Που είναι…που είναι;

Φαίνεται πως η επίδραση της γαλάζιας σελήνης… («μπλε πανσέληνος» κτυπάει περίεργα στο αυτί μου!) μ’ έβαλε σε περίεργη διάθεση…  ας πούμε, «παιχνιδιάρικη»…
Έτσι θα βάλω μερικές υπέροχες φωτό (υπέροχες γιατί τις τράβηξε κατά παραγγελία ο Παραμυθοσύντροφος μου!) και εσείς πρέπει να μαντέψετε από που είναι… χαχα!

.

Θα σας βοηθήσω:
Οι παραπάνω φωτό είναι από ένα μικρό λιμανάκι που απέχει 20 λεπτά από το βουνό μου…
Τώρα που είναι το βουνό μου;
Το βουνό μου βρίσκεται στην ΝΑ Αττική (το έχω αναφέρει σε πολλές αναρτήσεις μου).
Πώς λέγεται λοιπόν το λιμανάκι;

.

Πριν το λιμανάκι περνάμε απ’ αυτή την τεράστια παραλία…

Η επόμενη special φωτό, μου την έστειλε η Ginger και είναι από την ίδια περιοχή.
Πριν λίγες μέρες, της είχα στείλει τις παραπάνω φωτογραφίες… ήταν μια μέρα που θα έκανα μια βουτιά και γι αυτή…

Τέτοια «παιχνιδάκια», συνήθως αρέσουν στον Παραμυθοσύντροφο μου, (εγώ είμαι σοβαρό κορίτσι!) αλλά είπα, πως είναι μια καλή ευκαιρία να καλοσορίσω με αυτό τον τρόπο τον Σεπτέμβρη!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

52 απαντήσεις στο Που είναι…που είναι;

  1. Ο/Η Margo λέει:

    Δεν ξέρω, δεν ξέρω, δεν ξέρω 🙂
    Να με ρωτήσεις από Τζια και κάτω εκεί κάτι μπορεί να γίνει 😉

    Πολλά πολλά ΑΦάκια!
    Καλό μήνα μαγισσούλα μου 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Δεν λέω, δεν λέω, δεν λέω! 🙂
      Σιγά μη πω (και από το πρώτο σχόλιο!)… είναι τόσο κοντά στην Αθήνα που έτσι και το ανακαλύψουν οι Αθηναίοι θα πλακώσουν όλοι! χαχα! 😉
      Καλό Σεπτέμβρη!
      Επιτέλους μόνοι, (από πολυκοσμία εννοώ!)

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  2. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Που να ξέρουμε κορίτσι μου.
    Όλη η Αττική είναι γεμάτη λιμανάκια και παραλίες.
    Όπου και να είναι αφού ήσουν εκεί όμορφα θα πέρασες.
    Αν θέλεις μην αργείς αποκάλυψέ μας ποια ομορφιά της Αττικής απολαμβάνεις.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μη λες, μη λες Φλώρα, οι τελευταίες 2 φωτό είναι πολύ πολύ κατατοπιστικές για τους Αθηναίους!
      Την έχω γυρίσει την Αττική και τέτοιο λιμανάκι δεν έχω συναντήσει πουθενά! 😉
      Φυσικά και θα δώσω τ’ όνομα…(αλλά γύρω στα Χριστούγεννα!) χαχα!

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα δημιουργικό Σεπτέμβρη! 🙂

  3. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Εγώ Σκιάθο σκέφτηκα σε πρώτη εικόνα έτσι όπως είδα το πράσινο…Θα μας το αποκαλύψεις λοιπόν? 😉
    *ωραία αίσθηση να έχεις θάλασσα κατάλληλη για μπάνιο δίπλα σου…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αχ! Βολτίτσα μου! Η λέξη Σκιάθος, φέτος το καλοκαίρι βγήκε από το λεξιλόγιο μου…(για 40 χρόνια εκεί περνούσα τα καλοκαίρια μου)…και ίσως τα καταφέρω να πάω για λίγες μέρες τον Σεπτέμβρη…ίσως!
      Με τίποτα και ΤΙΠΟΤΑ δεν μοιάζει (ούτε στο νυχάκι) με τις παραλίες της Σκιάθου!
      Οι παραπάνω παραλίες, από μακριά είναι πανέμορφες, μέσα η θάλασσα είναι γεμάτη κοτρόνες (θέλεις ειδικά παπούτσια για να μπεις!) και η λέξη άμμος είναι άγνωστη…φυσικά η θάλασσα είναι θάλασσα και όταν είναι και τόσο κοντά αυτό είναι πολύ σημαντικό!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά και ας έχουμε ένα καλό Σεπτέμβρη! 🙂

  4. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Ιδέα δεν έχω πως λέγεται το λιμανάκι μαγισσούλα μου, πάντως είναι υπέροχο. Εγώ πέρασα απλά να σου πω μια καλημέρα και να σου δώσω ευχές για μια ημέρα όμορφη γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές!! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλησπέρα τρυφερή μου Μαρίνα!
      Μετά από την Μάνη… ξέρω πολύ καλά πως σου φαίνονται οι «εδώ» παραλίες! χαχα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! 🙂

  5. μάλλον δύσκολα μας έβαλες
    τόσα λιμανάκια και παραλίες γύρω-γύρω στην Αττική…..
    σε φιλώ, καλή σου ημέρα

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Είπαμε να παίξουμε λιγάκι…πριν μας πιάσουν τα κρύα (τα μέσα και τα έξω!)
      Αυτό το λιμανάκι όντος θα μπορούσε να είναι παντού στην Ελλάδα…αλλά είναι πολύ κοντά στην Αθήνα, γι αυτό και είναι εξαιρετικό!

      ΑΦιλάκια Νέλλη μου και να έχεις ένα πανέμορφο Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  6. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Kαλό μήνα Μαγισσούλα ή μάλλον καλή χρονιά.
    Το παραλιάκι μόνο να το ζηλεψω μπορώ να μαντέψω καθόλου.
    ελπίζω κάτι λίγο να δούλεψαν τα μαγικά μας γιατί αλλοιώς….βράσ’τα , μόνο για…φούντο θα τα σκεφτόμαστε τα λιμανάκια .
    Μα πολύυυυυυυυυ μαγικά φιλιά !!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Όχι Ξωτικούλι…κανένας μας δεν θα πάει για φούντο σε κανένα λιμανάκι…γιατί απλά δεν θα το επιτρέψουμε!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλή βδομάδα από αύριο! 🙂

  7. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Καλό μήνα μαγισσούλα!
    Καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    Φιλιά!

  8. Ο/Η ainafets λέει:

    Θα τον έχουμε τον καλό μήνα και το καλό φθινόπωρο Έλενα μου… γιατί το λέει η καρδιά μας!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια αισιόδοξα και πάντα χαμογελαστά! 🙂

  9. Ο/Η GiP λέει:

    Μαραθώνας ? Νέα Μάκρη ? Αγιος Ανδρέας ; Κάλαμος ;
    Σάμαλι Παστέλι Κώκ ? χαχαχα
    Όπου και να είναι… πέρασες καλά, έβγαλες ωραίες φωτό, αυτό μας αρκεί !

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Πλησίασες πολύ κοντά Γιώργο με το Κάλαμος…μόνο που ο Κάλαμος δεν έχει θάλασσα, αλλά από εκεί η μεγάλη κοσμική παραλία, απέχει δέκα λεπτά και το λιμανάκι ένα τέταρτο!
      Το παστέλι μου αρέσει πολύ… ειδικά όταν είναι με αγνό μέλι!

      ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα! 🙂

  10. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Γεια σου γλυκιά μου Στεφη!
    Αρχικά καλό φθινόπωρο και καλή δημιουργική μπλογκοχρονιά! Σεπτέμβρης πια ανοίγουν τα σχολειά!
    Εσάς τους wordpress σας έχω σε ροή στο άλλο μου ταχυδρομείο του yahoo. Εκεί αν κατα λάθος σβήσω το μήνυμα επιβεβαίωσης παρακολούθησης δεν παίρνω ενημερώσεις και χάνομαι…Μου συμβαίνει συχνά και κάνω τη διαδικασία από την αρχή.
    Έχασα κι εγώ επεισόδια αλλά απ’ ό,τι βλέπω διακόπευες σε ινκογκνιτο παραλία! Δε θα τολμήσω μαντεψια καθότι άσχετη από τις παραλίες της Αττικής. Εύχομαι να περνάτε όμορφα σε καθαρές θάλασσες και ακτές μόνο!
    Έχασα και το κέφι μου καλά το παρατήρησες μαγισσούλα και στεναχωριέμαι που δεν το βρίσκω πια…φάση είναι θα περάσει που θα πάει! Αρκάς ε? Πολυλατρεμένος μου! Είχα όλη τη συλλογή του κόκκορα και του ισοβίτη και τις χάρισα σε ένα φυλακισμένο συγγενή μου όταν ήμουν στο δεύτερο έτος φοιτήτρια. Αυτή και τον Γιούγκερμαν του Καραγάτση. Όταν αποφυλακίστηκε ο συγγενής μου, άφησε τα βιβλία στους συγκρατούμενους και κάποια από τα γράμματά μου. Είχαν γίνει ανάρπαστα. Μεγάλο χιτ!
    Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που κάτι δικό μου έδωσε χαρά αλυσιδωτά σε ανθρώπους. Η πρώτη ήταν όταν ζωγράφισα σε μεγάλες επιφάνειες της φιγούρες του Καραγκιόζη για το άρμα που θα στήναμε στην αποκριάτικη παρέλαση στο χωριό μου πριν 17 χρόνια! (Πωπω τρόμαξα τώρα που είδα τη σούμα των χρόνων!) Αυτές τις ζωγραφιές που βγήκαν πολύ όμορφες τις πήρε ο παιδικός σταθμός και στόλισε τους διαδρόμους του και τα πιτσιρίκια έμαθαν τον Καραγκιόζη και τον αγάπησαν και ξεσηκώθηκε μια Καραγκιζοθύελλα άνευ προηγουμένου τέλη του ’90 στο χωριό! Πρώτα ο Κολλητήρης και μετά ο Τζι Αϊ Τζό ένα πράμα…
    Ελπίζω να σε διασκέδασα λίγο εδώ τώρα…
    Σε φιλώ πολύ!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλημέρα Georgina!
      Συγνώμη αν άργησα να σου απαντήσω, αλλά τον τελευταίο καιρό τρέχω για οικογενειακές υποθέσεις…
      Όλο σου το σχόλιο με συγκίνησε, με συγκινούν οι άνθρωποι που αφήνουν την καρδιά τους να μιλήσει…με συγκίνησε η ιστορία του φυλακισμένου σε συνδυασμό με τον Αρκά και με τα γράμματα σου…τρομερή εμπειρία που κι εγώ είχα κάποτε, (με κάποιο δεσμό μου, για λίγο ευτυχώς), και ξέρω τι σημαίνει όλο αυτό…
      Όσο για τις ζωγραφιές, ελπίζω να μην εγκατέλειψες αυτό το ταλέντο… 😉
      Όλοι μας περνούμε δύσκολες φάσεις στη ζωή …άλλοι διδάσκονται από αυτές και άλλοι δεν παίρνουν μυρωδιά. Το «καμπανάκι» για μένα κτυπά, όταν αντιλαμβάνομαι ότι αρχίζω να χάνω το χιούμορ μου και ειδικά τον αυτοσαρκασμό μου!
      Η wordpress με παιδεύει αφάνταστα, αλλά (όλο «αλλά» έχει γίνει η ζωή μου!) η e-φίλη που με βοηθούσε δεν μπορεί πια να κάνει και πολλά πράγματα για μένα… γιατί είμαι «ανεπίδεκτη μαθήσεως»…χιχι!

      Σου στέλνω πολλά ΑΦιλιά και εύχομαι καλή δύναμη! 🙂

  11. Ο/Η KARIATIDA62 λέει:

    Καλό Φθινόπωρο Αιναφετσούλα μας!
    Δεν τις ξέρω τις παραλιούλες! Δεν νομίζω πως έχω ποτέ κολυμπήσει σάυτές..
    Πολύ πέτρα και βότσαλο βρε παιδί μου, πολύ πέτρα!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ καλό Φθινόπωρο εύχομαι σε όλους μας Κάρυ!
      Ευτυχώς ο καιρός καλά κρατεί και θα χαρούμε τις κοντινές μας παραλίες…και ας έχουνε κοτρόνες!( δεν μιλάω για το βότσαλο που σου πονά τη πλάτη!) 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια δροσερά…γενικώς! 🙂

  12. εμένα μου μοιάζει με την παραλία της Αγκόνας, όπου κάθε καλοκαίρι θα την τιμήσουμε για 1-2 μπανάκια…αλλά η Μαρία διαφωνεί και εικάζει ότι είναι οι αγ. απόστολοι όπου έκανε διακοπές μικρούλα 🙂 αλλά διαισθάνομαι ότι είμαστε και οι δυο λάθος 😦 οπότε θα περιμένουμε τις σωστές απαντήσεις
    τα ΑΦιλιά μας και καλό μήνα να έχουμε!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Είσαστε και οι δυο σωστοί!
      Μόλις φτάσουμε στους Αγ. Αποστόλους κάνουμε όλο δεξιά και φτάνουμε στην παραλία της Αγκόνας…μέχρι εδώ το βρήκατε…ΑΛΛΑ το ζητούμενο εδώ είναι:
      Πώς λέγεται το λιμανάκι…(κάπου εκεί);
      Προφανώς όταν η Μαρία ήταν μικρή να μην είχαν ανοίξει ακόμα δρόμο για… εκεί! 😉

      ΑΦιλιά σε όλη την οικογένεια του Νεράιδου…μου! 🙂

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Λοιπόν είστε οι νικητές… της παραλίας! 😉
        Το λιμανάκι λέγεται Λιμνιόνας… και είναι πίσω από το βουνό στο τέλος της παραλίας της Αγκόνας….
        Καλές βουτιές όπου και να βρεθείτε! 🙂

  13. Ο/Η Ginger λέει:

    Αααα τι έκπληξη! Δεν φαντάστηκα ότι θα έκανες τέτοια τιμή στο κολάζ μου. Καλό βγήκε όμως. Εϊναι που το έφτιαξα με αγάπη.

    ΥΓ είχες περιέργεια για τη συνέχεια του ποστ μου αλλά δεν ήλθες να δεις τι κακός χαμός έγινε. Αναγκάστηκα να ξανα-ενεργοποιήσω τον έλεγχο σχολιασμού γιά να προλάβω τα χειρότερα. Οταν μιλήσουμε θα σου τα εξηγήσω. Φιλιά

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μα τα παρακολουθώ Gingeroula…χωρίς σχολιασμό και περίμενα να έχω λίγο χρόνο να ψηφίσω.,. και ο χρόνος δεν μου λείπει γιατί τρέχω σε μαγικά λιμανάκια…θα σου εξηγήσω! 😉
      ΑΦιλάκια! 🙂

  14. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Από Αττική δεν ξέρω τίποτα. Ξέρω όμως πια παραλία είναι. Είναι η Παραλία των Καλών Μαγισσών. Μήπως κάνω λάθος; 😉

    Την καλημέρα μου καλή μου μαμ-μάγισσα 🙂

  15. Ο/Η ainafets λέει:

    Κάνεις ζαβολιές… αυτό που λες το γράφει το κολάζ της Ginger… η πραγματική μου παραλία είναι στη Σκιάθο, κάτω από το εξοχικό της οικογένειας μου…Βάλε παραλία στο blog μου και εκεί θα δεις τι σημαίνει παραλία των Καλών Μαγισσών! χαχα! 😉

    ΑΦιλιά Κώστα μου και σ’ ευχαριστώ για το τρυφερό σου σχόλιο! 🙂

  16. Ο/Η melita λέει:

    Δεν ξέρω που είναι (μιας και είμαι συν της άλλης και αγεωγράφητη) , αλλά οι φωτός είναι εκπληκτική. Σε κάνουν να θέλεις να βουτήξεις στη θάλασσα!
    Τα φιλιά μου , μαγισσούλα.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Θα διαβιβάσω πρώτα τα συγχαρητήρια στον «φωτογράφο» και στη συνέχεια θα βουτήξω στη θάλασσα (από μεθαύριο!). 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια Μελιτάκι μου! 🙂

  17. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Πού να ξέρουμε τα λιμανάκια σας καλέ; Πέφτουμε λίγο μακριά στο χάρτη. Ας το πάρει το ποτάμι!
    Καλό Φθινόπωρο!
    🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Έτσι έχουν τα «πράγματα» εδώ… με μισοάγνωστα θέματα ασχολιόμαστε! χαχα! 😉
      Θα το πάρει το ποτάμι… όταν μπει η επόμενη ανάρτηση που θα έχει τίτλο «Να το πάρει το ποτάμι»!!!
      Πολλά ΑΦιλιά και πολύ καλό μας Φθινόπωρο! 🙂

  18. Ο/Η a-kentavrou λέει:

    H φωτο σου με οδήγησαν στη γενική παρατήρηση ότι στις ανατολικές και βορειοανατολικές παραλίες της Αττικής επικρατεί το χαλικάκι .Από τη Κερατέα μέχρι και τη παραλία Αυλίδας.Υπάρχουν εξαιρέσεις όπως Ραφήνα ,Σχινιάς.Συνήθως κατεβαίνω στη Νέα Μάκρη ,η απέναντι ακτή της Ευβοίας με οδηγούσε σε αυτή την άποψη.Το χαλίκι και τη βραχώδη παραλία τη προτιμώ γιατί η άμμος θέλει μια ιδιαίτερη φροντίδα μετά το μπάνιο.
    Ο βόρειος Ευβοϊκός αλλά και ο Νότιος Ευβοϊκός παρουσιάζουν χαρακτηριστικά λίμνης,η θάλασσα δεν έχει μεγάλο κυματισμό σε άπνοια η επιφάνεια της είναι απόλυτα επίπεδη.
    Οι πρόσφατες φωτιές έφτασαν στο Καπανδρίτη?Έχεις κάνει αντιπυρική ζώνη στο σπιτικό σου?

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Κατ’ αρχάς καλωσορίζω μετά από πολύμηνη αισθητότατη απουσία, τον αγαπητότατο μου Μιχάλη…χμ! (και δεν θα επεκταθώ!) 😉
      «Εμείς» είμαστε μερικά χιλιόμετρα πριν τον Ωρωπό και όλη αυτή η ακτή έχει από βότσαλο. μέχρι κοτρόνες, έχει πολύ καθαρή θάλασσα γιατί υπάρχουν τρομερά ρεύματα και όταν φυσάει (κάτι πολύ συχνό) δεν μπορείς να μπεις στη θάλασσα… Προσωπικά την θεωρώ Γ΄ κατηγορίας, βάζοντας Α΄ στη Σκιάθο όπου η οικογένεια μου διαθέτει εξοχικό (που για οικονομικο-οικογενειακο-προσωπικούς λόγους επισκέφτηκα μόνο 5 μέρες τον Ιούλιο)… 😦
      Το κτήμα μου θυμίζει ζούγκλα, κατ’ εποχές «βάζω» κάτι φωτό και προσεχώς θα δείξω και την φετινή μου παραγωγή! (ούτε τα άγρια χόρτα δεν έκοψα) πάλι για τους παραπάνω λόγους…και στην μεγάλη κοντινή μας πυρκαγιά, μας έσωσε ο αέρας που φύσαγε αντίθετα!
      Θα σε παρακαλούσα να μπεις στον κόπο και να δεις το ποστ μου με τίτλο «ανατρίχιασα» και να μου πεις αν σωστά κατέταξα το «τέρας» που είδα!

      ΑΦιλιά και από εδώ και ποτέ μη ξεχνάς να τα μεταβιβάζεις και στην Δώρα! 🙂

      • Ο/Η KARIATIDA62 λέει:

        Σκιάθος= νησί που το σχεδίασε ο Θεός όταν είχε πολλά κέφια!
        Δεν υπάρχουν οι παραλίες του, δεν υπάρχει πουθενά η άμμος του, οι Κουκουναριές του! Αν ήταν κοντύτερα σε μένα, μόνο εκεί θα κοιτούσα να πάρω εξοχικό.
        Το λατρεύω το νησί! Το λατρεύω! Οχι γιατί κρατά μια άκρη της σκούφιας μου απ’εκεί, αλλά γιατί είναι νησάκι με απείρου κάλλους μοναδικές ομορφιές !

        • Ο/Η ainafets λέει:

          Ναι το εξοχικό της οικογένειας (τώρα και 40 χρόνια!) που δεν χάρηκα φέτος…πήγα μόνο 5 μέρες τον Ιούλιο… (οι λόγοι οικογενειακο-οικονομικοί) …με άνεργο παιδί, τα πράγματα γίνονται εξαιρετικά δύσκολα…

          ΑΦιλάκια αγαπημένη Κόρη! 🙂

  19. Ο/Η side21 λέει:

    Μου φαίνεται πως πριν 20 μέρες έκανα βουτιές κάπου εκεί απέναντι στην Εύβοια !!!
    Καλό Φθινόπωρο και καλά να τα περνάτε …

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μη μου πεις πώς «βρέθηκες» να κολυμπάς στον Ευβοϊκό… μετά από τα νερά της Σάμου…δεν χρειάζεται να μου πεις εντυπώσεις! 😉

      Καλό Φθινόπωρο Σιδερή και πολλά ΑΦιλιά! 🙂

  20. Ο/Η Hengeo λέει:

    Είχα σκοπό να γράψω στο blog μου για την μπλε πανσέληνο αλλά ο ιος της αστυνομίας που χτύπησε τον υπολογιστή μου είχε άλλη άποψη!

    Όσο αναφορά το λιμανάκι, είμαι παιδί των νοτίων προαστίων εγώ, οπότε δεν γνωρίζω :p Μου θυμίζει βέβαια λίγο μία παραλία στο Ζούμπερι που είχα επισκεφτεί πριν 2-3 χρόνια..

    ΑΦ!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλέ μου Γιώργο, να τους προσέχεις τους ιούς… δεν ξέρει κανείς από που θα τον «χτυπήσουν»! 😉
      Το Ζούμπερι πρέπει να είναι στην ίδια ευθεία με την παραλία και το πανέμορφο αυτό λιμανάκι!
      Πολλά πολλά ΑΦ! και καλό μας Φθινόπωρο! 🙂

  21. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητή ΑΦΣ, καλησπέρα… Καλό χειμώνα δεν λέω, λέω καλό μήνα και καλό υπόλοιπο… Διακόπευα και ήμουν εκτός διαδικτύου και λοιπών, οπότε θα πρέπει να επανακτήσω τα χαμένα και εκείνα που μου έλειψαν… 🙂
    Επίσης το Σεπτέμβρη εύχομαι πάντοτε «καλό κρασί να έχουμε». (Το σωστό θα ήταν «καλά κρασιά» αλλά θα με παρεξηγούσαν)…
    Για την Παραλία δεν μαντεύω πάνω από 3, μου θύμισε αρκετές, όμως έχω να πάω χρόνια κι έτσι ίσως να έχουν αλλάξει. Μαντεύω: Χαμολιά, κακή Θάλασσα και τέλος γύρω από την ποσειδωνία…
    (3 μαντεψιές δεν έκανα? )
    Κατά τα άλλα χαρείτε τις ακτές όσο ακόμη επιτρέπει ο καιρός

    ΑΦΣ από τον ΑΦΣ!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ναι ΑΦΣ… αυτό το «καλά κρασιά»…κολλάει παντού και στην υγειά μας λοιπόν (εσωτερικά και εξωτερικά!) 😉
      Χαίρομαι που η απουσία σου (πάντα αισθητή) οφείλεται σε διακοπές και ελπίζω να πέρασες όμορφα!
      Οι ονομασίες (τρις) που αναφέρεις, μου είναι εντελώς άγνωστες!
      Εύχομαι να είμαστε καλά όλοι μας και να μπορέσουμε να χαρούμε τον πανέμορφο αυτό Σεπτέμβρη που θα εξακολουθήσει να μας ζεσταίνει!

      ΑΦΣ από ΑΦΣ! 🙂

  22. Στεφανία μας, και εγώ προσπάιησα να βρω ποιό λιμανάκι είναι, δεν το βρίσκω. Λατρεύω θάλασσα, να δούμε αν και στο Σεπτέμβριο θα προλάβω να κάνω λίγα μπάνια ακόμα. Φιλια πολλάααα.

  23. Ο/Η ainafets λέει:

    Νομίζω Ειρήνη πως θα αποκαλύψω «λίαν συντόμως» τον νικητή αυτού του μικρού παιχνιδιού!
    Εύχομαι να κάνεις και άλλα μπάνια… μεριά μας και γιατί όχι και σ’ αυτό το λιμανάκι! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  24. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες, μου άρεσε η προτίμηση σας στο μικρό λιμανάκι. Η τελευταία φωτογραφία, εκπληκτικό κολάζ.

    Το καλοκαίρι έφυγε για μένα εδώ και μια βδομάδα, τελευταίο μπάνιο το προηγούμενο σαββατο, θα το συνηθίσουμε σιγά σιγά, ο καιρός έχει ήδη αλλάξει κι αν ειδικά βρέξει αύριο μεθαύριο θα μπούμε για τα καλά στο πνεύμα του Σεπτέμβρη

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Προσωπικά αφού δεν πήγα φέτος διακοπές… δεν θα υπάρξει και διακοπή στην καθημερινότητα μου, έτσι και αύριο να βρέξει, θα πάω στο «λιμανάκι» μεθαύριο! 😉
      Φέτος αντιστέκομαι σε πολλά…ακόμα και στην μελαγχολία που θα κτυπήσει πολλούς!

      ΑΦιλιά και με τα κρύα ίσως πάψω και να περπατώ ξυπόλητη! 🙂

  25. Μγισσούλα μου καλή!!! Υπέροχες φωτό!!! Ώστε η παραλία είναι κοντά στο Καπανδρίτι… Μαάάλιστα… Κάτι μπορεί να σκεφτώ…
    2 Ερωτησούλες περικαλώ…
    1. Οι γονείς σου τι κάνουν?
    2. Κανένα νεότερο για την παρουσίαση της ταινίας ,μικρού μήκους, του cpil?

    !!ΦΑΣΜΑ!! πολυαγαπήμενη Νεραιδούλα…

  26. Ο/Η ainafets λέει:

    χαχα! δεν θα προλάβεις να σκεφτείς γιατί ο Δημήτρης βρήκε την παραλία και εγώ αύριο, θα δώσω και το όνομα του μικρού λιμανιού! 😉
    1, Οι γονείς είναι όσο καλά τους το επιτρέπει η ηλικία τους. (85 και 94 ετών)!
    2. Ο cpil (νινί μου) ασχολείται με την προετοιμασία της ¨Συντέλειας» στο Sky και δεν αποφασίζει ακόμα το πότε θα την ανεβάσει στο internet!

    3. Υπομονή με πολλά ΑΦ ΑΑΦΓιάννη μου! 🙂

  27. Ο/Η ainafets λέει:

    Λοιπόν…η ανάρτηση αυτή θα κλείσει με το σχόλιο Νο 50 που είναι και το δικό μου, κάτι εντελώς τυχαίο (και ας μη πιστεύω στο τυχαίο!) και τον παρ’ ολίγο «Νικητή» που είναι ο dimitrip(σε χρόνο ενεστώτα) που βρήκε την παραλία της Αγκόνας στα ΒΑ των Αγ. Αποστόλων, το δε λιμανάκι (που δεν βρήκε) λέγεται ΛΙΜΝΙΟΝΑΣ και είναι πίσω από το βουνό της Αγκόνας!
    Αν ο καιρός και τα κέφια σας το επιτρέψουν αξίζει τον κόπο να το επισκεφτείτε…μόνο να μη φυσάει! 😉
    Εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο σε όλους! 🙂

Σχολιάστε

