Έξυπνα!

Υπάρχουν πολλών ειδών έξυπνα και εδώ δεν μιλάμε για εξυπνάδες, μιλάμε για χιούμορ!
.
έξυπνος: έξ+ αρχ. ύπνος   αρχική σημασία: «αυτός που ξύπνησε από ύπνο». «Αυτός που  δεν βρίσκεται σε κατάσταση ύπνου, που είναι εν εγρηγόρσει».
Με σημερινή σημασία: » εύστροφος, ευφυής».
(Μπαμπινιώτης από το ετυμολογικό λεξικό).

Ήθελα να βάλω κάτι ανάλαφρο έτσι για λίγη χαλάρωση πριν το οτιδήποτε… έτσι σκέφτηκα τον Αρκά που θεωρώ έξυπνο και κορυφαίο γελοιογράφο… αλλά μια η κατάσταση της χώρας, μια η δική μου διάθεση, με οδήγησαν στα παρακάτω… όπου γελάς μεν αλλά με σφιγμένη καρδιά…

Για μένα πολλές από τις  ατάκες του Αρκά κρύβουν σοφία!
Διάλεξα μερικές:

«Προσπαθώ να βγω από το ψυχολογικό αδιέξοδο, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ από που μπήκα».

«Η πείρα είναι μια χτένα που την αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός».

«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει την φυσική ηλιθιότητα».

«Η φιλοδοξία είναι το τελευταίο καταφύγιο της αποτυχίας».

«Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και ένα πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό».

«Η γυναίκα μου πάνω απ’ όλα, όλες τις άλλες από κάτω».

.

Το 1990 η ΕΤ1 παρουσίασε μια σειρά από επεισόδια του Αρκά με τίτλο ο » Ισοβίτης». Βρίσκω πως ήταν μια εξαιρετικά καλοφτιαγμένη σειρά!

.

.

Αυτές οι δυο «παλιές» γελοιογραφίες ταιριάζουν γάντι στο σήμερα μου-μας!

.

Κάπως έτσι αισθάνομαι αυτές τις μέρες με όσα γίνονται πίσω από τις πλάτες μου-μας… και που όλοι καλούμαστε να σηκώσουμε πάλι… στις πλάτες μας!

«Φοβάμαι ότι μια μέρα θα μ’ εγκαταλείψουν όλοι…και θα μείνουν μόνοι τους»…

«Τα καλά κορίτσια πάνε στον Παράδεισο…τα κακά παντού»…

Οι δυο τελευταίες Ατάκες του Αρκά με αντιπροσωπεύουν απόλυτα!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

42 Responses to Έξυπνα!

  1. Ο/Η evrynoos λέει:

    Αρκάς υπάρχει μόνο ένας και μάλιστα δεν έχει αποκαλυφθεί νομίζω η ταυτότητα του..

    καταπληκτικό χιούμορ και σαρκασμός..

    μόνο να διδαχθεί μπορεί κανείς απο τα «αστεία» του..
    καλησπέρες 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Α! δεν ήξερα πως δεν έχει αποκαλυφθεί η ταυτότητα του…αυτό που μου κάνει εντύπωση (αν είναι όντος έτσι), είναι η «διάθεση» να παραμένει κανείς ανώνυμος! 😉

      ΑΦιλιά με καλησπέρες…Τάσο μου! 🙂

  2. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Ωραίο άρθρο το σημερινό σου καλή μου μαμ-μάγισσα. Ξέδωσα λιγάκι με τον Αρκά. Την τηλεοπτική σειρά με τον ισοβίτη την έχω ολόκληρη και οφείλω να ομολογήσω ότι είναι εξαιρετική.

    Να είσαι καλά, μας ελάφρυνες για λίγο την καρδιά 🙂

    Καλό σου βράδυ και πολλά πολλά ΑΦιλιά 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αλίμονο αν δεν είχες την σειρά του «Ισοβίτη» Κώστα μου και αλίμονο αν οι φίλοι μου δεν συμπαθούσαν τον Αρκά! 😉

      Όσο για την καρδιά μας, καλά θα κάνουμε να την κρατάμε ελαφριά…

      ΑΦιλιά από την μαμ-μάγισσα με πολλά χαμόγελα! :)))))))))))))))))

  3. Ο/Η side21 λέει:

    Το χιούμορ πέρα απ’ το ότι είναι το καλύτερο ψυχοφάρμακο
    (πολύ χρήσιμο στις μέρες μας ) – είναι και μια πράξη αντίστασης !!!
    Κι ο ΑΡΚΑΣ είναι μεγάλο κεφάλαιο και πηγή έμπνευσης …
    Καλό Σ.Κ. εύχομαι …

    Υ.Γ.
    Η τελευταία ατάκα με «τα κακά κορίτσια…» δεν είναι του ΑΡΚΑΣ
    αλλά δεν πειράζει – ταιριάζει απόλυτα με το περιβάλλον !!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αχ! Σιδερή… και εγώ που νόμιζα πως είναι του Αρκά…κάπου, κάποιο «κακό κορίτσι» είχε βάλει αυτή την ατάκα και έγραφε πως είναι του Αρκά! 😦

      Συμφωνώ πως το χιούμορ είναι ψυχοφάρμακο και με τίποτα δεν πρέπει να χαθεί το χαμόγελο απ’ τη ζωή μας…

      ΑΦιλιά από ένα «απλό κορίτσι» (ποτέ δεν θα τολμούσα να θεωρήσω τον εαυτό μου «καλό»)…χαχα! 🙂

  4. Ο/Η vad λέει:

    Στις ατακες του Αρκά κυριαρχει το ανατρεπτικο χιούμορ,,,Δεν ειναι τυχαιο που τα τετράδια του εινα τα πιο δημοφιλή στα παιδιά των σχολειων…

    Καλό Σαββατοκύριακο

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ναι Βασίλη, το ότι τον διαβάζουν και τα παιδιά είναι όντος ένδειξη ποιοτικού χιούμορ!

      ΑΦιλιά και εσύ να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! 🙂

  5. Ο Αρκάς για μένα ίσως να είναι διεθνώς από τους καλύτερους γελοιογράφους. Με ένα σκίτσο του και δυο λέξεις μπορεί να πει πράγματα που άλλοι θα ήθελαν σελίδες ολόκληρες και πάλι δεν θα τα κατάφερναν.
    Εξαιρετική η επιλογή να αφιερώσεις αυτή σου την ανάρτηση στον Αρκά!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Πρώτα χαίρομαι που κατάφερες και έβαλες εδώ link τ’ όνομα σου, μεγάλη υπόθεση… για να διαβάσω τις αναρτήσεις σου έπρεπε να μπαίνω από διάφορους μπλογκόφιλους…ουφ! 😉
      Όταν θέλει κανείς να ελαφρύνει την ατμόσφαιρα «ποιοτικά», τον Αρκά πρέπει να σκέφτεται!
      ΑΦιλιά και καλό μας Σ/Κ! :)))

  6. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Πιο πολύ απ’όλα με τρομάζει η αίσθηση πως έχουμε χάσει και το χιούμορ μας τελευταίως……
    Ο Αρκάς είναι τόσο εντυπωσιακά καλός που αρέσει σε όλες τις ηλικίες της οικογένειας ,έμεινα έκπληκτη όταν διαπίστωσα οτι η μικρή μου εφηβούλα τον λατρεύει!!
    Θεωρώ το χιούμορ απ’τα σημαντικότερα…… «όπλα » του ανθρώπου ( ως μαμά δε το εκτίμησα αφάνταστα !!!!)

    Τα δυό τελευταία πολύυυυυ καλά
    (το πρώτο μπορούμε να το λέμε και για την μπλογκοπαρέα χαχα)
    ε το δεύτερο πια……σημαία απο χρόνια (κι ας μην είναι του Αρκά νομίζω κι εγώ)
    Πολλάαααααααα δροσερά ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    (ελπίζω να μην είσαι κοντά σε φωτιές ,κάνε κανένα μαγικό μαγισσούλα μου ,δεν αντέχεται αυτός ο εφιάλτης)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Δίπλα στις φωτιές Ξωτικούλι, το Καπανδρίτι απέχει μια ανάσα…αυτή την ανάσα ο άνεμος την έστειλε προς την Αθήνα… εδώ δεν χωράει, χιούμορ… 😦
      Πριν πολλά χρόνια που είχαν πάλι δοκιμάσει να μας κάψουν (κάθε χρόνο δοκιμάζουν), ο άνεμος μας γλύτωσε, ήταν πολύ δυνατός και πέρασε πάνω από το σπίτι (ξύλινο) και έκαψε τα πάντα…τότε φυσικά το είχα εγκαταλείψει…

      Όσο για το προτελευταίο του Αρκά…μη γελάς καθόλου…απαπα! 🙂
      Το τελευταίο μου είπαν πως δεν είναι του Αρκά…αλλά ταιριάζει πολύ στη σημερινή μας εποχή…που τα «κακά κορίτσια» κάνουν τόσο καλά τη δουλειά τους! 😉
      Μπράβο στο καμάρι σου…μεγάλη υπόθεση το χιούμορ ειδικά στους έφηβους…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με χαμόγελα…ακόμα! 🙂

  7. Ο/Η Astero λέει:

    «Αν σκεφτείς πόσο ηλίθιος είναι ο μέσος άνθρωπος, συνειδητοποιείς ότι οι μισοί άνθρωποι είναι πιο ηλίθιοι από αυτόν»
    (μια που ήρθα πρώτη φορά επίσκεψη είπα να φέρω και το κατιτίς μου!)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλώς όρισες Astero και ευχαριστώ για το «κατιτίς» σου (πολύ έξυπνο!) … μόνο που το νικ-όνομα σου δεν γίνεται link και δεν μπορώ να ανταποδώσω την επίσκεψη…μπορείς να μου δώσεις το mail του blog σου;
      Ελπίζω να μπορέσουμε να ξαναεπικοινωνήσουμε!

      ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  8. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Το σίγουρο είναι ότι ο άνθρωπος είναι ευφυέστατος. Η ατάκα με τα κακά κορίτσια νόμιζα είναι γυναικεία!
    🙂

  9. Ο/Η ainafets λέει:

    Μόνο οι γυναίκες μπορούν να είναι «κακά κορίτσια»… χαχα!
    Όσο για την ανθρώπινη ευφυΐα…χμ! 😉

    Πολλά ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! 🙂

  10. Ο/Η φεγγαρένια λέει:

    ενα το χελιδόνι… του αρκα!!! χιχιχι!

  11. Ο/Η ainafets λέει:

    Πολύ καλόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!
    Πολύ καλό και το υπονοούμενο… βλέπεις δεν σε έβαλα στη λίστα του «παιχνιδιού» που «διαδραματίζεται» στο blog του Παραμυθοσυντρόφου γιατί ήξερα πως θα έβρισκες «κάτι» έξυπνο να ξεγλιστρήσεις….χαχα! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή! 🙂

  12. Ο/Η GiP λέει:

    Πολύ έξυπνα και δροσιστικά. ! Πάντα καλός ο Αρκά, έχω διαβάσει σχεδόν όλα του τα έργα. Η τελευταία ατάκα ΔΕΝ είναι όμως του Αρκά, και μένα με αντιπροσωπευει σαν επιχείρημα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος άνδρας . Γκουχ ! Γκουχ ! Όχι εγώ καλέ ! Πως σου ήρθε ? χαχαχα

    Το ξέρω από τότε που δεν υπήρχε ακόμα Αρκά, ήμουν γύρω στα 30 όταν το πρωτοάκουσα, ίσως και νεότερος. Μου φαίνεται πως το έχει πει πρωτοπεί γυναίκα, το είχα διαβάσει σε κάποιο ερωτικό βιβλίο ξένης συγγραφέως, αν θυμάμαι καλά.

    Πολύ ωραία η ανάρτηση σου !!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Νομίζω Γιώργο και εγώ πως ο Αρκάς έχει ένα τσουχτερό τρόπο να δροσίζει και να διδάσκει! 😉
      Χαίρομαι που σου άρεσε-δρόσισε η ανάρτηση!

      ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  13. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Εχω την εντύπωση οτι είναι ενας σύγχρονος φιλόσοφος.Ενας πραγματιστής που λέει τα πράγματα με το ονομά τους με ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ χιούμορ αλλά και απίστευτα έξυπνες ατάκες.
    Το μυστήριο δε που υπάρχει γύρω απο την ταυτότητα του είναι κάτι που αξίζει να το σχολιάσει κανείς ….
    Εχω όλες τις εκδόσεις του οπως και του Κοσινί που εχουν πολλά κοινά.
    Καλησπέρα και καλή εβδομάδα απο αυριο

  14. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Τι ανάλαφρο άρθρο ήταν αυτό. Λατρεμένος Αρκάς, τόσο ιδιαίτερο χιούμορ σε τόσο απλοϊκές προτάσεις.Η αγαπημένη μου ατάκα από τον Αρκά είναι : «οι ευκαιρίες είναι σαν τις αμυγδαλές. ΣΠΑΝΙΑ ΕΧΕΙΣ ΤΡΙΤΗ».
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι να έχεις μαγισσούλα μου και μια όμορφη ημέρα γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές!

  15. Ο/Η ainafets λέει:

    Πιο εύκολα χωνεύονται οι ανάλαφρες αλήθειες και ειδικά όταν τις σερβίρεις με χιούμορ!… έτσι δεν είναι Μαρινάκι; 😉

    Πολλά ΑΦιλάκια και καλή μας βδομάδα! 🙂

  16. Δηλώνω ισόβιος θαυμαστής του Άρκά (το τονίζει και στα 2 «α»). Έχω όλες του σχεδόν τις συλλογές σε επίτομα… Το χιούμορ του είναι πανέξυπνο… Και δυστυχώς επίκαιρο πολλές φορές!!!

    Πολλά φιλιά Μαγισσούλα μου…

  17. Ο/Η AnD λέει:

    Αγαπημένος Αρκάς. Πανέξυπνο το χιούμορ του και ο τρόπος που έχει επιλέξει για να εμπνέει τους αναγνώστες του. Όχι μόνο το γέλιο τους αλλά και τον προβληματισμό. Κάπως έτσι μπορεί ο καθένας να αλλάξει τον κόσμο.
    Σε φιλώ!

  18. Ο/Η M λέει:

    “Φοβάμαι ότι μια μέρα θα μ’ εγκαταλείψουν όλοι…και θα μείνουν μόνοι τους”…δεν το ήξερα αλλά το θεωρώ μεγαλειώδες!!! Να ‘σαι καλά! Φιλί!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλώς όρισες Μ!
      Και όσοι κατάλαβαν πως πάντα ήταν μόνοι…μήπως είναι γιατί αισθάνθηκαν πως δεν τους έχουν ακόμα εγκαταλείψει; χαχα! 😉

      ΑΦιλιά και εσύ να είσαι πάντα χαμογελαστή! 🙂

  19. Ο/Η Astero λέει:

    Α, μπαρδόν, τώρα την είδα την απάντηση. Δεν ξέρω γιατί δεν βγαίνει link στο όνομά μου, μήπως έκανα κάτι λάθος (είμαι και άσχετη με τα κοινωνικοδιαδικυακά, η αλήθεια να λέγεται). Το σπίτι μου πάντως είναι σο http://kostalexi.blogspot.com/
    Θα σας ξαναέρθω συντόμως!!!
    :)))))

  20. Ο/Η ainafets λέει:

    Δεκτό το «μπαρδόν»… από μικρή ως μισό-Γαλλιδα μου έμαθαν πολύ γρήγορα το pardon, που μεγαλώνοντας το έλεγα, «πάρτον-απο-δώ», που δεν ισχύει στη περίπτωση σου, γιατί:
    1. Είσαι ξενιτεμένη… και αυτό μου σφίγγει την καρδιά…
    2. Είσαι παλιά blogger… σε διάβασα μέχρι την αρχή (2007!) και πέρασα εξαιρετικά ευχάριστα (ένα δίωρο), το συνηθίζω πριν απαντήσω στο σχόλιο, γι αυτό ήθελα και το link σου, που τελικά όταν πάτησα το Astero με πήγε…. χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά … σνιφ!
    3. Κάποιο Πάσχα είχες βάλει και εσύ Αρκά!
    4. Κάνεις ακόμα ομοιοπαθητική; (εγώ κάνω 29 χρόνια!)
    5. Υπήρξα ενδυματολόγος- σκηνογράφος (με μπλοκάκι εφορίας!)
    6. Μετέφρασα 5 βιβλία (φιλοσοφικά)…και ακόμα αυτό κάνω!
    7. 12 χρόνια (μ΄ένα μωρό αγκαλιά) περίμενα τον δικό μου Μίτσο ή Μήτρο και βρήκα τον «Μπάτε-σκύλοι-αλέστε»… (ο ίδιος έτσι ονομάζει τον εαυτό του)…χαχα!
    8. Τελικά στη ζωή, έχουμε αυτό που αξίζουμε… 😉

    ΑΦιλιά (Α=Αληθινά)…. :))))))))))))))

  21. Ο/Η Astero λέει:

    Ιιιιιιιιιιιχ πολύ με συγκίνησες, ευχαριστώ πολύ πολύ, καλά που δεν έχει κάμερα αυτό το ρημάδι γιατί έχω κοκκινίσει σα ντομάτα!

    Ομοιοπαθητική δεν κάνω ακόμα διότι δεν εμπιστεύομαι τους γιατρούς εδώ, μια φορά πήγα σε έναν γυναικολόγο και μου ‘πε ότι έχω καρκίνο κακόχρονο να ‘χει -που καμία σχέση, ευτυχώς. Οπότε όταν με το καλό έρθει η δευτέρα παρουσία και ισιώσει το Ελλάντα και μαζευτώ στο σπίτι μου, το ξανακοιτάω. Προς το παρόν τη βγάζω με επικλείσεις σε ότι θεότητα πιάνει σήμα στη Μέση Ανατολή, μην πάθω τίποτα και χρειαστώ γιατρούς γιατί με βλέπω να μπαίνω στο νοσοκομείο με στραμπούληγμα και να βγαίνω χωρίς νεφρό!

    Ο Αρκάς αγαπημένος, έχω περάσει άααααααπειρες ώρες γέλιου, τι πρόζακ και αηδείες, αυτά είναι φάρμακα για την κατάθλιψη!

    Να χαίρεσαι το Μήτσο-Μήτρο και το τέκνο σου, αυτά είναι που μετράνε! Κατά τα άλλα, ελπίζω να ισχύει και το 8…

    (το Α στο ΑΦιλιά το ‘ξερα, σε έχω διαβάσει μονορούφι, αμ τι νόμιζες ;)))

  22. Ο/Η Astero λέει:

    Διόρθωση: ΤΑ τέκνα, ντροπή μου, άφησα τη μισή οικογένεια απ’ έξω, ξανα-παρ’τον-από-δω!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Για να το φιλοσοφήσουμε κι άλλο Astero… (τι να κάνω το έχω αρπάξει το μικρόβιο!) συμφωνώ πως αν χάσουμε το χιούμορ μας και σαν λαός τότε είναι που θα γίνουμε δούλοι των δούλων…(όπως πχ οι Φιλιππινέζες είχαν δούλους τους Αλβανούς και οι Αλβανοί έχουν δούλους τους Πακιστανούς)….έτσι δεν είναι;

      9. Μπορείς να αυτοσαρκάζεσαι; Δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! και καλά να είμαστε, όπου και όπως είμαστε! 🙂

  23. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    όλα πετυχημένα εκτός από αυτό το φαλλοκρατικό περί θέσης της γυναίκας…
    έτσι για να κάνω-είμαι- εγώ την επαναστάτρια…

    φιλιά, καλό φθινόπωρο!!!

  24. Ο/Η ainafets λέει:

    Να την κάνεις την επαναστάτρια Όλυ μου, να την κάνεις όσο θέλεις και όταν θέλεις… και εγώ μαζί σου…ως «καλό κορίτσι»….βεβαίως, βεβαίως … χιχι! 🙂
    Μετά από δυο γάμους και με δυο γιούς… «αυτούς» τους άνδρες τους «πιάνω» στον αέρα!!! χαχα! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαρούμενα πολύ χαρούμενα (εσύ ξέρεις το γιατί!) :)))

  25. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα μαγισσούλα μου, λατρεύω τον Αρκά και το χιούμορ του , που πολλές φορές είναι καυστικό και καίριο .
    Όντως το πραγματικό του όνομα δεν είναι γνωστό, παρόλο που έχει αναφερθεί το όνομα Αντώνης Ευδαίμων, αρκετές φορές.
    Μου έφτιαξες την διάθεση με αυτή σου την ανάρτηση. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

  26. Παράθεμα: Το χιούμορ στη κρίση! | Άιναφετς

  27. Παράθεμα: Χαλαρά τεστάκια! | Άιναφετς

Σχολιάστε

