Πρόθεση…

conveyancing-population

«Τα προβλήματα του κόσμου είναι τόσο κολοσσιαία και τόσο πολύπλοκα, που για να τα κατανοήσει κανείς, θα πρέπει να τα προσεγγίσει με πολύ απλό και άμεσο τρόπο…
Δεν υπάρχουν «λύσεις -καρμπόν»…
Είναι προφανές ότι η λύση του προβλήματος βρίσκεται στον δημιουργό τους και ο δημιουργός αυτής της βλάβης, αυτών των προβλημάτων είναι το άτομο-εσείς κι εγώ-και όχι «ο κόσμος» έτσι γενικά και αόριστα όπως τον έχουμε στο νου μας.
Ο κόσμος δεν είναι κάτι ξεχωριστό από εσάς και εμένα. Ο κόσμος, η κοινωνία, είναι οι σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει ή επιζητούμε να δημιουργήσουμε μεταξύ μας και για να κατανοήσουμε τον κόσμο, πρέπει να κατανοήσουμε τον εαυτό μας».

.

imagesll

«Η πρόθεση μας λοιπόν πρέπει να είναι η κατανόηση του δικού μας εαυτού…
Όσο μικρό κι αν είναι το περιβάλλον όπου ζούμε, αν μπορέσουμε να μεταμορφώσουμε τον εαυτό μας, να φέρουμε μια ριζική αντίληψη στη καθημερινή μας ζωή, τότε ίσως επηρεάσουμε και σε μεγαλύτερη κλίμακα τον κόσμο, να επηρεάσουμε την ευρύτερη σχέση μας με τους άλλους… θα είναι σαν ένα κύμα που  θ’ απλώνεται προς τα έξω διαρκώς. Νομίζω πως είναι σημαντικό να δούμε αυτό το σημείο, δηλαδή ότι ο κόσμος είναι οι σχέσεις μας.

Είναι σημαντικό λοιπόν ν’ ανακαλύψουμε αυτά τα πράγματα μόνοι μας, γιατί η αυτογνωσία δεν μπορεί να μας δοθεί από κάποιον άλλον, γιατί δεν μπορεί να βρεθεί μέσα σε κανένα βιβλίο και για ν’ ανακαλύψεις κάτι πρέπει να υπάρχει πρόθεση.

Έτσι, για να μεταμορφώσουμε τον κόσμο γύρω μας, με τις αθλιότητες του, τους πολέμους, την ανεργία, την πείνα, τις ταξικές διαιρέσεις και τη πλήρη σύγχυση του, πρέπει να γίνει μεταμόρφωση μέσα μας. Η επανάσταση πρέπει ν’ αρχίσει μέσα μας…

Αν μπορέσουμε να κατανοήσουμε τον εαυτό μας όπως είναι, την κάθε στιγμή, τότε θα δούμε ότι έρχεται μια ησυχία που δεν είναι κατασκεύασμα του νου, μια ησυχία που δεν είναι της φαντασίας μας και δημιουργικότητα μπορεί να υπάρξει μόνο σ’ αυτή την κατάσταση της ησυχίας».

ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ.

«Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑΣ»

Μετάφραση Νίκος Πιλάβιος
Εκδόσεις Καστανιώτη.

.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

34 Responses to Πρόθεση…

  1. Ειλικρινά πολύ ενδιαφέρον! Θα το αναζητήσω. Οι εποχές είναι τέτοιες που τουλάχιστον αν δεν μπορούμε να κατανοήσουμε το το συμβαίνει γύρω μας ας γνωρίσουμε εκείνον τον άγνωστο που είναι μέσα μας. Πολύ ελκυστικό!

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και ξέρω πως μέσα σου Χριστόφορε υπάρχει η «πρόθεση» όπως λέει και ο Κρισναμούρτι, της αναζήτησης! 😉
    Καλή ανάγνωση εύχομαι!
    Για διάβασε και αυτό που ανέβασε και ο καλός μου φίλος Δημήτρης, είναι απ’ το ίδιο βιβλίο και δεν είχαμε συνεννοηθεί!

    http://2insight4.wordpress.com/

    Που λες, αυτό το βιβλίο υπήρχε στη βιβλιοθήκη μου όταν συνάντησα τον άνδρα μου πριν 30 χρόνια (σε πολυτονικό και το διόρθωσε ο ίδιος, φέτος!) και αυτό το βιβλίο, ήταν και το πρώτο που διάβασε… από τότε μεταφράζει τον Κρισναμούρτι…

    Μόνο κατανοώντας τον άγνωστο μέσα μας, όπως λες, θα κατανοήσουμε και τον κόσμο γύρω μας!

    ΑΦιλιά και καλή μας… πρόθεση! 🙂

  3. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    δεν ηξερα οτι ο πιλαβιος ειχε μεταρφρασει αυτο το βιβλίο ειλικρινα
    φιλια πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, «άσωτο αγόρι» μου, ο Νίκος Π. έχει μεταφράσει πάνω από 25 βιβλία του Κρισναμούρτι… ενώ η ίδια τέσσερα και τελειώνω το πέμπτο… αλλά όλα περνούν από τα χέρια του πριν πάνε για έκδοση! (Τα Ελληνογαλλικά μου το απαιτούν!) 😉
      Επίσης είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος των μεταφράσεων, εκδόσεων, υποτιτλισμών DVD κλπ. στην Ελλάδα.

      ΑΦιλιά και καλά να είσαι εκεί που είσαι (!)…. :))))))))))))

  4. Ο/Η Levina λέει:

    Πόσο ανόητο μου φαίνεται τώρα πια να ακούω αυτό το »ο κόσμος» η » κοινωνία» και να μιλάμε γι αυτά λες και εμείς είμαστε κάτι διαφορετικό… ένα ξένο σώμα που ανήκει … που αλήθεια ανήκει αν όχι σε αυτό τον κόσμο , σε αυτή την κοινωνία; Πως διαχωρίζουμε έτσι το Εγώ Μας από οτιδήποτε μας περιβάλλει; Πως καταφέραμε μέσα σε λίγες δεκαετίες να καταστρέψουμε όσα δεν κατέστρεψε μέσα σε χιλιάδες χρόνια η ίδια η φύση; Πως καταστρέψαμε και τον ίδιο μας τον εαυτό ή μήπως ο άνθρωπος από την εμφάνισή του στον πλανήτη γη ήταν με προδιαγραφές καταστροφής; Έχω πολλά ερωτηματικά που πληθαίνουν όσο μεγαλώνω και απαντήσεις αναρωτιέμαι θα βρω ποτέ;

    Καλό βράδυ Μαγισσούλα μου
    μια ευχάριστη δροσιά τυλίγει το βουνό μας
    ας την απολαύσουμε ( παρέα με την μουσική που έστειλε το Αγριμάκι
    από την μακρινή Αυστραλία 🙂 )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν συνειδητοποιήσει κανείς Εύη μου, πως είναι ο κόσμος, η κοινωνία, η γη, το σύμπαν, τότε αισθάνεται και την τεράστια ευθύνη που φέρει…
      Φυσικά λίγοι το συνειδητοποιούν γι αυτό και αιώνες τώρα τίποτα δεν έχει αλλάξει! 😉
      Αλλά αλλάζοντας οι ίδιοι, αλλάζουν και οι σχέσεις μας με τους άλλους, όσο μικρό και αν είναι το περιβάλλον μας… και αυτό σαν ένα κύμα απλώνεται διαρκώς και επηρεάζει τα πάντα και μη ξεχνάμε ότι ο «κόσμος» είναι οι σχέσεις μας!

      ΑΦιλιά απ’ το δροσερό και ανεμοδαρμένο βουνό μας! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μια και αναφέρθηκες στο μικρό μας Αγριμάκι στη Μελβούρνη και στη μουσική που μας έβαλε, ας ακούσουμε και ένα «ηρεμιστικό» και «χαλαρωτικό» κομμάτι!

  5. Ο/Η evrynoos λέει:

    γι αυτήν την ησυχία δίνω τα πάντα!
    και ναι, ο Κρισναμούρτι, ήξερε πολύ καλά τί έλεγε..
    την έχω βιώσει και είναι η υπέρτατη κατάσταση δημιουργίας!

    εύγε στον σύντροφο για το βιβλίο..
    ασπασμοί 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χωρίς αυτή την εσωτερική ησυχία Τάσο μου, δεν μπορούμε να έχουμε σωστές σχέσεις με τους γύρω μας και σίγουρα δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε! 😉

      Ανταποδίδω τους ασπασμούς και εύχομαι πολλές στιγμές ησυχίας! 🙂

  6. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Δεν ξέρω αν αρκεί η πρόθεση…
    Χρειάζεται φαντασία γιά να μπορείς να δεις τον κόσμο με τα μάτια ενός άλλου, και πολύ περισσότερη (και πιό σύνθετη) γιά να μπορέσεις δεις τον εαυτό σου με τα μάτια ενός άλλου και έτσι να τον κατανοήσεις.
    Δεν είμαι σίγουρος ότι αρκεί η πρόθεση γιά να αποκτήσει κανείς την φαντασία που χρειάζεται γιά να κατακτήσει την αυτογνωσία.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εγώ νομίζω πως δεν αρκεί μόνο η πρόθεση για ν’ αρχίσει το εσωτερικό ταξίδι, (δλδ αυτό που μας μαθαίνει για τον εαυτό μας) Constantin… πρέπει πρώτα απ’ όλα και πάνω απ’ όλα να το λέει καρδιά σου… δηλαδή όλο σου το είναι!

      «Αν μπορέσουμε να κατανοήσουμε τον εαυτό μας όπως είναι, την κάθε στιγμή, τότε θα δούμε ότι έρχεται μια ησυχία που δεν είναι κατασκεύασμα του νου μας, μια ησυχία που δεν είναι της φαντασίας μας και δημιουργικότητα μπορεί να υπάρξει μόνο σ’ αυτή την κατάσταση ησυχίας»…

      Ίσως θα έχεις προσέξει π.χ. πως για να ζωγραφίσεις χρειάζεσαι «αυτή» την εσωτερική ησυχία! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  7. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Θα συμφωνήσω με το πνεύμα της ανάρτησής σου καλή μου μαμ-μάγισσα. Το ίδιο πιστεύω κι εγώ, ο κόσμος δεν είναι κάτι ξεχωριστό από εμάς. Πρέπει πρώτα να κοιτάξουμε μέσα μας και μετά γύρω μας. «Η μόνη επανάσταση είναι αυτή που γίνεται μέσα μας» διάβασα στο λινκ που παρέπεμψες τον Χριστόφορο πιο πάνω, κι αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια που πρέπει να τη συνειδητοποιήσουμε όλοι μας 🙂

    Την καλημέρα μου και πολλά πολλά ΑΦιλιά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι εξαιρετικά σοβαρό Κώστα μου, για τις σχέσεις μας και για την δημιουργικότητα μας, (σε όλα τα επίπεδα) να έχουμε κατανοήσει πως τα πάντα ξεκινούν απ’ τον καθένα μας χωριστά… και ξέρω πως το έχεις κατανοήσει… αυτό φαίνεται με τον τρόπο που απαντάς στα σχόλια στο blog σου! 😉
      Την αλήθεια τη συνειδητοποιούμε στη πράξη… δλδ βάζοντας σε εφαρμογή αυτά που αισθανόμαστε πως είναι έτσι… αλλιώς παραμένουν λόγια, ιδέες και με ιδέες δεν ζεις… δεν τρως… δεν μεγαλώνεις παιδιά, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλιά και καλά να περνάτε (και Χμ! να ξεκουράζεστε)… 🙂

  8. Ο/Η lefti λέει:

    :)))))))
    Συμφωνώ και χαμογελώ με όσα γράφεις Μαγισσούλα μου. Η επανάσταση αρχίζει μέσα μας…και μετά σαν κύμα απλώνεται προς τα έξω…Αν με καθαρά μάτια και χωρίς φόβο δεν κοιτάξουμε μέσα μας, πως θα καταφέρουμε να κοιτάξουμε έπειτα τον κόσμο γύρω μας? Το ταξίδι μεγάλο, όμορφο, παράξενο αλλά αξίζει…ότι κι αν φέρει στο δρόμο μας. Να μου είσαι καλά και πολλά Αφιλιά!!!
    Την καλημέρα μου 🙂

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλά κάνεις Lefti μου και αναφέρεσαι στο φόβο… γιατί ο φόβος μας κρατάει μακριά και μας εμποδίζει να κοιτάξουμε μέσα μας και αυτό το καταφέρνουμε αν καταλάβουμε ότι πρέπει να κοιτάζουμε μέσα μας, χωρίς να επικρίνουμε αυτό που βλέπουμε, ουδέτερα… και αυτή η επίγνωση, μεταμορφώνει!

    Όντος το ταξίδι έχει μια ομορφιά που γνωρίζουν μόνο οι ταξιδιώτες… όπως όλα τα ταξίδια, εξάλλου! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς και να έχεις ένα ήσυχο καλοκαιράκι! 🙂

  10. Ο/Η koufetarios λέει:

    Αγαπητή Άιναφετς ο Κρισναμούρτι σου λέει τα σοφότερα και μεγαλύτερα λόγια που όμως βρίσκονται μέσα μας και δεν μένει παρά να τα ανακαλύψουμε. Το πιο απλό παράδειγμα: μου λένε μερικοί φίλοι. ΄΄Καλά γιατί πήγες στην τάδε πορεία, τι θα κερδίσεις; Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει.΄΄ Και τους απαντώ πως προσπαθώ κι εγώ να αλλάξω τον κόσμο μέσα μου πρώτα, έτσι αν ο καθένας μας το κάνει αυτό τότε σιγά σιγά η αλλαγή θα αρχίσει να φαίνεται γύρω μας και – που ξέρουμε ίσως επεκταθεί- και πέρα από τη δική μας ζώνη ελέγχου..

    Καλώς σε βρίσκω πάλι γράφω σε μπλογκ και αδυνατώ να το πιστέψω. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! καλώς τον ξενιτεμένο! 🙂
      Ξέρεις πως μου έλειψαν οι όμορφες συζητήσεις μας; (βέβαια είχα μια κατάσκοπο φίλη που με βεβαίωνε πως είσαι καλά!) 😉
      Αυτοί οι οκτώ μήνες που ζούσες στη Τουρκία (που μη ξεχνάς ότι υπήρξε η β’ πατρίδα μου μετά τη Γαλλία) είμαι σίγουρη πως σε γέμισαν με αυτή τη λεπτή ενέργεια που χρειάζεται κανείς για ν’ αποκτήσει μια απόσταση και να γίνει δημιουργικός… με αυτό εννοώ πως ίσως να έχει έρθει η ώρα να γράψεις και να εκδόσεις!
      Έχεις απόλυτο δίκαιο, η αλλαγή έρχεται πρώτα μέσα απ’ το καθένα μας και έχουμε τη γνώση και ο Κρισναμούρτι δεν κάνει τίποτα άλλο απ’ το να μας το θυμίζει… εξάλλου λέει: «Πως είμαστε οι δάσκαλοι και οι μαθητές του εαυτού μας και κανείς δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά για μας»! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς (Α= Αληθινά) 🙂

      • Ο/Η koufetarios λέει:

        Αγαπητή Άιναφετς η αλήθεια είναι πως έλειπα 6 μήνες αλλά είχα αφήσει εκκρεμείς ορισμένες υποχρεώσεις πίσω που με έκαναν συνειδητά να πιστεύω πως πρέπει να νιώσω ήρεμος και και κυρίως καλά για να επιστρέψω σε όλο αυτό που αγαπώ πολύ. Χαχα ξέρω είχες πληροφοριοδότη..!! Πλέον και για μένα την Τουρκία την θεωρώ δεύτερη πατρίδα μου και τους λόγους τους ξέρει καλύτερα από μένα!

        Φιλιά και καλώς σε βρήκα!!

  11. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Την αγαπώ την ησυχία. αγαπώ και την αντίδραση που πολλές φορές οδηγεί σε φασαρία. Άρα αγαπώ και την φασαρία. Δεν αγάπησα όλες τις ανθρώπινες σχέσεις μου, ίσως γιατί κι εγώ η ίδια είμαι δύσκολη μαζί τους. Όσο πιο πίσω στρέφω τη ματιά μου τόσο πιο δύσκολες μου ήταν να τις συντηρήσω… Πλέον όσο περνάει ο χρόνος τόσο πιο πολύ ανοίγω τις κοινωνικές μου επαφές και ναι, πιστεύω κι εγώ ότι είμαστε ΕΜΕΙΣ οι υπεύθυνοι αυτοί του κόσμου και ο ΚΟΣΜΟΣ για τον κόσμο.

    Καλημέρα είπαμε; Οπωσδήποτε καλημέρα:-)

    Φιλια:-))

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και σε ποιόν δεν αρέσει η ησυχία Αντριάνα μου, φτάνει να μην είναι χλαπάτσα ή βαρεμάρα ή αδιαφορία! χαχα! 😉
    Και πολλές φορές είναι χρήσιμη η φασαρία για να ξυπνήσουν, τα αίματα ή οι βολεμένοι ή οι αδιάφοροι… με μέτρο όμως Αντριάνα μου, έτσι δεν είναι;
    Και εδώ μιλάμε για μια ησυχία που οδηγεί στη δημιουργικότητα!

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! :)))))))))))))

  13. Ο/Η vasiliki λέει:

    Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!!!!
    Το βλέπω όμως πολύ δύσκολο για τους πολλούς,λίγοι κάνουν την εξαίρεση, λίγοι και εκλεκτοί λόγω εσωτερικής παιδείας που είναι πολύυυυυυυυυυυυυυυ δύσκολη!!!
    Θέλει τρόπο και κόπο!!!
    Καληνύχτα μαγισσούλα μου

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Βασιλική μου!
    Τα πράγματα είναι έτσι όπως είναι… πάντα ήταν έτσι, λίγοι είναι αυτοί που ενδιαφέρονται… λίγοι είναι αυτοί που κατανοούν και έχουν επίγνωση και έτσι μπορούν να δράσουν! 😉
    Πρώτα απ’ όλα πρέπει να το λέει η καρδιά σου!
    Βλέπεις αν δεν κατανοήσουμε τους εαυτούς μας και δεν βάλουμε τάξη πρώτα μέσα μας, δεν θα μπορέσουν ν’ αλλάξουν οι σχέσεις μας με τον κόσμο και με ότι μας περιβάλει…

    ΑΦιλιά καρδιάς και εύχομαι να έχεις μια όμορφη και ήσυχη Κυριακή! 🙂

  15. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Αααα παλιοκόριτσο μας βάζεις δύσκολα καλοκαιριάτικα 😉
    Και είναι τόσο πιο απλό να φταίνε οι άλλοι ,ο κόσμος, η άτιμη κοινωνία……
    τώρα πρέπει εγώ να κάθομαι να βασανίζομαι και να σκέφτομαι πως πρέπει να γίνομαι κάθε μέρα η αλλαγή που επιθυμώ (που έλεγε κι ο γλυκός παππούς Γκάντι) ;;;;
    και πως αν δεν σωθεί ο κόσμος εγώ θα φταίω (που’λεγε κι ο Καζαντζάκης) ;;;;;
    και να νοιώθω σαν πεταλούδα απ’την θεωρία του χάους που ό,τι κι αν κάνει επηρρεάζεται το σύμπαν;;;;; απαπαπαααααααα
    αααα δεν παίζω εμένα δεν μου μάθανε τέτοια πράγματα στο σχολείο !!!!!!!

    Άσε που για να έχω τέτοια πρό-θεση μάλλον πρέπει να έχω και μια πολύ ειλικρινή θέση για το πώς πρέπει να είναι ο δίκαιος κόσμος με ίδια μέτρα και σταθμά για μένα και τους άλλους …..
    μπρρρρρ δε συμφέρει
    άσε με σου λέω ,μια χαρά είμαι στην ανησυχία μου κάνει καλό και στην…υπερκατανάλωση να κινείται και η οικονομία μπα σε καλό σου Κυριακάτικα .

    Α + ααααααααααα μα πια δηλαδή φιλιάαααααααα 😉
    :-))))))))))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      (Καθώς θα διαβάσεις το βαθυστόχαστο σχόλιο μου, άκου συγχρόνως και τη μουσικούλα, πιο πάνω!)
      Αγαπητή ομοιο-ζωδιακή, ομοιο-παρμένη, εξωτική και όχι εξωαπεδώ ύπαρξη… δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει πως ΕΔΩ είναι ένα σοβαρό μπλογκ-ούλι και καλά θα κάνεις να συμμορφωθείς και ν’ αρχίσεις να εργάζεσαι για το καλό της ανθρωπότητας!
      Και ΝΑΙ, αν δε σωθεί η γη, εσύ θα φταις… και όχι εγώ!
      Και αν εσύ πεταλουδίζεις, κάνεις βουτιές, διακοπές ή ότι άλλο, θα υποφέρει όλη η ανθρωπότητα και φυσικά όχι Εγώ… (το Εγώ πάντα με κεφαλαίο)… βεβαίως, βεβαίως…
      Και αν δεν αλλάξεις εσύ( το εσύ πάντα με μικρό)… δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα ν’ αλλάξω Εγώ!
      Και αν δεν σφηνωθεί στο κεφάλι σου τ’ όμορφο, (είδες πως έμαθα να καλοπιάνω) πως «Η πρόθεση μας λοιπόν πρέπει να είναι η κατανόηση του δικού μας εαυτού»… Εγώ θ’ άγομαι και θα φέρομαι απ’ τους δυνατούς αέρηδες που φυσούν τελευταία… και εσύ θα φταις για ΟΛΑ!
      Νομίζω πως η προ-θεση μου έγινε κατα- νοητή! 😉

      ΑΦιλάκι πολύ ήρεμο και χαλαρόοοοοοοοοοοοο! 🙂

  16. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ο Κρισναμούρτι πάντα με προβλημάτιζε και πάντα, όπως νομίζω σου έχω ξαναπεί, μου φαινόταν λίγο δύσπεπτος. Είναι αναμφισβήτητο ότι είχε τεράστια σοφία μέσα του, ώρες ώρες όμως μου δίνει την αίσθηση ότι χάνει το στόχο του. Ναι σπουδαίο πράγμα η αυτογνωσία, όμως και αυτή έχει τις ώρες της και του χώρους της. Άλλο είναι να έχεις τη διάθεση να μάθεις πράγματα για τον εαυτό σου και να παραδέχεσαι τα λάθη σου και άλλο τα νιώθεις ότι μονίμως εσύ φταις, εσύ πρέπει να διορθωθείς, ακόμα χειρότερα όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με άλλους που σου φωνάζουν κάνε αυτοκριτική απλά επειδή οι ίδιοι δεν θέλουν ή δεν αντέχουν να κάνουν!

    Προβληματισμένα ΑΦ και καλή υπόλοιπη Κυριακή! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταλαβαίνω πολύ καλά τον προβληματισμό σου Γιώργο μου…
      Το μόνο που μπορώ να σου πω η ίδια είναι , πως αν τον κατανοούσαν όλοι με τη καρδιά τους και όχι μόνο λογικά και πειραματιζόντουσαν με αυτά που λέει, ο κόσμος δεν θα είχε τη μορφή που έχει σήμερα…
      Είμαστε «οι δάσκαλοι και οι μαθητές του εαυτού μας», λέει και ξαναλέει και κανείς δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά για μας και για να γίνει δουλειά μέσα μας, ξεκινάμε παρατηρώντας τους εαυτούς μας, ΟΥΔΕΤΕΡΑ και δεν επικρίνουμε αυτό που ανακαλύπτουμε. «Είμαστε όπως είμαστε και σε όποιον αρέσουμε», λέει και ένα σοφό τραγουδάκι… άσε τους άλλους να λένε, ας κοιτάξουν τους εαυτούς πρώτα και να πάψουν να κρίνουν!!! 😉

      ΑΦιλιά Γιώργο μου και καλό ήσυχο, υπόλοιπο Κυριακής! 🙂

  17. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    ωχωχωχωωωωχ και βάι βάι μαννούλα μ ‘ δηλαδή !!!!

    και γιατί να ξεκινήσω εγώ πρώτη ;;; τι για κορόιδο μ’έχεις ;;; οχι εσύ να ξεκινήσεις κι αν δεν το κάνεις εσύ θα φταίς κι οχι ΕΓΏ (όλα κεφαλαία παρακαλώ αμ’πώωως )
    (βρε ωραίο παιχνίδι η κολοκυθιά και το’χα ξεχάσει) 😀

    YΓ.άμα κάνοντας βουτιές φιλοσοφώ ταυτοχρόνως γίνεται τίποτις 😉

    αγκαλίτσαααα μεγάλη απο ‘μένα και…τον εαυτό μου :-))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χεχεχε! γέλασαν σατανικά η κυρία Ξωτικού και η πονηρή μαγισσούλα! 😆
      Και αποφάσισαν (πάντα ακούγοντας την παραπάνω μουσική βυθού):
      Πως ο καλύτερος τρόπος να φιλοσοφήσουν είναι κάτω απ’ το νερό χαλαράααααααααααα… παίρνοντας βαθιές ανάσες καθώς θα βγαίνουν στην επιφάνεια και πάλι μπλουμ μέσα… και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! 😉

      ΟΚ! αν δεν αλλάξει κάτι, ΕΜΕΙΣ θα φταίμε (δλδ εσύ και εγώ) τεράστια ευθύνη ε;

      ΟΜΩΣ: «Αν μπορέσουμε να μεταμορφώσουμε τον εαυτό μας, να φέρουμε μια ριζική αντίληψη στη καθημερινή μας ζωή, τότε ίσως επηρεάσουμε και σε μεγαλύτερη κλίμακα τον κόσμο… θα είναι σαν ένα κύμα που θ’ απλώνεται προς τα έξω διαρκώς»….

      ΑΦιλάκια και από Εμάς σε Εσάς…πάντα με ήρεμες απλωτές! :)))))))))))))

      ΥΓ. Όσο μπορούμε και γελάμε με τα χάλια μας, δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε (και αυτό λέγεται «επίγνωση»)… 😉

  18. ….Είθε, αλλά πότε να εισακουστούν αυτά τα λόγια…..

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τα λόγια Ειρήνη μου, εισακούονται όταν πρώτα υπάρχει η «πρόθεση» μέσα στο καθένα μας χωριστά και στη συνέχεια όταν το «λέει» η καρδιά μας… μόνο έτσι! 😉

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  20. Ο/Η Zeta λέει:

    Πόσο σωστό κείμενο… μου θυμίζει ένα πρόσφατο θέμα μου – ‘Ο τρόπος να είσαι’ (http://noexcus.blogspot.gr/2013/06/blog-post_11.html).
    Τώρα που σ’ ανακάλυψα, βλέπω ότι έχω πολύ υλικό για διάβασμα! ; )

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το ίδιο μπορώ να πω κι εγώ Ζέτα μου για το δικό σου κείμενο που μου είπες να διαβάσω και για
    το blog σου, έχω επίσης πολύ διάβασμα!
    Από χθες πάντως σε «έβαλα» και στο blogroll- παρε-ούλα με τους αγαπημένους μου bloggers! 😉

    ΑΦιλιάκια πάντα χαμογελαστά! 🙂

Σχολιάστε

