Η αρκούδα, η μουσική και τα ραπανάκια…

Είπα να το ρίξω λίγο έξω σήμερα…

Το παρακάτω μικρό video, είναι στα Αγγλικά και μου το έστειλαν οι Γάλλοι e-φίλοι, γι αυτό και έχει Γαλλικούς υπότιτλους, ούτως ή άλλως… μιλάει από μόνο του!

.

Δώστε την προσοχή σας στο τέλος…

Η ΑΡΚΟΥΔΑ

.

Το παραπάνω διαφημιστικό, σημειώνει τεράστια επιτυχία στη Γαλλία… τώρα αν πουλάνε και τα σχετικά πλυντήρια αυτό είναι μια άλλη υπόθεση!

Στη συνέχεια μου έστειλαν ένα δεύτερο video, αυτή τη φορά μουσικό…

.

ΜΟΥΣΙΚΗ
.

Αυτό το μουσικό όργανο, είναι φτιαγμένο από κομπιούτερ, (computer animation) δώστε όμως την προσοχή σας στο φεγγάρι…

Για πιο πολλές λεπτομέρειες δείτε:

http://en.wikipedia.org/wiki/Animusic

Πάμε τώρα και στα ραπανάκια…

ΡΑΠΑΝΑΚΙΑ

rapanaki food-isimo

«Δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα για τη μοίρα του ανθρώπου,
θα μπορούσα όμως να πω πολλά για τα ραπανάκια».
Σάμουελ Μπέκετ.

Και όποιος θέλει λεπτομέρειες για τα ραπανάκια:

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%B5%CF%80%CE%AC%CE%BD%CE%B9

Και για όποιον ενδιαφέρεται για την μοίρα του… πιθανότατα θα είναι ο τίτλος της επόμενης ανάρτησης!

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

21 Responses to Η αρκούδα, η μουσική και τα ραπανάκια…

  1. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    xαχαχαααααααααα (το…γέλιο της αρκούδας που λένε)
    τι ωραία φαντασιοσαλάτα έφτιαξες μαγισσούλα !!!!!

    Τελικά καλά έλεγα καμμιά φορά οτι τα πιο έξυπνα και όμορφα που κυκλοφορούν στην tv είναι οι διαφημήσεις……..
    (το τέλος με…πολλαπλά υποννοούμενα)

    Τα εικονικά όργανα εκπληκτικής φαντασίας ,την πρώτη φορά που τα είχα δεί την πάτησα για λίγο !!!
    δές τώρα κι αυτό το αληθινό http://www.videoman.gr/17401

    ωραία μας άνοιξες την όρεξη :-))
    αλλά… άσε την μοίρα ήσυχη …..εκείνη την δουλειά της κι εμείς την δικιά μας

    πολύυυυ γελαστά φιλιαααααααααααααααααα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το ν’ «ανοίγει» τα σχόλια το Ξωτικούλι, είναι εξαιρετικό σημάδι γι αυτή την ανάρτηση…και όχι μόνο!
      Χαλαρά ν’ αντιμετωπίσουμε ότι προκύψει… αρκετή ένταση μας δημιουργούν τα έξω από εδώ… 😉
      Χαχα! κι εγώ την πάτησα για λίγο με τα όργανα, το φεγγάρι μου έκανε κλικ, που μια γεμίζει μια αδειάζει και στη συνέχεια το σκηνικό… πολύ κομπιουτερίστικο!
      Δεν μου γράφεις αν σου αρέσουν τα ραπανάκια, εμένα μου αρέσουν πολύ, φτάνει να μην καίνε, γιατί μου κάθονται στο στομάχι!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! 🙂

  2. Δεν έχει σημασία αν πουλιέται αλλά είναι πανέξυπνο και δίνει και το γέλιο της αρκούδας όπως λέει το @ξωτικό!
    Μετά το μουσικό όργανο και ραπανάκια για την «πνευματική»μας όρεξη!
    Είναι στιγμές που θα ήθελα να σου δώσω μια αγκαλιά….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό το γέλιο της αρκούδας, αγαπημένη Αντιγόνη, λείπει στις μέρες μας, δύσκολο με τέτοια γεγονότα…
      Δεν έχω δει αρκούδα να γελά, αλλά μπορώ να φανταστώ πως τουλάχιστον θα είναι απολαυστική! 😉
      Ναι… λένε πως τα ραπανάκια ανοίγουν την όρεξη, μάλλον ο Μπέκετ κάτι τέτοιο υπονοεί…θα δείξει!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με μια τεράστια αγκαλιά! 🙂

  3. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ, καλησπέρα… ενδιαφέρον το διαφημιστικό… και σαν ιδέα δηλαδή… αλλά η animusic την οποία αγνοούσα ήταν πράγματι ένα όνειρο… μουσική φαντασία… βέβαια μου αρέσει καλύτερα που τέτοιες μουσικές βγαίνουν μόνο από ομαδική δουλειά και κατόπιν πρόβας-συνύπαρξης, όσμωσης και συντονισμού…
    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα να δεις ΑΦΣ, αυτοί (γιατί είναι πολλοί) που «φτιάχνουν» το μουσικό όργανο με κομπιούτερ, πρέπει σίγουρα να ξέρουν τέλεια μουσική, γιατί πρόσεξα πως η κιθάρα δεν παίζει τυχαία, το ίδιο και με τα άλλα όργανα που είδα σε σχετικά βίντεο…
      Προσωπικά αυτά τα «χεράκια» σαν της αράχνης που «παίζουν» μουσική με ανατρίχιασαν…
      Άλλο πράγμα το Live, έτσι δεν είναι; 😉
      ΑΦΣ, από την ΑΦΣ! 🙂

  4. Ο/Η Margo λέει:

    Χαχαχαα τι συνδυασμός!!!
    Η δημιουργοί της «αρκούδας» και οι Animusic έχουν ένα κοινό. Φαντασία που καλπάζει!

    Ενώ το έχω δει το συγκεκριμένο βίντεο δεν είχα προσέξει το φεγγάρι..

    Με τα ραπανάκια έριξες και το δόλωμα για την επόμενη ανάρτηση. Θα ήταν καλά να μας την πεις τη μοίρα μας αλλά είμαι σίγουρη πως γι αλλού το πας 😉

    υ.γ. αυτό για τη Μύκονο (στο σχόλιο της προηγούμενης ανάρτησης) δεν το άφησα να πέσει κάτω να ξέρεις 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από φαντασία Margo μου, άλλο πράγμα και το αποτέλεσμα καταπληκτικό.
      Το φεγγάρι στο μουσικό κομμάτι τους πρόδωσε… ε! και λίγος «σωστός» ρομαντισμός δεν βλάπτει, έτσι δεν είναι;
      Πάντως ότι και να κάνει η τεχνολογία το Αληθινό, έχει άλλη χάρη! 😉

      Η μεταξύ μας επι-κοινωνία όλα αυτά τα χρόνια… σίγουρα μας γεμίζει χαρά…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! χαμογελαστά! 🙂

  5. Ο/Η GiP λέει:

    Το διαφημιστικό με την αρκούδα πολύ έξυπνο ! Η animusic εκπληκτική, δεν την ήξερα, κατέβασα και παρόμοια βιντεάκια με το δικό σου μετά που την ανακάλυψα χάρη σε σένα.

    Στα ραπανάκια θα τα χαλάσουμε ! 🙂 Δεν μου αρέσουν ! Από παιδί δεν τα τρώω.

    Γενικώς… δεν παίζεσαι !

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! Γιώργο μου… είπα να χαλαρώσουμε, όσο και δύσκολο να φαίνεται αυτό… λίγο χιούμορ όμως όλοι τα χρειαζόμαστε, έτσι δεν είναι;
    Α! τώρα για τα ραπανάκια, τι να σου πω… μάλλον η επόμενη ανάρτηση θα σου πέσει βαριά! 😉

    ΑΦιλιά και καλή διασκέδαση με τα βιντεάκια… έχει πολύ πράγμα στο internet! 🙂

  7. Αχ!!!!! μες την σκεψη μου έισαι Αιναφετς μου το ίδιο ανατρίχιασμα ένιωσα και εγώ.. με το βιντεο της μουσικής.. σαν να επαιζε μια αράχνη μου φανηκε… ενω η μουσική που ακουγα μου άρεσε…αντιφαση ..θα μου πείς αλλα ετσι ακριβώς ενιωσα…αφου να σκεφτείς δεν ειδα το φεγγάρι… χι..χι.. και το ξαναέβαλα….οσο για την διαφήμηση… της αρκουδας; (του πλυντηρίου ήθελα να πω) χι..χι.. πραγματικά εξυπνη… και τελος…..μαθαμε και την ιστορία των ραπανακίων….το μονο που δεν μάθαμε ειναι γιατί ανοιγουν την όρεξη…χι.χ.ι..απο όλα τα καλά ειχε αυτή η αναρτηση σου Μαγισσούλα μου…φιλια..σμαραγδένια…

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Ρούλα μου που σε διασκέδασε αυτό το τρίπτυχο!
    Είπα να χαλαρώσουμε λιγάκι… με τόση πιεστηκή καθημερινότητα το δικαιούμαστε νομίζω, έτσι δεν είναι; 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ τρυφερά! 🙂

  9. Ο/Η astria λέει:

    Το γέλιο της αρκούδας:)))) χαχααα και μάλιστα «καθαρό» γέλιο της μετά από το πλύσιμο:))
    πολύ καλό!
    Το Animusic βιντεο το είχα ξαναδεί, καταπληκτικό!
    Μα τί κάνει η τεχνολογία!
    Τώρα πώς έδεσαν και τα ρεπανάκια; έ, έτσι είναι τα … μοιραία!
    Φεύγω χαμογελώντας, καλό βραδάκι μαγισσούλα
    Α. φιλάκια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό το «φεύγω χαμογελώντας», Αστεράκι μου, για μένα ισοδυναμεί με χαρά!
      Όσο για τα ραπανάκια… αυτό που λέει ο Μπέκετ είναι ότι πιο σοφό έχω ακούσει τελευταία, επίσης δείχνει τεράστια φαντασία! 😉

      ΑΦιλάκια και καλό μας βραδάκι! :))))))))))))))

  10. Χαχαχαχα!!! Νά σαι καλά ‘Αιναφετς μου, γέλασα πολύ με το φοβερό διαφημιστικό για το πλυντήριο!!! μου έφτιαξες τη διάθεση ;-))))

    Το μουσικό όργανο ωραίο, αν και ανατριχιάζω λίγο που έχει τόσα καβουρίσια χέρια,

    πάρα πολλά φιλιά όπως πάντα ;-))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όσο γελάμε Ειρήνη… καλά πάμε! 😉
      Χαχα! εσύ τα βρίσκεις καβουρίσια τα χεράκια που «παίζουν» μουσική… ενώ εγώ αραχνίσια… πάντως είναι όντος ανατριχιαστικά! 😦

      Ευχαριστώ για τις εκπληκτικές φωτό του καφέ!
      Ξέρεις πως έχω πιει μόνο μια φορά καφέ στη ζωή μου… και αυτό αναγκαστικά κάποτε, στη καφετζού!!!!!!!!!!!!!!! 😆

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ναι… όπως πάντα! 🙂

  11. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    σ’ αυτό το κείμενο δεν θα απαντήσω εγώ αλλά ο αδερφός μου που είναι 4,5 χρονών και είδαμε μαζί τα βιντεάκια:
    1) κοίτα Άντι…τα ζωάκια είναι σαν κι εμάς. Έχουν «ρούχα» για να μην κρυώνουν και είναι καθαρά για να πάμε να τα χαϊδέψουμε εμείς. Μόνο που η α(ρ)κούδα τρώει πολύ και τη φοβάμαι λίγο.
    2) σ’ αυτό το όργανο που είναι ο άνθρωπος; Μόνο του παίζει; Καλά, εγώ θα χτυπάω μαζί του παλαμάκια.

    αυτά μου είπε και σου τα μεταφέρω αυτολεξεί 🙂
    Καλημέρα μάγισσα!
    φιλιαααααα

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εκπληκτικός ο αδελφός… τελικά τα μικρά παιδιά «ξέρουν» και «βλέπουν» πολύ καλύτερα από μας! 😉
    Να τον χαίρεστε! 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και στα δυο σας! 🙂

  13. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Εμένα τα ραπανάκια μ’ αρέσουν γιατί έχουν ιδιαίτερη γεύση και ωραίο χρώμα. Σαν την ανάρτηση αυτή, ένα πράγμα!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ωραία Παναγιώτα μου, να ένα ακόμα κοινό που έχουμε τα δυο μας… την αγάπη και στα ραπανάκια! 😉
    Έδειξες στα κοριτσάκια σου τα video, μ’ ενδιαφέρει να μάθω αντιδράσεις (όπως της Αντριάνας ο αδελφός πιο πάνω!)

    Πολλά ΑΦιλάκια σε όλη την οικογένεια! :)))))))))))))))

  15. Ο/Η KARIATIDA62 λέει:

    Περί αρκούδων που πλένουν βιολογικά, κομπιουτερισμένης μουσικής και ραπάνακια για την όρεξη το ανάγνωσμα της μάγισσας φίλης μου! Πάντα με πλούσιες αναρτήσεις …
    Φιλάκια Κυριακάτικα

Σχολιάστε

