95!

.

Ναι 95!

.

gateau

Να και για μια φορά που την ημέρα των γενεθλίων, το να εύχεσαι σε κάποιον «να τα εκατοστήσει» δεν φαντάζει και τόσο άπιαστο όνειρο!

Σήμερα ο πατέρας μου κλείνει τα 95 και παρόλη τη σωματική του κούραση θα τα γιορτάσει με όλη του την οικογένεια και αυτό συνειδητά!
Εδώ, σκέφτηκα να σας βάλω ένα μικρό ιστορικό της οικογένειας μου…

.

Και μια μικρή αφιέρωση στους πατεράδες γενικά!

1. Ο πατέρας μου συνήθιζε να παίζει με τον αδελφό μου και μένα στον κήπο. Η μάνα μας έβγαινε έξω και φώναζε: «θα χαλάσετε το γκαζόν!». Κι εκείνος της απαντούσε: » Δεν μεγαλώνουμε γκαζόν, αγόρια μεγαλώνουμε!»
– Harmon Killebrew

2. Υπάρχουν τρία στάδια στη ζωή ενός άνδρα:
Πρώτο στάδιο: να πιστεύει στον Αη-Βασίλη.
Δεύτερο στάδιο: να μην πιστεύει στον Αη-Βασίλη.
Τρίτο στάδιο: να είναι ο ίδιος Αη-Βασίλης.
– Ανώνυμος

3. Το πιο σημαντικό έργο που ένας πατέρας μπορεί να κάνει για τα παιδιά του είναι ν´ αγαπάει τη μάνα τους.
-Theodore M. Hesburgh

4. Υποτίθεται πως κάθε άντρας μπορεί να γίνει πατέρας.
Χρειάζεται όμως κάτι παραπάνω για να γίνει «μπαμπάς«.
– Ανώνυμος

5. Πραγματικά πλούσιος είναι ο άντρας που έχει παιδιά που τρέχουν να χωθούν στην αγκαλιά του, ακόμα κι όταν τα χέρια του είναι άδεια.
– Ανώνυμος

6. Οι καλοί μπαμπάδες δίνουν στα παιδιά τους ρίζες και φτερά. Ρίζες για να νιώθουν πού είναι το σπίτι τους και φτερά για να πετάξουν μακριά ελεύθερα.
– Jonas Salk

7. Mπαμπάδες, αγαπήστε κι αποδεχτείτε τα μέλη της οικογένειάς σας γι´ αυτό που πραγματικά είναι, ακόμα κι αν η προσωπικότητά τους είναι πολύ διαφορετική από τη δική σας… Τα κουνέλια δεν πετούν, οι αετοί δεν κολυμπούν, οι γάτες δεν έχουν φτερά. Σταματήστε τις συγκρίσεις. Υπάρχει άφθονος χώρος για όλους στο δάσος!
– Chuck Swindoll

 Τα στάδια στη ζωή ενός μπαμπά:
4 ετών: Ο μπαμπάς μου μπορεί να κάνει τα πάντα!
7 ετών: Ο μπαμπάς ξέρει τόοοσα πολλά!
8 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τελικά και τόσα πολλά.
12 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τι του γίνεται.
14 ετών: Ο πατέρας μου? Άσε καλύτερα!
21 ετών: Ωχ πάλι αυτός μπροστά μου!
25 ετών: Κάτι ξέρει για το θέμα ο πατέρας μου αλλά όχι και πολλά πράγματα.
30 ετών: Θα πρέπει να μάθω τι ξέρει ο πατέρας μου για το θέμα…
35 ετών: Πριν αποφασίσουμε ας ζητήσουμε και τη γνώμη του μπαμπά.
50 ετών: Τι άραγε να πίστευε ο πατέρας γι´ αυτό?
60 ετών: Τελικά ο πατέρας μου είχε τεράστια εμπειρία!
65+ετών: Α, ρε πατέρα! Μακάρι να ζούσες και να μιλούσαμε σήμερα οι δυο μας!

Και προσθέτω και κάτι δικό μου:

95 ετών: Μπαμπά, θεωρώ τον εαυτό μου εξαιρετικά τυχερό γιατί είσαι ακόμα κοντά μας, υπήρξες ένας εξαιρετικός πατέρας με όλη τη σημασία της λέξης, γιατί πάνω απ’ όλα μου έδωσες ρίζες και φτερά!

.

Μέσα απ’ τη καδιά μου, χρόνια σου πολλά και να τα εκατοστήσεις!

.

.

Ανώνυμος

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

68 Responses to 95!

  1. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Να τον χαίρεσαι, να τον απολαμβάνεις…Σπουδαία παρουσία στη ζωή.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι 22.10 και μόλις γυρίσαμε απ΄το πάρτι, γιατί πάρτι ήταν, ο πατέρας μου πανευτυχής ανάμεσα σε εγγόνια και δισέγγονα, φύσηξε το κερί του, ένα ερωτηματικό και αυτό γιατί μαζί του έχει και γενέθλια η αδελφή μου (έχουν γεννηθεί και οι δυο 2 Νοεμβρίου) και ως κοκέτα δεν ήθελε κεράκια! 😉
      Σπουδαία βραδιά τεράστια ευτυχία!
      ΑΦιλιά Βολτίτσα αγαπημένη! 🙂

  2. Ο/Η dodo λέει:

    Να τον φθάσεις καί να τον ξεπεράσεις! 🙂

  3. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Με συγκίνησες μαγισσούλα και ξέρεις γιατί.
    Να τον χαίρεστε και να χαίρεται συνειδητά τα χρόνια του με εσάς δίπλα του!!
    Παρ΄ολη την συγκίνηση μου έδωσες χαρά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το σχόλιο σου, μου έφερε δάκρυα στα μάτια γιατί ξέρω τη δική σου συγκίνηση…
      Κάθε μέρα που περνάει, για μας είναι μια μέρα χαράς!

      ΑΦιλιά θαλασσινή μου φίλη με όλη μου την αγάπη! 🙂

  4. Ο/Η katinaki λέει:

    Χρονια πολλα στον πατέρα και σε όλη την οικογένεια μαγισσουλα μου!

  5. Ο/Η me (maria) λέει:

    Χρόνια του πολλά και να τον χαίρεσαι…!!!
    Και φυσικά να σας χαίρεται όλους!!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η χαρά του σήμερα που μας είχε όλους γύρω του ήταν μεγάλη και αυτό έδωσε δύναμη σε όλους μας!
      ΑΦιλιά πολλά πολλά Μαρία μου και να χαίρεσαι και εσύ την οικογένεια σου! 🙂

  6. Ο/Η Νίκος Πιλάβιος λέει:

    Να πω κι εγώ κάτι για τα «χρόνια πολλά» που μόλις το σκέφτηκα: Μπορεί κανείς, αν και πεθερός, να είναι ο πατέρας του γαμπρού του, που έχει χάσει νωρίς τον δικό του τον πατέρα. Έτσι με έκανε να νιώθω ο πεθερός μου εδώ και τριάντα χρόνια.

  7. Ο/Η Stella Vardaki λέει:

    ωωω να τον χαιρεσαι τον μπαμπακα σου.. και να τον χαρεις υγιη κι αλλα χρονια πολλα

    φιλια μαγισσακι μου 🙂

  8. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Τι ωραίο κείμενο μάγισσα:)
    να τον χαίρεστε και να είναι υγιής! κι όπως είπες, τα 100 κοντά είναι, θα τα κλείσει και αυτά:)

    Καλησπέραα…

  9. Ο/Η vikoparea λέει:

    να τον χαιρόσαστε όλοι μαζί!!!

  10. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Πολύ συγκίνηση μαζεύτηκε μέχρι να φτάσω εδώ κάτω……..και δεν σηκώνει πολλά λόγια !!
    Τις πιο τρυφερές ευχές μου σε όλους σας !!!!
    είστε μια μεγάλη υπέροχη αγκαλιά !!!
    απο ένα ιδιαίτερο ξωτικό φιλί στον καθένα σας !!!

  11. Ο/Η Epikuros λέει:

    Πολύτιμη η παρουσία του όλα αυτά τα χρόνια!
    Τι ομορφότερο από αυτό! Να γιορτάζεις την επέτειο γέννησης,του ανθρώπου που σε γέννησε;
    Όποια και αν είναι αυτή.
    Γιορτή και χαρά να συμπορεύονται στις ζωές σας Στεφανία μου.
    Με αγάπη…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι υπέροχο να έχεις τον πατέρα σου κοντά σου και ξέρεις τι εννοώ με «κοντά»!
      Ο πατέρας μου υπήρξε αυτό που λένε bon viveur και η ζωή του το ανταπέδωσε πλήρως!

      ΑΦιλιά με αγάπη και να είσαι καλά φίλε μου! 🙂

  12. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Αχ βρε μαγισσούλα, πολύ με συγκίνησες!!
    Να τον χαίρεσαι τον πατερούλη σου, για όσο πιο πολλά χρόνια γίνεται!!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η συγκίνηση είναι διάχυτη Έλενα μου με τα σχόλια σας και με την αγάπη σας και δεν βρίσκω λόγια για να σας ευχαριστήσω όλους!

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και καρδιάς! 🙂

  13. Ο/Η Levina λέει:

    Αγαπημένο μου Χρόνια του Πολλά !
    Πολύτιμη παρουσία … η »σταθερή» στην ζωή .
    Να τον χαίρεστε κοριτσάκι μου ….

    Σε φιλώ πολύ 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είναι και υπήρξε πολύτιμη και σταθερή παρουσία σε όλη του την οικογένεια!
    ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις μια γαλήνια νύχτα, καλή μου γειτονοπούλα! 🙂

  15. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Να χαίρεσαι τον πατερούλη σου και εύχομαι και σε σένα να έχεις τη μακροβιότητά του….
    Καλό Σαββατόβραδο.

  16. Ο/Η joan petra λέει:

    Αχ! Θεέ μου! Πόσο συγκινητικό!! Να τον χαίρεστε και να ζείτε έτσι, τόσο μεστές στιγμές…
    Πειράζει που δεν ξέρω πως να γραφτώ στο μπλογκ σας;; (…) Το…μαλλί μου είναι ολίγον τι…ανοιχτόχρωμο!! 🙂 Πάντως καλώς σας βρήκα, καλό ξημέρωμα και καλό σας μήνα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς όρισες Joan, και η μέρα που διάλεξες να μου ευχηθείς είναι σημαδιακή γιατί και για τις δυο μας είναι μέρα γιορτής! 😉
      Κοίτα να δεις που δεν ξέρω να σου πω…ούτε και εγώ καταφέρνω να γραφτώ σε πολλά blogs… η ιντερνετική μου ασχετοσύνη είναι πλέον δεδομένη… άσε που η wordpress δεν διευκολύνει καθόλου τις ανοιχτόχρωμες!χαχα! 😉
      ΑΦιλιά και όλα καλά… πλέον! 🙂

  17. Ο/Η Margo λέει:

    Μας συγκινήσατε οικογενειακώς. Αυτή είναι αυτό που λέμε όμορφη οικογένεια. Η συνύπαρξη να γεμίζει τις καρδιές χαρά και αγάπη!
    Πολλές ευχές για τον μπαμπά αλλά και για όλους σας!
    Πολλά πολλά ΑΦάκια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι όπως τα λες, αγαπημένη Margo, είναι σημαντικό στις ζόρικες εποχές που ζούμε, να υπάρχει τουλάχιστον αρμονία στην οικογένεια αλλά ούτε και αυτό είναι πλέον εύκολο, θέλει δουλεία! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να χαίρεσαι και εσύ την όμορφη σου οικογένεια! 🙂

  18. Ο/Η Hengeo λέει:

    Να τον χαίρεσαι Στεφανία και να τα διακοσαρίσει (τα εκατό είναι κοντά πια). Ξέρεις γιατί με συγκινεί ιδιαίτερα εμένα αυτή η ανάρτηση..

    ΑΦ!

  19. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Εξαιρετικά εντυπωσιακή ανάρτηση από κάθε άποψη!!

    Το «Να τα εκατοστήσει!» είναι προφανώς λίγο… Χρόνια πολλά, να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται!!

    ***Είχα μιά υποψία, κάτι θυμόμουν, και το διερεύνησα: Τον Νοέμβριο του 1969 ο μπαμπάς σου είχε εγχειρήσει την γιαγιά μου. Ηταν μία περίεργη, περίπλοκη, δύσκολη κατάσταση, μιά μεγάλη περιπέτεια, στην οποία τελικά, τέλος καλό, όλα καλά!!
    Δεν ήταν δυνατόν βεβαίως να μην τον θυμάται όλη η οικογένεια!!

    Νάναι καλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι χαρά Constantin, κάθε φορά που μαθαίνω κάτι παρόμοιο, συγκινούμε βαθιά… είδες πως στη ζωή, εκτός από το παιχνίδι του blogging, συμβαίνουν και άλλα όμορφα πράγματα που φέρνουν κοντά τους ανθρώπους!

      Ευχαριστούμε για τις ευχές!

      ΑΦιλιά χαιρετίσματα σε όλη σου την οικογένεια! 🙂

      ΥΓ: Το 69, σπούδαζα στο Παρίσι! 😉

  20. Πολύχρονος, Υγιής, με τ’ αγαπημένα του πρόσωπα πάντα στο πλευρό του.
    Να τον χαίρεστε!

  21. Να τον χαίρεσαι τον μπαμπά σου καλή μου μάγισσα! Με συγκίνησε η ανάρτησή σου…Να είστε καλά, πολλά ΑΦ και θα τα πούμε σύντομα ελπίζω 😉 🙂

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αυτό που προσωπικά με συγκίνησε Δημήτρη μου, είναι τα σχόλια στο link Liliane και Jean, νομίζω πως θα σου αρέσουν και σένα! 😉

    ΑΦ! πολλά πολλά, ευχαριστώ για τις ευχές και θα τα πούμε σύντομα (σίγουρα)! 🙂

  23. Ο/Η aristea k λέει:

    Στεφανία μου καθυστερημένα χρόνια πολλά του μπαμπά σου!
    Να συνεχίσεις να τον έχεις πολλά χρόνια ακόμα στη ζωή σου!
    Τι συγκινητική ανάρτηση!
    Πήγα και προς στα πίσω και διάβασα όλα τα σχετικά βιογραφικά! Σε ευχαριστώ για τα links!
    Πόσο χαίρομαι που σε γνώρισα και σε διαβάζω! Φιλιά πολλά!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν γιορτάζει κανείς τα 95 του, η λέξη «καθυστέρηση» φαντάζει εξωπραγματική!
    Από σήμερα και όσο του επιτρέψει η ζωή, κάθε μέρα που περνά θα είναι μια γιορτή!
    Ευχαριστώ Αριστέα μου για τις ευχές και εγώ χαίρομαι που το blogging μας έφερε κοντά!

    ΑΦιλιά και να είσαι πάντα καλά να σε διαβάζουμε! 🙂

  25. Ο/Η Αγγελική Ν λέει:

    Στεφανία μου, άργησα να σε επισκεφτώ, αλλά λένε ότι οι γιορτές κρατούν 40 μέρες! Κάθε μέρα του να είναι γιορτή! Ευτυχισμένοι εσείς τα παιδιά του, να ζείτε σε μια τέτοια αγκαλιά! Να τον χαίρεσαι όπως και την κοκέτα αδελφούλα σου! Είναι μια ευλογία!
    ΑΦιλάκια από την Αφρική

  26. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Γλυκό μου κορίτσι (γιατι για το μπαμπά μας πάντα θα είμαστε κορίτσια και όχι μεγάλες γυναίκες), να τον χαίρεσαι το μπαμπούλη σου. Τυχερός όχι μόνο που έχει φτάσει σε αυτή την ηλικία, αλλα και που περιστοιχίζεται απο μια δεμένη,καλλιεργημενη και όμορφη οικογένεια πολλών γενεών! 🙂
    Αυτα που μας εγραψες για τους πατεράδες πολυ τρυφερά και συγκινητικά-δεν θελω και πολυ εγω για να δακρύσω γενικα- σου στέλνω λοιπον μια μεγάλη αγκαλιά, και επιστρέφω όόολη αυτή τη θετική ενέργεια με την οποία μας γεμίζει κάθε σου ανάρτηση…
    Ένα πολυ μεγάλο φιλι και στον πατέρα σου μαμ-μαγισσούλα…
    🙂 🙂

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ξέρω πως οι ευχές σου, είναι πάντα ευχές καρδιάς και σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Είναι μέρες χαράς για την οικογένεια μου και χαίρομαι να τις μοιράζομαι μαζί σας!

    ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά απ’ την μαμ-μαγισσούλα! 🙂 🙂

  28. Ο/Η koulpa λέει:

    ωωωωω με περνά μια μέρα ο μπαμπάς σου.. (εντάξη και μερικά χρόνια μη το κάνουμε θέμα..) να τον χαίρεστε όλη η οικογένεια και να σας χαίρεται για πολλά χρόνια με υγεία.. 🙂 🙂

  29. Ο/Η R λέει:

    Α μαγισουλα
    Να τον χαιρεσαι κι αυτος νά σε καμαρωνει

  30. Ο/Η Νελλη λέει:

    Χθες βραδυ προσπαθησα να αφησω τις ευχες μου αλλα δεν ξερω αν τα καταφερα
    Να τον χαιρεσαι μαγισσουλα μου

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μια χαρά τα κατάφερες Νέλλη μου και ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν καταφέρνουμε να επικοινωνήσουμε! 😉

    ΑΦιλιά πάντα μέσα απ΄την καρδιά μου, ευχαριστώ για τις ευχές και καλή επιτυχία για σήμερα το βράδυ! :)))

  32. Ο/Η lefti λέει:

    Mαγισσούλα, να τον χαίρεσαι -έστω και καθυστερήμένα που γράφω -τον μπαμπά σου και να σας χαίρεται κι αυτός – ρίζες και φτερά …όπως το είπες…συμφωνώ απόλυτα..
    Είστε και οι δύο τυχεροί..:)))))))
    AΦιλιά και χαμόγελα πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Lefti μου για τις ευχές που είναι καλοδεχούμενες πάντα!
      Ναι οι ρίζες είναι σίγουρες, όσο για τα φτερά, χμ! πετάμε σε χαμηλά ύψη για να μπορούμε να προσ-γειωθούμε πιο εύκολα! 😉

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα χαράς! 🙂

  33. Ο/Η joan petra λέει:

    Σ’ έβαλα κι εγώ στο μπλογκ μου, γιατί αλλιώς κινδυνεύαμε να μην ξανασυναντηθούμε ποτέ!! Χαχα! Φιλάκια! 🙂 🙂

  34. Ο/Η chrispap68 λέει:

    Πρώτα- πρώτα να ΧΑΙΡΕΣΑΙ τον μπαμπά σου και εύχομαι να του δίνει κι άλλα χρόνια καλά ο Θεός να σας χαίρεται κι εκείνος.
    Σαν αγόρι πέρασα από όλα τα στάδια στα οποία αναφέρεσαι πιο πάνω. Και παρόλο που δεν τον έχω πια τον μπαμπά μου ακόμη συνεχίζω να του απευθύνω ερωτήματα που δεν έκανα όσο ζούσε. Και πολύ το μετάνιωσα. .
    Να είσαστε καλά και many happy returns of the day.
    Σε ότι αφορά το βιογραφικό των γονιών σου άνετα θα γινόταν κινηματογραφική ταινία ή μυθιστόρημα! Σας Χφιλώ!!!

  35. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και να φανταστείς Χριστόφορε μου, πως επειδή ο πατέρας της μητέρας μου ήταν παραγωγός, είχε γυρίσει τον γάμο της κόρης του με κανονικό συνεργείο κινηματογράφου, έτσι όλη η ιστορία των γονιών μου θα γινόταν σίγουρα μια πολύ καλή ταινία retro, σαν αυτές που μας αρέσουν…
    μόνο που δεν θα είχε πολύ love story, (είναι 67 χρόνια παντρεμένοι!) ενώ η δικιά μου με δυο γάμους, θα ήταν πιο πικάντικη! χαχαχα! 😉
    Ευχαριστώ για τις ευχές, τις ανταποδίδω στην οικογένεια σου και ελπίζω το μάτι να ηρέμησε, βλέπεις ως κόρη γιατρού έχω πάντα τις ανησυχίες μου! 🙂

    ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά! 🙂

  36. Ο/Η astria λέει:

    Υπέροχη ανάρτηση- δώρο αγάπης για τον πατέρα σου!
    Να είναι έτσι, όλα τα χρόνια του όμορφα γεμμάτα από την αγάπη σας!

    Ευτυχία να έχεις τέτοιο πατέρα, ευλογία να έχει τέτοια κόρη και οικογένεια!!!

    Με συγκίνησες..Να πω ότι οι πατεράδες είναι οι πολυαγαπημένοι μας πάντα…
    Αφιλάκια πολλά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φαίνεται πως εμείς τα «κορίτσια» (γιατί πάντα τα κοριτσάκια τους είμαστε!) έχουμε αδυναμία στους πατεράδες μας, ειδικά όταν αυτοί είναι σωστοί μπαμπάδες!
      Είναι αλήθεια πως αισθάνομαι πολύ πολύ τυχερή και ξέρω πως πολλά τα χρωστάω σ’ αυτόν… πάνω απ’ όλα μου έμαθε από μικρή να βασίζομαι πάνω απ’ όλα στον εαυτό μου! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και χίλια ευχαριστώ για τις ευχές! 🙂

  37. Ο/Η xristin λέει:

    Το βιογραφικό της οικογένειας άκρως ενδιαφέρον.
    Το διάβασα όλο έστω και ετεροχρονισμένα (δεν πήδηξα γραμμές, ορκίζομαι!)
    Σαν μυθιστόρημα μοιάζει η πορεία της φαμίλιας σου Αιναφετς!
    Εσύ σαν παιδάκι…..σκέτη γλύκα!

    Κάποιος (Αμερικανός ποιητής ήταν ο άνθρωπος) είπε:
    «Η ηλικία δεν είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα.
    Ο καθένας μπορεί να γίνει γέρος. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι απλά να….. ζήσεις πολύ»
    Ελπίζω ο πατέρας σου να…..έζησε πολύ!
    Τα φιλιά μου

  38. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είναι αλήθεια Χριστίνα μου, πως η ιστορία της οικογένειας μου έχει αρκετό ενδιαφέρον, τρις χώρες, γάμοι, διαζύγια και δεν συμμαζεύεται! 😉
    Μπορώ να σε βεβαιώσω πως ο πατέρας μου είναι «χορτάτος» και ως επιστήμονας και ως οικογενειάρχης!

    ΑΦιλιά τρυφερά με όλες μου τις ευχές για τη δική σου οικογένεια! 🙂

  39. Ο/Η evrynoos λέει:

    χρόνια του πολλά (δεν θα αριθμήσω καθότι στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι άχαρο να πεί κανείς «να τα εκατοστήσεις» ) οπότε να τον χαίρεστε και να είναι καλά..

    αργώ αλλά περιφέρομαι εδώ κι εκεί..

    ασπασμοί 🙂

  40. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα εμείς Τάσο μου, για τα εκατό πάμε!!! 😉
    ΑΦιλιά και ευχαριστούμε για τις ευχές! 🙂

  41. Ο/Η bookaieva λέει:

    Χρονια του πολλά!!!
    Μακαρι να έχω την τυχη σας και να γορτάσω και των δικών μου τα 95 γενεθλια!

  42. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σας ευχαριστώ και εύχομαι και στα δυο σας, να δείτε των δικών σας τα 95 τους γενέθλια!
    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  43. Ο/Η Lolipop Family λέει:

    Αχ μαγισσούλα μου μετά από πάαααρα πολύ καιρό ξαναέρχομαι στο blog σου ( δεν προλαβαίνω ούτε το δικό μου ) και πετυχαίνω αυτή την ανάρτηση. Σας εύχομαι τα καλύτερα για τον παππού και να γιορτάζετε γενέθλια και πάρτυ για πάρα πολλά χρόνια ακόμα. Να τους χαίρεστε και την αδελφή και τον μπαμπά. Πολλά Αφιλιά «παραμυθένια » μου οικογένεια ❤

  44. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλά να είμαστε Ιώτα μου και δεν πειράζει αν δεν ανταλλάσσουμε επισκέψεις όσο συχνά θα θέλαμε στα σπιτικά μας! 😉
    Ευχαριστώ για τις ευχές στον μπαμπά όπως και στην αδελφή μου!

    ΑΦιλιά πάντα με πολύ αγάπη! 🙂

Σχολιάστε

