Αι καμηλοπαρδάλεις…

Φιλοσοφία τέλος, (pour le moment!) και κανέλα τέλος, τώρα θα σας καταπλήξω με τις καμηλοπαρδάλεις… θεέ μου τι λέξη και τι video, του Γάλλου συμπατριώτη* Nicolas Deveaux!
*Τους Γάλλους «συμπατριώτες» όταν μεγαλουργούν… τους θυμάμαι!.

.

.

Αν σας διασκεδάζει η δουλειά του Nicolas Deveaux, δείτε εδώ ένα άλλο δικό του video.

.

Έχετε χιούμορ;
«Υπάρχουν άνθρωποι που χάνουν την ικανότητα να γελούν, όταν γίνονται πολύ πνευματικοί».
Τζ. Κρισναμούρτι.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

14 Responses to Αι καμηλοπαρδάλεις…

  1. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Aααααααα επιτέλους !!! Μπορώ να γράψω . Τα νεύρα μου καλέ κυρία . Είχα μπεί νωρίς νωρίς στην κανέλλα (πολύ περήφανη ) και αδύνατον ν’αφήσω μήνυμα όσες φορές κι αν προσπάθησα.
    Ευχαριστίες( ξεθυμασμένες )λοιπόν για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες περί της σωστής κανέλλας.
    Τώρα όμως δεν προλαβαίνω να δώ την αγαπημένη καμηλοπαρδαλίτσα. Θα ματάρθω.
    φιλίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι αρωματικό 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να ματάρθεις Ξωτικούλι και σε διάλειμμα από τα διαβάσματα εξετάσεων (προφανώς) να δείτε «τας καμηλοπαρδάλεις» να γελάσετε και να χαλαρώσετε κομμάτι, στη συνέχεια να μυρίσετε ολίγη κανέλα (μ’ ένα λάμδα!) και τοιουτοτρόπως να δραστηριοποιήσετε οικογενειακώς τον εγκέφαλο σας!
      ΑΦιλάκια καμηλοκανελοπασπαλισμένα με δύναμη! 🙂

  2. Ο/Η Levina λέει:

    Μαγισσούλα μου λατρεύω αυτές τις μικρές animation ταινιούλες μικρού μήκους που μέσα σε λίγα λεπτά κλείνουν ολόκληρες ιστορίες… γεμάτες συναισθήματα!!
    Έχω ολόκληρη συλλογή από αυτές… ομολογώ όμως πως αυτή με τις καμηλοπαρδάλεις δεν την γνώριζα!!! Πραγματικά απίθανα τα κορίτσια , φτασμένες καλλιτέχνιδες τι να λέμε τώρα !!! χι χι χι
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου
    σε φιλώ πολύ :-))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ πολύ χαίρομαι Εύη μου που σου άρεσε το ταινιάκι… τον ελέφαντα στο link τον είδες; είναι και αυτό πολύ καλοφτιαγμένο! 😉
      Είναι απίστευτο πως η φύση έχει προνοήσει και έχει φτιάξει ζώα με μακρύ λαιμό… για να μη μείνει φύλλο από τα ψηλά δένδρα! χαχα!

      ΑΦιλάκια σκονισμένα από τη λασποβροχή αλλά πολύ χαμογελαστά! 🙂

      • Ο/Η Levina λέει:

        Toν είχα ξαναδεί μαγισσούλα μου και πολύ το χάρηκα…
        τις καμηλοπαρδάλεις όμως όχι… πρώτη φορά εδώ τις είδα!!!
        Αχ αυτή η λασποβροχή …. βάσανοοοο!!!

        φιλιά κοριτσάκι μου
        καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε :-))

  3. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    χαχαχα, πολύ όμορφο μαγισσούλα μου. και όχι εδώ δεν θα κάνω φιλοσοφική ανάλυση. 🙂
    απλά να επισημάνω ότι το κτίριο με τους κυκλικούς διαδρόμους που θύμησε ένα παιχνίδι που είχε το αδελφι μου στα νιάτα του (Τα πιγκουϊνάκια) που κάνανε δέκα ώρες να ανέβουν με μια σκάλα στη κορυφή ένός παγόβουνου και μετά βουτούσαν ένα ένα ή όλα μαζί από κάτι στριφογυριστρούς διαδρόμους. Ο μικρός το έκανε χάζι και το έβαζε όλη την ώρα, με αποτέλεσμα η μάνα να ξεκουράζεται ήσυχη από την αφεντιά του ενώ τα νεύρα των υπολοίπων να είναι κρόσια από τις πολλές βουτιές και τα συνεχή «τιτιβίσματα» αυτών των πιγκουίνων. – τι θυμήθηκα καλέ τώρα!-
    Τα φιλιά μου και μια γλυκιά γλυκιά καληνύχτα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μη λες μεγάλες κουβέντες Παραμυθού μου! Θέλω να δω πόσο θ’ αντέξουμε να μη το ρίξουμε στην ανάλυση… που θα μπορούσαμε π.χ. να αναλύσουμε γιατί ο Deveaux διαλέγει ζώα και τα βάζει να κάνουν τρέλες! χαχαχα! 😉
      Θα μπορούσαμε επίσης να μιλήσουμε για τα λιοντάρια (που είναι ο ωροσκόπος μου και να σε κάνω σκόνη! χιχιχι!) αλλά ΟΧΙ δεν θα γίνουμε «πολύ πνευματικοί»…
      Για δες και αυτό το πολύ τρυφερό:

      https://ainafetst.wordpress.com/2012/06/09/petitslions/

      Και εμείς είχαμε αυτά τα πιγκουινάκια που έσπαγαν νεύρα… ναι καλέ, τι θυμάσαι και εσύ παιδάκι μου!

      ΑΦιλάκια με ήρεμες καλημέρες! 🙂

      • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

        Καταπληκτικό το βιντεάκι μαγισσούλα μου, η τρυφερότητα δεν είναι μόνο ανθρώπινη αρετή…Και το δεύτερο επίσης, αυτό θα πει «έχω νεύρα και ανέβηκε η πίεσή μου» (και η θερμοκρασία μου μαζί,χιχιχι).

        Όσο για τη φράση «Μήπως ο μόνος τρόπος να πας κόντρα στο ρεύμα της βίας είναι να αντιπαραθέσεις την καλοσύνη, την τρυφερότητα…. και όταν χρειάζεται να μουγκρίζεις», δεν θα μπορούσα να ταυτιστώ με κάτι περισσότερο!

        ΥΓ: Λιονταράκι ωροσκόπος εσύ, Λιονταράκι ο σύζυγος, άντε να σας ζυγίσω εγώ μετά σωστά τόσα πολλά κιλά, χαχαχαχα (καλά το κατσικάκι λίγο ευκολότερα, ο ωροσκόπος μου στέκεται λίγο πιο βαρύς… 🙂 🙂 🙂
        Αφιλάκιααααααααα!

  4. Ο/Η xristin λέει:

    Καλόοοοοο!
    Χαριτωμένες καμηλοπαρδάλεις με ευλίγιστες κορμάρες.
    Ωραίος ο Nicolas Deveaux με πολύ κέφι και μια διαφορετική καλιτεχνική προσέγγιση των….. καμηλοπαρδάλεων .χα,χα,χα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το φιλάκι (με τη γκρι γλωσσίτσα) της καμηλοπάρδαλης το πρόσεξες;
      Να μια ωραία τιμωρία:
      Να κλείνεις την καμηλοπάρδαλη:
      Η καμηλοπάρδαλη
      της καμηλοπάρδαλης
      την καμηλοπάρδαλη
      ω! καμηλοπάρδαλη….
      Οι καμηλοπ……απαπα! αρκετά με τον μαζοχισμό!!!

      ΑΦιλάκιαααααααααααααααααααα! 🙂

  5. Είπα να κάνω λίγο χιούμορ(με αφορμή την ανάρτησή σου) και με «κατσάδιασε»…και όταν σε «μαλώνει» βλέπεις να έχει δίκιο…δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε εσένα έτσι…χα!χα!καλά αν δεν κατάλαβες δεν πειράζει…μια μπυρίτσα ήπια και ζαλίστηκα 🙂
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μήπως η μπυρίτσα έβαλε σε λειτουργία την επίκριση; 😉
      Μήπως υπάρχει και αυτός ο κίνδυνος όταν γινόμαστε πολύ «πνευματικοί»;
      Ποιος μαλώνει ποιόν;
      Πολλά ΑΦ! 🙂

Σχολιάστε

