Ζωγραφιές…

.

.

Δεν ξέρω αν είστε συνεπής στις υποσχέσεις σας ή αφήνετε τη ζωή να σας «πάει» εκεί που εκείνη θέλει χωρίς προγραμματισμούς ή μήπως ισχύουν και τα δυο;
Γιατί σας τα λέω αυτά; ίσως γιατί όλα αυτά τα χρόνια blogging αφήνομαι στη τύχη και δεν προγραμματίζω καμιά ανάρτηση, αλλά διαπίστωσα τελευταία μια συνέχεια-συνέπεια στις αναρτήσεις μου… Χμ!
Τον περασμένο μήνα μου «έλαχε» να εικονογραφήσω το πέμπτο παιδικό βιβλίο του Παραμυθά… και υποσχέθηκα εικόνες… στη συνέχεια πήρα την αμοιβούλα μου απ’ την εικονογράφηση και πήγα εκδρομούλα, μια και ο Παρμυθοσύντροφος έπρεπε να πάει στις Ινδίες, έτσι έδειξα τις φωτογραφίες της εκδρομούλας, όπως είχα υποσχεθεί… και τώρα ήρθε και η σειρά να τηρήσω και τη τελευταία μου υπόσχεση, να δείξω μερικές από τις ζωγραφιές που είχα ετοιμάσει!

.

978-960-496-416-1.

Αυτό είναι το τρίτο βιβλίο που εικονογράφησα.
Οι τίτλοι και τα εξώφυλλα των δυο πρώτων βρίσκονται στο παραπάνω διαφημιστικό video των βιβλίων απ΄τις εκδόσεις, Ψυχογιός.
Πρέπει όμως να διευκρινίσω πως η εικονογράφηση των τριών αυτών βιβλίων, έχουν άμεση σχέση με τα 26 επεισόδια του Παραμυθά που ζωγράφισα το 2010 και που παίχτηκαν και παίζονται ακόμα από την TV.

.

666eb9b7-fa69-407b-97e3-dae39f66cc67 .

Το τέταρτο βιβλίο είναι για λίγο μεγαλύτερα παιδιά (7-10 ετών).
Όλες τις ιστορίες τις γράφει ο Νίκος (paramithas.tv) και στις ζωγραφιές μου, ο γιος μας, Κωνσταντίνος Πιλάβιος ( cpil.info ) «βάζει μέσα» τον Παραμυθά…

.

Eksofillo_4c.

Αυτό είναι το εξώφυλλο του πέμπτου βιβλίου που θα έχει τίτλο, «Παράξενες ιστορίες» και θα κυκλοφορήσει το 2014.

Και να και μερικές από τις 25 ζωγραφιές μου…

paramithas4_011bc.

paramithas4_022bc

Εδώ, ένας κακός μάγος έδεσε κόμπο τον λαιμό μιας καμηλοπάρδαλης και ο Παραμυθάς προσφέρεται να λύσει τον κόμπο…

paramithas4_008bcΟ Παραμυθάς διαπραγματεύεται με τον αετό την εξαφάνιση των χαρταετών…

paramithas4_025bcΤο «αίσιο» τέλος μιας απ’ τις ιστορίες, με τον Παραμυθά να κόβει βόλτες μπροστά στις πυραμίδες (να με συγχωρέσουν οι ιστορικοί αν παρέλειψα μια μικρή πυραμίδα!)

Αυτά…

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

68 Responses to Ζωγραφιές…

  1. Ο/Η V λέει:

    εεεε δεν το ήξερα και αυτό το ταλέντο…. Συγχαρητήρια……. πραγματικά συγχαρητήρια… Νομίζω ζωγραφίζοντας και μάλιστα εικόνες για παιδικό βιβλίο, δίνεις στον εαυτό σου την ευκαιρία να γίνει για λίγο παιδί…

    Πανέμορφες εικόνες!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η εικονογράφηση Valina μου, για μένα ξεκίνησε το 2009 όταν ανέλαβα να ζωγραφίσω τα 26 νέα επεισόδια «Παραμυθάς» για την τότε EΡΤ … κάθε επεισόδιο είχε περίπου 40 ζωγραφιές… τεράστια δουλειά αλλά εξαιρετικά ευχάριστη γιατί απευθυνόταν σε παιδιά!
      Το σημαντικό για μένα ήταν να προσαρμόσω τη ζωγραφική μου, έτσι που να είναι όσο γίνεται πιο παιδική, άρα κατανοητή… με αυτή την έννοια έγινα και εγώ παιδί! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό μας Σ/Κ! 🙂

  2. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Μαγισσούλα μου γλυκιά, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από ζωγραφιές για βιβλία παιδικά…
    Εσύ ειδικά σε αυτό το θέμα, είσαι στο στοιχείο σου!
    Αντε, και στο 6ο βιβλίο!!

    ΥΓ:Αυτή η παραμυθοοικογένεια όλο εκδρομούλες είναι! Ποιός φυλάει το σπίτι καλέ στο βουνό;;
    Πολλά αφιλάκια!!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Παραμυθού μου πώς λύνονται οι απορίες σου, όσον αφορά τη φύλαξη του σπιτιού;
      Ο Παραμυθάς στο πιτς φιτίλι έσπευσε να σου απαντήσει ή καλύτερα να σου δώσει τη δική του θεωρία! 😉
      Εκδρομούλα ήταν η δική μου… του Παραμυθά στις Ινδίες, ήταν τεράστια περιπέτεια (διάβασες λεπτομέρειες, σε συνέχειες στο blog του;)

      Στο 6 βιβλίο, θα πάω Κρήτη!!! 😉
      ΑΦιλιά χαμογελαστά! :)))

  3. Ο/Η serenata λέει:

    Είσαι μεγάλο ταλέντο μαγισσούλα μου!!!
    Οχι πως είχα αμφιβολία, αλλά κάθε φορά οι εικονογραφήσεις σου είναι και πιο όμορφες!!
    Ωραίο θα είναι να δουλεύει όλη η οικογένεια πάνω στο ίδιο θέμα.

    Πολλά πολλά φιλάκια:)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όντος Serenata μου, έχει ενδιαφέρον όταν όλη η οικογένεια δουλεύει πάνω στο ίδιο θέμα και μέχρι στιγμής δεν έχουμε μαλλιοτραβηχθεί! 😉
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι εικονογραφήσεις μου!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις ένα χαρούμενο Σ/Κ! 🙂

  4. Ο/Η Stella Vardaki λέει:

    αχ καλλιτεχνιδα μου μαγικη εσυ.. μπραβο και παλι μπραβο.. καλοταξιδα.. φουυυυ σαν γλυκο αερακι να κυκλοφορησουν :)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! και όταν τα συγχαρητήρια έρχονται και από μια άλλη καλλιτέχνιδα, για μένα η χαρά είναι διπλή!

      ΑΦιλιά Στέλλα μου και να περάσεις ένα ανάλαφρο Σαββατοκύριακο! :)))

  5. Μα την πίστη μου σου λέγω, ότι πριν μπω ήμουν κακοδιάθετος και λίγο θλιμμένος, αλλά τώρα φεύγω ανάλαφρος πετώντας σαν ……τον Παραμυθά!!! Είσαι Υπέροχη. Σε ευχαριστώ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλά Χριστόφορε να μπορείς ακόμα να πετάξεις, όπως μόνο εσύ ξέρεις να το κάνεις! 😉
      Έχουν δει τα μωρά σου, κανένα επεισόδιο του Παραμυθά;
      Στο paramithas.tv είναι και τα 26!

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και εύχομαι ομαλές προσγειώσεις! 🙂

  6. Ο/Η Νίκος Πιλάβιος λέει:

    Πολύ λαμπερές είναι οι ζωγραφιές στο κομπιούτερ.
    Υ.Γ. Να πω στην oneiraparamithiou ότι το σπίτι τα φυλάνε τα δέντρα, και οι θάμνοι γιατί όπως έχουν να κλαδευτούν πάνω από 10 χρόνια, το κρύβουν κι έτσι απ’ έξω από το δρόμο δεν βλέπεις ότι υπάρχει σπίτι.

  7. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Mαγισσούλα μου είσαι μεγάλο ταλέντο, πολλά πολλά μπράβο σου!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

  8. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Μπράβο βρε μάτια μου. Γι’αυτό είσαι παιδί στην ψυχή. Είστε και οι δύο. Και έτσι να μείνετε εύχομαι απο καρδιάς…;)

  9. Ο/Η xristin λέει:

    Η καλή συνεργασία από τα όμορφα αποτελέσματα φαίνεται, και όπως έδειξε και δείχνει η ζωή ο »Παραμυθάς» και η “μάγισσα Άιναφετς” έχουν εκτός από πολύ καλή χημεία και καλή…… ραπτική!
    Ο ένας κόβει ο άλλος ράβει και τα παιδιά απολαμβάνουν την κοπτοραπτική τους!
    Να είστε καλά οικογενειακός και να δημιουργείτε!
    Τα φιλάκια μου

  10. Ο/Η Levina λέει:

    Γίνεται βρε κοριτσάκι μου ένας Παραμυθάς να έχει την ικανότητα να πετάξει αν δεν έχει στο πλάι του μια μαγισσούλα με το μαγικό ραβδάκι της ;;;
    Βέβαια το ραβδάκι γίνεται πινέλο κι η αγάπη χρώματα και να ! έτοιμη η απογείωση 🙂
    Καλοτάξιδο να είναι και το πέμπτο βιβλίο σας με πολλές πολλές επιτυχίες .

    Φιλάκια πολλά ταλαντούχα μαγισσούλα μου
    καλό Σαββατοκύριακο να έχετε ….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η Άιναφετς, (μια καλή μάγισσα στις ιστορίες του Παραμυθά), είναι και το μαγικό μολύβι, ένα μολύβι που έχει πάντα μαζί του ο Παραμυθάς και άλλοτε ζωγραφίζει τις ιστορίες καθώς εκείνος τις διηγείται και άλλοτε κάνει σκανδαλιές! 😉

      Όμορφο αυτό που γράφεις για την απογείωση… ναι! κάπως έτσι, μας απογειώνει όλους η αγάπη!

      ΑΦιλιά και σένα Εύη μου και να έχεις ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο, ζεστό και ηλιόλουστο! 🙂

  11. Ο/Η vikoparea λέει:

    πολύ ωραίες!!! μπράβο!!!

  12. Ο/Η me (maria) λέει:

    Ταξίδεψα στην αθωότητα και στην ομορφιά με τις ζωγραφιές σου!
    Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σας!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Μαρία μου, πως αυτά τα βιβλία αρέσουν και στους γονείς, αν κρίνω απ΄ αυτούς που τ’ αγοράζουν πρώτα για τους εαυτούς τους και φυσικά τα διαβάζουν στα παιδιά τους! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά και να ομορφοπερνάτε οικογενειακώς! 🙂

  13. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Τι όμορφη συνεργασία είναι αυτή….
    Πόσο χαίρομαι να βγαίνουν τόσο όμορφα βιβλία….
    Με το καλό να ξεκινήσει η πώληση
    και να δώσετε χαρά διπλή με τα παραμύθια και τις ζωγραφιές.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η χαρά είναι μεγάλη Φλώρα μου, όταν αφού τα έχω εικονογραφήσει τα πιάνω στα χέρια μου! 😉
      Και τελικά παραμύθια χωρίς ζωγραφιές δεν μπορούν να υπάρξουν, τα παιδιά θέλουν να βλέπουν τους ήρωες τους!

      ΑΦιλιά και εύχομαι και σε σένα πολλές ακόμα όμορφες δημιουργίες! 🙂

  14. Ο/Η aristea k λέει:

    Πόση ομορφιά κι αθωότητα βρήκα στις ζωγραφιές σου! Τι καλύτερο για τα παιδιά μας!
    Φεύγω γαληνεμένη από τούτη τη δημοσίευση :)))
    Φιλιά πολλά!

    Καλή επιτυχία στα βιβλία!
    Εύχομαι οι γονείς να ξοδεύουν χρήματα για το παιδικό βιβλίο παρά την κρίση!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! ναι Αριστέα μου, οι γονείς αγοράζουν βιβλία στα παιδιά τους και νομίζω πως θα είναι από τα τελευταία πράγματα που θα κόψουν…
      Όταν και οι γονείς ή οι φίλοι μου, φεύγουν γαληνεμένοι από μια παρόμοια παρουσίαση, η χαρά για μένα είναι μεγάλη!

      ΑΦιλιά και να έχετε οικογενειακώς ένα όμορφο και τρυφερό Σ/Κ! :)))

  15. Ο/Η katinaki λέει:

    Πόσο ευχαριστη κι δημιουργική η δουλεια σου 🙂 !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι katinaki, που σου άρεσε η δουλειά μας… ξέρεις, η αίσθηση ότι κάνεις κάτι δημιουργικό με τους αγαπημένους σου, είναι πολύ όμορφη!

      ΑΦιλιά και καλή συνέχεια και σε σένα, εκεί … στα ξένα! 🙂

  16. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Αααυτά, και ουκ ολίγα!
    Μιά χαρά σας βλέπω!!

    Πάντα έτσι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Constantin αυτάαα… και μελλοντικά σίγουρα άλλα πολλά! 🙂

      Όταν πάτησα το link σου εδώ, με πήγε στο 2009… και ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη! 😉

      ΑΦιλιά και καλή δημιουργική συνέχεια και σε σένα! 🙂

  17. Ο/Η Hengeo λέει:

    Από περιέργεια, είσαι δεξιόχειρ ή αριστερόχειρ; Είναι γεγονός ότι η ζωγραφική είναι από τους κλάδους που υπάρχει υπεραντιπροσώπευση αριστερόχειρων, έχω και εγώ μία μικρή τάση, καμία σχέση με εσένα βέβαια!

    ΑΦ και καλό Σ/Κ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είμαι δεξιόχειρ και «ολίγον» δυσλεκτική… (αυτό από δική μου διάγνωση!) χαχαχα! 😉

      Όποια τάση έχουμε Γιώργο μου, πρέπει να τη βγάζουμε στο φως… λοιπόν σειρά σου τώρα να μας δείξεις τη δουλειά σου!

      Πολλά ΑΦ και εύχομαι ένα εξαιρετικό Σ/Κ! 🙂

      • Ο/Η Hengeo λέει:

        Ένα μικρό δείγμα υπάρχει εδώ (συνυπολόγισε και την ηλικία):

        http://hengeo.blogspot.gr/2012/12/blog-post_31.html

        ΑΦ!

        • Ο/Η Hengeo λέει:

          Υ.Γ. Και βέβαια, αφού είσαι ζωγράφος, η γνώμη σου μετράει εις διπλούν!

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            Κοίτα να δεις Γιώργο που μου είχε ξεφύγει αυτή η ανάρτηση σου που εκτός από την τρυφερή σου ζωγραφιά, συνοδεύεται και απ’ ένα εξαιρετικό κείμενο… και τι είναι αυτό παρακαλώ που σ’ εμποδίζει να ξαναπιάσεις τα πινέλα σου; 😉
            ΑΦ! 🙂

            ΥΓ: Αυτό που δεν πολυκαταλαβαίνω απ΄το link που μου έστειλες, είναι η τεχνική…

            • Ο/Η Hengeo λέει:

              Ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Ποιος είπε ότι δεν πιάνω πινέλα; Απλά το περιορίζω σε τοίχους, καρέκλες, παγκάκια κ.λ.π.!
              Τις ζωγραφιές στις κάναμε σε ακουαρέλα μπλοκ 3, 250χ350 mm, στην αρχή με μολύβι τις γραμμές και μετά τέμπερες-νερό με λεπτό πινέλο.
              ΑΦ!

              • Ο/Η Άιναφετς λέει:

                Ναι, Γιώργο, άλλο το μπλοκ ακουαρέλας και άλλο η τεχνική της ακουαρέλας! 😉
                Πχ: Την εικονογράφηση των βιβλίων και τα 26 επεισόδια της TV τα έκανα με μαρκαδόρους (παιδικούς) και μερικά φόντα, με τέμπερες!
                ΑΦ! για ξανάπιασε στα σοβαρά τα πινέλα σου και άσε τις αταξίες για τα ανηψάκια σου! χαχα! 🙂

  18. Ο/Η dodo λέει:

    Χαρούμενα χρώματα, χαμογελαστά ζώα, αισιόδοξη ματιά- όχι μόνο γιά τα παιδάκια 😉

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω dodo μου, πως σε όλους αρέσουν οι χαμογελαστές εικονογραφήσεις 😉 και ειδικά αυτές που μιλούν τρυφερά στις καρδιές μας!

    ΑΦιλιά πολύχρωμα και πάντα χαμογελαστά! 🙂

  20. Έχουν μιαν αίσθηση παιδικής αθωώτητας , οι ζωγραφιές…πολύ μου άρεσαν! Δε νομίζω ότι είναι εύκολο να ζωγραφίζει κανείς έτσι απλά και όμορφα! πρέπει να «το’χεις»!
    Μπράβο καλή μου μάγισσα!
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τελικά Δημήτρη μου, η συν- εργασία μπορεί να μεταδώσει αθωότητα, φτάνει σ’ αυτή να βάζει κανείς τη καρδιά του…

      Ευχαριστώ για το μπράβο, νομίζω πως σε όλες τις ηλικίες χαίρεσαι να το ακούς! 😉

      ΑΦ! και καλό χαλαρό μας βραδάκι! 🙂

  21. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Τώρα αυτό το παιδί που αποφεύγω πεισματικά να κρύβω μέσα μου και το αφήνω απλώς να τριγυρνάει, έχει γείρει το κεφάλι στο πλάι, χαμογελάει και είναι σε mood, «ελάτε καλέ να πούμε ιστορίες».
    Να ‘σαι καλά μαγισσούλα μου, να ζωγραφίζεις με τα πινέλα σου, μαγεία στην πραγματικότητα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν υπάρχει ομορφότερο πράγμα Μαρινάκι μου, από το ν’ αφήσει κανείς το κρυμμένο παιδί να μιλήσει… αν και κατά τη γνώμη μου δύσκολα το κρύβεις! 😉

      ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά! 🙂

  22. Ο/Η evrynoos λέει:

    μπορείς να είσαι συνεπής αν δεν δίνεις υποσχέσεις 🙂

    χαχα

    ωραίες οι ζωγραφιές σου και θα τις χαρούν τα παιδάκια.. μικρά και μεγάλα..

    ασπασμοί 🙂

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μου αρέσει η λέξη «συνέπεια» … όσο για υπο-σχέσεις, σίγουρα η κοινωνία μας κάνει αλόγιστη χρήση! χαχα! 😉

    ΑΦιλιά με μια ηλιόλουστη Κυριακή! 🙂

  24. Ο/Η Αγγελικη Ν λέει:

    Πριν σπουδάσω αρχιτεκτονική,αα ήθελα να ασχοληθώ με ζωγραφική παιδικού βιβλίου!! Οι ζωγραφιές σου είναι τόσο χαρούμενες, παιχνιδιάρικες, τρυφερές και παιδικά αθώες που με ενθουσιάζουν! Καλοτάξιδο το βιβλίο! Καλη συνέχεια!
    Και εγώ έχω συμπτώματα δυσλεξίας.. Δεν με εμπόδισε σε κάτι στην πορεία μου…

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Αγγελική μου!
    Πολλοί αρχιτέκτονες είναι και εξαιρετικοί ζωγράφοι…
    Η εικονογράφηση παιδικών βιβλίων είναι κάτι που σίγουρα δίνει μεγάλη χαρά, έχεις σκεφτεί ποτέ να γράψεις ένα μικρό παραμύθι, να το εικονογραφήσεις και να μας το παρουσιάσεις σε μορφή e-book; ή μήπως το έχεις ήδη κάνει και τώρα δε μένει παρά να μας το δείξεις; 😉
    Όσο για την ελαφριά δυσλεξία, προσωπικά, την εντοπίζω στους συχνούς αναγραμματισμούς όταν γράφω και στην ανορθογραφία!

    ΑΦιλιά από μια ηλιόλουστη (ακόμα) Ελλάδα! 🙂

  26. Αχ!!! Αιναφετς μου.. τι ομορφότερο να ασχολειται κανείς με οτι αφορα τα παιδια.. είτε αυτό ειναι ζωγραφική.. είτε ειναι γραψιμο.. ασο μπαινεις στην παιδική ψυχούλα τόσο παιδί γίνεσαι και εσύ.!!!
    μακαρι να λειτουργούσαμε ολοι σαν παιδια.. ο κοσμος μας θα ηταν νομίζω πιο χαμογελαστος πιό ομορφος οπως οι ζωγραφιες σου φιλη μου. μου αρέσει και μενα να ζωγαφίζω….σαν παιδι….να εξηγιόμστε..!!!χι.χιχ…καπου πιο πανω διαβασα οτι θα κατεβείτε Κρήτη..αν τα ερθετε Ηράκλειο. θα χαρώ πολύ..να συναντηθούμε.. θα σου στηλω μεηλ …. και φιλιά μαζί…χιχ.χι.

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εσύ Ρούλα μου, από πρώτο χέρι, ξέρεις τι σημαίνει γράφω ή ζωγραφίζω για παιδιά και όχι μόνο… και σίγουρα πολλοί χάνουν το παιδί μέσα τους, αν και νομίζω πως «αυτό» καραδοκεί και κάποια στιγμή μπορεί να σκάσει μύτη… βλέπεις δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν υπήρξε παιδί! 😉
    Φυσικά και θα βρεθούμε στο Ηράκλειο όταν κατεβούμε προς τα κάτω!

    ΑΦιλιά και συνέχισε να γράφεις αλλά και να ζωγραφίζεις! :)))

  28. Ο/Η Φανη λέει:

    χαρηκα σαν μικρο παιδι!
    δεν θυμαμαι αν σας το εχω ξαναγραψει, αλλα τον Παραμυθα τον ‘γνωρισα’ προπερσυ τυχαια, απο ενα παραμυθι του που αγορασα κ μετα εμαθα για τις εκπομπες και τα σχετικα!

    φιλια 🙂

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλά… πριν διαβάσω το σχόλιο σου εδώ, άφηνα σχόλιο στο σπιτικό σου…
    Χμ! μου αρέσουν κάτι τέτοια όμορφα… όσο για το Παραμύθι που αγόρασες πρόπερσι, ήξερες πως εγώ το είχα ζωγραφίσει ή ήταν από τα πιο παλιά του; 😉

    ΑΦιλιά Φανή και αυτά πάντα καρδιάς! 🙂

    • Ο/Η Φανη λέει:

      οχι, δεν το ηξερα!
      ενταξει, τωρα οσο χαζη κι αν φανω,θα το πω.. οταν ειχα πρωτομπει στο μπλογκ σας, πριν αρχισω να το ξεψαχνιζω, νομιζα απλα οτι καποια που θαυμαζει τον Παραμυθα, ειχε παρει το ονομα της ηρωιδας του για αβαταρ της, οπως συμβαινει συχνα. μετα καταλαβα οτι ειστε η οριτζιναλ!
      🙂

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Καλόοοοοοοοοοοοοοοοοοο! τι άλλο θα μου τύχει τής άμοιρης… όταν θα συναντηθούμε που το εύχομαι, θα σου πω ιστορίες γι αγρίους που έχει ζήσει η κατά τ’ άλλα μαγισσούλα και ηρωίδα του Παραμυθά ….χαχαχα! 😉

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! Φανή, δε λες, το παραμύθι για σένα ή για κανένα βαπτιστήρι- ανίψι; χιχι! 😉

  31. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Αφού δεν μ’άφησαν εχθές ήρθα πάλι καθυστερημένο…αλλά δεν μπορούσα να μην σου πώ πόσο χαμογέλασα με την «παρουσία» σου στο βιντεάκι 🙂 και με το ..άλογο που κουβαλούσε στην πλάτη του ο παραμυθάς !!!! (μικρό αόρατο μολυβάκι 🙂

    υγ. συμφωνώ μαζί σου : Να τηρούμε τις υποσχέσεις αλλά να υπάρχει και πάντα χώρος για το αυθόρμητο ,το τυχαίο ,το ωραίο λοξοδρόμισμα τέλος πάντων…..

    Αφφφφφφ σούπερ σιροπιαστά 🙂

  32. ‘Ομορφες, ‘ομορφες, τρυφερές ζωγραφιές Στεφανία μας, με το δικό σου, » αγαπησιάρικο» και αισιόδοξο μάτι φτιαγμένες :}}}}

    και εις πολλά ακόμα βιβλία με εικονογραφήσεις παραμυθένιες, γλυκιά μας!!!!

  33. Θέλω να μπω σ’ ένα παραμύθι με τις ζωγραφιές σου και να μείνω εκεί ένα μήνα!!!

  34. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν θα μπεις… μη ξεχάσεις και να βγεις!!! 😉

    ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  35. Ο/Η astria λέει:

    Υπέροχες ζωγραφιές, μαγικά παιδικές παραμυθένιες!
    Δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από μία Υπέεεροχη μαγισσούλα με τόοοσα ταλέντα και κυρίως με πανέμορφη ψυχή!

    υγ. δεν μπορούσα να μην αφήσω σχόλιο εδώ έστω πολύ πολύ πολύ καθυστερημένα:)

  36. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Αστεράκι που τις είδες και σου άρεσαν …για να είμαι ειλικρινής σε σκεφτόμουν όταν έκανα αυτή την ανάρτηση! 😉
    Η εικονογράφηση τα τελευταία χρόνια μου δίνει πολύ χαρά, γιατί έχει να κάνει με παιδιά!

    ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά και ολίγον «κοκκινιστά»…γι’ αυτά που μου έγραψες! :)))

  37. Ο/Η astria λέει:

    Ήταν και request εξ άλλου να δούμε κάποιο δείγμα από τη νέα δουλειά σου 🙂
    και θα συμπληρώσω ότι οι ιδέες που διάβασα ήταν πρωτότυπες και με φαντασία:)

  38. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Μαγισσάκι, σου έχω στείλει ηλεκτρονικό μήνυμα καθώς χρειάζομαι τη βοήθειά σου με εικονογραφήσεις παιδικών βιβλίων 🙂 Ξετρελάθηκα όταν είδα τα παραπάνω και νομίζω ήταν το κερασάκι στην τούρτα για να αποφασίσω ότι είσαι το κατάλληλο άτομο για ένα πολύ τολμηρό εγχείρημά μας εδώ! Φιλιά από Μελβούρνη.

Σχολιάστε

