Mio bello bello bello…amore!

Μετά από 30 χρόνια γάμου και όταν ο άνδρας σου και Παραμυθάς κλείνει τα 70, επιβάλλεται αυτή η μέρα, να είναι όχι μόνο γιορτινή αλλά και εξαιρετικά τρυφερή!

Ένα «ρετρό» τραγούδι που δεν είχα ξανακούσει βρέθηκε τυχαία (Ε! ναι πάλι!) στα χέρια μου και μού έδωσε την ιδέα αυτής της αφιέρωσης…

Θυμάμαι όταν πρωτοήρθαμε στην Ελλάδα, ως κοριτσάκι, άκουγα τους «μεγάλους»να μιλάνε για τα amore τους και είναι ολοφάνερο πως οι «παλιοί» όταν μιλούσαν για τη σχέση τους  δεν λέγανε, η γκόμενα μου ή ο γκόμενος μου, όπως ακούμε τώρα τόσο συχνά και που θεωρώ πως είναι οι πιο κακόηχες λέξεις για να αναφερθείς στη «σχέση» σου, όποια και αν είναι αυτή, ακόμα και αστειευόμενος…

Έτσι, η λέξη amore, το ακορντεόν, τα λόγια του τραγουδιού και όλη αυτή η ρετρό ατμόσφαιρα που σε πολλούς μπορεί να φανεί γλυκανάλατη, κάτι μου έκαναν.
Στη συνέχεια μου άρεσε το μαυρόασπρο video του 60 με τα ακροβατικά, από το τσίρκο  του Ήλιου (Cirque du Soleil ) παρόλο που ποτέ δεν συμπάθησα το τσίρκο…
Βρήκα όμως τον άγγελο και τον χορό μες το δίχτυ, πολύ συμβολικά!

Τραγουδάει η Γαλλο-Καναδή Ginette Reno και δυστυχώς όσο και αν έψαξα δεν κατάφερα να μάθω τ’ όνομα του συνθέτη ούτε του στιχουργού…

.

.

Όπως είπα παραπάνω, τα λόγια αυτού τραγουδιού μπορεί σε πολλούς να φανούν γλυκανάλατα, αλλά για μένα… λέξη προς λέξη, είναι έτσι!

.

Όμορφη, όμορφη μου αγάπη…

Mio bello bello bello amore
there will never be another
From the day we met
there was never a doubt
you… you were the one.

Τhere’s a part of you
that has always been
very deep in my heart
I will show you belong to me
right from the start.

Mio bello bello bello amore
every day a new beginning
though world stand still
when you look in my eyes
and you say you were mine
and all the love that we share
this love is so precious and red
and burns like the paradors of stars
Ι can see that you will always be here for me
nothing can tear us apart
good times and bad
happy and sad
for the rest of our lives
we will always be here side by side.
.
mio bello bello bello amore
there has never been another
since the day we met
there has only been you
and that I have always been true.
.

Mio bello bello bello amore
we will always be together
after all these years
that could ever compare
to love… to love that we share
.
you are the only one who was always there
through joy and the pain
you were there through the darkness night
and tears fell like rain.
.
Mio bello bello amore
there will never be another
from the day we met
there was never a doubt
that you… you were the one.
.

mio bello bello bello amore
i will always be your lover
every step i take
brings me back to the start
and back into your heart.
.

mio bello bello bello amore
there has never been another
since the day we met
i have always been true
this love is only for you
this love will always be true…

.

lar_1300084_eventail-anniversaire-7070 λοιπόν!

Και γενέθλια χωρίς τούρτα φυσικά και δεν νοείται!

.5462391989_87f4562898

Όμορφη, όμορφη μου αγάπη, Χρόνια σου Πολλά!

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

53 Responses to Mio bello bello bello…amore!

  1. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Καλημέρααααααααααααααααα!!! τσουπ διακτινίστηκα και γω!! Πολύ όμορφο και γλυκό ποστούλη! Χρόνια Πολλααααααααααααα να τον χαίρεσαι και ότι επιθυμείτε!! 😀 😀 😀 :*
    Να φάτε και για μένα ένα κομμάτι τουρτά φαίνεται υπέροχη!! 😛 😀

    Μαγεισούλα μου έφτιαξα νέο μπλογκούλι (αν και ειναι κενό ακόμα)γιατί το παλιό αρνήταν πεισματικά να μ αφήσει να πω και έτσι το βαλα τιμωρία…

    ΑΦΦΦιλάκια σε όλους και ειδικά στα μικρουλίνιιιιιιαααααααα!! 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα στο Fwtino* μας!
      Και το «αστεράκι» αυτό ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει όταν πρώτο σκάει μύτη για να ευχηθεί στον Παραμυθά και φίλο της, χρόνια πολλά, έτσι δεν είναι; 😉

      Μπήκα και στο καινούργιο σου μπλογκούλι και πολύ ωραίο μου φάνηκε… τώρα δεν μένει παρά να γράψεις μια ακόμα όμορφη ιστορία (όπως παλιά!)…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια άπειρα και από τα μικρουλίνια! 🙂

      • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

        Καλημερούδιαααααααααααα σε όλους!!
        Αμέεεεε κάνω καλό ποδαρικό …το χω αυτό…χαχαχαχα

        Ναι τώρα δεν μένει παρά να ξεκινήσω να γράφω πάλι..η αλήθεια είναι οτι μου έχει λύψει πολύ..αλλά τα μαθήματα με κρατούν «ολίγον» απασχολημένο…αλλά θα την βρώ την άκρη που θα μου πάει…

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκιαααααααααα…..πωπω αμα είναι και απ τα μικρουλίνιαααααα θα παλαβώσω τελείωςςςςς.!!!! ευχαριστωωωωωωωωωωω 😀 😀 😀

  2. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Χιλιόχρονο και καλόχρονο να είναι το αμόρε σου μαγισσούλα μου!!
    Να τον χαίρεσαι!
    Πολλά φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι το «αμόρε» μου Έλενα μου και ξέρεις πολύ καλά και εσύ τι σημαίνει μετά από 30 χρόνια γάμου ν’ αφιερώνεις στον άνδρα σου αυτό το τραγούδι μέσα από την καρδιά σου!

      ΑΦιλιά και ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! 🙂

  3. Ο/Η Χαρά λέει:

    Στεφανία μου
    σου εύχομαι να τον χαίρεσαι και να είναι η ζωή σας ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ και να του αφιερώνεις τα ίδια «γλυκανάλατα» τραγούδια, γιατί εμείς μ αυτά τα γλυκανάλατα μεγαλώσαμε, αγαπήσαμε, κλάψαμε γιατί είχαμε σχέσεις κι όχι ευκαιριακούς γκόμενους (συμφωνώ απόλυτα για το κακόηχο της λέξης που αφορά τη σχέση καθεαυτή και την αποδόμησή της και τον εκχυδαϊσμό της)
    Παίρνω λίγη τουρτίτσα για το καλό, σου δίνω κι ένα φιλί ηχηρό και σας στέλνω ευχές απο καρδιάς!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ-ούμε Χαρά μου για τις ευχές σου και αυτό το ευχαριστώ είναι μέσα απ’ τη καρδιά μου, γιατί είσαι από τ’ άτομα που αισθάνομαι πως αυτό που λένε το νοιώθουν αληθινά!
      Ελπίζω να βρήκες την τουρτίτσα του γούστου σου!

      ΑΦιλιά και εύχομαι τώρα και εγώ, να είσαι έτσι πάντα δημιουργική, τρυφερή και χαμογελαστή! 🙂

  4. Ο/Η evrynoos λέει:

    Αυτά είναι!!!

    χρόνια του πολλά και καλά 🙂

    πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι να είστε!

    ασπασμοί 🙂

  5. Ο/Η Hengeo λέει:

    Να τον χαίρεσαι και να τα εκατοστήσετε μαζί! 🙂
    Όμορφο το τραγούδι και να σου πω την αλήθεια ούτε εμένα μου άρεσε ποτέ η λέξη γκόμενος-α, μου έδωσες εναλλακτική ιδέα με το αμόρε!
    Καλή εβδομάδα και ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να σου πω Γιώργο μου, έτσι που πάμε μας βλέπω να πλησιάζουμε εύκολα τα 100! 😉
      Εύχομαι τώρα και εσύ που έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου να βρεις το amore της καρδιάς σου και αυτό είναι ευχή καρδιάς!

      ΑΦ! και να σε προσέχεις (παρακαλώ)!!! 🙂

      • Ο/Η Hengeo λέει:

        Ευχαριστώ Στεφανία για τις όμορφες ευχές σου! Δύσκολο όμως, βλέπεις δεν βγαίνουν όλα τα λουλούδια εξίσου δυνατά..
        Τουλάχιστον κατάφερα να πάρω το πτυχίο μου, σήμερα πήρα επίσημα και το χαρτί!
        Καληνύχτα και ΑΦ!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Οι ευχές Γιώργο μου, δεν κοιτούν αν τα λουλουδάκια είναι δυνατά ή όχι… είναι ευχές καρδιάς και πιάνουν ΟΛΑ τα λουλουδάκια φτάνει να το θέλουν και τα ίδια και να το τολμούν! 😉
          Μπράβο μπράβο για το πτυχίο σου… και τώρα τίποτα πια δε σε κρατά σε κανένα πεδίο !!! :)))))))))))))))
          ΑΦ! και καλή σου δύναμη! 🙂

  6. Ο/Η me (maria) λέει:

    Χρόνια του πολλά!!
    Να τον χαίρεσαι και να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!
    Αυτοί που θα χαρακτηρίσουν ίσως γλυκανάλατο το τραγούδι θα ήθελαν να έχουν ένα αμόρε να του το αφιερώσουν…είναι πολύ τρυφερό και γλυκό!!..όπως πρέπει να είναι η αγάπη!!
    Φιλιά πολλά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Μαρία μου!
      Διάβασα το σχόλιο σου και τις ευχές στον Παραμυθοσύντροφο μου και το βρήκε πολύ καλό… και σ’ ευχαριστεί!
      Έτσι είναι, «όσοι χαρακτηρίσουν το τραγούδι γλυκανάλατο, θα ήθελαν να έχουν ένα αμόρε να του το αφιερώσουν»… 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την παρουσία σου εδώ! 🙂

  7. Ο/Η Βαγγέλης Μίχος λέει:

    Με τόσο όμορφη και τρυφερή νεράιδα δίπλα του, πως να μη γίνει τόσο υπέροχος παραμυθάς;
    Οι όμορφες στιγμές στην ζωή σας να μή λείπουν Στεφανία μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω!!! Βαγγέλη μου, η «νεράιδα» και ο Παραμυθοσύντροφος της, σ’ ευχαριστούν πολύ για τις τρυφερές ευχές σου!

      ΑΦιλιά και εύχομαι ότι ομορφότερο και σε σένα! 🙂

  8. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    να χαιρεσαι τον παραμυθοσυντροφο νεραιδουλα και να σαστε αλλα χιλια χρονια μαζι κι ευτυχισμενοι! φιλακια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όσο και να είσαι η πρώτη και μοναδική «φεγγαρένια» ΦΕΜ… εδώ… είσαι η μόνη (επίμονη) μη blogger και δεν μου έρχεται με mail το σχόλιο σου…και αυτό έχει κάποιο (μικρούλι) αντίκτυπο στις απαντήσεις μου…αλλά όχι στη καρδιά μου ! 😉

      Χίλια ευχαριστώ για τις τρυφερές ευχές σου!

      ΑΦιλιά Μαρία μου και περιμένωωωωωωωωωωωωωωωωωω ΤΑ νέα! 🙂

  9. Κορίτσι μου με έκανες να ανατριχιάσω και άντε ας το πω….και να δακρύσω! Να είσατε πάντα έτσι αγαπημενοι και υγιείς να χαίρετε ο ένας τον άλλον. Ο Θεός να σας έχει καλά. Ας σταματήσω εδώ όμως για να μην γίνω πολύ συναισθηματικός! Πολύ όμορφο τραγούδι!
    Τα φιλιά μου να έχετε.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μετά από μια παρόμοια «ολίγον» γλυκανάλατη ανάρτηση, επιτρέπεται και ο συναισθηματισμός Χριστόφορε… γιατί για μένα τα μάτια που δακρύζουν σημαίνουν πολλά! 😉
      Ναι κι εγώ το λάτρεψα αυτό το τραγούδι!
      ΑΦιλιά σε όλους σας και νάστε πάντα καλά! 🙂

  10. Nα είστε καλά και οι δυο να χαίρεστε ο ένας τον άλλον και να σας χαιρόμαστε κι εμείς για πολλά χρόνια! Σας αγαπάμε πολύ!
    Φιλιά στο όμορφο νησί σας.
    υγ. κοίτα πως «τρέχουν» οι σκέψεις …έγραψα αυθόρμητα την τελευταία πρόταση και θυμήθηκα ότι εκεί παραλίγο θα σας επισκέπτονταν… Χίλιοι και Ένας Ήλιοι…και μετά θυμήθηκα ότι δε μας δόθηκε η ευκαιρία να κουβεντιάσουμε για το πώς Τον » είδες» με τα δικά σου μάτια…κάποια στιγμή πρέπει οπωσδήποτε να βρεθούμε έστω και γι αυτό το λόγο μόνο… 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από το καράβι της επιστροφής, της επιστροφής στα του βουνού μας, και μετά από ένα όμορφο τετραήμερο, στη Σκιάθο, σου στέλνουμε όλη μας την Αγάπη και σ’ ευχαριστούμε για τις τρυφερές ευχές σου!
      Και εμείς σ’ αγαπάμε Δημήτρη μου και σύντομα θα σου διηγηθώ από κοντά για Την συνάντηση…
      ΑΦ! πάντα μέσα απ’ τη καρδιά μου! 🙂

  11. Να τον χαίρεσαι
    και να σε χαίρεται για Χρόνια Πολλά με αγάπη!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Δάφνη μου πως το ζητούμενο σε μια σχέση, είναι μετά από πολλά χρόνια συμβίωσης, να μπορεί ο ένας να χαίρεται τον άλλο γι αυτό που είναι, έτσι όπως είναι! 😉
      ΑΦιλιά και καλή μας δύναμη γι αυτό το «περίεργο» καλοκαιράκι! 🙂

  12. Ο/Η Levina λέει:

    Ti υπέροχο αφιέρωμα στον Παραμυθοσύντροφο της ζωής σου … τι υπέροχο τραγούδι, ένα μοναδικό γλυκό και μια ευτυχισμένη γυναίκα …. η μαγισσούλα μου που δείχνει όλη της
    την λατρεία στον αγαπημένο της!!
    Χρόνια του πολλά κι από εμένα Στεφανία μου … σαν τα ψηλά βουνά γερός και δυνατός να είναι ο πατέρας της οικογένειας 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και όταν μια ειδική της ερωτικής ποίησης, βρίσκει όμορφο το τραγούδι… η μαγισσούλα φίλη της, χαμογελά και χαίρεται! 🙂
      Θα του μεταφέρω τις όμορφες ευχές σου Εύη μου… να, τώρα που είμαστε ακόμα στο καράβι της επιστροφής απ’ τις σύντομες διακοπές μας!

      ΑΦιλιά και σ’ ευχαριστούμε πολύ πολύ μέσα απ’ τη καρδιά μας! 🙂

  13. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Αχ, τι τρυφερά και υπέροχα! Να τα χιλιάσετε μαγισσούλα μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σ’ ευχαριστούμε Παναγιώτα μου για τις ευχές!
      Με τη σειρά μου, θα σου ευχηθώ να έχεις πάντα τη δύναμη και το σθένος να εμψυχώνεις τις νεαρές μανούλες!
      Εύχομαι επίσης και να έχεις μια τρυφερή και ήρεμη οικογενειακή ζωή, όπως σου αξίζει!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας συνέχεια! :))))))))))))))))

  14. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Amore grande και μάλιστα eterno!!
    Καλύτερα δεν γίνεται, αυτές είναι ωραίες καταστάσεις, μάλιστα!!
    Χρόνια πολλά, να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται κι εκείνος!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι φαίνεται Constantin πως είναι αυτό το amore… και grande και eterno και λόγο ηλικίας!!! 😉
      Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές που καλύτερες δεν γίνονται!

      Τα ΑΦιλιά μου! (Α=Αληθινά) 🙂

  15. Παράθεμα: Ο Παραμυθάς » Blog Archive » «Για εβδομηντάρης καλά στέκεται…»

  16. Ο/Η Stella La λέει:

    χρονια σας πολλαααα πολλα!
    χαρουμενοι κι ευτυχισμενοι, και κυριως παραμυθενιοι!

    ετσι μαγισσουλα μου 😉

    φιλια και στους δυο σας πολλα!

  17. Ο/Η Margo λέει:

    Καθόλου γλυκανάλατο δεν μου φάνηκε μαγισσούλα μου, αντιθέτως. Μάλιστα το τραγούδι έχει μια ιδιαίτερη δυναμική. Έτσι δυνατή είναι και η αγάπη σας και να είναι πάντα!
    Να τον χαίρεσαι να είστε γεροί και ευτυχισμένοι μαζί!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και στους δυο σας 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Margo μου που σου άρεσε το τραγούδι… αν και ήμουν σίγουρη πως δεν θα το έβρισκες γλυκανάλατο! 😉
      Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές και εύχομαι και για την οικογένεια σου, τα καλύτερα!

      Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και από μας! 🙂 🙂

  18. Να χαίρεσαι τον Νικολάκη σου Στεφανία μας, πάντα ευτυχισμένοι και χαμογελαστοί!
    Πολλά φιλιά κι από τους 4 μας!

  19. Τί τρυφερότητα και γλυκύτητα ξεχειλίζει από την ανάρτηση αυτή, και κυρίως, Αγάπη, με Α κεφαλαίο…..πολύχρονος, να τον χαίρεσαι αγαπημένη μας, να είστε μαζί δεκαετίες ακόμα, δημιουργικά και όμορφα!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν σε ξεχνώ Ειρήνη μου… απλά πριν σ’ ευχαριστήσω για τις ευχές σου…κάνω «μανούβρες» για να βρεθώ στην παρουσίαση του βιβλίου σας και ακόμα δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω… θα δούμε! 😉
      Έχεις απόλυτο δίκαιο το Α και το Ω μιας σχέσης αληθινής είναι η Αγάπη!

      ΑΦιλιά Αληθινά αγαπημένη μου Ειρήνη! 🙂

  20. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Μαγισσούλα μου γλυκιά, να τα χιλιάσει ο παραμυθοσυντροφός σου! Εύχομαι να έχει πάντα υγεία, τύχη, βλέμματα ζεστά γύρω του και χέρια έτοιμα να τον αγκαλιάσουν! Στο τσίρκο της ζωής που εναλλάσσονται τόσο εύκολα και γρήγορα το γέλιο με το δάκρυ, είναι σημαντικό να βρούμε το δίχτυ ασφαλείας μας, τον λόγο μας να ξυπνά με κάθε πρωί, έναν έρωτα που θα μας γραπωσει με τη θερμη του κ που θα μετουσιωθει επειτα σε μια αγάπη που θα μας στροβιλίσει σε αισθήματα που ούτε είχαμε φανταστεί ποτε ότι υπάρχουν…Σας εύχομαι να προστατεύετε -και να σας προστατεύει αντίστοιχα-τον/ο/ αγγελο(ς) αυτό(ς) ανάμεσα σας που λέγεται Αγάπη και να συνεχίζετε να πετατε με τα φτερά του ψηλά, και πάντα ΜΑΖΙ στα χρόνια που έρχονται!!
    Να δώσεις στον Παραμυθα μας μια γλυκιά γλυκια αγκαλια και απο μένα.
    Πολλα αφιλακια απο καρδιάς και στους δυο σας!!!
    🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου αρέσει Παραμυθού μου, που αυτό το βίντεο και το τραγούδι εποχής, σ’ ενέπνευσε και σου γέννησε τόσα όμορφα συναισθήματα!
      Σ’ ευχαριστούμε για τις όμορφες σου ευχές, τις αγκαλιές και τα φιλιά!

      ΑΦιλιά καρδιάς και από μας! 🙂 🙂

  21. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Ξέχασα να αναφέρω ότι τόσο το τραγούδι όσο και το βίντεο είναι εξαιρετικά!!

  22. Ο/Η AnD λέει:

    Την είδα την τούρτα, δεν αφήσατε κομμάτι! Εσύ την έκανες;;
    Να το χαίρεσαι το αμόρε σου Στεφανία!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λάθος Andoula, περίσσεψαν δυο κομμάτια που έμειναν στη Σκιάθο… για να τα αποτελειώσουν τα μωρά μας, μια και τώρα σου γράφω απ’ το βουνό μου! 😉
      Όταν έφυγαν τα παιδιά μου απ’ το σπίτι, σταμάτησαν και τα πολλά πολλά μαγειρέματα, τούρτες, κλπ! 😉
      Νομίζω πως αν δεν «φρόντιζα» το amore μου, δεν θα γιορτάζαμε μετά από 30 χρόνια γάμου, τα 70 του ! 😉

      ΑΦιλιά και ευχαριστώ για τις ευχές (και από εδώ!) 🙂

  23. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Πόσο παραμυθένιο φαντάζει !!!
    Φτού σας να πώ ;; μπά μάλλον Μπράβο σας 😉
    Κι όταν έχεις κατακτήσει την αληθινή αγάπη δεν φοβάσαι τίποτα.
    Να είστε γεροί να σας καμαρώνουμε να σας θαυμάζουμε και κυρίως να μας εμπνέετε !!!
    Μια μεγάλη μεγάλη τρυφερή αγκαλιά και στους δυό σας !!!!

    και ……μια καραβιά Αφιλιάααααααααααααααααααααααα ειδικά για την μαγισσούλα !!!!
    ξέρει αυτή 😉

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Παρόλο που πολλές φορές έχω αισθανθεί κάτι σαν ηρωίδα μετά από τόσα χρόνια συμβίωσης, όντος δεν φοβάμαι τίποτα και το μόνο που έχω να πω σε όσους συμβιώνουν, είναι πως οι σχέσεις θέλουν πολύ πολύ πολύ φροντίδα και συνήθως απ’ τη γυναίκα! 😉

    ΑΦιλιά Ξωτικούλι μου και σ’ ευχαριστώ για τη καραβιά Αληθινών φιλιών και ευχών που ανταποδίδω μέσα απ’ τη καρδιά μου! 🙂

  25. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Η αγάπη που παίρνεις και δίνεις σε ολοκληρώνει και σε γεμίζει σαν άνθρωπο, σε κάνει πάμπλουτο για μια ζωή και αυτό φαίνεται σε σας.
    Φιλιά μαγισσούλα με τις πιο γλυκές ευχές να είσαστε μαζί και χαρούμενοι, μερικές δεκαετίες ακόμα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ τη θαλασσινή και αγαπημένη μου φίλη για τις όμορφες ευχές της!
      Έχεις απόλυτο δίκαιο, ο πλούτος είναι στα αισθήματα και όποιος το νιώσει πραγματικά, είναι πάμπλουτος!

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! :))))))))))))))

  26. Στεφανία μου, έχω γράψει ευχές – σχόλιο στις 16 Ιουλίου, λίγο πιο πάνω αλλά ίσως δεν το είδες. Καλημέρα γλυκιά μου ;-)))

  27. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Μα τι ωραία, τι καλα!! Μπήκα για δεύτερη συνεχώμενη φορά στο μπλογκ σου και βρήκα πάλι γενέθλια! Να τον χαίρεστε και να είναι γερός και δυνατός!
    30 χρόνια γάμου ε; Μωρε μπράβο… τα χαίρομαι πραγματικά αυτά τα ζευγάρια!

    Καλημέρα μαγισσούλα:-)

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και ξέρεις κάτι Αντριάνα μου;
    Αυτό που σου γράφω, ισχύει για όλες τις σχέσεις, ακόμα και όταν είσαι νέος/α!
    Φαντάζει απίστευτο και όμως γίνεται δυο άνθρωποι να μπορέσουν να συμβιώσουν αρμονικά για πολλά χρόνια… δεν λέω πως είναι πάντα εύκολο, χρειάζεται πρώτα απ’ όλα να παραμερίσουν εγωισμούς, ανταγωνισμούς, κτητικότητες, απαιτήσεις και να συν-ομιλούν, να σέβονται ο ένας τον άλλο γι αυτό που είναι, έτσι όπως είναι… και να προσέξουν να μη γίνουν θύματα μιας κατάστασης από φόβο μη μείνουν μόνοι/νες!
    Ευχαριστούμε για τις ευχές… είδες απανωτά γενέθλια γιορτάζει αυτή η μαγισσούλα! χαχα! 😉

    ΑΦιλιά και να σε προσέχεις! :)))))))))))

Σχολιάστε

