Στη διακριτικότητα, την ευγένεια και το ταλέντο…

Στα τρία και κάτι χρόνια που άνοιξε αυτή η ιστοσελίδα, έχει αναπτύξει μια δική της δυναμική που προφανώς έχει να κάνει με τη δική μου προσωπικότητα, χαρακτήρα, γούστα, αίσθηση των πραγμάτων κλπ. κλπ…
Σε αυτά τα χρόνια «πέρασαν» αρκετοί bloggers… άλλοι παρέμειναν πιστοί, άλλοι εξαφανίστηκαν, άλλοι εξακολουθούν και διαβάζουν χωρίς να σχολιάσουν και άλλοι πάλι εμφανίζονται κατά διαστήματα, αφήνουν ένα τρυφερό σχόλιο και πάλι εξαφανίζονται… Εξάλλου κανένας μας δεν υπογράφει εδώ συμβόλαιο… αιώνιας παρουσίας, έτσι δεν είναι;
Δεν συνηθίζω ν’ αφιερώνω τις αναρτήσεις μου σε συγκεκριμένα πρόσωπα γιατί όλοι ανεξαιρέτως οι εδώ φίλοι, μου είναι αγαπητοί… αλλά θα κάνω αυτή τη φορά μια εξαίρεση, για ένα πολύ συγκεκριμένο λόγο… γιατί θεωρώ πως υπάρχουν άτομα στη μπλογκόσφαιρα (όπως λέμε!) που αξίζει τον κόπο να τα γνωρίσουν οι φίλοι μου, με τον ίδιο τρόπο που μοιράζομαι τις χαρές μου, έτσι θέλω να μοιραστώ και την επικοινωνία μου μαζί τους…

.

pour-fannette-copie-1
Εδώ βάζω τα links τους σε αλφαβητική σειρά, αφού δεν ξεχωρίζω κανένα!
Ειρήνη Βεργοπούλου,  Μαγική φωνή,  Nikiplos,  Τζορτζίνα
Αυτό που τα χαρακτηρίζει είναι η διακριτικότητα και η ευγένεια που προσωπικά τις θεωρώ αρετές… Επίσης αυτό που τα κάνει (πάντα για μένα) ξεχωριστά είναι καθαρά το συγγραφικό τους ταλέντο… κάτι που αναγνωρίζω σ’ αυτούς, έχοντας πλήρη επίγνωση, πως δεν το διαθέτω, απλά γράφω για τη χαρά που μου δίνει το ίδιο το γράψιμο και η επικοινωνία…
(χαχα! και δεν ψαρεύω κοπλιμέντα!)

.
Διακριτικότητα, σύμφωνα με το λεξικό του Μπαμπινιώτη, είναι: Η λεπτότητα τρόπων που χαρακτηρίζει μια συμπεριφορά, η οποία δεν προκαλεί και δεν θίγει.

Και φυσικά διακριτικός είναι αυτός που είναι ικανός να διακρίνει, που δεν θα προκαλέσει δυσάρεστα συναισθήματα στον άλλον,  δεν θα τον προσβάλλει με τη συμπεριφορά ή με τα λόγια του.

Η ευγένεια, για μένα δεν έχει σχέση με τον καθωσπρεπισμό ή με τους καλούς τρόπους που επιβάλει μια κοινωνική συμπεριφορά, ούτε φυσικά έχει σχέση με την καταγωγή, αλλά με τη λεπτότητα των αισθημάτων που πηγάζουν μέσα από την καρδιά.

Και ταλέντο, είναι ένα φυσικό χάρισμα, μια εξαιρετική ικανότητα που διαθέτει κανείς εκ γενετής και που πολλές φορές για διάφορους λόγους μένει αναξιοποίητο… δυστυχώς.

.

Ταλαντούχα θεωρώ και την τραγουδίστρια Lara Fabian  και αφιερώνω σε όλους τους διακριτικούς και ευγενικούς μου φίλους (γιατί όλοι ανεξαιρέτως είναι) το παρακάτω τραγούδι με τους εξαιρετικούς στίχους…

.

.

Μεταφράζω σχετικά ελεύθερα κάποιους στοίχους.

ΠΑΝΤΑ

Κάτω από τον ίδιο ουρανό,
περιμένοντας ο ένας τον άλλον
προσπαθώντας να επιβιώσουμε,
ψάχνοντας για την καρδιά που θα μας καταλάβει,
για μια στιγμή γνωρίζουμε ότι είμαστε μια ψυχή…

Πάντα, δώστε τον εαυτό σας ολοκληρωτικά,
γνωρίζοντας πως είστε ένα δώρο που μοιράζεται,
τολμήστε να μοιραστείτε μόνο γι αυτή την αγάπη,
ξέροντας πάντα ότι είστε η ουσία
του τέλειου σχεδίου πέρα από κάθε αμφιβολία
για να λάμψουν τα όνειρα δυνατά…

*************************************

(συνεχίζεται το τραγούδι και ότι άλλο προκύψει…)

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

43 Responses to Στη διακριτικότητα, την ευγένεια και το ταλέντο…

  1. Ο/Η Margo λέει:

    Εκτός από την Τζορτζίνα που ήδη γνωρίζω και είναι όλα αυτά που περιγράφεις, θα επισκεφθώ και τους άλλους τρεις @φίλους.. σ’ εμπιστεύομαι και με κλειστά μάτια 😉

    Πολλά πολλά ΑΦάκια και γλυκιά καληνύχτα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Always give yourself completely,
      under the same sky…
      is the gift to share…

      Χαίρομαι Μargo, όπως εξάλλου και εσύ, όταν μοιράζομαι ότι μου δίνει χαρά… και χαρά μου είναι, να γνωρίσεις και τους άλλους φίλους μου, που μερικοί μέσα από το blogging δεν παρέμειναν μόνο e-φίλοι αλλά έγιναν και καλοί φίλοι… το ίδιο θα γινόταν και με σένα αν ερχόμουν στην Μύκονο, έτσι δεν είναι; 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και ελπίζω να σταθώ άξια της εμπιστοσύνης σου! 🙂

  2. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Αγαπημένη μας Μαγισσούλα…
    «Στη διακριτικότητα, την ευγένεια και το ταλέντο».
    Πέρασα απ΄τους φίλους σου που μας συστήνεις, μια ματιά ήταν αρκετή για να συμφωνήσω με τον τίτλο.
    φιλιά
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πάντα- Always… Στο όνομα τις διακριτικότητας και της ευγένειας, με ή χωρίς ταλέντο, νομίζω πως ωφείλουμε στους εαυτούς μας να κρατάμε ένα επίπεδο, έτσι δεν είναι;
      Ήμουν σίγουρη πως θα συμφωνούσες! 😉

      ΑΦιλιά misoagnosti μου φίλη και καλό μας βράδυ! 🙂

  3. Ο/Η Levina λέει:

    Μαγισσούλα μου σε εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια και είναι πολύ ευγενικό αυτό που έκανες, να συστήνεις αξιόλογους ανθρώπους για να τους γνωρίσουμε και εμείς μέσα από τις αναρτήσεις τους! Χρειαζόμαστε όλα αυτά που γράφεις, την διακριτικότητα, την ευγένεια , το ταλέντο και θα προσθέσω την ποιότητα στην ζωή μας.

    Να είσαι καλά
    σε φιλώ πολύ
    η ξεπαγιασμένη γειτονοπούλα σου :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Εύη μου, το κρύο, μας έχει καθηλώσει και κουκουλώσει στη ζεστή μας μπλογκογειτονιά, είδες όμως πως όταν ερχόμαστε σ’ επαφή με την διακριτικότητα και την ευγένεια πώς ζεσταίνεται η καρδιά μας; 😉

      ΑΦιλιά να είσαι και εσύ καλά που μοιράζεσαι μαζί μου τα συναισθήματα σου! 🙂

  4. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    A επιτέλους σ’έπιασα νωρίς μια φορά !!!!
    Προοδεύω βλέπεις ;;
    Συμφωνώ με την αξία των δυό χαρακτηριστικών που διάλεξες να τονίσεις.
    Τι κρίμα να μην συμβαδίζουν πάντα με το ταλέντο…….
    Για τον αγαπητότατο Νίκιπλο συμφωνώ απολύτως ,του αξίζει μια τέτοια ακριβώς αφιέρωση ,θα σπεύσω να γνωρίσω και τους άλλους που σίγουρα για να το λές θα ισχύει το ίδιο.
    Ότι καλύτερο πιστεύω το να ενισχύουμε και να διαδίδουμε ωραίες φωνές !!!!!

    (το τραγουδάκι αργότερα μαζί με τα άλλα……χρέη :-))

    Πολύ γλυκά και ευγενικά αλλά πολύυυ ενθουσιώδη Φφφφφφφφφφφφφ !!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Ξωτικούλι, ξέρω αυτή την αίσθηση, του «μπαίνω» νωρίς!!! 😉

      Πολλές φορές όντος το ταλέντο δεν συμβαδίζει με την αξία των δυο χαρακτηριστικών, γιατί υπάρχουν ταλέντα που καβαλούν καλάμι και αποκτούν μια υπεροψία, μια έπαρση που απωθεί… αλλά οι δικοί μου-μας φίλοι δεν ανήκουν σ’ αυτή την κατηγορία!
      Το τραγούδι το λατρεύω, για τη φωνή και το Πάντα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά με ευγένεια καρδιάς… πάντα! 🙂

  5. Ο/Η me (maria) λέει:

    Την Τζορτζίνα την ξέρω ήδη και την ξεχωρίζω κι εγώ για όλα όσα γράφεις…θα επισκεφτώ και τους άλλους να τους γνωρίσω..είμαι σίγουρη πως δε θα το μετανιώσω..να είσαι καλά,,φιλάκια!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Μαρία μου, όντος διαβάζω τα σχόλια σου στην Τζορτζίνα και ξέρω πόσο την ξεχώρισες… τώρα είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσουν και οι άλλοι που είναι εντελώς διαφορετικοί αλλά εξ ίσου αξιόλογοι!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  6. Γλυκιά μου Στεφανία, δεν έχω λόγια για να εκφράσω τη συγκίνησή μου για την ιδιαίτερη τιμή που μας κάνεις. Δεν μου κάνει εντύπωση όμως, δεδομένου ότι σε ξέρω τί άνθρωπος είσαι, και βέβαια όλοι οι φίλοι σου στη μπλογκόσφαιρα ξέρουμε την δική ΣΟΥ ευγένεια, γλυκύτητα, διάθεση προσφοράς, και ταλέντο στο να προσεγγίζεις τις ψυχές των ανθρώπων….

    Πάρα πολλά φιλιά σου στέλνω, και την αγάπη μου πάντα, μιά πολύ όμορφη μέρα στο σπιτικό σας :-)))))

  7. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Στεφανία μου έχω συγκινηθεί. Και που με ξεχωρίζεις και που με βάζεις δίπλα σε αυτούς τους φίλους σου, τους οποίους βρήκα εξαιρετικούς.
    Να είσαι πάντα καλά, μέσα από την καρδιά μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συνέχισε καλή μου Τζορτζίνα να γράφεις και να εκφράζεις ότι αισθάνεσαι και ας μη συμφωνούν πάντα με όλα όλοι, εξάλλου δεν γράφουμε μόνο για να είμαστε αρεστοί, έτσι δεν είναι;
      ΑΦιλιά και καλή συνέχεια! :)))))))))))))))

  8. Ο/Η coulacou λέει:

    H Georgina ειναι ήδη δυναμική γραφή.
    Θα επισκεπτω και τους υπολοιπους φιλους σου, αγαπημενο μαγισόνι.
    Καλά εκανες και τους κοινοποιησες.

    Καλό απόγευμα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Κούλα μου, ξέρω πως και εσύ έχεις αναγνωρίσει στη Τζορτζίνα τη δυναμική της γραφή… και όχι μόνο!
      Είμαι σίγουρη πως θα εκτιμήσεις και τους άλλους, τους τόσο διαφορετικούς (μεταξύ τους), διακριτικούς και ευγενικούς φίλους μου! 😉

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα τρυφερό βραδάκι! :))))))))))))))))

  9. Ο/Η AnD λέει:

    Κι εγώ την καρντασίνα ξέρω μόνο αλλά θα μπω και στους άλλους για να δω τι διαμαντάκια θα ανακαλύψω κι εκεί.
    Πολύ ωραίο αυτό που έκανες, να μας συστήσεις τα μπλογκ που σου αρέσουν πολύ. Είναι πολύ λογικό οι φίλοι να μοιράζονται παρόμοια ενδιαφέροντα.
    Επίσης, δε μπορώ να μην εκτιμήσω την προσπάθειά σου για άλλη μια φορά να μεταδίδεις θετικά πράγματα.
    Συνέχεια μιλάμε για κακές συμπεριφορές, για κουτσομπολιά, για κατινιές, για προβλήματα ή έστω για κακές εντυπώσεις και χωρίς να λέω πως κι αυτό δεν είναι ανάγκη – να εκφράζουμε και το παράπονό μας- πρέπει να φροντίζουμε να κρατάμε μια κάποια ισορροπία. Μάλιστα για να πηγαίνουμε προς τα μπρος καλό είναι η τραμπάλα να γέρνει προς τα θετικά στοιχεία φτιάχνοντας έτσι πιο θετικά πρότυπα.
    Κι αυτό χωρίς να φοβόμαστε πως θα μας πουν κόλακες, αφελείς ή χαζοχαρούμενους. Λίγη ομορφιά ρε παιδί μου…!

    Σε φιλώ!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Στη βάση του blogging Andoula μου, για μένα βρίσκεται το μοίρασμα… να μοιράζεσαι ότι αγαπάς, απλά και χωρίς επιτήδευση, για την χαρά που σου δίνει αυτό… και επικοινωνείς όταν μοιράζεσαι, έτσι δεν είναι;
    Τελευταία πολλά ξεκατινιάσματα συμβαίνουν στη μπλογκογειτονιά μας και αυτό ήταν που με οδήγησε σ’ αυτή την ανάρτηση… μια απόλυτη ανάγκη απλής επικοινωνίας, όπου η διακριτικότητα και η ευγένεια θα είναι προϋπόθεση… και οι περισσότεροι εδώ φίλοι μου το διαθέτουν… διαφορετικά δεν θα ήταν φίλοι! 😉
    Το τελευταίο πράγμα που μ’ ενδιαφέρει είναι να με πουν χαζοχαρούμενη, χαμομηλένια ή οτιδήποτε, είμαι αυτό που είμαι και σε όποιον αρέσω…και κανείς δεν θα με κάνει να χάσω το χιούμορ ή το χαμόγελο μου!

    ΑΦιλιά πάντα μα πάντα όμορφα και ας είναι χαζοχαρούμενα! :)))))))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αυτό είναι Μαγισσούλα, μοίρασμα. Και στο μπλόγκινγκ και στη ζωή εν γένει.
      Το τι μοιραζόμαστε είναι που κάνει τη διαφορά. Θα μοιραστούμε και σαβούρα γιατί και τέτοια έχουμε μέσα μας αλλά καλό είναι να φιλτράρουμε τι βγαίνει και τι μπαίνει ώστε να φτιάχνουμε κάτι θετικό.
      Αφιλιά κι από μένα. Χαζοχαρούμενα; Γιατί όχι; 😀

      • Ο/Η AnD λέει:

        Μααα για δεύτερη φορά ξέχασα να αναφερθώ στο υπέροχο τραγούδι που ανέβασες και στο στίχο που τόσο ταιριάζει στην ανάρτηση αυτή και σ’αυτά που λέμε αλλά και στο μπλογκ σου γενικότερα. Κι αυτό φαίνεται να αντανακλά τον τρόπο που βλέπεις τη ζωή και πολύ το χαίρομαι.
        Καλημέρες!!!!!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Δεν ξέρω τι εννοείς με σαβούρα Αντιγόνη μου, εγώ εννοώ το ξεκατίνιασμα που έχω πάρει μυρωδιά να γίνεται κατ’ εποχές σε άλλα σπιτικά (και που συνήθως ξεκινά από συγκεκριμένα άτομα!) … προσωπικά απέχω, με αυτό τον τρόπο δεν μοιράζομαι και ότι μέσα μας υπάρχει σαβούρα «σχετική» δεν το αρνούμαι, το έχουμε εξάλλου ξανακουβεντιάσει στο blog σου, «στο αντηχείο»… 😉

        ΑΦιλιά απογευματινά… αξιοπρεπέστατα χαχα! 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Αυτό που λατρεύω στη Lara Fabian και σ’ επέκταση σε όλους τους ανθρώπους που το διαθέτουν, είναι το πάθος… τα ίδια λόγια αν τα τραγουδήσεις χλιαρά, μπορεί να τα βρεις και χαμομιλένια (τελικά μου αρέσει αυτή η έκφραση!)… μεγάλη υπόθεση να κάνεις αυτό που αγαπάς με πάθος! (και φυσικά δεν εννοώ το ερωτικό πάθος που ξεφουσκώνει, με τον ίδιο τρόπο που φουντώνει!) 😉

          ΑΦ! 🙂

  11. Ο/Η nikiplos λέει:

    αγαπητή φίλη Άϊναφετς, καλησπέρα…
    ως συνήθως έρχομαι πάλι καθυστερημένος!
    κατ’ αρχήν σε ευχαριστώ από καρδιάς με αληθινή αγάπη για το βλέμμα σου, το αληθινό, ευγενές βλέμμα σου στους διαδικτυακούς φίλους, όλους δεν εξαιρώ κανέναν.
    σε ότι με αφορά δεν μπορώ να κρύψω ένα ευχαριστώ από καρδιάς που με κάνει και κοκκινίζω λίγο γιατί δεν ξέρω αν το αξίζω…
    όμως από εσένα αυτό είναι ένα πάρα πολύ πολύτιμο δώρο, μια αναγνώριση, μιαν εποδικιμασία να συνεχίσω και εγώ και οι υπόλοιποι φαντάζομαι να γράφουμε και να ανταλλάσσουμε τις σκέψεις μας… τη διακριτικότητα, την ευγένεια, τη χαρά, την ανοικτή ψυχή την έχω παρατηρήσει στους περισσότερους σχολιαστές εδώ, οπότε δεν ξέρω αν αξίζω αυτήν την ιδιαίτερη τιμή…

    Σε ευχαριστώ που μας γνώρισες και τους υπόλοιπους ιστότοπους, όμως να πω την αμαρτία μου, πολλές φορές επισκέπτομαι κάποιους που σχολιάζουν εδώ σε σένα.

    ένα ευχαριστώ από καρδιάς,
    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ

    ΥΓ> για το «ταλέντο» το έχω ξαναπεί, αλλά είναι εκτός ώρας!!! πάντως μην λες ότι δεν το έχεις, γιατί γράφεις καθάρια και με την καρδιά σου!
    ΑΦΣ!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Nikiple…
    (όπως βλέπεις έχω φορέσει το επίσημο μου ύφος και δεν σε προσφωνώ διαφορετικά…)

    Που λες ΑΦΣ (!).. μεγάλη υπόθεση να μπορείς να καθηλώσεις τον αναγνώστη πρώτα με τη καθαρή σου σκέψη και φυσικά με το κείμενο… όπως σε μια ταινία, γι αυτό και πολλά καλά βιβλία γίνονται ταινίες που σπάνια όμως είναι καλύτερες από το βιβλίο…συνήθως από την πρώτη φράση «ξέρεις» αν το ανάγνωσμα θα σε τραβήξει ή όχι… αυτό για το ταλέντο γραφής…
    Τώρα αν ο συγγραφέας έχει και ήθος… ακόμα καλύτερα, έτσι νομίζω! 😉
    Πριν σου απαντήσω, ξαναπήγα στο blog της Μαγικής φωνής (που είναι και πολύ μικρή κοπέλα) και έτρεξα πίσω στα κείμενα της και ξεχώρισα μερικά που αξίζει τον κόπο να τα διαβάσει κανείς:
    «Χαρτάκι», «Απουσία», «Σοπέν» που λάτρεψα, «Island blues», «Human», «Side»…και πολλά άλλα που ακόμα δεν έχω διαβάσει γιατί την ανακάλυψα μόνο πέρσι…
    Δεν γράφει συχνά και τελευταία την έχω χάσει, ελπίζω να γράφει βιβλίο, αφού όλοι την παροτρύνουν…
    Δεν χρειάζεται να μ’ ευχαριστείς, για μένα είναι φυσικό να θέλω να ενθαρρύνω όσους έχουν αυτό το χάρισμα, γιατί θεωρώ πως βάζουν ένα λιθάρι για να ομορφύνει ο κόσμος μας!

    ΑΦΣ από την ΑΦΣ! 🙂

    ΥΓ: Για το υστερόγραφο… άλλη ώρα! 😉

  13. Αγαπημένη μου ΚΜΝΒ,
    να χαίρεσαι το «νινί» σου! Να είμαστε όλοι καλά και να τον καμαρώνουμε!Να είναι γερός και να έχει καλή τύχη!
    ΑΑΑΦ!

  14. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Με 3 λέξεις φτιάχνεις ένα απλό δημιούργημα, σε μια εποχή που τα απλά έχουν αξία. Όλοι μας έχουμε αγαπημένα μπλογκ και με το να τα μοιραζόμαστε αποκτούν τα πράγματα ακόμα πιο όμορφη όψη:)

    Καλησπέρα μάγισσα:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σωστά το θέτεις Αντριάνα και ειδικά όταν τα άτομα που συστήνεις, εκτός από αγαπημένο μπλογκ έχουν και ιδιαίτερο ταλέντο! 😉

      ΑΦιλιά, τρυφερή μου… χορεύτρια! :))))))))))))))))

  15. Γλύκολογη Μαγισσούλα μου!!! Πάντα με τον καλόκαρδο λόγο σου!!! Είσαι φίλη ξεχωριστή και θα έχεις πάντα μία θέση στην καρδιά μου!!! Όπως και ο Νίκος!!! Καλό μήνα της καρδιάς μου μάγισσα με πολλά χαμόγελα και ήλιους μύριους!!!

    !!ΦΑΣΜΑ!!

  16. Ο/Η melita λέει:

    Μαγισσούλα μου , τη φωνούλα τη γνωρίζω πολύ καλά αλλά τα άλλα δύο ιστολόγια δεν είχα την τιμή. Χαίρομαι πραγματικά που μου δίνεις την ευκαιρία να γνωρίσω κάποια αξιόλογα blog γιατί εμπιστεύομαι την γνώμη και την κρίση σου , μιας και σε πολλές περιπτώσεις έχει βγει σωστή.
    Αυτό το διάστημα όπως έχεις καταλάβει δεν έχω και πολύ χρόνο, αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να τα γνωρίσω , γιατί από μια γρήγορη ματιά που έριξα , με γοήτευσαν με τον τρόπο και τον γραπτό τους λόγο που βγάζει τόσα συναισθήματα.
    Σε φιλώ γλυκά.
    PS.Καλό μήνα να έχεις με χαμόγελο 🙂 .

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έχω διαπιστώσει πως συνήθως Μελίτα μου, μας ελκύουν τα ίδια άτομα, αφού αρκετές φορές σε συναντώ στα blogs τους… και είμαι σίγουρη πως και αυτοί που προτείνω θα σου αρέσουν, εξάλλου είναι εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους, ως προς τη γραφή! 😉
    Αξιοποίησε τον χρόνο σου, όπως εσύ η ίδια το αισθάνεσαι και εύχομαι να έχεις έναν όμορφο και εποικοδομητικό μήνα!

    ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά! 🙂

  18. Ο/Η astria λέει:

    Για τον αγαπητό μας Νίκηπλο θα συμφωνήσω εντελώς μαζί σου μαγισσούλα. Όλα του αξίζουν και με το παραπάνω! Θα προσθέσω σ’ αυτά (ας με συγχωρέσει κι ας μη ληφθεί ως φιλοφρόνηση) ότι έχει μία γραφή, πλήρη από συναίσθημα και ανθρωπιά, φαντασία, ρομαντισμό και λεπτότητα, ενώ συγχρόνως μπορεί να είναι άκρως ρεαλιστική.. είναι δε θηρευτής και καλλιεργητής ωραίων σπάνιων λέξεων, που ανθίζουν στα γραπτά του.
    Oπωσδήποτε θα επισκεφτώ και τους άλλους bloggers, αφού τους συστήνεις εσύ, σίγουρα πρέπει να ξεχωρίζουν!

    Καλό μήνα και φιλιά πολλά!!!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! Αστεράκι μου, τον «αγάρροο» (ισχυρώς ρέων) λόγο του αγαπητού μας φίλου, ακολουθεί η «φερέοικη», (αυτή που κουβαλάει το σπίτι της) που μόλις διάβασα και η καθαρή γραφή του, με μετέφερε στην παιδική μου ηλικία… σίγουρα κάποτε θα γράψω και γι αυτή!
    Προς το παρόν, οι καλές αναμνήσεις…

    https://ainafetst.wordpress.com/2010/02/14/partie2/

    ΑΦιλιά καρδιάς και να έχουμε έναν καλό μήνα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Αστεράκι μου, στο παραπάνω Link-post, «ήρθε» και πρώτη φορά ο Κένταυρος μας και το τότε σχόλιο του… απλά συγκλονιστικό! 😉
      Τελευταία ανατρέχω (λες να γέρασα χαχα!) στα παλιά μας σχόλια και συνήθως μένω ευχάριστα έκπληκτη!
      ΑΦ! :)))))))))))))

  20. Ο/Η magikifoni λέει:

    Μαγισσούλα μου γλυκιά… 🙂 Εγώ τώρα τι να πω..?? Δεν ξέρω κι αν χρειάζεται να πω κάτι… Γνωρίζεις κι εσύ η ίδια από μόνη σου ότι είμαι γεμάτη ευγνωμοσύνη για την παρουσία σου στη μπλογκογειτονιά και τα περάσματά σου από το μπλογκ και γενικά.. γενικά.. για όοοολα αυτά που μας γράφεις και τη δροσιά που μεταδίδεις σε όλους!
    Αυτό το ποστ σου ήταν μια έκπληξη και νιώθω πολύ παράξενα που μαζί με τους άλλους σου φίλους (τους οποίους θα φροντίσω να γνωρίσω όσο καλύτερα γίνεται, όταν βρω χρόνο) ανέφερες κι εμένα..
    Θυμάσαι τα δώρα που λέγαμε?? Τα δώρα που δεν έχουν ανάγκη τα χρήματα κλπ κλπ.. Ένα τέτοιο δώρο είναι και το στοργικό σου ενδιαφέρον που με κάνει να νιώθω τόσο ωραία! 🙂
    Σε ευχαριστώ για όλα αυτά γλυκιά μου μαγισσούλα!

    Καλό μήνα είπαμε??!! 🙂 🙂

    Υ/Γ: Κι επειδή ξέρω πως πριν λίγο καιρό ανακάλυψες τον Adrian Von Ziegler (τι παράξενο λίγες μέρες αφού τον είχα ακούσει κι εγώ για πώτη φορά… 🙂 !!!!) και τέτοιες μουσικές είναι για μάγισσες και παραμύθια..

    Υ/Γ2: Από τους στίχους σου κρατάω αυτόν: »Πάντα, δώστε τον εαυτό σας ολοκληρωτικά..» 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εσύ Αλεξάνδρα μου, δεν έχεις τίποτα να πεις… μόνο γράφε, όταν το αισθάνεσαι και όπως το αισθάνεσαι…
      Σου έχω ξαναπεί, ν’ ακούς τη φωνούλα μέσα σου! 😉
      Πολλά όμορφα συμβαίνουν στη ζωή μας και μας δείχνουν πως σίγουρα, όσοι εκπέμπουν στα ίδια μήκη, αργά ή γρήγορα, αναγνωρίζονται… κάπως έτσι και με τον Adrian… 🙂

      ΑΦιλιά, καλό μας μήνα και καλή μας δύναμη! :)))))))))))))))))

  21. Μια γλυκιά Κυριακή του Φλεβάρη , για σένα και όλη την ευγενέστατη παρέα σου, τρυφερή Στεφανία μας!!! πάρα πολλά φιλιά και καλόν μήνα, αγαπημένη μας!!!

  22. ίσως να ειμαι η τελευταία..(αν και δεν το ευχωμαι) που ήρθα….γιατί το θεμα σου …διακριτικότητα και ευγένεια…ειναι θεμα που πονάει…..δυστυχώς στην σημερινή εποχή Μαγισσούλα μου..ειναι λίγοι..και είναι τυχεροί εκείνοι που το έχουν και μπορούν να το μεταδώσουν και σε αλλους… αυτά ειναι αξίες που τις εχει κανείς… και ..μαζί τους γίνεται καλήτερος ανθρωπος….σε ευχαριστουμε που μας προτρέπεις να γνωρίσουμε τετοιους ανθρώπους…θα ειναι τιμή μας να τους γνωρισουμε και εμείς….φιλακια πολύ καθυστερημενα….λογο πλεξίματος..χι..χι.χ.

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! Ρούλα μου!
    Όταν ετοιμάζω καινούργια ανάρτηση όλο και κάποιος εμφανίζεται, αλλά αυτό δεν θα πει τίποτα, αυτό που έχει σημασία είναι να σου μείνει λίγο χρόνο να γνωρίσεις τους φίλους μου…λίγο χρόνο από το πλέξιμο… μπλέξιμο να μην είναι! 😉

    ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα! 🙂

Σχολιάστε

