Αναμετάδοση ή link…

Από προχθές που έζησα όπως όλοι μας τα γεγονότα της Ε.Ρ.Τ. σκεφτόμουν μήπως κάτι πρέπει να πω κι εγώ μια και έχω δουλέψει ή βασικά έχω συνεργαστεί με την Ε.Ρ.Τ. τα τελευταία 15 χρόνια, ως σκηνογράφος και ενδυματολόγος, σε αρκετές παραγωγές.
Χθες όμως ανέβασε ο άνδρας μου ένα ποστ που νομίζω πως θα ενδιαφέρει τους Παραμυθομεγαλωμένους (όπως τους αποκαλεί ο ίδιος) και είναι η γενιά που μεγάλωσε με τις εκπομπές του από τη τηλεόραση της Ε.Ρ.Τ. και ίσως και τη νεότερη γενιά που απλά τον έχει «ακουστά»…

Εδώ λοιπόν αναμεταδίδω από το blog του Παραμυθά, μια Ε.Ρ.Τ. όπως υπήρξε για πολλά χρόνια … και μια ατμόσφαιρα άλλων εποχών…

.

Μπορείτε επίσης να δείτε την τελευταία δουλειά που έκανα (ζωγράφισα 26 επεισόδια) για την Ε.Ρ.Τ. και προβλήθηκε από την ψηφιακή τηλεόραση το 2011.
.

.

Το επεισόδιο 26 που είναι και το τελευταίο, είναι κατά κάποιο τρόπο, βιογραφικό (!), γιατί διηγείται πως η Άιναφετς «συνδέθηκε» και στη συνέχεια παντρεύτηκε τον Παραμυθά!
Επίσης είναι εμφανής η συγκίνηση του Παραμυθά όταν αποχαιρετά…  γιατί το τελευταίο επεισόδιο είναι και η τελευταία δουλειά μας (είναι οικογενειακή δουλειά!) στην Ε.Ρ.Τ.
Στο τραγούδι του τέλος (11.55΄λεπτό και μετά) που κατά τη γνώμη μου «λέει» πολλά, δείχνει την Άιναφετς να πετά μαζί με τον Παραμυθά πάνω από πολλά τοπία προηγούμενων επεισοδίων.
Τραγουδάει η Μαριέτα Φαφούτη.

Από τους Παραμυθάδες της Ε.Ρ.Τ. προέκυψε η Άιναφετς και αυτό το ιστολόγιο!

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

49 Responses to Αναμετάδοση ή link…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Στην Ελλάδα έχουμε μια συνήθεια να αφορίζουμε τα πάντα χωρίς να σκεφτόμαστε τα θετικά ή τα αρνητικά.
    Ίσως στην ΕΡΤ να έγιναν πολλά (βέβαια μπορώ να σκεφτώ πολλά τέτοια παραδείγματα γιατί στην Ελλάδα ζούμε), αλλά ας μην ξεχνάμε και το πολύ σημαντικό αρχείο της και κάποιες εκπομπές όπως αυτή που μας μεγάλωσαν. Και φυσικά τους τόσους ανθρώπους που έμειναν στον δρόμο.
    Να είσαι καλά μαγισσούλα μου και να περνάς όμορφα.
    Καλό απόγευμα να έχεις.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι γεγονός πως όλοι μας έχουμε την τάση να αφορίζουμε πολύ εύκολα…
      Υπάρχει και ένα αλλά, πως για τα πάντα υπάρχει ένα όριο και στη προκειμένη περίπτωση αυτό το όριο είναι και ηθικό…

      ΑΦιλάκια μέσα από μια βροχερή Αθήνα.

  2. Ο/Η evrynoos λέει:

    δεν στάθηκα τυχερός να παρακολουθήσω ποτέ τις εκπομπές του Παραμυθά..
    μάλλον ήμουν μεγάλος για κάτι τέτοιο..

    όμως βλέπω αξιόλογες προσπάθειες για διαπαιδαγώγηση απο μέρους σας..
    το νέο που θά’ρθει, δυστυχώς σαν αντικαταστάτης της ερτ, φοβούμαι πως δεν θα έχει την ίδια ποιότητα..
    μακάρι να βγώ ψεύτης..

    την καλησπέρα μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για να εξακολουθεί ο Παραμυθάς να έχει ακόμα τέτοια ανταπόκριση, προφανώς σημαίνει πως στις τότε εκπομπές υπήρχε ποιότητα και αυτή προσπαθούμε τώρα να κρατήσουμε…
      Καλή μας μέρα και καλή δύναμη σε όλους μας. 🙂

  3. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    ειμαι φαν του παραμυθά χαιρομαι που έχεις βαλει και συ το χερακι σου, ειμαστε οι γενια που μεγαλωσε με την ΕΡΤ,ισως έπρεπε να γινει μια αναμορφωση αλλα οχι ετσι οπως φαστιστικα έγινε

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είσαι και εσύ Παραμυθομεγαλωμένο αγόρι κι ας είσαι άσωτο! 😉
      Τώρα μας μένει να δούμε, τι εννοούν με αναμόρφωση… πολύ φοβάμαι πως θα έχουμε πάλι μια δόση από τα ίδια..

      ΑΦιλιά και να περνάς όμορφα στο νησί μας! 🙂

  4. Μετά από πολυ καιρό απουσίας ..λογο πολλών και διαφόρων περιστατικών Αιναφετς μου περσα να σου πώ μια καλησπέρα.. και βλέπω δυστυχώς..τι έχει συνβει με την ΕΡΤ….τι ανα πώ δεν ξερω.. για μενα ειναι κρίμα.. αλλα οταν δεν είσαι εκεί να ξερεις τι συνβαινει.. δεν θελω να πω τιποτα μονο που εκπομπές σαν τον παραμυθά ..και ποιό παιδί δεν τον ήξερε..!!!. ήταν η παιδεία μας…. και οτι η ΕΡΤ για μενα πρόσφερε καλα ποιοτικά προγράμματα .επίσης ήταν η γέφυρα ανάμεσα . στην πατριδα και στους έλληνες του εξωτερικού…κρίμα…μακαρι να δούμε κάτι υγειες και ομορφο μελοντικα.. φιλακια πολλα.. στεναχωρεμενα..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η ζωή μας Ρουλίτσα μου, είναι γεμάτη περιστατικά, άλλα ευχάριστα, άλλα δυσάρεστα… εμείς «οφείλουμε» να στεκόμαστε δυνατοί για να μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε ψύχραιμα!
      Όλοι είμαστε σε μια φάση αναμονής… για να δούμε τι θα μας σερβίρουν πάλι.. οι υποτιθέμενοι ειδικοί!

      ΑΦιλιά και καλή συνέχεια στις χρυσοχέρες! 🙂

      .

  5. Ο/Η Levina λέει:

    Με τόσα που έχω διαβάσει για την ΕΡΤ τις δυο τελευταίες μέρες νοιώθω πως αυτός ο κρατικός οργανισμός θα μπορούσε να έχει σωθεί αν επάνω του δεν έπαιζε ο καθένας το μικροκομματικό του παιχνίδι.
    Το τέλος του ήταν προγεγραμμένο εδώ και λίγα χρόνια αλλά δεν είναι τέλος να κατεβάζεις ξαφνικά τους διακόπτες αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους και δεν μιλάω για τους μεγαλόσχημους που ποσώς με ενδιαφέρουν. Αυτοί έχουν κάνει το κουμάντο τους και θα βρουν αλλού να τρυπώσουν.
    Η εξυγίανση δεν χρειάζεται διακόπτες για να γίνει , χρειάζεται σχεδιασμό και πυγμή . Ούτε κατεβάζεις διακόπτες δίχως να έχεις εναλλακτική και ετούτοι εδώ δεν έχουν καμία εναλλακτική λύση , μόνο λόγια του αέρα.
    Αν υπήρχε εναλλακτική θα υπήρχε και χρονοπλάνο για την εφαρμογή της.
    Λυπάμαι για την κατάντια μας και την κατρακύλα μας .
    Αναρωτιέμαι μόνο αν θα σταματήσει κάπου.

    Σε φιλώ πολύ μαγισσούλα μου
    σήμερα με συγκίνησε πολύ το video με τον παραμυθοσύντροφό σου.
    Να είστε πάντα καλά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λόγια του αέρα και μόνο ακούμε…όχι μόνο αυτές τις μέρες αλλά και τα τελευταία χρόνια…
      Τώρα περιμένουμε να δούμε πράξεις! 😉

      Το τελευταίο επεισόδιο του Παραμυθά και ειδικά το τραγούδι στο τέλος, νομίζω πως ακούγεται ευχάριστα και μπορεί ν’ αγγίξει ακόμα και τους «μεγάλους»!

      ΑΦιλιά και άντε καιρός είναι να δούμε και λίγο καλοκαίρι! 🙂

  6. Ο/Η Margo λέει:

    Ευτυχώς τη δουλειά σας την έχουμε απολαύσει και συνεχίζουμε να την απολαμβάνουμε μέσω διαδικτύου. Και κάθε φορά με ρωτούν το ίδιο πράγμα. Υπάρχει στ΄αλήθεια ο Παραμυθάς; Και απαντά η μεγάλη «μα φυσικά αφού του έστειλα email και μου απάντησε :-)»
    Ίσως βγήκα εκτός θέματος αλλά είναι τόσο σημαντικό το ότι σας γνωρίσανε που δεν μπορώ να διανοηθώ πως θα πάψει αυτού του είδους η δουλειά που μεγαλώνει υγιείς ψυχούλες..
    Να είστε όλοι καλά!!!

    Πάω και στον παραμυθά τώρα 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου αρέσει Margo μου, που η μικρή σου απαντά πια ως μεγάλη και έχει δίκαιο, πολλά μέσα από το διαδίκτυο μπορούν να διατηρήσουν μια μαγεία!
      Νομίζω πως πάντα θα υπάρχουν νέοι άνθρωποι που θα συνεχίζουν να προσφέρουν ποιότητα…

      Πολλά πολλά μαγικά ΑΦιλάκια στα μικρά σου! 🙂

  7. Ήρθα νωρίτερα αλλά με έστειλες στον Παραμυθά, ξαναπερνάω λοιπόν για μια Καλησπέρα.

  8. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Τον είδα για λίγο σήμερα στο ζοομ
    και μέσα στη μαυρίλα χαμογελούσα σα χαζή …….εξ’αιτίας σου 😉
    Τι μου θύμισε το πόστ του …παπαπαααα Θεία Λένα……
    τους διαλόγους του Σωκράτη με τον Καλογήρου (αν δεν κ’ανω λάθος )που με καθόρισαν…..
    Δεν μπορώ να βάλω τα βίντεο τέτοια ώρα όμως.
    Βρέ λές να βγεί σε καλό στο τέλος ; Να καταλάβουμε και τα καλά της ΕΡΤ ;;;
    Ας ελπισουμε οτι πράγματι ουδέν κακόν αμιγές καλού (αν επιζήσουμε βέβαια……)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι «τον» είχε για αρκετό χρόνο χθες το ζοομ… ναι και ήταν πολύ μαζεμένος, με δυσκολία κρατιότανε να μην τα πει, όπως στο blog του… 😉

      Τι να πει και αυτός, σοκαρισμένος όπως όλοι μας!

      Παρόλο που είμαι αισιόδοξος τύπος, δεν έχω την αίσθηση, ότι κάτι καλό θα βγει απ’ όλο αυτόν τον παραλογισμό…

      ΑΦιλιά Ξωτικούλι μου και αναμένουμε… 🙂

  9. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ,

    Λένε πως άμα λείψει κάτι, καταλαβαίνεις την απουσία του, την πραγματική του αξία… Γι’ αυτό και ήμουν πάντοτε υπέρμαχος της όποιου είδους «νηστείας» ή «αποτοξίνωσης» αν θέλουμε να το πούμε αλλιώς… του να απέχεις να «ξεχνάς» κάτι, να σου λείπει και ύστερα να το ξαναβρίσκεις εκεί να σε περιμένει και να συνειδητοποιείς την αξία του αφού σου έλειψε τόσο… Φυσικά η «νηστεία» θα ήταν καλή για εκείνα που θέλουμε, που αγαπούμε… Τα τελευταία χρόνια, ιδίως μετά την επιστροφή μου απ’έξω για μένα η ΕΡΤ, δεν αποτελούσε απλά μια εναλλαγή στο τηλεκοντρόλ… αποτελούσε την κύρια «τροφή» μου, καθώς η σκόπιμη υποβάθμιση που είχαν υποστεί τα ιδιωτικά κανάλια (κατά τη γνώμη μου για να μας αναγκάσουν να αγοράζαμε τα «μπουκέτα» OTE ή NOVA TV), τα είχαν καταστήσει μη παρακολουθήσιμα εξόν ολίγων, ελαχίστων εξαιρέσεων. Ήταν μια σταθερά εκεί να με περιμένει, όταν πλέον απηύδηζα από την πολύ «ποιότητα»… Ξέρω αποτελεί εταιρία δημοσίου συμφέροντος με ορχήστρες, παραγωγές εκπαιδευτικού υλικού, ντοκιμαντέρ, ραδιόφωνο στην περιφέρεια που είναι υψίστης σημασίας κα. Όμως για μένα τούτη η νηστεία που μου επέβαλαν σαν απεργία πείνας μου φαίνεται…

    Δεν ξέρω τι θα γεννήσει η μαμή-ιστορία που εγκυμονεί τούτες τις μέρες… εύχομαι μόνο να μην μας βρουν οι εξελίξεις νωχελικά στους καναπέδες μας… αυτά καλό βράδυ…

    πολλά ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ
    και καλή δύναμη!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΑΦΣ καλησπέρα,
      Νομίζω πως όλοι μας έχουμε ευθύνη για το τι μας συμβαίνει γιατί το έχουμε ανεχτεί, το έχουμε επιτρέψει…
      Δεν θυμάμαι να έχω νηστέψει ποτέ στη ζωή μου, η μητέρα μου είναι καθολική και εμείς τα παιδιά ακολουθούσαμε την μητέρα μας… οι Δυτικοί δεν νηστεύουν, οι Δυτικοί όμως έχουν κλειστές καρδιές από τον φόβο που αποπνέει ο Καθολικισμός… δεν ξέρω πιο είναι καλύτερο.. μάλλον το να είσαι ελεύθερος πραγματικά (εσωτερικά) και όχι ελεύθερος από κάτι για κάτι…
      Και ελευθερία σημαίνει να μη φοβάσαι…
      Αναρωτιέμαι γιατί χρειάζεται ο άνθρωπος να στερηθεί ή να πονέσει ή να νηστέψει για να μάθει να είναι Άνθρωπος, που σημαίνει, μη εγωκεντρικό ον…
      Η όποια επανάσταση αρχίζει από μέσα από τον καθένα χωριστά…

      Έτσι λοιπόν, στρογγυλοκαθισμένοι στους καναπέδες μας, με τα λαπ-τοπ μας και με τα I pad- I pod αγκαλιά, θα παρακολουθούμε τα γεγονότα από τα ζοομ και τα ξουμ… και αφού θυμώσουμε, φωνάξουμε, γκρινιάξουμε και ρίξουμε την ευθύνη στους άλλους όπως πάντα, θα ξεχαστούμε για μια άλλη φορά και θα «κολυμπήσουμε» στα γαλάζια νερά της πατρίδας μας…

      Πολλά ΑΦΣ από την ΑΦΣ που εύχεται καλή δύναμη σε όλους! 🙂

  10. Ο/Η Χαρά λέει:

    Στεφανία
    η ΕΡΤ σωζόταν με κάποιες φωτισμένες εκπομπές και εξαγνίζονταν οι αμαρτίες της που όλοι πολύ καλά γνωρίζουμε. Τώρα βέβαια είναι σχήμα οξύμωρο να την καταργούν έτσι αυταρχικά οι ίδιοι που εξέφραζαν τόσα χρόνια ένα τέρας να ικανοποιήσουν προπαγανδιστικούς σκοπούς, γιατί μου μου πείτε οτι ακούγαμε ελεύθερες ειδήσεις;Ενα συνεχές λιβάνισμα στον εκάστοτε Υπουργό ήταν κι όποιος χάλαγε τη σούπα (ίδε Κούλογλου) εκπαραθυρονόταν με συνοπτικές (τότε βέβαια «δημοκρατικές»! ) διαδικασίες.
    Φιλιά πολλά και λυπάμαι γιατί στην Ελλάδα του σήμερα χρησιμοποιούμε τέτοιες χουντικές μεθόδους εκκαθαρίσεων!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Χαρά μου, η ΕΡΤ με τους χιλιάδες υπαλλήλους της είναι η μικρογραφία της Ελλάδας, με τα καλά της και με τ’ άσχημα της, με την ποιότητα και την σαβούρα…
      Όλοι ξέρουμε πως υπήρχαν εκατοντάδες κηφήνες-ρουσφέτια που είχαν διοριστεί από τις εκάστοτε κυβερνήσεις και πως υπήρχαν και λίγα αξιολογότατα άτομα που τα περισσότερα απογοητευμένα αναζητούσαν δουλειά σε άλλα κανάλια…
      Λίγοι είναι αυτοί που πραγματικά πόνεσαν αυτόν τον οργανισμό που τελικά είναι η Εικόνα της χώρας προς τα έξω.. έξω σε όλη την υφήλιο… γι αυτό και ο τρόπος «εξυγιάνσεις» είναι ο χειρότερος που θα μπορούσαν να επιλέξουν οι ανεγκέφαλοι που εμείς ψηφίσαμε… γι αυτό και είμαστε υπεύθυνοι!

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά αγαπημένη μας Χαρά! 🙂

      • Ο/Η Χαρά λέει:

        Χαίρομαι που συμφωνούμε Στεφανία μου,γιατί τούτες τις μέρες ένοιωσα ένα υποκριτικό κύμα συμπάθειας προς την ΕΡΤ και αναρωτήθηκα εμείς οι ίδιοι δεν ήμασταν που φωνάζαμε γιατί πληρώνουμε το «χαράτσι της ΕΡΤ»; (το πρώτο ονομασθέν χαράτσι) αφού τίποτα δεν προσφέρει και μόνο πληρώνει παχυλούς μισθούς,φυσικά πάντα σε ημέτερους ανα περίπτωση.
        Λίγοι κράτησαν ίσες και έντιμες αποστάσεις απο το πρόβλημα, που δημιουργήθηκε με την αχαρακτήριστη ενέργεια μιας δημοκρατικής Κυβέρνησης.
        Ναι, προτιμώ να θυμάμαι την ΕΡΤ του Χατζηδάκη,απο την ΕΡΤ της μπόχας και δυσωδίας των μετέπειτα χρόνων. Τότε υπήρχε όραμα,αέρας ανανέωσης, πολιτιστικός στόχος, επίπεδο γενικά, μετά μόνο ρουσφετολογία!
        Και θάθελα να διορθώσω ένα λάθος στο πρώτο μου σχολιο :»εξέθρεψαν» κι όχι «εξέφραζαν» που έγραψα απο κεκτημένη ταχύτητα.

        Φιλάκια πολλά και συγγνώμη για την κατάχρηση της φιλοξενίας,αλλά…τα στερνά δεν τιμούν πάντα τα πρώτα.

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Εδώ Χαρά μου, μπορείς να γράφεις ότι αισθάνεσαι… και ο χώρος είναι ανοιχτός και για μεγάλα «σεντόνια», όπως λένε! 😉
          Η ΕΡΤ είναι η αντανάκλαση της κοινωνίας μας… Και αυτή την κοινωνία εμείς την φτιάξαμε… Και εμείς πρέπει να την «καθαρίσουμε»… Και αυτό το καθάρισμα πονά…
          Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε πως τίποτα θετικό δεν βγαίνει όταν χρησιμοποιείς βία… γιατί το μαύρο της ΕΡΤ είναι βία.

          ΑΦιλάκια και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  11. Ο/Η me (maria) λέει:

    Τη διάβασα την αναδημοσίευση..ή μάλλον την είχα διαβάσει, αλλά και ακούσει την ανάρτηση την ίδια βραδιά που ο παραμυθάς μας (να μου επιτρέψεις το μας) μια κι εγώ κατά κάποιο τρόπο είμαι παραμυθομεγαλωμένη, την ανέβασε…πολύ συγκινητική και με πήγε πίσω…πολύ πίσω…δεν είχα γράψει τίποτα γιατί δεν μπορούσα…ό, τι κι αν έγραφα μου φαίνονταν λίγο μπροστά στο έργο του (σας) και μπροστά σε όλα όσα γίνονται….
    Απλά ταξίδεψα….όπως σήμερα πέταξα μαζί σας….
    Καλό Σαββατοκύριακο..φιλιά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι καλή μου Παραμυθομεγαλωμένη Μαρία… δύσκολους καιρούς ζούμε όλοι μας… και ότι κάποια στιγμή προσφέραμε ένα μικρό λιθαράκι στην ποιότητα της ΕΡΤ, δεν μας απαλλάσει από την ευθύνη που έχουμε για την κατάσταση που ζει η χώρα μας…

      Χαίρομαι που πέταξες μαζί μας… είδες τι όμορφο τραγούδι;
      «Είμαστε Ένα όλοι εμείς, ένα ολόκληρο σωστό»…

      ΑΦιλιά καρδιάς και καλό μας Σ/Κ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σήμερα Μαρία μου, η «αναδημοσίευση» στου Παραμυθά έχει και συνέχεια και είναι απ΄ αυτές που θα σου αρέσουν!
      ΑΦ! 🙂

  12. Ο/Η Αγγελική Ν λέει:

    Δεν είμαι πολύ της τηλεόρασης, όμως ΕΡΤ έβλεπα! Μαζί με τα παιδιά μου σας παρακολουθούσαμε όποτε μπορούσαμε!
    Δύσκολα τα λόγια τέτοιες ώρες! Απλά μπορώ να πω: Δεν έχουμε την κουλτούρα της βελτίωσης… Μόνο της διάλυσης. Κρίμα.
    Σας ευχαριστούμε για όσα μας είχατε προσφέρει!
    Πολλά φιλιά από Ν Αφρική

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Αγγελική Ν από την Ν.Αφρική! 🙂
      Τεράστια η χαρά όταν επικοινωνώ με την άλλη άκρη της γης!
      Πριν σου απαντήσω έμεινα πολύ ώρα στο πανέμορφο, ποιοτικό και ευαίσθητο σπιτικό σου… τιμή μου, με γέμισες χρώματα, γεύσεις, αρώματα…μαγεία! 🙂
      Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν σ’ επισκέφτηκα ήταν πως ελπίζω να είχες δει μια παλιά μου ανάρτηση- αφιέρωση στη κανέλα!
      https://ainafetst.wordpress.com/2013/05/11/canelle/

      Όσο για την ΕΡΤ… μαζί θα το αντιμετωπίσουμε και λυπάμαι για ότι συμβαίνει, ξέρω τι σημαίνει να σιγήσει μια φωνή που σε φέρνει κοντά στη πατρίδα σου…

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά (Α=Αληθινά) από μια «συννεφιασμένη» Ελλάδα! 🙂

      • Ο/Η Αγγελική Ν λέει:

        Μη μου λες ότι είμαι στην άλλη άκρη της γης! Τι είναι για μια μαγισσούλα να πεταχτεί ως τα μέρη μου!:) Η μυρωδιά της κανέλας, μετά την υπόδειξη ενός ξωτικού, με έκανε να ξεκοκαλίσω το μπλογκ σου, να νιώσω άνετα και να φτάσω να αφήνω σχόλια…
        Σε ευχαριστώ για το θερμό καλωσόρισμα μάγισσα με την κοριτσίστικη φωνή!
        Πολλά ΑΦιλιά και από μένα!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Έχεις δίκιο Αγγελική μου… η μαγεία (ακόμα και του internet) δεν υπολογίζει αποστάσεις, φτάνει οι καρδιές να μπορούν να επικοινωνήσουν… σωστά! 😉
          Να είναι καλά το Ξωτικούλι μας, θα πετάγομαι να σ’ επισκέπτομαι!
          Να είσαι πάντα καλά!

          ΑΦιλιά και καλό μας Σ/Κ! 🙂

  13. Ο/Η Μαίρη G. λέει:

    Εύκολα βγήκες απ’τη δύσκολη θέση γλυκειά μου φιλενάδα. Ολοι (ακόμα κι εμείς που δεν είχαμε ποτέ επαγγελματική σχέση) νοιώθουμε πως κάτι θέλουμε να γράψουμε γιά την ΕΡΤ. Η ΕΡΤ είναι σαν τον πολύ δικό μας άνθρωπο που όλο και τσακωνόμαστε μαζί του αλλά μόλις τον χάσουμε μας λείπει τρομερά.

    Σήμερα διάβασα το παρακάτω που είχε πεί ο Χατζιδάκις και το βρίσκω πολύ πετυχημένο >

    Μάνος Χατζιδάκις: Κι αυτό θα το εισηγούμην, αλλά ο κόσμος δεν μπορεί να ζήσει πια, χωρίς την Ε.Ρ.Τ. Θα πεθάνουν αν δεν τους δώσεις εκείνο, για το οποίο θα μπορούν να φωνάζουν και να διαμαρτύρονται.
    Η Ε.Ρ.Τ. είναι πολύτιμη, διότι δίδει στον Ελληνικό λαό, την ευκαιρία να διαμαρτύρεται και να λέει «τι αίσχος που είναι η Ε.Ρ.Τ.»
    Η αντιπολίτευση διαμαρτύρεται, γιατί δεν της δίνουν περισσότερο χρόνο, οι άλλοι διαμαρτύρονται γιατί δεν τους δίνουν περισσότερη «Δυναστεία», οι άλλοι διαμαρτύρονται γιατί υπάρχει η «Δυναστεία» και όλοι είναι ευχαριστημένοι…
    [Η Ε.Ρ.Τ.] είναι ένα απαραίτητο φάρμακο, για να ζούμε με την ψευδαίσθηση της ελευθερίας.

    Σε φιλώ Μαγισακι μου και δεν θελω να νοιωθω πως σε εχασα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν χανόμασε εμείς Gingeroula μου και το ξέρεις πολύ καλά… μόνο που εξακολουθώ να μη μπορώ ν’ αφήσω σχόλια στο σπιτικό σου (καμιά φορά «κάτι» γίνεται και μπορώ!) … αλλά είμαι πάντα κοντά σου και ας βρίσκεσαι στη Βουδαπέστη… που θα πάει, θα έρθεις πίσω, έτσι δεν είναι; 🙂
      Όπως έγραφα κάπου πιο πάνω, η ΕΡΤ είναι η εικόνα μιας χώρας που μπορεί μεν να έχει διαφθαρεί αλλά έχει πολλούς ανθρώπους ζεστούς, καλοσυνάτους και αξιόλογους… και με αυτούς τους ανθρώπους θέλω και έχω επαφή!
      Ο Χατζηδάκης «έβαλε» Τον Παραμυθά στην ΕΡΤ γιατί μαζί συνεργαζόντουσαν πριν στο ραδιόφωνο… εκείνα τα χρόνια στην ΕΡΤ, έπνεε άλλος αέρας και τυχεροί όσοι τον «ανάπνευσαν» !
      Ναι μας αρέσει να γκρινιάζουμε και να εθελοτυφλούμε… 😉

      «Όπως στρώσεις κοιμάσαι» λέει μια αγαπημένη παροιμία!

      ΑΦιλάκια πάντα πολύ τρυφερά! 🙂

  14. Ο/Η Φανη λέει:

    εγω το Παραμυθα τον ‘βρηκα’ τυχαια οταν αγορασα το ομονυμο παραμυθι χωρις να ξερω περισσοτερα κ μετα εψαχνα σαν τρελη τα επεισοδια! 🙂

    η ερτ ηθελε αλλαγη, αλλα οχι με τετοιο τροπο..

    καλο απογευμαααα 🙂

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να κάτι όμορφες «συμπτώσεις» Φανή μου, έτσι δεν είναι; 😉
    Και εγώ πιστεύω, πως για όλα υπάρχει ένας τρόπος αλλαγής που να μη βλάπτει και να μην εκθέτει έτσι…

    ΑΦιλιά και να έχουμε ένα όμορφο βραδάκι! 🙂

  16. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Μάγισσα μου δεν θέλω να σταθώ στην ΕΡΤ.. Εχουν ειπωθεί τόσα πολλα που ανάθεμα αν εχουν συζητηθεί τόσο πολυ οι αυτοχειρες ή οι συνταξιούχοι.. Το βίντεο όμως μάγισσα..το βίντεο τόσο υπέροχο! Το λεξιλόγιο, η μουσική της φαφουτη, τα σχέδια η κίνηση στις φωτογραφίες…μου άρεσε παρα πολυ και ήταν τόσο όμορφο για να ξεκινήσει η μέρα μου..

    Φιλια πολλα

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Αντριάνα μου που σε άγγιξε το τελευταίο επεισόδιο μια οικογενειακής δουλειάς που κάναμε για την ΕΡΤ… και φυσικά «είδες» και με μάτι ειδικού, την κίνηση και «άκουσες» και τη μουσική και το απλό κείμενο!
    Εύχομαι και αυτό το διήμερο να είναι εξ ίσου όμορφο!

    ΑΦιλάκια καρδιάς! 🙂

  18. Στεφανία μας, έχουμε όλοι αναστατωθεί με την απαράδεκτη κίνηση του ξαφνικού κλεισίματος της ΕΡΤ, και οι αντιδράσεις είναι σχεδόν καθολικές. Το ζητούμενο είναι η αναδιάρθρωση, και η δημιουργία μιας δημόσιας, ανεξάρτητης, δίκαιης στην επιλογή προσωπικού , διαφανούς, και ποιοτικής τηλεόρασης,

    Ζητάμε πολλά; οι μεγάλες αλλαγές γίνονται με μεγάλες απαιτήσεις όμως, μόνο,

    Σε κάθε περίπτωση, το ξαφνικό κλείσιμο της ΕΡΤ σόκαρε όλη την υφήλιο…..

    Συγκινητικές και οι αναφορές του παραμυθά στο μπλογκ του, και μπορώ να νιώσω την συγκίνηση και των δυο σας…..τεράστιο κομμάτι της ζωής σας η ΕΡΤ.
    Θυμάμαι στο Ζάππειο, που μας έδειχνε ο Παραμυθάς την είσοδο ακριβώς με την μαρμάρινη πλακέτα, που τη φωτογραφία της έχει αναρτήσει τώρα.

    Καλές υπομονές, για όλους μας, και καλά όνειρα! Πάρα πολλά φιλιά και αγάπη πάντα σου στέλνω.

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Οφείλουμε να ζητάμε τα δίκαια… αν και η λέξη «δίκαια» έχει καταντήσει άγνωστη λέξη!

    Ναι θυμάμαι κι εγώ την σφραγισμένη και γεμάτο σκουπίδια είσοδο… στην «παλιά» ΕΡΤ στο Ζάππειο που μας έδειχνε ο Παραμυθάς… τότε Χμ! 😉

    ΑΦιλάκια Ειρήνη μου με όλη μου την αγάπη! 🙂

  20. Καλημέρα, καλή εβδομάδα καλή μου Στεφανία!!!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα και σε σένα τρυφερή μου Ειρήνη!
    Οι ευχές που βγαίνουν μέσα απ’ την καρδιά μας, μας δίνουν δύναμη να πάμε ένα βηματάκι παραπέρα!

    ΑΦιλάκια με μια όμορφη βδομάδα! 🙂

  22. Ο/Η side21 λέει:

    Είναι έγκλημα να κλείνει έτσι η δημόσια ραδιοφωνία & τηλεόραση …
    Έχουν ενημερώσει, εκπαιδεύσει & διασκεδάσει γενιές & γενιές !!!
    Και φυσικά το επίπεδο των εκπομπών δε μπορεί να συγκρίνεται με τα νούμερα της τηλεθέασης …
    Επιμονή χρειάζεται κι αγώνας – δε θα τους περάσει – στο τέλος η κοινή λογική θα επικρατήσει !!!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τον! 🙂
    Ειλικρινά δεν νομίζω Σιδερή μου, πως θα επικρατήσει η κοινή λογική… γιατί η λογική δεν είναι κοινή… ο καθένας κοιτάζει την «πάρτη» του… και οι κυβερνήσεις δεν λειτουργούν λογικά.
    Επιμονή και πάνω απ’ όλα υπομονή, να μη μας πάρει από κάτω, αυτό είναι που χρειαζόμαστε και μια αίσθηση ότι οι «τρελοί» δεν είναι πια μόνοι! 😉
    Χαίρομαι να σ’ αισθάνομαι εδώ γύρω!
    Καλό απόγευμα και καλή μας δύναμη! 🙂

  24. Ο/Η koulpa λέει:

    ε μααα.. μέχρι να καταφέρω να σχολιάσω άλλαξε η ανάρτηση.. αλλά θα σχολιάσω και ας πέσει στο κενό… 🙂 🙂
    ααααααααα εσύ είσαι η μαγισούλα;; κι εσύ έχεις κάνει όλες αυτές τις όμορφες ζωγραφιές;.. καλά εγώ εκ γεννητείς κωλόπαιδο μικρομέγαλο σοβαρό ήμουν.. τα κλασικά παραμύθια τα έβρισκα γκροτέσκα.. φτιαγμένα για να δημιουργούν φοβίες αδικιολοτητες μου φαίνονταν., ούτε να τα φτύσω.. άσε που είχα συνδέσει κάπως.. το παραμύθι με το ψέμα.. το οποίο αντιπαθούσα παθολογικά.. μη εχοντας καταλάβει ότι το ψέμα είναι ο συνδετικός δεσμός της κοινωνίας μας.. ψέμαείναι η λάσπη κι εμείς τα τούβλα.. αλλά τα συγκεκριμένα παραμύθια.. νομίζω έχουν μηνύματα.. και φιλοσοφία από κάτω.. θα τα έδειχνα στα παιδιά μου.. αν είχα.. κι αν δεν ήταν κέρατα βερνικομένα σαν εμένα.. 🙂 🙂
    καληνύχτες 🙂 🙂

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Κατ’ αρχάς Koulpa, τίποτα εδώ δεν πέφτει στο κενό… γιατί είναι «εσωτερικός» κανόνας ν’ απαντώ στα σχόλια όσο «παλιά» και αν είναι, επίσης μ’ αρέσει να μπαίνω στα blogs φίλων μου και να διαβάζω τα «παλιά» τους και πολλές φορές ξεκινώ εκεί ένα διάλογο που έχει και κάτι λίγο πιο προσωπικό! 😉 😉
    Οι ιστορίες του Παραμυθοσυντρόφου «μου» νομίζω πως έχουν κάτι διαφορετικό από τα γνωστά μας παραμύθια, γιατί δεν έχουν ίχνος βίας και συνήθως υποβόσκει ένα τρυφερό μήνυμα για τα παιδιά, γι αυτό και οι ζωγραφιές μου έχουν κι ένα παιδικό ύφος!
    Εύχομαι ν’ αποκτήσεις παιδάκια και ας έχουν βερνικωμένα κερατάκια! 😉 😉
    Ελπίζω να τακτοποιήθηκε το θέμα σπιτικό….
    Καλημέρες 🙂 🙂

    • Ο/Η koulpa λέει:

      xaxaxa τι μου κάνεις τώρα.. θα αρχίσω να ψάχνω τα παλιά μήπως έχεις αφίσει κανένα σχόλιο.. δεν έχω βάλει ειδοποιηση.. 🙂 🙂
      χαχαχα μου έιναι πολύ συμπαθής φυσιογνωμία ο παραμυθάς.. απλά είχα κακομάθει να μου απευθύνονται σαν σε ενήλικο από πάντα.. δεν τους επέτρεπα και διαφορετική προσέγκιση.. είπαμε κέρατο.. χαχαχα μπα τώρα είμαι σε ηλικία που μάλλον παππούς θα περίμενα να γίνω παρά μπαμπάς.. 🙂 🙂
      καληνύχτα 🙂 🙂

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Δεν είναι ποτέ αργά για τίποτε Κούλπα μου, έτσι δεν είναι; 🙂 🙂
        Εξάλλου έχουμε την ηλικία που ορίζει η καρδιά μας! 😉 😉
        Και αντιγράφω κάτι που βρήκα «τυχαία» σήμερα:
        «Οι άνθρωποι δεν σταματούν να χαίρονται επειδή μεγαλώνουν,
        μεγαλώνουν επειδή σταματούν να χαίρονται»… 🙂 🙂
        Καλό μας βραδάκι! 🙂 🙂

  26. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Πολύ συγκινητικό το βίντεο βρε μαγισσούλα μου…Πόσο σας χαίρομαι με τον Παραμυθά που βγάζετε τόσο άνετα κ αβίαστα τα συναισθήματά σας προς τα έξω σε μια εποχή που παλεύει με τους δράκους του Δήθεν και του Θεαθήναι…Ααχ, ο γλυκός σου Παραμυθοσύντροφος…Θυμάμαι μικρή να βλέπω Ουράνιο Τόξο και να απορώ με το Μαρκαδόρο της Τηλέορασης που ζωγράφιζε καθώς ξεκινούσε η εκπομπή τις φιγούρες (εγώ γιατί δεν είχα τέτοιο μαγικό Μαρκαδόρο,ε;αναρωτιόμουν) καθώς και τις Κυριακές να πάει 4 η ώρα για να ξεκινήσει η αγαπημένη μου βεβαίως Σαρανταποδαρούσα! Για το θέμα της ΕΡΤ θα πω πως αυτή η μαυρίλα ήρθε να προστεθεί στην ίδια την μαυρίλα της ζωής μας σίγουρα, από την άλλη…είναι εποχή που κηφηνες και μεγάλα μέσα πρέπει να πανε σπίτι τους…Νομίζω το ξαφνικό και ο βίαιος τρόπος είναι αυτά που με πείραξαν περισσότερο καθώς και ότι μαζί με τα χλωρά και τα ξερά, αφού ανάμεσα στους κηφηνες υπήρχαν και πολλοί αξιόλογοι άνθρωποι, ωστόσο το θέμα της ανεργίας και πόσοι άνθρωποι θα χάσουν τη δουλειά τους μπλε μπάλα, πάντα με ενοχλεί όταν αναπαράγεται και διογκώνεται όσοι αφορά τον Δημόσιο Τομέα, ενώ κανέις δεν αναφέρεται στον Ιδιωτικό και τα χάλια του-από την άλλη μου βάζω πιπέρι που το σκέφτομαι και αυτό-,γιατί αλλιώς πέφτουν στη λούμπα που λέει η Αγρμιώ, να εχουν καταφέρει δηλαδή να μας κάνουν να λέμε σε όλους του τομείς της ζωής μας δεξιός-αριστερός, Ολυμπιακός-Παναθηνάικος…ουφ!
    Μαγισσούλα,πραγματικά λίγη ακόμα αγάπη και εμπιστοσυνη χρειαζόμαστε,απέναντι στον εαυτό μας πρώτα και μετά βεβαια στο διπλανό μας…
    Πολλά φιλιά σε σένα και τον Παραμυθά μας από καρδιάς!!!!

  27. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καλε μπλα μπλα έγραψα, μπλε μπάλα το πήρε; Μας κοροϊδεύει κ η WordPress…;)

  28. Ο/Η marron λέει:

    Είμαι τόσο συγκινημένη… Τα όλα τα ωραία και αξιόλογα συνδέονται τόσο μυστηριωδώς, σχεδόν μαγικά! Δεν σας ξεχνάμε, δεν ξεχνάμε την ΕΡΤ, και όλα όσα κάνατε και κάνετε είναι για μας θησαυρός. Ειδικά η δουλειά στα παιδικά προγράμματα είναι διπλά πολύτιμα. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς ❤

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι ειλικρινά που υπάρχουν ακόμα άτομα που η δουλειά μας στην ΕΡΤ εξακολουθεί και κάτι σημαίνει γι αυτούς… εμείς είμαστε τελικά οι τυχεροί!

    ΑΦιλάκια και bisous πολλά πολλά! 🙂

Σχολιάστε

