Το θαύμα…

Περιμένοντας να γίνει ένα θαύμα…

.

.

Nothing left to do
when you know
that you’ ve been taken.
Nothing left to do
when you’ re begging for a crumb.
Nothing let to do
when you’ re got do go on waiting.
Waiting for the miracle to come.

Τίποτα δε μένει για να γίνει
όταν ξέρεις
ότι έχεις παραδοθεί.
Τίποτα δε μένει για να γίνει
όταν ζητιανεύεις ψίχουλα.
Τίποτα δε μένει για να γίνει
όταν πρέπει να συνεχίσεις να περιμένεις.
Να περιμένεις για να γίνει ένα θαύμα.

.

Ακούγοντας αυτό το καθαρά ερωτικό τραγούδι, του Leonard Cohen, μεταφράζω ένα στίχο και αναρωτιέμαι, υπάρχουν θαύματα;

Τι είναι ένα θαύμα;
«Κάθε υπερφυσικό φαινόμενο που δεν εξηγείται με τη λογική και τη φυσική τάξη».
Μπαμπινιώτης.

Λέμε, περιμένοντας ένα θαύμα να μας σώσει…
Περιμένουμε κάτι αναπάντεχο, κάτι που είναι πέρα από τις δυνατότητες μας ή που νομίζουμε ότι είναι πέρα από τις δυνατότητες μας…

Μήπως όλη η ζωή δεν είναι ένα θαύμα, ακόμα και ο αέρας που αναπνέουμε;
Και η εκπληκτική τάξη με την οποία λειτουργεί το σώμα μας, η φύση, δεν είναι ένα θαύμα;

.

[wallcoo]_spring_0EA55001

«Το μόνο που μπορεί να κάνει ο νους είναι να γνωρίζει τον εαυτό του. Πρέπει να ξέρει τους περιορισμούς του· τα κίνητρα, τα αισθήματα, τα πάθη, τις σκληρότητες, την έλλειψη αγάπης, και να έχει επίγνωση όλων του των πολλών του δραστηριοτήτων. Πρέπει κανείς να τα βλέπει όλα αυτά και να παραμένει σιωπηλός, χωρίς να ρωτάει, χωρίς να «ζητιανεύει», χωρίς ν’ απλώνει το χέρι για να πάρει κάτι ψυχολογικά. Αν απλώσεις το χέρι σου ζητιανεύοντας ψυχολογικά, θα μείνεις για πάντα με άδεια χέρια. Αλλά το να γνωρίζεις τον εαυτό σου, τον υποσυνείδητο όσο και τον συνειδητό, είναι η αρχή της σοφίας· και το να γνωρίζεις τον εαυτό σου, μ’ αυτή την έννοια, φέρνει ελευθερία . Αυτή η ελευθερία δεν είναι ελευθερία για να μπορέσεις εσύ προσωπικά να έχεις την εμπειρία εκείνης της Πραγματικότητας. Ο άνθρωπος που είναι ελεύθερος, δεν είναι ελεύθερος από κάτι ή για κάτι, είναι απλώς ελεύθερος· και τότε, αν εκείνη η κατάσταση  Πραγματικότητας θέλει να έρθει, θα έρθει — είναι  μάταιο να ψάχνεις εσύ να τη βρεις».
Κρισναμούρτι.
Απόσπασμα από μια ομιλία στη Στοκχόλμη το 1956

«Όταν πραγματικά βλέπεις, πραγματικά ακούς, τότε αυτή η πράξη είναι ένα θαύμα που μεταμορφώνει»…
Κρισναμούρτι.
Notebook.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

41 Responses to Το θαύμα…

  1. Ο/Η Φανη λέει:

    θεολογικα, ως ειδικη που ειμαι λογο ειδικοτητας (χεχε!) εχω να πω οτι η πιστη προηγειται του θαυματος..
    μεταφεροντας το στη δικη μας πραγματικοτητα, η πιστη οτι μπορουμε να αλλαξουμε ορισμενα πραγματα, προηγειται της αλλαγης,

    θεολογικα κ παλι, η προσωπικη μου αποψη για το θαυμα ειναι λιγο διαφορετικη απο του μπαμπινιωτη.
    για μενα δεν χρειαζεται να δω μια καρεκλα να υπερβαινει τον νομο της βαρυτητας κ να πετα για να το θεωρησω θαυμα..’θαυμα ‘για μενα ειναι να γινει κατι που δεν το ειχες προγραμματισει, η που ηταν εντελως αναπαντεχο, τη στιγμη ακριβως που το ειχες αναγκη..

    φιλια κ καλο απογευμα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Φανή μου… πρώτη στο σχολιασμό και η πρώτη θεολόγος!!! 🙂
      Αυτό το μπλογκούλι (έτσι τ’ ονόμασαν οι πρώτοι επισκέπτες πριν κάτι χρόνια!)… έχει φιλοξενήσει, πολλούς δασκάλους, οικοδόμους, φυσικούς, μαθηματικούς, φιλόλογους, καθηγητές ψυχιατρικής, αληθινούς αγρότες, τραγουδιστές, ποιητές, νοικοκυρές, συγγραφείς, μαγείρους, γιατρούς, ψυχιάτρους, ζωγράφους, χορευτές και σίγουρα πολλές άλλες ειδικότητες που ξεχνώ… αλλά θεολόγους ποτέ!!!
      Λες λοιπόν πως η πίστη προηγείται του θαύματος και θα συμφωνήσω, γιατί έχω ένα τρανταχτό παράδειγμα: Πριν 6χρόνια ένας πολύ καλός μου φίλος, εμφάνισε σ’ ένα πολύ δύσκολο σημείο του εγκεφάλου του έναν κακοήθη όγκο… Τον ανέλαβε ο πατέρας μου ως νευροχειρούργος (συμβουλευτικά λόγο ηλικίας τώρα είναι 95) και μετά από ατέλειωτες εξετάσεις στα καλύτερα νοσοκομεία του έδωσαν 3 μήνες ζωή… Ο αγαπημένος μου φίλος, μου είπε, εγώ θα τον εξαφανίσω και τον εξαφάνισε… ζει ακόμα!
      Η επιστήμη σήκωσε τα χέρια! 😉
      Είναι αυτό θαύμα;
      Αυτή είναι πίστη στις δυνάμεις του εαυτού μας, έτσι δεν είναι; Αυτή δέχομαι!
      Νομίζω πως ο Άνθρωπος έχει απεριόριστες δυνατότητες που σίγουρα δεν αξιοποιεί γιατί δεν «πιστεύει» σ’ αυτές!
      Όσο για τον Μπαμπινιώτη συμφωνώ μαζί σου, γιατί θεωρώ πως δεν υπάρχουν υπερφυσικά φαινόμενα… όλα είναι Φυσικά!
      ΑΦιλάκια και καλή θαυμάσια Κυριακή! 🙂

      • Ο/Η Φανη λέει:

        προς το παρον, εκκολαπτομενη θεολογος, μιας κ το πτυχιο κοινωνικης θεολογιας θα με περιμενει καιρο ακομα 😛
        σε αλλες περιπτωσεις, ανθρωποι που ‘νικησαν’ την επιστημη, ειχαν εναποθεσει τις ελπιδες τους στον Θεο, οπως ο φιλος σας στον εαυτο του.
        οποτε τελικα, το βασικο ειναι να πιστεψουμε οτι μπορουμε να τα αλλαξουμε ολα, ειτε με τη δικη μας προσωπικη τοποθετηση, ειτε με του θεου, ειτε με του βουδα κλπ κλπ..
        αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση! 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Εύχομαι Φανή μου και αυτό με όλη μου την καρδιά να πάρεις σύντομα το πτυχίο την κοινωνικής θεολογίας… γιατί μόνο ένας Θεός ξέρει, τι όμορφες συζητήσεις θα κάνουμε ΚΑΙ τότε! 😉

          Καλή μας συνέχεια! 🙂

          • Ο/Η Χαρά λέει:

            ΔΙΆΒΑΣΑ ΚΑΙ ΘΑΎΜΑΣΑ Στεφανία την πίστη και την επιτυχία του φίλου σου! Μακάρι νάχαμε παντού και τέτοια τόση εμπιστοσύνη στις δυνάμεις που γεννιώνται απο μέσα μας και να επιβαλλόμασταν σ όλα τα αρνητικά που μας περιτριγυρίζουν…ΜΑΚΑΡΙ…
            Ναι όλη η ζωή είναι ένα θαύμα!
            ΥΠΈΡΟΧΟς Ο κΟΈΝ,ΣΟΦΌΤΑΤΟΣ Ο ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ(Σιγά μην περίμεναν εμένα…)
            Φιλιά πολλά

  2. Ο/Η Stella La λέει:

    κατα μια εννοια θαυματα συνανταμε συνεχεια μπροστα μας
    και το ξημερωμα ή η δυση ενα θαυμα ειναι
    κι η δυναμη της φυσης ισως το μεγαλυτερο
    ο ερωτας, αν δεν ειναι ενα θαυμα αυτος τοτε τι;
    η γεννηση, θαυμα μοναδικο!

    καλο σ/κ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι φεγγαρένια μου, θαύματα συναντάμε συνέχεια μπροστά μας…
      Τώρα αν ο Έρωτας είναι θαύμα… ίσως όσο κρατάει, στην συνέχεια αν μετατρέπεται σε Αγάπη (κάτι σπάνιο) τότε σίγουρα είναι ένα θαύμα… 😉
      Το να είσαι ερωτευμένος με τη Ζωή είναι ΤΟ θαύμα!

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι! 🙂

  3. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΦΣ, καλησπέρα!

    θαύμα είναι το σπάνιο, το ανέφικτο, εκείνο που απέλπιδα δεν θα περιμέναμε ποτέ να μας συμβεί… κόντρα σε νόμους της φύσης, κόντρα σε λογικά εξελισσόμενες καταστάσεις, κόντρα σε προβλέψεις ειδικών ενάντια στο φαινομενικά ευκταίο… Θαύμα είναι η εικόνα μας στο μέλλον ευφάνταστη, αεικίνητη, αέναη… Θαύμα είναι η ζωοδόχος αγάπη μας που ανθίζει, φτιάχνει γλυκούς καρπούς…

    Δεν ξέρω αν γίνονται θαύματα… σπάνια γεγονότα όμως γίνονται καλά και κακά… εκείνο που έχει σημασία είναι να μην σταματήσουμε να ονειρευόμαστε σε αυτά…

    ΑΦΣ από τον ΑΦΣ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αγαπητέ μου φίλε, καλησπέρα!
      «Θαύμα είναι η ζωοδόχος αγάπη μας που ανθίζει, φτιάχνει γλυκούς καρπούς»… όμορφο και τόσο Αληθινό!

      «Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ» αυτή η φράση που για μένα αποτελεί το κλειδί μιας βαθιάς ισορροπίας, όταν γίνεται βίωμα, είναι ένα θαύμα!

      ΑΦΣ από την ΑΦΣ! 🙂

  4. Ο/Η serenata λέει:

    Λατρεύω τον Cohen…δεν τρελαίνομαι για τον Κρισναμούρτι.
    Δεν πιστεύω στα θαύματα…..
    Νομίζω πως από μας εξαρτώνται όλα, ή σχεδόν όλα.
    Μου άρεσε η ανάρτηση σου όμως μαγισσούλα!
    Μου δίνεις κάθε φορά κάτι να σκεφτώ να προβληματιστώ, να κάνω ένα βήμα παρά πέρα….κι αυτό μ’ αρέσει πολύ.
    Φιλάκια πολλά:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα καλή μου Σερενάτα, τι θα έλεγες αν μάθαινες πως ο υπέροχος (μας) Cohen «λάτρευε» τον Κρισναμούρτι που είχε συναντήσει και πολλές φορές;
      Και φυσικά θα συμφωνήσω πως από μας εξαρτώνται πολλά… σίγουρα πιο πολλά απ’ ότι φανταζόμαστε!

      ΑΦιλάκια πολλά και συνήθως μαγικά! 🙂

  5. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Θαύματα που μας προσφέρονται απλόχερα υπάρχουν κάθε μέρα γύρω μας. Αν έχεις καθάριο βλέμμα τα βλέπεις και τα θαυμάζεις μέχρι τον ουρανό! Θαύματα που ζητάμε για να αλλάξει το αναπόφευκτο…χμμμ…Πολλές φορές έχω σκεφτεί μήπως ακόμη και δεν γίνονται αποτελούν ένα θαύμα…

  6. Θαύμα είναι να γνωρίζεις από κοντά έναν άνθρωπο σαν τον Κρισναμούρτι.
    Θαύμα είναι να μπορείς να μεταφέρεις το άρωμα ενός τέτοιου ανθρώπου.
    Θαύμα είναι να κατανοείς τη ζωή όπως είναι.
    Θαύμα είναι να έρθει μια νέα γενιά ανθρώπων που να ζει μέσα στην αγάπη.
    Θαύμα είναι να σου στείλω ένα ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στα 5 θαύματα σου Δημήτρη θα προσθέσω, πως θαύμα είναι, όταν οι άνθρωποι καταφέρνουν να επι-κοινωνήσουν, ακόμα και μέσα από μια ιστοσελίδα…

      ΑΦ! μέσα από την καρδιά μου! 🙂

  7. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Μα ναι. Θαύματα, συμβαίνουν όσο περιμένουμε να συμβεί το θαύμα.
    “Όταν πραγματικά βλέπεις, πραγματικά ακούς, τότε αυτή η πράξη είναι ένα θαύμα που μεταμορφώνει”
    φιλάκια αγαπημένη Μαγισσούλα
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και προφανώς για να υπάρξει το θαύμα που μεταμορφώνει όταν βλέπεις πραγματικά και ακούς πραγματικά, πρέπει να «δώσεις» όλο σου το είναι… όλη σου την καρδιά, έτσι δεν είναι;
      Λένε, πως υπάρχουν δυο τρόποι να ζει κανείς:
      Ο ένας είναι σαν να μη γίνεται κανένα θαύμα γύρω σου και ο άλλος, σαν να ήταν όλα θαύματα!

      ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  8. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Καλή μου μαγισσούλα,
    Πολλοί λένε πως δεν γίνονται θαύματα την σήμερον ημέρα. Για εμένα η ζωή αυτό καθ’ αυτό είναι θαύμα. Και κάθε τι όμορφο, όπως ένα χαμόγελο, μια ωραία στιγμή, ένα φιλί, μια αγκαλιά, είναι μέρος του θαύματος.
    Θαύματα γίνονται, αρκεί να έχουμε ψυχή για να τα δούμε.
    Όμορφη ημέρα να έχεις μαγισσούλα μου! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Μαρίνα,
      Όμορφα το έθεσες… ναι η ζωή είναι ένα θαύμα και όποιος το δει με την καρδιά του, ζει αυτό το θαύμα!
      Μια από τις μεγαλύτερες συνταγές (ας πούμε) επιτυχίας είναι να μετατρέπουμε τις δυσκολίες σε ευκαιρίες! 😉

      ΑΦιλάκια γλυκιά βασιλοπούλα! 🙂

  9. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Χμμμ μόλις τώρα έγραφα στην Roadartiste για το πόσο ψεύτικα ρούχα έχουμε φορέσει στις λέξεις……
    Μήπως ονομάσαμε «θαύμα» τελικά την πιο χειροπιαστή πραγματικότητα ;;;

    Θαυ…μάσια φιλιά 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στο σχολείο, στο μάθημα των θρησκευτικών μας έμαθαν τι είναι τα θαύματα… έτσι μάθαμε… γι αυτό ίσως δεν αναγνωρίζουμε το θαύμα της Ζωής και ονομάζουμε θαύμα πχ την εικόνα που δακρύζει και όχι την σύλληψη και την γέννηση μας!
      Ναι, όντος πολλές λέξεις έχουν άλλη έννοια για τον καθένα και δεν ξέρω κατά πόσο είναι ψεύτικες, πάντως δεν αποδίδουν την Αλήθεια! 😉

      Ανταποδίδω τα θαυ…μάσια ΑΦιλιά! 🙂

  10. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Καλή μου μαμ-μάγισσα, τα ερωτήματα που θέτεις είναι ρητορικά. Οι απάντηση είναι μια και μοναδική, πράγματι ακόμα και ο αέρας που αναπνέουμε είναι θαύμα. Μόνο που το ξεχνάμε αυτό και το ξεχνάμε διαρκώς έχοντας την προσοχή μας σε άλλα πράγματα που ίσως δεν αξίζουν… Αλλά μήπως έτσι πρέπει να γίνεται για να εκτιμάμε, έστω κι αυτές τις λίγες τις φορές που το κάνουμε(!), την ίδια τη ζωή;

    Καλό υπόλοιπο Κυριακής και πολλά πολλά ΑΦιλιά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και θα ήταν τόσο απλό Κώστα μου, να μη χρειαζότανε να πέφτουμε συνέχεια στα ίδια λάθη για να εκτιμήσουμε την ίδια τη ζωή και να δούμε ότι η Ζωή που μας δόθηκε είναι ένα θαύμα, έτσι δεν είναι; 😉

      Τελικά, μήπως το μόνο που έχουμε είναι αυτό που δίνουμε;
      Μπορείς να δώσεις κάτι που δεν έχεις;

      ΑΦιλιά πολλά πολλά από την μαμ-μάγισσα!

  11. Ο/Η Levina λέει:

    Θα μείνω σε αυτό που έχω πει κι έχω γράψει αρκετές φορές … πως θεωρώ την ίδια την ζωή μας το μεγαλύτερο των θαυμάτων… και πως είμαστε τυχεροί που ‘’υπήρξαμε’’ που ζήσαμε …
    Όσο για τα θαύματα που θα ΄ρθουν από το πουθενά να μας ‘’σώσουν’’… συν Αθηνά και χείρα κίνει … έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι!!!

    υγ. κοιτούσα στην εφημερίδα μου , φωτογραφίες από μια Ελλάδα του χθες … τότε που ο Κοέν νέο παιδί ζούσε στην Ύδρα του ΄60 !!

    Τα φιλιά μου μαγισσούλα μου
    καλό βράδυ να έχεις 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Που ακόμα υπάρχουμε και ζούμε… στον Ενεστώτα Εύη μου! 😉
      Όσο για τον Cohen τον είχα συναντήσει στη Ύδρα στο σπίτι μιας πολύ καλής μου φίλης που έφυγε από την ζωή, είναι η γνωστή συγγραφέας Μαργαρίτα Καραπάνου… τότε δεν ήξερα πως μετά από πολλά χρόνια ο άνδρας μου θα ηχογραφούσε σε στούντιο το «Dance me to the end of love» του Cohen ως δώρο γενεθλίων!
      Και ο αφιλότιμος το «λέει» μια χαρά!

      http://www.paramithas.gr/dance-me-to-the-end-of-love/

      ΑΦιλιά χορεύοντας τον Έρωτα! 🙂

  12. Ο/Η me (maria) λέει:

    Με συγκλόνισε η περίπτωση του φίλου σου που έγραψες παραπάνω στα σχόλια…η πίστη στον εαυτό του!!…και η νίκη του…!!
    Να είσαι καλά..φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να μη το βάζουμε κάτω με τίποτα Μαρία μου, ότι και να μας συμβαίνει, όσο σοβαρό και αν είναι!
    Αυτό που μ’ έχει συνεπάρει στον φίλο μου, είναι η σεμνότητα που αντιμετωπίζει πια τη ζωή και συχνά μου λέει: Να προσέχουμε να μη γινόμαστε αλαζόνες, όταν η ζωή μας χαμογελά!

    ΑΦιλιά και να έχουμε μια θαυμάσια εβδομάδα! 🙂

  14. Ο/Η melita λέει:

    Αχ βρε μαγισσούλα μου πως γίνεται να μην πιστεύει κάποιος στα θαύματα όταν ο Θεός καθημερινά σου δείχνει χιλιάδες από αυτά!
    Ξυπνάς το πρωί και ανασαίνεις, βλέπεις ένα λουλούδι που ανθίζει, αγκαλιάζεις το μωρό σου που μόλις σε φώναξε μαμά και σου χαμογέλασε , το βράδυ βλέπετε παρέα με τον αγαπημένο σου τα αστέρια στον ουρανό και νιώθεις τόση ευτυχία και αγάπη μέσα στην αγκαλιά του.
    Υπάρχουν θαύματα παντού γύρω μας αρκεί να διαθέτουμε καρδιά για να τα ζήσουμε
    και μάτια για να τα δούμε.
    Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είναι όπως τα λες… αλλά όμως Μελιτάκι… για «κοίταξε» γύρω σου, πόσοι πιστεύουν στο καθημερινό θαύμα της ζωής;
    Στο χέρι μας είναι να ζήσουμε σαν να μη γίνεται κανένα θαύμα γύρω μας ή σαν να είναι όλα θαύματα! 😉

    ΑΦιλάκια καρδιάς! 🙂

  16. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Γειά σου μαγισσούλα μου! Η ζωή σίγουρα από μόνη της είναι ένα θαύμα, που πολλοί το προσπερνούν και ξεχνούν να εστιάσουν στα μικρά αλλά και μεγάλα καθημερινά του δώρα. Συνήθως αυτό γίνεται μόνο αν τελικά χάσουμε αυτά τα απλά, μικρά θαύματα, στα οποία μέχρι να τα απωλέσουμε, δεν δίναμε σημασία…
    Θαύμα είναι που ζω, αναπνέω, αγαπάω, βλέπω, γεννάω, υπάρχω…

    Όσον αφορά την ερμηνεία στο λεξικό του Μπαμπινιώτη τώρα, για μένα θαύμα είναι η Πεταλούδα μου. Αυτή η συγκεκριμένη, πάντα ίδια, με τα δυο χρώματα, το ένα σκούρο, το άλλο τόσο χαρούμενο. Μου την προσχολίασε η γιαγιά στο Ξυλόκαστρο, σαν ερχόταν και κάθονταν στο τραπέζι του φαγητού που είχαμε στην αυλή του κτήματος. Ήταν αξιοσημείωτο, ερχόταν και ξεκουραζόταν εκεί ανοιγοκλείνοντας τα φτερά της. Η γιαγιά την είχε παρατηρήσει πολλές φορές. Της είχε κάνει εντύπωση που μέσα σε πλήθος πεταλούδων με πλήθος χρωμάτων, αυτή η χαρακτηριστική μόνο ερχόταν και επισκεπτόταν το τραπέζι μας. Το θάρρος της, -ερχόταν και καθόταν ήρεμη τόσο κοντά μας που θα μπορούσαμε να την αγγίξουμε και ίσως και να την σκοτώσουμε-. Μετά το σχόλιό της άρχισα να το παρατηρώ και γω. Γινόταν συνέχεια. Άλλοτε πάλι, σαν κάναμε δουλειές στο κτήμα, έκανε σβούρες πάνω από τα κεφάλια μας, ενώ πράγματι, συχνά σαν καθόμαστε να πιούμε καφέ ερχόταν και καθόταν στο τραπέζι μαζί μας. Πάντα η ίδια, μόνο με τα χρώματα αυτά… Η γιαγιά πίστευε πως ήταν ο παππούς που του έλειπε το κτήμα. Την κοροιδεύαμε.
    Σαν μετακόμισα στο παλιό μου σπίτι, την έβλεπα που ερχόταν στο μπαλκόνι και καθόταν στο περβάζι, ενώ τόσες άλλες τρυγούσαν τα λοολούδια μου και μετά έφευγαν. Παραξενεύτηκα και είπα «βρε, λες;».
    Σαν έφυγε η γιαγιά από τη ζωή, δεν πήγαινα Ξυλόκαστρο, πονούσα στην ιδέα να πάω στο κτήμα. Όταν πήγαμε με το λιονταράκι μου την πρώτη φορά, τη στιγμή που βγάλαμε το τραπέζι στον κήπο, 2 τέτοιες πεταλούδες πέρασαν χορεύοντας πάνω από τα κεφάλια μας. Μετά, η μία άφησε το ταίρι της και ήρθε και κάθισε στο γνωστό τραπέζι αρχικά ανοιγοκλείνοντας τα φτερά της. Στη συνέχεια άρχισε να πλησιάζει όλο και πιο κοντά, όλο και πιο κοντά τον άντρα μου χοροπηδώντας και αλλάζοντας φορά, έτσι πια που δεν βλέπαμε το πίσω μέρος την απόληξη των φτερών της δηλαδή, παρά το μαύρο κορμί της και τα τεράστια μαύρα μάτια της. Τρομάξαμε. Κοιτούσε τον άντρα μου κατευθείαν στα μάτια. (Μέχρι τότε εκείνος είχε ακούσει για την πεταλούδα «παππού» αλλά ήταν… άπιστος Θωμάς). Αυτό με την πεταλούδα και το λιονταράκι μου κράτησε περίπου 10′ της ώρας, με τον άντρα μου να αισθάνεται ότι η γιαγιά ήρθε να του πει «να με προσέχει». Έίχε συγκλονιστεί, το ζωίφιο δεν έπαιρνε τα μάτια του από πάνω του και χρονομετρήσαμε ότι αυτό κράτησε λίγο λιγότερο από τέταρτο της ώρας. Η ίδια πεταλούδα άρχισε να με επισκέπτεται και όταν μαγείρευα στην κουζίνα στο καινούργιο σπίτι που μένω τώρα. Σαν πέθανε ο θείος μου και μετά την κηδεία πήγα στο ίδιο νεκροταφείο να επισκεφτώ και τη γιαγιά και τον παπαπού,πάλι δυο πεταλούδες ακριβώς με αυτα τα γνωστά χρώματα και μόνο αυτά εκείνη τη συγκεκριμένη μερα έκαναν συνέχεια σβούρες πάνω από τα κεφάλια μας. Το τελευταίο, τις προάλλες ο άντρας μου είχε μια πολύ δύσκολη μέρα στη δουλειά, σε μια δύσκολη περίοδο. Όταν γύρισε σπίτι έβγαλε να μου δείξει κάτι στη φωτογραφική του μηχανή. «-Κοίτα» μου είπε και μου έδειξε μια φωτογραφία με μια σκάλα στην οικοδομή όπου πάνω της καθόταν η γνωστή πεταλούδα. «Δεν μπορούσα να το πιστέψω», παραδέχτηκε. «Ήμουν στεναχωρημένος και μου κρατούσε παρέα, τρελάθηκα και έβγαλα τη φωτογράφια για να το θυμάμαι».

    Σύμπτωση;Τυχαίο;Πιο εξημερωμένη πεταλούδα με αυτά τα χρώματα, σε σχέση με τις άλλες που παιρνούν στο κατώφλι μου; Μπορεί. Έχω μπει στον πειρασμό να το γκουγκλάρω, αλλά επειδή δεν θέλω να βρω μια λογική εξήγηση στη συμπεριφορά του συγκεκριμένου είδους, κάθε φορά προτιμώ να το αφήσω. Γιατί η γιαγιά πίστευε σε αυτήν. Έτσι τώρα πιστεύω και γω σε αυτό το μικρό (εις διπλούν πια) θαύμα, που κάθεται στις σκάλες ή κάνει τόσο συχνά σβούρες πάνω από τα κεφάλια μας…

    Τα αφιλιά μου!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν είναι τυχαίο Παραμυθού μου που λένε πως πολλές φορές μας επισκέπτονται οι ψυχές με την μορφή πεταλούδας και έχει παρατηρηθεί ότι αυτό συμβαίνει σε όσους πιστεύουν ή υποψιάζονται ότι μπορεί να είναι και έτσι…
    Ότι και να είναι και αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ, είναι μια ευκαιρία να θυμηθούμε τους κοντινούς μας που έφυγαν από τη ζωή ή ακόμα και να «συνδεθούμε» με το καθημερινό θαύμα της ζωής!

    Καλή δύναμη στο λιονταράκι σου που σ’ αυτή τη φάση χρειάζεται να πιστέψει στο θαύμα!

    ΑΦιλάκια και στα δυο σας! 🙂

  18. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Σε ευχαριστώ μαμ-μαγισσούλα μου…
    Θαύμα είναι επίσης -για να σε παραφράσω πιο πάνω- να νιώθεις τρυφερά και να μπορείς να μοιραστείς πράγματα με ανθρώπους που έχεις γνωρίσει μόνο μέσα από την οθόνη του υπολογιστή σου…ωστόσο νιώθεις πως οι καρδιές σας είναι πολύ κοντά.
    αφιλάκια πολλά πολλά

  19. Ο/Η astria λέει:

    Είναι φορές που νοιώθεις ότι δεν έχεις κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις.. είναι αυτές οι στιγμές που αφήνεσαι στον Θεό και αλήθεια, πολλές φορές, σαν από θαύμα κάτι γίνεται κι έρχεται κάποια λύση, κάτι που εσύ δεν είχες σκεφτεί ή μπορούσες να προγραμματίσεις.
    Είναι και μια πολύ όμορφη γνωστή προσευχή, θα την ξέρεις γιατί την πρωτοδιάβασα στα μαθήματα γαλλικών που έκανα μικρή, που λέει περίπου: «Θεέ μου δώσε μου τη δύναμη ν’ αλλάξω όσα μπορώ ν’ αλλάξω, το κουράγιο να αποδεχθώ όσα δεν μπορώ ν’ αλλάξω και τη σοφία να αναγνωρίζω τη διαφορά τους.»

    θέμα καρδιάς της ψυχής πέρα από τον νου διάλεξες μαγισσούλα
    Αφιλάκια πολλά πολλά!!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα τρυφερό μου Αστεράκι…
    Από το πρωί σκέφτομαι ν’ αλλάξω ανάρτηση και να εκφράσω και εγώ την αγανάκτηση μου σε όσα μας «φόρεσε» η ΝΔ, στην συνέχεια βρήκα το τίτλο της ανάρτησης προκλητικό… «Περιμένοντας να γίνει ένα θαύμα»…
    Μπορεί να γίνει ένα θαύμα, αν δεν βάλουμε ΟΛΟΙ το χεράκι μας;
    Γίνονται θαύματα αν εμείς οι ίδιοι δεν το θελήσουμε με όλη μας την καρδιά;
    Τίποτα δεν γίνεται από μόνο του και νομίζω πως η προσευχή, έχει πρώτα απ’ όλα σκοπό να «αφυπνίσει» τον καθένα προσωπικά στο όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζουμε…
    Η υπέροχη αυτή επίκληση-προσευχή που μου στέλνεις, είναι ένα δείγμα αποδοχής της παρούσας κατάστασης και δράσης!
    Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου που για μένα προσωπικά σημαίνει πολλά μια και η σύνδεση μου με την ΕΡΤ δεν είναι μόνο συναισθηματική (αφού ο άνδρας μου δούλευε εκεί για 10 χρόνια) αλλά και η ίδια έχω δουλέψει σε πολλές παραγωγές ως ενδυματολόγος και σκηνογράφος!

    ΑΦιλάκια καρδιάς και καλή μας δύναμη! 🙂

  21. Ο/Η Mika λέει:

    Εγω πιστευω στα θαυματα…και μαζί πιστευω και στη δυναμη μας. Και παλευω και πιστευω. Αυτό κάνω. Πιστευω και μαζί παλευω. Και αναμενω το θαυμα…
    Φιλια πολλααααα

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εγώ μαζί σου Μικούλα… γιατί θαύματα γίνονται!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  23. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Ξέρεις..ποτε δεν προβληματιστικα για την έννοια του θαύματος..πιστευω(;) ότι όλα ειναι στο χέρι των ανθρώπων και ότι η δύναμη τους ειναι πολυ μεγαλύτερα απο αυτή που πιστεύουν. Συνήθως τη λέξη «θαύματα», την έχω συνδέσει με τον χριστιανισμό και την αγία γραφή αν σκεφτείς πόσες φορές αναφέρεται εκει… Η μετα με τα 7 θαύματα του κόσμου αλλα σ´ αυτο όχι ιδιαίτερα. Δεν σκέφτηκα/φαντάστηκα ποτέ ότι ενα θαύμα μπορει να αφορά τον ίδιο τον εαυτό ή ενίοτε να πηγάζει απο εμάς. Έτσι όμως που το θετεις μέσα στο κείμενο, ναι, μπορω να πω ότι υπάρχουν θαύματα… Θαύματα που άλλες φορές ειναι ξεκάθαρα ορατά και άλλες θέλεις λιιιιιιγο παραπάνω ψάξιμο για να τα δεις…

    Καλημέρα μάγισσα:)

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι είναι όπως τα νιώθεις…και τα λες Αντριάνα μου!
    Ο άνθρωπος έχει απίστευτες δυνατότητες… φτάνει να πιστέψει στον εαυτό του, σ’ αυτό που του ψιθυρίζει η καρδιά του και να μη φοβάται…
    Σ’ αυτό αναφέρεται ο Κρισναμούρτι όταν λέει:
    «Όταν πραγματικά βλέπεις, πραγματικά ακούς (και εννοεί με την καρδιά σου) τότε αυτή η πράξη είναι ένα θαύμα που μεταμορφώνει»

    ΑΦιλάκια και να έχεις ένα θαυμάσιο Σαββατοκύριακο! 🙂

Σχολιάστε

