Ν’ αγαπάς…29 χρόνια!

2379484-couple-danse-un-tango-au-clair-de-lune

Ν΄αγαπάς τον άνδρα σου μετά από 28 χρόνια συμβίωσης και σήμερα να γιορτάζεις τα 29 χρόνια, (και αυτός να γιορτάζει τα 30!) μπορεί σε πολλούς να φαίνεται, ρομαντικό, όμορφο, τρομερό, πολύ ή λίγο, πάντως στην ίδια, μου φαίνονται λίγα… οι γονείς μου πέρσι γιόρτασαν 64 χρόνια γάμου τους… χαχα!
Και φυσικά σημασία δεν έχουν πόσα είναι τα χρόνια ούτε «πώς» πέρασαν αυτά, αλλά το «τώρα» της σχέσης…

Αναρωτήθηκα τι είναι αυτό που μπορεί να «κάνει» μια σχέση αρμονική και το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο νου είναι η καθημερινότητα, τα απλά καθημερινά πράγματα,  τα κοινά γούστα, στο πώς βλέπουν και αντιμετωπίζουν δυο σύντροφοι τη ζωή γενικά και πάνω απ’ όλα η φροντίδα, ο σεβασμός, η κατανόηση και η καλοσύνη μεταξύ τους.

Προσωπικά δεν θα μπορούσα να συμβιώσω με κάποιον ποδοσφαιρόφιλο ή μπουζουκόφιλο ή που η διασκέδαση του είναι να το γλεντάει με τους φίλους του ή να έχει εντελώς αντίθετη πολιτική τοποθέτηση από μένα ή να ενδιαφέρεται πιο πολύ για το χρήμα παρά για τη ψυχολογική υγεία της σχέσης μας και πάνω απ’ όλα να μπορεί και να θέλει να συζητήσει και ν’ αντιμετωπίσει χωρίς φόβο οποιαδήποτε κρίση μπορεί να προκύψει στη σχέση.
Με δυο απλά λόγια, να κοιτάζουν και οι δυο στην ίδια κατεύθυνση…

Θυμήθηκα πως απ’ όλα τα δώρα-αφιερώσεις που μου είχε κάνει ο σύντροφος μου, με άγγιξε πιο πολύ ένα τραγούδι που ηχογράφησε και μου τραγούδησε ο ίδιος πριν από μερικά χρόνια και εδώ μπορείτε να το ακούσετε ή όσοι δεν το έχουν ακούσει να το ακούσουν ξανά!

.

Το τραγούδι «Dance me to the end of Love» του Leonard Cohen που μου τραγούδησε ο άντρας μου, υπήρξε αυτό που λένε το «τραγούδι μας», και ακούγοντας το ξανά μου έδωσε την αίσθηση πως η συμβίωση μπορεί να μοιάζει και μ’ ένα χορό…
Μήπως τριάντα χρόνια συμβίωσης δεν μοιάζουν με τα βήματα ενός χορού;
Βήματα δισταχτικά, προσεχτικά, πότε εύκολα, πότε μπερδεμένα, πότε δύσκολα, πότε ασύγχρονα… και μήπως η αρμονία στα βήματα ανάμεσα σ’ ένα ζευγάρι βασίζεται στην βαθύτερη επικοινωνία τους;

Και αν σας διασκεδάζουν οι ερωτικές ιστορίες συμπτώσεων…  Χμ…   διαβάστε πως συναντηθήκαμε!

Η ανάρτηση «Ν΄αγαπάς»
Συνεχίζετε…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

43 Responses to Ν’ αγαπάς…29 χρόνια!

  1. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Μαγισσούλα μου, χρόνια σας πολλά-πολλά, με υγεία κι ευτυχία!
    Η κατεύθυνση μπορεί να είναι ένας μπούσουλας, είναι όμως ακριβώς μόνο ένας μπούσουλας.
    Για τις ισορροπίες χρειάζονται δύο ικανοί άνθρωποι. Τίποτε λιγότερο.
    (Το λινκ «Χμ! εδώ» διόρθωσέ το, δε λειτουργεί.)
    Φιλιά πολλά και στους δυο σας!
    :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο πρώτος που μου αφήνει σχόλιο (μια και το «παίζω» μαγισσούλα) σημαίνει πολλά και εσύ εκτός από τις ευχές σου, μ’ ενημέρωσες και για το link που διόρθωσα! 😉
      Γι αυτό και οι ευχαριστίες μου είναι διπλές!

      ΑΦιλάκια πολύ χαρούμενα! 🙂

  2. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Τι υπέροχο, μα τι υπέροχο. Νομίζω πως όσα χρόνια και αν βιώσεις μια σχέση γεμάτη αρμονία και αγάπη δεν θα είναι αρκετά. Να είστε πάντα υγιείς για να αγαπάτε και να συντροφεύετε ο ένας τον άλλον!! 🙂 Αυτό ευχήθηκα το καλοκαίρι στους γονείς μου που έκλεισαν 29 χρόνια γάμου και το ίδιο εύχομαι και σε εσάς. Ευτυχισμένη επέτειο λοιπόν μαγισσούλα μου και ελπίζω να περάσετε όμορφα σήμερα. Φιλάκια πολλά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ γλυκιά μου Μαρίνα!
      Και εσύ μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνουν 29 χρόνια γάμου, αφού κοντά σου έχεις το ωραιότερο ζωντανό παράδειγμα… και εσύ να τους χαίρεσαι!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και πάντα μάκια! 🙂

  3. Ο/Η Levina λέει:

    Εύχομαι ολόψυχα να γιορτάσετε πολλά πολλά χρόνια ακόμα μαζί, εφευρίσκοντας συνεχώς καινούργια βήματα σε αυτόν τον τρυφερό χορό !!
    Αυτά τα βήματα που τα περιγράφεις τόσο σωστά δύσκολα, εύκολα, δισταχτικά, παράταιρα, ασυγχρόνιστα μα και πάλι συγχρονισμένα , αρμονικά!!!
    Σας φιλώ και τους δυο σας
    Να είστε καλά
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σ’ ευχαριστώ Εύη για τις ευχές σου!
      Επίπονος χορός, ο χορός της συμβίωσης και πάνω από τα βήματα του χορού πρέπει να υπάρχει η εσωτερική διάθεση στο ζευγάρι να χορέψουν μαζί και ας πατά το πόδι ο ένας του αλλουνού καμιά φορά… είναι και αυτό μέρος του χορού! 😉

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά και να σε προσέχεις! 🙂

  4. Παράθεμα: Ο Παραμυθάς » Blog Archive » 30 χρόνια

  5. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι να μην χάσετε ποτέ το βήμα γι αυτό το χορό…
    Είναι ένα από τα πιο όμορφα τραγούδια,και ομολογώ οτι αν δεν το ανέφερες οτι είναι η φωνή του παραμυθά,δεν θα πήγαινε στο μυαλό μου..εκπληκτικό!και κατά την γνώμη μου μοναδικό δώρο…σαν την αγάπη σας υποθέτω!
    Εύχομαι να γιορτάσετε πολλές όμορφες στιγμές ακόμη,να αγαπάτε και να προσέχετε ο ένας τον άλλον…Εύχομαι υγεία και αγάπη..να είσαι καλά κι εσύ και η οικογένεια σου!
    μοναδικός ο παραμυθάς στο κομμάτι,το είπα?!!Ωωω με μάγεψε!πόσο τρυφερό…
    σας φιλώ γλυκά και τους δυο,να περάσετε όμορφα στην επέτειο σας! 😀

  6. Ο/Η me (maria) λέει:

    Εύχομαι να γιορτάζετε για πολλά πολλά πολλά χρόνια!!!
    Άκουσα το τραγούδι, διάβασα πως γνωριστήκατε και φεύγω συγκινημένη…να είστε πάντα καλά..να χαίρεστε ο ένας τον άλλον και τα παιδιά σας!!
    Φιλιά!!

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Νικολέτα μου που σου άρεσε το πώς μου τραγούδησε ο Νίκος το τραγούδι… αλλά και εγώ νομίζω πως όντος το τραγούδησε πολύ καλά!
    Ευχαριστώ για τις ευχές και κι εγώ θέλω να σου ευχηθώ με τη σειρά μου ότι καλύτερο στη ζωή σου, όχι μελλοντικά αλλά ΤΩΡΑ! 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και πολύ πολύ σύντομα θα τα πούμε από κοντά! 🙂

  8. Ο/Η AnD λέει:

    Ε ναι!
    Έβλεπα οτι ο Παραμυθάς γιορτάζει 30 χρόνια κι απόρησα. Αφού διαβάσω το Χμ θα πάω να δω πώς μετράει εκείνος το χρόνο. Πάντως μια χαρά τα έχει βολέψει, με τα δικά του μαθηματικά έχει ένα χρόνο επιπλέον γιορτινής ατμόσφαιρας στην καρδιά του.
    Ναι, σαν χορός είναι ο έρωτας. Τανγκό θα έλεγα αλλά ο καθένας στο ρυθμό του χορεύει. Με το κάθε ζευγάρι να έχει ή και να φτιάχνει το δικό του ρυθμό.
    Ελπίζω να είστε πάντα αγαπημένοι, ξέρω διαβάζοντάς σας οτι είστε και οι δύο πολύ δυνατοί και αισιόδοξοι άνθρωποι. Ουφ, αυτό το αισιόδοξος το έχουμε κάνει να ακούγεται κάπως περίεργα… Αυτή είναι όμως κατά τη γνώμη μου η στάση ζωής που ανοίγει το δρόμο μπροστά. Η αίσθηση οτι θα τα καταφέρεις γιατί μόνο όμορφα πράγματα μπορείς να συναντήσεις, όπως και να μοιάζουν αρχικά.

    Καλημέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Andoula, για φαντάσου ο ένας να χορεύει ταγκό και ο άλλος ροκ;
      Προφανώς εμείς οι δυο σαν ήρωες και παραμυθιών έχουμε συγχρονιστεί στο ίδιο χορό της συμβίωσης!
      Ο Παραμυθάς αδυνατεί από τη φύση του να μετρήσει συμβατικά, έτσι πέρσι ήταν άλλα τα χρόνια συμβίωσης και άλλα φέτος!
      Οι σχέσεις θέλουν φροντίδα και συνήθως η γυναίκα κρατά τα «ινία» της σχέσης…

      ΑΦιλάκια και ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές! 🙂

  9. Ο/Η Astero λέει:

    Loipon magissoula esi giortazeis 29 xronia sxesis ki ego simera xorisa…
    Periergi pou einai i zoi.
    Alla mou ekane kalo to keimeno sou. Giati telika den eixa ola afta pou perigrafeis…

    Efxomai kai stous dio sas alla tosa xronia eftixias, na mas thimizete ti simainei n’agapas kai na s’agapoun pragmatika.

    (signomi gia ta greeklish, eimai sti douleia kai den boro na grapso ellinika)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι θέλεις να μου πεις Astero μου;
      Πως σήμερα χώρισες το ξανθό αγόρι; 😦
      Είμαι σίγουρη όμως πως για να πάρεις αυτή την απόφαση, ο «χορός» σας δεν θα ήταν αρμονικός…

      Ευχαριστώ καλή μου Αστέρω και εγώ από την μεριά μου σου εύχομαι να συναντήσεις ότι επιθυμεί η καρδιά σου! 🙂

  10. Ο/Η lefti λέει:

    Aχ…Μαγισσούλα μου με συγκίνησες τόσο…
    Εύχομαι μέσα απ’ τη καρδιά μου να είστε πάντα καλά, αγαπημένοι, να προσέχετε ο ένας τον άλλον και να γεράσετε μαζί!!!
    Πολλά πολλά φιλιά και στους δυό σας και να περάσετε όμορφα σήμερα!!! αλλά και κάθε μέρα!!!:))

  11. Ένα γλυκό φιλί για εσένα και ένα για τον Π!
    Να είστε καλά.
    Σας αγαπάμε.

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αυτό που βλέπω τώρα lefti, είναι:
    Πως έχουμε γεράσει μαζί…
    Πως έχουμε ο ένας για τον άλλο φροντίδα, κατανόηση, καλοσύνη και πάνω απ’ όλα Αγάπη…

    Ευχαριστούμε για τις ευχές και τα φιλιά!
    ΑΦιλιά καρδιάς Α=Αληθινά! 🙂

  13. Ο/Η astria λέει:

    Ω μαγισσούλα! Είχα δει στο blogroll μου το θέμα της ανάρτησής σου κι ερχόμουν να σου αφήσω ένα τραγούδι που είχα σκεφτεί. Όμως όταν άκουσα το dance me to the end of love, το παραμυθοτραγουδισμένο, δεν χωρούσε άλλο τραγούδι εδώ.
    Μαγικά παραμυθένιες όλες οι συμπτώσεις σας και δεν θα ήταν καθόλου μα καθόλου μελό να πω ότι «εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος!!!» 🙂
    Ολόψυχα σου εύχομαι να φτάσειτε και να ξεπεράσετε τους γονείς σου, να είστε πάντα ευτυχισμένοι κι αγαπημένοι to the end of love!

    Α.Φιλιά πολλά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αστεράκι μου, είδες τι υπέροχο που ακούγεται το τραγούδι του Cohen όταν σου το τραγουδάει ο σύντροφος σου;… Και να φανταστείς πως από τότε πέρασαν 6 χρόνια και ακόμα βρίσκω πως ήταν ένα πολύ όμορφο και τρυφερό δώρο…ίσως το ωραιότερο!
      Δεν είναι εύκολες οι σχέσεις και όλοι μας το διαπιστώνουμε καθημερινά… και επίσης διαπιστώνω πως αν οι ρίζες είναι γερές, αξίζει τον κόπο να παλεύουμε να κρατήσουμε το δέντρο γερό! 😉

      Σ’ ευχαριστώ για τις τρυφερές ευχές σου και σου στέλνω άπειρα ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  14. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Μαγισσούλα μου να ζήσετε πολλά πολλά χρόνια μαζί την παραμυθένια αγάπη σας, να είναι η κοινή ζωή σας ένας ατέλειωτος χορός, αυτόν που έχετε και οι δυο επιλέξει!
    Πολλά φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Έλενα μου, μοιάζει παραμυθένια η σχέση ειδικά επειδή η Άιναφετς είναι και ηρωίδα βιβλίων και τηλεοπτικών εκπομπών, αλλά φυσικά δεν παύει να είναι μια σχέση σαν όλες τις άλλες με τις χαρές και τις δυσκολίες της που χρειάζεται μεγάλη φροντίδα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολλά πολλά και χίλια ευχαριστώ για τις ευχές! 🙂

  15. Ο/Η Margo λέει:

    Ε μα είστε ένα μαγικό παραμυθένιο ζευγάρι, πώς να μην είστε πετυχημένο 😉
    Σας εύχομαι ότι καλύτερο στον καθένα ξεχωριστά και στους δύο μαζί και τα χρόνια στο μαζί να ξεπεράσουν και αυτά των γονιών σου 🙂

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όπως έλεγα και στην Έλενα μας, είναι γεγονός πως το να είσαι «μπλεγμένος» συναισθηματικά και πρακτικά (αφού τα ζωγραφίζω) στα παραμύθια που γράφει ο άνδρας σου, δίνει μια περίεργη αίσθηση προπαντός στους απ’ έξω, αλλά σε βεβαιώνω ότι δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολο και πολλές είναι οι φορές που έχω αισθανθεί και μια άλλου είδους ηρωίδα… χαχα!

      Ευχαριστούμε Margo μου για τις ευχές και εγώ με τη σειρά μου, σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά καλή δύναμη! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια στα μαγισσόπουλα σου! 🙂

  16. Ο/Η Evie λέει:

    Χρόνια σας Πολλά και ευτυχισμένα να είναι όλα τα βήματά σας Στεφανια, κι εγώ τα δικά μου τα μετράω σε χιλιόμετρα! Τα συγχαρητήριά μου και στους δυο σας! Καλές γιορτές και φιλάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Evie μου, εσύ από πρώτο χέρι μπορείς να καταλάβεις τα χιλιόμετρα που διανύει μια σχέση! 😉

      Καλές γιορτές να έχουμε και πάντα αγαπημένοι μεταξύ μας!

      ΑΦιλάκια καρδιάς! 🙂

  17. Ο/Η magissakirki λέει:

    Πάντα αγαπημένοι κι ερωτευμένοι να μας βάζετε τα γυαλιά σε μας που τσουρομαδιόμαστε χαχα! ;p Με χιούμορ και τρελλό σεξ μέχρι το τέλος!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή μου συναδέλφισα, αν δεν φροντίσει η γυναίκα ΚΑΙ για την ισορροπία της σχέσης, το τσουρομάδιασμα είναι αναπόφευκτο… τελεία και παύλα, είναι νόμος!

    Ευχαριστώ για τις πολύ σωστές και «έτσι» ευχές! 😉

    ΑΦιλάκια και στον γιόκα σου! 🙂

  19. Ο/Η marilia λέει:

    Χρόνια σας πολλά κι ευτυχισμένα!

  20. Ο/Η melita λέει:

    Χρόνια σας πολλά μαγισσούλα μου. Εύχομαι να καίει πάντα μέσα σας η φλόγα της αγάπης και να μην σβήσει ποτέ. Σου στέλνω πολλά πολλά γλυκά φιλιά.

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Για να μη σβήσει η φλόγα Melitaki μου, η ζωή μου έμαθε, πως πρέπει να είσαι συνέχεια κοντά στο τζάκι…

    Σ’ ευχαριστώ για τις τρυφερές σου ευχές, να είσαι πάντα γερή και δυνατή κοντά μας! 🙂
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  22. Ο/Η χρηχα λέει:

    Nα ζήσετε πολλά πολλά χρόνια ακόμη μαζί…..
    Και να περνάτε καλά μαζί, γιατί φαίνετε ότι έχετε βρει τους δικούς σας ρυθμούς και πορεύεστε αρμονικά….Και πίστεψέ με…ξέρω πόσο δύσκολο είναι…κι εγώ με το έτερον ήμισι είμαστε εικοσιέξι χρόνια ήδη μαζί….αν και ο χρόνος ο δικός μας «γυρίζει» τέλη Φεβρουαρίου όπου θα κλείσουμε τα 27 ….

    Την καληνύχτα μου
    με την ευχή : κάθε ευχή σου να πραγματοποηθεί αγαπητή Στεφανία ….

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είναι γεγονός Χρήστο, πως παρ όλες τις φουρτούνες που περνάμε και τις οποίες χμ! συνήθως προκαλώ η ίδια, ως ανήσυχο πνεύμα! … (γιατί θεωρώ πως τίποτα δεν πρέπει να «αιωρείται»), η σχέση έχει ισορροπία γι αυτό και περνάμε καλά! 😉
    Είναι ο δεύτερος μας γάμος, οι δυο έχουμε από ένα παιδί από τον πρώτο μας γάμο και έχουμε αποκτήσει και ένα μαζί… άρα πολλές οι δυσκολίες… αλλά πολλές και οι χαρές όλων μας!
    Εσείς πάλι σε τι ηλικία παντρευτήκατε; μάλλον γύρω στα 23 σας… άρα ξέρετε από πρώτο χέρι πόσο δύσκολο είναι!
    Ελπίζω να μη ξεχάσω να σας ευχηθώ για τα 27 σας χρόνια! –

    Ευχαριστώ για τις ευχές και καλή μας νύχτα! 🙂

  24. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Διάβασα και τα δύο κείμενα και πόσα μα πόσα πράγματα θέλω να σχολιάσω… Αλλά πολλές φορές νιώθω ότι δεν έχουν σημασία αυτά που θέλω να πω εγώ αλλά να μείνω στη γοητεία του κειμένου.

    Πολλά τα χρόνια μάγισσα:) και θέλει πολλές προσπάθειες για να κρατηθούν τόσα χρόνια:):)

    Καληνύχτα και φιλιά πολλά:):):)

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ! τεράστιες προσπάθειες… θυσίες, παραβλέψεις, υπομονή και πάνω απ’ όλα κατανόηση! 😉

    ΑΦιλάκια καλή μου Antriana…και στα δικά σου! χαχα! 🙂

  26. Χρόνια σας πολλά αγαπημένη μας, να είστε μαζί για δεκαετίες ακόμα, υγεία, χαρά, ποιότητα να σας συντροφεύουν !! και έχεις και την ευλογία να βλέπεις την μακροημέρευση του γάμου των γονιών σου ;-))))
    Εύγε και σε σένα, και στον Νίκο, γιατί θέλει κόπο, αγάπη , και σοφία τελικά για να το καταφέρετε…..πάρα πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα ;-)))))

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν υπάρχει αγάπη στις καρδιά μας αγαπημένη Ειρήνη… και οι μεγαλύτερες δυσκολίες ξεπερνιούνται… παντού! 😉
    Η αγάπη δίνει ψυχική υγεία, αντοχή, σοφία και μακροημέρευση στις σχέσεις μας…και αυτή είναι η ευλογία…

    ΑΦιλάκια και ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! :)))))))))))))))

  28. Ο/Η nikiplos λέει:

    πολύ καθυστερημένα,
    χρόνια σας πολλά!!! Να τα χιλιάσετε, να είστε υγιείς, δημιουργικοί και κυρίως αειθαλλείς, έτσι όπως είστε…
    δωρικοί, λιτοί εκεί που πρέπει, ανεπάντεχα πληθωρικοί, σιωπηλοί, διακριτικοί, … άνθρωποι…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πώς μετά από τόσα χρόνια ΑΦΣ μου, έπεσα σ’ αυτό το σχόλιο σου και το βρήκα αναπάντητο… δεν καταλαβαίνω πώς;

      Πολύ πολύ καθυστερημένα ευχαριστούμε… (οι ευχές και τα ευχαριστώ είναι σίγουρα αειθαλή!) 😉

      Ελπίζω να είσαι καλά… μας λείπουν οι αναρτήσεις σου!

      Καλό μήνα Σεπτέμβρη του 20014 σου εύχομαι! 🙂

      Πολλά ΑΦ! απ΄τη ΑΦΣ! ❤

  29. Ο/Η Maria λέει:

    Τώρα, λογικά, θα κλείνετε ακόμη περισσότερα χρόνια μαζί! Ένα ευχαριστώ για το κείμενό σου, γιατί δίνεις ‘μαθήματα΄ σε νέους! Κάθε φορά με πιάνει πανικός όταν σκέφτομαι τη χρόνια συμβίωση.. αλλά τελικά, έχεις δίκιο! Ένας χορός είναι! Με αργά και προσεκτικά βήματα! Μέρα με τη μέρα! Να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τη Μαρία!
    Ναι τώρα κλείσαμε 31 χρόνια μαζί… και μπορώ να δώσω πολλές πολλές συμβουλές στους νέους που ξεκινούν να συμβιώνουν, αλλά θ’ αρκεστώ σε μια και αυτό είναι ΔΙΑΛΟΓΟΣ, μην αφήνεις τίποτα που σε στεναχωρεί να ριζώσει… χωρίς γκρίνιες, με σεβασμό και τρυφερότητα για τις ανάγκες του άλλου … δια-λογο! 😉

    ΑΦιλιά καλό μήνα και εύχομαι καλή σας δύναμη! 🙂

Σχολιάστε

