Δικό μου;

«Η αγάπη δεν είναι προσκόλληση.
Η αγάπη δεν φέρνει πόνο.
Η αγάπη δεν έχει απελπισία ή ελπίδα.
Η αγάπη δεν μπορεί να γίνει κάτι αξιοσέβαστο, μέρος της κοινωνικής τάξης.
Όλα τα βάσανα ξεκινάνε από το ότι δεν υπάρχει αγάπη».

.

.

«Το να έχουμε δικό μας κάποιον και κάποιος να μας έχει δικό του, θεωρείτε σαν μια μορφή αγάπης. Αυτή η ακατανίκητη δύναμη να έχουμε κάτι δικό μας, ένα πρόσωπο ή ένα κομμάτι γης, δεν είναι μόνο αποτέλεσμα των απαιτήσεων της κοινωνίας και των περιστάσεων, αλλά κάτι που ξεπηδάει από μια πολύ πιο βαθιά πηγή.
Έρχεται από τα βάθη της μοναξιάς. Ο καθένας μας προσπαθεί να γεμίσει αυτή την μοναξιά με διαφορετικούς τρόπους, ποτό, οργανωμένη θρησκεία, πίστη, κάποια μορφή δραστηριότητας και τα παρόμοια. Όλα αυτά είναι φυγές, αλλά εκείνη βρίσκεται πάντα εκεί».

.

.

«Το να μη κατέχεις τίποτα, όμως, είναι μια εκπληκτική κατάσταση. Να μην έχεις στην κατοχή σου ούτε μια ιδέα, να μην εμπλέκεσαι με πρόσωπα ή πράγματα. Όταν η ιδέα, η σκέψη ριζώσει, έχει ήδη γίνει ιδιοκτησία και τότε ο πόλεμος για απελευθέρωση αρχίζει. Κι αυτή η ελευθερία δεν είναι καν ελευθερία, είναι μόνο μια αντίδραση. Οι αντιδράσεις ριζώνουν και οι ζωές μας είναι το έδαφος που αναπτύσσονται οι ρίζες. Το να κόψεις όλες τις ρίζες, τη μια μετά την άλλη, είναι ψυχολογικός παραλογισμός. Δεν μπορεί να γίνει.

Αρκεί να δει κανείς το γεγονός της μοναξιάς κι  όλα τα άλλα θα σβήσουν μόνα τους¨…

.

Αμερική 29 Ιουνίου 1961
«Σημειώσεις»
ΚΡΙΣΝΑΜΟΎΡΤΙ

Μετάφραση Νίκος Πιλάβιος
Εκδόσεις Καστανίωτη.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

41 Responses to Δικό μου;

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Εκτός από τις σκέψεις που με έβαλαν σε σκέψεις μου άρεσαν και οι εικόνες που τις συνόδευσαν!!
    Καλό βραδάκι μαγισσούλα μου, γλυκό και καλοκαιρινό! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Η πρώτη εικόνα Μαρίνα, είναι από τις λεβάντες «μου»…το μαμούνι, σίγουρα είναι ελεύθερο από τα μου του!!!
      Η δεύτερη εικόνα είναι του google, δείχνει «ότι» αφήσαμε να ριζώσει μέσα μας, τώρα και πολλά χρόνια! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλό μας απογευματάκι! 🙂

  2. Ο/Η KARIATIDA62 λέει:

    Toυ Κρισναμούρτι ήταν, δικό σου ήταν περιείχε βαρειές αλήθειες!!!
    Εύγε για την παρουσίαση…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ την ιπτάμενη κόρη!!!
      Οι αλήθειες μπορεί να είναι βαριές αλλά εμείς ξέρουμε να πετάμε ανάλαφρα πάνω από τις κορυφές των δένδρων, έτσι δεν είναι; 😉

      Όσο για την μελλοντική μας ταινία…βρήκαμε τον σεναριογράφο, έχουμε τον ζωγράφο και σίγουρα ο Τελευταίος Κώστας για μια ακόμα φορά θα ντύσει την ιστορία με την εκπληκτική του μουσική, έχουμε και τον σκηνοθέτη τον νεαρό cpil.info (νινί μου!), αν φυσικά όλοι συμφωνήσουμε!!!

      ΑΦιλάκια και φύγαμεεεεεεεεεεεεεεεεεε! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωω! ΑΦΓιάννη μου!

      Να έχουμε όλοι μας έναν πανέμορφο γαλήνιο και ξεκούραστο μήνα!

      ΑΦιλιά και καλό μας Κυριακάτικο απογευματάκι! 🙂

  3. Ο/Η KARIATIDA62 λέει:

    Απο τα σχόλια της ανάρτησης:»Περπατούσε πάνω απο τις κορυφές των δέντρων»
    Nικητές είναι όσοι μένουν και το παλεύουν! Ασχέτως του αποτελέσματος θα συμπλήρωνα εγώ…
    Θα μου πρόσφερες μεγάλη χαρά αν ζωγράφιζες το πέταγμα της κόρης με τον χιτώνα, κόντρα στην θεομηνία.
    Η μεγαλύτερη ικανοποίηση πάντα είναι όταν στέκομαι «αφορμή» για… δημιουργίες!
    Σε παρακαλώ…πιάσε τα πινέλα σου και χάρισέ μου την εικόνα μέσα απο την δική σου ματιά. Σκηνοθέτησέ την!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Πριν ακόμα δώσεις παραγγελιά…αυτό είχε ήδη γίνει!!!

      Το πώς και το πότε θα δει το φως…είναι άλλη ιστορία, ας είμαστε καρτερικοί! 🙂

  4. Ο/Η Levina λέει:

    Το ΄΄μου΄΄ ποτέ δεν μου άρεσε, προτιμούσα και προτιμώ το ΄΄μας΄΄ …

    με τι προσπαθεί καθένας να γεμίσει την μοναξιά του έχει να κάνει και με τι ψυχή έχει… η μοναξιά πάντως δεν γεμίζει με το να βάλεις ντε και καλά μια ανθρώπινη ύπαρξη δίπλα σου , ειδικά αν είναι να της κάνεις και την ζωή ποδήλατο !!

    Φιλιά πολλά πολλά μαγισσούλα μου
    και καλό μας μήνα :))

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Και…»αρκεί να δει κανείς το γεγονός της μοναξιάς και όλα τα άλλα θα σβήσουν μόνα τους»…

      ΑΦιλιά και ας έχουμε έναν όμορφο και καλότυχο μήνα! 🙂

  5. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mαγισσούλα ΜΟΥ !!!!! μωρέ δεν πάει να λένε οι σοφοί χαχα !!
    Κούκλες οι ρίζες στο ποτάμι !!!
    Είδα και τις οφθαλμαπάτες ,καθυστερημένο πάντα……
    και έχω να δηλώσω πολύυυυυ φιλοσοφημένα (πάντα:))
    Καλό μήναααααααα !!!με πολλά δροσερά φιλιά !!!!
    και…πάω να συνεχίσω την (πιο δύσκολη πάντα)μάχη με τον…καθρέφτη….

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ξωτικούλι ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ! ή μήπως ΜΑΣ; 😉
      Μπορεί οι ρίζες στο ποτάμι να είναι κούκλες αλλά αυτές μέσα μας είναι πανούκλες! χαχα!

      Καλό μας μήνα πάντα φιλοσοφημένα (ας κάναμε κι αλλιώς!)

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ελεύθερα! 🙂

  6. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Ο Ινδός πολύ αγαπησιάρης ηταν τελικά.

  7. Ο/Η AnD λέει:

    Μήπως όταν αγκαλιάσει κανείς τη μοναξιά τότε μπορεί πραγματικά να κατέχει πράγματα; Μήπως ο καθένας μας έχει την ανάγκη να δίνει και να χαρίζει, να δοθεί και να χαριστεί; Κι απ’ο τη μια, οι άνθρωποι βιάζονται να χαριστούν πριν αποδεχτούν την ιδέα της μοναξιάς ακριβώς γιατί τη φοβούνται ενώ αυτοί που δέχονται, πάλι για τον ίδιο λόγο, θέλουν να κατέχουν ο,τι τους δίνεται ή να επιθυμούν αρρωστημένα ό,τι δεν τους δίνεται.
    Κανείς δεν ανήκει σε κανέναν και τίποτα δεν είναι δεδομένο αλλά δυο άνθρωποι που έρχονται κοντά ξεκινώντας από αυτή την αφετηρία ανήκουν ο ένας στον άλλο.
    Ή έτσι θέλω να πιστεύω..
    χιχιχιχ
    Καλό μήνα!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Κατ’ αρχάς Αντιγόνη «μου» άλλο η μοναξιά και άλλο η μοναχικότητα…
      Από την μοναξιά ξεκινούν οι φυγές που γίνονται προσκολλήσεις, εξαρτήσεις, ενώ στη μοναχικότητα βρίσκεται η ελευθερία, εκεί τίποτα δεν ριζώνει!
      ‘Ίσως πρέπει να μάθουμε να δίνουμε χωρίς να περιμένουμε αντάλαγμα…ναι φαίνεται σκληρό αλλά έτσι είναι…
      Κανείς δεν ανήκει σε κανένα, όσο κοντά και αν έρθουν δυο ψυχές!

      ‘Οπου υπάρχει πόνος, προσκόλληση, απελπισία ή ελπίδα, δεν υπάρχει Αγάπη…

      ΑΦιλάκια καλή μας δύναμη και φυσικά Καλό μας μήνα! 🙂

  8. Ο/Η Ginger λέει:

    Το αισθημα της ιδιοκτησιας και μαλιστα προς τη ζωη το απερριψα κι εγω πριν καιρο. Καμμια φορα με πισωγυριζει το συναισθημα υλικης ιδιοκτησιας αλλα το καταπολεμαω. Τον Ελληνα φιλοσοφο που διαλεξα να εχω μαζι μου εδω, ειναι ο Διογενης και δεν του αρεσε να εχει τιποτα αλλο απο τον,εαυτο του. Ευχαριστω για τις ομορφες σκεψεις που μας φερνεις. Φιλια απο μια κατακαλοκαιρινη Ουγγαρία.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Με την ιδέα της ιδιοκτησίας ασχολήθηκαν και πολλοί «δικοί μας» αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι και φυσικά και ο Διογένης (πολύ αγαπητός!)…
      Αιώνες τώρα η ιδέα της κτητικότητας ταλαιπωρεί όλη την ανθρωπότητα και ειδικά τα ζευγάρια…. ευτυχισμένοι είναι όσοι την έχουν βγάλει από τη ζωή τους, γιατί μόνο τότε υπάρχει αληθινή Αγάπη! 😉
      Είναι ενδιαφέρον πως ενώ με τους ανθρώπους γύρω μας δεν είμαστε κτητικοί, με μερικά υλικά πράγματα…κολλάμε!

      Χαίρομαι Gingeroula μου που απολαμβάνεις όμορφες καλοκαιρινές μέρες στη Βουδαπέστη!

      ΑΦιλάκια τρυφερά! 🙂

  9. …’Ολα τα βάσανα ξεκινάνε επειδή δεν υπάρχει αγάπη.

    ‘Ολα τα δεινά της ανθρωπότητας, ξεκινάνε από το έλλειμα αγάπης……χρειαζόμαστε περισσότερη εξέλιξη λοιπόν, περισσότερο ‘ανέβασμα’.
    Καλήν εβδομάδα αγαπημένη μου!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Δεν υπάρχει Αγάπη… και όσοι είναι κολλημένοι με την ιδιοκτησία (ιδεών και προσώπων) δεν θα την γνωρίσουν ποτέ!
      Ναι Ειρήνη, και είναι κάτι που φαίνεται τόσο απλό…
      Νομίζω πως χρειαζόμαστε πάνω απ’ όλα «επίγνωση» και να δούμε πως πίσω απ’ όλα κρύβεται η μοναξιά!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά και καλή μας βδομάδα! 🙂

  10. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Λέει ο Κρισναμούρτι: «Το να μη κατέχεις τίποτα, όμως, είναι μια εκπληκτική κατάσταση». Μέσα μου παλεύει η λογική με την καρδιά κι άκρη δεν βγάζω αν συμφωνώ ή όχι. Και δεν αναφέρομαι βεβαίως σε υλικά αγαθά, αλλά σε ιδέες, σε στόχους αλλά και σε ανθρώπους. Δε θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να μην κατέχει τίποτα, ας πούμε να μην κατέχει μια άποψη για τον κόσμο, για τον έρωτα που είναι κάτι που με έχει σημαδέψει, να μην έχει ένα πρόσωπο κλειδωμένο μέσα στο μυαλό, να μην έχει γνώση, εν πάση περιπτώσει να μην έχει όλα αυτά που δεν μπορεί κάποιος άλλος να κλέψει ούτε με τα χειρότερα βασανιστήρια. Δεν ξέρω αν συμφωνώ ή όχι με το μεγάλο Δάσκαλο, ίσως θα έλεγα ότι στην ιδιοσυγκρασία μου θα ταίριαζε καλύτερα το Επικούρειο: «Όποιος δεν είναι ευχαριστημένος με τα λίγα δεν είναι με τίποτα».

    Είδα ότι κάτι ετοιμάζετε με την Κάρυ… Τη μουσική μου δε θα μπορούσα πιο απλόχερα να σας την προσφέρω απ’ όσο η καρδιά μου το θέλει, άλλωστε για δυο κυρίες σαν κι εσάς νομίζω ότι θα ήταν εξαιρετική μου τιμή 🙂 (Αλλά είμαι ερασιτέχνης και φοβάμαι ότι θα σας χαλάσω το σύνολο!!!)

    Την καλησπέρα μου 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Νομίζω Κώστα, πως η ελευθερία ξεκινά από τη μη κατοχή προσώπων και ιδεών και φυσικά πραγμάτων…. κανείς δεν μας ανήκει και δεν ανήκουμε σε κανένα…
      Μας κυβερνούν οι ιδέες που έχουμε για τη ζωή και τις υπερασπιζόμαστε πολλές φορές δίνοντας ακόμα και τη ζωή μας…

      Ο Επίκουρος δεν λέει τίποτα διαφορετικό λέει επίσης:
      -Θέλεις να είσαι ευτυχισμένος;
      Η ευτυχία σου εξαρτάται μόνο από σένα και πως η εξάρτηση είναι «επιζήμια» για την ευτυχία σου…

      Δεν βλέπουμε το βάθος της μοναξιάς μας, αυτή μας σπρώχνει να γεμίσουμε τη ζωή μας με πρόσωπα και ιδέες, δεν βλέπουμε τη φυγή που κάνουμε…

      Α! με την Κάρυ, είμαστε ακόμη στο ονειρικό μέρος της ιστορίας…πάντως απέβαλε την «ιδέα» πως η μουσική σου θα χαλάσει το σύνολο! χαχα! 😉

      Τα ΑΦιλιά μου! 🙂

      • Ο/Η Τελευταίος λέει:

        Μου έβαλες δύσκολα τώρα και είναι και καλοκαίρι! Ειλικρινά σου το λέω, η ανάρτησή σου και ο προβληματισμός που διατυπώνεται σ’ αυτή δεν με είχαν απασχολήσει στο παρελθόν και είναι μιας πρώτης τάξης ευκαιρία για συλλογισμό. Πρέπει να σταθμίσω τις σκέψεις μου και να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα, οπότε μένω εδώ χωρίς να εκφέρω κάποια άλλη άποψη προς το παρόν. Σε ευχαριστώ πάντως για την αφορμή!

        Την καλημέρα μου και πολλά ΑΦιλιά 🙂

  11. τις περισσότερες φορές τα δικά σου ποστ και του Παραμυθά μας είναι σχετικά και αλληλοσυμπληρώνονται 🙂 «έρωτα» λοιπόν ο Π «αγάπη» η απάντηση της ΚΜΝΒ μας 🙂
    …και ποια η σχέση του έρωτα και της αγάπης; (ποια η σχέση του Π και της ΚΜΝΒ ε; 🙂 ) όπως πολύ ωραία έχουμε κάπου διαβάσει στο μπλογκ του Π «…ο έρωτας είναι αγάπη που έχασε το δρόμο της» …και τί χρειάζεται για να ξαναβρεί το δρόμο του; …δεν ξέρω τι χρειάζεται αλλά σίγουρα εκείνο το πάθος του ερωτευμένου πρέπει να το έχει κανείς στη ζωή του γιατί αλλιώς μην πει κανείς πως στ’ αλήθεια έζησε…
    Φιλιά

    • Ο/Η ainafets λέει:

      χαχα! και να φανταστείς πως δεν είχαμε συνεννοηθεί! 🙂
      Αυτός τελευταία προσπαθεί να ξεκολλήσει άτομα εξαρτημένα και κολλημένα στον έρωτα… (όχι στον έρωτα για τη ζωή…αλλά για τον άλλο, αυτόν που σου τρώει τα σωθικά!) …

      Όσο για τη σχέση της ΚΜΝΒ και του Παραμυθά…αυτή σίγουρα δεν έχει χάσει το δρόμο της…αντιθέτως θα έλεγα! 😉

      ΑΦιλιά, νεράιδε της καρδιάς μου! 🙂

  12. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Ναι μάγισσα, «δικό μου» αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς.
    Φαίνεται ότι η φιλοσοφία μου δεν φτάνει το επίπεδο του φιλόσοφου και πιστεύω ότι ασπαζόμαστε την φιλοσοφία του θεωρητικά, γιατί στην πράξη δρούμε και αισθανόμαστε διαφορετικά σχετικά με τα υλικά αλλά και τα συναισθήματα.
    Θέλουμε να «έχουμε» και το προσπαθούμε ας μη γελιόμαστε.
    Και να σου πω κάτι, μου αρέσει να ξέρω τι ορίζω σε υλικά αγαθά αλλά και σε συναισθήματα και ανθρώπους. Όχι με την έννοια της ιδιοκτησίας, της προσκόλησης ή της εξάρτησης. Αλλά της προσέγγισης, της εμπιστοσύνης και του σεβασμού στην αξιοπρέπεια, την προσωπικότητα και την ελευθερία αλλήλοις.
    Ναι θέλω να ορίζω τι κατέχω σε φίλους, σε ιδέες, σε απόψεις, σε υλικά.
    Όχι πλεονεκτικά και άπληστα, αλλά προοδευτικά και ευτυχισμένα μέσα από την δημιουργία.
    Δεν ξέρω αν είναι εκπληκτική κατάσταση να μην κατέχεις τίποτα, όπως λέει ο φιλόσοφος, αλλά δεν θα το ήθελα.
    Αυτά τα λίγα.
    φιλιά

  13. Ο/Η astria λέει:

    Δύσκολο θέμα για να εξαντληθεί σε μία ανάρτηση, σε ένα σχόλιο, ίσως ακόμα και σε μια ζωή. Η αγάπη δίπλα στο κτητικό «δικό μου» σε ανθρώπους και σε πράγματα, άλλοτε να το επιζητεί και να το γεμίζει, άλλοτε να στέκεται ελεύθερα απέναντί του και άλλοτε να αντιτίθεται σ’ αυτό, άλλοτε να ανακαλεί μνήμες, άλλοτε να θυμίζει τη ματαιότητα, άλλοτε την ευτυχία…. κλπ κλπ κλπ

    Μαγισσούλα μου υπέροχες οι λεβάντες σου (και το ελεύθερο μαμούνι:). Όσο για την όμορφη φωτογραφία με τις ρίζες, από τη μια πλευρά δείχνουν τη δύναμή τους κι από την άλλη θυμίζουν τη διάβρωση του χώματος γύρω τους από το νερό στην οποία βέβαια αντιστέκονται, άλλοτε το πετυχαίνουν, άλλοτε όχι…

    Α,φιλιά πολλά!!!!
    Καλό μήνα:) !!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Το θέμα της ανάρτησης Αστεράκι μου, είναι το προσωπικό πρόβλημα του καθενός και εξαρτάται από τον καθένα μας καταπόσο είμαστε διατεθειμένοι να ζήσουμε εσωτερικά ελεύθεροι χωρίς προσκολλήσεις και κτητικότητες και να αποδεχτούμε τη μοναξιά μας…
      Νομίζω πως η αγάπη είναι η μόνη σταθερή αξία στη ζωή και δεν είναι κάτι που μαθαίνεται…είτε είσαι μέσα, είτε δεν είσαι!

      Ναι σαν τις ρίζες της εικόνας είναι οι πεποιθήσεις και οι ιδέες μέσα στο κεφάλι μας, έτσι δεν είναι;

      Καλό μήνα με πολλά πολλά ΑΦιλιά! 🙂

  14. Ο/Η ainafets λέει:

    Καλησπέρα στη θαλασσινή μου φίλη,
    Χαίρομαι για το σχόλιο σου που εκφράζει με κάθε ειλικρίνεια το πως αισθάνεσαι…
    Έχεις απόλυτα δίκιο, οι περισσότεροι θέλουμε και κατέχουμε και δεν ασπαζόμαστε ούτε θεωρητικά τα όσα μας επισημαίνει ο Κρισναμούρτι…
    Το κείμενο μιλάει γι αγάπη, που δεν είναι προσκόλληση που δεν φέρνει πόνο, ούτε απελπισία, ούτε ελπίδα και πως η ανθρωπότητα βασανίζεται γιατί δεν ξέρει τι είναι αγάπη και νομίζει πως αγαπά με το να κατέχει πρόσωπα, ιδέες και πράγματα…και στο βάθος είναι η μοναξιά μας…

    Τελικά νομίζω πως μόνο ο εαυτός μας, μας ανήκει και πως είμαστε υπεύθυνοι για την ευτυχία μας…

    ΑΦιλιά και καλό μας βράδυ! 🙂

  15. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    ωραιότατες οι φωτογραφίες σου(έχω αρχίσει να το ζηλεύω το υπέροχο κτήμα σου,στο είπα;;) ωραιότατο και το κείμενο….Η αγάπη(κι εσύ και ο Κισναμούρτι έχετε δίκιο) δεν είναι βαρίδι..Η αγάπη είναι το μέσο για να πας ένα βήμα παραπάνω σαν άνθρωπος….καλησπέρα αγαπημένη μου μάγισσα!! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλημέρα και σε σένα αγαπημένη Νικολέτα!
      Νομίζω, πως δεν έχει σημασία ποιος έχει δίκιο… απλά, προσωπικά αισθάνομαι πως για τα βάσανα μας φταίει η βαθιά μας μοναξιά…και νομίζουμε πως ξεφεύγοντας με την κατοχή προσώπων, ιδεών και πραγμάτων. θα καλύψουμε αυτή την αίσθηση..
      Όταν είσαι μέσα στην Αγάπη όλα πάνε στη θέση τους, αλλά για να αγαπήσεις πρέπει να είσαι ελεύθερος…έτσι δεν είναι;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

  16. Ο/Η Margo λέει:

    Η μοναξιά είναι πάντα εκεί και όλο κάνουμε πως δεν την βλέπουμε. Μα είναι τόσο τρομερή; Μοιάζει με κενό, με ένα απόλυτο τίποτα;
    Ο φόβος μας κάνει να γαντζωνόμαστε σε ανθρώπους, ιδέες, πράγματα.. όταν λυθεί το θέμα της μοναξιάς θα λυθεί και το θέμα της ελευθερίας 😉

    υ.γ. ταξίδεψα την περασμένη Κυριακή εκτάκτως στον Πειραιά για λίγες μέρες και ήλπιζα να προλάβω την έκθεση βιβλίου στο Πασαλιμάνι. Όταν πήγα την περασμένη Τρίτη μάζευαν τα περίπτερα. Αν πήγαινα μία ημέρα πριν θα σας έβλεπα εκεί. Πφφ λέω να μην σκάσω 😉

    Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Σημαντικό είναι Margo, να διαχωρίσουμε την μοναξιά από την μοναχικότητα, η μοναξιά είναι που μας κάνει ανασφαλής και φοβισμένους, που μας σπρώχνει να γαντζωνόμαστε σε άτομα, ιδέες και πράγματα…
      Η μοναχικότητα είναι ευλογία, ο μοναχικός άνθρωπος έχει παραμερίσει το εγώ του και είναι ελεύθερος από ιδέες, εξαρτήσεις, προσκολλήσεις και κτητικότητες…είναι μέσα στη Αγάπη!!!

      ΑΡΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ ΚΙ ΟΛΑ ΘΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ… (Κρισναμούρτι)

      Αχ! αυτή η έκθεση βιβλίου…πόσους φίλους θα μπορούσα να είχα συναντήσει και δώσει ΑΦιλιά από κοντά! αχ! 😉

      ΥΓ; Αν είχα λεφτά (!) σίγουρα θα έπαιρνα το καράβι και θα γύριζα τα νησιά να συναντήσω αγαπημένους φίλους… 🙂

  17. Ο/Η side21 λέει:

    Η Αγάπη … ότι πιο πολύτιμο στη ζωή μας !!!
    Από μόνη της κλείνει όλα τα κενά και θεραπεύει όλες τις αρώστειες …
    Καλό μήνα εύχομαι φίλη μου …

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Πού χάθηκες καλέ μου Σιδερή;
      Έγραφα πιο πάνω στη Margo πόσο θα μου άρεσε να πήγαινα μια βόλτα από τα όμορφα νησιά μας και να σας συναντούσα όλους έναν έναν!

      ΑΦιλιά με έναν καλό μήνα…πάντα γεμάτο Αγάπη! 🙂

  18. Ο/Η picifriki λέει:

    Σπουδαία λόγια από έναν σπουδαίο φιλόσοφο. Έβλεπα από την αρχή του άρθρου τα αποσιωπητικά κι αναρωτιόμουν πραγματικά ποιος είπε τα συγκεκριμένα λόγια.

  19. Ο/Η ainafets λέει:

    Καλημέρα πίκι-πίκι, φίλε μου! 🙂
    Pici=Το ξέρω από καιρό πως και εσύ είσαι Κρισναμουτοπαρμένος! 😉
    frici= Απαράδεχτη η μπλογκοαπουσία σου, τόσο καιρό! 😦

  20. Ο/Η nikiplos λέει:

    Η Αγάπη είναι τόλμη… είναι ορμέμφυτη… είναι αρχέγονη… είναι και στα υπόλοιπα πλάσματα που είναι πιο ατελή (?) σε σχέση με μας, αλλά συνθέτουν κι αυτά μαζί με μας τη ζωή, τον κόσμο μας… και φυσικά, η οικειοποίηση, η κατάκτηση κάποιου, αμέσως αρχίζει τη διεκδίκηση… τον πόλεμο, το μίσος… κι όλα αυτά συνθέτονται σε μία εξωραϊσμένη δήθεν «εξασφάλιση του αύριο», αλλά στο τέλος, μισαλλοδοξία…
    Κι από την άλλη η Αγάπη… Η Αγάπη είναι…

    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλημέρα αγαπη-τέ ΑΦΣ!!! 😉
      Νομίζω και εγώ, πως η αίσθηση της ιδιοκτησίας είναι αρχέγονη…από εκεί ξεκινούν πόλεμοι, μίση, διεκδικήσειςκαι τα πάντα…
      Η χώρα «μου» που απειλείται από τη χώρα «σου»…= πόλεμος…
      Ο άνδρας ή η γυναίκα ή ο δεσμός μου…η ιδιοκτησία «μου»= διεκδίκηση ή χωρισμός…
      Το χωράφι μου…το κόμμα μου…η ποδοσφαιρική μου ομάδα κλπ κλπ= μίσος…
      Και όπως τόσο όμορφα το λες: «Κι από την άλλη η Αγάπη»…είναι;

      ΑΦΣ, από την ΑΦΣ! 🙂

  21. Ο/Η melita λέει:

    Πόσο μου αρέσει μετά από μία κουραστική ημέρα να μπαίνω στο μπλογκ σου και να βλέπω αυτές τις εικόνες και αυτό το κείμενο. Με ξεκουράζεις και με γεμίζεις συναισθήματα , στο είπα;
    Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου.

  22. Ο/Η ainafets λέει:

    Και εμένα μου αρέσει ακόμα πιο πολύ που η Melita «μου» ξεκουράζεται από τα παιδάκια της διαβάζοντας και βλέποντας τις εδώ εικόνες!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια σε μικρά και μεγάλα παιδάκια! 🙂

Σχολιάστε

