Ίσως, Oh…

Νοέμβρης μήνας αποφάσεων… και δράσης, ίσως..

Φτάσαμε στα μέσα του μήνα και τίποτα δεν φαίνεται να έρχεται να μας ανακουφίσει, ίσως γιατί περιμένουμε να έρθει κάτι απ΄έξω…

Στην απαλή φωνή της Azure Ray σταματώ και στ΄ όμορφο της στοίχο… ίσως γιατί  αισθάνομαι πως ένα τρυφερό τραγούδι μπορεί να γλυκάνει την καρδιά μας…

.

.

(μεταφράζω σκόρπια μερικούς στοίχους)

ΝΟΕΜΒΡΗΣ

«Έτσι, περιμένω να τελειώσει αυτή η δοκιμασία, (test)…
Έτσι που φωτεινότερες μέρες να μπορέσουν να μας έρθουν πάλι.
Θα είμαι μόνη αλλά ίσως πιο ξένοιαστη,
όπως ένας χαρταετός που αιωρείται ενάλαφρα…

Φοβόμουν να μείνω μόνη,
αλλά τώρα φοβάμαι πως μάλλον έτσι θα θελα νάμαι…

Όλα αυτά τα πρόσωπα,
και κανένα ίδιο.
Πώς μπορούν να υπάρχουν τόσες προσωπικότητες;
Τόσα πολλά άψυχα άδεια χέρια…
Τόσες πολλές καρδιές σε αναζήτηση.
Και τώρα η θλίψη, μου φαίνεται τόσο μακρινή,
μέχρι που με παρέσυραν τ’ αστροπελέκια πόνου,
αλλά τα σβήνω και τα διώχνω μακριά,
μέχρι που αυτές οι βροχερές μέρες τ’ ανάγκασαν να μείνουν…

…………

Οh…

Δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω,
είμαστε μόνοι…

Αλλά θα δώσω μια ακόμα ευκαιρία (shot)
και θα το βρω μέσα μου
θα το βρω μέσα μου…
turuturuturuuutu.

Oh… ίσως.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

43 Responses to Ίσως, Oh…

  1. Ο/Η agselena λέει:

    Τι ωραίοι στίχοι!!! Σαν ποίηση!!! Κι η φωνή αυτής της κοπέλας τόσο μελαγχολική αλλά τόσο ταιριαστή!!! Μαγισσούλα μου πρώτη φορά το ακούω και σε ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό!!! ΠΑΦφεγγαρόσκονης 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι ποίηση Selenaki! και σαν ποίηση οφειλή να είναι μελαγχολική… ούτε κι εγώ την είχα ξανακούσει, τυχαία έπεσα πάνω της, τελευταία όλες οι αναρτήσεις μου έχουν κάτι το τυχαίο! 😉

      ΑΦιλάκια καρδιάς πάντα! 🙂

  2. Ο/Η Mika λέει:

    Καλημέρα μαγισσούλα μου! Ομορφο τραγούδι! Και όντως οταν περιμένεις να σου έρθει η βοήθεια απο έξω και οχι απο μέσα…δεν βελτιώνονται τα πράγματα. Αυτο ισχύει σε πολλές περιπτώσεις!
    φιλια πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σε όλες τις περιπτώσεις Mika μου, το μέσα ορίζει το έξω… και η αλλαγή από μέσα ξεκινάει, τώρα που φτάνει και αν φτάνει είναι μια άλλη πικραμένη ιστορία! 😉

      Στο εντωμεταξύ πολλά ΑΦιλάκια! :)))

  3. Ο/Η Νίκος Πιλάβιος λέει:

    Μμμ… Τελικά επειδή μου μοιάζει εντυπωσιακή η σχέση του κομματιού του Κρισναμούρτι που μετέφραζα μόλις πριν λίγο με αυτά που λέγονται στο τραγούδι, (ίσως κάνω λάθος), λέω να πάω να ανεβάσω αυτό το κομμάτι του Κ στο μπλογκ μου. Φιλί στη … σύζυγο, αλλά και σε όλους.

  4. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Μέσα μας. Πού αλλού; Η δύναμη έρχεται -ή δεν έρχεται, από μέσα.
    Την καλημέρα μου γλυκιά Μαγισσούλα
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η δύναμη ή καλύτερα η ενέργεια, σίγουρα έρχεται από μέσα, όμως με πολλά πολλά αλλά και μήπως προϋπόθεση είναι να υπάρξει πρώτα εσωτερική τάξη;

      ΑΦιλάκια τρυφερή μου misagnosti! :))))))))))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ξαναδιαβάζα την απάντηση μου στο σχόλιο σου σήμερα (γιατί ήμουν εκτός δικτύου) και δεν καταλάβαινα τι ήθελα να σου πω (χαχα προφανώς λόγω εσωτερικής ακαταστασίας!)…»τεσπα» πάντως ένα είναι σίγουρο, όσο μέσα μας υπάρχει ακαταστασία η δύναμη- ενέργεια πάει χαμένη… 😉

  5. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ευχαριστούμε για το ωραίο τραγούδι!
    Καληνύχτα και ΑΦ! 🙂

  6. Ο/Η AnD λέει:

    Τι να πω γι’αυτή την ανάρτηση, γι’αυτό το τραγούδι…
    Θα το ακούσω ξανά κι ίσσως μετά ξανά…

  7. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    τόσο μελαγχολικό αλλά και τόσο όμορφο μαγισσούλα μου!
    υπέροχη ανάρτηση..
    σε φιλώ γλυκά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και σε μένα Νικολέτα αυτό το τραγούδι «ασκεί» μια γλυκιά μελαγχολία και το ακούω συνέχεια!
      Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και εύχομαι να έχουμε ένα εξ ίσου τρυφερό βράδυ! 🙂

  8. Ο/Η V λέει:

    Φοβεροί στίχοι!!! Μελαγχολικοι και αισιόδοξοι μαζί!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς όρισες V!
      Άργησα ν’ απαντήσω στο σχόλιο σου, γιατί περιπλανήθηκα πρώτα στο ιστολόγιο σου πολύ ευχάριστα, βρήκα επίσης πολλά κοινά και κοινούς φίλους! 😉
      Χαίρομαι που σου άρεσε το «πάντρεμα» αισιοδοξίας και μελαγχολίας!
      Επιστρέφω στο σπιτικό σου!

      Καλή μέρα να έχουμε! 🙂

  9. Πολύ όμορφο τραγούδι και με στίχο που μιλάει βαθιά μέσα μας…θυμήθηκα (λίγο πριν τελειώσει το τραγούδι) δυο ποστ στο μπλογκ του Π που αξίζει να θυμηθούμε.
    http://www.paramithas.gr/melaholia/
    http://www.paramithas.gr/lonlyness_and_aloness/
    Φιλιά πολλά,να είσαι καλά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και για τη μελαγχολία γύρισα και η ίδια πίσω Δημήτρη, τον Νοέμβρη του 2009 και πάλι κόλλησα στα τότε «μας» σχόλια! 😉

      https://ainafetst.wordpress.com/2009/11/04/sunset/

      Τι τραγούδια (στα σχόλια)… τι μελαγχολία και τότε, λες να αισθανόμασταν τι θα ακολουθούσε τις επόμενες χρονιές;… ίσως… Oh!
      Ευχαριστώ για τα links!

      Πολλά ΑΦ! νάμαστε καλά! 🙂

  10. Ο/Η melita λέει:

    Πολύ όμορφο τραγούδι αυτό που μας χάρισες μαγισσούλα μου!
    Επίτρεψέ μου να σου χαρίσω και εγώ ένα:

    Σου στέλνω την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ooh… yeah… Melita!
      Τίποτα δεν κρατά για πάντα… ευτυχώς!
      Γι αυτό χρειαζόμαστε να μένουμε πολλές φορές για λίγο μόνοι… (όπως λέει και το τραγούδι!) 😉

      Όμορφο τραγούδι και με καλό στοίχο!

      ΑΦιλάκια και καλό μας απογευματάκι! 🙂

  11. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Κρύβει μια ομορφιά η μελαγχολία μερικές φορές όπως στην περίπτωση αυτή με το εν λόγω τραγούδι.
    Ο Νοέμβρης εμένα μέχρι τώρα μου πάει άθλια μα θα βελτιωθεί το νιώθω! Και όλα θα πάνε καλά.
    Καλό βραδάκι γλυκιά μάγισσα Άιναφετς, αισιόδοξο και υπέροχο, γεμάτο όνειρα ταξιδιάρικα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Μαρίνα, αυτός ο μήνας ήταν για τους περισσότερους δύσκολος… όπου να είναι τελειώνει και όπως λέει και το τραγούδι που μου έστειλε η Melita, «τίποτα δεν κρατά για πάντα»! 😉

      ΑΦιλάκια ελαφρώς μελαγχολικά αλλά πάντα αισιόδοξα! :))))))))))))

  12. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου είναι πολύ όμορφο. Το ακούω τώρα που κάπως ησύχασε το σπίτι και εγώ μαζί του και με συντροφεύει ιδανικά ετούτη την αναγκαία μοναχική στιγμή 😉

    Πολλά πολλά αληθινά φιλάκια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Margo μου, την ξέρω αυτή την αίσθηση: «Τώρα που το σπίτι κάπως ησύχασε»…
      Οι στιγμές που μπορούν οι μητέρες να μένουν μόνες ακούγοντας λίγη μουσική είναι πολύτιμες και αληθινό βάλσαμο… από την άλλη μεριά σκέψου και αυτούς που αναζητούν τις φωνές παιδιών γιατί είναι μόνοι! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά, Α=Αληθινά και Φ=Φωτεινά! 🙂

  13. Ο/Η V λέει:

    Δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω,
    είμαστε μόνοι…
    Αλλά θα δώσω μια ακόμα ευκαιρία
    και θα το βρω μέσα μου
    θα το βρω μέσα μου…

    Πόσο αληθινό….!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με το σχόλιο του Δημήτρη πιο πάνω, γύρισα (αναγκαστικά) πίσω και ειλικρινά μπορεί η ζωή όλων μας τώρα να έχει δυσκολέψει, αλλά με ΤΙΠΟΤΑ πραγματικά δεν θα ήθελα να ξαναζούσα εκείνες τις χρονιές… «ίσως» γιατί προσωπικά περίμενα απ’ έξω κάποια ανακούφιση!
      Ας δώσουμε λοιπόν μια ακόμα ευκαιρία V! 🙂

  14. Ο/Η marron λέει:

    Άιναφετς, καλή μου, που όλα τα καταφέρνεις , με το ραβδάκι σου, δεν ξέρω αν είμαστε μόνοι.
    Πάντα θα ψάχνουμε και για άλλους, και να ξέρεις ότι εμείς είμαστε μαζί σου…
    ΑΦιλιά! Αισιόδοξα+Φθινοπωρινά φιλιά!

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Απαπαπα! Marron, αυτό που έγινε μαζί σου πριν 10 λεπτά… είναι όντος μαγικό…ή σίγουρα πολύ γοητευτικό… 😉
    Δεν ξέρω αν σου έχω γράψει πως είμαι εντελώς άσχετη με το blogging και έχω και την αντιπαθητική wordpress που δεν με ειδοποιεί για νέες αναρτήσεις φίλων μου, έτσι δεν ξέρω πότε οι φίλοι bloggers κάνουν αναρτήσεις, πρέπει να πηγαίνω σε παλιά τους σχόλια κλπ κλπ… έτσι που λες, έψαξα στα παλιά για να σε βρω… και αφού σε βρήκα ετοιμαζόμουν να σου αφήσω σχόλιο, όταν τσουπ! εμφανίστηκες!!!
    Αυτό κάτι δεν δείχνει;
    Δλδ, Είμαστε μόνοι, εν μέσω φίλων και οι πραγματικοί φίλοι εμφανίζονται στη ζωή μας μαγικά!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! (και πως να μην είναι!) 🙂

  16. Ο/Η χρηχα λέει:

    Γιατί οι Φθινοπωρινές βροχές σας φέρνουν μελαγχολία;
    Ε λοιπόν να ξέρετε ότι οι Φθινοπωρινές βροχούλες είναι μια ευλογία….για ρωτήστε κι εμάς τους αγρότες….οι Φθινοπωρινές βροχούλες είναι ήσυχες και ζουμερές και μας γεμίζουν χαρά….εκείνο που δεν αντέχουμε είναι οι καταιγίδες , που κάνουν ζημιές και οι πάγοι και τα χιόνια….αλλά μόλις θα πέσει κάπου χιόνι, αμέσως όλοι θα πούνε….ωωω τι ομορφιά….δεν θα σκεφτούνε ότι τα δενδράκια και τα φυτά υποφέρουν και αγωνίζονται να επιβιώσουν με τέτοιο κρύο….

    Αιρετικός όπως πάντα, και πάντα με την δική μου οπτική….
    το τραγούδι πανέμορφο, δεν την ήξερα την κοπέλα……

    Καλησπέρες….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εσείς βραδινός ως σωστός αγρότης κι εγώ πρωινή ως κάτι «περίπου»… χαχα! 😉
      Λοιπόν ως γνωστόν (!) ζω τα τελευταία 20 χρόνια σ’ ένα κτήμα σε 500μ, υψόμετρο, το χωριό απέχει αρκετά χιλιόμετρα από το κτήμα, έτσι έχω βρεθεί «πολλάκις» απομονωμένη και εντελώς μόνη μες τα χιόνια γι αρκετές βδομάδες, έτσι δηλώνω πως αντιπαθώ το χιόνι, επίσης ότι έχω φυτέψει δω πάνω, δεν παθαίνει τίποτα από το χιόνι, μαζί με μένα υποφέρουν όμως τα πουλιά γι αυτό και τα φροντίζω όπως μπορώ!
      Φέτος αποφάσισα πως δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να μελαγχολήσει, υπάρχουν και σχετικά links περί μελαγχολίας στα σχόλια του Δημήτρη!

      https://ainafetst.wordpress.com/2012/03/02/%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AE/

      Για να δούμε τι καιρό θα βγάλει αυτό το Link!
      Καλημέρες! 🙂

  17. Ο/Η me (maria) λέει:

    Δεν το είχα ξανακούσει και μου αρέσει πολύ!
    Όσο δίνουμε την ευκαιρία στον εαυτό μας να το βρει μέσα του υπάρχει ελπίδα!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Μαρία το «απρόβλεπτο» πόση χαρά μπορεί να δώσει, όταν φυσικά πρόκειται για ένα όμορφο τραγούδι που ακούμε για πρώτη φορά… έτσι αισθάνθηκα κι εγώ όταν έπεσα επάνω του, ψάχνοντας κάτι για Νοέμβρη!
    Ναι..όταν δίνουμε στον εαυτό μας ευκαιρίες, πολλά μπορούν να αλλάξουν! 😉

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά μ’ ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  19. Το ίσως είναι που πυροδοτεί την ελπίδα Μαγισσούλα μου!!! Δε πρέπει ποτέ να πάψουμε να ελπίζουμε!!! Και να χαμογελάμε!!! 🙂

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σωστός ο ΑΑΦΓιάννης!
    Μόνο που από μόνη της η ελπίδα δεν μπορεί να κάνει και πολλά… πρέπει και εμείς να θέλουμε να δώσουμε μια ευκαιρία στον εαυτό μας για να υπάρξει αλλαγή! 😉
    Το χαμόγελο είναι αυτό που σίγουρα έχει μια μαγική δύναμη!

    ΑΦιλιά και καλό μας Σαββατιάτικο απόγευμα! 🙂

  21. Ο/Η George Pavlidis λέει:

    Μακάρι όλα να πάνε καλά στο δεύτερο μισό του μήνα !
    Στο τραγούδι μου άρεσε η μετάφραση σου.

    Καλή σου εβδομάδα !

  22. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Θα συμφωνήσω με τους παραπάνω. Βγάζει μια μελαγχολία. . . κάτι το μοναχικό… όμως και κάτι το ήρεμο. . .
    Καλό βράδυ Αιναφετς κ καλή βδομάδα:)
    Φιλιά πολλά χχχ

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω Antriana, πως «συνόψισες» με τρις λέξεις την αίσθηση που αφήνει αυτό το τραγούδι:
    Μελαγχολία, μοναχικότητα και ηρεμία!

    ΑΦιλάκια και να έχεις ένα ήρεμο υπόλοιπο βδομάδας! 🙂

  24. Γλυκύτατο και σοφό…………

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μου αρέσει που και σε σένα άφησε την ίδια «αίσθηση» και θα το ξανακούσω! 😉

Σχολιάστε

