Χορεύοντας τον έρωτα.

Τι είναι αυτό που μας μαγεύει όταν βλέπουμε ένα ζευγάρι να χορεύει ταγκό;
Το ταγκό θεωρείται ο κατ’ εξοχή ερωτικός χορός.
Προσωπικά τον έχω χορέψει μερικές φορές αλλά πάντα μιμούμενη τους πραγματικούς χορευτές και βασικά κάνοντας λίγο πλάκα…

Το παρακάτω ταγκό έχει τίτλο Roxanne και είναι από την ταινία Moulin Rouge:

Σκηνοθεσία: Baz Lurhmann
Παίζουν: Nicole Kidman, Ewan Mc Gregor, John Broadland, Gary Mc Donald.
Η μουσική της ταινίας απαρτίζεται από αντίγραφα γνωστών τραγουδιών.
Το Roxanne στη ταινία τραγουδά ο Ewan …

Το τραγούδι Roxanne πρωτόπαιξε το rock συγκρότημα The Police και το τραγούδησε ο Sting το 1978.

Moulin Rouge

.

Η ιστορία της ταινίας που βασικά είναι ένα μιούζικαλ, αφηγείται την ιστορία ενός νεαρού ποιητή του Κρίστιαν ο οποίος ερωτεύεται μια σταρ του καμπαρέ Moulin Rouge.
Η εξέλιξη του σεναρίου είναι σχεδόν όμοια με την όπερα Λα Τραβιάτα.

Παρόλο που δεν είμαι φανατική των μιούζικαλ, βρήκα την ταινία εκπληκτική και σας τη συνιστώ…

.

.

Roxanne

Πρώτα υπάρχει επιθυμία
μετά πάθος!
Στη συνέχεια… υποψία!
Ζήλια!
Οργή!
Προδοσία!

Όταν ο έρωτας πωλείται στην υψηλότερη προσφορά
δεν μπορεί να υπάρξει εμπιστοσύνη.
Χωρίς εμπιστοσύνη δεν υπάρχει αγάπη!
Ζήλια…
Ναι η ζήλια… θα σε κάνει…
Τρελό!

Roxanne

Δεν χρειάζεται να ανάβεις εκείνο το κόκκινο φως.
Να τριγυρνάς στους δρόμους για χρήματα.
Δεν σε νοιάζει αν είναι σωστό ή λάθος.

Roxanne

Δεν χρειάζεται να πουλάς το κορμί σου τη νύχτα.
Τα μάτια του στο πρόσωπο σου,
τα χέρια του στο χέρι σου,
τα χείλη του που αγγίζουν το δέρμα σου,
είναι περισσότερο απ’ ότι μπορώ να αντέξω.

Roxanne

Γιατί κλαίει η καρδιά μου;

Roxanne

Συναισθήματα που δεν μπορώ να νικήσω…

Είσαι ελεύθερος να με αφήσεις, αλλά μη με απατήσεις.
Και παρακαλώ πίστεψε με όταν λέω πως σ’ αγαπώ…
Κι εγώ που σ’ αγαπώ τόσο, τι θα κάνω;
Με άφησες… με άφησες σαν ένα περιστέρι.
Η ψυχή μου με άφησε, η καρδιά μου με άφησε.
Δεν θέλω πια να ζήσω γιατί δεν μπορώ να σε πείσω
να μην εκδίδεσαι… Roxanne…

.
Μαγεμένη από αυτό το ερωτικό πάθος που βγάζει το τραγούδι και το ταγκό, αναρωτήθηκα κατά πόσο θα μπορούσαμε να χορέψουμε εμείς τον έρωτα αντί να μας χορεύει αυτός…
.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

51 Responses to Χορεύοντας τον έρωτα.

  1. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Η ταινία θα συμφωνήσω είναι εξαιρετική,την έχω δει δύο φορές!
    Όσο για το κομμάτι και το χορό,άκρως ερωτικό και αισθησιακός ρυθμός..
    αγαπημένο κομμάτι,με απίστευτη ένταση και πάθος..
    πιστεύω όλοι θα θέλαμε να ξέρουμε να χορεύουμε,θεωρώ είναι ένα απίστευτο παιχνίδι κυρίως του μυαλού..καλησπέρα Στεφανία μου,όμορφο Σαββατόβραδο! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρω αν είναι παιχνίδι του μυαλού και δεν ξέρω ποιο εννοείς πως είναι παιχνίδι του μυαλού, ο έρωτας ή το ταγκό ή και τα δυο μαζί!
      Πάντως όσο κρατά το «παιχνίδι» το μυαλό και η καρδιά υποφέρουν! 😉

      Καλό μας απόγευμα με πολλά ΑΦιλάκια! 🙂

  2. Ο/Η Cούλα λέει:

    Την έχω δει κι εγώ την ταινία αυτή. Ωραία ταινία και καλογυρισμένη.
    Εβλεπες στιγμιοτυπα μιας άλλης εποχής.
    Και ο ηθοποιός….κουκλος!! :))))
    Φιλιά πολλά μαγισσουλα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συμφωνώ για το κούκλος και καταπληκτική φωνή ο Ewan… εξάλλου και εμείς tκούκλους «τους» βλέπουμε όταν «πέσουμε» στον έρωτα… οι Άγγλοι λένε: Fall in love! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά Κουλίστα μου! 🙂

  3. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Θα συμφωνήσω πως η ταινία είναι εξαιρετική. Και το τραγούδι αυτό τόσο αισθησιακό, θέλει όμως να έχεις και τον κατάλληλο παρτενέρ για να το χορέψεις!!
    Καλό βραδάκι μαγισσούλα μου να έχεις και ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!! 🙂

  4. Ο/Η thalassokrator λέει:

    χορεύοντας τον έρωτα…..τι όμορφο.Δεν ξερω τίποτα για την ταινία μόνο για τον τίτλο θα σχολιάσω οτι όποιος δεν εχει χορέψει ταγκό με τον έρωτα δεν εχει κάνει τίποτα στη ζωή του.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Προφανώς Τhalassokrator! 😉

      Είμαι σίγουρη πως έχεις ακούσει το rock συγκρότημα με τον Sting να τραγουδά το Roxanne, αν όχι αναζήτησε το!

      Καλό μας βραδάκι, εξαιρετικά καλοκαιρινό! 🙂

  5. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Μεγάλο θέμα σε μένα οι ταινίες..εδώ και μερικά χρόνια δεν έχω καταφέρει να δω κάποια από την αρχή μέχρι το τέλος χωρίς να κοιμηθώ αλλά λιώνω με τις ώρες στο Utube βλέποντας βιντεο με χορό. Ειδικά τάνγκο που δυστυχώς δεν ξέρω να χορεύω. Παρόλα αυτά όμως, τόσα χρόνια που είμαι πάνω στο σανίδι παρατήρησα ότι θα να χορέψει ένα ζευγάρι θα πρέπει να είναι πραγματικά ερωτευμένο πάνω στη σκηνή. Δεν αναφέρομαι στην πραγματική τους σκηνή αλλά σε διάσταση χορευτικής παράστασης. Θα πρέπει εκείνος να γοητεύει εκείνη κι εκείνη να εμπνέει εκείνον.

    Για να ξαναδώ άλλη μία φορά το βίντεο…:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπορείς να κατεβάσεις Αντριάνα και όλη την ταινία και να κοιμηθείς άνετα στο κρεβατάκι σου! (αν σε πάρει ο ύπνος! χαχα! 🙂

      Οι καλοί ηθοποιοί και οι καλοί χορευτές ξέρουν να χορεύουν τον έρωτα… εμείς;

      ΑΦιλάκια και καλό Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  6. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Να χορέψουμε τον έρωτα; Ναι. Μα θα πρέπει να συμβιβαστούμε με κάτι πολύ λιγότερο…
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μήπως να αφεθούμε στον έρωτα… με επίγνωση, γνωρίζοντας πως ο έρωτας έχει ημερομηνία λήξης και πως πάνω απ’ όλα δεν είναι Αγάπη;

      Στην ανάρτηση σου γράφεις, (παίζοντας τα 7 δεν):
      «Δεν μου αρέσουν οι απόλυτες δυαδικές σχέσεις. Θεωρώ ότι είναι σχέσεις του αμοιβαίου αποκλεισμού των άλλων, Meditario mortis ( προετοιμασία θανάτου)».
      Μήπως αυτό είναι και ο έρωτας όταν εκείνος σε χορεύει;

      ΑΦιλιά χαμογελαστά! 🙂

  7. Ο/Η φεγγαρένια λέει:

    μα γιατι μολις διαβασα τον τιτλο μουρθε στο νου το dance me to the end of love ισως γιατι το ειδα στο συγκεκριμενο blog

    εχω λοιπόν να σχολιασω τα εξής

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Φεγγαρένια μου… το υπέροχο αυτό τραγούδι, δεν το άκουσες μόνο στο δικό μου blog… αλλά στου Παραμυθοσυντρόφου μου… και είναι αυτό που λένε, «Το τραγούδι μας»… σε κάποια γενέθλια μου είχε πάει σ’ ένα στούντιο και είχε ηχογραφήσει και τραγουδήσει ο ίδιος αυτό το τραγούδι… απίστευτο δώρο! 😉
      Από τότε χορεύουμε των έρωτα… ποικιλοτρόπως, χιχι!

      ΑΦιλάκια και ευχαριστώ που μου το θύμισες! 🙂

  8. Ο/Η AnD λέει:

    Yπέροχος χορός το τανγκό… Έχεις δίκιο, πάντα μαγνητίζει το βλέμμα μας ο συγκεκριμένος χορός, το πάθος, η ένταση, η κίνηση, όσα το μυαλό φαντάζεται, παραδινόμαστε…
    Νομίζω οτι ο μικρός σκανδαλιάρης θεός μας χορεύει συνέχεια για να μας μάθει να χορεύουμε. Όταν πια μάθουμε καλά τα βήματα, όταν μπορέσουμε να αφεθούμε στο ρυθμό, τότε μπορούμε να τον χορέψουμε εμείς.

    Καλή Κυριακή!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μαθαίνεται ο χορός… φτάνει να μη φοβηθούμε να αφεθούμε στον ρυθμό του! 😉

    Να περνάς όμορφα, χορεύοντας όποιο χορό σου δίνει χαρά!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά! 🙂

  10. Είμαι κι εγώ από αυτούς που απόλαυσαν την ταινία, Μαγισσούλα μου. Νομίζω όμως ότι το πιο ελκυστικό της στοιχείο, πέρα από τις φαντασμαγορικές χορευτικές σκηνές, είναι ότι αξιοποιούσε μια σειρά τραγουδιών της εποχής του Roxanne των Police, άρα κάποια ηλικιακή μερίδα του κοινού ήταν πιο «ευάλωτη».
    Όσο για το tango (που στα λατινικά σημαίνει «αγγίζω» και το ίδιο φαντάζομαι και στις λατινογενείς γλώσσες), στην πατρίδα του την Αργεντινή ήταν χορός λαϊκός, για να μην πω των καταγωγίων. Στην εποχή που οι γονείς μου ήταν νέοι -δεκαετία ’50-, χόρευαν στην παρέα τους όλους τους «ευρωπαϊκούς» χορούς με όποιον/όποιαν τους έκανε κέφι. Ειδικά όμως το tango το χόρευαν ο καθένας αποκλειστικά και μόνο με το ταίρι του! Αυτά για τον ερωτισμό αυτού του χορού.
    Όπως συνήθως, εξαιρετική η επιλογή του θέματος!!!
    Πολλά πολλά ΑΦ

    • Ο/Η Margo λέει:

      Υπατία μας θα θέλαμε σας παρακαλώ πολύ μία ανάρτηση για το tango 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Υπατία, είχα στ’ αυτιά μου το Roxanne των Police και ειδικά γιατί το τραγουδά ο Sting στα νιάτα του, αλλά klik μου έκανε το Roxanne που τραγουδά ο Ewan με πάθος στη συγκεκριμένη ταινία, φαίνεται πως έχουμε διαμορφωθεί πια με τέτοιο τρόπο που συνδυάζουμε τα τραγούδια με κάποιες εικόνες, αναμνήσεις ή με ταινίες… ειδικά το ταγκό που είναι από τους πιο αισθησιακούς χορούς, το συνδέουμε πιο εύκολα με ταινίες όπου γνωστοί ηθοποιοί τον χορεύουν φυσικά τέλεια (Μαντέρας, Αλ Πατσίνο κλπ!).
      Και ακόμα και τώρα αν ήξερα να τον χορέψω, μόνο με το ταίρι μου θα τον χόρευα! 😉

      Τώρα ξέρεις (!) τι μένει να κάνεις; Να «υπακούσεις» στη παράκληση της Margo και να μας χαρίσεις από αυτές τις τρυφερές και νοσταλγικές σου αναρτήσεις με θέμα: Το tango!

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά και να έχεις μια όμορφη βδομάδα! 🙂

  11. Ο/Η xristin λέει:

    Ας θυμηθούμε και το απίστευτα ερωτικό αργεντίνικο ταγκό του «τυφλού» Al Pacino στην ταινία» Άρωμα γυναίκας».
    Ο ερωτισμός που εκπέμπει,η έκφραση του και οι κινήσεις του έχουν μείνει στην ιστορία του cinema.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σήμερα συνόδευσα τον Παραμυθοσύντροφο στον οφθαλμίατρο για μια ειδική εξέταση που δεν του επέτρεπε στη συνέχεια να οδηγήσει και περιμένοντας ξεφύλλιζα αυτά τα ¨»γυναικεία» περιοδικά, όπου έπεσα πάνω σ’ ένα τεράστιο τίτλο που έγραφε: ΕΡΩΤΕΥΤΕΊΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΌΜΑΣΤΕ!!!

      ΑΦιλάκιαααααααααααααααααααααα! 🙂

  12. «Love Is A Burning Thing
    And It Makes A Fiery Ring
    Bound By Wild Desire
    I Fell Into A Ring Of Fire»
    είναι οι στίχοι από ένα τραγούδι που μου αρέσει και ταιριάζουν με το θέμα μας …
    και τί να πει κανείς για τους παρακάτω -ξεχειλίζοντας έρωτα-στίχους…
    «Ξέρετε, το ν’ αγαπάς σημαίνει να είσαι ελεύθερος· και οι δύο να είναι ελεύθεροι. Όπου υπάρχει πιθανότητα να υποφέρεις, όπου υπάρχει πιθανότητα πόνου στην αγάπη, δεν είναι αγάπη, είναι απλώς μια λεπτή μορφή ιδιοκτησίας, κτητικότητας. (…) Κι έτσι καθετί που κάνεις χωριστά, ανεξάρτητα από τον άλλον, είναι φυσικό να δημιουργεί ταραχή, πόνο και δυστυχία· και ο ένας πρέπει να καταπιέσει αυτά που πραγματικά νιώθει προκειμένου να προσαρμόσει τον εαυτό του με τον άλλον. Με άλλα λόγια, αυτή η συνεχής απώθηση παρορμήσεων που φέρνει αυτή η λεγόμενη αγάπη, καταστρέφει και τους δύο. Σ’ αυτού του είδους την «αγάπη», δεν υπάρχει ελευθερία· είναι απλώς μία λεπτής μορφής σκλαβιά…». 4η Ομιλία, ΄Οχαϊ, 1934.

    «Η ερωτική πράξη παίζει έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στη ζωή μας γιατί ίσως είναι η μοναδική βαθιά και από πρώτο χέρι εμπειρία που έχουμε. Διανοητικά και συναισθηματικά, προσαρμοζόμαστε, μιμούμαστε, ακολουθούμε, υπακούμε. Υπάρχει πόνος και σύγκρουση σε όλες τις σχέσεις μας εκτός από τη σχέση που υπάρχει στη διάρκεια της ερωτικής πράξης. Καθώς αυτή η πράξη είναι τόσο διαφορετική και όμορφη εθιζόμαστε σ’ αυτήν κι έτσι αναποδογυρίζει και γίνεται σκλαβιά. Κι η σκλαβιά είναι εκείνη ακριβώς η απαίτηση για συνεχή επανάληψή της…». «Η Αναγκαιότητα της Αλλαγής». Κεφ. 15

    «Από αγάπη τι μπορείς να ξέρεις
    αν απ’ του έρωτα το δίχτυ
    δεν έχεις την απελευθέρωση αναζητήσει;»
    ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ ΚΑI ΠΟIΗΜΑΤΑ

    Καλή εβδομάδα,φιλί!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και μόνο όσοι έχουν «πιαστεί» απ’ του έρωτα το δίχτυ,
      την απελευθέρωση θα αναζητήσουν….
      Χμ! σίγουρα, αλλά δεν είναι καθόλου σίγουρο πως στη συνέχεια την Αγάπη θα γνωρίσουν! 😉

      Ευχαριστώ Νεράιδο μου για το κείμενο του Κρισναμούρτι!

      Καλή βδομάδα με πολλά ΑΦ! 🙂

  13. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ, καλησπέρα…

    δεν έχω δει την ταινία ακόμη… φυσικά και πρόκειται να την δώ, τώρα που μας την συνέστησες… Θεωρώ το τάνγκο πραγματικά ερωτικό χορό, όπως πολλοί άλλοι χοροί είναι ερωτικοί, όμως εμπεριέχει έναν αισθησιασμό, ένα άρωμα καπνού και μια υποψία θλίψης, ένα δλδ κοκτέιλ ερωτικών γεύσεων που με καλύπτει απόλυτα… Θα έλεγα ότι το μόνο που λείπει είναι ένα καλό φυμέ βαθυκόκκινο κρασί… Σε ότι αφορά τις χορευτικές μου επιδόσεις θα έλεγα ότι είναι κάκιστες, όμως διόλου αυτό δεν με αποθαρρύνει να προσπαθήσω να χορέψω και να αισθανθώ την ομαδικότητα της αίσθησης ή τη δυαδικότητα όπου αυτή απαιτείται. Μου αρέσουν οι ακομπλεξάριστοι(ες) και όχι οι φιγουρατζήδες… εν τούτοις ο χορός από τη φύση του εμπεριέχει την επίδειξη…
    Η φωτογραφία από το Moulin Rouge, μου έφερε στο νου, την plage blanche και την boulevard de clichy με αυτήν την περίεργη συνύπαρξη του decadence, της αναζήτησης και του parisien κλίματος εκείνης της συγκεκριμένης περιοχής.

    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ!
    καλή εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να την δεις την ταινία ΑΦΣ, θα σου αρέσει είμαι σίγουρη… μυρίζει Παρίσι, ερωτισμό, κόκκινο κρασάκι και gitanes…αχ! 😉
      Και μένα αυτή η μεριά του Παρισιού μου φαίνεται πολύ τουριστική και δεν ήταν από τα
      μέρη που μου άρεσε να βρίσκομαι!

      ΑΦΣ, από την ΑΦΣ!
      ΑΦιλιά! 🙂

  14. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου εξαιρετική επιλογή! Δεν έχω δει την ταινία αλλά θα την ψάξω..
    Μια ανάλογη ατμόσφαιρα tango που είχα δει σχετικά μικρή και δεν θα ξεχάσω, είναι η Carmen σε ταινία όμως όχι opera. Με αφορμή την ανάρτησή σου θα ψάξω και αυτή 🙂

    Καλή βδομάδα να έχουμε!
    ΑΦάκια

  15. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Η ταινία οφείλω να ομολογήσω πως δεν είναι του γούστου μου, αλλά ο χορός είναι. Μεγάλη κουβέντα άνοιξες με τον χορό. Νομίζω πως είναι η απόλυτη εξωτερίκευση των αισθημάτων του ανθρώπου, ειδικά κάποιοι ξεχωριστοί χοροί όπως το ταγκό. Ή το ζεϊμπέκικο, αλλά δε θα μιλήσω γι’ αυτό τώρα γιατί θα ξεφύγω από το πνεύμα της ανάρτησής σου. Πράγματι, στο ταγκό μπορεί να κανείς να δει να ξεχύνονται μέσα από τα κορμιά των χορευτών απίστευτες ποσότητες αισθημάτων, συναισθημάτων αλλά κυρίως έρωτα. Κι αν ο σύντροφός σου σου έχει τραγουδήσει το dance me to the end of love τότε τι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς; …

    Την καλημέρα μου και πολλά ΑΦιλιά 🙂

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εσύ μη ξεχνάς πως έχεις γράψει υπέροχη μουσική στην αγαπημένη σου! 😉
    (Η μουσική σου βρίσκεται στην επιφάνεια εργασίας μου)…

    ΑΦιλιά και καλό μας βράδυ! 🙂

    • Ο/Η Τελευταίος λέει:

      Με τιμά πως έχεις τη μουσική μου στην επιφάνεια εργασίας σου 🙂 Αν ποτέ γράψω κάτι καινούριο θα είσαι η πρώτη που θα το ακούσει.

      Την καλημέρα μου και πολλά ΑΦιλιά καλή μου μαμ-μάγισσα!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Χαχα! Κώστα και να σκεφτείς πως δεν ξέρω ούτε που έχω βάλει το CD του Παραμυθά… τώρα όμως μια και βρισκόμαστε σε χορευτική φάση θα το βάλω και αυτό στην επιφάνεια εργασίας όπου του αρμόζει! 😉
        Να γράψεις πάλι μουσική για να χαρεί πρώτα απ’ όλα η αγαπημένη σου σύντροφος!

        ΑΦιλιά με την καλημέρα μου! 🙂

  17. Ο/Η χρηχα λέει:

    Προσωπικά προτιμώ την Ρωξάνη του Sting…

    Αλλά το τάνγκο είναι τάγκο…..και μια και δεν μπορώ να το χορέψω , λατρεύω όταν το βλέπω να χορεύεται, είτε ζωντανά είτε όχι…..

    Καλησπέρα σας…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τον… φυσικά ένας καλός dj (του διαδικτύου) τον Sting θα προτιμήσει! 😉

      Προσωπικά μου αρέσει ο Stng σαν μουσικός και σαν προσωπικότητα… αλλά σ’ αυτό το τραγούδι και (με τέτοια παθιασμένα λόγια!) το Roxanne του Sting δεν βγάζει ερωτισμό…που είναι το ζητούμενο για να απολαύσουν ένα αισθησιακό tango όσοι δεν ξέρουν να το χορεύουν!

      Καλημέρα σας…

  18. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Σε φαντάζομαι να λικνίζεσαι και να αφήνεσαι στην αγκαλιά του καβαλιέρου σου, και το μαγικό σου καπέλο να στροβιλίζεται κι αυτό…Τάνγκο, ο χορός των απανταχού μαγισσών!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! Παναγιώτα μου…πολύ θα μου άρεσε να (την) έβλεπα να λικνίζεται σε κινούμενο σχέδιο φυσικά που θα είχα η ίδια ζωγραφίσει…
    Α! και παρεμπίπτοντος αυτό τον καιρό η EΡΤ 1 στις 1.30 κάθε μέρα ξαναπαίζει τους Παραμυθάδες (αυτό αν δεν τους έχουν δει τα κοριτσάκια σου!) αλλιώς υπάρχουν όλα τα επεισόδια στο http://www.paramithas.tv

    ΑΦιλάκια μανούλα μιας νέας και δύσκολης εποχής! 🙂

  20. Ο/Η melita λέει:

    Την έχω δει την ταινία μαγισσούλα μου και είναι εξαιρετική.
    Όσο για το tango τι να πω ….από τους πιο αισθησιακούς και ερωτικούς χορούς. Ήδη όταν ακούσεις τις πρώτες νότες από τη μουσική , κλείνεις τα μάτια και νιώθεις τη φωτιά που αρχίζει να σε καίει και σε παρασύρει να χορέψεις!
    Νομίζω η πιο γνωστή σκηνή από το άρωμα γυναίκας , με τον Αλ Πατσίνο, είναι η πιο χαρακτηριστική , τι λες και εσύ;

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Συμφωνώ Melita, και ευχαριστώ για το tango!
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια! 🙂

  22. Ο/Η Poseginamana λέει:

    Ο έρωτας δεν θα σταματήσει ποτέ να μας χορεύει στο ταψί…όσο καλά κι αν μάθουμε να χορεύουμε ταγκό! Ίσα ίσα το ταγκό τον φουντώνει περισσότερο…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπα; και ποιός το λέει αυτό; χαχαχα! 🙂
      Τον έρωτα τον ζούμε ξέροντας:
      1) Πως έχει τέλος… (συνήθως οδυνηρό)
      2) Πως δεν είναι αγάπη…
      3) Γνωρίζοντας τα δυο παραπάνω… εμείς τον χορεύουμε με όλο μας το πάθος (ή φούντωμα!)…αλλά συνειδητά…τεράστια διαφορά! 😉

      ΑΦιλιά και καλώς την τρυφερή μανούλα!

  23. Ακούω την μουσική και έχω ανατριχιάσει! Όχι δεν έχω την ταινία! Αλλά έχω χορέψει τάγκο. Και ξέρω ένα πράγμα. Δεν είναι χορός. Είναι ερωτική συνομιλία κορμιών με τρίτο την μουσική. Δεν θέλω να περιγράψω τώρα πως ένιωθα όταν χόρευα με μια παρτενέρ που καταλάβαινε. Γιατί σε τούτο τον χορό δεν υπάρχουν τυπικότητες.
    Με έχει τρελαίνει η μουσική. Είμαι και συναχωμένος και τρέχουν τα μάτια μου. Από το συνάχι είναι όμως;
    Σε ευχαριστώ για τις υπέροχες στιγμές που πέρασα εδώ μέσα.

  24. Μικρή διόρθωση: Εννοώ :»δεν έχω δει την ταινία»

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να τη δεις την ταινία Χριστόφορε!
    Και μένα αυτό το τραγούδι με συγκλονίζει!
    Φαίνεται πως «εμείς» μιας άλλης γενιάς έχουμε ζήσει αυτό το ερωτικό πάθος που βγάζει και το tango (το έχουμε ζήσει και από τους γονείς μας) … και είναι προφανές πως η νεότερη γενιά εκ των πραγμάτων δεν θα γνωρίσει…
    ΑΦιλιά !

  26. Πες μου σε παρακαλώ αλήθεια ο teleftaios γράφει και μουσική; Είναι φοβερός τύπος!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τρομερή μουσική… ερωτική (στη γυναίκα του!), κινηματογραφική για το κοινό του (εμείς!)
      και λοιπά… Ζήτησε του να σου την στείλει και είμαι σίγουρη πως δεν θα σου το αρνηθεί! 😉
      Καλό βραδάκι Χριστόφορε μου! 🙂

  27. Ο/Η Γιώτα λέει:

    Αχ τι καλά και έρχεται Σαββατοκύριακο και ήθελα μια πρόταση για ταινία……Καλώς σας βρίσκω,

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την γλυκιά μανούλα!
      Μου αρέσει που μ’ επισκέπτονται μανούλες που εκπέμπουν θετικά! 😉
      Εύχομαι να απολαύσεις την ταινία με τον σύντροφο σου φυσικά!

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα όμορφο οικογενειακό Σ/Κ! 🙂

  28. Μας χορεύει στο… ταψί Μαγισσούλα μου… Αυτή όως είναι και η γοητεία του θαρρώ…

Σχολιάστε

