Η τρύπα και αυτό που είναι…

170720090491

.

Σηκώνομαι το πρωί.
Βγαίνω από το σπίτι μου.
Υπάρχει μια τρύπα στο πεζοδρόμιο.
Δεν τη βλέπω
και πέφτω μέσα.

Την επόμενη μέρα
βγαίνω απ’ το σπίτι μου,
ξεχνάω ότι υπάρχει μια τρύπα στο πεζοδρόμιο
και ξαναπέφτω μέσα.

Την τρίτη μέρα
βγαίνω απ’ το σπίτι μου προσπαθώντας να θυμηθώ
ότι υπάρχει μια τρύπα στο πεζοδρόμιο.
Ωστόσο,
δεν το θυμάμαι
και πέφτω μέσα.

Την τέταρτη μέρα
βγαίνω απ’ το σπίτι μου προσπαθώντας να θημηθώ
την τρύπα στο πεζοδρόμιο.
Τη θυμάμαι και,
παρόλα αυτά,
δεν τη βλέπω και πέφτω μέσα.

Την πέμπτη μέρα
βγαίνω απ’ το σπίτι μου.
Θυμάμαι ότι πρέπει να έχω τον νου μου
την τρύπα στο πεζοδρόμιο
και περπατάω κοιτάζοντας κάτω.
Την βλέπω και,
παρόλο που την βλέπω πέφτω μέσα.

Την έκτη μέρα
βγαίνω από το σπίτι μου.
Θυμάμαι την τρύπα στο πεζοδρόμιο.
Πηγαίνω ψάχνοντας την με τα μάτια μου.
Την βλέπω,
προσπαθώ να πηδήξω από πάνω,
αλλά πέφτω μέσα.

Την έβδομη μέρα
βγαίνω από το σπίτι μου,
βλέπω την τρύπα,
παίρνω φόρα
πηδάω,
φτάνω με την άκρη των ποδιών μου
ως την άλλη μεριά,
αλλά όχι αρκετά μακριά και πέφτω μέσα.

Την όγδοη μέρα,
βγαίνω απ’ το σπίτι μου,
βλέπω την τρύπα,
παίρνω φόρα,
πηδάω,
φτάνω στην άλλη άκρη!
Αισθάνομαι τόσο υπερήφανος που τα κατάφερα
που χοροπηδάω από τη χαρά μου…
Και έτσι όπως χοροπηδάω,
ξαναπέφτω μέσα.

Την ένατη μέρα,
βγαίνω απ’ το σπίτι μου,
βλέπω την τρύπα,
παίρνω φόρα,
πηδάω
και συνεχίζω τον δρόμο μου.

Τη δέκατη μέρα,
σήμερα μόλις,
συνειδητοποιώ
ότι είναι πιο βολικό
να περπατάω…
στο απέναντι πεζοδρόμιο.

Αυτή η ιστορία είναι εμπνευσμένη από ένα ποίημα ενός μοναχού από το Θιβέτ, του Ριμποτσέ, που ο ίδιος την ξαναέγραψα σύμφωνα με τον δικό μου τρόπο αφήγησης, για να τονίσω κάποια παραπανίσια χαρακτηριστικά που έχουμε εμείς οι άνθρωποι.
Χόρχε Μπουκάι.

.06062011605.

αυτό που είναι, είναι.

Αυτή η έννοια- προφανής αλλά αγνοημένη-, εμπεριέχει τρία στοιχεία τα οποία μου φαίνονται αξιοσημείωτα: Το να γνωρίζεις ότι «αυτό που είναι, είναι» συνεπάγεται ότι αποδέχεσαι πως τα γεγονότα, τα πράγματα, οι καταστάσεις είναι όπως είναι.

1.

Η πραγματικότητα δεν είναι όπως θα με συνέ-
φερε εμένα να  είναι.

Δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι.
Δεν είναι όπως μου είπαν ότι θα είναι.
Δεν είναι όπως ήταν.
Δεν είναι όπως θα είναι αύριο.
Η πραγματικότητα γύρω μου είναι όπως είναι.

Μου φαίνεται χρήσιμο να υπενθυμίσω ότι η αλλαγή μπορεί να έρθει μόνο όταν έχουμε συναίσθηση της παρούσας κατάστασης.
Μπορώ να ξεκινήσω την πορεία μου μόνο από το σημείο αναχώρησης μου, κι αυτό σημαίνει πως αποδέχομαι ότι τα πράγματα είναι όπως είναι.

.

06062011606

εγώ είμαι αυτός που είμαι.

2.

Εγώ δεν είμαι αυτός που θα ήθελα να είμαι.
Δεν είμαι αυτός που θα έπρεπε να είμαι.
Δεν είμαι αυτός που η μαμά μου ήθελε να είμαι.
Δεν είμαι καν αυτός που ήμουν.
Εγώ είμαι αυτός που είμαι.

‘Όλες οι νευρώσεις ξεκινούν από τη στιγμή που προσπαθούμε να είμαστε αυτό που δεν είμαστε.

.

11032011551.

Εσύ… είσαι όπως είσαι.

3.

Εσύ δεν είσαι όπως χρειάζομαι να είσαι.
Εσύ δεν είσαι όπως ήσουν.
Εσύ δεν είσαι όπως συμφέρει εμένα.
Εσύ δεν είσαι όπως εγώ θέλω.
Εσύ είσαι όπως είσαι.

Το να δεχτώ πως «εσύ, είσαι όπως είσαι» σημαίνει πως δεν σου ζητώ ν’ αλλάξεις.
Αυτό αποκτά σάρκα και οστά, όταν αντιλαμβάνομαι ότι και εσύ με δέχεσαι όπως είμαι.

Και σημαίνει, πως δημιουργώ χώρο στον άλλον, ώστε να μπορεί να είναι όπως είναι…

.

25042011580

Το παραπάνω κείμενο, είναι του Χόρχε Μπουκάι, από το βιβλίο «Ιστορίες να σκεφτείς».
Εκδόσεις opera- animus.

Οι φωτογραφίες είναι από το κτήμα όπου ζω, εκτός από την πρώτη που είναι, το λουλούδι της λυγαριάς που βρίσκεται στη παραλία της Σκιάθου κάτω από το εξοχικό της οικογένειας μου.

.

Ναι, τα πράγματα είναι όπως είναι!

Το να περνάς στο απέναντι πεζοδρόμιο, δεν συνεπάγεται
ότι έχεις πάρει και το σωστό δρόμο.
Τρύπες υπάρχουν παντού. 

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

66 Responses to Η τρύπα και αυτό που είναι…

  1. Ο/Η Stella La λέει:

    να σου πω
    ενω βρισκω εξυπνες γενικοτερα ολες αυτες τις ιστοριες και διδακτικες, τουτη δω μου φαινεται οτι λεγεται ετσι για να ειπωθει

    με λιγα λογια ειναι σα να μου λες οτι ο μουσακας αποτελειται απο πατατες, μελιτζανες και κιμα.. οκ δεν αντιλεγω αλλα τι; κανενα τροπο να το κανουμε πιο νοστιμο θα μαθουμε;

    😛

    φιλια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ’ αρχάς Φεγγαρένια Stella, καλό μας μήνα! 🙂
      Μια και μου κάνεις σεφτέ στο άνοιγμα των σχολίων, θα προσπαθήσω, ν’ απαντήσω στο ρητορικό ερώτημα: «Πώς γίνεται ο μουσακάς ποιο νόστιμος»… και απαντώντας έτσι, θα δοκιμάσω να σου μεταφέρω… αν ότι τι λέει ο Μπουκάι, λέγεται έτσι για να ειπωθεί..ή όχι… επίσης να ξέρεις πως μου αρέσουν οι προκλήσεις και ο μουσακάς! χαχαχα 😉

      Όταν σου φέρνουν μπροστά σου μια αχνιστή πιατέλα μουσακά, το θέαμα «είναι αυτό που είναι»… Οκ; Σερβίρεσαι λοιπόν και δοκιμάζεις και βρίσκεις, τις πατάτες ωμές, τις μελιτζάνες πικρές, τα κολοκυθάκια άνοστα, ο κιμάς ίσως είναι αλόγου (!) και η μπεσαμέλ ετοιματζίδικη και δεν το τρως… ή πάλι δοκιμάζεις τον μουσακά και τον βρίσκεις του γούστου σου και τον καταβροχθίζεις! Οκ;
      Στον μουσακά τα πράγματα είναι εύκολα, ή το τρως ή δεν το τρως…εκεί σταματάς και δεν σε πιάνει απελπισία, απλά την επόμενη φορά φροντίζεις να τον πετύχεις! Οκ;
      Τώρα ας πάρουμε τον εαυτούλι μας, ή δεχόμαστε τον εαυτούλι μας «έτσι όπως είναι» και όλα μια χαρά… (και λες και το αγαπημένο μου τραγουδάκι, «σ’ όποιον αρέσουμε»!) ή έχουμε μια ιδέα πώς να τον καλυτερέψουμε και διάφορες ιδέες πώς να τον αλλάξουμε και εκεί ίσως μπούμε σε μπελάδες και σκεφτούμε ακόμα και τον ψυχίατρο ή ρίχνουμε το φταίξιμο στους άλλους! 😉
      Όσο για τις σχέσεις μας με τους άλλους… Ε! εκεί φαίνεται πολύ καθαρά, πως σπάνια δεχόμαστε τον άλλο «έτσι όπως είναι» και θέλουμε να το κάνουμε όπως εμείς θέλουμε να είναι! 😉
      Όταν αποδεχόμαστε ότι όλα «είναι έτσι όπως είναι»… δεν έχουμε κανένα πρόβλημα!
      ΑΦιλάκια και καλή μας όρεξη! :))))

      • Ο/Η Stella La λέει:

        ναι βρε μαγισσουλα μου συμφωνω.. αλλα απο εκει και υστερα; τι;
        φιλοσοφιες για μικρα παιδια θα τις ονομαζα καποιες απο αυτες.. απο ενα σημειο και μετα δεν εχουν κατι να προσφερουν
        δεν θα διαφωνισω στο οτι απο ενα σημειο και μετα αναγκαζονται να συμβαδισουν με την πραγματικοτητα, δλδ ρεαλιστικα 🙂

        καλο απογευμα
        (μου αρεσε το φεγγαρενια)

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Νομίζω φεγγαρένια μου, πως ο καθένας μας αξιολογεί και εισπράττει τα γεγονότα- «τρύπες» στη ζωή του σύμφωνα με την οπτική γωνία που έχει ο ίδιος αναπτύξει και επίσης ο καθένας μας έχει την δική του πραγματικότητα που απέχει πολύ απ’ την Αλήθεια…
          Αν η φιλοσοφία δεν βιωθεί είναι εντελώς άχρηστη και «βιώνω» σημαίνει την ζω με όλο μου το είναι και όχι μόνο με τον εγκέφαλο μου…
          Υπάρχουν και φιλοσοφίες για μικρά παιδιά;
          Μεγάλωσα τρια παιδιά, εφαρμόζοντας την φιλοσοφία της ζωής που για μένα είναι η Αγάπη για τη Ζωή!
          Μου αρέσει ο διάλογος, χωρίς αυτόν δεν υπάρχει επί-κοινωνία!

          ΑΦιλιά και καλό μας Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  2. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    εμενα ισα ισα μαρεσει πολυ , η νοστιμια θα βρεθει οτι αγαπησουμε αυτο που είμαστε

  3. Ο/Η Levina λέει:

    Μαγισσούλα μου μένω στην τελευταία φράση που για μένα έχει και όλη την αξία…
    Τρύπες υπάρχουν παντού κι απ΄ εδώ κι απ’ εκεί….
    Σημασία έχει να έχουμε μάθει να τις πηδάμε, να ξέρουμε πως θα πέσουμε ώστε να είναι μαλακή η πτώση, να μάθουμε να σκαρφαλώνουμε, να ελισσόμαστε, να προχωράμε και να μη ξεχνάμε από που ξεκινήσαμε …
    Όσο ζω μαθαίνω….και θα μαθαίνω….

    Φιλιά γειτόνισσα, να μου είσαι καλά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η ζωή μας Εύη μου, είναι γεμάτη τρύπες και είναι απίστευτο αλλά τις περισσότερες φορές πέφτουμε στις ίδιες!
      Τα ίδια λάθη κάνουμε και αυτά τα λάθη- τρύπες, μας μαθαίνουν να είμαστε πιο συνειδητοί, πιο προσεχτικοί… καμιά φορά αυτό παίρνει και μια ζωή! 😉
      ΑΦιλιά γειτόνισσα και καλό καλοκαίρι! 🙂

  4. Η συνάντηση με τον Κρισναμούρτι

    «Ο μεγάλος «δάσκαλος» της ζωής μου ήταν ο Κρισναμούρτι. Τον συνάντησα όταν ήμουν έντεκα χρόνων. Είχε έρθει στο Μπουένος Άιρες. Εγώ είχα μία αγαπημένη θεία, την Τζούλια. Με τον αδελφό μου πήγαινε γήπεδο, με μένα σε μουσεία. Μια μέρα ζήτησε από τη μητέρα μου να με πάει να δω τον Κρισναμούρτι. Η μητέρα μου της είπε ότι ήταν γελοίο, γιατί ήμουν πάρα πολύ μικρός. Εγώ την παρακάλεσα όχι επειδή με ενδιέφερε ο Κρισναμούρτι- δεν ήξερα ποιος ήταν!- αλλά επειδή ήθελα να πάω βόλτα με τη θεία Τζούλια. Ο Κρισναμούρτι μίλησε λίγο και έπειτα θα απαντούσε σε ερωτήσεις. Τότε είπε: «Κάποιος με ρώτησε χθες τι είναι η ζωή». Ένας στο βάθος σηκώθηκε και είπε «Εγώ». Ο Κρισναμούρτι του είπε «Σου ζήτησα να μου φέρεις δυο φασόλια γίγαντες, μου τα έφερες;». Και άνοιξε τα χέρια και ζήτησε απ΄ τον άντρα να βάλει από ένα φασόλι σε κάθε παλάμη του. Εν συνεχεία απάντησε σε ερωτήσεις για μισή ώρα. Και στο τέλος είπε: «Άφησα για το τέλος την ερώτηση σχετικά με τη ζωή, γιατί είναι η πιο σημαντική. Δεν μπορώ να το πω με λόγια, γιατί η ζωή που ζούμε δεν εξηγείται. Η ζωή είναι η διαφορά που υπάρχει ανάμεσα σε αυτό το φασόλι» και άνοιξε το δεξί χέρι «και σ΄ αυτό το φασόλι» και άνοιξε το αριστερό χέρι. Το φασόλι που βρισκόταν στο δεξί χέρι είχε πετάξει βλαστάρι. Εγώ έμεινα έκπληκτος.
    Μετά ρωτούσα πώς το έκανε. Η ζέστη, η ενέργεια, η υγρασία, αλλά γιατί μόνο στο ένα χέρι; Ποτέ όμως δεν ξέχασα το μήνυμα.
    Ότι η ζωή υπάρχει, είναι ανάπτυξη και επέκταση του εαυτού μας και εμπεριέχει και ένα μυστήριο.»

    Τελευταία τον συναντάω συχνά τον κύριο Μπουκάι.
    Εδώ http://www.stirizo.gr/news/80-o-siggrafeas-ke-psihotherapeitis-horhe-boykai-apokalipti-liga-apo-ta-mistika-toy-.html ολόκληρη η συνέντευξη του Μπουκάι.
    Στο τέλος διάβασα ότι είναι της σχολής Γκεστάλτ και θυμήθηκα ένα ανέκδοτο του Π 🙂
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα όλα εξηγούνται! 😉
      Βλέπεις Δημήτρη, όταν μετέφερα εδώ το κείμενο του Μπουκάι, δεν ήξερα πως ο Κρισναμούρτι τον είχε επηρεάσει τόσο πολύ, απλά κάθε φορά που έπεφτα σε κείμενα του Μπουκάι κάτι μου έλεγαν… κάτι μου θύμιζαν!!!
      Δεν έχω ιδέα πια είναι η σχολή Γκεστάλτ, θα το ερευνήσω… και δεν θυμάμαι σε πιο ανέκδοτο του Π αναφέρεσαι… αν θέλεις μας το θυμίζεις!

      Το Lik με την συνέντευξη του Μπουκάι, εξαιρετική, ειδικά όταν μιλάει για έρωτα, με βρίσκει εντελώς σύμφωνη!
      Ευχαριστώ!

      ΑΦ! καρδιάς και να έχουμε ένα φωτεινό και δημιουργικό μήνα! 🙂

  5. Ο/Η xristin λέει:

    Αιναφετς,πες του μοναχού από το Θιβέτ ότι όταν ένας άνθρωπος επί ένια μέρες πέφτει στην ίδια τρύπα, το πρόβλημα δεν είναι της τρύπας, αλλά δικό του και τέλος πάντων η πραγματικότητα είναι μία και λέει ότι έξω από το σπίτι του μοναχού υπάρχει μια τρύπα και ότι καλό θα είναι να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο γιατί είναι κρίμα να παιδεύεται επί εννιά μέρες για να διαπιστώσει ότι…..η πραγματικότητα γύρω του είναι όπως είναι, δηλαδή ότι στο πεζοδρόμιο του υπάρχει μια τρύπα….να με το συμπάθιο!
    Α, και πες του μοναχού ότι η ΔΕΗ έχει αφήσει και στο δικό μας πεζοδρόμιο μια ωραιότατη τρύπα εδώ και έναν μήνα, αλλά εμείς έχουμε εξασκηθεί και την πηδάμε ανετότατα!
    Χα,χα,χα
    Τα φιλιά μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Χριστίνα μου!
      Εύχομαι μέσα από τη καρδιά μου οι «τρύπες» στη ζωή σου να είναι μόνο της ΔΕΗ ή έστω της ΕΥΔΑΠ!!!
      Μη ξεχνάμε πως υπάρχουν και τρύπες-παγίδες καλά κρυμμένες σε όλους τους δρόμους! 😉

      ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά και καλό τυχερό μήνα! 🙂

  6. Ο/Η serenata λέει:

    Μαγισσούλα εμένα μου άρεσαν πολύ οι ιστορίες.
    Συγκεκριμένα οι τρύπες που υπάρχουν παντού….μου θυμίζουν κάτι από τη ζωή μου.
    Είμαστε αυτό που είμαστε, αλλά εξελισσόμαστε….
    Οσο περιμένουμε από τους άλλους να αλλάξουν σπαταλάμε τη μικρή ζωή μας.
    Φιλάκια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τη Serenata, δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που αναγνωρίζεις τις τρύπες… σαν το ελβετικό τυρί (!) η αναγνώριση, είναι το πρώτο βήμα και το τελευταίο. 😉
      Ο μόνος τρόπος να μη πέφτουμε συνέχεια στις ίδιες (λάθη)-τρύπες, είναι να τις φωτίσουμε, απλά και όμορφα, ρίχνουμε όσο φως διαθέτει η καρδιά μας, τις παρατηρούμε υπομονετικά και περιμένουμε να κλείσουν!!!
      Μεγαλύτερη είναι η σπατάλη, όταν εμείς θέλουμε ν’ αλλάξουμε τους άλλους!

      ΑΦιλάκια μαγικά και να έχουμε έναν όμορφο μήνα! 🙂

  7. Ο/Η Margo λέει:

    Οι παπαρούνες, οι ανεμώνες και όλα τα ταπεινά λουλουδάκια είναι αυτό που είναι. Εμείς όχι. Δεν λέω πως δεν μπορούμε να αποκτήσουμε τη σοφία των πλασμάτων της φύσης αλλά δεν είναι καθόλου καθόλου εύκολο να αλλάξουμε τις πεποιθήσεις μας. Το προσπαθούμε όμως κι ας πέφτουμε συνέχεια στις ίδιες τρύπες 😉
    Οι τρύπες νομίζω πως μας έλκουν σαν μαγνήτες, ακόμη κι αν ξέραμε πως το απέναντι πεζοδρόμιο δεν έχει τρύπες εμείς δεν θα αλλάζαμε πεζοδρόμιο. 🙂

    Πολλά πολλά πολλά ΑΦάκια!!!!!!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Που είσαι καλή μου Margo;
      Όλα τα πλάσματα, είναι αυτό που είναι…και εμείς είμαστε αυτό που είμαστε, γιατί δεν μπορούμε να το δεχτούμε;
      Η χαρά, η γαλήνη θα βρεθεί όταν αγαπήσουμε τον εαυτό μας, έτσι όπως είναι, χωρίς να τον κρίνουμε με το παραμικρό!
      Μήπως οι επιλογές μας, είναι οι τρύπες;
      Μήπως είμαστε πολύ αυστηροί με τους εαυτούς μας και βάζουμε και λίγες μαζοχιστικές πινελιές από πάνω… χαχα…λέω τώρα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μ’ ένα καλοσυνάτο μήνα! 🙂

  8. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ, καλησπέρα…
    η πραγματικότητα δεν είναι πράγματι αυτό που θα θέλαμε να είναι… στιγμές κάνουμε πως δεν είναι έτσι… άλλες πάλι κρύβουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί… Μα η πραγματικότητα είναι ο κόσμος μας και όσο πιο γρήγορα τη συνειδητοποιήσουμε αντί να φαντασιωνόμαστε μιαν άλλη, έχουμε μιαν μικρή πιθανότητα να βελτιώσουμε τα πράγματα… αρχίζοντας από τις τρύπες… καμιά φορά δεν είναι κακό να πέσουμε μέσα… ακόμη κι αν τις βλέπουμε… όπως λέει και ο Σουν Τζου «η κατά συνθήκη ήττα». Δηλαδή πέφτουμε μέσα στην «τρύπα» για να τραβήξουμε την προσοχή από τα προβλήματα κάποιων άλλων και τα βλέμματα των περίεργων (όχι σπάνια το κάνω στις παρέες μου… και χωρίς αντάλλαγμα…:) ). Είτε επιλλέγουμε μιαν εύκολη για εμάς ήττα προκειμένου να αποφύγουμε μια μεγαλύτερη ή να κερδίσουμε στην τελική έκβαση του αγώνα μας για ότι αγωνιζόμαστε…
    Οι άνθρωποι συχνά πιστεύουμε πως αν μας συμβεί κάτι δεν συμβαίνει κάτι χειρότερο, έχουμε καθαρίσει δηλαδή με το βάσανο… Η στατιστική και τα μαθηματικά διδάσκουν πως τα ακραία γεγονότα είναι ζώνες έλξης, δηλαδή αν βρεθείς εκεί θα σου συμβούν ίσως και άλλα… οπότε καλό είναι να φεύγεις… να αγωνιστείς, να «περάσεις απέναντι»…

    ΑΦΣ από τον ΑΦΣ και καλό ΣΚ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα ΑΦΣ μου!
      Ο καθένας μας, έχει μια διαφορετική οπτική των γεγονότων και αυτή είναι και η πραγματικότητα του… αλλά ΔΕΝ είναι η Αλήθεια, η Αλήθεια είναι αυτό που είναι, για όλα τα πλάσματα…ΤΩΡΑ! 😉
      Έχω «πέσει» για πολλά χρόνια στην ίδια τρύπα, που η ίδια έφτιαξα… τραγικό αλλά έτσι είναι και αυτό είναι, «αυτό που είναι»… Ε! κάποια στιγμή, είπα «όχι άλλο» και η τρύπα έκλεισε και έτσι έγινα πιο προσεχτική, πιο συνειδητή και λιγότερο φοβισμένη… άσε που έγινα και προκλητική… πάω κοντά στη τρύπα και την παρατηρώ! 😉
      Όταν οι σχέσεις μας έχουν τρύπες, δλδ δεν φροντίζουμε να διατηρούμε με τους γύρω μας έναν ειλικρινή διάλογο ή όταν έχουμε απαιτήσεις απ’ τους άλλους, τότε οι τρύπες γίνονται χάσματα…
      Συνήθως εκλύουμε τα γεγονότα που πρέπει ν’ αντιμετωπίσουμε!
      Ελπίζω, αν μια μέρα συναντηθούμε να μη μου παίξεις το παιχνιδάκι του Σου Τζου! 😉

      ΑΦΣ από την ΑΦΣ καλό ΣΚ και καλό Ιούνη! 🙂

  9. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Καλό μήνα Μαγισσούλα και καλό καλοκαίρι!
    Μοιάζει εύκολο αλλά είναι;
    Το μακρύ μας χέρι, ακουμπάει κατακτητικά ενίοτε…
    Φιλάκια πολλά
    :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν μοιάζει εύκολο ούτε και είναι Α. μου! 😉
      Αλλά αν γίνουμε, λιγότερο εγωκεντρικοί, μήπως τότε το μακρύ μας χέρι δεν ακουμπήσει κατακτητικά… λέω τώρα!

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά και να έχουμε ένα καλό μήνα! 🙂

  10. Καλό μήνα Μαγισσούλα μου!!! !! ΦΑΣΜΑ!! και καλό Καλοκαίρι!!!

  11. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Καμιά φορά όμως δεν μας αποτρέπει αυτό το ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ από το ν’αλλάζουμε καταστάσεις (κοινωνικές/πολιτικές/οικονομικές) που θεωρούμε ότι είναι άδικες και αντιλαϊκές; Τι λένε αυτοί οι σοφοί δάσκαλοι σε αυτές τις περιπτώσεις; Να αποδεχόμαστε αυτές τις καταστάσεις επειδή είναι όπως είναι; Φιλιά από Μελβούρνη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Αγριμιώ μου, αλίμονο αν μέναμε στα οικονομικά, στην πολιτική ή στα κοινωνικά με αυτό που ΕΙΝΑΙ, όταν αυτό είναι άδικο …γιατί αυτό το ΕΙΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΆΛΛΟΙ θέλουν να μας επιβάλουν, δεν είναι το προσωπικό μας είναι, που η ουσία του, είναι η Αγάπη!
      Επαναστατούμε όχι με βία, αλλά εσωτερικά, πρώτα αλλάζοντας οι ίδιοι νοοτροπία και βάζοντας τάξη στη ζωή μας… και φυσικά προσέχοντας τις τρύπες! 😉

      ΑΦιλάκια και στη χειμωνιάτικη Μελβούρνη, αλλά ξέρεις όταν έχει κανείς ζεστή καρδιά, δεν φοβάται τα κρυοπαγήματα! 🙂

  12. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία του Μπουκάι και τη θυμάμαι αυτήν την ιστορία, νομίζω ότι είχε κάνει και μια αναφορά η Μελίτα στο μπλογκ της, δεν είμαι σίγουρη…
    Στα περισσότερα συμφωνώ από αυτά που λέει αλλά θα σταθώ σε μόνο ένα κομμάτι «η αλλαγή μπορεί να έρθει μόνο όταν έχουμε συναίσθηση της παρούσας κατάστασης»…Πιστεύω ότι αυτό είναι η βάση της οποιασδήποτε κίνησης θέλεις να κάνεις. Αν δεν ξέρεις ποιός/ποιά είσαι, σε ποιό σημείο της ζωής σου βρίσκεσαι και που θέλεις/μπορείς να πας δεν μπορεί να έρθει και η αλλαγη, όπως επίσης και να αλλάξει τον τρόπο που μέχρι στιγμής προσπαθούσες. Αν χρησιμοποιείς συνεχώς τον ίδιο τρόπο για να καταφέρεις κάτι καινούργιο, τότε αυτό, απλά θα επαναλαμβάνεται…είτε μας αρέσει, είτε όχι.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Αντριάνα μου, η Μελίτα αγαπάει και αυτή τον Μπουκάι, που τελικά έχει έναν απλό τρόπο να μιλάει στη καρδιά μας!
      Έχεις απόλυτο δίκαιο, η αλλαγή προϋποθέτει συναίσθηση του ΤΩΡΑ! 😉
      Η παρατήρηση, φωτίζει το ΤΩΡΑ μας και ως μαγείας πολλές φορές, η αλλαγή εμφανίζεται χωρίς να το καταλάβουμε!

      ΑΦιλάκια καλό Σαββατόβραδο και να έχουμε όλοι μας έναν όμορφο μήνα! 🙂

  13. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Μαγισσούλα μου, όπως είχα φιλοσοφήσει πέρυσι στα γενέθλια μου, γιατί αδιαμφισβήτητα περί φιλοσοφίας πρόκειται (χα χα χα χα ): Η ζωή είναι σαν ελληνικός δρόμος πάντα θα βρεις λακκούβες.
    Το θέμα είναι να αντιλαμβάνεται κανείς, να δέχεται και να προσαρμόζεται στα πλαίσια της πραγματικότητας γιατί τότε και μόνο τότε θα καταφέρει να διώξει από επάνω του περιττές σκέψεις και ανούσιους φόβους και θα μάθει να ζει την ζωή του και να την αγαπά γι αυτό που είναι.
    Να έχεις ένα μαγικό μήνα μαγισσούλα μου, γεμάτο χρώματα και όμορφες στιγμές. Φιλάκια! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό που ίσως καλά θα κάνουμε, να έχουμε στο νου μας, είναι να δούμε μήπως εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε τις λακκούβες… χιχι! 😉
      Ελπίζω να πέρασες καλά στα γενέθλια σου χθες και να χάρηκες τις ευχές των αγαπημένων σου!

      ΑΦιλάκια Μαρινάκι μου και να έχεις ένα μήνα, έτσι όπως τον επιθυμείς! 🙂

    • Ο/Η Αγριμιώ λέει:

      Χα χα. Αχ, βρε Μαρίνα, πολύ το διασκέδασα με την ατάκα σου για τους ελληνικούς δρόμους και τις λακκούβες! Να’σαι καλά! 🙂 Σε φιλώ

  14. Ο/Η Levina λέει:

    Τελικά Μαγισσούλα μου…
    το πόρισμα είναι πως αν ο μοναχός από το Θιβέτ
    έρθει στην Ελλαδίτσα μας θα μάθει να πηδάει τις τρύπες
    και να μην πέφτει μέσα !!! χαχαχαχα
    Εξάσκηση στο Ελλαδιστάν του χρειάζεται !!!!

    φιλιά πολλά κοριτσάκι μου
    καλό μας μήνα !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Εύη μου!!!
      Το θέμα με τον μοναχό είναι, πως ο ίδιος διηγείται την ιστορία, προς συμμόρφωση των πιστών και άπιστων! 😉
      Έτσι δυστυχώς, πάλι μόνοι θα μείνουμε με τις τρύπες μας!

      ΑΦιλιά και να έχουμε μια Κυριακή… «έτσι όπως είναι»! 🙂

  15. Ο/Η melita λέει:

    Λοιπόν εκτός του ότι έχω σχεδόν όλα τα βιβλία του συγκεκριμένου, μιας και εκτός από εξαιρετικός ψυχοθεραπευτής είναι και καλός παραμυθάς ο οποίος μπορεί να σε «ξυπνήσει» χωρίς να το συνειδητοποιήσεις, αυτή η ιστορία είναι μια από τις αγαπημένες μου!Σου έχω πει ότι λατρεύω να μπαίνω στο blog σου;
    Καλό καλοκαίρι μαγισσούλα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το ξέρω… το ξέρω Μελιτάκι μου!
      Αυτό που θα σου αρέσει είναι πως ο Κρισναμούρτι έπαιξε ρόλο στην ψυχολογία τού Μπουκάι γιατί μίλησε στη καρδιά του!
      Δες το Link του Δημήτρη πιο πάνω, είναι μια συνέντευξη που είχε δώσει στην Αθήνα ο Μπουκάι και είναι άκρως ενδιαφέρουσα!
      Μας λέει επίσης, πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η ερωτική πράξη στη ζωή μας!!! 😉

      Χαίρομαι πάντα όταν συναντιόμαστε σε όλα τη μήκη! 😉

      ΑΦιλάκια με μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

  16. Ο/Η Mika λέει:

    Βρε μαγισσούλα μας βάζεις δύσκολα σήμερα. Γιατί ωραία θα ηταν να αποδεχομασταν εμας και τον κόσμο «ετσι οπως είναι» αλλά είναι πολύ δυσκολο. Δυσκολο γιατί απο μικροί μας εντυπωνουν μεσα μας αυτο που αλλοι νομιζουν ή θέλουν απο μας και με αυτο πορευομαστε. Και μετα για να ξαναβρεις αυτο που εισαι πραγματικα είναι μακρυς και δυσκολος ο δρόμος. Με προβλημάτισες μόνο στο όταν το αποδεχθουμε δεν χρειάζεται πια να κάνουμε τίποτα άλλο…
    θα το σκεφτω…
    σε φιλω!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι να πω Μικούλα μου, αν αναρωτηθείς αυτή την στιγμή ποιο είναι το ΤΩΡΑ σου, είναι άραγε τόσο δύσκολο ν’ απαντήσεις… άσχετα τι μας επιβάλει το περιβάλλον μας;
      Το κλειδί είναι στην αποδοχή, χωρίς την αίσθηση ηττοπάθειας… για δες το! 😉

      Και εγώ σου στέλνω πολλά ΑΦιλάκια! 🙂

  17. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Από όλες τις τρύπες η τελική τρύπα μετράει.Το μετά είναι ένα πρόβλημα , ἔνθα ἀπέδρα πᾶσα ὀδύνη, λύπη καὶ στεναγμός.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ! υπάρχει τελική τρύπα Μιχάλη μου;
      «Ότι μετράει δεν μπορεί να μετρηθεί και ότι μπορεί να μετρηθεί δεν μετράει απαραίτητα»…
      Μας θυμίζει ο Αϊνστάιν! 😉

      ΑΦιλιά και καλή μας συνέχεια… όποια είναι αυτή! 🙂

  18. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Γειά σου μαγισσούλα μου.
    Σε αυτήν τη φιλοσοφία ζωής, νομίζω το πρώτο βήμα είναι να συνειδητοποιήσεις την τρύπα και να μην ξαναπέσεις μέσα της. Πολλές φορές ζούμε τη ζωή μας βιαστικά, όπως μας επιβάλλουν οι άλλοι, οι συνθήκες κτλ και όχι συνειδητά. Το δεύτερο είναι να αποφασίσουμε αν η αλλαγή πεζοδρομίου θα λύσει το πρόβλημα, αφού η τρύπα θα συνεχίσει να υπάρχει. Το τελευταίο ίσως είναι να ρίχνουμε μια ματιά στην τρύπα για να θυμόμαστε ότι υπάρχει, αποφεύγοντας τόσο να ρίξουμε τον ευατό μας μέσα, όσο και να κάνουμε ότι δεν υπάρχει η τρύπα, που ίσως είναι και το πιο δύσκολο στην πορεία της ζωής μας…Συνειδητοποίηση – Αποδοχή – Προσπάθεια για αλλαγή και γεφύρωση της τρύπας και όχι βουτιά απλά απέναντι…σωστά…Ουφ!

    Φιλάκια πολλά πολλά, φιλόσοφή μας! 🙂 Καλό μας μήνα και καλή εβδομάδα!

    ΥΓ: Happy Birthday στην εορτάζουσα!
    ΥΓ2: Πολύ όμορφο και το τραγούδι του Ιούνη από τον Θαλασσινό…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Που είσαι Παραμυθού μου, ελπίζω να είσαι καλά!
      Όταν μια τρύπα κλείσει, δεν σημαίνει πως δεν θ’ ανοίξουμε άλλη ή μάλλον δεν θα επιτρέψουμε το άνοιγμα τρύπας από έλλειψη προσοχής… κάπως έτσι η ζωή μας έχει κενά-τρύπες! 😉
      Νομίζω πως όταν φωτίσουμε (με προβολέα) την εκάστοτε τρύπα, αυτή κλείνει μόνη της… αυτή είναι η συνειδητοποιήση!

      ΑΦιλάκι και στο Λιοντάρι μας! 🙂

      • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

        Χάθηκα…φωτίζω τρύπες, μαγισσούλα!
        Προσπαθώ τουλάχιστον…
        🙂
        Στο δικό μου λιονταράκι εννοείς;Πάντως το δικό μου τα χρειάζεται τα αφιλάκια, βλέπεις παιδεύεται επαγγελματικά πολύ τον τελευταίο καιρό…(όπως όλη η Ελλάδα!)
        αφιλάκια πολλά πολλά και σένα μαγισσούλα μου, καλη σου νύχτα!! 🙂

  19. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    A πολύ «αγαπημένο μου » θέμα έπιασες μαγισσούλα. Αυτό της «αποδοχής» (αλλά οχι με την έννοια της παραίτησης , όπως εύκολα συγχέεται)
    Θα συμφωνήσω με τον Νίκηπλο :
    «Μα η πραγματικότητα είναι ο κόσμος μας και όσο πιο γρήγορα τη συνειδητοποιήσουμε αντί να φαντασιωνόμαστε μιαν άλλη, έχουμε μιαν μικρή πιθανότητα να βελτιώσουμε τα πράγματα »

    Αν δεν βάλεις τα αληθινά δεδομένα στο πρόβλημα αποκλείεται να βρείς την σωστή λύση .
    Και σε αυτό πάσχουμε απίστευτα πολυ και σαν άτομα και σαν κοινωνίες.
    Ένα μεγάλο κόκκινο φιλί σαν την παπαρούνα σου 🙂

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μάλιστα, έτσι ακριβώς αγαπημένο αλλά άτιμο … 😉 Ξωτικούλι…πολλοί συγχέουν την αποδοχή με την παραίτηση ή την αδράνεια!
    Το πρόβλημα είναι πως ο καθένας μας. έχει άλλη πραγματικότητα που καμιά σχέση δεν έχει με την Αλήθεια!
    Και συνήθως η λύση του προβλήματος βρίσκεται μέσα στο πρόβλημα!

    Ευχαριστώ για το κόκκινο φιλί… αυτή η παπαρούνα «κρύβει» μια τρυφερή ιστορία (χιχι! είμαι κι εγώ άτιμη!)

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά… πάντα! 🙂

    • Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

      κι εγώ τώρα θα κάθομαι να φαντάζομαι δηλαδή ;;;
      ή ν’αρχίσω να σε γαργαλάω μέχρι να μου πείς εε ;;;

      φιλουσίνιααααααααααα 😉

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Ναι, έτσι να κάνεις! 😆
        Άντε γιατί παρασοβαρέψαμε και δεν μας παίρνει άλλο!
        χαχαχα! Στέλνε εσύ φιλουσίνια και αυτά ξέρουν που πάνε! 😉

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μυστηριώδη! 🙂

  21. Ο/Η onlyandjustmenlyandjustme λέει:

    Πέρασα απλά να σου αφήσω ένα γλυκό φιλί και την αγάπη μου…
    Για το κείμενο δεν έχω να πω κάτι,
    είναι μάλλον που όλο σκοντάφτω κι εγώ τελευταία και κάνω τα στραβά μάτια..
    να ξέρεις οτι δεν σε ξεχνώ και ελπίζω σύντομα να μάθω νέα σου!

  22. Ο/Η koulpa λέει:

    ..νάμαι κι εδώ.. 🙂 🙂
    χμ.. νομίζω ότι ο πολιτισμός μας βασίζεται στην μη αποδοχή της πραγματικότητας.. και στην παραπλάνηση.. μάλλον έχει περάσει στο dna μας.. μόνο κάποιοι λίγοι βγαίνουμε ελλατωματικοί.. και παραμένουμε ευτυχισμένοι.. και όποιους τους καταλαβαίνουν οι «κανονικοί» τους κλίνουν στα τρελάδικα.. δε δέχονται ότι επιτρέπεται.. η ευτυχία σε αυτή τη ζωή.. γιατί αν ήταν έτσι.. τι κίνητρο θα είχαμε για μια επόμενη;.. 🙂 🙂
    καλά κρατίέμαι να μη πλατειάσω και παραλληρήσω πάλι.. από την πρώτη επίσκεψη.. και βλέπουμε 🙂 🙂
    την καληνύχτα μου 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τόν Koulpa-ko τον πολυμπλογκίτη, πολυτεχνίτη και στοχαστή… το τελευταίο το λέω σοβαρά και με πλήρη επίγνωση! 🙂 🙂
      Για να μη γίνω και πολύ συναισθηματική, να ξέρεις πως χαίρομαι να συναντώ ανθρώπους που ξέρουν πως οι ίδιοι και κανένας άλλος δεν είναι υπεύθυνος για την ευτυχία μας… τελεία και παύλα… και δεν θέλω κανένα…αλλά! 😉
      Ναι, ντρεπόμαστε να γελάσουμε, να αστειευτούμε μην μας πουν χαζοχαρούμενους και αναίσθητους και ας έχουμε άνεργα παιδιά και ας κινδυνεύει τον άλλο μήνα το σπίτι μας απ’ τον πλειστηριασμό… σταματώ γιατί τα παίρνω! 😉
      Περιμένω την επόμενη σου επίσκεψη να παραληρήσουμε παρέα!
      Την καλημέρα μου! 🙂 🙂

  23. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα αγαπητή….

    Αγαπημένος συγγραφέας ο Χορχε Μπουκάι…

    θα ‘θελα να μπορούσα να τον βάλω στην διδακτέα ύλη των σχολείων…..

    μπορείς να φανταστείς τον λόγο….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα αγαπητέ μου Χρήστο,
      Όταν αποφάσισα ν΄αναρτήσω σχετικά με τον Μπουκάι, θυμόμουν αυτά που είχες γράψει στο blog της Μελίτας για τον Μπουκάι και θυμάμαι πως τον διάβαζες και στα παιδάκια σου! 😉
      Διάβασες το Link που έβαλε ο φίλος μου Δημήτρης πιο πάνω… την βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα…

      ΑΦιλιά και ελπίζω όλα να βαίνουν… στρωτά! 🙂

  24. Ο/Η Hengeo λέει:

    Και επίσης πιο βολικό θα ήταν να πάρει ένα φτυάρι και να κλείσει την τρύπα, έτσι; 😉
    Όσο για το δεύτερο, όντως τα πράγματα απλά είναι όπως είναι. Κάποιες φορές όμως μου φαντάζει τόσο άδικο ή παράλογο αυτό που είναι που δεν μπορώ να μην εξοργιστώ. Π.χ. όταν ένα μικρό παιδί χάνει τους γονείς του ή γεννιέται διανοητικά καθυστερημένο ή με μαθησιακές δυσκολίες και βλέπει τους γύρω του να καταφέρνουν πολύ πιο εύκολα πολλά πράγματα ή πεθαίνει πρόωρα, τότε αναρωτιέμαι, αυτό που δεν μπόρεσε να καταλάβει καλά καλά τι είναι ζωή τι έφταιξε; Πώς να δεχτεί κανείς ότι αυτό είναι απλά έτσι; Δεν βγάζω άκρη..
    Καλό ξημέρωμα και ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για να κλείσεις μια τρύπα πρέπει να έχεις επίγνωση τής τρύπας και του κινδύνου που αντιπροσωπεύει αυτή για σένα…και όταν έχεις επίγνωση μιας κατάστασης μπορείς να δράσεις και ν’ αντιμετωπίσεις αυτό που είναι, έτσι όπως είναι!
      Το να γεννηθεί κανείς με μαθησιακές δυσκολίες π.χ. είναι έτσι, είναι ένα γεγονός και μόνο αν το αποδεχτεί κανείς, μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό και υπάρχουν λύσεις, τηρουμένων φυσικά των αναλογιών…
      Και η ζωή μας Γιώργο μου, είναι όπως είναι ΤΩΡΑ και αν δεν τ’ αποδεχτούμε ΤΩΡΑ και κουκουλώσουμε τα προβλήματα, όπως συνήθως κάνουμε!… πχ παίρνοντας ένα φτυάρι! 😉 αυτά (τα κενά ή τρύπες) θα τα βρίσκουμε συνέχεια μπροστά μας…γι αυτό ας τ’ αντιμετωπίζουμε «ως έχουν» ΤΩΡΑ!

      ΑΦιλιά τώρα ( δεν στέλνουμε φιλιά αύριο!) και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα! 🙂

      • Ο/Η Hengeo λέει:

        Με το φτυάρι δεν εννοούσα το κουκούλωμα, απλά το να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα (τρύπα) με άλλο τρόπο, πιο αποδοτικό από τον πολλαπλώς δοκιμασμένο, αυτό κατάλαβα ότι εννοούν ο Ριμποτσέ και ο Μπουκάι, λάθος κατάλαβα;
        Όσο για το άλλο, δηλαδή ο κόσμος είναι άδικος, έτσι είναι και πρέπει απλά να το αποδεχτούμε; Κάτι παρόμοιο νομίζω είχε πει ο Bill Gates.
        ΑΦ! 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Πολύ σωστά κατάλαβες!
          Ο κόσμος Γιώργο μου, είναι όπως είναι τώρα, το συνειδητοποιούμε, το αποδεχόμαστε και αναλόγως πράττουμε, δεν μοιρολογούμε!
          Στη φύση, το ότι το λιοντάρι τρώει το ζαρκάδι, δεν μας φαίνεται άδικο…είναι αυτό που είναι…είναι έτσι!
          ΑΦ! καλό Σ/Κ! 🙂

  25. Ο/Η AnD λέει:

    Πολύ ωραία η ιστορία που επέλεξες για σήμερα.
    Όλο το βιβλίο είναι γεμάτο από ωραίες ιστορίες αλλά νομίζω πως τα βασικά είναι που πρέπει κανείς να θυμάται και όλα τα υπόλοιπα βρίσκονται στην πορεία, ή μάλλον νιώθονται.
    Το οτι «είμαι αυτός που είμαι και είσαι αυτός που είσαι», όπως και το «κανείς δεν είναι κανενός» είναι δύο πραγματικότητες (μία για την ακρίβεια) που αν κάποιος καταφέρει να ζει μαζί τους κάθε στιγμή θα δει πως όλα τα προβλήματα της συμβίωσης με τους άλλους αλλά και με τον εαυτό του θα λύνονται πριν γεννηθούν.
    Τόσο απλά είναι τα πράγματα για άλλη μια φορά και τόσο δύσκολα τα κάνουμε.
    Τι θα κάναμε όμως στη ζωή αν δεν ξεχνούσαμε κάπου αυτά τα θεμελιώδη και στη συνέχεια δεν αφιερωνόμασταν στο ταξίδι της ανακάλυψής τους;
    Αχ δεν αντέχεται η τελειότητα…
    χιχιιχ

    Καλημέρα Μαγισσούλα μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν είναι εξαιρετικά εκνευριστικό Andoula μου, να βλέπουμε πως τα πράγματα είναι απλά και παρόλα αυτά εμείς να κάνουμε τη ζωή μας… κόλαση;
      Η «τρύπα» μας, βρίσκεται στ’ ότι βλέπουμε και ερμηνεύουμε τη ζωή λογικά… δεν αντιμετωπίζουμε με όλο μας το είναι, με όλη μας την καρδιά και με πάθος αυτό που είναι! 😉
      Αχ! ναι… ώρες ώρες μας παίρνει τόσο εύκολα το κύμα από κάτω που αισθανόμαστε ότι δεν μπορούμε ν’ ανασάνουμε και άλλες πάλι φορές κάτι καθαρίζει μέσα μας και βλέπουμε και αντιμετωπίζουμε τη ζωή έτσι όπως είναι… απλή!
      Αλλά έτσι φαίνεται πως μαθαίνουμε!

      ΑΦιλάκια αγαπημένη Andoula! 🙂

  26. Ο/Η Κάκια Παυλίδου λέει:

    Μιας και έχει ΖΕΝική χροιά η ανάρτηση μέσα από τον Υπαρξιακό της προβληματισμό θα αναφέρω αυτό που έχει αλλάξει τη δική μου τροχιά προς την κατεύθυνση του συγχρονισμού με τη ΖΩΗ:

    «Να ρέεις με τα γεγονότα»…

    Και επίσης, ταιριάΖει απόλυτα ο στίχος του Σαχτούρη:

    Υπάρχει μονάχα, όταν δε γίνεται αλλιώς…

    Η Ανάγκη είναι που δημιουργεί Πραγματικότητα…. ;-)))

    {ακόμη και η Επιθυμία, αν δε γίνει Ανάγκη- έστω για να πηδήξει ο Εαυτός μας τις παγίδες του- δεν αλλάΖει το Ρου των πραγμάτων..}

    Φιλί……………………..

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Συνήθως Κάκια μου, δεν μας αρέσει «αυτό που είναι» και θέλουμε, Επιθυμούμε κάτι άλλο, που αν ρωτηθούμε τι είναι Αυτό, είμαστε Ανίκανοι ή δυσκολευόμαστε να το προσδιορίσουμε με ειλικρίνεια…
    Και για να φτάσει κανείς «να ρέει με τα γεγονότα» μήπως καλό είναι να έχει Επίγνωση που βρίσκεται;… αλλιώς «άγεται και φέρεται»…

    Ρέει κανείς με τα γεγονότα και αντιμετωπίζει τους υφάλους όταν παρουσιάζονται…

    Ή όπως μου αρέσει να λέω, αφήνουμε τη Ζωή να ζωγραφίσει τον πίνακα, αλλά εμείς είμαστε παρόντες! 😉

    Φιλί…………… ναι, φτάνει να είναι ΑΦιλί… Α=Αληθινό 🙂

  28. Διαρκής εξέλιξη και αγώνας η Ζωή, αυτό είναι.

    Υπέροχες οι φωτος και τα κείμενα……πολλά πολλά φιλιά γλυκιά μου.

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς… γλυκιά μου Ειρήνη…
    ΑΦιλάκιααααααααααααααααα! 🙂

Σχολιάστε

