Επέτειος…!

7 Ιουλίου… Τι γράφει κανείς για μια μπλογκοεπέτειο, για τα τρία χρόνια της Άιναφετς, (αν δεν βαριέστε διαβάστε  τη ζωή της! ) η  ΚΜΝΒ ( Καλή Μάγισσα, Νεράιδα του Βοσπόρου) όπως την βάπτισαν οι πρώτοι επισκέπτες-σχολιαστές- φίλοι και στη συνέχεια αγαπημένοι φίλοι της;

Πρώτα βάζει ένα τραγουδάκι από αυτά που της χάρισαν οι φίλοι της…

«Πες μου εσύ»…. μάγισσα!

Όσο για το, «μεθυσμένο φιλί στο λαιμό, το δάκρυ μου»…χμ!
Δεν συμφωνώ με τα δακρυσμένα φιλιά της Αλεξίου…τα φιλιά για μένα είναι ΑΦιλιά…  Α=Αληθινά!

Θέλετε τουρτίτσα αγαπησιάρικη… με αύρα μαγική;

Όταν άνοιξα ή καλύτερα όταν μου άνοιξαν αυτή την ιστοσελίδα δεν είχα ιδέα που θα με οδηγούσε, βασικό μου μέλημα ήταν και ακόμα είναι, να μη γράφεται εδώ μέσα τίποτε που θα μπορούσε να γεννήσει στον άλλο αρνητικά συναισθήματα δηλαδή είχα σκοπό να «εκπέμπω θετικά»…

Η χυδαιότητα είναι κάτι που απεχθάνομαι, είμαι λάτρης του ωραίου, του χιούμορ και πάνω απ’ όλα του αυτοσαρκασμού…
Όταν είμαι στις «κλειστές» μου, κοιτάζω να κάνω χιουμοριστικές αναρτήσεις….
Και το σοβαρότερο, φροντίζω να μη δώσω την εντύπωση της μάγισσας-δασκάλας- ξερόλας… (λόγο ηλικίας!)

Με τον καιρό, παρατήρησα πως αρκετοί φίλοι έπαψαν να επισκέπτονται το επονομαζόμενο μπλο-γκούλι, είτε γιατί δεν έβρισκαν την ανταπόκριση που περίμεναν ή επειδή έκλεισαν τα σπιτικά τους… λυπήθηκα που έκλεισαν ή άφησαν ανενεργά τα blogs τους: Το φτερό, ο kryos, ο κένταυρος, η βροχούλα, ο Jokar, το φράκταλ…
Καταλαβαίνω πως πολλές φορές είναι δύσκολο να κάνεις αναρτήσεις, είτε γιατί δεν έχεις έμπνευση, είτε γιατί σε απογοήτευσαν οι σχολιαστές, είτε απλά γιατί ο λόγος που το άνοιξες δεν σε καλύπτει πια ή βαρέθηκες ή γιατί πάλι έχεις πολλά προσωπικά προβλήματα και το blogging φαντάζει περιττή ή ανούσια ασχολία…

Πάντως για να βρίσκομαι ακόμα εδώ, μάλλον καλά περνάω!

Και σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την όμορφη συντροφιά που μου προσφέρατε αυτά τα τρία χρόνια!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

66 Responses to Επέτειος…!

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Κιόλας τρία χρόνια, ε; Σαν χθες μου φαίνεται!

    Να τα εκατοστήσει, ΚΜΝΒ μας. Και να είναι όλες οι αναρτήσεις σου έτσι πάντα -γεμάτες γλυκές ανάσες και ΑΦιλιά.
    😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ και επισήμως την Νατάσα, ΚΜΔ για το δώρο «ανανέωσης» του σπιτικού μου!
      Προσπαθώ νονούλα μου να ανανεωθώ μόνη μου…αλλά ξέρεις….δεν!!! 😉

      ΑΦιλάκια πάντα μέσα από την καρδιά μου! 🙂

  2. Ο/Η GiP λέει:

    Πάντα με χαρά και ενθουσιασμό να το γράφεις !! να το εκατοστήσεις και να σε ξεκουράζει !!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ότι με ξεκουράζει, με Ξεκουράζει Γιώργο μου, ελπίζω να ξεκουράζει και εσένα!
      Ευχαριστώ για την παρουσία σου και εύχομαι να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι!
      ΑΦιλιά! 🙂

  3. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Να τα κάνεις 100 τα χρόνια που θα γράφεις ΚΜΝΒ και να μας χαρίζεις πάντα το χαμόγελο και τις όμορφες σκέψεις σου 🙂

    Μπορεί να προστέθηκα πολύ πρόσφατα στους ανθρώπους που διαβάζουν το ιστολόγιό σου, αλλά από την πρώτη στιγμή με έκανες να νιώσω τόσο πολύ οικεία εδώ μέσα! Νομίζω ότι αυτό είναι το πνεύμα σου και γι’ αυτό η συμπάθειά μου στην Καλή Μάγισσα Άιναφετς είναι τόσο μεγάλη 😉

    Την καλημέρα μου και πολλά πολλά ΑΦιλιά!

    Υ.Γ. Του χρόνου τέτοια μέρα είμαι θα ήθελα να σχολιάσω πρώτος… 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Τι είπαμε ε; Τι είπαμε για το χεράκι ε; Κώστα…από τις 7.35 στο πληκτρολόγιο ε;
      Για πρόσεχε αν θέλεις του χρόνου να είσαι και πρώτος σχολιαστής…τστστσ! 😆

      Ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια και σου στέλνω special ΑΦιλιά!!! 🙂

  4. Ο/Η ainafets λέει:

    Αλίμονο αν την πρωτιά δεν την έχει εδώ η ΚΜΔ μου, η Καλή, Μάγισσα,του Διαδικτύου και νονά μου…μαζί της έκανα τα πρώτα και μάλλον τελευταία διαδικτυακά μου βήματα 😉 …οι μάγισσες δεν φημίζονται για τις internetik επιδόσεις τους και άσε μου τους τελευταίους μήνες η νονά με έχει αφήσει στο έλεος της wordpress!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ΚΜΔ μου και ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου! 🙂

  5. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Και εδώ να μείνεις…Πολύτιμη η αύρα σου στις μέρες μας…
    Να απολαμβάνεις όσα ζεις καλή μου, σε μεγάλες δόσεις…;))

  6. Ο/Η Mary Ginger λέει:

    Κι εγώ καλή μου μαγισσούλα περνάω καλά γι’αυτό βλέπεις να έρχομαι και να ξανάρχομαι. Είσαι απ’τα διαμαντάκια που έχω ξεχωρίσει γιά το φως που αντανακλάς στη ζωή μας.

    Κι εγώ λυπάμαι όταν ανακαλύπτω blogs που τα εγκατέλειψαν χωρις ένα γειά. Αν δεις ποτέ μιά τέτοια εγκατάλειψη στο δικό μου να ξέρεις οτι δεν υπάρχω πιά στην παρούσα διάσταση.

    Σ’ευχαριστώ που υπάρχεις.

    Α&Φιλιά Α=Αγκαλιές 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν εσύ μ’ ευχαριστείς μια…εγώ σ’ ευχαριστώ χίλιες!!!
      Μόνο η σκέψη πως χωρίς το blogging δεν θα σε είχα συναντήσει, μου φαίνεται αδιανόητο, στενάχωρο, περίεργο…άρα ζήτω το blogging! 😉

      ΑΑΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια !
      Α= Αληθινά
      Α= Αγάπης
      Α= Αγκαλιάς!!! 🙂

  7. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Αγαπημένη μου μαγισσούλα,

    Εύχομαι με το μαγικό σου ραβδί να κάνεις όλα τα κείμενα σου να αστράφτουν σαν θησαυρός και να ζωγραφίζουν με χρώματα του ουράνιου τόξου πάνω στα πρόσωπα των ανθρώπων χαμόγελα. Στο βιβλίο με τα ξόρκια σου, να μην χρειαστείς ποτέ να γράψεις ξόρκι για την χαρά και την αγάπη γιατί θα υπάρχουν σε κάθε τομέα της ζωής σου. Και ελπίζω να έχεις πάντα διάθεση, έμπνευση και θέληση να μας ταξιδεύεις μέσα από τα μαγικά σου μπλογκομονοπάτια πάντα σε στιγμές ξεγνοιασιάς.
    Χρόνια πολλά στο μαγικό σου blog και μακάρι να γιορτάσουμε πολλά μπλοκογενέθλια ακόμα!
    Όμορφη ημέρα να έχεις με χρώματα και χαμόγελα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Μαρινάκι μου για τις μαγικές ευχές σου….εδώ θα είμαστε να στηρίζουμε ο ένας τον άλλο…όσο αντέχουμε!!! 😉
      Να είσαι και εσύ πάντα χαρούμενη και να απολαμβάνεις χρώματα και χαμόγελα στη ζωή σου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! 🙂

  8. Ο/Η kariatida62 λέει:

    Mαγισσούλα είμαστε σχεδόν μπλογκοσυνομήλικες! Με ένα μήνα διαφορά!
    Τα σκουπόξυλα και τα ξόρκια σου ιαματικα για όλους μας…
    Χαίρομαι αφάνταστα που είσαι ακόμα εδώ και μας υποστηρίζεις τόσο πολύ!
    Νάσαι πάντα γερή, κεφάτη και χαλαρωτική για τους δικούς σου και όοοοολα τα φιλαράκια σου!(Μη ξεχάσεις να προσθέσεις κι’εμένα σ’αυτούς!:))
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και σε «άλλα» είμαστε Κάρυ μου…εκτός από μπλογκοσυνομήλικες, αν το σκεφτείς θα βρεις πολλά! χαχα! 😉
      Η υποστήριξη εδώ είναι αμοιβαία και θα φροντίσουμε να την κρατήσουμε όσο αντέχουμε. έτσι δεν είναι!
      ΑΦιλάκια και χίλια ευχαριστώ για τις ευχές και την παρουσία σου εδώ! :))))

  9. Ο/Η φεγγαρένια λέει:

    τρια χρονια μόνο αισθανομαι ότι αυτο το μπλογκ υπήρχε από πάντα σε παρακολουθώ συνεχεια κι ας μη σχολιαζω φιλάκια στη μαγισσούλα μας και σόλη την παλια παρε-ούλα όπου κι αν βρίσκεται ότι κι αν κάνει Να τα κατοστησειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εγώ σε αισθάνομαι κοντά, ΦΕΜ (Φεγγαρένια Επί της Μουσικής) παρόλο που ο ΑΦΓιάννης πήρε τη θέση σου! χιχι! 😉
      Και είσαι από τις πρώτες στη πάρε-ούλα (παρ όλη την επιμονή σου να μην έχεις δικό σου blog!)
      Χίλια ευχαριστώ για της ευχές!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και να είσαι πάντα κοντά μας! 🙂

      • Ο/Η φεγγαρένια λέει:

        σε ευχαριστω για την αναγνωριση μαγισσούλα και ο Γιαννης είναι αξιος συνεχιστής μου πιστεύω είδες τι λυπητερο θέαμα είναι όμως τα blogoερείπια κάποιον που τα άρχισαν με φανατισμο κι έπειτα τα παράτησαν; Γι αυτό δεν ξεκινάω κάτι τέτοιο Οταν δημιουργεις ένα blog αυτο δεν είναι μόνο δικό σου υπάρχουν ενα τσούρμο φίλοι που περιμενουν με αγωνία να σε δουν και να σε διαβάσουν είναι το διαδικτυακό τους στεκι κι όταν ακομα είναι αναγκη να κλείσει για πάντα καλό θα ήταν να τους αποχαιρετας και να τους ευχαριστείς ευτυχως όμως το blog υπάρχει και θα υπάρχει συνεπέστατα και με όλη μας την αγάπη φιλάκιααααααα!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Ναι Μαρία…τα μπλογκοερείπια στέκουν και μαζεύουν αράχνες… αναρωτιέμαι, τόσο δύσκολο είναι να βάλουν έστω ένα τραγουδάκι και να πουν…Πχ: «Λόγω προσωπικών διαθέσεων αναστέλλω για κάποιο χρονικό διάστημα τις αναρτήσεις μου, ελπίζω να τα πούμε σύντομα»…χαχα! 😉
          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καλή μου! 🙂

  10. Ο/Η Levina λέει:

    Πάντα θετική η αύρα σου μαγισσούλα μου,
    στο μυαλό μου σε έχω με το τεράστιο χαμογελό σου,
    είσαι ένας πολύτιμος άνθρωπος για όσους σε γνωρίζουν
    και εύχομαι να συνεχίσεις ότι κάνεις, όσο καλά το κάνεις …
    Όσο εσένα σε ξεκουράζει θα ξεκουράζεις κι εσύ εμάς !!

    Σε φιλώ πολύ
    να προσέχεις τον εαυτό σου που τον ξεχνάς
    και να μου είσαι καλά :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ την γειτονοπούλα-Εύη για τις όμορφες ευχές της!

      χαχα! Ο εαυτός μου δύσκολα ξεχνιέται όταν έχει όλους εσάς γύρω του! 😉

      ΑΦιλιά και να είσαι πάντα καλά!

  11. Ο/Η Selena λέει:

    [img=http://1.bp.blogspot.com/-D27w1F5mGKU/TrbPfYwbt7I/AAAAAAAAGQo/s8KQSgHipzo/s1600/Happy%2Bbirthday%2Bblog%2B1.jpg]

    Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να εμφανιστεί η εικόνα αλλά εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Χρόνια Πολλά!!! Το μπλογκοσπιτό σου ήταν για μένα πάντα πηγή αγάπης και αισιοδοξίας!!! Μέσα από αυτό σε αγάπησα και σε ένιωσα δικό μου άνθρωπο!!! Πάντα θα θυμάμαι εκείνες τις πρώτες επαφές μας και πάντα θα εύχομαι για επόμενες!!!

    Όσο για τους φίλους που χάθηκαν είναι φαινόμενο της εποχής μάλλον διότι κι εμένα με στεναχωρεί και πρόσφατα έκανα σχετική ανάρτηση… Είναι πολύ κρίμα!!!

    ΠΑΦφεγγαρόσκονης ΚΜΝΒ μου, με πολλή πολλή Αγάπη!!! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εξαιρετικό το videaki Selena μου και σ’ ευχαριστώ!
      Θα μπορούσα να γράψω ένα κατεβατό….για τη σχέση μας….γιατί εμείς οι δυο έχουμε μια τελείως μαγική σχέση, έτσι δεν είναι….αχ! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και να ξέρεις πως θα είμαι πάντα κοντά σου…ακόμα και αν κλείσουν τα blogs μας….γιατί οι καρδιές δεν κλείνουν ποτέ! :))))

  12. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Χρόνια πολλά και δημιουργικά μάγισσα.Καλα κάνεις και συνεχίζεις, καλά κάνεις και κάνεις αυτό που σου αρέσει.Εγώ θα σε παρακολουθώ πάντως με αγάπη και αν σου «τη λέω» καμμια φορά για τον Ινδό σου χαχαχαχα μη με παρεξηγείς αλλά είμαι λίγο Εθνικιστής (εως πάρα πολύ).
    Οσο για το Fractal χμμμμμ το ξέρεις οτι είναι ο μεγάλος μου έρωτας και κάποια στιγμή θα το ξετρυπώσω απο τα κάστρα του να το δείς.
    Να είσαι πάντα καλά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και καλά κάνω Θαλασσό μου… τι θα ήταν αυτό το blog χωρίς τα σχόλια σου για τον Ινδό!!!!
      Μη ξεχνάς όμως, πως χωρίς τον Κρισναμούρτι να μου δίνει ενέργεια και να με εμπνέει, ίσως να είχα κλείσει το blog μου από καιρό! χαχα! 😉

      ΑΦιλιά και σ’ ευχαριστώ για την αγάπη σου! 🙂

  13. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Χίλιες ευχές από καρδιάς μαγισσούλα μου!!
    Να είναι χιλιόχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου και να εκπέμπει πάντα τόσο αισιόδοξα μηνύματα!!
    Πολλά φιλιά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν οι ευχές καρδιάς, έρχονται από την Έλενα της καρδιάς μου (έτσι αισθάνθηκα από την πρώτη μέρα που μπήκα στο blog της)…η Άιναφετς σιωπά! 😉
      Ευχαριστώ για τις χίλιες ευχές!

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  14. Εύχομαι για χρόνια πολλά να σκορπάς την αύρα σου!
    Την λαμβάνω πολλές μπαίνοντας..
    Είμαι φανατική αναγνώστρια αλλά συχώρεσε με που δεν τα καταφέρνω να «μπω» στα σχόλια (Πάσχω από ανικανότητα)

    Ελπίζω η σημερινή προσπάθεια να είναι τυχερή!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η χαρά τεράστια Αντιγόνη μου, που κατάφερες (ελπίζω χωρίς την βοήθεια της Ginger!) να επισκεφτείς το μπλο-γκούλι μου και ειδικά μια τέτοια μέρα… και αν κάποιος καταλαβαίνει αυτή την «ανικανότητα»…αυτή είμαι εγώ, για την έχω και εγώ…χιχι!
      Τώρα όμως θα πατώ τη μαγική λέξη «γιαγιά» και θα βγαίνει η Αντογόνη μας!!!!!!!!!! 😉

      ΑΦιλιά και ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου! 🙂

  15. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Πολύχρονη μαγισσούλα! Εχεις πολλά να δώσεις στο μπλόγκιγκ, κράτα γερά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Παναγιώτα μου…εμείς τα δυο, μήνες τώρα πορευόμαστε μες την ίδια «ατμόσφαιρα» με τις αναρτήσεις μας, έτσι δεν είναι; 😉

      ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά στη νέα μανούλα (το νέα είναι, στην αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων!) 🙂

  16. Ο/Η Evie λέει:

    Η ζωή που του δίνεις χωρίς εσένα γλυκιά μου δεν θα ήταν η ίδια, για αυτό να τα εκατοστήσετε και τα δυο σας, με υγεία και χαρές!
    Συνομήλικα τα παιδιά μας γεννημένα τον ίδιο χρόνο σε άλλη μεριά του κόσμου και με μια εβδομάδα διαφορά χα χα

    Πολλά Αφιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στο blogging Evie μου, βασικά στην επικοινωνία οι αποστάσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο, ούτε το επάγγελμα, ούτε τα «φρονήματα» και ούτε η ηλικία…είτε επι-κοινωνούμε με ανοιχτές καρδιές ή όχι!
      Ευχαριστούμε (τα δυο μας!) για τις ευχές! 😉

      ΑΦιλάκια και καλό Κυριακάτικο βραδάκι (αν έχουμε την ίδια ώρα!) 🙂

  17. Θα στο πω έτσι όπως μου βγαίνει: από την πρώτη στιγμή σας ένιωσα πολύ «δικούς μου» ανθρώπους…σαν της οικογενείας μου ένα πράγμα!
    Και να μην σκόπευες να εκπέμπεις θετικά …πάλι θετικά θα εξέπεμπες 🙂
    Χρόνια πολλά πολλά πολλά Φιλιά γεμάτη υγεία και δύναμη να αντέχεις!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα αυτό είναι φυσικό, Νεράιδο μου…ανήκουμε στην οικογένεια «αυτών που δεν επιστρέφουν πίσω»!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Δύσκολος και οδυνηρός ο δρόμος αλλά και συγχρόνως τόσο γοητευτικός, έτσι δεν είναι;
      Χαχα! αν θέλεις, τόλμα το αντίθετό! 😉

      ΑΦιλιά και ευχαριστώ που πάντα σ’ αισθάνομαι εδώ γύρω και καλή μας συνέχεια! 🙂

  18. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Χρόνια Πολλά καλή μου
    να είσαι κεφάτη και αισιόδοξη ώστε να είναι και το μπλο-γκούλι σου.

  19. Ο/Η vad λέει:

    Εδώ ειμαστε,πάμε,ερχόμαστε,διαβαζουμε,πότε γραφουμε(αν εχουμε κατι να πουμε,οχι σε δουλειά να βρισκόμαστε),πότε όχι,κάποιοι καλοί χανονται,καποι καλοι καινουριοι ερχονται,αυτο ειναι το μπλογκινγκ,στις επομενες επειτειους σου να ειμαστε πάλι εδω……

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Βασίλη…μαζί πηγαινοερχόμαστε και μαζί μοιραζόμαστε γέλια, σκέψεις και προβληματισμούς…καλά να είμαστε και να έχουμε πάντα την ενέργεια να δίνουμε και να παίρνουμε χαρά και χαμόγελα μεταξύ μας!

      ΑΦιλιά και καλί μας συνέχεια! 🙂

  20. Ο/Η ainafets λέει:

    Σε όλους τους φίλους μου, στέλνω ΑΑΦιλιά και πολλά πολλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, από το Ρέθυμνο…με το λαπτοπ του Παραμυθοσυντρόφου μου…ελπίζοντας πως θα φύγει το σχόλιο…αλλιώς η συνέχεια από το βουνό της Αττικής!
    Χίλια ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά σε όλους! 🙂
    Ainafets- ΚΜΝΒ!

  21. Ο/Η ainafets λέει:

    Χαχα! τα κατάφερα…(μόνη μου!) άρα μπορώ να πω και δυο λογάκια!
    Ήρθαμε χθες καλεμένοι από τον Δήμο Ρεθύμνου στην εβδομάδα Μεσογειακής διατροφής να παρουσιάσουμε κάποια επισόδεια του Παραμυθά και ο ίδιος έπαιξε με τα παιδιά.
    Η ίδια ως «μαγικό μολύβι» στις ιστορίες του Παραμυθά, ζωγράφησα παίζοντας με τα παιδιά (εκατοντάδες παιδάκια!)
    Η συνέχεια προσεχώς (αν το υλικό αξίζει τον κόπο)
    ΑΦιλάκια! 🙂

  22. Ο/Η vasiliki λέει:

    Εύχομαι να περνάς καλά με ότι καταπιάνεσαι και να εκπέμπει πάντα η σελίδα σου θετικά μηνύματα!!!! Και του χρόνου με υγεία :)!!
    φιλί γλυκό

  23. Ο/Η vasiliki λέει:

    πάντα μπερδεύω εδώ τα στοιχεία:(
    Το παραπάνω σχόλιο είναι δικό μου
    φιλί γλυκό και συγγνώμη

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ελπίζω και εγώ Βασιλική μου, να έχω πάντα αυτή την ενέργεια που είναι απαραίτητη για να εκπέμπει κανείς πάντα θετικά…τα μαύρα blogs (όσο ατμοσφαιρικά και αν είναι!) μου σφίγγουν τη καρδιά και δεν βγάζουν θετικούς κραδασμούς κατά τη γνώμη μου… εξάλλου όσοι ζωγραφίζουν ξέρουν πως μόνο το χρώμα και το Φως μετράει!!! 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά και καλή μας δύναμη! 🙂

  24. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mαγισσουλίνι φαντάζομαι οτι είναι απ’τα ωραιότερα δώρα που σου έχουν κάνει το άνοιγμα του μπλογκουλίου . Η χαρά της επικοινωνίας είναι πολύτιμη. Δεν είμαστε πάντα στην ίδια «φάση» βέβαια όλοι κι όπως και πολλά άλλα που αγαπάμε δεν τα προλαβαίνουμε έτσι παθαίνουμε και με το μπλόγκινγκ κατά διαστήματα .Εγώ ας πούμε έχω φουσκώσει πολύ το….. «χρέος» και δεν ξέρω πότε θα ξεχρεώσω….όλο παίρνω η γαϊδούρα :))))
    Να είσαι καλά να μας φορτώνεις καλή ενέργεια και σοφία μαγισσούλα μας, και να τις χιλλιάσεις τις αναρτήσεις !!!!!!
    Α και γλυκά ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
    κι ένα ευχαριστώ πιοοοοοοοοοο μεγάλο απ’την τούρτα !!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Ξωτικολούνι μου…εμείς τα δυο και μαζί με άλλους παλιούς μπλογκόφιλους πολλές φορές έχουμε δώσει τα ρέστα μας εδώ, έτσι δεν είναι; χιχι! και ομολογώ πως πολλές φορές μου λείπουν αυτές οι ανέμελες μέρες…αχ! 😉
      Το «χρέος» το ξεπληρώνεις με τις τρυφερές ευχές σου και μου φτάνει που σε αισθάνομαι πάντα εδώ γύρω!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ και :
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια άπειρα! 🙂

  25. Ο/Η marilia λέει:

    Να τα εκατοστίσει το μπλογκί!! Πάντα δημιουργική, θετική και… ιπτάμενη! 😉

  26. Πώς γίνεται και περνάνε τρία χρόνια -πολύ λιγότερα από τότε που σε γνώρισα- και έχω την αίσθηση μια μακρόχρονης γνωριμίας; Πρέπει όντως να είσαι Μάγισσα 🙂
    Μπορεί να είμαι κι εγώ από αυτούς που αραίωσαν, αλλά κάτι μπλογκόσπιτα σαν το δικό σου δεν μου επιτρέπουν την οριστική απομάκρυνση. Εδώ βρίσκω γλύκα και θαλπωρή και περίσκεψη και χαμόγελο και ομορφιά και ευγένεια και αισιοδοξία και… και…
    Ευχαριστώ λοιπόν κι εύχομαι να ‘χεις καιρό ακόμη το κουράγιο να συνεχίζεις
    ΑΦ αλεξανδρινά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χιχι! Μάγισσα δεν ξέρω αλλά σίγουρα είμαι η ΚΜΝΒ… και δεν πρόκειται να εγκαταλείψω τους παλιούς και αρχικούς αγαπημένους φίλους μου ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μέσα από την καρδιά μου και ευχαριστώ Υπατίτσα μου για τις τρυφερές ευχές σου…μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω! :))))))))))))

  27. Ο/Η Βίκυ λέει:

    η θετική σκέψη, η ευγένεια, η γλύκα είναι από τα κυρίαρχα που ένοιωσα και νοιώθω εδώ μέσα.
    να ευχηθώ, Μαγισσούλα μου, στο blog σου μακροημέρευση και σε σένα όλα τα καλά του κόσμου!
    Ααγάπη και Αφιλιά σου στέλνω!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Βίκυ μου για τις όμορφες ευχές σου!
      Εύχομαι να είμαστε όλοι μας καλά και να έχουμε πάντα αυτή την εσωτερική δύναμη που μας φέρνει κοντά!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  28. Μαγισσούλα μου χαίρομαι που το blogou-λι σου το παρακολουθώ απο τότε που σα νεογέννητο ερίξε το πρώτο του κλάμα όταν άνοιξε τα ματάκια του στον blogo-πλανήτη. Ένα blog ευαίσθητο και συνάμα εκπαιδευτικό χωρίς όμως να το παίζει «έξυπνο». Με καλογραμμένα άρθρα που μόνο το «Μαγικό Μολύβι» θα μπορούσε να γράψει… Ή καλύτερα, το «μαγικό πληκτρολόγιο»… Γιατί τα χέρια είναι που κάνουν μαγικό και το μολύβι και το πληκτρολόγιο.

    Μα πάνω απ’όλα χαίρομαι που γνώρισα τον ΑΝΘΡΩΠΟ Στεφανία.

    Χιλιόχρονο το blogou-λι σου Μαγισσούλα μου και πάντα με αναρτήσεις όμορφες!!!!

    Υ.γ.: Ειδική μνεία στην πρακτόρισσά μας…

  29. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ,

    με όλη μας την ψυχή, εμείς χαιρόμαστε που «εκπέμπεις» και υπάρχεις… μας δίνει πολλά αυτό το σημείο σου που λέγεται ιστοσελίδα σου… και σε ευχαριστούμε για αυτό… για μένα είναι σημαντικό που κάποια «σπίτια» ακόμη εκπέμπουν… εις μάτην των καιρών και των δυσκολιών… να τα χιλιάσεις λοιπόν και σε αυτόν τον μαγικό κόσμο!

    Για μένα στο blogging το σημαντικό είναι εκεί που είμαι φορτωμένος από προβλήματα, καθημερινές τριβές, δυσκολίες, μπαίνω σε κόσμους μαγικούς και ξεχνιέμαι… ανανεώνομαι… ίσως και να ξαναγίνομαι κι εγώ ένα καρτούν, ένας πρωταγωνιστής από κάποιο θίασο… και αυτό είναι κάτι που αν και έχω και εγώ πολλές δυσκολίες να το τηρώ τακτικά, δεν το αφήνω με τίποτε…
    ΑΦΣ,
    από τον ΑΦΣ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι καλέ μου ΑΦΣ το blogging…χαλαρωτικό, ενημερωτικό και ενίοτε θεραπευτικό!
      Φυσικά θέλει χρόνο και στις μέρες μας…ο χρόνος είναι πλεόν χρήμα και εκεί όλοι πιεζόμαστε! 😦
      Αλλά… αυτός που πραγματικά θέλει να επικοινωνήσει μπορεί να βρει λίγο χρόνο και να πει απλά, ένα γεια…τι κάνεις; 🙂
      Ευχαριστώ για τις όμορφες και συγκινητικές ευχές σου…
      ΑΦΣ,
      από την ΑΦΣ! 🙂

  30. Ο/Η melita λέει:

    Χρόνια πολλά, αν και καθυστερημένα γιατί κάποιες υποχρεώσεις με κρατούσαν μακρυά από τον υπολογιστή.Εύχομαι να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις και να μας μαγεύεις την ψυχή με τα ποστ σου, τα οποία είναι γεμάτα με την αισιοδοξία σου, την ανθρωπιά σου και την τρυφερή καρδιά σου.
    Αν και δεν γνωριζόμαστε προσωπικά αλλά είμαστε μόνο διαδικτυακή παρεούλα , θεωρώ ότι είσαι από τα πιο αξιόλογα και γλυκά πλάσματα που έχω γνωρίσει και πραγματικά πιστεύω ότι είναι μεγάλη τιμή και χαρά που είμαι στην παρέα σου. Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ, σου στέλνω πολλά αγγελικά φιλιά.

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Melitaki, για τις τόσο τρυφερές ευχές σου… αυτές δεν έχουν ημερομηνία λήξεις, ειδικά όταν είναι ευχές καρδιάς!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και να περνάς καλά ότι και να κάνεις! 🙂

  32. Δέξου εστω και καθηστερημενα ..μαζί με των άλλων φίλλων και τις δικές μου ευχές..για πολλα ..πολλά χρόνια να παρουσιάζεις τα αιξερετικά θέματα σου ..και εμεις να τα απολανβάνουμε…και εγώ ειμαι καινούργια σχεδόν εδώ και θημάμαι να σε διαβάζω χωρίς να μπορώ να σχολιάσω ..αν δεν βοήθούσε η φιη μας η Τζινζτερ…θυμασαι Αιναφέτσ μου που ερχόταν τα σχόλια μέσον Ουγγαρίας;;;;χιο..χι.. τι ήταν και αυτό;;; έ;;βλέπεις όμως σιγά..σιγά γινόμαστε καλές μαθήτριες με τέτοια δασκάλα… σου ευχωμαι αυτό το μπόλκ να ξεχωρίζει παντα…. σε φιλώ…και σύγνώμη που αργώ να περάσω…. φιλακια πολλα..

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χίλια ευχαριστώ Ρόυλα μου για τις ευχές! και να ξέρεις πως η επικοινωνία στο διαδίκτυο είναι πέρα από ημερομηνίες…πέρα απ’ ότι τυπικό μπορεί να ισχύει στη κοινωνία…εδώ, επικρατούν άλλοι νόμοι…ειδικά όταν εκπέμπουμε θετικά, δεν το παίζουμε κάποιοι και πάνω απ’ όλα, όταν δεν φοβόμαστε ν’ ανοίξουμε τις καρδιές μας…παλιοί καινούργιοι…ΕΝΑ! 😉

    ΑΦιλάκια και καλή μας συνέχεια! 🙂

  34. Ο/Η astria λέει:

    Μα πώς τα κατάφερα δηλαδή και ήρθα τελευταία;;;;
    Έχεις δίκηο σε όσα λες και (τί περίεργο?:) συμπτωματικά για άλλη μια φορά, πολλά κοινά βρίσκω στις σκέψεις σου:))
    Σου εύχομαι να συνεχίσεις έτσι γλυκά, όμορφα, σοφά, φωτεινά, και κυρίως … μαγικά!!!!
    Σου αφιερώνω http://www.youtube.com/watch?v=MI1tAbOStHg
    έτσι γιατί η μαγεία της ψυχής βρίσκεται στα παραμύθια αλλά και στη ζωή!:)
    Α.φιλιάααααα:)!!!

  35. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! και εγώ Αστεράκι μου, για να το παίξω και λίγο μάγισσα (!) είχα αρχίσει να ανησυχώ μήπως και εσύ είχες σκοπό να την «κάνεις» (να εξαφανιστείς) με απαλά πηδηματάκια από το blogging! 😦 Αλλά πάλι κάτι μου έλεγε πως μπορεί να μπλογκο-ξεκουράζεσαι και δεν μπορεί που θα πάει δεν γίνεται… θα εμφανιστεί!!! 😉
    Ευχαριστώ για τις ευχές, για το τρυφερό τραγουδάκι και πάνω απ’ όλα που είσαι ακόμα εδώ κοντά μας!!!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικά και να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι! 🙂

  36. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Μακάρι αυτό το ταξίδι να κρατήσει πολύ…πάρα πάρα πολύ….μοιράζεσαι τόσο ενδιαφέροντα πράγματα….χρόνια πολλά (αν και καθυστερημένα) αγαπημένη μας μάγισσα! 🙂

Σχολιάστε

