Τι έμαθα…

Κατά καιρούς λαμβάνω ορισμένα βραβεία από φίλους bloggers που συνοδεύονται από μια πρόσκληση να πω 11 πράγματα για μένα.
Έψαξα να βρω από που ξεκίνησαν αυτά τα βραβεία, έτσι πληροφορήθηκα και από άλλα sites πως η πηγή είναι Γερμανική. «Liebster» σημαίνει «φαβορί» ή «αγαπημένο» και δίνονται μεταξύ των bloggers, δείτε εδώ λεπτομέρειες και κανόνες του παιχνιδιού- αλυσίδα.
Το «ωραιότερο» που διάβασα γι αυτά τα βραβεία:
Είναι ένα είδος «ηλεκτρονικής αγκαλιάς»…

.
Θέλω ειλικρινά να ευχαριστήσω όλους τους φίλους που με τιμούν κατά καιρούς με αυτόν τον τρόπο και θα λάβω μέρος απαντώντας λίγο διαφορετικά!

.liebster2

Με διασκεδάζει επίσης αφάνταστα πως τελευταία «πέφτουν» στα χέρια μου, με τρόπο θα έλεγα μαγικό, τραγούδια ή κείμενα που έχουν σχέση με την ανάρτηση που έχω κατά νου!
Το παρακάτω τραγούδι, το είχα «στα αυτιά» μου προφανώς από κοριτσάκι, γιατί κάτι μου θύμισε ο σκοπός όταν το έλαβα με mail, έτσι ψάχνοντας ανακάλυψα πως εκτός από τον Jim Reevers που το τραγούδησε πρώτος, το είχαν τραγουδήσει και άλλοι, όπως ο Ντιν Μάρτιν, ο Έλβις Πρίσλεϊ και προφανώς θα το είχα ακούσει από τον Έλβις Πρίσλεϊ που είναι σχετικά πιο πρόσφατος.

.

.

Καλώς όρισες στον κόσμο μου,
θάθελες να μπεις;
Θαύματα νομίζω,
ακόμα συμβαίνουν τώρα και μετά,
κάνε ένα βήμα στη καρδιά μου,
άσε πίσω σου τις έννοιες,
καλώς όρισες στον κόσμο μου,
που κτίστηκε μαζί με σένα και με μένα.

Κτύπα την πόρτα και θ’ ανοίξει,
αναζήτησε και θα βρεις,
ρώτα και θα σου δοθεί,
το κλειδί σ΄αυτόν τον κόσμο,
θα περιμένει εδώ,
με τα χέρια ανοιχτά,
περιμένοντας απλά, εσένα.

Καλώς όρισες στον κόσμο μου,
περιμένοντας σε απλά,
Καλώς όρισες στον κόσμο μου…

Jim Travis Reevers
20 Αυγούστου 1923- 31 Ιουλίου 1964.

.

Ο κόσμος μου, φωτογραφικά…

23052012948

06052011593 Το σπίτι μου.

.dsc0003714042012918Η θέα.

.

Σκέφτηκα λοιπόν, αντί να πω 11 πράγματα για μένα που ήδη βρίσκονται στο εκτενέστατο βιογραφικό μου, να πω 11 πράγματα που μου έμαθε η ζωή και δεν εννοώ την ακαδημαϊκή μόρφωση ή την πληροφόρηση από  βιβλία και λοιπά.
Μαθαίνω σημαίνει ζω…

1. Έμαθα να δίνω και να μοιράζομαι για την χαρά που αυτό μου δίνει, χωρίς να περιμένω τίποτα.
2. Έμαθα, πως κανείς δεν είναι υπεύθυνος  για τις πράξεις μου, παρά μόνο η ίδια.
3.Έμαθα πως οι σχέσεις θέλουν φροντίδα, είναι όπως το τζάκι, αν δεν το φροντίσεις σβήνει.
4. Έμαθα να ζω πιο πολύ στη καρδιά, παρά στο μυαλό.
5. Έμαθα να ζω τη στιγμή, να μη τρέχω μπροστά, να συμβουλεύομαι όμως το χθες, για να κατανοήσω το παρόν.
6. Έμαθα πως υπάρχει πολύ γεύση ζωής στο τώρα.
7. Έμαθα να μη χάνω το χιούμορ μου, όσο πιεστικά και αν είναι τα πράγματα γύρω μου.
8. Έμαθα, πως ό,τι και αν μου συμβαίνει, να σηκώνομαι, να ντύνομαι και να συμμετέχω.
9. Έμαθα να εμπιστεύομαι τη διαίσθηση μου και να μην αμφιβάλω για τις ικανότητες μου.
1ο. Έμαθα την αξία της σιωπής.
11. Έμαθα πως στη ζωή, η μάθηση δεν σταματάει ποτέ.

.060220115061.

Τώρα αλλάζοντας λίγο τους κανονισμούς του «παιχνιδιού», δίνω τη σκυτάλη, σε όποιον θέλει να συμμετέχει, είτε από εδώ, είτε από το ιστολόγιο του και να πει 11 πράγματα που του έμαθε η ζωή.
.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

44 Responses to Τι έμαθα…

  1. Ο/Η misoagnosti λέει:

    8. Έμαθα, πως ότι και αν μου συμβαίνει, να σηκώνομαι, να ντύνομαι και να συμμετέχω.
    Όλα τόσο σημαντικά Στεφανία μου, μα το 8 το ξεχώρισα. Σαν ποιότητα που μου λείπει, σαν κάτι που πολύ θα΄θελα αλλά δεν κάνω προσπάθεια να το κατακτήσω.
    Φυσικά το 8 πορεύεται χέρι-χέρι με τα υπόλοιπα,δεν θα μπορούσε διαφορετικά.
    φιλάκια
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το να σηκώνεται κανείς, όντος πολλές φορές είναι δύσκολο, ειδικά όταν κάνει κρύο, δεν έχουμε πετρέλαιο και ψυχολογικά πρέπει ν’ αντιμετωπίσουμε μια πραγματικότητα που πονά…αλλά νομίζω πως μόλις σπρώξουμε το σώμα έξω, τα υπόλοιπα ακολουθούν αυτόματα…ξέχασα, το πλένομαι που είναι σημαντικό και λάθος μου που το παρέλειψα, γιατί το θεώρησα αυτονόητο!
      Το νερό καθώς πέφτει στο σώμα, έχει μαγικές ιδιότητες, ειδικά όταν έχει κανείς αυτά τα «σπιτικά» σαπουνάκια… 😉 «ξεπλένει» εντάσεις και καθαρίζει μέσα- έξω…
      Όταν ζεστάνει ο καιρός τα πράγματα θα γίνουν σίγουρα πιο εύκολα!

      Φιλάκια ανοιξιάτικα! 🙂

  2. Έμαθα.. και από βιβλία..
    αλλά αυτό που απόλαυσα σήμερα είναι που έμαθα τι όμορφο είναι το σπίτι σου. Να είσαι πάντα καλά να το χαίρεσαι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από τα βιβλία Δάφνη, παίρνουμε πληροφόρηση… αλλά αν η πληροφόρηση δεν βιωθεί, παραμένει μια άποψη, μια ιδέα στο κεφάλι μας…
      Πόσες φορές έχουμε διαβάσει πχ για τη ζήλια, τον φθόνο ή πόσο σημαντικό είναι να ζούμε στο παρόν ή για το γνώθι σαυτόν ή για την προσοχή, αν όλα αυτά δεν τα δούμε στη πράξη, μήπως αυτή η γνώση είναι μόνο λόγια… άρα άχρηστη;

      Τυχεροί είναι όσοι ζουν στην εξοχή ή στα όμορφα νησιά μας! 😉

      ΑΦιλιά και καλό υπόλοιπο Κυριακής! 🙂

  3. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Καλή μου μαμ-μάγισσα, θα κρατήσω το 6. «Έμαθα πως υπάρχει πολύ γεύση ζωής στο τώρα.»
    Θα βάλω κι εγώ την υπογραφή μου σ’ αυτό 🙂

    Είσαι εξαιρετική σε όλα όσα έχεις σαν οδηγό στη ζωή σου. Μακάρι να μπορούσα να σου μοιάσω…

    Πολλά ΑΦιλιά για ένα υπέροχο βράδυ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και είμαι σίγουρη Κώστα μου, πως αυτό το «έμαθα πως υπάρχει πολύ γεύση ζωής στο τώρα» το έχεις μάθει ζώντας και απολαμβάνοντας το παρόν, αυτό φυσικά δεν σ’ εμποδίζει να κάνεις σχέδια και να προγραμματίζεις πρακτικά πχ: το http://tovivlio.net/ !!! 😉
      Νομίζω πως τα περισσότερα από τα 11 τα βιώνεις και εσύ!

      Πολλά ΑΦιλιά σε όλη την οικογένεια από την μαμ-μάγισσα! 🙂

  4. Οι στίχοι της δεύτερης στροφής του τραγουδιού είναι από το Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο Κεφ. 11, Στιχ. 9-10. Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται· ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε· κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται. Ο Χριστός για τις δράσεις μας ζητά, τη συμμετοχή των τριών μερών της ψυχής μας αρμονικά και ισότιμα και όχι το ένα, να επικρατεί του άλλου.
    1. Να ζητάμε με τη δύναμη του θυμικού, συναισθήματος, «καρδιάς» και θα μας δοθεί.
    2. Να αναζητάμε με τη διάνοια, ορθό λόγο και θα βρούμε και
    3. Να χτυπάμε με τη δύναμη της βουλήσεως-θελήσεώς μας και θα μας ανοίξουν.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Στρατή, είχα εντοπίσει όταν άκουσα αυτό το τραγούδι, πως οι στίχοι της δεύτερης στροφής είναι από το Ευαγγέλιο, μόνο δεν θυμόμουν από πιο… και σ’ ευχαριστώ για την διευκρίνηση… εξάλλου αυτοί οι στίχοι είναι που μου έκαναν «κλικ» και το έβαλα εδώ, εκτός από τον σκοπό! 😉

      Καλό μας απόγευμα! 🙂

      • Λοιπόν Στεφανία ας παίξουμε σήμερα το τροποποιημένο παιχνίδι σου, που θα το ονόμαζα «των ουσιωδών πεποιθήσεων».
        1. Έμαθα ότι το νόημα της ζωής είναι η χαρά.
        2. Έμαθα ότι η χαρά και η θλίψη πηγάζουν από τις σχέσεις με τον εαυτό και τους άλλους. Άλλοι είναι όλα τα όντα με τα οποία συνυπάρχουμε και κυρίως οι άνθρωποι. Το τζάκι-σχέση, πρέπει να το φροντίζουν και οι δύο, αν θέλουν να ζεσταίνει και τους δύο.
        3. Έμαθα ότι οι θλίψεις στη σχέση με τον εαυτό προέρχονται από την σχεδόν πλήρη άγνοιά του.
        4. Έμαθα ότι οι θλίψεις στις σχέσεις μας με τους άλλους, προέρχονται από το νοσηρό εγωισμό και τη φιλαυτία μας, που δυστυχώς μας είναι πολύ δύσκολο να τα αποδεχθούμε. Αίτιοι των πράξεων μου είναι πολλοί άλλοι, αλλά πρέπει να μάθω να είμαι ο μόνος υπεύθυνος.
        5. Αφού λοιπόν έμαθα ότι το νόημα της ζωής είναι η χαρά και αίτιο των θλίψεων η άγνοια του εγωισμού και της φιλαυτίας, οίδα ότι η λύση της τραγωδίας, βρίσκεται στην πλήρη γνώση του εαυτού, κι ότι
        6. Το μέσο για την επίτευξή της είναι η απόκτηση ταπεινοφροσύνης.
        7. Έτσι έμαθα να μην έχω εμπιστοσύνη στις ικανότητές μου, μέχρι αυτές να αποδειχθούν έμπρακτα και να αναγνωριστούν.
        8. Έμαθα ότι ο αγώνας για την απόκτηση των ικανοτήτων είναι ισόβιος κι ότι σ’ αυτόν πρέπει να χρησιμοποιούμε αρμονικά και ισότιμα και την καρδιά και το μυαλό και τη βούληση.
        9. Έμαθα ακόμη ότι η δύναμη για την απόκτηση αυτών των ικανοτήτων ονομάζεται Έρωτας κι αυτός δρα στο σήμερα, δεν ξεχνά το χθες και προσβλέπει στο αύριο κι ότι
        10. Ο Έρωτας είναι αυτός που μας οδηγεί στη δημιουργία και δημιουργία είναι οι πράξεις Αγάπης.
        11. Τέλος, έμαθα ότι η Αγάπη είναι η αστείρευτη πηγή της χαράς. Η Αγάπη είναι ο δημιουργός της φιλίας στα σύμπαντα κι ότι ο Θεός είναι η Αγάπη.
        Καλό βράδυ.

  5. Ο/Η Margo λέει:

    Εγώ έμαθα να διαλέγω καλούς φίλους χεχε 😉

    υ.γ. το 9 το προσπαθώ αλλά τίποτα ακόμη και ο χρόνος ποτέ δεν είναι πολύς..

    Καλό ξημέρωμα Κυριακής μαγισσούλα μου
    ΑΦάκια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συμφωνώ για το 9 (περί διαίσθησης) θέλει εξάσκηση και το πολύ πολύ να φάμε τα μούτρα μας! 😉
      Οκ! για τους φίλους, αλλά θέλουν φροντίδα και ένα καλήμερα πολλές φορές αρκεί. έτσι δεν είναι;
      ΑΦιλάκια και καλή βδομάδα από αύριο! 🙂

  6. Ο/Η Astero λέει:

    Μια μάγισσα και ένας παραμυθάς μόνο σε ένα σπίτι βγαλμένο από παραμύθια θα μπορούσαν να ζουν… Να ‘ξερες μαγισσούλα μου πόσο πολύ σας χαίρομαι… Μια τεράστια αγκαλιά από μένα, έστω και ηλεκτρονική :))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και θα χαιρόσουν, αν σου έλεγα, πως ο Παραμυθάς είναι παιδί της Αθήνας και για μένα μόνο ζει εδώ; χαχα! 🙂
      Μου αρέσουν οι τεράστιες αγκαλιές και την ανταποδίδω έστω και ηλεκτρονικά! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ανοιξιάτικα! 🙂

  7. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Τι όμορφη ανάρτηση καλή μου μαγισσούλα. Εγώ πάντως αν έχω μάθει κάτι απ’ την ζωή είναι πως είναι ανάμεικτη. Έχει τα πάντα, φόβους, πόθους, πάθη, λάθη, ελπίδες, καταστροφές, όνειρα, σκοτεινές στιγμές, χαρές, λύπες, καλό φαγητό, κινδύνους, αρρώστιες, θαύματα, πειρασμούς και σοκολάτα!! Και πρέπει να την σεβόμαστε και να την αγαπάμε, όσο δύσκολο και αν το κάνει αυτό κάποιες φορές.
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο Κυριακής.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σοκολάτα Μαρινάκι μου… όσο μπορούμε και την απολαμβάνουμε με μέτρο και χωρίς τύψεις, είμαστε σε καλό δρόμο για όλα τα υπόλοιπα!!! 😉

      ΑΦιλάκια γλυκά και ανοιξιάτικα! 🙂

  8. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Kαταρχήν μαγισσούλα μου, πέρα από το πανέμορφο σπιτάκι σας, ενθουσιάστηκα και με το δέντρο στη δεύτερη φωτογραφία («το σπίτι μου») – αυτό από τη δεξιά πλευρά- καθώς είναι το Δέντρο που μου συστήθηκε πρόσφατα, έξω από το καινούργιο μου παράθυρο!!! Βέβαια, το δικό μας είναι νομίζω ακόμα μεγαλύτερο, καθώς αγκαλιάζει τόσο το διπλανό σπίτι, όσο και την πολυκατοικία που μένω. Ξέρεις αλήθεια πως λέγεται;;
    Πολύ όμορφα όλα όσα γράφεις παραπάνω. Ένα προς ένα. Όμορφη και επεξήγηση του τραγουδιού από τον Στρατή Οικονόμου επίσης…
    Από τις πρόσφατες εμπειρίες μου, και δανειζόμενη τις έννοιες περί χρωμάτων, πινέλων και παραδείσου του Καζαντζάκη, θα πω πως συνειδητοποιώ ότι η ζωή μας καθώς κυλά, δεν είναι τιποτα άλλο παρά ένας μισοτελειωμένος πίνακας, τον οποίο εμείς καθημερινά συμπληρώνουμε με διάφορες αποχρώσεις συναισθημάτων και εμπειριών μέσα στη τόσο πλούσια παλέτα χρωμάτων που μας δόθηκε, καθώς και μέσω των τρόπων και των ανθρώπων, των τεχνικών και των πινέλων δηλαδή, που έχουμε αρωγούς στην αποτύπωση των αποχρώσεων αυτών…Και βέβαια, πως μόνο κατά την ολοκλήρωσή του προσωπικού μας πίνακα θα φανεί αν χρησιμοποιήσαμε αρμονικά, αποχρώσεις και πινέλα, αν επανασχεδιασαμε σωστά, τις γραμμές που βγήκαν λάθος και τις καμπύλες που πήραν λάθος στροφή και πως αν τελικά ένα πολλά υποσχόμενο σκαρίφημα αποτέλεσε τελικά αριστούργημα ζωγραφικής ή απλά ένα λεκιασμένο καμβά, πεταμένο στα άχρηστα…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λοιπόν, ας αρχίσουμε από το δέντρο, που είναι το ίδιο με τη τελευταία φωτό (πριν βγάλει φυλλαράκια) και είναι καρυδιά… έχω τρις, αυτή είναι η μεσαία… Τώρα δεν ξέρω τι είναι το δικό σου, έχει βγάλει φύλλα;
      Όσο για τον πίνακα, που τόσο όμορφα περιγράφεις, μου αρέσει να λέω πως είναι καλό ν’ αφήνουμε και τη Ζωή να ζωγραφίσει τον πίνακα, να της έχουμε εμπιστοσύνη… και δεν νομίζω, πως μας επιτρέπεται να τον πετάξουμε αν δεν μας αρέσει, απλά τον βάζουμε στην άκρη και συνεχίζουμε… είναι η ζωή μας, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλιά και καλή ζωγραφική μας!

  9. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Ξέχασα να στείλω τα Αφιλιά μου…

  10. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    ωωω την πρώτη φωτό με το κίτρινο να πρωταγωνιστεί την παίρνω εντελώς προσωπικά !!!
    Σαν να μου κλείνεις ματάκι 😉

    μ’αρέσει η άσκηση αυτογνωσίας που μας κάνουν αυτά τα παιχνίδια .
    Κράτησα αμέσως απ’το τραγούδι το : αναζήτησε και θα βρεις !!
    Είναι ένα απ’τα σημαντικότερα που έμαθα και συνειδητοποίησα πως πολλά απ’τα βάσανά μας απορρέουν απ’το οτι δεν ξέρουμε ή δεν παραδεχόμαστε με ειλικρίνεια τι ακριβώς θέλουμε.
    Και βέβαια δεν περίμενα αυτή την ανάρτηση για να μάθω πόσο μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι 🙂
    Α+Αφφφφφφφφφφφφφφφφ απο……καρδιάς φυσικά 😉

    *αληθινά και ανοιξιάτικα !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και δεν έχει ωωωωωωωωωωωωωωω! Ξωτικούλι, γιατί «εγώ» δεν ξεχνώ τι σημαίνουν τα σπάρτα (τα άτιμα και τσιμπιχτερά) για σένα! 😉
      Ναι, είναι όντος άσκηση αυτογνωσίας αυτά τα παιχνίδια, ακόμα και όταν δηλώνουμε ποια βιβλία μας αρέσουν, ποιες ταινίες ή πια φαγητά, είναι επίσης ένας τρόπος να μας γνωρίσουν καλύτερα οι e-φίλοι μας!
      Επίσης νομίζω πως η αναζήτηση έχει πολλά επίπεδα, ξεκινώντας πάντα από μέσα μας, δύσκολα συνειδητοποιούμε τι θέλουμε, η παρατήρηση που είναι δράση, βοηθά σίγουρα!

      Α! πόσο μας αρέσουν οι ανοιξιάτικες αναζητήσεις!

      Πολλά ανοιξιάτικα ΑΦιλάκια! (Α=Αληθινά) πάντα! 🙂

  11. Ο/Η V λέει:

    Πόσο όμορφα και αληθινά αυτά που μοιράστηκες.

    Εγώ έμαθα αρκετά ως τώρα όμως προσπαθώ ακόμα, έχω πολλά που όχι μόνο θέλω να τα μάθω αλλά και να τα βιώνω στην καθημερινότητά μου.
    Μερικά από αυτά που έμαθα είναι:

    1. Να θυμάμαι πού και πού ότι δεν θα ζήσω για πάντα.
    2. Ότι τα πάντα αλλάζουν και ανατρέπονται όχι σε ένα λεπτό, σε ένα δευτερόλεπτο.
    3. Να πιστεύω λίγο περισσότερο στον εαυτό μου και στις ικανότητές μου.
    4. Να ευχαριστώ για όλα αυτά που έχω και να βάζω σε δεύτερη μοίρα ότι δεν έχω.
    5. Να μην πετάω το φαγητό που έχει μείνει και να το δίνω στα αδέσποτα της γειτονιάς.
    6. Να κάνω την προσευχή μου.
    7. Να μην σχολιάζω ανθρώπους και καταστάσεις με την πρώτη ματιά. Ποιός ξέρει τι κρύβει η ψυχούλα του καθενός.
    8. Ότι η ανοχή είναι συνενοχή.
    9. Ότι δεν πρέπει να κατηγορώ τους γονείς μου για λάθος συμπεριφορές, για πράγματα που έγιναν ή δεν έγιναν. Έχουν κάνει ήδη πολλά για εμένα και στο τέλος τέλος, αυτά μπορούσαν αυτά έκαναν. Σπάνια οι γονείς κάνουν λάθη επειδή το θελουν.
    10. Να μην φοβάμαι το αύριο.
    11. Να εκφράζω την αγάπη μου.

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου αρέσει Βασίλη πως και εσύ στο 11 έβαλες το σημαντικότερο…

      «Η Αγάπη την Αγάπη αναζητά»…
      (Άγνωστος).

      Καλό υπόλοιπο μέρας και καλή μας βδομάδα! 😉

      • Ο/Η V λέει:

        Vally 😉
        Ma kai egw se berdevw… mia grafw apo to izoimasmiavolta.blogspot.com
        mia grafw apo to vallysbook.blogspot.gr
        Adiko eheis na me les Vasili?????????

        Hahahahahha

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Χαχαχα! Να κάτι που ακόμα δεν έχω καταφέρει να μάθω!!!!!!!!!!!!
          Βάλη μου, καλή μου V, χίλια συγνώμη… πάντως το σχόλιο στον «Βασίλη» ισχύει και για τα κοριτσάκια! 😉

          ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :))))))))))))))))))

          ΥΓ Πάω τώρα να δω πως σε «έχω» στο blogroll μου!

  12. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Ακριβώ αυτό λέω, μάγισσα. Ναι, να έχουμε εμπιστοσύνη στη Ζωή, όμως συν αθηνά και χείρα κίνει και αν δεν μας βγαίνει αρμονικά από την αρχή ο μισοτελειωμένος πίνακάς μας, είναι μουτζούρα ή ένα σκαρίφημα γεμάτο λεκέδες, να επιμένουμε να διορθώνουμε τις γραμμές και να αλλάζουμε τα χρωματα, μέχρι να βρούμε αρμονία. Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό έχω συναναστραφεί με ανθρώπους, που τον μισοτελειωμένο πινακά τους επειδή για χρόνια τον έβλεπαν βρώμικο και μαύρο δεν έκαναν καμία προσπάθεια να τον επαναχρωματίσουν, θεωρούν ότι είναι πολύ αργά για να διορθωθεί ο πίνακας, και βέβαια ξαναήρθα σε επαφή με έναν άνθρωπο συγκεκριμένα, που τον λερωμένο του καμβά, τον πέταξε στα σκουπίδια αφού και για την ψυχή, αλλά και την υγεία του ήταν πια αργά, ή ένιωσε πως ήταν αργά… 😦

    Ας είναι…Ήρθε η άνοιξη, οπότε η παλέτα χρωμάτων και οι αποχρώσεις τους ανανεώνονται, ας πάρουμε λοιπόν όλοι τα πινέλα μας!!!

    Το Δέντρο μου έχει βγάλει κάτι σαν μπουμπούκια φύλλων, δεσμίδες, πράσινα ανοιχτά, που έχουν αρχίσει να κοκκινίζουν, στις απολήξεις των κλαδιών, ενώ τα κλαδιά είναι ουσιαστικά γυμνά. Μάλλον τελικά για καρπούς προκειται, αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πάντα «συν Αθηνά και χείρα κίνει» …αλλά και «παν μέτρον άριστον»….
      Θυμάμαι που έγραψες στο blog σου για κάποιο άτομο που δεν φρόντισε τον «πίνακα» του με δυσάρεστα αποτελέσματα…
      Νομίζω όμως, πως ποτέ δεν είναι αργά να διορθώσουμε και να πούμε: Ήμαρτον…στη Ζωή…
      Μη το βαρύνουμε… η άνοιξη είναι αναγέννηση και ας την χαρούμε! 🙂

      Όσο για το δέντρο θα δείξει, όπως τόσα άλλα εξάλλου, έτσι δεν είναι; 😉

      Καλό μας βραδάκι! 🙂

  13. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    5-8-9: προσπαθώ, δεν τα κατάφερα ακομα. Θέλω κάποια στιγμή να τα πετύχω. Θα σηκωθω και θα ντυθω αλλα θα αργησω πολυ, είτε μεταφορικά είτε κυριολεκτικά. Τις ικανότητες μου υπάρχουν φορές που δεν τις αναγνωρίζω, μετα απο καιρό όμως, πάλι κατι καταφερνω.
    Αλλα αυτο που κάνω το οποίο με χαροποιεί και το αναγνωρίζω είναι ότι βρίσκω το καλο μέσα απο το κακό και πολλές φορές εστιαζω μόνο σε αυτο.
    χχχ

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Αντριάνα μου, 5-8-7 αλλά είμαι σίγουρη πως τα υπόλοιπα 7… τα δικά σου 7, είναι πολύ σημαντικά και ίσως να μη τα ανα-γνωρίζεις ακόμα, εξάλλου είσαι ακόμα τόσο νέα! 😉

    Πολλά ΑΦιλάκια και πολλά ΧΧΧ! :))))))))))))))

  15. Ο/Η melita λέει:

    Κάθε φορά που διαβάζω μια ανάρτηση σου , χαίρομαι πάρα πολύ , γιατί πέρα από ότι είτε διασκεδάζω , επιμορφώνομαι ή χαλαρώνω, ανακαλύπτω μια καινούργια πτυχή σου, ένα κομμάτι ψυχής που είναι πραγματικά υπέροχο.
    Θεωρώ ότι είσαι ένας εκπληκτικός άνθρωπος και είναι μεγάλη μου τιμή που σε «γνώρισα».
    Καλό σου βράδυ μαγισσούλα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό που γίνεται σ’ αυτό το ιστολόγιο Μελιτάκι μου, είναι επικοινωνία και η επικοινωνία θέλει πρώτα ανθρώπους που να «εκπέμπουν» στα ίδια μήκη κύματος και ας μη συμφωνούν πάντα…
      Το πιο σημαντικό είναι ότι έχουμε ανοίξει τις καρδιές μας, χωρίς να φοβόμαστε αν θα μας κρίνουν ή όχι, αυτό είναι ελευθερία και αυτή είναι η αιτία που μας φέρνει κοντά…

      ΑΦιλάκια χαρούμενα… ( όταν ακούω καλά λόγια, η χαρά είναι μεγάλη!) 🙂

  16. Κάθε φορά που περναω απο εδώ χαίρομαι παρα πολύ γιατί .. όλο και περισσοτερα πραγματα μαθαινω Αιναφέτς μου.. οπως το 11 σου…….Εμαθα στην ζωή λές, οτι η μάθηση δεν τελειώνει ποτέ….πόσο το ξέρω τώρα..!!!!
    και το 11 του Στρατή… η αγαπη ειναι αστήρευτη πηγή χαράς… συν όλα τ αλλα… έμαθα….σου.. δεν περίμενα τιποτε λιγότερο απο αυτα που εχεις μαθει…… (να δουμε όμως..εγώ.. πότε θα μαθω να βάζω τόνους) χι.χι.χι.φιλακια πολλα Ανοιξιάτικα…

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η χαρά είναι το ζητούμενο, Ρούλα μου… ειδικά στις μέρες μας που όλα γύρω μας υποβαθμίζονται…
    Δεν υπάρχει ομορφότερο πράγμα από το ν’ ανακαλύπτεις καινούργια πράγματα και σίγουρα η Αγάπη είναι αστείρευτη πηγή χαράς, αλλά πόσοι το έχουν νιώσει, με όλο τους το είναι;

    ΑΦιλιά ανοιξιάτικα, με ή χωρίς τόνους! 🙂

  18. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ωραίος ο κόσμος σου 😉
    Την πάσα σου ίσως την πάρω, έστω λίγο καθυστερημένα (είχα μέρες να μπω στα blog γενικά). Πάντως το 9 σου ειδικά με έβαλε σε σκέψεις, εγώ αμφιβάλλω αρκετά..
    Πολλά ΑΦ!!!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Γιώργο!
    Θα δοκιμάσω να σου εξηγήσω τι εννοώ με το 9. δλδ πως «έμαθα να εμπιστεύομαι την διαίσθηση μου και να έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου» και λέω, θα δοκιμάσω γιατί δεν είναι εύκολο να βάλει κανείς σε λόγια μια «αίσθηση»…
    Νομίζω πως όλοι έχουμε μια φωνούλα μέσα μας, που μας «μιλάει», άσχετα αν δεν την ακούμε 😉

    Δες και τι λένε οι ειδικοί …
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1

    Πάντως νομίζω πως οι αμφιβολίες, μας αναγκάζουν να επανεξετάζουμε τις ιδέες ή τις απόψεις μας… άρα καλά και τις έχεις! 😉

    ΑΦ! πολλά πολλά! 🙂

  20. Ο/Η marron λέει:

    Καλησπέρα καλή μου μάγισσα Άιναφετς!! Ωραία και η δική σου παραλλαγή του παιχνιδιού!!
    Είχα χαθεί λίγο, αλλά σκοπεύω να μην το ξαναπάθω! Το παιχνίδι το έχω παίξει και όσο να’ναι είναι ζόρικο!! Να έχεις ένα όμορφο τριήμερο και Καλή Σαρακοστή!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Marron μου!
    Όντως έχουμε λίγο χαθεί τον τελευταίο καιρό…. αλλά χθες (καθόλου τυχαία!) διάβαζα στο blog σου αυτά που έγραψες για την ευθύνη της γυναίκας… δεν σου άφησα σχόλιο, πρώτα γιατί αυτά που έγραψες και τα σχόλια των φίλων σου με κάλυψαν απόλυτα και αν έγραφα για «μας» αυτό δεν θα έμοιαζε με σχόλιο αλλά με σεντόνι! 😉

    Δεν είναι πάντα εύκολο να μιλάς για τον εαυτό σου….

    ΑΦιλάκια και να έχεις και εσύ ένα όμορφο τριήμερο! 🙂

  22. Υπέροχη η Φύση γύρω από το σπίτι σας, τόση πολλή, που θέλει «αντοχές» κατά κάποιον τρόπο για να την νιώσεις!

    και δεν χρειάζεται αυτή τη στιγμή να βρω 11 δικά μου : η δική σου ενδεκάδα είναι τέλεια, και δια να ομιλήσω την φεησμπουκικήν, της δίνω πάρα πολλά «λάικ» .

    και πάρα πολλά φιλιά, και πάλι :-))))

Σχολιάστε

