Μια μοναδική συνάντηση!

Τι γίνεται όταν δυο «τέρατα» συναντιούνται… που πολλοί τ’ αποκαλούν και ιερά;

.

download

Ο Albert Einstein και ο Charlie Chaplin με τα σμόκιν τους σε κάποια δεξίωση, το 1931.
Ο Chaplin είχε προσκαλέσει τον Einstein στο Χόλιγουντ στην ιδιωτική προβολή της ταινίας «City Light» και είχαν τον εξής διάλογο:

Einstein:
– Αυτό που θαυμάζω στη τέχνη σας, (αγαπητέ Τσάρλι) είναι η παγκοσμιότητα της…
Δεν λέτε μια λέξη και όμως όλος ο κόσμος σας καταλαβαίνει…

Και ο Chaplin απάντησε:
– Είναι αλήθεια, ( αγαπητέ Άλμπερτ) αλλά η δόξα σας είναι ακόμα πιο μεγάλη…
Όλος ο κόσμος σας θαυμάζει και κανένας δεν σας καταλαβαίνει…

.

.

Μια από τις πιο αγαπημένες και αντιπροσωπευτικές ταινίες του Τσάπλιν είναι «The kid».
Δείτε ένα μικρό απόσπασμα.

.

Ο Chaplin, ήταν ένα βαθιά σκεπτόμενο άτομο, σε μια συνέντευξη λέει:
«Όταν άρχισα ν’ αγαπώ τον εαυτό μου, αρνήθηκα να συνεχίσω να ζω στο παρελθόν και ν’ ανησυχώ για το μέλλον μου. Τώρα ζω κάθε μέρα την κάθε στιγμή που ξέρω πως όλα συμβαίνουν».
.

************************************************

Για τα σοφά λόγια του Αϊνστάιν, έχουν γραφτεί ατέλειωτες σελίδες εδώ αντιγράφω το πιο κατανοητό…
«Δεν έχεις κατανόηση για κάτι αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις στη γιαγιά σου»…

Σε όλη του τη ζωή ο Αϊνστάιν, πίστευε ότι η επιστήμη, η ηθική, η φιλοσοφία και οι τέχνες είναι κλαδιά του ίδιου δέντρου.

Βρήκα ένα πολύ ανθρώπινο video από την άφιξη του Αϊνστάιν στην Αμερική και μας δείχνει πόσο σαστισμένος ήταν από την υποδοχή που του επιφύλαξαν οι Αμερικάνοι.

.

Εδώ και ένα site μ’ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες, από την συνάντηση των δυο ιερών τεράτων…
.

«Ότι μετράει δεν μπορεί να μετρηθεί
και ότι μπορεί να μετρηθεί, δεν μετράει απαραίτητα».
Αϊνστάιν
.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

50 Responses to Μια μοναδική συνάντηση!

  1. Ο/Η Hengeo λέει:

    Έκανα σεφτέ ε;
    Σπουδαίοι και οι δύο. Εγώ πάλι τελειώνω ένα βιβλίο για δύο άλλους μεγάλους, τον Γιούνγκ και τον Παουλι.
    Καλό βράδυ και ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δυο δυο… τους διαβάζεις Γιώργο μου;
      Για τον Γιούνγκ (των νιάτων μου), σ’ αντίθεση με τον Φρόιντ έχω να πω τα καλύτερα, αφήνει ανοικτό ένα μεταφυσικό στοιχείο (την διαίσθηση) που μου ταιριάζει γάντι! 😉
      Τον άλλο κύριο, δεν τον έχω μελετήσει… βασικά όταν άρχισα να διαβάζω Κρισναμούρτι, (πριν 28 χρόνια) σταμάτησα το πολυετές ψάξιμο, αλλά όχι την προσωπική μου μελέτη, αυτή δεν τελειώνει ποτέ!!!

      Καλό Σαββατιάτικο μας απόγευμα και πολλά ΑΦ! 🙂

      • Ο/Η Hengeo λέει:

        Μα εγώ φταίω που είχαν κολλητιλίκια αυτοί οι δύο; Χαχαχα!
        Για την ακρίβεια και οι δύο ήταν ευφυείς και ασυμβίβαστοι-αντικομφορμιστές. Ο Παουλί όμως ήταν ο κλασσικός υπερλογικός επιστήμονας (φυσικός) και επειδή είχε προβλήματα στις σχέσεις του με τους άλλους ανθρώπους πήγε για βοήθεια στον Γιούνγκ! Μέσα από τις συζητήσεις τους προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα για το μεταφυσικό αυτό μεταξύ ψυχολογίας και φυσικής.
        Όσο για τον Κρισναμούρτι, έχω διαβάσει κάμποσα κείμενά του, έχω την εντύπωση όμως ότι θέλει λίγο λίγο για να τον αφομοιώσει πλήρως κάποιος.
        ΑΦ!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Το ξέρω Γιώργο μου, πως έχεις διαβάσει αρκετά τον Κρισναμούρτι, το μόνο που μπορώ να σου πω, είναι πως ξαναδιαβάζω αποσπάσματα από τα 5 βιβλία που έχω μεταφράσει και αναρωτιέμαι αν είμαι η ίδια που τα μετέφραζα! Άλλα καταλαβαίνω τώρα και άλλα όταν μετέφραζα… αφομοίωση ή η κατανόηση δεν έχει πυθμένα, ούτε μέτρο! 😉
          ΑΦ!

  2. Ο/Η Stella La λέει:

    αγαπητε Αινσταιν

    η τεχνολογια πλεον τρεεχει με χιλια, οποτε ειναι αδυνατον να εξηγησω καποια πραγματα που ανηκουν στην εποχη μου στη γιαγια μου.. ασχετα αν τα κατανοω εγω
    ισως αν ηξερες την εξελιξη, να μη το ελεγες αυτο χχχ

    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αγαπητή Φεγγαρόλουστη Στέλλα.
      «Το αιώνιο μυστήριο του κόσμου, είναι η κατανόηση του» …
      Αϊνστάιν.
      🙂

      Τρελαίνομαι για τέτοιους διαλόγους! 😉

      ΑΦιλάκια με πανσέληνο και έκλειψη… η καλύτερη σου; 🙂

  3. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Δεν είχα ξανακούσει για αυτή τη συναντηση! Και βρήκα τόσο υλικό να δω με αφορμή αυτό το ποστ σου Στεφανία! Πολλά ευχαριστώ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχει πολύ «πράμα» Georgina μου, η συνάντηση των δυο «τεράτων» και χαίρομαι που σου έδωσα μια ακόμα αφορμή για έρευνα! 😉
      Δεν είναι τρομερός ο πιτσιρικάς που παίζει στο «The kid» ?

      Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και καλό Σ/Κ! 🙂

  4. Ο/Η Margo λέει:

    Οι αναρτήσεις σου μαγισσούλα μου είναι το δώρο του Σαββατοκύριακου 🙂
    Το βίντεο με το φωτογραφικό υλικό των δύο είναι εξαιρετικό. Ευχαριστώ για το ατμοσφαιρικό ταξίδι στο παρελθόν.

    Πολλά πολλά ΑΦάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό που μ’ ενθουσίασε Margo μου, είναι πως καθώς μάζευα υλικό γι αυτό το ποστ, χάθηκα στις ταινίες του Τσάπλιν… απίστευτο χιούμορ, πολλές φορές πικρό αλλά τόσο αληθινό!
      Τα δε λεγόμενα του Αϊνστάιν κρύβουν βαθιές αλήθειες, έτσι δεν είναι:

      ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά σε όλους σας! 🙂

  5. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Νομίζω πως ξέχασα τι ήθελα να γράψω επειδή η τελευταία φράση του Αϊνστάιν που παρέθεσες καλή μου μαγισσούλα με γέμισε με σκέψεις.
    Πάντως ήταν φοβερές προσωπικότητες και οι δυο και πρέπει να είχε πολύ ενδιαφέρον σαν εμπειρία η συνάντηση τους. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες, αλλά κάποια γεγονότα θα προτιμούσα να τα έχω ζήσει.
    Ευχές ένα όμορφο σ-κ. Φιλάκια! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πώς να μη ξεχάσεις τι ήθελες να πεις, Μαρινάκι μου;
      Αφού ότι «μετράει στη ζωή μας, δεν μπορεί να μετρηθεί»…. 😉

      Αναρωτιέμαι πόσο θα «μέτραγε» αν στη ζωή μας είχαμε ζήσει μερικά γεγονότα;

      ΑΦιλάκια και εσύ να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ! :))))))))))))))))

  6. Ο/Η evrynoos λέει:

    Αλήθεια, πρωτότυπη συνάντηση..

    δύο μορφές της εποχής, άλλη αυτόφωτη, άλλη ετερόφωτη (απο ότι λένε κάμποσοι τουλάχιστον) μα δεν παύει να είναι ενδιαφέρουσα συνάντηση..
    οι ατάκες τέτοιων συναντήσεων είναι απολαυστικές και -αν δεν είναι «πρόσθετα» μεταγενέστερων- διδακτικές..

    καλό Σαββατοκύριακο!
    ασπασμοί 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μελετώντας Τάσο μου (κατά κάποιο τρόπο) τη ζωή των δυο αυτών «τεράτων», βρήκα πως και οι δυο ήταν αυτόφωτοι, ο δε Τσάπλιν, αρκετά πολιτικοποιημένος, η δε προσωπική τους ζωή, πολυτάραχη!
      Και εγώ σκέφτηκα μήπως οι ατάκες μεταξύ τους είναι «φορεμένες» μεταγενέστερα, πάντως τις βρήκα πολύ πετυχημένες! 😉

      Πολλούς ασπασμούς σας στέλνω και να περνάτε καλά! 🙂

  7. Ο/Η AnD λέει:

    Ωραίοι..!
    Και πόσο μου άρεσε αυτό που είπε ο Αινστάιν, οτι δεν έχεις κατανόηση για κάτι αν δε μπορείς να το εξηγήσεις στη γιαγιά σου.
    Στη στιγμή λοιπόν αλλά και στις γιαγιάδες!
    ΑΦιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! ναι Αντούλα μου, αυτό με την «κατανόηση» μου έκανε κλικ… πόσα πράγματα δεν μας εξηγούσαν οι γιαγιάδες- παππούδες μας και εμείς δεν κατανοούσαμε;
      Άλλο καταλαβαίνω, άλλο κατανοώ… για να κατανοήσεις βαθιά πρέπει να συμμετέχει όλο σου το είναι! 😉

      ΑΦιλάκια τώρα! 🙂

  8. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Αν, στην αρχή, μια ιδέα δεν φαίνεται τρελή, τότε δεν υπάρχει καμιά ελπίδα γι’ αυτήν.
    Αυτή είναι η φιλοσοφία της επιστήμης του.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν Μιχάλη μου, ο Αϊνστάιν, θεωρούσε την επιστήμη, την ηθική, την φιλοσοφία και την τέχνη, κλαδιά του ίδιου δέντρου, καταλαβαίνεις πόσο βαθιά είχε εισχωρήσει στο νόημα της ζωής!
      Και όντως μόνο «τρελές» ιδέες έχουν ελπίδες! 😉
      Εξάλλου έλεγε, «Η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση, η γνώση είναι περιορισμένη» …

      ΑΦιλιά και στα δυο σας και να έχετε ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  9. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Πραγματικά δυο ιερά τέρατα, δύο φοβερές προσωπικότητες!
    Ομορφη ανάρττηση μαγισσούλα!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και αν Έλενα μου, μελετήσεις λίγο τη προσωπική ζωή των δυο αυτών «ιερών τεράτων» βλέπεις πως η ζωή τους υπήρξε πολυτάραχη και εξαιρετικά πικάντικη! 😉

      ΑΦιλάκια και να έχεις ένα χαμογελαστό Σ/Κ! 🙂

  10. Ο/Η lefti λέει:

    Xαμογελώ…και ξέχασα κι εγώ τι ήθελα να πω εξαιτίας της τελευταίας φράσης του Αινστάιν…:) 🙂 🙂
    Mου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου Μαγισσούλα, you can guess why…:)
    Tρομερές προσωπικότητες και οι δυό τους…και θα συμφωνήσω με τον evrynoo πως τέτοιες συναντήσεις δεν μπορούν παρά να είναι ( άκρως ) ενδιαφέρουσες!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Lefti που η ανάρτηση, σου άφησε ένα χαμόγελο και ναι…I can guess!… πολλά 😉
      Σίγουρα, ότι μετράει αληθινά δεν μπορεί να μετρηθεί… τώρα γιατί για μας μετράνε αυτά που δεν είναι απαραίτητα, άντε να καταλάβεις!

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά και καλό μας Σ/Κ! 🙂

  11. “Όταν άρχισα ν’ αγαπώ τον εαυτό μου, αρνήθηκα να συνεχίσω να ζω στο παρελθόν και ν’ ανησυχώ για το μέλλον μου. Τώρα ζω κάθε μέρα την κάθε στιγμή που ξέρω πως όλα συμβαίνουν”.
    Ολοφάνερη η Κρισναμούρτικη επιρροή!ε!
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      «Εμείς» Δημήτρη αγαπάμε άραγε τον εαυτό μας; 😉

      Ο Τσάπλιν ήταν στην παρέα του Κρισναμούρτι και είναι φανερό πως τον είχε επηρεάσει..

      Αυτόν τον λόγο τον είχα ξαναβάλει σε παλιότερο ποστ, αλλά δεν βλάπτει να τον ξανακούσει κανείς! (ειδικά στην εποχή μας!)

      ΑΦιλιά μ’ ένα όμορφο Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  12. Ο/Η chrispap68 λέει:

    Εγώ τώρα μόλις μπήκα σε αυτόν το κύκλο και έπεσα πάνω σε αυτήν την σπουδαία σου ανάρτηση. Μα βλέπεις λοιπόν το μεγαλείο του πνέυματος τελικά δεν είναι κάτι το τυχαίο. Εκεί που υπάρχει αναδύεται ….ευτυχώς! Ελπίζω να βρισκόμαστε κι εδώ μέσα. Σημείωσε μόνον ότι έχω μερικές περιπέτειες να λύσω με τα μάτια μου ακόμη. Ευελπιστώ ότι μέχρι το μέσα Ιουνίου θα έχω ξεμπερδέψει με τις ιατρικές αυτές εκκρεμότητες.
    Να ευχηθώ καλό βράδυ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εύχομαι κι εγώ Χριστόφορε, να ξεμπερδέψεις με τις ενοχλητικές εκκρεμότητες και να είσαι πάλι κοντά μας, έχουμε τόσα πολλά να μοιραστούμε, έτσι δεν είναι; 😉

      Χαίρομαι που σου άρεσε αυτή η ανάρτηση, αλλά χαίρομαι ακόμα πιο πολύ για το νέο look στο blog σου, έψαχνα τρόπο να σου πω, πως πριν δεν μπορούσα να μπω … τώρα όλα αποκαταστάθηκαν!

      ΑΦιλιά και να έχεις μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  13. Ο/Η me (maria) λέει:

    Η συνάντηση των δυο ιερών τεράτων έδωσε έναν ευφυέστατο διάλογο…πολύ μεγάλες προσωπικότητες και οι δυο!!
    Μου άνοιξες την όρεξη να δω το “The kid”!!
    Καλό βράδυ!
    Φιλιά πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! θα σου αρέσει πολύ η ταινία «The kid», έχει απίστευτο χιούμορ και ο μικρός είναι εξαιρετικός!
      Σπίθες βγάζουν οι συναντήσεις των «τεράτων» όποιοι και αν είναι! 😉
      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  14. Ο/Η xristin λέει:

    Όταν δύο «τέρατα» συναντώνται μπορεί να προκύψουν πολύ ωραία πράγματα.
    Να, ας πούμε χθες διάβασα ότι από την ολονύκτια συνάντηση Ουίνστον Τσόρτσιλ και Ιωσήφ Στάλιν προέκυψαν……. μεγάλες ποσότητες άδειων μπουκαλιών βότκας και ουίσκι.
    Κουδούνι είχαν γίνει οι μεγάλοι στην Μόσχα το 1942.
    Οι λίγοι που τους είδαν περιγράφουν την κατάσταση ως εξής:
    «Ολα φαίνονταν τόσο χαρούμενα όπως σε γαμήλιο γλέντι».
    Να είσαι καλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα Χριστίνα! η βότκα (σκέτη) είναι το μόνο ποτό που έπινα… όταν έπινα!
      Και όπως στα γαμήλια γλέντια, τα φαινόμενα απατούν! 😉

      Βασικά με ελκύουν όλων των ειδών τέρατα!

      ΑΦιλάκια και να είσαι και εσύ πάντα καλά! 🙂

  15. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ καλησπέρα…
    τι να πει κανείς για αυτά τα ιερά τέρατα… με τις δικές του ο καθένας ατέλειες, τις ιδιοτροπίες, αλλά που μπόρεσαν να διηγηθούν «ιστορίες» με τρόπο που κανείς πριν δεν το είχε διαννοηθεί ή δεν το είχε κάνει… Αντισυμβατικοί και οι δυό στην «τέχνη» τους, στα όρια του περιθωρίου, χάραξαν νέους δρόμους… Τον Einstein τον θαυμάζω (ποιός δεν το κάνει) για την οξύνοιά του και την πρωτοπορία του. Τον Chaplin για τις οπτικές γωνίες του σε τούτον τον κόσμο, μακριά από τους λαμπερούς θρόνους, τις φωταγωγημένες αίθουσες διασκεδάσεως διάσημων ξενοδοχείων, τα λαμπρά σπίτια… Στις παράγκες, στις βρώμικες γειτονιές, στα άθλια τοπία, υποδεικνύοντας πως κι εκεί μπορεί κάποιος να σταθεί άνθρωπος…

    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι ΑΦΣ μου, αυτά τα ιερά τέρατα, είχαν και μια πολυτάραχη προσωπική ζωή, ο Αϊνστάιν πχ. ήταν κακός σύζυγος και γνωρίζουμε αρκετές σκαμπρόζικες ιστορίες! Ένας λόγος που διάλεξα να βάλω εδώ το video της άφιξης του στην Αμερική, ήταν επειδή μας τον έδειχναν μαζί με τη σύζυγο…
    Αυτό που «έμεινε» πάντως, ήταν πως και οι δυο σημάδεψαν τον περασμένο αιώνα, με το αξιόλογο έργο τους!
    Αυτό που μετράει δεν μπορεί να μετρηθεί…

    ΑΦΣ, από την ΑΦΣ! 🙂

  17. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Einstein:
    – Αυτό που θαυμάζω στη τέχνη σας, (αγαπητέ Τσάρλι) είναι η παγκοσμιότητα της…
    Δεν λέτε μια λέξη και όμως όλος ο κόσμος σας καταλαβαίνει…

    Και ο Chaplin απάντησε:
    – Είναι αλήθεια, ( αγαπητέ Άλμπερτ) αλλά η δόξα σας είναι ακόμα πιο μεγάλη…
    Όλος ο κόσμος σας θαυμάζει και κανένας δεν σας καταλαβαίνει…

    δύο εντελώς αντίθετα νοήματα ενώθηκαν και έβγαλαν τόσα πολλά συμπεράσματα! Μακάρι ο κόσμος να αναγνώριζε το γεγονός ότι η επιστήμη συνδέεται με την τέχνη χωρίς να «κρέμεται» από αυτήν.
    Τα φιλιά μου μάγισσα:)

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τώρα, τι καταλαβαίνει ο καθένας είναι άλλη ιστορία, έτσι δεν είναι Αντριάνα μου;
    Το μόνο σίγουρο είναι πως η τέχνη, η ηθική και η επιστήμη, δεν μπορούν να σταθούν χωρίς τη φιλοσοφία και αυτό είναι η κατανόηση! 😉
    ‘Άλλο καταλαβαίνω… άλλο κατα-νοώ!

    ΑΦιλάκια μαγικά! 🙂

  19. Ο/Η Astero λέει:

    Μαγισσούλα τι μου έκανες, έχω χίλιες δουλειές να κάνω και κόλλησα εδώ και δύο ώρες και βλέπω βιντεάκια στο γιουτιούμπι για μαύρες τρύπες και ταξίδια στο χρόνο! Μεγάλη μου αγάπη από παιδί η φυσική και η αστροφυσική (γεγονός που αποδεικνύει ότι ήμουν ούφο ανέκαθεν, χαχα). Εξ’ ου και λατρεύω τον Χόγκινς, τα εξηγεί απλά και ωραία για εμάς τους αδαείς και άνοιξε μπροστά μου ένα ολόκληρο σύμπαν -κυριολεκτικά.
    Σημείωση 1: Συμφωνώ απόλυτα με τη διαπίστωση του Αϊνστάιν ότι δεν έχεις κατανοήσει κάτι αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις και στη γιαγιά σου. Όταν ήμανε δημοσιογράφα, είχα πάρει συνέντευξη από τον καθ. Δημήτρη Νανόπουλο -και μια που τον είχα εύκαιρο, τον έπρηξα τον άνθρωπο να μου λύσει ό,τι απορία είχα για το σύμπαν από παιδί και μου εξήγησε τα πάντα με πολύ απλά και κατανοητά λόγια. Έτσι είναι οι ιδιοφυείς και καλλιεργημένοι άνθρωποι, τη γνώση τους μπορούν να τη μεταδώσουν και σε έναν αδαή -εμένα δηλαδή!
    Σημείωση 2: Δεν πιστεύω σε ιερά τέρατα. Το ότι κάποιος είναι ιδιοφυής δεν σημαίνει ότι είναι αλάνθαστος ή ότι δεν επιδέχεται κριτικής. Πρέπει να ψάχνουμε, να αμφισβητούμε, να μαθαίνουμε διαρκώς. Έτσι πάει μπροστά η ανθρωπότητα, όχι προσκυνώντας είδωλα και αυθεντίες -είτε αυτές είναι εικόνες σον τοίχο είτε μεγάλα μυαλά της επιστήμης ή της φιλοσοφίας.

    Φιλάκια είπα? Δεν είπα! Φιλάκιααααααα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αστεράκι μου ξενιτεμένο… «τέρατα» υπάρχουν πολλά γύρω μας… Χμ! έτσι δεν είναι;
      Προσωπικά έχω μερικά τέτοια γύρω μου! 😉
      Τώρα αυτό που οι κοινοί θνητοί ονομάζουν ας πούμε ιερά, μήπως είναι αυτές οι προσωπικότητες που με το πέρασμα τους στη Γη και με το έργο τους πλησίασαν την Αλήθεια;
      Μόνο αμφισβητώντας, ερευνώντας, ρωτώντας μαθαίνεις και τώρα με το internet υπάρχει διαθέσιμη απεριόριστη πληροφόρηση, για να ξεδιψάσουν οι διψασμένοι, αλλά αν η πληροφόρηση δεν γίνει πράξη, παραμένει άχρηστη…
      Και είναι σίγουρο πως προσκυνώντας είδωλα και αυθεντίες, αποκοιμιέσαι…

      ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! 🙂

  20. Ο/Η ΑΝΤΑΙΟΣ λέει:

    Προσωπικά, εκτός από το έργο τους και την πνευματικότητά τους, με εντυπωσιάζει η πίστη τους
    στον Θεό και την δημιουργία του..
    Την καλησπέρα μου και καλώς σε βρήκα…έστω και καθυστερημένα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς όρισες Ανταίε!
      Έχω την αίσθηση πως σ’ έχω ξανασυναντήσει στη μπλογκόσφαιρα, δεν μου βγάζει όμως το link του blog σου και θέλω ν’ ανταποδώσω την επίσκεψη, αν θέλεις μου το δίνεις… βλέπεις εξακολουθώ και είμαι άσχετη ιντερνετικά! 😉

      Καλησπέρα και ελπίζω τα πούμε σύντομα! 🙂

      • Ο/Η ΑΝΤΑΙΟΣ λέει:

        Εδώ είμαι Στεφανία..
        http://tomaganopigado.blogspot.gr/

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Ειλικρινά χαίρομαι Ανταίε, που μετά την «αντιμπλογκιάση» σου. 😉 επισκέπτεσαι το blog μου, αυτό για μένα σημαίνει πολλά, όπως και πολλά έχουμε να μοιραστούμε!
          Νομίζω, πως αυτοί που εκπέμπουν στην ίδια «συχνότητα» κάποια στιγμή συναντιούνται και ας είναι και μέσα από το διαδίκτυο!
          Καλή μας μέρα! 🙂

  21. Ο/Η Mika λέει:

    Δεν ήξερα την συνευρεση τους αλλά τα λόγια που αντάλλαξαν δείχνουν την μεγαλοφυία και την σεμνότητα και των δύο. Τα είπαν όλα σε μια φράση.
    Φιλια πολλάααα.

    Θα δω τα βιντεάκια μετα…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτά τα δυο άτομα Μικούλα μου, άσχετα με το τι υπήρξαν ή τι άφησαν πίσω τους, προσωπικά μου βγάζουν τρυφερότητα! 😉

      ΑΦιλάκια και να έχεις μια όμορφη μέρα! 🙂

  22. Ο/Η Βαγγέλης Μίχος λέει:

    Στεφανία μου, αυτοί καλά μας τα πανε, σήμερα τι κάνουμε, χαμένοι στον απέραντο ωκεανό της πληροφορίας και στο σκοταδισμό της παραπληροφόρησης, δίχως πυξίδα την σοφία τέτοιων ανθρώπων.
    Όπως και νάχει, η αναψηλάφηση της ιστορίας πάντα κάτι διδάσκει και αφήνει ένα σπόρο μέσα μας, που ίσως κάποτε, κάτι φυτρώσει.
    Και η δική σου σπορά σήμερα, άξιζε τον κόπο.
    Ευχαριστώ γι’ αυτό.

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Βαγγέλη μου, τίποτα δεν άλλαξε αιώνες τώρα γιατί οι άνθρωποι παραμένουν το ίδιο εγωκεντρικοί και περιμένουν την αλλαγή απ’ έξω δλδ από την πολιτεία και δεν κατανοούν πως εκείνοι είναι το σύστημα και μόνο αν αλλάξουν βαθιά οι ίδιοι, θ’ αλλάξει και το σύστημα!
    Όσοι αισθάνονται πως μπορούν να συμβάλουν στην αλλαγή, ας αρχίσουν αλλάζοντας πρώτα τον εαυτό τους… «Ένα ταξίδι πολλών χιλιομέτρων αρχίζει μ’ ένα βήμα» έτσι δεν είναι;

    ΑΦιλιά (Α=Αληθινά) και εγώ σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου! 🙂

  24. Πάντα γυρνάμε πίσω σε αυτούς, και σε άλλους γίγαντες.

    ‘Οπως είπε και ο Ισαάκ Νιούτον, ‘πάτησα πάνω σε ώμους γιγάντων’. Καλό τέλος Μάη, καλόν Ιούνη Στεφανία μου ;-))))

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι είναι Ειρήνη μου, αυτοί οι γίγαντες μας υπενθυμίζουν πως πρώτα απ’ όλα πρέπει να εμπιστευόμαστε τις δικές μας δυνάμεις και συγχρόνως ν’ αντλούμε ενέργεια από το έργο τους!

    ΑΦιλάκια και καλώς να υποδεχτούμε τον Ιούνη! 🙂

  26. Ο/Η melita λέει:

    Νομίζω ότι και οι δύο ήταν εξαιρετικοί , και θα μπορούσαν κάλλιστα εκτός από ηθοποιός-σκηνοθέτης ο ένας και φυσικός ο άλλος, να είναι και φιλόσοφοι .Ξέρεις πολλές φορές κάποιες φράσεις όπως για παράδειγμα αυτή του Αϊνστάιν: «Υπάρχουν δυο τρόποι για να ζήσεις. Μπορείς να ζήσεις σαν τίποτα να μην είναι θαύμα ή μπορείς να ζήσεις σαν το οτιδήποτε να είναι ένα θαύμα», μου θυμίζουν απίστευτα τον Κρισναμουρτι.
    Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου μαγισσούλα μου.Σε φιλώ!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση Μελίτα μου!
    Ξέρεις ο Τσάπλιν ήταν στη παρέα του Κρισναμούρτι! 😉
    Και πολλά απ’ όσα είπε ο Αϊνστάιν, είναι βαθιές φιλοσοφικές αλήθειες!

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααααα πολλά και τρυφερά! 🙂

  28. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Μαγισσούλα μου, δεν είναι τυχαίο ότι η πρώτη ανάρτηση στο ιστολόγιο μου αφορούσε το «The Kid», καθώς είναι η αγαπημένη μου ταινία από τον Τσάπλιν. Μια προεκλογική -φοιτητικής παράταξης- αφίσα με την χαρακτηριστική σκηνή στην οποία ο Τσάπλιν και ο πιτσιρικάς κρύβονται από τον Αστυνόμο, βρίσκεται ακόμα στο πατρικό μου υπνοδωμάτιο με την φράση «Επανάσταση είναι η επιστροφή στην Αθωότητα…»

    Όσο για τα λόγια του μεγάλου δικτάτορα στο β’ βίντεο για την επιστήμη και την τεχνολογία πόσο αληθινά! Μου έφεραν στο μυαλό τη φράση «Ποτέ οι στέγες των σπιτιών των ανθρώπων δεν ήταν τόσο κοντα και οι καρδιές τους τόσο μακρυά» από τον Σαμαράκη, αν θυμάμαι σωστά…
    Τα αφιλάκια μου!!

Σχολιάστε

