Παραγωγή!

Δεκάδες φορές έχω γράψει πως ζω σε μια ζούγκλα, όπου η φύση μου δίνει ότι έχει ευχαρίστηση…κι εγώ μαζεύω!

Φέτος η φύση υπήρξε γενναιόδωρη, αν σκεφτείς πως δεν κλάδεψα, δεν ψέκασα, δεν λίπανα, δεν πότισα, δεν σκάλισα, δεν ασχολήθηκα, δεν νοιάστηκα…απλά περίμενα, τα δώρα!

.

Έτσι μέσα από τη ζούγκλα ή μέσα από την άγρια φύση… η αχλαδιά έδωσε αχλάδια!

Οι καρυδιές (τρις παρακαλώ!) καρύδια…πολλά καρύδια!

Η τεράστια συκιά… σύκα φυσικά και δεν έχει μαρμελάδα αφού στον Παραμυθοσύντροφο δεν του το επιτρέπει ο γιατρός!  (αλλά ίσως φτιάξω για δωράκι!)

Σ΄αυτή την «εξπρεσιονιστική» ας πούμε φωτογραφία υπάρχει μια μηλιά… (για όποιον δεν το πιστεύει ας μεγεθύνει τη φωτό!)


Να και τα μηλαράκια της…

.

Η μεγάλη όμως έκπληξη φέτος είναι οι δέκα φιστικιές  που είχαμε φυτέψει πριν είκοσι χρόνια και δεν μας είχαν δώσει ποτέ ούτε ένα φιστικάκι… και φέτος είναι γεμάτες φιστίκια… νοστιμότατα!

Εδώ μια «ιστορική» φωτογραφία του Παραμυθά να μαζεύει φιστίκια…  είχε να μαζέψει φιστίκια (και οτιδήποτε άλλο) από παιδί!

.


Το ηλιοβασίλεμα μέσα από το κτήμα και ειδικά τρόγοντας σύκα, είναι μια πραγματική απόλαυση!


Εδώ η «απόλαυση» δεν σηκώνει σχολιασμό!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

66 Responses to Παραγωγή!

  1. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Τι όμορφη καλημέρα! Μια καλημέρα δεν είναι σχόλιο…

  2. Ο/Η ainafets λέει:

    Καλή μέρα και σε σένα Georgina μου!
    Το ηλιοβασίλεμα αυτό δεν μπόρεσα να σχολιάσω… τα λόγια μου φάνηκαν τόσο φτωχά μπροστά σ΄ αυτό…το μεγαλείο!

    ΑΦιλάκια και να έχετε τα τρία σας ένα πανέμορφο Σ/Κ! 🙂

  3. Ο/Η GiP λέει:

    Ωραίες ! Καλοφάγωτα !
    Η τελευταία φωτό, μοιάζει με έκρηξη βόμβας !
    Φτου και μακριά από μάς !

  4. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Ω! Κι όλα αυτά τα καλούδια, χωρίς καμιά φροντίδα; Τέλεια!
    🙂

  5. Ο/Η me (maria) λέει:

    Πάρα πολύ όμορφη η «ζούγκλα» σου…έχεις υπέροχο κτήμα γεμάτο αγαθά…και απολαμβάνεις τα καλύτερα ηλιοβασιλέματα!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

  6. Ο/Η KARIATIDA62 λέει:

    Aυτό θα πει Ελληνικό κτήμα παλιάς αστής! Η Μάνα γη δεν σου κάκιωσε…σου τα πρόσφερε όλα ανοιχτόκαρδα χωρίς ανταλλάγματα! Να την αγαπάς και να την προσέχεις!
    Φιλιά πολλά

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χαχα! Κάρυ!
      Μεγάλωσα πολύ κοντά στη φύση και από παιδί αντιπαθώ την πόλη, αλλά με τίποτα δεν
      θα τολμούσα να συγκριθώ με μια αγρότισσα ή το χειρότερο, με μια κτηματία!
      Νομίζω πως αν ράντιζα θα μου θύμωνε όλη η πλάση!
      Πολλά πολλά Φιλιά! 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Όταν μου έγραφες αυτό το σχόλιο, ήξερες;

      ΑΦιλάκια καρδιάς και παρακαλώ να σε προσέχεις…

      ΥΓ: υπάρχουν και τα mail…αν θελήσεις είμαι εδώ..
      steftapta@yahoo.gr

  7. Ο/Η Levina λέει:

    Mαγισσούλα φέτος ήταν η εποχή μας εδώ… κι εμένα οι μηλιές γεμάτες, ο λωτός ούτε ξέρω πόσα έχει, η καρυδιά παραγεμάτη και για σύκα δεν σου λέω τπτ! αφού πήγαινα να μαζέψω να δώσω και κανένα στις κότες που τα λατρεύουν και μόνο τα φλούδια έφταναν σ΄αυτές 🙂
    Μόνο η βανίλια δεν μου έκανε φέτος ούτε μια βανιλίτσα ….κι ανακάλυψα και μια πειρατίνα μέσα στον κήπο μια βερυκοκιά που ούτε ξέρω πως βρέθηκε εδώ!
    Άντε θα κάνουμε ανταλλαγές προιόντων, θα σου φέρω λωτούς να μου δώσεις φυστίκια …χαχαχα

    φιλάκια κοριτσάκι μου
    καλό σας Σαββατοκύριακο :))

  8. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Μια ροδίτσα μια μανταρινιά και μια πορτοκαλιά έχει όλες κι όλες ο κήπος στο χωριουδάκι μου, και κάθε χρόνο τα χαίρομαι σαν τα πιο πολύτιμα δώρα.
    Φαντάζομαι πόσο θα χαίρεσαι εσύ τόσα καλούδια!
    Και πόσο θα απολαμβάνεις τόσα μαγευτικά ηλιοβασιλέματα!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Τα ξινά (πορτοκάλια, λεμόνια, μανταρίνια) δεν ευδοκιμούν εδώ πάνω, γιατί το κτήμα είναι στα 500 μέτρα και τα καίει το χιόνι! 😦

      Ναι Έλενα μου απολαμβάνω τα πάντα εδώ πάνω…με ευγνωμοσύνη!

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά και εσύ να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  9. Ο/Η mixalis karlis λέει:

    Aπαντώ εδώ στο «ανατρίχιασα».
    Η κάμπια (προνύμφη) που ξεστράτισε και βρέθηκε στο παραθύρι σου είναι προσαρμοσμένη στη χλωρίδα του περιβάλλοντος της Σκιάθου.Αυτό το κιτρινοπράσινο θα το βρεις στον ανθό της κολοκυθιάς.Αλλά και η πεταλούδα που θα προκύψει (νύμφη) θα είναι προσαρμοσμένη στο γενικότερο περιβάλλον του σπιτιού σου στη Σκιάθο.Αυτή είναι η παθητική άμυνα των οργανισμών αυτών για να αποφύγουν τους θηρευτές τους δηλαδή τα πουλιά.Μάλιστα αναφέρεται στη βιολογία η φυσική επιλογή δηλαδή το καλύτερα προσαρμοσμένο είδος επιβιώνει.Στη Βιομηχανική επανάσταση στη Αγγλία λόγω της κάπνας από τη καύση του κάρβουνου,στα κτίρια εξαφανίστηκαν οι ανοιχτόχρωμες πεταλούδες και επικράτησαν οι σκουρόχρωμες που είναι καλύτερα προσαρμοσμένες,κάτι ανάλογο έγινε και στη Αφρική με την επικράτηση της μαύρης φυλής.Το είδος είναι ενδημικό στη Σκιάθο και μη ψάχνεις να το ταυτίσεις με κάτι άλλο δώστου δικό σου όνομα πχ skiathus yellow!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ Μιχάλη μου!
      Χαίρομαι τόσο πολύ που σ’ αισθάνομαι πάλι κοντά…να κάτι σαν ασφάλεια! 😉
      Αυτό που μου γράφεις για τις σκούρες Εγγλέζες (!) πεταλούδες, το βρίσκω ανατριχιαστικό….
      Εύχομαι να είναι αποδημητικά και όχι ενδημικά όλα μας τα κακά! (αυτό δεν έχει σχέση με φυσική!) 😉
      ΑΦιλιά…πάντα! 🙂

  10. Ανοιχτόκαρδη η φύση!
    Οι φυστικιές θα μου επιτρέψεις να πω πως είναι μέσα στην καρδιά μου!!! Εχω μαδήσει τον καρπό πόσα καλοκαίρια δεν θυμάμαι…
    Να είστε καλά στον παράδεισο σας!!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Και εγώ Αντιγόνη μου έχω μαδήσει τους καρπούς «των» φιστικόδεντρων κάποτε (ως ελεύθερη!) σ’ ένα κτήμα στη Σαρωνίδα…και με τρυφερή παρέα…εκεί να δεις γεύση! 😉
      Είναι τόσα πολλά και μακάρι να μπορούσα να τα μοιραστώ μαζί σου!

      ΑΦιλιά απ’ τον παράδεισο! (Α=Αληθινά)

  11. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η φύση ξέρει να ανταμείβει όσους την σέβονται.
    Καλοφάγωτα να είναι όλα. Εμένα η θεία μου με τα καρύδια από την καρυδιά της, κάνει ένα λικεράκι όνειρο.
    Η τελευταία φωτογραφία είναι συγκλονιστική και το ομολογώ ως λάτρης φωτογραφιών που απεικονίζουν την ανατολή και την δύση του ηλίου!
    Όμορφο απογευματάκι να έχεις γλυκιά μου Άιναφετς!

  12. Ο/Η Χριστόφορος λέει:

    Μα την πίστη μου δεν υποφέρεσαι! Βαλτή είσαι να μας κάνεις να πάρουμε τα βουνά, τις κοιλάδες και τα περβόλια; ΚΙ εδώ ποιος θα μείνει να φυλάει την χώρα; χα χα χα
    Μα είναι υπέροχες οι εικόνες. Κι έχει δίκιο ο Gip.H Φωτογραφία με τον ήλιο είναι πραγματικά εκπληκτική! Να είστε καλά και να χαίρεστε αυτό που έχετε με αγάπη και χαμόγελα!

  13. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Tωρα κατάλαβα γιατι λές «το βουνό μου».Πραγματικά είναι το δικό σου βουνό.

  14. Ο/Η ainafets λέει:

    Να είσαι σίγουρος Χριστόφορε, πως απολαμβάνουμε και ευγνωμονούμε τη φύση για τα δώρα της!

    Εύχομαι σε όοοοολη την οικογένεια ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  15. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Με γύρισες πίσω, στο 1999. Ξεκινήσαμε με το τζιπ τέσσερις δασολόγοι και ο οδηγός από πολύ νωρίς το πρωί για να βρεθούμε στον Εθνικό Δρυμό της Οίτης για να κάνουμε κάποιες μετρήσεις. Σε όλη τη διαδρομή όπου βλέπαμε οπωροφόρο δέντρο ή φυτό με εδώδιμους καρπούς σταματούσαμε και τρώγαμε. Περίπου όπως μας περιγράφεις κι εσύ. Κάποια στιγμή ο αρχαιότερος δασολόγος, αφού εξύμνησε το επάγγελμα και τόνισε όλα τα καλά του, είπε ότι αν άρχιζε τη ζωή του από την αρχή θα γινόταν ξανά δασολόγος. Μετά μας ρώτησε έναν έναν τι θα γινόμασταν εμείς αν ξεκινούσαμε από την αρχή. Ο πρώτος συνάδερφος, απάντησε πως κι εκείνος θα γινόταν ξανά δασολόγος. Το ίδιο και ο δεύτερος. Ίσως βέβαια να μην ήθελαν να του χαλάσουν τη μαγική εικόνα που είχε στο μυαλό του ο παλιότερος. Εσύ; με ρωτάει. Εγώ αν άρχιζα ξανά από την αρχή, του απάντησα, θα ήθελα να γίνω… συνταξιούχος! Περιττό να σου πω πως έπεσε πολύ γέλιο για πολύ ώρα. Κάποια στιγμή αργότερα το απόγευμα κι ενώ είχαμε πάρει το δρόμο του γυρισμού ήταν σκεπτικός. Γυρίζει και μου λέει: Ξέρεις ποιο είναι το κακό; Ποιο; του λέω. Ότι δεν υπάρχει σχολή για συνταξιούχους, μου είπε κι επακολούθησε νέος γύρος γέλιου.

    Να χαίρεσαι τον παράδεισο που ζεις και να είσαι χαρούμενη που η φύση αναγνωρίζει πως είσαι καλή μάγισσα και σου δίνει απλόχερα τόσους καρπούς. Καλό σου απόγευμα καλή μου μαμ-μάγισσα 🙂

  16. Ο/Η vad λέει:

    Πλούσια τα ελέη:))

  17. Ο/Η ainafets λέει:

    Χαχα! Κώστα, φαντάζομαι πως από το 1999, θα άλλαξες γνώμη για το «συνταξιούχος», γιατί όταν είσαι νέος αλλιώς τα φαντάζεσαι!
    Εδώ που ζω είναι γεμάτο από συνταξιούχους…που μια ζωή δούλευαν για να αποκτήσουν ένα κτήμα…καλά έκαναν, δεν τους κακολογώ και δεν τους κρίνω….αλλά Κώστα μου η νοοτροπία τους για μένα είναι δύσκολα κατανοητή… τους λείπει πάνω απ’ όλα η χαρά της ζωής και πολλά άλλα που θα μου πάρει σελίδες να σου περιγράψω, άσε το πως οδηγούν!!!… δεν ξέρω αλλά ούτε ο άνδρας μου ούτε κι εγώ και στα βαθιά μας γεράματα δεν θα γίνουμε συνταξιούχοι (ακόμα και με σύνταξη!) 😉
    Από μικρή ζω κοντά στη φύση και ευγνωμονώ τη Ζωή που μου το επέτρεψε!

    Καλό Σ/Κ σε όλη την οικογένεια και σε προσέχεις! 😉

  18. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Για άλλη μια φορά καταπληκτικές οι εικόνες του κτήματός σου!Η γή προσφέρει απλόχερα τόσα πράγματα..Καλησπέρα μαγισσούλα μου! 🙂

  19. Ο/Η flora λέει:

    Eίναι πολύ ωραία η επαφή αυτή με τα δέντρα.
    Έχει μέσα της μια ερωτική διάθεση ανάμεσα στο δέντρο και τον άνθρωπο.
    Εγώ τουλάχιστον όταν μαζεύω καρπούς φοβάμαι μην πονέσω το δέντρο
    και οι κινήσεις μου είναι προσεκτικές και απαλές.
    Φεύγοντας αφήνω το χέρι μου να χαϊδέψει τα φύλλα
    και έχω πιάσει τον εαυτό μου να χαμογελάει από ευχαρίστηση.
    Χαίρομαι που αγαπάτε τα δέντρα σας
    και μπράβο πολύ καλά έκανες και έβαλες την ανάρτηση αυτή.
    Είχες χρέος απέναντί τους να το κάνεις.

  20. Ο/Η Margo λέει:

    Ανεπανάληπτες ομορφιές και τεράστια η ευγνωμοσύνη στην γενναιόδωρη φύση. Όταν ήμασταν στον Πειραιά ο μπαμπάς μου είχε πάρει ένα μικρό κομμάτι γης για το φυτεύει, ποτέ δεν μπόρεσε χωρίς λαχανόκηπο. Εκεί είχαμε και μερικές φιστικιές.. πόσο τις έχω πεθυμήσει να ξερες. Και τις καρυδιές ζηλεύω γιατί λατρεύω το γλυκό καρύδι 😉

    Στο κήπο μας τώρα στο νησί φύτεψα εφέτος μία πορτοκαλιά και ήδη έχει δέσει δύο πορτοκάλια. Όταν ποτίζω τα καμαρώνω και τους λέω γλυκόλογα να μεγαλώσουν και να ωριμάσουν χωρίς απρόοπτα 🙂

    Να είσαστε όλοι καλά και να χαίρεστε τον μαγικό κόσμο σας
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Να χαίρεσαι Margo μου, ότι σου προσφέρει η φύση!
      Εύχομαι η πορτοκαλιά να δώσει πολύ…. πορτοκαλάδα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και στα μαγισσόπουλα! 🙂

  21. Ο/Η Margo λέει:

    Καταπληκτική η ιστορία του Τελευταίου 🙂

  22. Ο/Η marron λέει:

    Σε επισκέπτομαι πρώτη φορά και έχω μαγευτεί από το πράσινο των φωτογραφιών που με τράβηξε σαν το μαγνήτη.. Καλό Φθινόπωρο

  23. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου…παρα πολύ:) είμαι παιδί της πόλης κι έτσι ότι έχει να κάνει με τη φύση με μαγεύει. Φέτος που λες έφαγα κάτι βιολογικά Δαμάσκηνα, καταπληκτικά! Α, και μάζεψα μούρα από ένα λόφο στα μέρη μου. Καλό απόγευμα:)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Τα δικά μου δαμάσκηνα ή βανίλιες Αntriana, δυστυχώς φέτος δεν «φθούρισαν» , ας μου επιτραπεί η έκφραση… όσο για τα μούρα (που μου αρέσουν πολύ) για κάποιο λόγο δεν φρόντισα να φυτέψω μια μουριά πριν 20 χρόνια!
      Καλό βραδάκι και φυσικά καλώς όρισες! 🙂

  24. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    AΠΟΛΑΥΣΗ !!!!!!!!!
    Και όταν μάλιστα είναι τόσο……… συνειδητή σίγουρα πολλαπλασιάζεται !!!!
    Δεν μπορείς να πείς πάντως ,η κρίση σίγουρα μας έχει αυξήσει τον βαθμό επίγνωσης .
    Να είστε καλά να τα χαίρεστε μαγισσούλι !!

    (τι να σου κάνουν καλέ τα συμβατικά λιπάσματα μπροστά στα….μαγικά σου :))

    Πολλάαααααααα φιλιά Άγουρα, ώριμα και όψιμα :))))

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Η «συνειδητότητα» Ξωτικούλι μου…πολλαπλασίασε και τα κιλά μου…. τα σύκα, τα φιστίκια, όταν τρως τόνους, όσο λεπτός και να είσαι…χμ! το πληρώνεις με κιλά! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια… μόνο ώριμα πια! :)))

  25. Πλούσια τα ελέη του βουνού «σου», Μαγισσούλα μου. Ξέρει σε ποιον τα προσφέρει 😉
    Για τις φυστικιές φαίνεται πως η φετινή χρονιά ήτανε δική τους. Τις είδα βαρυφορτωμένες στην Υπάτη! Και μια φίλη μου όμως που έχει στον κήπο της στο Μαρούσι χωρίς να τις φροντίζουν για τον καρπό τους, αλλά έχοντάς τις αφήσει να ψηλώσουν πολύ για τη σκιά τους, μάζεψαν τόσο καρπό που τον μοιράζουν δεξιά κι αριστερά.
    Πάντως, άλλη γεύση έχει ο καρπός, άμα τον κόβεις εσύ ο ίδιος από το δέντρο σου!
    ΑΦιλάκια πολλά 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Και ξέρεις Υπατίτσα μου, το να σου γράφω μασουλώντας φιστίκια είναι το έσχατο της απόλαυσης; 😉
      Μετά από τα σχόλια πολλών εδώ, είδα πως δεν είμαι η μόνη με τέτοια παραγωγή… λες να μας «σπλαχνίστηκε» η φύση;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  26. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Mέχρι και εγώ ζήλεψα τη ζούγκλα σου, όχι το βουνό σου:)))
    Καλοφάγωτα μάγισσα με αγαπημένους!

  27. Ο/Η AnD λέει:

    Ώμπο νοστιμιές…!
    Αυτά τα σύκα όμως ρε παιδί μου, πόσο υπέροχα είναι..
    Όσα δεν τρώει ο Παραμυθάς να τα στέλνεις κατά δω γιατί εμάς οι συκιές δε μας προλαβαίνουν. Φέτος 3 γεμάτες και τα τσακίσαμε όλα, για μαρμελάδα δεν έμεινε τίποτα.
    Πάντα τέτοια!

  28. Συγκινητικό το ξεπροβόδισμα όλων σας! Και το δικό σου Μαγισσούλα μου ίδιο με την γαλήνη που μου χάριζες τόσο καιρό κάνοντας μου παρέα εδώ μέσα!
    Φιλιά πολλά και να μου προσέχεις τον Παραμυθά… 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Αχ! δεν τα αντέχω σήμερα τα αποχαιρετιστήρια…
      Πάντως καλοσύνη σου, που έρχεσαι στον καθένα χωριστά και αφήνεις και από ένα φιλάκι…
      Εύχομαι η γαλήνη και το χαμόγελο να σε ακολουθήσει σ’ ότι κάνεις…

      ΑΦιλάκια και να σε προσέχεις! 🙂

  29. Υπέροχο το κτήμα σας όπως πάντα Μαγισσούλα μου…
    Μόνο όταν έφτασα στις λέξεις «Παραμυθοσύντροφος» και «γιατρός» λίγο… 😦

    Να μου τον προσέχεις κάλη μου…

    Φιλιά Πολλά!!!

  30. Τι καλα που εκανες Αιναφετς μου και τα μοιράστηκες μαζί μας ολα οσα σου δίνει ο παραδεισος σου….γιατί μην μου πείς οτι δεν ειναι παραδεισος όλη αυτή η οργιαστική φύση…και με ενα τέτοιο ηλιοβασίλεμα…τι άλλο να ζητήσει κανείς;;; ευτυχίααααααααα ειναι …….
    σόρυ που αργησα να περασω …απο εδώ…αυτόν τον καιρό ετοιμαζομαι για την επιστροφή μου στην πόλη και εχω λίγες παραπανω δουλίτσες..ασε που ακόμα με το σήμα παλευω…. φιλακια πολλα..

  31. Ο/Η steftapta@yahoo.gr λέει:

    Εγώ είμαι αυτή που αργώ να επισκεφτώ τους φίλους μας και να κάνω καινούργιες αναρτήσεις, βλέπεις τελευταία οι υποχρεώσεις μου… με τρέχουν! 😉
    ΑΦιλάκια πολλά ! 🙂

  32. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα μαγισσούλα μου.Το έχω πει και θα το ξαναπώ, ζεις πραγματικά στον παράδεισο!
    Έχεις ένα υπέροχο κτήμα που σου προσφέρει εκτός από ομορφιά και διάφορα καλούδια, αναπνέεις καθαρό αέρα και κάθε πρωί όταν βγαίνεις στο μπαλκόνι σου συναντάς εικόνες απαράμιλλης ομορφιάς.
    Σε ευχαριστούμε που κάθε φορά που βάζεις τέτοια όμορφα κείμενα , ανοίγεις και σε εμάς ένα παραθυράκι για να μπούμε στον παράδεισο σου.
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.Σε φιλώ 🙂 .

  33. Ο/Η steftapta@yahoo.gr λέει:

    Και ξέρεις Melita μου, τι είναι ακόμα πιο όμορφο εδώ; Είναι πως δεν έχω μπαλκόνι!
    Όταν σχεδίασα το σπίτι (πριν 20 χρόνια) ήθελα όλες οι πόρτες να βγάζουν έξω χωρίς κανένα σκαλάκι…να μπορείς να βγεις έξω και να πατήσεις κατ’ ευθεία στη γη!

    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά και να έχεις μια δημιουργική σχολική χρονιά! 🙂

  34. Ο/Η Astero λέει:

    Αχ καλή μου μάγισσα τι ομορφιές είναι αυτές! Με χόρτασες νοστιμιές και καθαρό αέρα κι ας είμαι μακριά..! Φιλιά πολλά, καλό σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Γύρισες από ΝΥ Αstero μου;
      Περιμένω με αγωνία της δικές σου «νοστιμιές»! 😉

      ΑΦιλάκια και καλό μας Σ/Κ… πού είναι κοινό για όλους όσο μακριά και να είμαστε! 🙂

  35. Ο/Η astria λέει:

    Απλά, είναι όλα μαγικά.. όπως τα θέλει η Φύση …όπως την άφησε και μια μαγισσούλα ελεύθερα να ζήσει.

    φιλιά πολλά μαγισσούλα 🙂

  36. Ο/Η ainafets λέει:

    Καλώς και το λαμπερό μας Αστεράκι!
    Χαίρομαι πάρα πολύ, όταν οι παλιά μπλογκογειτονιά σμίγει μες τη χαρά!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! 🙂

  37. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα…

    Ήταν ένας γιαπωνέζος παππούς , ο Φουκουόκα, που ξεκίνησε μια σχολή , την σχολή της φυσικής καλλιέργειας….
    Αυτό που πρεσβεύει αυτήν η μέθοδος καλλιέργειας είναι το εξής απλό: ο άνθρωπος δεν γεννήθηκε για να καλλιεργεί, αλλά για να είναι συλλέκτης καρπών….. βέβαια δεν είναι ένα σύστημα που θα θρέψει τον πλανήτη, αλλά όποιος μπορεί να το κάνει , απολαμβάνει τους πιο νόστιμους καρπούς της γης…θέλει χώρο που να προστατεύεται από κοπάδια προβάτων (περίφραξη), θέλει να γεμίσεις τον χώρο με τους σπόρους από οτιδήποτε φανταστείς και μπορέσεις να βρεις, και να τους αφήσεις να καρπίσουν….κατά την συλλογή των καρπών ένα ποσοστό δέκα τοις εκατό θα το αφήνεις στο φυτό για να πέσει να ξαναφυτρώσει την επόμενη σαιζόν……. με τα χρόνια οι καρποί που θα παράγεις θα είναι δική σου ποικιλία, προσαρμοσμένη απόλυτα στο δικό σου χώρο , και η γεύση τους θα είναι απερίγραπτα νόστιμη ( το ‘χω κάνει)…..αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι το πότισμα ( αν χρειάζεται) και στην αρχή τα ζιζάνια….στα δένδρα για πιο γρήγορα βάζεις έτοιμα φυτά( είπαμε σπόρους αλλά να μην το παρακάνουμε)….

    Απ’ ότι είδα στις φωτο, το κτήμα σου μοιάζει να είναι φυσικής καλλιέργειας….δεν του ρίχνεις και λίγους σπόρους ( ντομάτα , μαρούλι , λάχανο, αγγούρι, κολοκύθι κτλ);
    σκόρπια , όπου τύχει…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλησπέρα αγαπητέ χρηχα…
      Έχω ακούσει και έχω διαβάσει γι αυτό τον τρόπο καλλιέργειας και για να είμαι ειλικρινείς το έχω σκεφτεί… έχω ένα «μικρό» πρόβλημα: Το κτήμα είναι 7 στρέμματα και όταν το απέκτησα ήταν απλά ένα χωράφι χωρίς κανένα δέντρο, αυτή η «γύμνια» δεν μου-μας άρεσε, έτσι φυτέψαμε του κόσμου τα οπωροφόρα…πάνω από τα μισά τα έκαψε το χιόνι (500 υψόμετρο) βάλαμε ένα αμπέλι με σταφίδα (100 ρίζες!) και ποτέ δεν φάγαμε σταφύλι, (το αμπέλι θέλει πολύ δουλειά) γιατί πολύ γρήγορα βρεθήκαμε χωρίς «μία» άρα δεν μπορούσαμε να πληρώνουμε κηπουρό όπως τα τρία πρώτα χρόνια…έχουμε γεώτρηση και αρκετό νερό… όλο το κτήμα είχε αυτόματο πότισμα (ατέλειωτα λεφτά και εκεί! 😉 τώρα αυτό χάλασε…
      Ναι… θα ρίξω χειμωνιάτικους σπόρους και θα περιμένω…όλο κάτι θα φυτρώσει, (!) για να δούμε μόνο που θα τους ρίξω, γιατί παντού είχαμε φυτέψει θάμνους (για ομορφιά!) και αυτοί έχουν γίνει θηρία…επίσης μετά από μια τεράστια πυρκαγιά γεμίσαμε πεύκα (που μισώ) Κάποτε είχαμε και τεράστιο λαχανόκηπο…τώρα εκεί έχει βάτα…αχ! 😦

      Με αυτό το Αχ! θα σ’ ευχαριστήσω για την βοήθεια σου… θα το σκεφτώ ΣΟΒΑΡΑ και ο «θεός» της φύσης ας είναι μαζί μου-μας! 🙂

      Καλό μας απόγευμα! (πάω να μαζέψω κανένα σύκο και μακάρι να μπορούσα να σε κεράσω!) 😉

Σχολιάστε

