Φαντασία!

Για να δημιουργήσεις χρειάζεται φαντασία...

.

Το φανταστικό άγαλμα, του Jerome Murat!
(Μεγαλώστε την οθόνη για να το απολαύσετε).
.

.

«Μου αρέσει πολύ που η καρδιά υπαγορεύει, η φαντασία γράφει και το πνεύμα διορθώνει»…
(Maurice Chapelan).

«Είναι γλυκό, σε όλες τις ηλικίες ν’ αφήνεσαι να σε οδηγεί η φαντασία«.
(Marcel Proust)

«Τα μεγάλα έργα τέχνης είναι αποτέλεσμα συχνών επισκέψεων του μυαλού και της ψυχής στο χώρο της φαντασίας».
(Άγνωστος).

«Όλα προέρχονται από την φαντασία.
Αυτή δημιουργεί την ομορφιά, τη δικαιοσύνη και την ευτυχία που είναι τα πάντα σ’ αυτόν τον κόσμο».
(Blaise Pascal).

«Η ευτυχία δεν είναι ιδανικό της λογικής αλλά της φαντασίας».
(Εμμανουήλ Καντ).

«Η ανησυχία είναι βασικά μια κακή χρήση της φαντασίας».
(Alex Osborn).
.
«Η φαντασία είναι το μάτι της ψυχής».
(Joseph Joubert 1754-1824).

«Είμαι αρκετά καλλιτέχνης για να μπορώ να ζωγραφίζω ελεύθερα… στην φαντασία μου.
Η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση. Η γνώση είναι περιορισμένη.
Η φαντασία περικυκλώνει τον κόσμο».
(Albert Einstein).

.

Όσες φορές και αν είδα το video, «Το άγαλμα»… Όση φαντασία και αν χρησιμοποίησα  δεν κατάφερα να καταλάβω πώς «το κάνει» και τελικά αφέθηκα στην μαγεία που μεταδίδει αυτό το show…. εσείς τι καταλάβατε;

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

39 Responses to Φαντασία!

  1. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    αφέθηκα στο βίντεο απόλαυσα τα λόγια… τι να πω για την τέχνη; Νιώθω μέρος της κι αυτή μέρος μου. Σαν δυο μαριονέτες που μερικές φορές αδυνατείς να καταλάβεις ποιά είναι ψεύτικη και ποια αληθινή!
    Ωραίο βίντεο αγαπημένη μάγισσα για να κλείσω το βράδυ μου στο λαπτοπ.
    Φιλιά πολλααααα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ότι νιώθεις μέρος της τέχνης, δεν αμφισβητείται… εξάλλου η δουλειά σου το αποδεικνύει! Εκεί μου νομίζω πως τα πράγματα μπερδεύονται είναι αυτό που περιγράφεις πολύ όμορφα… «σαν δυο μαριονέτες που αδυνατείς να καταλάβεις ποια είναι ψεύτικη και ποια αληθινή»…. από τη στιγμή που εντοπίζεις κάτι τέτοιο αυτό παύει να ισχύει… δηλαδή η επίγνωση καθαρίζει το τοπίο!
      Μου αρέσει το καινούργιο σου avatar… κλείνεις το μάτι ;-)… ενώ πριν γύριζες την πλάτη! 🙂
      ΑΦιλάκια Ανρτιάνα μου και να έχεις ένα χαλαρό Σ/Κ! 🙂

  2. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Η Μαγεία… Το είδα ξανά και ξανά…
    Αλλά πρέπει να έχω την περιέργεια που σκότωσε τη γάτα. Δεν έμεινα στη μαγεία, έτρεξα στο γκούγκλη και έψαξα για την τεχνική του… Όλα τα μαρτυράει ο παλιογκούγκλης!

    Φιλιά αγαπημένη μας Μαγισσούλα
    :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! πονηρή miso (a) gnosti!!!
      Ομολογώ και πως και η ίδια αφού το είδα αρκετές φορές, μπήκα στον πειρασμό να δω το «πώς» αλλά δεν το έκανα… έτσι για να πάω κόντρα στην περιέργεια που τελευταία μου έχει παίξει δυσάρεστα παιχνίδια! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλάκια μαγικά (όταν δεν ξέρεις!) :)))))))))))))))

  3. Ο/Η Levina λέει:

    Yπέροχο βίντεο μαγισσούλα μου !
    Ο καλλιτέχνης έχει βάλει όλη την φαντασία και την δεξιοτεχνία του να δουλέψει
    και συμφωνώ πως χωρίς φαντασία η ζωή θα ήταν σαν … ένα πιάτο γεμάτο χώμα.
    Αν μπορώ να μιλήσω προσωπικά η φαντασία μου είναι που με έχει σώσει σε
    δύσκολες καταστάσεις, αυτή με βοήθησε να προχωρήσω ή να χαθώ εκεί που ήθελα
    να εξαφανιστώ για να βρω την ησυχία της σκέψης και της ψυχής.
    Όποιος δεν διαθέτει φαντασία δυστυχής θα είναι !

    Φιλιά γειτόνισσα
    σου στέλνω και κανα δυο χελιδόνια γιατί σε μένα μαζευτήκανε πολλά :))
    Καλό μας Σαββατοκύριακο !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα συμφωνήσω μαζί σου Εύη, πως ειδικά και στη δική σου περίπτωση είναι έτσι… ποίηση χωρίς φαντασία δεν μπορεί να υπάρξει!
      Μόνο πρέπει να είμαστε προσεχτικοί και να μη μπερδέψουμε τη φαντασίωση με την φαντασία, έτσι δεν είναι;
      Και εδώ τίθεται και το ερώτημα: Μπορεί να βρει κανείς ¨»την ησυχία της σκέψης και της ψυχής χωρίς να κάνει φυγές δλδ μένοντας στο παρόν;

      Χαιρετίσματα και ΑΦιλάκια και στα χελιδονάκια σου! 🙂

  4. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Tα είπε όλα ο Αϊνστάιν τι να προσθέσω..
    Να εξηγήσω ότι η θεωρία της σχετικότητας είναι δημιούργημα της αχαλίνωτης φαντασίας του.
    Οι απόψεις του Αινστάιν,η διαστολή της μάζας,η διαστολή του χρόνου,η συστολή του μήκους, μάλλον θεωρούνται από το περισσότερο κόσμο ότι ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας.

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι είναι Μιχάλη μου, ο Αϊνστάιν είπε πολλά και για διάφορα καθημερινά θέματα, έτσι κατάφερε πολλοί να τον θεώρησαν αυθεντία… όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν! 😉
    Πάντως και σαν προσωπικότητα υπήρξε προκλητικός, κάτι που προσωπικά εκτιμώ πολύ!
    Και για μένα η φαντασία είναι πάνω από την γνώση!

    ΑΦιλιά σε όλη την οικογένεια και την εδώ και την έξω! 🙂

  6. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Η επιστήμη προχωρά με τη Φαντασία η την ενόραση.
    Η φαντασία δημιουργεί τη τέχνη και βοηθά στην ανακάλυψη της γνώσης.
    Το σύμπαν είναι μια αντικειμενική πραγματικότητα ,σαν εργαλείο για τη μελέτη του ο άνθρωπος επιστρατεύει τη φαντασία του για να δημιουργήσει μοντέλα με ιδιότητες που να ταιριάζουν στις αντικειμενικές παρατηρήσεις του.
    Μόνη της η φαντασία στο τομέα της επιστήμης ,χωρίς να πατά στην αντικειμενική πραγματικότητα γίνεται όνειρο θερινής νυκτός .Εμποδίζει τότε τη γνώση, οδηγεί σε απατηλές φαντασιώσεις.

  7. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Εξαιρετικό βίντεο. Το απόλαυσα πραγματικά. Γεμάτο φαντασία, ευγένεια, καλαισθησία.
    Εγώ την αγαπώ την φαντασία μου. Με έχει σώσει ουκ ολίγες φορές (σε εξετάσεις, σε συνδυασμό με τις γνώσεις μου, αλλά το λέω με κάθε επιφύλαξη στην περίπτωση που διαβάζει κάποιος καθηγητής μου :P). Για μένα η φαντασία είναι αυτή που χρωματίζει την αύρα της ζωής με χρώματα φωτεινά και δεν την αφήνει να μαραζώνει στην μουντή – καμιά φορά – πραγματικότητα.
    Είναι υπέροχη, μα θέλει και αυτή τα όρια της!!
    Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο μαγισσούλα μου. Φιλάκια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η λέξη «καλαισθησία», νομίζω πως χαρακτηρίζει αυτό το video πολύ καλά!
      Και σίγουρα η σωστή χρήση της φαντασίας βοηθάει στο να δημιουργήσουμε, πρέπει όμως να είμαστε πολύ προσεχτικοί με τις φαντασιώσεις μας, που είναι παιχνιδάκια του μυαλού μας και μας βγάζουν από την πραγματικότητα, όσο οδυνηρή και αν είναι! 😉

      ΑΦιλάκια και να έχεις ένα χαμογελαστό βραδάκι! 🙂

  8. Ο/Η melita λέει:

    Να σου πω την αλήθεια μαγισσούλα μου και εγώ μπήκα στον πειρασμό να το γκουγκλάρω , αλλά δεν το έκανα γιατί ένιωσα ότι αν έμπαινα σε αυτό το τρυπάκι θα χανόταν η αίσθηση της μαγείας που μου άφησε αυτό το βιντεάκι. Πραγματικά υπέροχο!
    Καλησπέρα μαγισσούλα μου1

  9. Μπράβο καλή μου μάγισσα,ΥΠΈΡΟΧΟ!
    Μαγεία!
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι ν’ ακούω «μπράβο» Δημήτρη- Νεράιδε μου!
      Την κρατάμε τη μαγεία γερά και δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα να μας τη πάρει, έτσι δεν είναι; 😉
      ΑΦ! και καλή μας βδομάδα! 🙂

  10. Ο/Η astria λέει:

    Στην αρχή νόμισα ότι κάποιος ήταν κρυμμένος, μετά ότι ίσως είναι σιαμαίοι:))) Όμως, στη συνέχεια, προσέχοντας ότι είναι ανέκφραστο το δεύτερο πρόσωπο,θυμήθηκα τους εγγαστρίμυθους, κάτι σκέφτηκα και ερμήνεψα τις κινήσεις, όμως πολύ δύσκολα να το περιγράψω.
    Εντυπωσιακό και οπωσδήποτε με φαντασία, ώστε να αιτιολογείται πλήρως ο τίτλος της ανάρτησης (σημειώνω ότι αν και στο βίντεο αναφέρεται «magic», απέφυγες να το χρησιμοποιήσεις, βεβαίως ως μαγισσούλα ξεχωρίζοντας τα μαγικά από τα φανταστικά που μοιάζουν μαγικά:)))
    Σε φιλώ πολύ, μια καλή βδομάδα να έχουμε:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πέρασα και εγώ απ’ όλα τα στάδια «έρευνας» για να καταλάβω και το άφησα εκεί… στην μαγεία! 😉
      Η μαγεία είναι μαγεία και υπάρχει παντού φτάνει να μπορείς να τη διακρίνεις… η φαντασία είναι του νου….και έχει δημιουργήσει εκτός από τέχνη και όλα τα μεγάλα επιτεύγματα της επιστήμης και της τεχνολογίας, έτσι δεν είναι;

      Και εγώ σου στέλνω πολλά ΑΦιλάκια και θα την έχουμε τη καλή μας βδομάδα! 🙂

  11. Ο/Η GiP λέει:

    Ε-Κ-Π-Λ-Η-Κ-Τ- Ι-Κ-Ο !!

    Μαγευτικό, καλοπαιγμένο, πρωτότυπο, εκφραστικό, ζωντανό !

    Τι ανεβάζει η μάγισσα στα κέφια της !! 🙂

  12. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα Στεφανία…

    Ειμαι ακόμη εδώ….δεν εγκαταλείπω έυκολα…..

    Κάποιες δυσκολίες μόνο….

    Να’ σαι καλά …..
    θα ξαναπεράσω αργότερα….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Χρήστο μου… ναι αυτές οι δυσκολίες…

      Οι καρυδιές μου βγάζουν φυλλαράκια και σε σκέφτομαι! 😉

      Όσοι ζουν μες τη φύση μαθαίνουν να παλεύουν!
      ΑΦιλιά και να σε προσέχεις! 🙂 (Α=Αληθινά).

  13. Ο/Η Mika λέει:

    Ο άνθρωπος είναι απίστευτος, μαγικός. Πάντα αυτοι οι άνθρωποι που κάνουν τετοιου είδους ‘μαγικά» με συναρπάζουν και να σου πω την αλήθεια δεν θέλω να μάθω πως το κάνει. Θέλω να παραμείνω στο συναίσθημα που με βάζει όλο το σκηνικό. Πολύ ωραίο ξεκίνημα μέρας μου έδωσες Μαγισσούλα μου!
    Φιλια πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κι εγώ Μικούλα δεν κατάλαβα πώς τα καταφέρνει και μας μαγεύει… και εκεί θα μείνω!
      Εύχομαι και το υπόλοιπο της μέρας σου, να είναι το ίδιο όμορφο!
      ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  14. Καταπληκτικό Στεφανία,

    καλλιτεχνική έκφραση υψηλής αισθητικής, απολαυστικό για ανθρώπους που εκτιμάμε την λεπτότητα και την ποιότητα….και τα τσιτάτα περί φαντασίας, όλα υπέροχα.
    Μια ακόμα ωραιότατη ανάρτηση, στο στυλ που αγαπώ!!!! Μπράβο γλυκιά μου, καλημέρα, όμορφη Τρίτη να έχεις ;-))))

  15. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Για μένα η φαντασία είναι εξίσου σημαντική με την γνώση, όσο η τέχνη εξίσου σημαντική μαζί με την επιστήμη…Πειράζει που εγώ νομίζω (δεν το έχω τσεκάρει βέβαια) ότι κατάλαβα πως το έκανε από την πρώτη στιγμή;Τα μάτια προδίδουν πολλά…Δεν είναι αυτό το ζητούμενο βέβαια, όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, μαγισσούλα μου, αλλά τα μαγικά που κάνει η φαντασία και η τέχνη μέσα μας και αυτό που βγάζει στον καθένα ξεχωριστά. Εμένα προσωπικά μου είπε τα εξής:
    Η ΨΥΧΗ μας είναι ένα ντροπαλό και φασκιωμένο βρέφος, που συχνά πυκνά χρειάζεται πνοή ζωής και αφύπνιση. Μας κοιτά κατάματα στις πιο παγωμένες στιγμές μας, μας αγαπά και μας φιλά (και φυλά) όταν το έχουμε πραγματικά ανάγκη. Ξυπνά την συνειδητότητά μας, όταν εμείς προ πολλού την έχουμε ξεχάσει…Όμως,γι’αυτό πρέπει να την φροντίζουμε καθημερινά, να πορευόμαστε με εκείνη οδηγό, να την κοιτάμε καλά καλά σαν έχει κάτι να μας πει, αλλά και να την αμφισβητούμε όταν αυτό κρίνεται σκόπιμο… Τις περισσότερες φορές βέβαια, εμείς οι άνθρωποι φοβόμαστε αυτόν τον χορό μαζί της, και επιλέγουμε να την κλείνουμε στο κουτί…
    Υπέροχη υπέροχη ανάρτηση, σε δύσκολες εποχές για όλους, και ειλικρινά σε ευχαριστούμε πολύ! Μας κάνεις να σκεφτόμαστε με τα μάτια, την καρδιά και την ψυχή μας και κάτι τέτοιους καιρούς το έχουμε πραγματικά ανάγκη μαγισσούλα μου…Συνέχισε λοιπόν να κάνεις τα μαγικά σου, και μεις πίσω πιστοί «μαθητευόμενοι». :)) Πολλά πολλά αφιλάκια…

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Ανεβάζοντας» ψυχολογικά τους φίλους μου, αντλώ ενέργεια η ίδια… νομίζω τελικά πως αυτό που μας κρατάει όλους όρθιους, είναι να αισθανόμαστε ότι υπάρχουν άτομα γύρω μας που εκπέμπουν στα ίδια μήκη κύματος με μας… ότι μπορούμε ν’ ανοίξουμε την καρδιά μας και θα μας ακούσουν… μεγάλη υπόθεση η επικοινωνία…γιατί οι σχέσεις είναι Ζωή! 🙂

    Ο καθένας μας, είναι δάσκαλος και μαθητής του εαυτού του… και όλοι είμαστε «μαθητευόμενοι», αυτό είναι το νόημα της ζωής!

    ΑΦιλάκια με ανοιχτή καρδιά! :))))))))))))))

    • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

      «Ο καθένας μας, είναι δάσκαλος και μαθητής του εαυτού του… και όλοι είμαστε “μαθητευόμενοι”, αυτό είναι το νόημα της ζωής!»

      Πραγματι μαγισσούλα! Και είναι από τα πιο όμορφα πράγματα σε αυτή τη ζωή!

      Ναι, είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό το ίδιος μήκος κύματος, σε εποχές που νομίζει κανείς ότι η ζωή και οι άνθρωποι γύρω της περπατούν πάνω σε…μονόδρομο! 🙂

      Ανταποδίδω τα φιλιά και την θετική ενέργεια μέσα από την καρδιά μου!

  17. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Γοητεύομαι αφάνταστα ,τρελλαίνομαι σου λέω με αυτούς που έχουν ……αχαλίνωτη φαντασία σχεδόν είναι το μόνο πράγμα που έχω ζηλέψει !!!!
    Κρατώ κι εγώ τον Αϊνστάιν
    Η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση. Η γνώση είναι περιορισμένη !!
    και να σου πώ γιατί τελικά ίσως νοιώθω πως κατά βάθος η φαντασία είναι μια εκπληκτικού εύρους γνώση (κάπως έτσι τέλος πάντων)
    Εξαιρετικός ο καλλιτέχνης .Πρώτα σε κάνει να αμφιβάλλεις γι’αυτό που βλέπεις και σου δείχνει πόσο εύκολα μπορείς να ξεγελαστείς…….και μαζί σου λέει και την ιστοριούλα του αγάλματος που προτιμάει να ….θάψει ό,τι το αναστατώνει,συγκινεί,ζωντανεύει ….και να μείνει άγαλμα ….

    (άφησα και μια απάντηση στον… σκορπιόωωωχ στο προηγούμενο :-))

    (άλλη μια …φανταστική ανάρτηση !!!! )

    Φ(ανταστικά) Φιλιάαααααααααααα !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και για να τα πούμε ακόμα πιο απλά «φανταστικό» μου Ξωτικούλη, π.χ. τα αεροπλάνα, τα φαντάστηκε κατά κάποιο τρόπο ο Ντα Βίντσι, τα υποβρύχια ο Ιούλιος Βερν… όσο για τη βόλτα στο φεγγάρι όλοι οι ονειροπόλοι! χαχα! τα δε ξωτικά και τις μαγισσούλες όλοι εμείς! 😉
      Η δικιά μου δε φαντασία πάντως οργιάζει και πολλές φορές μου έχει παίξει «περίεργα» παιχνίδια!
      Αχ! αυτός ο κενταυροσκορπιούλης… μου αρέσει που παραπονιέται που δεν κάνεις συχνές αναρτήσεις, ξεχνάει πόσο καιρό μας είχε ο ίδιος στην αναμονή, με μια χλωμή ανατολή! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφιλάκια καθόλου φανταστικά Α=Αληθινότατα! 🙂

  18. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Η φαντασία είναι η μία και μοναδική δικλείδα ασφαλείας του ανθρώπου έναντι της ίδιας του της φύσης και η οποία του εξασφαλίζει το ίδιο του το μέλλον. Αν δεν υπήρχε η φαντασία, θα υπήρχε ο χρόνος αλλά δε θα υπήρχε το μέλλον. Ούτε η εξέλιξη, ούτε καν η ευημερία. Όταν δε, η φαντασία χρησιμοποιείται με τον τρόπο που θαύμασα στο εξαιρετικό σου βίντεο, τότε ανάγεται σε κάτι περισσότερο από τέχνη και δημιουργία, ίσως στην ίδια την ουσία της ζωής θα έλεγα αν δεν κινδύνευα να χαρακτηριστώ ονειροπόλος ή ρομαντικός.

    Άργησα να περάσω από την αυλή σου καλή μου μαμ-μάγισσα, αλλά όπως ξέρεις έχω τρεχάματα! Την καλημέρα μου και πολλά ΑΦιλιά σε όλη την οικογένεια 🙂

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εσύ ονειροπόλος ή ρομαντικός; απαπαπα! 😉
    Είσαι από τα άτομα που η φαντασία τους οργιάζει… φτάνει να διαβάσει κανείς ένα από τα διηγήματα σου και θα καταλάβει…. ή πάλι μπορεί να γράψει κανείς μουσική αν δεν έχει φαντασία;
    ¨Είναι γλυκό σε όλες τις ηλικίες ν’ αφήνεσαι να σε οδηγεί η φαντασία», έτσι δεν είναι Κώστα μου!

    Καλό μας βράδυ με πολλά ΑΦ! σε όλη την υπομονετική σου οικογένεια! 🙂

  20. Ο/Η vasiliki λέει:

    Η φαντασία είναι κομμάτι μας και οσο και να προσπαθούμε να την καταπνίξουμε σαν το άγαλμα, αυτή θα υπάρχει εκεί στον άλλο μας εαυτό να περιμένει να την αγ’ιξουμε να την προσέξουμε και να την αναστήσουμε για να απολαύσουμε μαζί της την δύναμη του σύμπαντος.
    Όπως λέει και το τραγούδι » δε φταίς εσύ, η φαντασία μου για όλα φταίει» 🙂
    Υπέροχη ανάρτηση όπως πάντα!!!!!
    καλή σου μέρα – φιλί καρδιάς

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την Βασιλική,
    ‘Όταν ένας καλλιτέχνης και ειδικά ένας ζωγράφος μιλάει για φαντασία… δεν μιλάει φανταστικά, μιλάει εκ πείρας, από το θέμα που θα διαλέξει να ζωγραφίσει μέχρι με ποιο τρόπο θα το εκφράσει, αν του λείπει η φαντασία το αποτέλεσμα θα είναι άψυχο, γιατί «η φαντασία είναι το μάτι της ψυχής»! 😉
    Χαχα! έχει πλάκα να ρίχνουμε τα φταιξίματα στη φαντασία μας!!!
    Έχεις δοκιμάσει τη γλυπτική; Προσωπικά δεν ήταν το φόρτε μου στη σχολή!

    ΑΦιλάκια καρδιάς γεμάτα φαντασία! 🙂

  22. Ο/Η Hengeo λέει:

    Εγώ γιατί άργησα τόσο να το δω αυτό; Όπως και να έχει υπέροχο και κάλλιο αργά παρά ποτέ ε;
    Φανταστικές καλησπέρες 😉

  23. Ο/Η i am love λέει:

    πολύ ωραίο :)) και πρωτότυπο :))
    βέβαια αν προσέξεις θα δεις ότι το δεξί χέρι είναι ψεύτικο και κολλημένη έχει την ράβδο 😉 ώστε έτσι να χειρίζεται το κεφάλι με το άλλο ;ρρ

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αυτό που τελικά έχει σημασία Γιώργο μου, είναι που πήρες μια γεύση φαντασίας!
    ΑΦιλιά φανταστικά! 🙂

Σχολιάστε

