Έλα…

Όταν ακούς αυτό το όμορφο τραγούδι, του Χαρούλη, θέλεις να έρθουν να σε πάρουν να σε πάνε σε χρυσαφένια ακρογιαλιά..

.

.

Και όταν βρίσκεσαι σε χρυσαφένια ακρογιαλιά, στη σκιά μιας όμορφης λυγαριάς…

.

170720090472

Και στα δεξιά σου βλέπεις αυτό…

.

skiathos-21
Και αριστερά αυτό…

.

skiathos

Λες, δεν πάω πουθενά!

.

Την άλλη μέρα όμως που κατεβαίνεις κάτω απ΄το σπιτάκι σου να κολυμπήσεις στα πεντακάθαρα νερά της Σκιάθου και αντικρίζεις το εξής….

.

0808201304709082013050
.

Και μια ώρα μετά, πλακώνουν πέντε οικογένειες με οκτώ μωρά, από 4 μηνών μέχρι 6 ετών (τα δυο δικά σου!) με κουβαδάκια, μπρατσάκια, βαρκούλες και όλα τα αξεσουάρ…
Χμ! τον ξανασκέφτεσαι τον Χαρούλη ή όχι…. για πέστε μου;

.

Ή μήπως όμως, είμαστε και λίγο αχάριστοι… τι να πω… μάλλον, θέλουμε και παιδιά και ηρεμία και αυτό δεν «κολλάει»!

Καλή συνέχεια και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

55 Responses to Έλα…

  1. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    νεραιδουλα προσωπικα το πιο ηρεμο και γαληνιο μερος θεωρω αυτο που παιζουνε παιδια με όλη τους την ψυχη. Πολυ περισσοτερο από ενα μερος με απόλυτη ησυχία αυτο με φοβίζει θα λεγα. καλημερες.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αλίμονο Μαρία μου- ΦΕΜ, αν μια φρέσκια φρέσκια μανούλα δεν σκεφτόταν έτσι! 😉
      Όταν όμως είσαι μανούλα από τα 22 σου και έχεις μεγαλώσει 3 παιδιά, λατρεύεις την ησυχία, το κύμα που σκάει στην αμμουδιά, τα τζιτζίκια…τα πάντα (!) φτάνει να μην ακούς τσιρίδες, κλάματα, γκρίνιες και παρόμοια!

      «Εκεί που ήσουν ήμουνα και εκεί που είμαι θα έρθεις»… με παιδιά ή χωρίς και είναι νόμος της Φύσης!

      ΑΦιλάκια και στα τρία σας! 🙂 🙂 🙂

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        Ευχαριστουμε στεφανια μου αλλα και πριν ετσι ήμουν πολύ πριν τωρα δε ξερω αν θα μαι και μετα αλλά μαλλον το παιδι θα επιδιωκει την ηρεμια παρα οι γονεις του χιχιχιχι. φιλακια και σε σας κι απ τους τρεις μας!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Το παιδί, όπως τελικά και κάθε μικρό ή μεγάλο παιδί, επιδιώκει την Αγάπη και όταν δεν την παίρνει κάνει «διάφορα» για να την διεκδικήσει… θα δεις… θα δεις, προς το παρόν να χαίρεστε το μωρούλι σας! 😉
          ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! 🙂

  2. χα χα χα χα ! Πολύ όμορφα το έθεσες! Είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες! Εγώ ας πούμε θέλω τα εγγονάκια μου 5 και 4 αλλά θέλω και τον μεσημεριανό μου ύπνο. Κολλάει;
    Υπεροχες οι φωτογραφίες σου και ο Χαρούλης χάρμα!
    Να περάσετε καλά και ξεκούραση όσο μπορείτε!

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έλα γειάσου Χριστόφορε…είμαι σίγουρη, πως δεν είσαι ο μόνος που ΜΑΣ νιώθει!!! 😉
    Όσο για τον μεσημεριανό πολυτιμότατο και απαραίτητο ύπνο που (μισούν τα παιδάκια)… τους εξηγείς ήρεμα (στην αρχή) πως οι Μεγάλοι, αν δεν ξεκουραστούν πώς θα παίξουν κρυφτό, πώς θα πάνε για ψάρεμα κλπ κλπ!!!

    ΑΦιλιά σε όλους σας, καλά να περνάτε και να ξεκουράζεστε όσο εσείς θέλετε! 🙂

  4. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Ανευχαρίστητο ον ο άνθρωπος από την φύση του! Πουθενά δεν τον πιάνεις!

    Καλά να περνάτε, και είμαι σίγουρος ότι πολύ καλά περνάτε!

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα φυσικά και καλά περνάμε και γκρινιάζουμε και χαιρόμαστε και κάνουμε την ηλιο-θεραπεία μας και παίζουμε με τα παιδάκια…. και έχουμε «επίγνωση» της αχαριστίας μας! 😉

    ΑΦιλιά Constantin, όπου και να είσαι, καλά να είσαι! 🙂

  6. Ο/Η lefti λέει:

    Όμορφες οι φωτογραφίες αλλά και οι ήσυχες παραλίες..χι χι..( έχω την τύχη να μένω σε παραθαλάσσιο μέρος και η πρόσβαση εύκολη σε πολλές και διαφορετικές παραλίες ).Συνήθως πάμε αρκετά πρωί…( ή απόγευμα ) και η παραλία όλη δική μας…:)))
    Όσο για τον Χαρούλη ακόμη θυμάμαι την τρίωρη και..συναλία του πέρσι που μας είχε συνεπάρει…απίθανος!
    Να είστε καλά και όμορφα να περνάτε Μαγισσούλα μου!!!Και να γεμίσετε μπαταρίες…
    ΑΦιλιά!

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το πρωί 6-8 (που δεν είμαι πρωινή) η παραλία είναι ερημική… επειδή όμως βρίσκεται κάτω από τρία σπίτια, τα παιδάκια αφήνουν τα παιχνίδια τους σε μια γωνιά (κάτω απ΄τη λυγαριά της φωτό!) τα παιχνίδια είναι για όλα τα παιδάκια!… καθώς περνάει η ώρα, τα παιχνιδάκια είναι παντού… κάποιοι νεαροί μπαμπάδες ακούν μουσική (ξένη, υποφερτή!) οι μαμάδες κάνουν ηλιοθεραπεία, μπρούμυτα να μη βλέπουν, στη συνέχεια κατεβαίνουν οι γιαγιάδες (όλες νέες, με τα μπικινάκια τους!) με τάπερ και ταΐζουν τα παιδάκια … θέλεις και άλλα; ΟΧΙ! χιχι! 😉
    Μην είμαστε όμως αχάριστοι, όλοι δεν μπορούν να έχουν τη θάλασσα κοντά τους, έτσι δεν είναι, ΑΛΛΑ! απαπαπά! 😉

    ΑΦιλιά καλά να είστε και να ομορφοπερνάτε! 🙂

  8. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    αμ δε πας στα σωστα μερη , δε πας (και φαπ μια πανω στο κουνουπι μολις με τσίμπησε)
    σμολ μαραθα γιου νοου? για κολ του νοου ας μπετερ

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι λες καλέ Άσωτε… σου έδωσα mail να μιλήσουμε Ελληνικά και να ξηγηθούμε νησιώτικα… μήπως είσαι σε λάθος νησί; Πλάκα θα είχε! χαχα!
    Οι φωτό μου δείχνουν Καναπίτσα Σκιάθου!!!
    steftapta@yahoo.gr στείλε με mail οδηγίες…μπας και συνεννοηθούμε… γιατί στις 17 έρχεται και η Gingeroula από Βουδαπέστη! 😉

    Σήμερα στο μπάνιο σκότωσα τρία κουνούπια και είμαι πολύ υπερήφανη!!!

    ΑΦιλιά Σκιαθίτικα! 🙂

  10. Ο/Η me (maria) λέει:

    Όπως και να είναι, είναι όμορφα….ας έχει και λίγο κόσμο παραπάνω…
    Είναι ευλογία να είσαι κοντά στη θάλασσα….να περάσεις υπέροχα και με παρέα και με ησυχία…φιλιά πολλά και καλές διακοπές!!!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν είναι μόνο όμορφα Μαρία, η παραλία αυτή είναι προφυλαγμένη από αέρηδες κάτι που βολεύει και τα κουβαδάκια των παιδιών να γεμίσουν με νερό! χαχα!
    Βλέπεις, υπάρχει για όλους το θετικό όπως και το αρνητικό! 😉

    ΑΦιλιά και εύχομαι να περνάς και εσύ όμορφα και ξεκούραστα! 🙂

  12. Η αλήθεια να λέγεται!
    Καλά, χρυσά και άγια.. αλλά όχι για πολύ! Είναι η ηλικία που θέλεις ησυχία….
    Οι φωνές των μαμάδων…με εκνευρίζει περισσότερο!
    Βάζω ένα Χαρούλη και απολαμβάνω της φωτό σου….
    Φιλιά στην νεράιδα μας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν στην ανάρτηση μου, έβαλα τον τίτλο, «έλα», στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπήρχε και η επιθυμία, το «έλα» να φέρει κατά δω και αγαπημένες παρουσίες! χαχα! 😉
      Το πέτυχα!
      Τι κάνεις γλυκιά μου Αντιγόνη;
      Και εσύ είσαι απ’ αυτούς που ξέρουν με σοφία και μέτρο, ν’ απολαμβάνουν τις χαρές των παιδιών και τα νεύρα των μαμάδων, έτσι δεν είναι;
      Ελπίζω να περνάς όμορφες και ήσυχες (χμ!) διακοπές!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

  13. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Έχει δίκιο η Αντιγόνη. Μπαίνει και το θέμα των γονιών, διότι αν μπορούν να μάθουν στο παιδί να μη κραυγάζει, μια χαρά ήσυχα βολεύονται όλοι…Πάντως, σκέψου και αυτό: αντί για ρακέτες, μπιτσοπαροτράγουδα της κακιάς ώρας- ακόμη και απο μακρινή απόσταση- και χαχανητά κότας απο παραδίπλα, ε, χίλιες φορές τα πιτσιρίκια…;)
    *ΥΠΈΡΟΧΟΣ Χαρούλης, πανέμορφη παραλία
    Φιλί στον Άσωτο να δώσεις και απο μένα αν βρεθείτε

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να που ήρθε και η Βολτίτσα! τι καλά … τι καλά, μια τρυφερή μπλογκομάζωξη, για ένα Κυριακάτικο ήσυχο πρωινό… τι άλλο να ζητήσω! (απλές χαρές, μακριά από την πολυκοσμία!) 😉

    Τώρα όμως, ήρθε και η ώρα του παιδιού… και πάω για βουτιά, με χαμόγελο! 🙂

    Αν καταφέρουμε και συνεννοηθούμε με το Άσωτο αγόρι, θα του δώσω ένα φιλί και από σένα, αλλά πρώτα θα του κάνω μια πατητή!!! 😉

    ΑΦιλιά και καλή μας Κυριακή! :))))))))))))))))

  15. Ο/Η χρηχα λέει:

    Μάλλον τα θέλουμε όλα δικά μας…

    Στο κάτω κάτω οι φωνούλες μπορούν να συγκριθούν με τιτιβίσματα…

    Εγώ αυτό κάνω με τα μωρά του από κάτω στο διαμέρισμα….

    Σας ενοχλούν τα μωρά; όχι καλή μου χαίρομαι να ακούω τιτιβίσματα…

    Να’στε καλά αγαπηττή….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά και τα θέλουμε όλα δικά μας, αγαπητέ και αυτοί που ενοχλούνται με τις τσιρίδες, τα κλάματα ή τα τιτιβίσματα, ας πηγαίνουν στη θάλασσα πρωί πρωί ή καθόλου…

      Πάντως σήμερα «κάτι» μαγικό έγινε (μάλλον κάποια καλοκαιρινή παιδική επιδημία!) και στις 12 το μεσημέρι ήμουν μόνη με το πάφλασμα του κύματος, το μελτεμάκι, τα τζιτζίκια, τις σφήκες και τα κουνούπια που δεν καταλαβαίνουν από φως του ήλιου…χαχα! 😉

      Είναι τόσο εύκολο να είναι κανείς αχάριστος!

      Πάντως θυμάμαι πέρσι, πόσο σας άρεσε να κολυμπάτε με τις ώρες και εύχομαι το ίδιο να απολαμβάνετε και φέτος!

      ΑΦιλιά μετά τιτιβισμάτων, βεβαίως βεβαίως! 🙂

      • Ο/Η χρηχα λέει:

        Eφέτος πήγαμε αρκετά καλά με τα μπάνια…
        Κάθε απόγευμα που βολεύει πάμε οι δυό μας…τα παιδιά μας έχουν απαρνηθεί, ο καθένας με τις παρέες τους, μεγάλωσαν πια…
        Τώρα να φανταστείς σου γράφω με το μαγιό , δεν μπήκα ακόμη στο μπάνιο, έχουμε ένα δεκάλεπτο που ήρθαμε από την θάλασσα…και το νέο φέτος είναι ότι καθόμαστε μέχρι να νυχτώσει….
        πολύ μ’αρέσει το σούρουπο στην παραλία….

        Να’στε καλά αγαπητή…

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Και εσείς τα δυο, να είστε καλά και ν’ απολαμβάνετε την ησυχία σας! 🙂
          Στο «λάμψε» ευχήθηκα να έχετε κοντά σας τα παλικάρια σας… το «κοντά», ήταν μια ευχή, για να μην έχουν φύγει στα ξένα…

          ΑΦιλιά και όλα καλά… όσο γίνεται! 🙂

  16. Ο/Η VAD λέει:

    Ελα,μην εισαι «ταμαχιάρα» :),άσε και τους άλλους ν’απολαυσουν τις όμορφες θάλασσες 🙂
    Καλο υπόλοιπο καλοκαιριού…

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Ταμαχιάρης» είσαι και φαίνεσαι κυρ. Βασίλη (ότι και να σημαίνει!)…. άσε με να γκρινιάξω τρυφερά…είναι τόσο εύκολο, όταν όλα γύρω σου κυλούν όμορφα! 😉

    ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις ένα υπόλοιπο καλοκαιριού, όπως εσύ το επιθυμείς! 🙂

    • Ο/Η VAD λέει:

      Ταμαχιάρης στο ιδιωμα του ΑΠΟΥΡΩ ειναι αυτός που τα θέλει όλα δικά του,ο μοναχπφάης:) Και πέρα απο την πλάκα εσύ και γω μάλλον δεν ανηκουμε στην κατηγορία 🙂 Καλη Εβδομάδα…

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Δύσκολο πράγμα να είσαι μονοφαγάς ή μοναχπφάης ή ταμαχιάρης όταν έχεις μεγάααααλη οικογένεια και αυτό από τα 22 σου…. πάντως «λίγη» ησυχία τη θέλεις, έτσι δεν είναι; 😉

        ΑΦιλιά και ν’ απολαμβάνεις την ελευθερία σου! 🙂

  18. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου έχουμε δεκαπέντε μέρες να πάμε στη θάλασσα. Δεν μας πάει το καλοκαίρι καθόλου. Αλλά και όταν πάμε γύρω στις 9.00 είμαστε μόνοι μας. Οπότε έχω μόνο τα δύο δικά μου να φωνάζουν και είμαι συνηθισμένη…. προσπαθώ δηλαδή… αλλά δεν τα καταφέρνω 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θυμάμαι και απ’ τα περασμένα χρόνια Margo μου, πως τα καλοκαίρια πάντα σε/μας δυσκόλευαν… λυπάμαι… είχες μάλιστα προγραμματίσει (δύσκολη λέξη όταν έχεις οικογένεια!) να κάνεις ηλιοθεραπεία, θεραπευτικά…
      Ελπίζω οι δυσκολίες να είναι περαστικές και να μην είναι υγείας, για όλα τα υπόλοιπα «εμείς» έχουμε μάθει πια να ρυθμίζουμε τα ζόρικα! 😉

      ΑΦιλάκια αγαπημένη μου, καλή σου δύναμη και πολλά πολλά φιλάκια από το «μαγικό μολύβι» του Πααραμυθά στα μαγισσόπουλα! 🙂

  19. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ, αυτή είναι η κυρίως ειπείν αιτία που τα τελευταία χρόνια μου κάνω μπάνιο 18:00 και ύστερα… Η Σκιάθος πανέμορφη, να την χαρείτε και μην πτοείστε… Ο Χαρούλης μου έκανε θετική εντύπωση γιατί αγνοούσα λεπτομερώς το πόσο σπουδαίος καλλιτέχνης είναι…
    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ για όμορφες ημέρες και γαλήνιες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! πολύ χαίρομαι που συντάσσεσαι με το στρατόπεδο των ειρηνικών φωνών,.. για να μη πω, της γαλήνης…!
      Τώρα, σαν καλή ΑΦΣ θα σου πρότεινα να μη βαρεθείς να διαβάσεις την προ-προηγούμενη ανάρτηση μου, με τίτλο «O sole mio» για να καταλάβεις, πως η ηλιοθεραπεία για ένα τέταρτο, είναι απαραίτητη και δυστυχώς τις ώρες τής ηλιοφάνειας με παιδάκια και τσιρίδες!!! 😉
      Σήμερα ήμουν τυχερή… στη παραλία (μου!) ήμουν ολομόναχη και καθόλου δεν μ’ ένοιαξε ο λόγος! χαχα!

      ΑΦΣ, από την ΑΦΣ για να συνεχιστούν οι όμορφες μέρες γαλήνης! 🙂

      • Ο/Η nikiplos λέει:

        ΑΦΣ, την διάβασα έγκαιρα την ανάρτηση και την είχα βρει πολύ χρήσιμη :). Δεν σχολίασα γιατί δεν είχα τίποτε παραπάνω να προσθέσω :)… Όμως εκείνη που δεν έχω ακόμη βρει τα λόγια είναι του υιού προς τον πατέρα… :)…. θα το κάνω όμως…

        ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ και πάλι! εν αναμονή των διακοπών….

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Δεν είσαι ακόμα διακοπές ΑΦΣ μου;
          Εύχομαι γρήγορα να βρεθείς σε περιβάλλον που θα σου γεμίσει τις μπαταρίες και όχι μόνο…φυσικά «εν όψει» του φθινοπώρου!!! 😉

          ΑΦΣ από την ΑΦΣ! 🙂

  20. Ο/Η marron λέει:

    Γεια σου γλυκειά μου Άιναφετς!!!!
    Διάβασα την ανάρτηση και προβληματίστηκα…
    Το τοπίο που έδειξες με μάγεψε, όταν είδα τις οικογένειες έσκασα στα γέλια γιατί μου φάνηκε πολύ τζάτζαλομάντζαλο!!! ΑΛΛΑ… τώρα πλέον είμαι ακριβώς στη φάση με τα πιτσιρίκια και αποτελώ απειλή για τα ζευγαράκια όλων των ηλικιών που θέλουν να ηρεμήσουν κοιτάζοντας το νερό ή τον ουρανό (το γαλάζιο γενικώς χιχι) και σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!!

    Όσο για το «Έλα πάρε με», που μπόρεσα να το ακούσω χαμηλόφωνα αμέσως αναγνώρισα το τραγούδι του Μιχάλη Νικολούδη και του Μιχάλη Κουμπιού από τον cd Αιολία που το έχω πρωτότυπο (1996). Ερμηνεύτρια είναι η Σοφία Τσέρου, μπορείς να το ακούσεις εδώ -> http://www.youtube.com/watch?v=PoONdEgelTo.
    Στον ίδιο δίσκο τραγουδούσε ο Βασίλης Σκουλάς, μεγάλη φωνή της Κρήτης κι αυτός, το υπέροχο τραγούδι ΗΛΙΟΣ ΘΕΟΣ: http://www.youtube.com/watch?v=lDAn4HJwGfs.
    Άκουσέ το και μπορεί να σε πάει πάνω από την ακρογιαλιά σου να δεις συνολικά το τοπίο!!!!
    Με πολλή αγάπη, κι ευχές για ξεκούραση κι έμπνευση,
    marron

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Ma tres chere Marron!
      Λοιπόν το σχόλιο σου έμεινε στα υπό έγκριση φαντάζομαι λόγο τραγουδιών (που θ’ ακούσω με την ησυχία μου αργότερα)… και λόγο (γνωστής) ασχετοσύνης, μου πήρε λίγη ώρα να βρω που θα κάνω έγκριση, αλλά τα κατάφερα και είμαι πολύ χαρούμενη… είδες καμιά φορά με πόσο απλά πραγματάκια μπορούμε να χαρούμε! 😉
      Μη στεναχωριέσαι για τα ζευγαράκια «όλων των ηλικιών» ..(αυτό μου άρεσε πολύ!) γιατί αν είναι καλά μεταξύ τους, βρίσκουν τρόπους να παραβλέψουν τα τζαρτζαλομάντζαλα!!!

      ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά και ευχαριστώ για τα τραγούδια! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      «Κατάφερα»… και άκουσα «σχετικά» ήσυχα τα τραγούδια που μου έστειλες, το πρώτο το είχα ακούσει αλλά προτίμησα να βάλω εδώ το video τον Χαρούλη γιατί το δικό μου «έλα πάρε με» δεν είναι τόσο ερωτικό… αφού «τον» έχω κοντά μου! χιχιχι! 😉
      Το δεύτερο, δεν το είχα ξανακούσει, και είναι εξαιρετικό, στίχος και φωνή!
      Merci beaucoup et bisous 🙂

  21. Εμένα οι φωτος αυτές με ταξίδεψαν όμορφα, και νοστάλγησα να βρεθώ σε τέτοιο σημείο, που υπάρχουν άπειρα βέβαια στην Ελλάδα. Αλλά χωρίς την πλαστικούρα των ‘αποσκευών’ του πλήθους,

    να περνάς πάντα όμορφα και ήσυχα στην Σκιάθο Στεφανία, καλόν Δεκαπενταύγουστο :-)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ειρήνη μου, φαντάσου αυτή την παραλία πριν 41 χρόνια, γιατί τότε πρωτοβρέθηκα εκεί… ήταν σχεδόν πάντα άδεια…
      Δεν άλλαξε τίποτα απ΄ τη φύση, ίσως λίγο στην αριστερή φωτό, το κύμα έφαγε μια σκάλα που οδηγούσε στο σπίτι μας… έτσι καταλαβαίνεις την απαίτηση που έχω για ησυχία που σίγουρα κρύβει και κάποια αχαριστία… είπαμε ή παιδιά ή ηρεμία! 😉
      Όσο για σκουπίδια έχουμε βάλει ένα τενεκεδάκι για τα τσιγάρα με φίλτρο και φυσικά και σκουπιδοτενεκέ…. βασικά για τα πάμπερς!!! χαχα!

      ΑΦιλάκια και σε σένα και να έχεις ένα Δεκαπενταύγουστο όπως εσύ τον επιθυμείς! :))

  22. Ο/Η Crux λέει:

    Ετοιμάζω ανάρτηση που θα συμπληρώσει το δεύτερο κομμάτι των τριών όμορων νησιών! Καλές διακοπές εύχομαι 🙂

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ω! και θα το περιμένω το δεύτερο κομμάτι… το πρώτο μου άνοιξε την όρεξη, είμαι σίγουρη πως το δεύτερο θα με χορτάσει, αν και αναρωτιέμαι, χορταίνει κανείς ποτέ ομορφιά;

    ΑΦιλιά και εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κάνεις! 🙂

  24. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ωραίο τραγούδι!
    Μπορεί να μην έχει χρυσαφένια ακρογυάλια εδώ που είμαι αλλά και πάλι ωραία είναι, νομίζω η καλή διάθεση μετράει κυρίως 😉
    Καλά να περνάς και ΑΦ! 😀

  25. Μπορεί να καθυστερώ να έρθω Αιναφετς μου..αλλά όταν έρχομαι .παντα κατι θα με κανει να νιώσω καλά όπως κλαι τωρα με την περιγραφή σου στην ακρογιαλια σας..χι.χιχ. ακομα και να μεγαλωσουν τα πιαδιά παντα θα κανουν θόρυβο.. χι.χι.. αφού παιδιά ειναι μεχρι να γίνουν και εκείναν γονείς..χι.χ τα έχεις δεί να παιζουν ρακετες;..χι.χι… η ηλικία και η δική μας μας κανει να πηγαίνουμε το πρωί στη θαλασσα.. που την εχουμε μεχρι τις 10 η ώρα πριβέ.. μετα αλάζει όψη..χι.χι. ο ΧΑΡΌΥΛΗς είναι απο τις καινούργιες καλητερες φωνες.. υπέροχος..!!! θυμήζει λιγο τον Ξυλούρη…Μαγισούλα μου…να περνατε καλά στην Σκιαθο.. και καλές και ομορφες συναντήσεις… τυχερούλα μου….σε φιλώ και εσύ …….δώσε φιλιά πολλα..ξερεις..χι.χιχ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αλίμονο αν εσύ Ρουλίτσα δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει ηρεμία! χιχι! 😉
      Σήμερα μάλιστα, άρχισα να νοσταλγώ το σπιτάκι μου στο βουνό… με την σίγουρη ησυχία! χιχι!
      Αυτό που με γεμίζει χαρά είναι η «συνάντηση» το Σάββατο…. και σίγουρα θα έχεις νεότερα!

      ΑΦιλάκια και καλό γιορτινό δεκαπενταύγουστο! 🙂

  26. Ο/Η Κάκια Παυλίδου λέει:

    Μόλις ταυτίσουμε το καλοκαίρι της ΖΩΗΣ με το εποχικό Καλοκαίρι του ΧρόΝου τότε όλα μας τα προβλήματα μία χούφτα άμμος που σβήνει το σχήμα της με κάθε Κύμα Χαράς από τις Παιδικές Φωνές που γεμίΖΟΥΝ τις Στιγμές μας…..

    Φιλάκι…… χωρίς μπρατσάκια, έτσι να πνίγεται!!!! ;-))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Βλέπεις Κάκια μου πως το καλοκαίρι της Ζωής, αν το έχεις στη Καρδιά σου, δεν τελειώνει ποτέ… όσο για το Άλλο, ομο-λογώ πως με κουράζει σωματικά! 😉

      ΑΦιλάκια ! …τα βγάλαμε φέτος τα μπρατσάκια και η Ευθύνη όμως έτσι μεγάλωσε!!! 🙂

  27. Ο/Η koufetarios λέει:

    Το πρόβλημα Άιναφετς είναι πως με την κοπέλα μου όπου πάμε και ακούμε τσιρίδες και βλέπουμε καροτσάκια ή μωρά, δυσανασχετούμε εξίσου το ίδιο δίχως να έχουμε ακόμα κανένα…κουτσούβελο!! Κόντρα στη Φύση που λέμε.. Θα συμφωνήσω όμως πως όταν πηγαίνεις σε μια τόσο όμορφη παραλία εξυπακούεται πως πας για να ηρεμήσεις και όχι για να ακούς φωνές τριγύρω σου (θα μου πεις παιδιά είναι). Έλα πάρε με λέει ο Χαρούλης και θα ομολογήσω πως είναι αναγκαίο να σας οδηγήσει οικογενειακώς κάπου ακόμα πιο ήσυχα!!

    Καλημέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι σίγουρο Μαβιέ μου, πως δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας!
      Και ειδικά όταν κάτω απ’ το σπίτι σου, υπάρχει μια μαγευτική παραλία, δεν βλέπεις το λόγο να τρέξεις αλλού… απλά «ρυθμίζεις» τις απαιτήσεις και το ωράριο σου αναλόγως! Ακόμα και όταν τα παιδιά μου ήταν μικρά, τους μάθαινα να σέβονται τους άλλους, έτσι και αυτά μεγαλώνοντας το ίδιο θα μάθουν στα δικά τους! 😉

      ΑΦιλιά και καλά να περνάς! 🙂

  28. Ο/Η Zeta λέει:

    Λατρεύω τα παιδάκια… (άσχετα αν δυσκολεύομαι να πάρω την απόφαση να κάνω), αλλά όταν έχω λίγες μέρες διαθέσιμες για ξεκούραση, το μόνο που θέλω είναι να ρομαντζάρω με τον καλό μου στην ακρογιαλιά! Μόνοι μας… εγώ κι αυτός! Γι’ αυτό επιλέγουμε πάντα ερημικές παραλίες… δες Άιναφετς εδώ http://noexcus.blogspot.gr/2013/07/blog-post_30.html κι εδώ http://noexcus.blogspot.gr/2013/07/blog-post.html και θα καταλάβεις τι εννοώ!

    Καλημέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τρομερές παραλίες Ζέτα (ειδικά στο δεύτερο link!) κράτα το μυστικό! 😉
      Για να είμαι ειλικρινής, όταν πριν 42 χρόνια απόκτησε η οικογένεια μου αυτό το εξοχικό που ήταν και το πρώτο που κτίστηκε εκτός χωριού (δεν υπήρχε ούτε καν δρόμος) είχα μάθει να κολυμπώ όπως με γέννησε η μανούλα μου…αργότερα μεγάλωσε η οικογένεια, κτίστηκαν άλλα δυο σπίτια και έτσι πάει η αποκλειστικότητα… το μόνο ακόμα καλό είναι, πως η παραλία δεν έχει πρόσβαση απ΄το δρόμο, πρέπει να περάσεις μέσα απ΄τα σπίτια για να κατέβεις και αυτό της δίνει μια αίσθηση…prive!
      Επίσης τους πρώτους μήνες του καλοκαιριού είναι όντος ερημική!

      ΑΦιλιά και να έχεις μια όμορφη μέρα! 🙂

  29. Ο/Η Lolipop Family λέει:

    Μαγισσούλα μου πολύ σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες στην γιορτούλα μου. Ναι γιόρταζα και όταν θα σε συναντήσω κάποτε, σου χρωστάω κέρασμα. Καλό υπόλοιπο ❤

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το κέρασμα Γιώτα μου, το παίρνουμε με διάφορους όμορφους τρόπους και νοερά, μέσα απ’ την όμορφη μας επικοινωνία… αυτό όμως δεν αναιρεί και το κανονικό που εύχομαι να είναι σύντομα! 😉

    ΑΦιλιά και καλή συνέχεια σε όλη την γλυκιά σου οικογένεια! 🙂

Σχολιάστε

