Κερνάω!

Happy_Birthday_35666

Το κέρασμα ξεκινάει με μοίρασμα!

Πρώτα κερνάω ένα μικρό video!

.

Και το ανάλογο τραγουδάκι!

.

.

Κερνάω τη τούρτα, φτιαγμένη από μαγισσούλες
για όλους τους αγαπημένους μου φίλους!

.

gateau-anniversaire-fecc81es

Κερνάω λόγια που με άγγιξαν:

Να εμπιστεύεσαι τον άνθρωπο που μπορεί να δει τρία πράγματα σε σένα:

Τη θλίψη πίσω από το χαμόγελο σου,
την αγάπη πίσω από το θυμό σου,
το νόημα πίσω από τη σιωπή σου.

.

happy_birthday_cake_with_candles-1920x1200.

Αγαπιέμαι θα πει τυλίγομαι στις φλόγες.
Αγαπώ σημαίνει φέγγω καίγοντας λάδι ανεξάντλητο.
Αγαπιέμαι σημαίνει παρέρχομαι.
Αγαπώ σημαίνει διαρκώ.

Ρίλκε.

birthday-cake-candles-11.

Μέσα από την καρδιά μου,
Κερνάω, Αγάπη, χαρά, χαμόγελα και πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά! (Α=Αληθινά)

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

58 Responses to Κερνάω!

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    [Ναι, με τις γιορτές δεν τα πάω καλά, αλλά ποτέ δεν ξεχνώ τα γενέθλια! 😉 ]

    Πολύχρονη, αγαπημένη μας μαγισσούλα! Και χαρούμενη, κι ευτυχισμένη, και χαμογελαστή!
    Και πάντα να κερνάς ό,τι αγαπάς 🙂

    ΑΦιλιάααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ νατασσΆκι… Νατάσσα και Άκη για τις ευχές!
      Εδώ οφείλω να πω, πως αυτό το blog ή αλλιώς μπλο-γκούλι, έχει εσένα νονά και για πολύ καιρό με βοηθούσες στο ανέβασμα αναρτήσεων, μέχρι που ενηλικιώθηκα και τα καταφέρνω (στο περίπου) μόνη! 😉
      Ευχαριστώ και για το video… αλήθεια τι κάνει το ζωάκι σας;… αυτό μου θύμισε το τραγούδι!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλία, βεβαίως, βεβαίως! 🙂

  2. χρονια πολλα μικρη μου
    να προσεχεις το καπελο και τη σκουπα σου 🙂

    πολυ σωστα τα οσα εγραψες, ειναι πολυ σημαντικο να βλεπουν οι αγαπημενοι σου ανθρωποι πισω απο την επιφανεια..

    σε φιλω!

    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ τρυφερή μου πατουσίτσα… είμαι από τις μαγισσούλες που έχουν μεν καπέλο αλλά κυκλοφορούν με ποδήλατο!

      https://ainafetst.wordpress.com/2009/10/18/invitation/

      Σ’ αυτό το ποστ, μπορείς να με θαυμάσεις πάνω στο ποδήλατο μου, να κάνω ένα νούμερο στο τσίρκο που η ίδια ζωγράφισα! 😉
      Τελικά σημασία έχει να σε αγαπούν γι αυτό που είσαι και ας μπερδεύει πολλές φορές η επιφάνεια, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλάκια καρδιάς από τη μικρή σου φίλη! 🙂

  3. Ο/Η i am love λέει:

    Χρόνια πολλά μαγική αιγοκερινα :))

  4. Ο/Η VaD λέει:

    Πολύχρονη!Μαγικα΄και Παραμυθένια πραμτα πάντα στη ζωή σου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μέσα από τα άγρια χαράματα ο Vadoulis στέλνει ευχές και τον ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά… κι εγώ ξυπνώ χαράματα, αλλά όχι και έτσι (5:45) χαχα! 😉

      ΑΦιλιά σου στέλνω, τα πιο μαγικά και τα πιο Παραμυθένια μου! 🙂

      • Ο/Η VaD λέει:

        Στην περίπτωση μου δε φταινε τα γεράματα :),
        παλιά συνηθεια,
        κραταει χρόνια αυτη η κολόνια,
        πριν ανακαλύψω το διαδίκτυο,ξυπνούσα και στριφογύριζα σαν την αδικη κατάρα 🙂

  5. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Χρόνια καλάαααααααααααααα…..Ό,τι επιθυμείς καλή μου. Και πάντοτε να΄χεις τόση θετική αύρα και χαμόγελο στη ζωή σου…;)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα τα κάνουμε τα χρόνια να είναι καλά Βολτίτσα μου, γιατί αν το θελήσουμε είμαι σίγουρη ότι όλοι μας μπορούμε! 😉
      Και, όταν δυο θετικές αύρες συναντιούνται κάνουν μεγάλο γλέντι…έτσι πάει!

      ΑΦιλάκια τρυφερά και πολύ χαμογελαστά!

  6. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Πολύχρονη και πολύχρωμη! Πάντα φωτεινή σε όλες τις αποχρώσεις!
    Φιλάκια πολλά γλυκιά Μαγισσούλα!
    :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, είναι στο χέρι μας να γεμίσουμε τη ζωή μας με χρώμα… και αυτή είναι μια πολύ όμορφη ευχή και σ’ ευχαριστώ… για το πολύχρονη, θα τολμούσα να πω, πως και αυτό είναι στο χέρι μας, μέχρι ενός σημείου! 😉

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  7. Ο/Η evrynoos λέει:

    Xρόνια πολλά χρόνια καλά να τα εκατοστήσεις καθώς λένε..

    ν’αγαπάς και ν’αγαπιέσαι..

    και πάντα να κρύβεις νοήματα μέσα σου..

    ασπασμοί 🙂

  8. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Χιλιόχρονη, καλόχρονη και πάντα αληθινή μαγισσούλα μου!
    Από καρδιάς εύχομαι ότι επιθυμείς!
    Φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν η Έλενα της καρδιάς μου, μου εύχεται, κάτι μαγικό συμβαίνει μέσα μου… κάτι σαν αγαλλίαση… αυτό φαίνεται συμβαίνει, όταν οι καρδιές παραμένουν ανοιχτές χωρίς κανένα ίχνος φόβου!

      ΑΦιλιά! και σ’ ευχαριστώ! :))))))))))))))))))

  9. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Xρόνια πολλά ,καλά και…..νεραϊδοστολισμένα
    με στιγμές μαγικές απ’αυτές που η καρδιά θεραπεύεται και ξαναγεννιέται !!!!!!
    Χιλλιάδες μαγικά Α(ληθινά) Ζ(εστά)Τ(ρυφερά)Γ(λυκύτατα)Σ(φιχτά) φφφφφφφφφφφφφφφφφφφ :-)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οκ! Ξωτικούλι, ήρθε και η σειρά μου (στο χρωστούσα από το προηγούμενο ποστ!): 😉
      Α(ληθινά) Φ(ιλιά) Μ(έσα) Α(πό)Τ(ην) Κ(αρδούλα) Μ(ου)!

      Ευχαριστώ για τις αναζωογονητικές ευχές καρδιάς!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ χαρούμενα! 🙂

  10. Ο/Η marilia λέει:

    Χιλιόχρονη κι ευτυχισμένη. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Μαριλίτσα μου για τις ευχές!
      Εύχομαι να είμαστε πάντα καλά ν’ «ανταμώνουμε» και μέσα από τα blogs μας! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά και χαμογελαστά! 🙂

  11. Ο/Η Υπατία η Αλεξανδρινή λέει:

    Χρόνια πολλά, φωτεινά και, ασφαλώς, μαγικά!
    Όλα τα καλά και τα ωραία και τα σοφά, που τόσο απλόχερα σκορπάς, να σου επιστρέφονται πολλαπλασιασμένα!
    ΑΦ (στο μάγουλο και όχι στον αέρα) 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τα καλά, τα ωραία, τα σοφά, μου τα επιστρέφετε στο χιλιαπλάσιο Υπατίτσα μου αγαπημένη, με τις ευχές σας και με την παρουσία σας στη ζωή μου… ευχαριστώ!

      Ανταποδίδω τα ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ… καρδιάς και στο μάγουλο! 🙂

  12. Γελάσαμε με τα βίντεο….γευτήκαμε απο την νεραιδότουρτα σου….μας αγγιξανε τα τρία πράγματα που σε αγγίξανε…και κεραστήκαμε αγαπη..χαρα΄…και πολλα χαμόγελα.. Αιναφέτς μου μαγισσούλα… να τα εκατοστήσεις…και να δίνεις τα τόσο ομορφα της καρδιά σου… πάντα…φιλακια πολλα σμαραγδενια….

  13. Παράθεμα: Ο Παραμυθάς » Blog Archive » Η τούρτα της Άιναφετς

  14. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Χρόνια Πολλά Μαγεισούλα μας και οτι επιθυμείς! Να σαι πάντα καλά με το χαμόγελο στα χείλη και περιτριγυρισμένη από αγάπη! 🙂
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και μια μεγάλη αγκαλίτθα!

    Υ.Γ. πολύ γλυκό το βιντέακι… τα μικρουλίνια μεγάλωσαααααααααν πολύυυυυ! 🙂

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η μαγισσούλα για σένα Αστεράκι μου, θα γράφεται πάντα με ει…. (για πολλούς λόγους καρδιάς!) χαχα! 😉

    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μικρουλίνια, είναι το μεγαλύτερο μέρος της χαράς μου! 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με πολλές αγκαλίτθες! :))))))))))))))

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Λεπτομέρειες… είναι πιο όμορφο με ει! χαχαχαχαχα 😛 (Είμαστε λεξηπλάστες και το λεξικό δεν ξέρει να κάνει διόρθωση σ αυτό… 😉 )

      Να μου τα ζουλίξεις λιγάκι όταν τα δεις! χιχιχι

  16. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Χρόνια σου πολλά καλή μου μαμ-μάγισσα.
    Κάνω μια παρένθεση για να σε μαλώσω, όχι μη φοβάσαι, γλυκά θα σε μαλώσω 😉 Γιατί δεν έβαλες το βιντεάκι που έβαλε ο Παραμυθάς στο δικό του ιστολόγιο; Που είστε όλοι μαζί και σας καμάρωσα; Και καμάρωσα κι εσένα καλή μου μαμ-μάγισσα; 🙂

    Τα χρόνια μου πολλά κι εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να αγαπάς όσους σε αγαπούν όταν καμιά φορά θυμώνεις κι όσους τους κοιτάς απλώς, βουβά, σιωπηλά, και καταλαβαίνουν τι θέλεις να πεις!

    Καλό σου βράδυ και να είσαι πάντα καλά 🙂

    Υ.Γ. Αν κρίνω από το βίντεο, δεν πρέπει να είσαι πάνω από 27 – 28 χρονών, έτσι δεν είναι 😉 (Όχι, δεν είναι κομπλιμέντο, τα μάτια σου αυτή την ηλικία έχουν…)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για να σου πω Κυρ-Κώστα μου… πρώτα έκανα η ίδια την ανάρτηση «κερνάω» και στη συνέχεια πήγαμε στη μανούλα μου 85 ετών και στον 95 χρονών πατέρα, να γιορτάσουμε οικογενειακώς και να φυσήξω κεράκια …από εκεί προέκυψε το videaki του Παραμυθά… Τώρα, αριστερά όπως κοιτάζεις είναι ο Φρεντ με τα παιδιά του, Ίρις και Αλέξανδρος και η γυναίκα του Κωνσταντίνα… την τούρτα φέρνει το «νινί»- σκηνοθέτης, Κωνσταντίνος, από πίσω όρθια είναι η κόρη της αδελφής μου Αλεξάνδρα… και πλάκα έχει στο τέλος που ο Αλέξανδρος τραγουδάει Γαλλικά το τραγουδάκι (πάνε και τα δυο, 5 και 3 ετών σε Γαλλικό νηπιαγωγείο!) … Στη συνέχεια ο Παραμυθάς, ανέβασε στο blog του το «συμβάν», με την 28 και κάτι… σύζυγο του (!) ως κόρη, μάνα, θεία, γιαγιά και πεθερά!

      Ευχαριστώ για τις τρυφερές ευχές!
      ΑΦιλιά από την μαμ-μάγισσα! 🙂

  17. Πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική Στεφανία μας, πάντα χαμόγελα να ζωγραφίζουν το πρόσωπό σου (και των τριγύρω σου)!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Oh! mon tres cher Jean du Poivrenoir!
      Θα θεωρήσω την παρουσία σου εδώ (μετά από πολύμηνη απουσία) σαν δώρο γενεθλίων!!! 😉
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου!
      Και με τη σειρά μου, θα ευχηθώ και από εδώ κάθε ευτυχία, υγεία, χαρά, δύναμη και πολύ Αγάπη για την… μεγάλη σου οικογένεια!

      Bisoux ή Bisous…πάντως ΑΦιλιά καρδιάς! :))))))))))))))))

  18. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Να ζήσεις μαγισσούλα και χρόνια πολλά, μεγάλη να γίνεις με χαμόγελα πολλά, παντού να σκορπίζεις της νιότης το φως και όλοι να λένε να μια ζωγράφος κόλαφος!!!!
    Υγεία, αγάπη, ευτυχία, όνειρα και μπόλικα χαμόγελα σου εύχομαι καλή μου μαγισσούλα. Να περνάς όμορφα. Φιλιά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωω πολύ πολύ για το τραγουδάκι, τις ευχές, την παρουσία σου εδώ και για την γλυκύτητα που εκπέμπεις!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφιλάκια και μάκια μάκια πάντα χαρούμενα! 🙂

  19. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά,χρόνια ευτυχισμένα καλή μας μάγισσα!
    Ευχαριστούμε για τα κεράσματα αλλά και για όλα τα σπουδαία πράγματα που μας έχεις κεράσει!
    Φιλιά!

  20. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Χρονια πολλαααααααααααααααααα…………………… πολλα πολλα!! Μα πόσο μου αρέσουν τα γενέθλια!! Πολύχρονη να είσαι μαγισσούλα μου:) Ότι καλύτερο και κάθε επιθυμία σου ευχή μου! Μα πόσο όμορφο είναι να γιορτάζει κάποιος!!! Πολύχρονη, πολύχρονη!!!
    Φιλια πολλά και χρόνια πολλά ξανα!
    *νόστιμη η τούρτα, γι’ αυτό θα ήθελα και δεύτερο κομμάτι παρακαλώ:)
    χχχ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και για μένα τα γενέθλια σημαίνουν πολλά Αντριάνα μου… και μάλιστα φροντίζω να τα περνώ καλά κοντά στους αγαπημένους μου συγγενείς και φίλους… γιατί λένε, πως όπως τα περνάς εκείνη τη μέρα, θα είναι και όλη η χρονιά σου! 😉

      Η τούρτα έχει απ’ έξω πολύχρωμο πικραμύγδαλο και μέσα σοκολάτα… πολύ σοκολάτα! και είναι από «αυτές» τις μαγικές τούρτες που όσο τρως τόσο πιο πολύ μένει!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και χίλια ευχαριστώ για τις ευχές! 🙂

  21. Ο/Η me (maria) λέει:

    Χρόνια πολλά, χρόνια μαγικά γεμάτα γλύκα κι ευτυχία!!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σ’ ευχαριστώ Μαρία μου που μπήκες και στο κόπο ν’ αφήσεις τις ευχές σου και στον Παραμυθοσύντροφο μου… και να δεις και όλη την οικογένεια μου! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πάντα με χαμόγελο! :)))))))))

  22. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητή ΑΦΣ, χρόνια πολλά!!! να τα εκατοστήσεις! να είσαι υγιής, παραγωγική και κυρίως να συνεχίσεις να βλέπεις μαγικά αυτόν τον κόσμο μας, όπως πάντα κάνεις… γιατί έτσι του δίνεις μαγεία, τον αθωώνεις και τελικά τον ομορφαίνεις… φιλοκαλείς εντέλει…

    Λοιπόν να τα χιλιάσεις και τα κεράσματά σου ήταν πλούσια!

    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ!

    ΥΓ> αυτά τα λόγια που σε άγγιξαν μου έκαναν κι εμένα μεγάλο κλικ…

    >Να εμπιστεύεσαι τον άνθρωπο που μπορεί να δει τρία πράγματα σε σένα:

    >Τη θλίψη πίσω από το χαμόγελο σου,
    >την αγάπη πίσω από το θυμό σου,
    >το νόημα πίσω από τη σιωπή σου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! ΑΦΣ! Αν κρίνω από τον πατέρα μου, 95 ετών, έχω αρκετές πιθανότητες να τα εκατοστήσω…αφού τον «έφαγα» προ καιρού τον μισό αιώνα!!! 😉

      Είναι εντελώς φυσικό «φαινόμενο» ένας ΑΦΣ και μια ΑΦΣ να τους αγγίζουν και να τους κάνουν κλικ ίδια πράγματα! 😉

      Εύχομαι να βρίσκονται γύρω μας άτομα που πάντα θα μας αγαπούν γι αυτό που είμαστε και όχι γι αυτό που εκείνοι θα θέλανε να είμαστε!

      ΑΦΣ από την ΑΦΣ με ευχαριστώ καρδιάς! 🙂

  23. Ο/Η b|a|s|n|i/a λέει:

    χρόνια πολλά καλά καλύτερα! πάντα χαμογελαστά πάντα γεμάτα αγάπη πάντα γεμάτα υγεία πάντα γεμάτα με κάθε μα με κάθε ευτυχία! χρόνια πολλά και καλά!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Οι ευχές για χρόνια πολλά Βασίλη μου, είτε είναι για τις γιορτές μας, για γενέθλια ή για τη καινούργια χρονιά είναι πάντα ευπρόσδεκτες, γιατί μας δίνουν χαρά και αυτή η χαρά είναι που μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε να δημιουργούμε και να μη το βάζουμε κάτω! 😉

    ΑΦ! πάντα… 🙂

  25. Ο/Η Hengeo λέει:

    Πολύχρονη, ό,τι επιθυμείς, να μας χαίρεσαι και να σε χαιρόμαστε! Ανταποδίδω το κέρασμα με πολλά ΑΦ!!

    Υ.Γ. Συμπτώσεις.. Όπως και ο μικρότερος γιος σου, είμαι ο μικρότερος από τρία παιδιά στην οικογένεια και έχω γεννηθεί το 1984 ενώ εσύ πρέπει να έχεις λιγότερο από ένα χρόνο διαφορά με τη μαμά μου!

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! είμαι μια μαμ-μαγισσούλα και όπως όλες οι μαγισσούλες έχω την ηλικία της ματιάς μου! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω με τα ευχαριστώ μου! 🙂

  27. Ο/Η lefti λέει:

    Mαγισσούλα μου Χρόνια σου Πολλά και Καλά σου εύχομαι ολόψυχα, γεμάτα Αγάπη, Αγάπη, Αγάπη, Χαμόγελα και πάνω απ’ όλα Υγεία σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
    Πολλά φιλιά!!!

  28. Ο/Η AnD λέει:

    Χρόνια πολλά Μαγισσούλα!
    Τι όμορφα λόγια, τι όμορφες ευχές μας κέρασες στα γενέθλιά σου και τι ωραία η τούρτα σου. Πάντα με αγάπη και χρώματα να είναι γεμάτη η ζωή σου. Βλέπεις οτι αυτό μεταδίδεται και αγγίζει όσους σε γνωρίζουν. Υπάρχει τίποτα καλύτερο απ’το να βλέπεις την ενέργειά σου να βγαίνει προς τα έξω και να παίρνει μορφή;
    Πολλά-πολλά φιλιά. Πάντα Α..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η ενέργεια και μεταξύ μας Αndoula, τους τελευταίους μήνες χορεύει μαγικά…
      Ευχαριστώ για τις ευχές… και ελπίζω να δοκίμασες και από την τούρτα, γιατί έχει μαγικές ιδιότητες (καρδιάς)! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και αγκαλίτσες! 🙂

  29. Ο/Η agselena λέει:

    Μαγισσούλα μου γλυκιά!!! Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!!! Με υγεία, αγάπη, δημιουργικότητα, χαμόγελα και ότι άλλο ποθεί η καρδιά σου!!! Μπορεί να αργώ αλλά ποτέ δε σε ξεχνώ!!!

    Την αγάπη μου!!!
    ΠΑΦφεγγαρόσκονης!!!

    Υ.Γ.: Η συνταγή είναι εξαίσια!!! Ευχαριστούμε 🙂

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μην ανησυχείς Αγγελικούλα μου και εγώ αργώ να σ’ επισκεφτώ … ο χρόνος μεταξύ μας έχει πάψει να μετράει, πριν από μερικά χρόνια, έτσι δεν είναι! 😉

    Ευχαριστώ για τις τρυφερές ευχές και την Αγάπη σου, θα είσαι πάντα στη καρδιά μου!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια φεγγαρόσκονης! 🙂

Σχολιάστε

