafets λέει:

    Ευχαριστώ την κυρία Κ. Ακροπολίδου για της «θετικής ενέργειας» ευχές της!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πάντα «ακροπολίτικα»!!! 😉

  17. Ο/Η Mary Ginger λέει:

    Καλή μου Αιναφετς
    Την προηγούμενη δοκιμη την έκανα εγώ στην προσπάθεια μου να βρω λύση στην αγαπημένη μας Γιαγιά Αντιγόνη που η wordpress της έκανε δυσκολίες στην προσπάθειά της να σου αφήσει μήνυμα 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Θα χαρώ πολύ αν καταφέρει η Αντιγόνη να αφήσει σχόλιο…αχ! αυτή η wordpress! 😦
      Θα δοκιμάσω να μπω εγώ στο blog της…για να δούμε!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφιλάκια από Αθήνα (από γονείς!) 🙂

  18. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Καλή εμπορική επιτυχία σας εύχομαι ολόψυχα! Ο μικρός μου φωνάζει τον Παραμυθά «παππού» εδώ και λίγες μέρες που του βάζω τη σειρά και τη βλέπει από το site σας. Δεν την είχα υπόψη μου όταν παιζόταν…είχα άλλα ενδιαφέροντα!
    Περιμένω και την Αφρατούλα!
    Μπράβο σας για την όμορφη ευαίσθητη δουλειά σας!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ γλυκιά μου Georgina…σε έχω στον νου μου συχνά όταν ζωγραφίζω….φαντάζομαι πως θα αρέσει ο Παραμυθάς στο νινάκι σου!

      Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια σε όλη την οικογένεια πλέον! :))

  19. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Η Αφρατούλα τρώει ένα πραγματικά υπέροχο πρωινό…γευστικότατο θα έλεγα….Δεν ήξερα για τα βιβλία του παραμυθά…Θα τα προμηθευτώ άμεσα…Υπέροχο το σχέδιο που μας έδειξες…
    Καλό σου βραδάκι!! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χμ! μπορεί το πρωινό να είναι υπέροχο…αλλά δεν «ενδείκνυται» για την γραμμή μας! χαχα! 😉

      Ο Νίκος έχει γράψει και βιβλία για μεγάλα παιδιά (δλδ για μας!)
      «Ιστορίες καρδιάς» και «Τα παιδιά θέλουν γονείς χωρίς εγώ», από τις εκδόσεις Καστανιώτη….
      Χαίρομαι που σου άρεσε η «Αφρατούλα» μου!

      ΑΦιλάκια και καλή μας συνέχεια! 🙂

  20. Ο/Η Νewagemama λέει:

    I like Αφρατούλα Μπουλούκου! Καλή επιτυχία!

  21. Ότι η… κοιλίτσα του NIKAPIL δε λέει να πέσει… Αχ! Δε μας τον προσέχεις… 🙂

    Και έμενα μου αρέσουν οι εκθέσεις βιβλίων… Και άμα είναι by the sea… ακόμα καλύτερα!!! Ο Νίκος, μας βγήκε Γκιουλιβερ φετος άλλα η τεράστια αγάπη που εισπράτει είμαι σίγουρος ότι θα τον ξεκουράζει…

    Φιλί γλυκό Μαγισσούλα…

  22. Ο/Η ainafets λέει:

    Μα ΑΦΓιάννη μου, τι Παραμυθάς θα ήταν χωρίς κοιλίτσα;
    Ναι …και οι «περιοδείες» συνεχίζονται…τώρα έχει συνέχεια το Ρέθυμνο και μετά η Τζιά….όπου ακολουθώ ως το μαγικό του μολύβι! 😉

    ΑΦιλιά και καλό σου Σ/Κ! :)))

  23. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ,

    Ξεκίνησα πριν μέρες να διαβάζω το ποστ, από το βίντεο φυσικά… γιατί αν δεν ξεκινήσεις από εκεί το νόημα δεν βγαίνει… ήταν πολύ όμορφο, η μουσική, το βίντεο, αλλά κυρίως η αίσθηση που μου άφησε… μιαν αίσθηση νοσταλγίας, εικόνας, να… να θέλω να μπω μέσα σε αυτόν τον μαγικό κόσμο (με πρόδηλο το χεράκι σου φυσικά 🙂 ) και να ξεχνιέμαι εκεί… σαν καταφύγιο… κι έτσι ξεδιαλύθηκαν όλα… καθάρισε η εικόνα, γιατί μετά δεν με ένοιαζε τίποτε άλλο…
    Μόνο ένα πράγμα θέλω… να συνεχίσετε έτσι… να σταθείτε δυνατοί και να συνεχίσετε… αυτό μόνο ως μια απειροστικά μικρή ασήμαντη πλην όμως θερμή παράκληση

    και την αγάπη μου, σε όλους σας

    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ!

  24. Ο/Η ainafets λέει:

    Ευχαριστώ ΑΦΣ μου, μέσα από την καρδιά μου για τις τόσο τρυφερές ευχές σου και δεν υπερβάλω…. το σχόλιο σου με έκανε και δάκρυσα…

    Ναι… οι σχέσεις θέλουν φροντίδα και είναι από τα δυσκολότερα πράγματα στον κόσμο…

    Την έχεις την Αγάπη μου….το ξέρεις! 🙂

    ΑΦΣ, από την AΦΣ! 🙂

Σχολιάστε

