Με τρυφερότητα…

.

Υπάρχουν τραγούδια ή εικόνες που μπορεί να γεννήσουν βαθιά αισθήματα τρυφερότητας ή απλά να σου αφήσουν ένα χαμόγελο…

.

download81.

Αυτές οι εικόνες μαλακώνουν την καρδιά μας ή μήπως και την τρέφουν;

.

downloadii2.
Άνθρωπος και δελφινάκι.

.

downloadxc3.
Σκύλος και αρνάκι.

.

downloado4.
Μαϊμού με τιγράκι.

.

downloadop5.
Φύλακας και τίγρης.

.

downloadkll6.
Γάιδαρος με άνθρωπο ή άνθρωπος με γάιδαρο;

Τι λεζάντες θα βάζατε εσείς στις παραπάνω φωτογραφίες;

*********************************************************************

.

«‘Όταν κατανοώ τον εαυτό μου, κατανοώ και σένα και μέσα από αυτή την κατανόηση έρχεται η αγάπη. Η αγάπη είναι ο παράγοντας που μας λείπει. Υπάρχει έλλειψη στοργής, ζεστασιάς στις σχέσεις μας και επειδή μας λείπει η αγάπη, αυτή η τρυφερότητα, αυτή η γενναιοδωρία, αυτό το θείο δώρο στις σχέσεις μας, κάνουμε φυγή σε ομαδικές δραστηριότητες που δημιουργούν μεγαλύτερη σύγχυση, μεγαλύτερη δυστυχία.
Γεμίζουμε τις καρδιές μας με ιδέες για κοινωνικές μεταρρυθμίσεις από δεύτερο χέρι και δεν βλέπουμε πως ο μόνος λυτρωτικός παράγοντας είναι η αγάπη».

«Έχουμε χάσει την αίσθηση της τρυφερότητας, αυτής της ευαισθησίας που ανταποκρίνεται στα πράγματα της ομορφιάς και μόνο με την ανανέωση αυτής της ευαισθησίας μπορούμε να κατανοήσουμε τι είναι αληθινή σχέση».
Κρισναμούρτι.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

48 Responses to Με τρυφερότητα…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Οι τίτλοι μου:
    1) Η μουσική εξημερώνει και θηρία (γιατί δεν πολυσυμπαθώ τις γάτες χαχα)
    2) Και τα δελφινάκια χρειάζονται αγάπη, στοργή, ίσως όχι προδερμ.
    3) Συν μπιμπερό και αρνάκι πίνει (κατά το «συν Αθηνά και χείρα κίνει»)
    4) Μητέρα δεν είναι αυτή που γεννά το παιδί μα που το μεγαλώνει.
    5) Δεν φεύγω από εδώ. Αν θέλετε να με πάρετε σηκωτή.
    6) Πεισματάρη σαν την γυναίκα σου δεν με είπες; Κουβάλα τώρα!

    Η αλήθεια είναι μαγισσούλα μου ότι ο Κρισναμούρτι καλά τα είπε. Εμείς συμπεριφερόμαστε σαν να μην μας νοιάζει.
    Ελπίζω όμως πως κάποια στιγμή, με κάποιον τρόπο, θα ξανανοίξουμε τις καρδιές μας στα απλά, στα τρυφερά, στα όμορφα και θα συνηθίσουμε να αναγνωρίζουμε το ωραίο στα πιο μικρά και ασήμαντα γιατί ίσως να περάσει ο καιρός και να γίνουν μεγάλα και σημαντικά.
    Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι και ένα παραμυθένιο Σαββατοκύριακο. Σου στέλνω πολλά φιλάκια! 🙂

    • Ο/Η Αγριμιώ λέει:

      Χαχαχα. Αυτό το τελευταίο με την λεζάντα με το γαϊδουράκι με αποτελείωσε. Όσο το σκέφτομαι, τόσο γελάω. Την καλημέρα μου από την μακρινή Μελβούρνη 🙂

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Ουπς Aγριμιώ μου… πάλι η word press έκανε τα δικά της τεράστια άλματα… ακόμα και την Αυστραλία «διασκέλισε»! απαπαπα! 😉
        Τώρα για να σου πω την αλήθεια, όταν έπεσα πάνω στη φωτό με τον άνθρωπο να σέρνει το κάρο με τον γάιδαρο, σκέφτηκα πως ίσως το ζώο ήταν άρρωστο και το πήγαινε στον γιατρό, πάντως βρίσκω πολύ τρυφερό ν’ ανταποδίδεις στον άλλο οτιδήποτε σου έχει προσφέρει!

        Πολλά πολλά ΑΦιλάκια από την βροχερή και κρύα Ελλάδα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Μαρινάκι πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι λεζάντες σου! 🙂
      Ούτε κι εγώ πολυσυμπαθώ τις γάτες αλλά ειδικά αυτή η σκηνή με το μικρό αγοράκι και το γατάκι που έχει καθηλωθεί απ’ τη φλογέρα, με γέμισε με αισθήματα τρυφερότητας και αν σου πω πως ήταν και το «έναυσμα» γι’ αυτή την ανάρτηση! 😉

      Το πρώτο βήμα (που είναι και το τελευταίο), είναι να μη φοβόμαστε ν’ ανοίξουμε την καρδιά μας, πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα μας ακούσει και θα μας σταθεί… αφού η αλλαγή ξεκινάει από μέσα μας!

      ΑΦιλάκια και να έχεις ένα τρυφερό Σ/Κ! 🙂

  2. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Mε τις λεζάντες δεν το ΄χω. Ό,τι βλέπει το μάτι. 🙂
    Η 5η με συγκινεί ιδιαίτερα. Έτσι μ΄αγκάλιαζε η Λειλά- κοτζάμ θηρίο κι αυτή, 60 κιλά μολοσσός- όταν ήμουν έγκυος και απέφευγα τη σωματική επαφή μαζί της. 😦
    Ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Μαγισσούλα μου, πολλά φιλάκια!
    :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και η Λειλά ήθελε την προσοχή σου, την τρυφερότητα σου και είχε βρει τον τέλειο τρόπο να την απαιτήσει… είδες, είναι μερικά πράγματα τόσο τρυφερά που δεν ξεχνιούνται!
      Η Λειλά είναι ακόμα κοντά σας; 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και να έχετε όλοι σας ένα τρυφερό Σ/Κ! 🙂

      ΥΓ. Δεν μου έγραψες αν τελικά βρήκες τα «Γιατροσόφια»….

      • Ο/Η misoagnosti λέει:

        Η Λειλά δεν είναι κοντά μας, χρόνια τώρα. Λίγο μετά που γεννήθηκε η μικρή μου, έφυγε.
        Ο όγκος της με τρόμαζε, δεν ήθελα να είναι μόνη της δίπλα στο νεογέννητο, παρότι στην πραγματικότητα ήταν ένας αγαθός γίγαντας. Ντρέπομαι γι΄αυτό, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Η Λειλά έφυγε, μας εγκατέλειψε, επειδή δεν της επέτρεπα να μοιραστεί μαζί μας το μωρό…
        Τη βρήκαμε τυχαία, μήνες αργότερα σε μια μάντρα αυτοκινήτων. Ο άνθρωπος που διατηρούσε τη μάντρα- ένας μοναχικός τύπος- με θερμοπαρακάλεσε να του την αφήσω. Την είχε βρει τραυματισμένη, τη φρόντισε, είχε αρκετό χώρο για έναν μολοσσό… Την έβρισκε εξαιρετικά έξυπνη και υπάκουη, την ήθελε για συντροφιά. Ήταν ένα βράδυ που έριχνε απίστευτη βροχή. Αγκαλιαστήκαμε μέσα στις λάσπες και έγλυφε με χαρά τη μικρή που είχα στο μάρσιπο. Κλάμα εγώ, κλάμα εκείνη…
        Συμφωνήσαμε με τον άντρα μου ότι αν έκανε να μπει στο αυτοκίνητο θα την παίρναμε μαζί μας χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν γύριζε στο νέο «αφεντικό», θα δίναμε τη συγκατάθεσή μας. Και αποφάσισε να μείνει στη νέα της ζωή.
        Της πηγαίναμε τροφή καθημερινά, περνούσαμε λίγο χρόνο μαζί της ελέγχοντας παράλληλα διακριτικά και για τις συνθήκες. Έζησε άλλο ένα χρόνο μαζί του και πέθανε 10 χρονών- οι μολοσσοί ζουν λίγα χρόνια.
        Αυτά…
        Τα «Γιατροσόφια» δεν τα βρήκα, ρώτησα στον Ελευθερουδάκη (Λάρισα), εκεί βρίσκω τα πιο απίθανα βιβλία. Θα μπορούσα υποθέτω να το παραγγείλω από νετ, αλλά με αντικαταβολή αν υπάρχει η δυνατότητα… Δεν κάνω αγορές με κάρτα.
        Εννοείται ότι θα σου το πω αμέσως μόλις το αποκτήσω! Ενημέρωσα και φίλους από Αθήνα αν το βρουν.
        Φιλάκια πολλά (συγνώμη για το σεντόνι…)

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Η ιστορία της Λειλά ραγίζει καρδιές… κάπως έτσι και ο γιιος μου έδωσε ένα πανέμορφο άσπρο Λαμπραντόρ, τον Έρως και η ίδια ένα πανέμορφο άσπρο (πάλι) τσοπανόσκυλο τον Πλούτο, καμιά φορά πέφτω σε φωτογραφίες τους και σφίγγεται η καρδιά μου… από τότε δεν ξαναπήραμε σκύλο, παρόλο που ζούμε σ’ ένα μεγάλο κτήμα…
          Όσο για το βιβλίο… μη σε νοιάζει, στείλε μου με mail τη διεύθυνση σου και θα σου έρθει μαγικά και χωρίς κάρτα… χαχα! τι μαγισσούλα θα ήμουν αν δεν μπορούσα! 😉

          ΑΦιλάκια πολλά πολλά και μου αρέσουν τα τρυφερά σεντόνια! 🙂

  3. Ο/Η Margo λέει:

    1. Κάθε δρόμος έχει μια γωνιά για τα παιδιά (όπου παιδιά ίσον αγάπη)
    2. Βάλε τα δυνατά σου μικρέ και μην φοβάσαι, μαζί μου θα είσαι ασφαλής…
    3. Η ζωή είναι ωραία όταν έχεις καλούς φίλους
    4. Όλα τα παιδιά του κόσμου είναι παιδιά μου
    5. Σε χρειάζομαι
    6. Δεν θέλω να σε χάσω

    Οχι μόνο τρυφερότητα αλλά και αισιοδοξία μεταγγίζεις μέσα από τις φωτογραφίες και τη μουσική.
    Πανάκριβα και δυσεύρετα φάρμακα στην εποχή μας.
    Καλή σου νύχτα μαγισσούλα μου.
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Margo μου!
      Δεν ξέρω αν η τρυφερότητα και η αισιοδοξία είναι πανάκριβα και δυσεύρετα φάρμακα… μήπως είναι μόνο μια εσωτερική στάση;
      Όσοι έχουν παιδιά και καλούς φίλους, είναι σ’ επαφή με αυτή την ενέργεια, έτσι δεν είναι καλή μου φίλη;
      Μου άρεσαν πολύ οι λεζάντες σου… τα ίδια θα έβαζα κι εγώ! 😉

      Εύχομαι να περάσεις ένα τρυφερό Σ/Κ κοντά στα παιδιά σου και στα ζωντανά σας!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  4. Αχ! Κρίσνατζι………
    ναι!είμαστε άνθρωποι από δεύτερο χέρι…έχουμε χάσει την ευαισθησία μας! και πώς γίνεται να την ανανεώσουμε,σκέφτηκα.
    «Έχε τα μάτια σου ανοιχτά βράδυ πρωί» απάντησα ενθυμούμενος τον Ν.Γκάτσο (ναι! ξέρω! έχω στο μυαλουδάκι μου μέσα σε κουτάκια τακτοποιημένα στίχους και ιστοριούλες…τσακ!με την πρώτη ευκαιρία ανοίγει το κουτάκι βγαίνει…. ένα ποιηματάκι 🙂 )

    Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
    Κάθε φορά που ανοίγεις δρόμο στη ζωή,
    μην περιμένεις να σε βρει το μεσονύχτι.
    Έχε τα μάτια σου ανοιχτά βράδυ πρωί
    γιατί μπροστά σου πάντα απλώνεται ένα δίχτυ.

    Αν κάποτε στα βρόχια του πιαστείς,
    κανείς δεν θα μπορέσει να σε βγάλει,
    μονάχος βρες την άκρη της κλωστής
    κι αν είσαι τυχερός ξεκινά πάλι.

    Αυτό το δίχτυ έχει ονόματα βαριά
    που είναι γραμμένα σ΄επτασφράγιστο κιτάπι.
    Άλλοι το λεν του κάτω κόσμου πονηριά
    κι άλλοι το λεν της πρώτης άνοιξης αγάπη.

    ΑΦ!πολλά-πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν έχει αχ και βαχ! Δημήτρη… ούτε να γυρίσεις πίσω μπορείς.. ούτε να ξεχάσεις μπορείς, μόνο να ξελαφρώσεις μπορείς, πετώντας το βαρύ φορτίο!

      Πολύ όμορφο το ποίημα!

      «Το δίχτυ τ’ ουρανού απέραντο
      παρότι η πλέξη χαλαρή,
      τίποτα δεν του ξεγλιστρά»…
      Λάο Τσε.

      Πολλά τρυφερά ΑΦ, σου στέλνω! 🙂

  5. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Μια λέξη θα έβαζα σε όλες «ΑΓΑΠΗ»…Αυτή ως γνωστόν, όταν είναι ατόφια, δεν έχει διαχωρισμούς σε ανθρώπους ή ζώα. Αφορά όλο το σύμπαν…
    Υπέροχες καλή μου. Έμορφες…;)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά βολτίτσα μου, μόνο η Αγάπη…. αλλά πόσοι βρίσκονται μέσα σ’ αυτή… πόσοι την γνωρίζουν… και πόσοι μπορούν να είναι έστω τρυφεροί;
      Χαίρομαι όταν μ’ επισκέπτεσαι … το ξέρεις ε;

      Πολλά πολλά ΑΦιλάκια τρυφερή μου φίλη! 🙂

  6. Ο/Η me (maria) λέει:

    Θα συμφωνήσω ακόμα και με τις τελείες!!!
    Τρυφερότητα και αγάπη..αυτά χρειαζόμαστε!!
    Υπέροχη ανάρτηση..
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

  7. Ο/Η me (maria) λέει:

    Κατάφερα κι έχασα το σχόλιό μου?
    Έλεγα υπέροχη ανάρτηση..συμφωνώ ακόμα και με τις τελείες…και πως χρειαζόμαστε αγάπη και τρυφερότητα…
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  8. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Tην τρέφουν !!!!!!!
    Όπως κι εσύ μ’αυτά τα ουσιαστικότατα που μας δείχνεις και μας λές.
    Δεν προλαβαίνω για λεζάντες μόνο για αγαπησιάρικα φφφφφφφφφφφφφφιλιά πολλάαααααααααα

  9. Ο/Η astria λέει:

    Πολύ τρυφερό τραγούδι. Έβαλα ακουστικά και το άκουσα ακολουθώντας το ηλιοβασίλεμα πάνω στη θάλασσα με τα πουλιά να πετάνε ανάμεσα. Αν ήξερες πόσες φορές το ακολούθησα, πολλές φορές βγάζοντας φωτογραφίες χωρίς όμως ποτέ να χορταίνει η καρδιά.
    Η τρυφερότητα θα έλεγα ότι τρέφει αλλά και τρέφεται από την αγάπη!

    Αφιλιά πολλά πολλά
    Καλό βραδάκι, καλή εβδομάδα τρυφερή μαγισσούλα:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Αστεράκι μου!
      Ομολογώ πως μου «έφαγε» ένα ολόκληρο απόγευμα η επιλογή του τραγουδιού, δεν ήθελα να δημιουργεί συν-αισθήματα, μόνο γαλήνη και μια τρυφερότητα προς τη Ζωή…
      Τώρα που σου απαντώ, είμαι μόνη στο σπίτι και ακούω δυνατά την υπέροχη καθαρή φωνή τής Lisa Gerrard και ομολογώ πως μέσα μου καταλαγιάζουν οι εντάσεις και γεμίζω ενέργεια!
      Μου αρέσει πως σ’ αυτό το video, ενώ το τραγούδι τελειώνει κάπου στη μέση, παρακολουθούμε τον ήλιο να δύει μέχρι που εξαφανίζεται μες τη σιωπή, ενώ που και που πετούν πουλιά!
      Ειλικρινά χαίρομαι που το χάρηκες και εύχομαι να έχουμε μια τρυφερή βδομάδα!

      ΑΦιλάκια μέσα από την καρδιά μου! 🙂

  10. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Προσ-οχή, προσ-ήλωση, δέσιμο. Αυτές είναι οι λέξεις μου έρχονται στο μυαλό κοιτάζοντας τούτες τις υπέροχες εικόνες που ανάρτησες, μαγισσούλα μου, και που αποδεικνύουν ότι άνθρωποι και ζώα δεν είμαστε τόσο διαφορετικοί, όσο θα θέλαμε να πιστεύουμε. Το «προς» στις πρώτες δυο λέξεις, δείχνει επίσης ότι κάθε ύπαρξη δεν είναι αυτόνομη, αλλά (συν)υπάρχει μέσα από τη σχέση της με τα άλλα δημιουργήματα μέσα στο σύμπαν, για αυτό και κάθε έμβιο ον έχει και ένα προσ-ωπο, ή μάλλον γίνεται πρόσωπο κοιτώντας προς τις άλλες όψεις…(και ας αδικούμε τα ζώα λέγοντας πως δεν έχουν πρόσωπο αλλά…μουρίτσα).

    Ιδιαίτερα εκφραστική η εικόνα με την μαιμού (πόσο σοβαρή σε αυτό που επιτελεί και πως έχουν τυλιχτεί τα δάχτυλά της γύρω από το μπουκάλι) καθώς και τα πόδια από το τιγράκι που έχει δεθεί κυριολεκτικά και μεταφορικά τόσο με το φροντιστή του…

    Και τώρα που είπα για δέσιμο, φαντάζομαι ακούσατε χτες την συγκινητική ιστορία της Άννας, του αλόγου που το είχαν παρατήσει δεμένο για να πεθάνει και που αυτοακρωτηρίασε το πόδι του σε μια προσπάθεια να σωθεί. Και πως μόλις βρέθηκε από τα μέλη φιλοζωικής εταιρίας, το πρώτο που τους έδειξε ήταν, σηκώνοντας, το ποδαράκι του, κάνοντας ουσιαστικά έκκληση να το βοηθήσουν. Τα ζώα πραγματικά μας μοιάζουν τόσο πολύ και ειλικρινά χρειάζονται τον σεβασμό μας.

    Να προσθέσω ότι η βρήκα της ιστορίας της Λειλά πολύ συγκινητική…

    Τα αφιλιά μου!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σ’ αυτό τον πλανήτη είμαστε όλοι ένα… μια ανάσα και αν το σκεφτείς όλα τα ζωντανά, φυτά, ζώα και ο άνθρωπος ζούμε όσο μπορούμε και αναπνέουμε… δυστυχώς μόνο ο άνθρωπος λόγο εγωκεντρισμού έχει αποκοπεί από αυτό το ΕΝΑ και καταστρέφει το σπίτι του, τη γη!
      Η ιστορία του αλόγου πολύ τρυφερή γιατί βρέθηκαν άνθρωποι να διορθώσουν τη ζημιά που άλλοι έκαναν, κάτι που δυστυχώς σπανίζει…
      Εύχομαι να έχουμε μια συνετή βδομάδα με βαθιές ανάσες γιατί θα τις χρειαστούμε!

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  11. Ο/Η me (maria) λέει:

    Δυο φορές άφησα σχόλιο και δεν το βρίσκω…
    Έγραφα πως μόνο αγάπη και τρυφερότητα χρειαζόμαστε…και πόσο όμορφη ανάρτηση είναι..
    Ελπίζω αυτή τη φορά να μη χαθεί..
    Καλή εβδομάδα..φιλιά πολλά!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τη Μαρία!
    Τώρα τελευταία η wordpress δεν μας φέρετε με τρυφερότητα (!) και πολλοί είναι αυτοί που παραπονιούνται και με mail!
    Είναι σπάσιμο να πρέπει να γράψεις δυο φορές το ίδιο πράγμα, αλλά τώρα τα κατάφερες και χαίρομαι που σε άγγιξε η ανάρτηση!

    Aφιλάκια και ας έχουμε μια τρυφερή βδομάδα! :))))))))))))))

  13. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Έχεις δίκιο.. ο κισναμουρτι μιλάει στην καρδιά… Προσεγγίζει με τέτοιο τροπο αυτά που λέει κ σε αγγίζουν.

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Αntriana μου, που συμφωνούμε στα θέματα καρδιάς… και όχι μόνο! 😉
    «Όταν κατανοώ τον εαυτό μου, κατανοώ και σένα»…

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ τρυφερά! 🙂

  15. Ο/Η Evie λέει:

    Δεν υπάρχει περίπτωση να μην συμφωνήσω με τον Κρισναμούρτι, ζωντανά αισθήματα που τα ένιωσα από παιδάκι και δυνάμωσαν με τα χρόνια. Αλίμονο σε όποιον δεν τα έχει νοιώσει!!!
    Καλή Εβδομάδα αγαπημένη, να είσαστε καλά! Πολλά φιλάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι έτσι είναι Εύη μου… τα καθαρά αισθήματα και ειδικά αυτά που έχουμε από παιδιά όταν ριζώσουν στη καρδιά μένουν για πάντα και ο Κρισναμούρτι, απλά μας τα υπενθυμίζει!
      Εύχομαι και σε σένα μια όμορφη βδομάδα… εκεί στα ξένα! 🙂

      ΑΦιλάκια πάντα με τρυφερότητα! 🙂

  16. Τρυφερότητα… . τι ομορφη λέξη και τι ομορφο πράγματι συναίσθημα..!!!! τι υπεροχο ηλιοβασίλεμα !!!!.. οι φωτογραφίες..που έβαλες…μας μιλανε κατευθείαν στην καρδια..!!! .. Μαγισσούλα μου… οτι έχει να κανει με αυτό το συναισθημα με αγγιζει.. κατάβαθα…ευτυχως που υπαρχει μέσα μας.. και μας γαληνευει.. να εισαι καλά… φιλώ σε… τρυφερά…

  17. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Από αλλού έρχομαι να πω μια καλημέρα την λέω και ας πέσει χάμω….αμ δεν θα πέσει θα πιάσει τόπο γιατί άκουσα συμβουλές εκεί που πήγα,και θα πάρω και ΑΦιλάκια πάντα με τρυφερότητα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για να πέσει κάτω ένας Κενταυροσκορπιούλης πρέπει ν’ άκουσε τρομερές συμβουλές… που ήσουν Μιχάλη μου και μου ήρθες φουριόζος και γεμάτος ενέργεια;

      Σου τα δίνω τα ΑΦιλάκια μου πάντα με τρυφερότητα! 🙂

  18. Ο/Η Φανη λέει:

    κοιτα να δεις που τα ζωα θα μας μαθουν τι παει να πει ανθρωπια τελικα..
    καλως σε βρηκα! 🙂

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τη Φανη!
    Από παντού μαθαίνουμε… αλλά από τα ζώα μαθαίνουμε και τι σημαίνει τρυφερότητα!
    Πάω στο σπιτικό σου ν’ ανταποδώσω την επίσκεψη και να σε γνωρίσω!

    ΑΦιλιά και καλό μας τρυφερό βραδάκι! (Α=Αληθινά) 🙂

  20. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Eκεί που ήμουν ήσουν, εκεί ήταν και ο Λοΐζος και εκεί είδα τις συμβουλές σου.

  21. Ο/Η Mika λέει:

    Τα είπες ολα εσυ με μια λέξη τρυφερότητα και οι εικόνες που διάλεξες. Αλλα τα είπε καλύτερα ο Κρισναμουρτι για άλλη μια φορά. Και η τρυφερότητα είναι ενα συναίσθημα πολυ δικό μου γιατι το ζω και το βιωνω πολυ εντονα.
    Σε φιλω τρυφερα λοιπόν!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Μικούλα μου που βιώνεις και ζεις τη τρυφερότητα… εξ’ άλλου αυτό αντανακλάται και στις δημιουργίες σου! 😉

      Και εγώ σου στέλνω Φιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  22. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mέρες τώρα με ακολουθεί η εικόνα του παιδιού με τη φλογέρα και το γατάκι…….
    Παράδεισος ……….. η μόνη λεζάντα ….. 🙂

    (σαν την Μάργκω σήμερα ….μπήκα εδώ και βρήκα τα σωστά λόγια…..)

    Πολύ τρυφερά φιλιά…….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απαπαπα! Αιγοκεροξωτικούλι μου, σε κάποιο σχόλιο μου παραπάνω, έγραψα πως η φωτογραφία με το αγοράκι, τη φλογέρα και το γατάκι ήταν το «κλικ» γι αυτή την ανάρτηση… έπεσα πάνω της τυχαία… που εμείς τα «αερικά» παρόλο που είμαστε γήινες ξέρουμε πολύ καλά πως τίποτα δεν είναι τυχαίο… 😉
      Και μπορεί να μην έχουμε ακόμα συναντηθεί αλλά είναι προφανές πως ακόμα και μέσα από το διαδίκτυο ρέει …κάτι…. στείλε μου το mail σου και θα τα πούμε και αλλιώς!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά, βεβαίως βεβαίως! 🙂

  23. Ο/Η Ειρήνη Ε. (Συνταγές της καρδιάς) λέει:

    Ίσως οι φωτογραφίες να μην χρειάζονται τίτλους. Είναι εξαιρετικά εύγλωττες οι ίδιες! Γεμάτες τρυφερότητα και αγάπη. Τι καλύτερος τίτλος από αυτό;;
    Καλό απόγευμα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς όρισες Ειρήνη μου!
      Η τρυφερότητα είναι το αλάτι της ζωής!
      Αν δεν βάλει κανείς τρυφερότητα σε ότι κάνει (ακόμα και μαγειρεύοντας) η Ζωή μας θα είναι εντελώς άνοστη, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂 (Α=Αληθινά)

  24. Ο/Η Hengeo λέει:

    Εγώ για λεζάντα στις εικόνες θα έβαζα τη μουσική του βίντεο 😉

    Καλή τρυφερή συνέχεια! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ζήτησα Γιώργο μου, σε όσους ήθελαν να βάλουν μια λεζάντα στις φωτογραφίες, γιατί στον καθένα αλλιώς «μιλάει» μια τρυφερή εικόνα και αν διαβάσεις τα σχόλια των φίλων μας, θα δεις πως αλλιώς αντιδρά ο κάθε ένας, ανάλογα με τη διάθεση του εκείνη τη στιγμή ή γενικά με τον χαρακτήρα του… και εσύ είσαι απ’ αυτούς που η μουσική τούς αγγίζει βαθιά και πάνω απ’ όλα τα λόγια του Κρισναμούρτι, έτσι δεν είναι; 😉

      ΑΦιλιά και καλή τρυφερή συνέχεια και σε σένα! 🙂

  25. Ο/Η xristin λέει:

    Πολύ τρυφερές εικόνες!
    Ζήλεψα και πάω να πω στην γάτα μου να με…….αγκαλιάσει!
    Φιλάκια!

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αν την αγκαλιάσεις εσύ Χριστίνα μου, δεν υπάρχει περίπτωση να μη στο ανταποδώσει! 😉

    ΑΦιλάκια πολλά και τρυφερά! 🙂

  27. Ο/Η melita λέει:

    Λοιπόν οι λεζάντες μου θα ήταν οι εξής:
    1. Ο γητευτής των ..γατιών
    2. Λες αν συνεχίσω την παρέα μαζί του να με βάλει σε καμιά ταινία; Τι καλύτερος ήταν ο Φλίπερ;
    3. Ο καλός ο φίλος στην ανάγκη φαίνεται
    4. Έλα μωρό μου φάε το γαλατάκι σου και θα κανονίσω εκείνο το βρωμομαιμουδάκι που σε είπε υιοθετημένο.
    5. Μια αγκαλιά ήταν αυτό που χρειαζόμουν αυτή τη στιγμή !
    6. Τελικά, αν κρίνω από το νέο μου αφεντικό, νομίζω ότι θα μου αρέσει αυτή η χώρα .

    Όσο για τον Κρισναμούρτι νομίζω ότι μέσα σε λίγες μόνο γραμμές καταφέρνει να γίνεται εύστοχος και αγγίζει την καρδιά όποιου τον διαβάζει.Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα μαγισσούλα μου.
    Σε φιλώ.

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μου άρεσαν οι λεζάντες σου Μελιτάκι…. γιατί είσαι εσύ! 😉
    Ο καλός φίλος όντος στην ανάγκη φαίνεται και η αγκαλιά είναι αυτό που όλοι ζητάμε, ανά πάσα στιγμή!

    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη αγκαλιά όλο τρυφερότητα! 🙂

  29. Παράθεμα: Τέσσερα! | Άιναφετς

Σχολιάστε

