Η μαγική συνταγή του 2013!

Μια και το «παίζω» μαγισσούλα, σκέφτηκα πως σίγουρα κάπου θα υπάρχει μια μαγική συνταγή που θα μας εγγυάται 100% επιτυχία, χαρά ή ότι άλλο θέλει η καρδούλα μας  για το 2013…

Ας βάλουμε κάποια μουσική… χειμωνιάτικη.
Διάλεξα λοιπόν ένα κομμάτι ενός νέου συνθέτη 22 ετών που ανακάλυψα στις περιπλανήσεις μου στο youtube και λέγεται Andrian Von Ziegler.

.

.

ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ 2013.

ΠΡΏΤΟ ΒΉΜΑ
Παίρνετε  12 μήνες, φροντίστε μόνο να είναι ολικής άλεσης ή complet, πλήρης…
Τους καθαρίζετε προσεχτικά από διάφορα δυσάρεστα συναισθήματα, θυμού, μίσους, ζήλιας, εκδικητικότητας, ανταγωνισμού και λοιπά,
για να γίνουν όσο πιο φρέσκοι και καθαροί γίνεται…

.

103051

.

ΔΕΎΤΕΡΟ ΒΉΜΑ
Τώρα, κόβετε τον κάθε μήνα σε φέτες,
σε 28, 30 ή 31 κομμάτια.
Στη συνέχεια πολύ σιγά, προσθέτετε στη κάθε μέρα τα εξής υλικά:
Μια φετούλα κουράγιο.
Μια τσιμπηματιά εμπιστοσύνη.
Μια κουταλιά του γλυκού υπομονή.
Ένα φλιτζάνι του καφέ δουλειά…

.

cutting_food_3

ΤΡΙΤΟ ΒΉΜΑ
Ανακατεύετε με απαλές κινήσεις τρυφερότητας,
Αλατοπιπερώνετε, προσθέτοντας μπόλικο γέλιο και καλή διάθεση…

.

IMG_5935

ΤΕΤΑΡΤΟ ΒΉΜΑ
Ρίξτε τη συνταγή σ’ ένα μεγάλο μπολ ή γαβάθα,
διακοσμείστε μ’ ένα χαμόγελο
και σερβίρετε με καλοσύνη…

.

dossiers-d1323-recettes-de-mille-feuille-legumes

Τώρα έχουμε 365 μέρες για να απολαύσουμε καθημερινά την μαγική συνταγή,
με Αγάπη και ευαισθησία!

.

DSCN2005

Καλή μας επιτυχία!

Και… για όσους αγαπούν τις μαγικές συνταγές, εδώ σας έχω και άλλα μαγικά!

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

37 Responses to Η μαγική συνταγή του 2013!

  1. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Μ’αρεσε πολύ…Και είναι και πεντανόστιμο έτσι?? 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν δεν κλέψουμε στα υλικά βολτίτσα μου, πρέπει να είναι πεντανόστιμη…καλή μας όρεξη λοιπόν…
      Είσαι η πρώτη που τι γεύτηκες και αυτό είναι σημαδιακό!!! 😉

      ΑΦιλάκια! :))))))))))))))))

  2. Ο/Η side21 λέει:

    Υπέροχη μουσική … κι ακόμα πιο υπέροχη συνταγή !!!
    Πιστεύω να πιάσουν τα μαγικά σήμερα στις 13 του έτους 13 …
    Φιλιά …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κι εμένα Σιδερή μου, με μάγεψε η μουσική… όσο για τη συνταγή, κάθε μέρα που θα περνάει θα μας δείχνει αν την πετύχαμε και σίγουρα τα δυο 13 θα βοηθήσουν! 😉

      ΑΦιλιά και στην όμορφη μας Σάμο! :)))))))))))))

  3. Ο/Η lefti λέει:

    Ποοολύ μου άρεσαν…και τα δύο!Είναι από τις πιο γλύκές συνταγές που έχω διαβάσει…Μαγισσούλα μου! Καλή εβδομάδα να έχουμε…
    Φιλιάαα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι lefti που βρήκες την συνταγή, του γούστου σου και κάτι μου λέει πως θα την πετύχεις τέλεια! 😉
      Όταν ανακάλυψα τον πολύ νεαρό Ziegler, σε σκέφτηκα και μάλιστα ήθελα να σε ρωτήσω αν και εσύ τον είχες ακούσει;

      ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα! :))))))))))))))

  4. Ο/Η GiP λέει:

    Υπέροχο !!! Να είσαι καλά !!
    Να τρως και εσύ και οι αγαπημένοι σου από ένα κάθε πρωϊ και όλα να σας έρχονται πρίμα !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πώς πάει η δίαιτα Γιώργο μου;
      Αυτή η συνταγή έχει και την μαγική ιδιότητα ν’ αδυνατίζει… με μια μόνο προϋπόθεση, να βάλουμε όλα τα υλικά, στις σωστές δόσεις! 😉

      ΑΦιλιά και καλή σου επιτυχία! :)))))))))))))))))

  5. Ο/Η Levina λέει:

    Καλημέρα Μάγισσα γλυκιά με τις συνταγές σου …. πάω να αρπάξω κουτάλες, κατσαρόλες, ζαρζαβατικά και ζάχαρες και μέλια, να φτιάξω την συνταγή την μαγική να πάνε όλα καλά αυτή την περίεργη χρονιά 🙂

    Φιλιά πολλά
    και Καλή Εβδομάδα !!

    υγ. Κατάφερα να κάνω καινούργια εγγραφή … επιτέλους!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Εύη μου, ο επιμένων νικά… έτσι πετυχαίνει και αυτή η συνταγή με υπομονή και επιμονή!!! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας βδομάδα…μάλλον πάλι χιονισμένη! 🙂

  6. Ο/Η Mika λέει:

    Πολυ καλό!! Οπως και ολες τις συνταγες ετσι και αυτη θα την προσαρμοσω στα μετρα μου και ελπιζω να πετυχει!
    Σε φιλω μαγισσουλα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλοί είναι αυτοί που τους αρέσει να αλλάζουν τις συνταγές βάζοντας ή αφαιρώντας κάτι…
      Χμ! ίσως να είναι κάτι που δεν θα σου συνιστούσα καλή μου Μίκα, σ’ αυτή τη συνταγή… Αυτή η προσαρμογή» στα γούστα ή μέτρα μας… λίγο με φοβίζει, νομίζω πως ένα υλικό να λείψει ή να μη μπει όπως πρέπει, ίσως αλλάξει τη γεύση… πάντως του χρόνου τέτοια μέρα θα ξέρουμε σίγουρα… καλή σου επιτυχία! 😉

      ΑΦιλάκια πολλά και μαγικά! :))))))))))))))))))

  7. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Χμ, τελικά υπάρχει μαγική συνταγή για ένα πανέμορφο 2013. Σε ευχαριστούμε που μας την έδωσες, θα την ακολουθήσουμε όσο μπορούμε.
    Φιλιά καλή μου μαγισσούλα να περνάς όμορφα.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα! 🙂

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Μαρινάκι μου!
    Είμαι σίγουρη, πως θα καταφέρεις να την ακολουθήσεις… και του χρόνου τέτοια μέρα, θα μας κεράσεις χαρά…πολύ χαρά! 😉

    ΑΦιλάκια και καλή σου δύναμη-όρεξη! :)))))))))))))))))))))

  9. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Τι ωραία συνταγήηη….. θα τη δοκιμάσω σίγουρα. Μια θα βάζω αυτά τα υλικά, μια άλλα, μια πάλι τα ίδια, μια εναλλακτικά. Έχουμε μπροστά μας 12 ολοκαίνουργιους μήνες μπροστά μας.
    Φιλιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπα, Αντριάνα; Για πες μας λίγο για τις εναλλαγές;
      Ότι και να βάλεις ή να βγάλεις, αν στη συνταγή δεν βάλεις μπόλικη Αγάπη και χιούμορ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί πως η συνταγή…θα τρώγεται, χωρίς πονόκοιλο, χαχαχα! 😉

      ΑΦιλάκια και καλό αυτοσχεδιασμό! ;)))))))))))))))))))))

  10. Ο/Η marilia λέει:

    Γιάμμιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!! Θα επιχειρήσω. Πόσους μήνες μπορεί να καταστρέψω; Στο τέλος, θα το πετύχω.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στη δική σου περίπτωση Μαριλίτσα μου, το «επιχείρημα» συνεχίζεται και τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά! 😉
      Τώρα αν θέλεις να πειραματιστείς αλλάζοντας μερικά υλικά ή την δοσολογία, δικαίωμα σου…αλλά δεν θέλω μετά γκρίνιες…χαχα!

      ΑΦιλάκια και καλή σου δύναμη! :))))))))))))))))))))))

  11. Τί θελει ο άνθρωπος Αιναφετς μου για να νιώσει ομορφα; μια χαλαρωτική μουσική με τον ηχο της βροχής… έτσι τον ακουσα.. εγώ..και μια υπεροχη συνταγή.. σαν αυτή που μας προτεινεις… απλα πράγματα…μα τόσο απλά!!!!! φιλάκια…..σμαραγδιού….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Ρούλα μου, πως κολλάμε στα απλά και τα κάνουμε πολύπλοκα; 😉
      Καλή δύναμη στο «μαγείρεμα», κάτι μου λέει πως η συνταγή σου θα είναι νοστιμότατη!

      Ανταποδίδω τα σμαραγδένια φιλιά καρδιάς! :))))))))))))))))))))

  12. Ο/Η Margo λέει:

    Συνταγή με σίγουρη επιτυχία μιας και είναι δοκιμασμένη από την Σεφ 😉

    Βιαζόμουν να σχολιάσω, γι αυτό και πάω μετά σχολίων για την μουσική και το link για περαιτέρω συνταγές 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δοκιμασμένη Margo μου; Χμ! δεν θα έλεγα… η περσινή μου χρονιά υπήρξε η πιο δύσκολη των τελευταίων ετών…βαρυστομάχιασα!!! 😉
      Δεν το βάζω κάτω…και ήδη ξεκίνησα να μαγειρεύω την φετινή… και επειδή το πάθημα μάθημα, θα είμαι πιο προσεχτική!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά και καλή μας επιτυχία! :)))))))))))))

  13. Ο/Η Margo λέει:

    Σε εκείνη την παλαιότερη ανάρτηση δεν θυμόμουν την τελευταία πρόταση που είναι και το ζουμί της συνταγής 😉 «Στο τέλος όλα θα είναι καλά κι αν δεν είναι όλα καλά, σημαίνει πως το τέλος δεν ήρθε ακόμα…» !!!!!!!!

    Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου 🙂

  14. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Καθυστερημένα
    XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αν εσύ Μιχάλη μου, βρίσκεις πως τα χρόνια σου πολλά έρχονται καθυστερημένα… τι να πω η ίδια; 😉

    Χρόνια μας Πολλά και αυτά να μας γεμίσουν χαρά, δημιουργικότητα και σύνεση!

    ΑΦιλιά και χαίρομαι που βρίσκεσαι ακόμα κοντά μας! 🙂

  16. Ο/Η melita λέει:

    Από ότι βλέπω η συνταγή σου φαίνεται εκπληκτική και θα την δοκιμάσω, στα σίγουρα. Ποιος δεν θα ήθελε εξάλλου μια μαγική συνταγή για το 2013 ώστε να του πάνε όλα καλά 😉 .
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την γλυκιά σου σκέψη.Σε φιλώ μαγισσούλα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εύχομαι γλυκιά μου Μελίτα, να έχεις πάντα την όρεξη-διάθεση να δοκιμάζεις συνταγές… αν και γιατί έχω την αίσθηση, πως την έχει ήδη δοκιμάσει; 😉
      Καλή μας όρεξη λοιπόν!

      ΑΦιλιά χαμογελαστά! :)))))))))))))))))))))))

  17. Ο/Η xromatisti λέει:

    Ένα φαγητό που όχι μόνο δεν το βαριέσαι να το τρως καθημερινά αλλά το λαχταράς.
    Πολύ έξυπνη η ιδέα σου! Είσαι πρώτη και μάγισσα και μαγείρισσα! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι…. και όταν προσθέτεις στη μαγική συνταγή, μπόλικο από το χρώμα της Χρωματιστής μου φίλης, η συνταγή γίνεται ακόμα πιο λαχταριστή! 😉

      Αν είμαι καλή μάγισσα ή καλή μαγείρισσα, θα το δείξει το 2014!

      ΑΦιλιά και καλή μας δύναμη-ενέργεια! :))))))))))))))))))))))))

  18. Όλα αυτά τα υπέροχα υλικά (κουράγιο, υπομονή καλοσύνη κλπ. και τέλος Αγάπη), που τα πουλάνε Στεφανία; Απόλυτη ανάγκη για ταχεία αποστολή της διεύθυνσης.

    Υ.Γ: Μας τη δίνεις με την ινδική ιστορία περί Θεών και ανθρώπων αλλά δεν είναι η μόνη. Είναι γραμμένη και στη μετόπη του ναού των Δελφών, αλλά κυρίως την έδωσε ο Χριστός με το πρώτο κάλεσμά Του προς τους ανθρώπους με την εντολή απαρνησάσθω εαυτόν. Αλλά για να τον απαρνηθείς, πρέπει πρώτα να τον γνωρίσεις. Τότε θα γνωρίσεις το μέγεθος του εγωισμού, τον οποίο καλείσαι να απαρνηθείς.

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Στρατή,

    Μα φυσικά… το ζητούμενο είναι να διαλυθεί το εγώ! 😉

    Οι ιστορίες που μου αρέσει και «ανεβάζω» εδώ πολλές φορές είναι Ανατολικής ψυχο-φιλοσοφίας ή είναι παρμένες από την Ελληνική μυθολογία, γιατί αυτές μιλούν πιο πολύ στη καρδιά… βλέπεις είμαι μισή Γαλλίδα και έχω ζήσει πολλά χρόνια στη Γαλλία και έχω «φάει» τους Δυτικούς (εγκεφαλικούς) με το κουταλάκι… έτσι εξισορροπώ με τους Ανατολικούς!
    (Ο πατέρας μου είναι από την Πόλη και εκεί έζησα μέχρι 9 ετών!) Είμαι δλδ Τουρκομπαρόκ! χαχα!
    Και αυτό το blog πάνω απ’ όλα θέλω να είναι «ψυχαγωγικό» και ελπίζω που και που να τα καταφέρνω!
    Την παραπάνω συνταγή μου την έστειλε Γάλλος και την προσάρμοσα στα δικά μας!
    Αυτή η ανάρτηση, ανήκει στην κατηγορία «Αλήθειες με χιούμορ», όπως και η συνταγή για το «κοτοπουλάκι με μέλι» (στο link) ή όταν γράφω για τον γυναικείο και ανδρικό εγκέφαλο ή για τον Αρκά κλπ κλπ

    Η μελέτη από το ιστολόγιο σου συνεχίζεται… σταματά το γνώθι σ’ αυτόν;

    Χαίρομαι για την παρουσία σου εδώ και εύχομαι ένα καλό και χαμογελαστό απόγευμα! 🙂

    • Καλησπέρα Στεφανία. Έγραψα κάποτε, ότι αν βάζαμε σ’ ένα μίξερ ανατολικούς και δυτικούς θα είχαμε ένα πολύ καλύτερο πρότυπο. Αυτό το κάναμε εμείς στο μίξερ του μυαλού μας.Ίσως γιατί κι εγώ έχω και τις δύο ρίζες μου στην Ιωνία και όπως ο πατέρας σου, εργάστηκε πάνω στο οργανικό υπόστρωμα της ψυχής (τον εγκέφαλο), εγώ εργάζομαι στο λειτουργικό του μέρος δηλαδή την ψυχή. Το τουρκομπαρόκ το δέχομαι μόνο με το χαχα! Γνωρίζοντας το χιούμορ που σε χαρακτηρίζει. Μην αμφιβάλλεις ότι το blog σου είναι ψυχαγωγικό, γιατί αυτό φαίνεται από τους σχολιασμούς και μάλιστα είναι για περισσότερους ανθρώπους απ’ ότι το δικό μου. Από την απάντησή σου στο σχόλιό μου, φαίνεται ότι η μελέτη πάνω στο συγκεκριμένο δρόμο της γνώσεως του εαυτού συνεχίζεται και φυσικά δεν τελειώνει. Καλή νύχτα, αφού ακόμη και κατά τη διάρκεια του ύπνου, η γνώση του εαυτού συνεχίζεται μέσα από τα όνειρα μας.

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα φίλε μου…
    Χαίρομαι για τον διά-λογο μας…
    Η Αλήθεια δεν ανήκει ούτε στη Δύση ούτε στην Ανατολή… αν έχεις λίγο χρόνο, δες την ανάρτηση του συντρόφου μου, είμαι σίγουρη πως θα σε βρει σύμφωνο.(ειδικά ένα μικρό video στο τέλος).
    http://www.paramithas.gr/apantisi-petros/

    Θα ευχηθώ, (μου αρέσουν οι ευχές) να έχουμε ένα χαμογελαστό απόγευμα! 🙂

    • Ευχαριστώ για τον ύψιστο τιμητικό τίτλο του »φίλου», που για μένα δηλώνει την ταυτότητα, την ισοτιμία και τη συμβολή στην απαρτίωση του όλου σε μία σχέση. Ομόνοια, ομοθυθυμία, συμ-βουλή, δηλαδή ομοψυχία. Δεν θα μπορούσε να μην ισχύει το ίδιο και για τον σύντροφό σου Παραμυθά, με τον οποίο βρισκόμαστε και στο ίδιο χρονικό ορόσημο της πορείας μας στο βίο. Κυρίως οι απαντήσεις του σε ουσιαστικά ερωτήματα και ο Έρωτάς του για την Παιδεία, δεν με βρίσκουν μόνο σύμφωνο αλλά-όπως είπα και παραπάνω-και ομονοούντα και συγχαίροντα και συμπάσχοντα. Υγιαίνετε και συγχαίρετε, συνδημιουργοί.

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή μας μέρα!
    Εύχομαι να έχουμε μια όμορφη και δημιουργική Κυριακή! :))))))))))))

  22. Παράθεμα: Τέσσερα! | Άιναφετς

Σχολιάστε

