Η φωτογραφία του αιώνα!

Τι μπορεί να πει κανείς γι αυτή την φωτογραφία;
.

download

.

Ότι και να πει κανείς θα είναι πάντα λιγότερο της αξίας της…
Φαινομενικά είναι μια απλή φωτογραφία ηλιοβασιλέματος, αυτό που την κάνει φωτογραφία του αιώνα, είναι το τι χρειάστηκε για να βγει αυτή η εικόνα…
Για να τραβηχτεί χρειάστηκε όλη σχεδόν η τεχνολογική πρόοδος της ανθρωπότητας.
Μια εικόνα που σχεδόν συνεργάστηκαν όλες οι επιστήμες.
Ατέλειωτες ώρες έρευνας και επιστημονικών μελετών αποτελούν το υπόβαθρο της…

Η εικόνα είναι το ηλιοβασίλεμα στον πλανήτη Άρη.
Ο ήλιος στον κόκκινο πλανήτη φαίνεται 2/3 πιο μικρός απ΄ ότι στη Γη, γιατί βρίσκεται πιο μακριά.
Τη φωτογραφία τράβηξε το ρομπότ Spirit που έχει σταλεί να ερευνήσει τον Άρη, από το χείλος του κρατήρα Gusev.

****************************************

Τώρα προσωπικά, έχω ας πούμε μια «άποψη», για τα διαστημικά ταξίδια και για τα χρήματα που ξοδεύονται… έτσι για τους φανατικούς δείτε εδώ κάτι που ίσως τους αρέσει!
(Τα σχόλια σας σ’ αυτή την ανάρτηση είναι όλα τα λεφτά!)

****************************************

Και μιλώντας για ηλιοβασιλέματα για δείτε αυτά που τράβηξα έξω από το παράθυρο μου, σε διαφορετικές εποχές και χρονιές!
.

dsc00307

060920121048

051120121087

16122011795

12112006523

Οι δικές «μου», δεν σηκώνουν σύγκριση (δε θα τολμούσα εξάλλου) ούτε σχολιασμό, αφού τις τράβηξα με το κινητό «μου»… χαχα!

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

29 Responses to Η φωτογραφία του αιώνα!

  1. Ο/Η Levina λέει:

    Κάνω μια σύγκριση σαν απλό ανόητο Ον που είμαι….
    δυο ηλιοβασιλέματα ….
    είναι περιττό να γράψω για το που θα μπορούσαν να έχουν διατεθεί τα εκατομμύρια των δολαρίων που ξοδεύονται άδικα τις περισσότερες φορές για τα διαστημικά ταξίδια και μάλιστα από μια χώρα που ναι μεν είναι υπερδύναμη κι όμως βρίσκεται κι αυτή με τεράστιες οικονομικές μαύρες τρύπες….
    Άσχετα όμως από αυτό, θα πάρω το κλικ ενός απλού κινητού και την ομορφιά των χρωμάτων που αποτύπωσε!!
    Τα όμορφα πράγματα (δεν είναι πράγματα) δεν χρειάζονται εκατομμύρια για να τα χαρείς.

    Να είσαι καλά γλυκιά μου μάγισσα
    Σε φιλώ πολύ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Εύη μου… με τίποτα δεν συγκρίνω τα «δικά μας» ηλιοβασιλέματα από το πανέμορφο βουνό μας…χαχα! 😉
      Εξάλλου έχουμε πλέον συμφωνήσει πως ο πλούτος είναι μέσα μας (και ας κρυώνουμε λιγουλάκι!)…

      ΑΦιλιά και καλό μας Σ/Κ, ηλιόλουστο! :))

  2. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    ωραια τα ηλιοβασιλέματα

  3. Ο/Η VaD λέει:

    Σιγά τον ήλιο,δες εδω.,μπαλόνι ολόκληρο!:)
    http://apouro.blogspot.gr/2009/07/blog-post_08.html..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι καλέ μου Vadouli… τύφλα να έχει ο Άρης, κοντά στο μπαλόνι του Νείλου και στα πολύχρωμα δικά «μου»! 😉

      ΑΦιλιά χαμογελαστά! :)))))))))))))))))))

      ΥΓ: Με τρελαίνουν τα πρωινά σου σχόλια! χαχα!

  4. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Πολύ όμορφη η φωτογραφία δικαίως χαρακτηρίστηκε φωτογραφία του αιώνα. Πολύ όμορφες όμως και οι δικές σου καλή μου μαγισσούλα.
    Μας ταξίδεψες σε ηλιοβασιλέματα ονειρικά.
    Καλή σου μέρα και καλό σαββατοκύριακο!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Μαρινάκι μου, ας απολαύσουμε τα δικά μας και ας θαυμάσουμε και το ηλιοβασίλεμα από τον Άρη!

      ΑΦιλιάκια (είδες για σένα τα φιλιά γίνονται φιλάκια!) :)))))))))))))))))))))

  5. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Οτι και να πω για την φωτό είναι λίγα, σίγουρα μοναδική!
    Μα και τα δικά σου ηλιοβασιλέματα μαγισσούλα, μοναδικά είναι!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

  6. Ο/Η GiP λέει:

    Η φωτό μοναδική. Τίποτα το εξαιρετικό αλλά της δίνει αξία η σπανιότητα της.
    Για τα πεταμένα εκατομμύρια… κάπου θα συμφωνήσω, θα χρτειαζόντουσαν αλλού στους δύσκολους καιρούς που ζούμε. Αλλά και κάπου θα διαφωνήσω… Δεν τα έδωσαν τόσα λεφτά για να πάρουν το ηλιοβασίλεμα… Ψάχνει ο άνθρωπος στο σύμπαν… είναι η φύση του.

    Οι φωτό σου πολύ καλές, ιδίως η πρώτη και η τελευταία !

    Μας έδωσες ομορφιά και γνώση σήμερα ! Να είσαι καλά και καλά να περάσεις το Σ/Κ !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η μοναδική αυτή φωτό Γιώργο, έχει κάτι το ψυχρό… έχει την ψυχρότητα της τεχνολογίας!
      Μέτρο… σε όλα ακόμα και στη πρόοδο της τεχνολογίας, έτσι θα έπρεπε να είναι…

      ΑΦιλιά και εσύ να περάσεις ένα όμορφο Σ/Κ! :))))))))))))))))))))

  7. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Tι να πεις για αυτή την εικόνα ?
    Το χεις πει !!!!
    Άιναφετς είπε…
    Να σου πω την αλήθεια Μιχάλη μου…ενδιαφέρον το ηλιοβασίλεμα του Άρη…αλλά προτιμώ τα δικά μας ηλιοβασιλέματα, κοίτα να ξεμπερδεύεις με τα «κολλήματα»…να πας να τα απολαύσεις! ΑΦ!

    13 Ιουλίου 2010 – 11:17 π.μ.
    a-kentavrou είπε…
    @Aιναφετς
    Οι ρομαντικές και καλλιτεχνικές ψυχές έχουν αδυναμία στα Ηλιοβασιλέματα.
    Ηλιοβασιλέματα γεμάτα αναμνήσεις ,θυμάμαι ακόμα και πονώ το τελευταίο δειλινό πριν φύγεις και με αφήσεις…Δειλινά αξέχαστα μες στα στενά δρομάκια….Μανώλης Χιώτης

    13 Ιουλίου 2010 – 2:50 μ.μ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ! αυτά τα «κολλήματα» που δεν σταματούν…
      Κι αν πάλι δεν υπήρχαν, αναρωτιέμαι πώς θα ήταν η Ζωή!

      Κάθε φορά που κάνω «διαστημική» ανάρτηση σε έχω στο νου μου και χαίρομαι που τόσο τρυφερά ανταποκρίνεσαι…

      ΑΦιλιά και καλή μας Κυριακή! :)))))))))))))))

  8. Ο/Η Margo λέει:

    To ηλιοβασίλεμα στον Άρη είναι εντυπωσιακά μονόχρωμο, απόλυτα γαλήνιο.. ένα ηλιοβασίλεμα από άλλον κόσμο. Ποικίλα τα συναισθήματα μαγισσούλα μου..
    Όσο για τα δικά σου είναι υπέροχα δεν το συζητώ 😉

    υ.γ. μόλις σήμερα πήγα πίσω και είδα για τα γενέθλιά σου που μου διέφυγαν. Καθυστερημένα λοιπόν τα χρόνια πολλά!!!!
    Θα έπρεπε να τα θυμάμαι όμως γιατί είναι ίδια μέρα με της πεθεράς μου.. 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συμφωνώ Margo μου, θα έλεγα πως τα συναισθήματα είναι ανάμικτα… δέος για το σύμπαν που μας περιβάλει και οργή για την ανικανότητα του ανθρώπου να διαχειριστεί σωστά τους πόρους του πλανήτη του!

      Όσο για τα γενέθλια μου, κατ’ αρχάς ευχαριστώ… και…χαχα! και εκεί ανάμικτα συναισθήματα…. τι να πω για την πεθερά, ελπίζω μόνο να είναι μια άξια και δίκαιη Αιγοκερίνα πάνω απ΄όλα με τη νύφη της!
      Στη ζωή μου είχα δυο πεθερές, η πρώτη Αιγόκερος, ζει ακόμα (85 ετών), είναι και αυτή Αιγόκερος και έχουμε εξαιρετικές σχέσεις! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια σε όλους σας! 🙂

  9. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ,
    Ωραία φωτογραφία… στην αρχή νόμιζα πως είναι από κάποιο ελληνικό «πετρονήσι»… ωραία είναι η φωτό από τον Άρη… έναν πλανήτη που θα έπρεπε να μας διδάσκει…
    ότι όλα αυτά που έχουμε εδώ, δεν είναι ούτε ανεξάντλητα, ούτε δεδομένα. Αν δεν φερθούμε στη φύση όπως πρέπει σύντομα θα απολαμβάνουν οι κάμερες ασφαλείας άνευ ημών μόνες τους τέτοια ηλιοβασιλέματα και εδώ…
    Οι δικές σου έχουν μιαν οικειότητα… γιατί το τοπίο είναι φροντισμένο, έχει τη ματιά σου, εκείνη που θέλεις να μοιραστείς…
    και συμφωνώ πως ο άνθρωπος είναι το μέτρο της ανάπτυξής μας… ενόσω υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που δεν έχουν πρόσβαση σε νερό ή τα χρειώδη τι να πει κανείς για τα διαστημικά ταξίδια… και εκεί είναι η ουσία… ας τα έδιναν αυτά όλα για έναν χρόνο να χάριζαν τα χρέη των φτωχών κρατών οι πλούσιοι συγκάτοικοί μας… μόνο το 10% θα έχαναν… αλλά εμείς θα κερδίζαμε τόσα…
    καλή Κυριακή
    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τελικά ΑΦΣ, η πιο έντονη (ας πούμε) διαφορά, είναι η ψυχρότητα που επικρατεί εκεί πάνω… εμείς εδώ, είμαστε γεμάτοι συν-αισθήματα και αυτό ονομάζεται Ζωή… ότι καταστροφές και να δημιουργήσει ο άνθρωπος, η Γη βρίσκει τρόπους να αμύνεται και να παραμένει υπέροχη!
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

      ΑΦΣ, από την ΑΦΣ! :)))))))))))))))))

  10. Ο/Η melita λέει:

    Πολύ όμορφη η φωτογραφία του ηλιοβασιλέματος που τραβήχτηκε από ένα άψυχο ρομποτ αλλά ακόμα ομορφότερες οι φωτογραφίες που τράβηξε μια μάγισσα , σε ένα υπέροχο μέρος , με πανέμορφα χρώματα και αρώματα γιατί τα τράβηξε σε στιγμές ευτυχίας έχοντας δίπλα της ένα καλό Παραμυθά να την κρατάει αγκαλιά.
    Καλησπέρα μαγισσούλα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Μελιτάκι!
      Τι ευγενική καρδιά πρέπει να έχει κάποιος για να εκφράζεται έτσι για τα γήινα μας ηλιοβασιλέματα…
      Προφανώς η «αγκαλιά» του Παραμυθοσυντρόφου μου έχει παίξει ρόλο στη παραμονή μου σ’ αυτό το απομονωμένο βουνό της ΒΑ Αττικής! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά και εύχομαι να έχεις ένα τρυφερό Κυριακάτικο βραδάκι! :)))))))))))))))

  11. Ο/Η vasiliki λέει:

    Η φωτογραφία του αιώνα χωρίς ψυχή όμως.
    Καλά τα ρομπότ αλλά δε βγάζουν συναίσθημα.
    Τα δικά σου έχουν χρώματα και αρώματα …ψυχής.:)
    φιλί γλυκό

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Βασιλική μου!Το φυσικό για μας είναι ακριβώς ότι μπορούμε να γευτούμε και να απολαύσουμε καθημερινά… και πάνω απ΄όλα ότι εμπνέει ένα ζωγράφο! 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά! :)))))))))))))))

  12. Ο/Η astria λέει:

    Μου την είχε στείλει αυτή τη φωτογραφία το αστέρι α του Κενταύρου και την έχω στο blog μου μόνιμα. Όμως είναι αλήθεια ότι τα ηλιοβασιλέματα στη γη είναι πολύ πιο όμορφα, όπως και ο ίδιος ο πλανήτης μας με το μπλε και νεφελώδη του χρώματα από τους πιο όμορφους πλανήτες.. και να μια ανατολή του όπως φαίνεται από το φεγγάρι:
    http://www.digitallife.gr/40-photos-apo-ta-teleytaia-100-xronia-pou-sygklonizoun-87670

    Μαγισσούλα, είμαι πολύ ώρα στο blog σου και έίδα ότι έχασα πολλά (ήσουν πολύ παραγωγική το 2013:) είδα την υπέροχη συνταγή σου που οπωσδήποτε θα τη δοκιμάσω και σου εύχομαι καθυστερημένα αλλά ολόψυχα για τα γενέθλια χρόνια πολλά γεμμάτα ευτυχία, με όλους όσους αγαπάς !
    Αστροφιλιά!!!!! πολλά!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εγώ λαμπερό μου Αστεράκι από μια παρόμοια σειρά κράτησα αυτή την φωτογραφία… όσο για τα ηλιοβασιλέματα «μου» ωχριούν κοντά στις δικές σου φωτό… τώρα πάω και από σένα! 😉

      Ευχαριστώ για τις ευχές!
      Και με τη σειρά μου εύχομαι καλή επιτυχία στην συνταγούλα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ χαμογελαστά!

  13. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Εμένα μ΄αρέσουν τα «δικά σου» ηλιοβασιλέματα. Ξέρεις γιατί; Γιατί έχουν συναίσθημα και λαχτάρα και ομορφιά και θέρμη. Το «άλλο» είναι ψυχρό και ρομποτίστικο. Αυτά!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα φυσικά έτσι οφείλουμε να αισθανόμαστε εμείς Παναγιώτα μου ως ευαίσθητοι γήινοι! 😉

    ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις μια τρυφερή βραδιά κοντά στους αγαπημένους σου! 🙂

  15. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Συμφωνώ κι εγώ, ότι οι ατέλειωτες ώρες έρευνας και επιστημονικών μελετών, δεν μπορούν να παραβγούν το συναίσθημα που μας κατακλύζει βλέποντας τα γήινα ηλιοβασιλέματα.
    🙂

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και για δες κάτι που θα βρεις ενδιαφέρον μια και σχετίζεται με τη τελευταία σου ανάρτηση περί τελειότητας!
    Οι ατελείωτες ώρες έρευνας, συν το ηλιοβασίλεμα στο Άρη, ακριβώς επειδή δεν έχουν συναίσθημα είναι ατελής.. ενώ το γήινο είναι τέλειο… (και ας είναι οι φωτό μου κακής ποιότητος!) χαχα! 😉

    ΑΦιλιά χαμογελαστά! 🙂

Σχολιάστε

