Κανέλα!

cannelleu

Σας αρέσει η κανέλα;
Σας αρέσει λίγο, πολύ, καθόλου, έτσι και έτσι;
Αναθεωρείστε κι …. εγώ μαζί!
Τελευταία έπεσα απανωτά σε αναφορές στη κανέλα και σε κάποιο εξαιρετικό ντοκιμαντέρ που είδα στο Γαλλικό δορυφορικό κανάλι 5, (απ’ της Γαλλίδας μαμάς το σπίτι!) έτσι αποφάσισα αυτή την φορά αντί ψυχοφιλοσοφικοαναλυτικής ανάρτησης να ψάξω να μάθω για την κανέλα…τουλάχιστον νάχουμε σωματική υγεία!

Ένα κατατοπιστικό ιστορικό-ενημερωτικό video,  μ’ έβαλε στο νόημα…. δεν είναι μεγάλο, δεν θα σας κουράσει… δείτε το!

.

Στην αρχαιότητα γνώριζαν τις θεραπευτικές ιδιότητες της κανέλας που είναι πολλές, οι φαρμακοβιομηχανίες όμως «φρόντισαν» στη συνέχεια να τις ξεχάσουμε και να τη χρησιμοποιούμε μόνο στα γλυκά μας!

ΚΑΝΕΛΑ
Τονώνει τον εγκέφαλο και βοηθάει την μνήμη… αυτό και αν το χρειαζόμαστε!
Βοηθάει στην πρόληψη σχηματισμού θρόμβων στον οργανισμό.
Έχει σημαντική αντιφλεγμονώδη δράση.
Έχει αντιμικροβιακή δράση.
Βοηθάει σημαντικά στον έλεγχο του σακχάρου, είναι ότι καλύτερο για τους διαβητικούς.
Βοηθάει και ανακουφίζει τον πονόλαιμο, τον βήχα, την βραχνάδα.
Είναι πλούσια σε μαγνήσιο, φώσφορο, ασβέστιο, κάλιο και φυτικές ίνες, πλούσια επίσης σε χολίνη, βιταμίνες Α, C, E.
Βοηθάει στη κυκλοφορία του αίματος.
Ανακουφίζει από τους πόνους στους μυς και στις αρθρώσεις αλλά και στους πονοκεφάλους.
Βοηθάει στην επούλωση πληγών.
Μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης και είναι λυποδιαλυτική… τέλεια για όσους θέλουν ν’ αδυνατίσουν!
Από τα φύλλα της βγαίνει ένα αιθέριο έλαιο που χρησιμοποιείται πολύ στα καλλυντικά.

ΚΑΛΑ ΝΕΑ
Τα καλά νέα για αυτούς που δεν τους αρέσει η κανέλα, είναι ότι δεν χρειάζεται να τη φάνε, μπορούν να την μυρίσουν και αυτό ενεργοποιεί τα εγκεφαλικά κύτταρα, τονώνει τη μνήμη και μειώνει το στρες!

Όποιος θέλει να μάθει περισσότερα ας δει εδώ.

Είναι γνωστό πως το μέλι μαζί με την κανέλα, είναι ένας ιδανικός συνδυασμός με πολλά οφέλη, μπορείτε να έχετε πολλές πληροφορίες και εδώ.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Όλα τα γιατροσόφια πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο γιατί η υπερβολική χρήση μπορεί να φέρει δυσάρεστα αποτελέσματα και σε καμιά περίπτωση δεν αντικαθιστούν τον γιατρό μας ή κάποια θεραπεία που ακολουθούμε.

ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΛΑ ΝΕΑ…
Η κανέλα όπως και όλα τα βότανα σε μεγάλες δόσεις μπορεί να παρουσιάσουν παρενέργειες.
Η κανέλα των σούπερ μάρκετ συνήθως προέρχεται από το φυτό Cassia που περιέχει μια τοξική ουσία που είναι γνωστή ως κουμαρίνι που σε υψηλές δόσεις μπορεί να κάνει βλάβη στα νεφρά και στο συκώτι. Γι αυτό και πρέπει να προμηθευόμαστε τη κανέλα σε ξυλάκια και αν είναι δυνατόν από καταστήματα υγιεινών τροφών.
Η καλή κανέλα είναι της Κεϊλάνης.

.

Και το ωραιότερο για μένα σχετικό με τη κανέλα τραγούδι … μια και έζησα στη Πόλη μέχρι τα εννιά μου και έχω τη μυρωδιά τής κανέλας ακόμα μες τα ρουθούνια μου!
Χάρηκα όταν βρήκα τα λόγια του τραγούδι μεταφρασμένο στα Ελληνικά.
Το τραγούδι είναι, από την εξαιρετική ταινία: «Πολίτικη κουζίνα».

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

69 Responses to Κανέλα!

  1. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Εξαιρετική η ανάρτησή σου καλή μου μαμ-μάγισσα! Και το τραγούδι από την ταινία είναι ένα από τα αγαπημένα μου…

    Άμα ξεχνάω καμιά φορά να περνάω από το ιστολόγιό σου, συγχώρα με… από εδώ και στο εξής θα μυρίζω την κανέλα και θα σε θυμάμαι 😉

    Πολλά πολλά ΑΦιλιά 🙂

  2. Ο/Η Χαρά λέει:

    Οι αναρτήσεις σου Στεφανία είναι πάντα απολαυστικές τούτη ήταν και καυστικά συγκινητική! Η κανέλα! σαν μπαχαρικό αγαπημένο και σαν τραγούδι της Λατρεμένης ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ, έφεραν δάκρυα στα μάτια…τόση ομορφιά!τόση αλήθεια!
    Νάσαι καλά. Σ ευχαριστώ απο καρδιάς

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Χαρά μου που η μυρωδάτη μου ανάρτηση σε συγκίνησε… που να δεις τι έπαθα η ίδια όταν «‘έπεσα» στο τραγούδι της κανέλας…και πιο πολύ στις εικόνες της Πόλης!
      Όντος αν βάλεις πολύ κανέλα…καίγεσαι, άρα και η απόλαυση με μέτρο! 😉

      ΑΦιλάκια καρδιάς… πάντα! 🙂

  3. Ο/Η me (maria) λέει:

    Μοσχοβόλησε κανέλα…!!
    Τέλεια ανάρτηση!…η κανέλα έχει τόσα καλά πέρα από την υπέροχη μυρωδιά της..
    Φιλιά πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Την ώρα που «μύριζες» εδώ την κανέλα Μαρία μου, η ίδια απολάμβανα στο σπιτικό σου υπέροχες εικόνες…και όχι μόνο!

      ΑΦιλιά μοσχοβοληστά! (χιχι! αν υπάρχει τέτοια λέξη!) 🙂

  4. Ο/Η VAD λέει:

    Κανέλα και γαρύφαλο 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=3cbGHSXQVdY

    Καλό Σαββατόβραδο…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ουάουυυυυυυυυυυυυ Βασίλη… που το ξετρύπωσες το άσμα;
      Τα λόγια σαν της κανέλας έχουν πλάκα και είναι πολύ μυρωδάτα… μόνο η γεύση από γαρίφαλο δεν μου αρέσει γιατί μου θυμίζει οδοντίατρο! 😉

      ΑΦιλιά Κυριακάτικα και κάτω από ανοιξιάτικα μπουμπουνητά! 🙂

  5. «Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή καν΄έλα» 🙂
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! έτσι νομίζεις πως θα τη γλυτώσεις απ’ τον Βόσπορο, νεράιδε… με καν’ έλα;
      Για κόπιασε και άκουσε και το μόνο τραγουδάκι που θυμάμαι από παιδί! (στα Τούρκικα το ξέρω!)

      ΑΦ!… από ΚΜΝΒ! (Καλή, Μάγισσα, Νεράιδα, του Βοσπόρου)… για τους νέους φίλους! 🙂

  6. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Αγαπημένο τραγούδι, ευχαριστούμε που το δημοσίευσες.
    Στην κανέλα έχω ιδιαίτερη αδυναμία από παιδί!
    Φιλιά από Μελβούρνη, να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλά Αγριμιώ μου που σου αρέσει το τραγούδι και η κανέλα, προσωπικά είμαι στο «έτσι και έτσι» με τη κανέλα, μου αρέσει στους λουκουμάδες, στο ρυζόγαλο και στις μηλόπιτες…και όχι στα κουλουράκια ή στις τσίχλες!

      ΑΦιλάκια από το βροχερό βουνό της ΒΑ Αττικής! 🙂

  7. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Η κανέλα για εμένα, έχει άρωμα αναμνήσεων. Από Χριστούγεννα, από Κυριακές με κουλουράκια κανέλας, από λουκουμάδες που η κανέλα τους έδωσε περίσσια νοστιμιά.
    Χρόνια πολλά κιόλας λόγω της ημέρας καλή μου μαγισσούλα. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!
    Φιλάκια πολλά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι γευστικές αναμνήσεις είναι σχεδόν πάντα όμορφες Μαρινάκι μου. Προσωπικά την κανέλα την ανακάλυψα όταν μεγάλωσα… η Γαλλίδα μαμά δεν είχε μάθει να την χρησιμοποιεί… ούτε όταν μέναμε στη Πόλη, που όλος ο τόπος μύριζε κανέλα! 😉

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά, ευχαριστώ για τις ευχές και εσύ να χαίρεσαι τη μανούλα σου! 🙂

  8. Διατηρείς ένα blog που φροντίζει με συνέπεια την ψυχο-πνευματο-σωματική μας υγεία!!!
    Σφαιρική, καλά μετρημένη και εμπεριστατωμένη ανάρτηση!
    Το τραγούδι στο τέλος με έκανε να νοσταλγήσω -ξανά!- το ρυζόγαλο της γιαγιάς μου με μπόλικη κανέλα!
    ΑΦΑ(ρωματισμένα)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Υπατίτσα μου, φρόντισα να την κρατήσω μετρημένη… λόγο Πόλης… ξέρεις και εσύ από χαμένες πατρίδες…δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω μέχρι το τέλος… οι αναμνήσεις σας με αγγίζουν και με συγκινούν βαθιά…
      Ρυζόγαλο τρώω συχνά και πάντα με (λίγη) κανέλα! 😉

      ΑΦΑ(ρωματισμένα) με τρυφερές αναμνήσεις! 🙂

  9. Ο/Η Hengeo λέει:

    Τώρα αν σου πω ότι τρελαίνομαι για κανέλα θα το πιστέψεις; 🙂

    Χρόνια σου πολλά και ΑΦ!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν έχω κανένα λόγο Γιώργο μου να μη σε πιστέψω! 😉
    Μόνο… πήγαινε και ψάξε να δεις αν είναι από την «καλή» και αν είναι, με μέτρο τα οφέλη!

    Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά και εσύ να χαίρεσαι την μανούλα σου!
    ΑΦ! 🙂

  11. Ωραιότατη, αγαπημένη κανέλα!! Βέβαια, έχω και μια φίλη που μου έχει πει ότι παθαίνει άσχημη αλλεργία από αυτήν, αλλά είναι εξάιρεση,

    μου αρέσει και εμένα, σε ελαφρές δόσεις,

    καλή υπόλοιπη Κυριακή, καλή , κανελένια, εβδομάδα, Στεφανία μας !!

    Και χρόνια πολλά, ως γλυκιά μητέρα και εσύ, να χαίρεσαι τα παιδιά σου και να σε χαίρονται!!!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εσύ αγαπημένη μου Ειρήνη, να χαίρεσαι την μανούλα σου και εκείνη πάντα να καμαρώνει για τη κόρη της!
    Χιχι! να σκεφτείς πως η ίδια είμαι αλλεργική στο ξύδι… και άλλοι στην κανέλα… απίστευτο! 😉

    ΑΦιλάκια και να έχουμε μια μυρωδάτη και γλυκιά βδομάδα! 🙂

  13. Ο/Η Κάκια Παυλίδου λέει:

    Σχεδόν μύρισα την Κανέλλα, ξύνοντας τη λέξη ως το μεδούλι της…

    ;-))))

    Καλώς βρεθήκαμε…………
    Κρατώ τις λέξεις:

    Γιατροσόφια
    Κόλπα
    και Άλλα…

    ΑΥΤΑ τα συστατικά μου αρκούν για να «δέσει» το Γλυκό της Φιλίας που τώρα ξεκινά…

    ;-))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Κάκια μου, είμαι σίγουρη πως η μυρωδιά ΚΑΙ της κανέλας μας έφερε κοντά… μετά από πολλές διασταυρώσεις στα σπιτικά κοινών αγαπημένων φίλων (και ας είναι μερικά μες την αράχνη!) ήρθε η ώρα να δέσει το Γλυκό της Φιλίας! 😉

      Για μένα η ζωή είναι σχέσεις… και οι διαδικτυακές είναι οι πιο δύσκολες, πολλές φορές μου λείπει μια εικόνα δίπλα στο ψευδώνυμο, μου λείπει ακόμα και το μικρό όνομα!

      Ναι σίγουρα καλώς βρεθήκαμε… αν και σε πολλά μπορεί να διαφωνήσουμε! 😉

      ΑΦιλιά με άρωμα γλυκιάς κανέλας! 🙂

  14. Ο/Η astria λέει:

    Μια φίνα αρωματική ανάρτηση!
    Η κανέλα από τα πιο αγαπημένα μου μπαχαρικά στα γλυκά και στα φαγητά!
    Πολύ ενδιαφέρον το πρώτο βιντεο και οι πληροφορίες, αλλά αυτό που απογείωσε ήταν το άλλο, της Πολίτικης Κουζίνας με τους ελληνικούς υπότιτλους. Από τις πιο τρυφερές ταινίες και δεν είναι τυχαίο που ο αγγλικός τίτλος της ήταν «a touch of spice» αφού άφηνε πίσω της ένα άγγιγμα από πολύτιμο άρωμα κουζίνας και εικόνων της ανατολής..
    φιλάκια πολλά με άρωμα κανέλας!:)
    .

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η ίδια Αστεράκι μου, ανήκω στη κατηγορία του έτσι και έτσι… μου αρέσει σε λίγα φαγητά (βασικά σε γλυκά) και με μέτρο… αλλά μου αρέσει πάρα πολύ η ιστορία της και φυσικά τα οφέλη της…
      Την ώρα που άφηνα ένα σχόλιο στο σπιτικό σου, εσύ έγραφες εδώ… είδες τελικά αυτά τα μαγικά ρεύματα πώς μας φέρνουν κοντά… με ή χωρίς κανέλα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικά αρωματισμένα! 🙂

  15. Ο/Η Levina λέει:

    Δεν έλειπε ποτέ από το σπίτι η κανέλα, το μπαχάρι, τα δαφνόφυλλα…
    Δεν λείπει ποτέ κι από το δικό μου Μαγισσούλα… ακόμα όταν κλείνω τα μάτια
    θυμάμαι τις Κυριακές στο πατρικό μου … το κοκκινιστό με μακαρόνια και η βαριά σάλτσα να μυρίζει κανέλα ! Τα γλυκά με κανέλα και γαρύφαλο …
    Ούτε τώρα θα διανοηθώ να παρασκευάσω σάλτσα δίχως το κανελόξυλο μέσα!
    Και τα βράδυα στο μικρό κινέζικο ρεσώ βάζω μικρά κομματάκια κανέλα και γαρύφαλο στο μπολ με το νεράκι που ζεσταίνεται πάνω από την μικρή φλόγα και μοσχοβολά το σπίτι με αυτή την ζεστή μυρωδιά!
    Υπέροχη ανάρτηση και διδακτική Μαγισσούλα 🙂

    σε φιλώ πολύ
    και Χρόνια Πολλά λόγω της ημέρας !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Εύη μου όταν οι αναρτήσεις μου, γεμίζουν την καρδιά του άλλου με γλυκές αναμνήσεις!
      Η σχέση μου με τη κανέλα, είναι πιο πολύ στο επίπεδο γιατροσόφι (δεν είναι τυχαίο και το βιβλίο που έγραψα)! 😉

      ΑΦιλάκια και Ω! ναι Χρόνια μας Πολλά για χθες και για όλες τις μέρες! 🙂

      • Ο/Η Levina λέει:

        Να προσθέσω και κάτι ακόμα Κυρία μου….
        Για όποιον του αρέσει το τσάι και φυσικά του αρέσει κι η κανέλα
        ας βάλει ένα μικρό ξυλάκι μέσα στο νεράκι που βράζει για το τσάι του…
        μπορεί να προσθέσει κι ένα κοματάκι μήλο στο φλυτζάνι του με
        την φλούδα του…
        θα δοκιμάσει ένα υπέροχο ρόφημα σε συνδιασμό με το λεπτό
        άρωμα της κανέλας….
        Φιλάκι και καλό μεσημέρι μαγισσούλα μου….

  16. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Η κανέλα είναι το αγαπημένο μου μπαχαρικό! Και έχω την κακή συνήθεια να την γράφω Κανέλλα και όχι Κανέλα 😛
    Τη βάζω όπου ταιριάζει, σε φαγητά σε γλυκά, σε ροφήματα…έχει αυτήν την έντονη μυρωδιά που σε νικάει, σε διεκδικεί!
    Η αλήθεια βέβαια είναι ότι χρησιμοποιώ περισσότερο σε σκόνη παρά σε ξυλάκι, αλλά λέω τώρα να πάρω κανένα..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στα Γαλλικά η κανέλα γράφεται με δυο ν και δυο λ…cannelle, τρέχα γύρευε γιατί, ενώ στα Αγγλικά λέγεται cinnamon!
      Νομίζω Αντριάνα μου, πως πρέπει να βρεις τη σωστή κανέλα, μια και την χρησιμοποιείς τόσο πολύ παντού και ξέρεις πια και τα οφέλη της!

      ΑΦιλάκια και καλή μας όρεξη! 🙂

  17. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καταρχήν Χρόνια σου Πολλά Μαγισσούλα μας! Σαν Μανούλα καθώς είσαι για τα παιδάκια σου, αλλά και σαν Μαμα – Μαγισσούλα, με τα λογάκια, τα κόλπα και τα γιατροσόφια σου, να μας χαϊδέυσεις μαμαδίστικα με τις αναρτήσεις και τις συμβουλές σου, όλους εμάς τους υπόλοιπους στη μπλογκόσφαιρα, μικρότερους και μη… 🙂
    Η κανέλα έχει κάτι μαγικό για μένα. Μια κρυμμένη φιλοσοφία. Ταπεινή καθώς είναι σε εμφάνιση, απλή σε υφή, γήινη σε απόχρωση και ένα με τη φύση σε σχήμα, έχει ωστόσο μια μυρωδιά, που σαν την πρωτομυρίσεις, στέκεσαι να την καταλάβεις καλύτερα, να την «ακούσεις» που λένε και οι μάγειροι σωστά στην γεύση του υπόλοιπου πιάτου, ή να την περιεργαστείς με σεβασμό σαν την γευτείς μονάχη της, μια και νιώθεις ότι έχει να σου πει περισσότερα από την απλή πίκρα που νιώθεις στο πρώτο δευτερόλεπτο. Απλή και γήινη. Σύνθετη παράλληλα και ως κάτι που προκαλεί «σεβασμό», την αναγκη να το φιλοσοφήσεις και να το γνωρίσεις καλύτερα μετά τα πρώτα δευτερόλεπτα. Και που, όμως μας ενημέρωσες, έχει τόόόσα πολλά να δώσει, ιατρικά, γευστικά κτλ.
    Νομίζω ότι ζηλεύω το «χαρακτήρα» της. 🙂
    Αφιλάκια αμέτρητα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Παραμυθού μου… έλεγα κι εγώ πως με θέμα τη κανέλα θα «γλίτωνα» από τις φιλοσοφικοψυχολογικές προεκτάσεις… αλλά φαίνεται πως όποιος έχει μέσα του το σαράκι… όλα τα βλέπει απ’ αυτή τη σκοπιά και πολύ καλά κάνει, γιατί τελικά όλα εκεί καταλήγουν! 😉
      Και ναι ο χαρακτήρας της, είναι αξιοζήλευτος… και ας μη τρελαίνομαι γι αυτήν!
      Ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές που τις κρατώ για όλο το χρόνο και αυτό το μαμ-μαγισσούλα που τελευταία με φωνάζουν μερικοί μερικοί, χαίρομαι να
      το ακούω!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια κανελίσσια! 🙂

      • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

        Συγγνώμη, περίμενες από Ζυγό με ψευδώνυμο όνειρα παραμυθιού να μην κάνει φιλοσοφική ανάλυση ακόμα και στην…κανελίτσα;χαχαχαχα, ο Ζυγός οοοολα θέλει να τα αναλύει (ο άντρας μου μερικές φορές λέει – «δεν αντέεεεχω άλλο!») 🙂
        Ξέχασα να αναφέρω πόσο μου άρεσε που μας ξαναθύμισες τη μελωδία αυτή από την Πολίτικη Κουζίνα, είδα και στο βίντεο την κόκκινη ομπρέλα να αιωρείται και μου ήρθαν τόσες αναμνήσεις από την προβολή της…
        Χαχα, συζήτηση για Κωνσταντινούπολη, Πολιτική Κουζίνα και μπαχαρ-ικά μέσα σε μια όμορφη αλλά και βροχερή σήμερα Μπαχαρ (= Άνοιξη)…
        Αφιλάκια αμέτρητα!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Α! τον άμοιρο… αυτός ο ήρωας τι είναι;
          Για να μιλήσουμε τη γλώσσα της αστρολογίας… η σελήνη μου είναι στο Ζυγό και ξέρω ή μάλλον νοιώθω τι εισπράττουν οι γύρω μας και δεν ξέρω αν σ’ αυτό φταίει ο Ζυγός ή το ανήσυχο πνεύμα μας… χαλαρά και με βαθιές ανάσες στη κανέλα, θα πρότεινα! χαχα! 😉

          Και με ΑΦιλάκια και σ’ αυτούς… :))))))))))))))

  18. Ο/Η Margo λέει:

    Αυτή τη λεπτομέρεια με το είδος της κανέλας ήθελα να δω και όντως το διευκρινίζεις. Η κανέλα που πουλάνε τα σούπερ μάρκετ δεν είναι η κατάλληλη αν την παίρνει κάποιος συχνά. Μόνο που είναι πολύ δύσκολο για τους πολλούς να βρούμε κανέλα Κεϊλάνης.
    Είναι το πιο αγαπημένο μου μπαχαρικό. Συχνά ανοίγω το βάζο μόνο για την μυρίσω. Αν σου πω πως νιώθω το άρωμά της; Τι σου κάνει το μυαλό 🙂

    Η μουσική από την πολίτικη κουζίνα είναι υπέροχη. Ήρθε και ταίριαξε γάντι με το θέμα που διάλεξες.

    Μαγισσούλα μου δεν ξέρω πόσο καιρό λείπω, αλλά νιώθω σαν να λείπω πάρα πολύ. Μου λείψατε…
    Πολλά ΑΦάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Margo μου, η επιστήμη έχει ανακαλύψει πως όταν μυρίζουμε τη κανέλα, ενεργοποιούνται τα κύτταρα του εγκεφάλου μας και νοιώθουμε όμορφα… άσε το καλό που κάνει και στη μνήμη… και Χμ! και στο στρες! 😉
      Είναι σοβαρό να μη ξεχνάμε και τις παρενέργειες της, γι αυτό και το δεύτερο link που έβαλα, είναι επίσης άκρως κατατοπιστικό!

      Δεν τρελαίνομαι για κανέλα, αλλά το τραγούδι της πολίτικης κουζίνας, σίγουρα με τρελαίνει!

      Δεν έχω την αίσθηση πως λείπεις, αγαπημένη μου Margo…γιατί φροντίζεις να επισκέπτεσαι τους φίλους σου τακτικά και το να κρατάς ένα blog ενεργό δεν είναι ότι ευκολότερο όταν μεγαλώνεις παιδιά…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ευωδιαστά και χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

  19. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Μ΄αρέσει η κανέλα. Περισσότερο στους λουκουμάδες με μέλι βέβαια και στο φρέντο καπουτσίνο, παρά στα φαγητά. Χαχα! Η πεθερά μου έβαζε στον κιμά μια χούφτα κανέλα… μεγάλη φρίκη!
    Η πολίτικη κουζίνα, συμφωνώ κι εγώ, είναι απ΄τις τρυφερότερες ταινίες των τελευταίων χρόνων. Κι η μουσική της ονειρεμένη…
    Καλημέρα αγαπημένη Μαγισσούλα! Φιλάκια!
    :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Α. μου!
      Ναι όντος οι λουκουμάδες με μέλι και κανέλα, αγγίζουν το τέλειο!
      Τώρα θα τα χαλάσουμε στον καφέ… μια φορά έχω πιει καφέ στη ζωή μου και αυτό σε καφετζού όταν ήμουν νεότατη! Αλλά, μου αρέσει η μυρωδιά του καβουρντισμένου καφέ, όταν περνώ έξω από καφεκοπτεία! 😉

      Πολλά πολλά αρωματικά ΑΦιλιά σου στέλνω! :)))))))))))))))

  20. Ο/Η Evie λέει:

    Η κανέλα δεν είναι συνηθισμένο μπαχαρικό σε όλες τις κουζίνες αλλά στην ελληνική κουζίνα είναι πολύ συνηθισμένη, μαθαίνουμε να την χρησιμοποιούμε από μικρή ηλικία. Εγώ την αγαπώ πολύ, μάλιστα καθημερινώς πασπαλίζω με αυτήν το μισό γκρέιπφρουτ που τρώω καθημερινώς, πριν το βάλω για δευτερόλεπτα στο φούρνο μικροκυμάτων. Επίσης πασπαλίζω το μήλο μου, όλες τις κομπόστες και επισης το μήλο της σκυλίτσας μου που τρώει καθημερινά και ξετρελαίνεται.

    Μπράβο για την τιμή που της έκανες Στεφανια!

    Χρόνια σου πολλά για την γιορτή της μητέρας και του χρόνου όλοι με υγεία και ευτυχία!
    Πολλά φιλιά από ένα κρύο Τορόντο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Evie μου!
      Ξέρεις πως σε είχα στο νου μου όταν αποφάσισα να ερευνήσω θεραπευτικά την κανέλα και να την τιμήσω; 😉
      Είπα: «Α! αυτή ανάρτηση σίγουρα θα αρέσει στη μακρινή μου φίλη-γιατρό και θα την γεμίσει γλύκα»!
      Χαίρομαι που δεν έπεσα έξω (τι μαγισσούλα θα ήμουν εξάλλου; χαχα!) αλλά εσύ ακόμα και στο μήλο που τρώει καθημερινά η σκυλίτσα σου βάζεις κανέλα, τι να πω… Είσαι τρομερή! 🙂

      ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς από μια γλυκιά και ηλιόλουστη (επιτέλους) μέρα! 🙂

  21. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    λαθος ονομα εγω είμαι! φιλακια κι ενα μικρασιατικο καρσιλαμας από το αϊδινι….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Μαρία- φεγγαρένια μου που τιμάς την πάρε- ούλα με αυτό τ’ όμορφο τραγούδι και σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Ξέρεις πως η Δόμνα ήταν φίλη του Νίκου από πολύ παλιά και δικιά μου και κάθε φορά που την ακούω, δακρύζω;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και μη μας χάνεσαι! 🙂

  22. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Είσαι απίθανη ,τρομερά ευρηματική στο να βρίσκεις θέματα με τόση διαφορετικότητα!!
    Σήμερα το θέμα σου διδακτικό άλλα και νοσταλγικό με το όμορφο τραγουδάκι από τη πολιτική κουζίνα.Αυτό το παιδικό έρωτα της μικρής Τουρκάλας με το Ελληνόπουλο.Θα θυμάσαι την ώρα του αποχωρισμού μετά τη συνάντηση τους σαν ενήλικες ,εκείνα τα φωτεινά μάτια που το πρέπει τα ανάγκασε να αποχωριστούν από τον αγαπημένο της.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαθαίνω και η ίδια καθώς ερευνώ τα θέματα που μου κάνουν κλικ Μιχάλη μου και αυτό που πάνω απ’ όλα μου δίνει χαρά είναι το μοίρασμα… και η χαρά είναι μεγάλη όταν τα θέματα αγγίζουν ή ενδιαφέρουν!
      Η σύνδεση μου με τη Πόλη, είναι πολύ βαθιά… όταν έχεις ζήσει εκεί, αλλιώς εισπράττεις εικόνες και μυρωδιές!
      Εσύ σαν επιστήμονας ποια είναι η γνώμη σου γι αυτά τα «θεραπευτικά» βότανα;
      ΑΦιλιά και στα δυο σας! 🙂

  23. Ο/Η melita λέει:

    Μεγαλώνοντας μέσα στα μπαχαρικά και στην κανέλα , μιας και έχω καταγωγή από την Πόλη , (μια Πόλη που έχω ακούσει , έχω μυρίσει , έχω αισθανθεί και αγαπήσει μέσα από τα μάτια της γιαγιάς μου και ας μην έχω καταφέρει ακόμα να επισκεφθώ), έμαθα να λατρεύω την κανέλα και να την χρησιμοποιώ συχνά στα φαγητά αλλά και στα γλυκά μου.
    Μου έφερες στο νου πολλές εικόνες και διηγήσεις με αυτό σου το κείμενο μαγισσούλα μου, σε ευχαριστώ.
    Καλό απόγευμα να έχεις .Σε φιλώ τρυφερά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Άλλο ένα κοινό…. 🙂
      Δεν υπάρχει ωραιότερο… να θυμόμαστε τις γιαγιάδες από μυρωδιές και διηγήσεις Μελιτάκι μου και όταν αυτές οι μυρωδιές είναι κανέλας και οι διηγήσεις αφορούν την Πόλη, οι αναμνήσεις αποκτούν μαγευτικό άρωμα και γεύση!
      Εύχομαι να επισκεφτείς την Πόλη σύντομα… θα δεις πόσα «κοντά» μας βρίσκεται! 😉

      ΑΦιλάκια τρυφερά και αρωματισμένα! 🙂

  24. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    αγαπημένη ταινία, αγαπημένο τραγούδι, αγαπημένη μπλόγκερ…
    αύριο θα φτιάξω μπουγάτσα με κανέλα , αυτή θα φτιάξω για να σε κεράσω -όταν κάποια μέρα θα έρθεις στο νησί-αν αγαπάς…και λικέρ μέντα ή προτιμάς λεμόνι;
    μήπως αρμπαρόριζα;

    φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αγαπημένη Όλυ… αγαπημένη η Αναζήτηση σε όλα τα επίπεδα, ακόμα και της γεύσης! 😉
      Ένα από τα όνειρα μου είναι να πάρω σβάρνα τα νησιά και ν’ αγκαλιάσω αυτούς που με άγγιξαν βαθιά και μέσα μου δεν ξεχωρίζω τα αισθήματα αν τα γέννησε το διαδίκτυο ή όχι, είναι αισθήματα καρδιάς!

      Αν βάλεις και πάνω στη μπουγάτσα και μια μπάλα παγωτό καϊμάκι…θα αγγίξει το τέλειο…και μ’ ένα ποτήρι κρύο νερό, θα είμαι ευτυχισμένη!
      Δεν ξέρω πως τα καταφέρνετε όλοι σας και με κάνετε και βουρκώνω…

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά μα πάρα πολλά! 🙂

  25. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    νεραιδουλα μου εχω κατι ευχαριστα τρεξιματακια τον ιουλιο περιμενουμε τον διαδοχο βλέπεις γι αυτο εχω χαθει! φιλακια σε όλη την παλια παρααμυθοπαρεα οπου κι αν βρισκεται! ελπιζω να είστε όλοι καλά!

  26. Ο/Η xristin λέει:

    Βηθάει την μνήμη η κανέλλα;
    Πέστο κοπέλα μου γιατί τελευταία βλέπω το Αλτσχάιμερ εκτός από την πόρτα της γειτόνισσας να χτυπάει και την δικία πόρτα.

    .

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι κοπέλα μου βοηθάει βοηθάει και αλλού και αλλού! 😉
      Και μόνο μυρίζοντας την… ευτυχώς για μένα που δεν τρελαίνομαι για κανέλα!
      ΑΦιλάκια! 🙂

  27. Ο/Η Mika λέει:

    Την λατρευω την κανελα, ειδικά στα γλυκά! Και να σας πω και εγω ενα μυστικό. Το πρωι νηστικοί ενα κουταλάκι μέλι με λίγη κανέλα. Γιατρικό μεγάλο…Ψαξτε το!
    Και ξεκινάει και γλυκά η μέρα σας…
    Φιλια

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Μικούλα μου, καταλαβαίνω το πρωινό «θαύμα» της κανέλας και του μελιού… ελπίζω να το ανακαλύψουν και άλλοι! 😉
    Εκ μέρους των «ενδιαφερομένων», σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑΦιλάκια γλυκύτατα! 🙂

  29. Ο/Η Αγγελική Ν λέει:

    Πρωτοήρθα σε γλυκιά ανάρτηση και οικεία! Πρέπει να ευχαριστήσω το ξωτικό που με έστειλε! Αλλά από ότι βλέπω ο χώρος σου ξεχειλίζει από γλύκα και αρώματα! Θα τα λέμε!
    Πολλά φιλιά από τον νοτιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για δες τι παθαίνει κανείς όταν μετά από ένα χρόνο, ανακαλύπτει πως δεν έχει απαντήσει σ’ ένα τόσο τρυφερό σχόλιο…
      Τώρα μετά απ’ ένα χρόνο, δηλώνω, πως λυπάμαι που το σπιτικό σου παραμένει ακόμα κλειστό…

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς απ΄ την Ελλάδα! ❤

  30. Ο/Η Ermioni Triantafyllou λέει:

    Είναι τόσο όμορφο το συναίσθημα να γεύεστε τη ζωή με αρώματα μπαχαρικών, τρυφερές αναμνήσεις και να το μοιράζεστε με ανθρώπους που χαίρονται να ακούν και να μαθαίνουν.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Ερμιόνη που σας άγγιξε η αφιέρωση στην κανέλα…
      Εύχομαι και άλλα όμορφα συναισθήματα να σας ξαναφέρουν κατά δω!

      Καλή Κυριακή να έχετε! 🙂

  31. Ο/Η Ermioni Triantafyllou λέει:

    Καλημέρα, καλή βδομάδα !!! Επειδή έχετε την γλώσσα της ηρεμίας,ας έψαξα στο Facebook, με Ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, τίποτα !!! Τι κρίμα !!! Θα λαμβάναμε ειδοποιήσεις όλοι εμείς ανά πάσα στιγμή και δεν θα μας ξέφευγε καμία ανάρτηση από τα διάφορα και ωραία που θα είχε η παραπάνω παρέα, που την βρίσκω εξαιρετική !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Ερμιόνη, με συγκινούν τα λόγια σου, αλλά θέλω να σου πω πώς είμαι φανατική blogger και αντιπαθώ το facebook…και δεν πρόκειται να έχω!
      Τώρα όταν γράψεις στο google Άιναφετς και τον μήνα, σου βγάζει την τελευταία μου ανάρτηση, έτσι θα μπορείς να γράφεις ή να σχολιάζεις αν κάτι σου αρέσει! 😉
      Όλοι σχεδόν οι φίλοι μου, έχουν blogs, και επικοινωνούμε μέσα από τα blogs μας!

      Καλή μας μέρα και καλή βδομάδα! 🙂

  32. Παράθεμα: Ήρθαν και τα πέντε! | Άιναφετς

  33. Ο/Η eleniplus λέει:

    Μαγισσούλα μου φαίνεσαι ακόμη πιο μαγική τώρα που έμαθα ότι έζησες στην Πόλη – μια φορά πήγα για λίγες μέρες αλλά τη λάτρεψα!
    Λατρεύω την κανέλα και ήξερα ότι μας κάνει καλό αλλά δεν τα ήξερα όλα αυτά – μπράβο σου που τα μάζεψες!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

  34. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση περί κανέλας! Είναι απ’ τις αναρτήσεις που δέχονται τις περισσότερες επισκέψεις καθημερινά τα τελευταία χρόνια!
    Σήμερα το πρωί διάβασα στο blog σου για τη γλουτένη που τελευταία έχει γίνει μόδα στην Αμερική…και έμαθα πως είσαι και διατροφολόγος! 😉
    Πριν μερικά χρόνια έγραψα δυο βιβλία, «Τα πράσινα βιβλία της Στεφανίας», το ένα είναι «Τα κόλπα της γιαγιάς» που εξηγεί πως να φροντίζουμε το σπίτι μας οικολογικά και δυστυχώς έχει εξαντληθεί, το άλλο είναι. «Γιατροσόφια» και εξηγεί πώς μπορούμε να φροντίσουμε το σώμα μας και την ομορφιά μας, εύκολα, με συνταγές απ’ όλες τις χώρες του κόσμου. Σ’ αυτό το βιβλίο ασχολούμαι πολύ με τη διατροφή… (νομίζω πως αυτό δεν έχει εξαντληθεί) και τα δυο είναι από τις εκδόσεις Libro. (με μια ερώτηση σε βιβλιοπωλείο θα σου απαντήσουν!)

    ΑΦιλιά Ελένη μου και θα συνεχίσουμε να τα λέμε και μέσα από τα blogs μας! 🙂

Σχολιάστε

