Δοκιμαστικό…για το καλό!

Τι κάνει κανείς αυτές τις μέρες όταν δυσκολεύεται να εναρμονιστεί ή ν’ ακολουθήσει την «γιορτινή» ατμόσφαιρα;

Δοκιμάζει, ψάχνει για κάτι απλό, ίσως τρυφερό, έτσι για το καλό, αλλιώς πώς να ευχηθεί κανείς μέσα από το blog του, καλές γιορτές;

Α’ δοκιμή.

.

.
Αυτή η αίσθηση του «αναγκαστικού» δεν είναι κάτι νέο για μένα, δεν έχει σχέση δε με τη κρίση, από τα φοιτητικά μου χρόνια με ακολουθεί… την παραμέρισα όμως γι αρκετά χρόνια και αυτό για χάρη των τριών μας παιδιών και «έπαιξα» νομίζω τον ρόλο μου αρκετά καλά, μέχρι που έφυγαν…
Πάμε και λέμε: Ψεύτικο τεράστιο δέντρο μέσα, στολισμός δυο αληθινών φυτεμένων δέντρων έξω, στολισμός καραβιού, φωτάκια μέσα, φωτάκια έξω, στολισμός τζακιού, στολισμός σπιτιού… Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, πίτες, ρεβεγιόν Χριστουγέννων, ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς, τρεχάλα στα μαγαζιά για δώρα, πακέτα, φιογκάκια, κορδέλες, τι ξεχνώ δεν μπορεί κάτι ξεχνώ…
Δεν ξεχνώ το χειρότερο, τον ξεστολισμό, κούτες, σκάλες, πατάρια… εντάξει σταματώ, δεν έχω σκοπό να σας ζαλίσω άλλο!!!

.

Πάμε και για β’  δοκιμή:

.

Το 2009 που ήταν και τα πρώτα Χριστούγεννα που γιόρταζα μέσα από το blog μου, είχα μια πιο χιουμοριστική ανάρτηση…

Το 2010, πάλι επιστράτευσα το χιούμορ για να γιορτάσω τα Χριστούγεννα.

Το 2011, η Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση, είχε σχέση με το δώρο που έστειλε στον Παραμυθά και σε μένα (Άιναφτες) η Μαριλία.

Το 2012 τα είχα βάλει με το κόψιμο των Χριστουγεννιάτικων δέντρων.

.

Έτσι φτάσαμε και στα φετινά Χριστούγεννα…
Ελπίζω να σας έφτιαξα τη διάθεση, πάντως η δικιά μου σαφώς και βελτιώθηκε!

.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗ ΚΑΡΔΙΆ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

50 Responses to Δοκιμαστικό…για το καλό!

  1. Ο/Η koufetarios λέει:

    Αγαπητή Άιναφετς είναι ενδιαφέρον να βλέπεις πώς σκεφτόσουν σε βάθος χρόνου σε γιορτές επαναλαμβανόμενες, θα σου δώσουν κάτι διαφορετικό κάθε χρονιά, άλλες φορές πιο ευχάριστο, άλλες φορές πιο λυπηρό.. Έτσι είναι. Και πράγματι, περνάς το νόημά σου, αυτά που σκέφτεσαι κλιμακωτά θα μπορούσα να πω καλύπτοντας αυτά που αξίζει να ζήσουμε κάθε Χριστούγεννα αλλά και αυτά που δεν πρέπει να αγνοούμε. Όπως και κάθε φορά, εύχομαι καλές γιορτές,να είναι ευχάριστες, ουσιαστικές πάνω απ’ όλα..!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαβιέ μου κουφετάριε, καθώς ξαναδιάβαζα τις αναρτήσεις των περασμένων χρόνων, είδα, πως από τα φοιτητικά μου χρόνια, δεν άλλαξε η αίσθηση που έχω για τα Χριστούγεννα και όλο το σκηνικό που τα συνοδεύει. Διαπίστωσα ακόμα μια φορά, πως το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός, μας δίνουν ενέργεια και το χαμόγελο, μας εμποδίζει να βουλιάξουμε στη θλίψη, στη συνήθεια, στη ρουτίνα και στην απάθεια.
      .
      Και εγώ με τη σειρά μου, εύχομαι αυτές οι μέρες να σου δώσουν πάνω απ’ όλα αυτό που ζητάει η καρδιά σου!

      ΑΦιλιά και καλό μας Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  2. Ο/Η serenata λέει:

    Οι γιορτές, όλες, είναι ψυχολογικά φορτισμένες.
    Μας θυμίζουν κάτι/κάποιον….
    Μας αναγκάζουν κάποιες φορές να βρεθούμε σε μέρη που δεν θέλουμε ή περνάμε πολύ όμορφα ενώ δεν το περιμέναμε.

    Μαγισσούλα μου σου εύχομαι φέτος να περάσεις τα πιο όμορφα Χριστούγεννα:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τις ευχές Serenata μου, έχεις δίκαιο, οι γιορτές είναι ψυχολογικά φορτισμένες αλλά δεν νομίζω πως είναι για όλους, δεν είναι για τα παιδιά και εμείς πρέπει να παραμερίσουμε τη προσωπική μας αίσθηση και να δώσουμε χαρά σ’ αυτά, ειδικά αν έχουμε παιδιά!

      ΑΦιλιά και εσύ να έχεις τα Χριστούγεννα που επιθυμείς! 🙂

  3. οι γιορτες ηταν παντα κατι πολυ μεγαλο για μενα παλιοτερα.. ηταν ενα πολυ ομορφο πανηγυρι απο φιλους, καλεσματα, δωρα.. κι ολα αυτα τα πολυ ομορφα..
    δεν ημουν ποτε στο στυλ του να τρεχω σαν τρελλη να τα προλαβω ολα, ισως και για αυτο εμενα πολλες φορες με την ορεξη.. ή αναγκαζομουν να προσαρμοστω στο πως τις φανταζονταν οι αλλοι τις γιορτες αφου εγω δεν επαιρνα τα ηνια να υλοποιησω το παραμυθι μου

    τωρα εχουν αλλαξει κατα πολυ τα πραγματα.. δεν τραβαει ουτε ψυχολογικα ουτε σωματικα.. κατι με παει πισω σαν μαγνητης και καταληγω να περιμενω απλα να περασει ο καιρος..

    *αυτα τα χιονακια εδω στο μπλογκ σου πως τα αφησες ελευθερα να πεφτουν ε; ε;

    φιλακια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι χαρά να σε διαβάζω πατουσίτσα μου και τι χαρά όταν αισθάνομαι πως σε πολλά έχουμε την ίδια αίσθηση! 😉
      Όταν ήμουν παιδί περνούσα υπέροχα Χριστούγεννα, όταν απέκτησα παιδιά (πολύ νέα) φρόντιζα να περνούν και αυτά όμορφα, όταν μεγάλωσαν και έφυγαν, ξανάγινα ο εαυτός μου και ευτυχώς που είχα τη τύχη να έχει την ίδια αίσθηση με μένα και ο σύντροφος μου!
      Όσο για τα χιονάκια στο blog μου, έχουν προγραμματιστεί απ’ αυτόν που μου άνοιξε το blog και εμφανίζονται και εξαφανίζονται μόνα τους στις γιορτές!
      Θα τα ξαναπούμε πατουσίτσα μου και αυτό για να στείλουμε ευχές καρδιάς για τον καινούργιο χρόνο!

      ΑΦιλιά πάντα πολύ τρυφερά! 🙂

  4. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Μαγισσούλα μου
    το διάβασα μαζί με το προηγούμενο (εντυπωσιακό !! ) και έκανα μια χαρά συνδυασμούς μέσ’την κεφάλα μου …….καταλαβαίνεις εσύ !
    Όσο πιο πολύ στόλισμα απ’έξω τόσο λιγότερο απο μέσα πολύ συχνά……
    Μ’αρέσει όμως πολύ το παραμυθένιο σκηνικό των Χριστουγένων ή μάλλον για να το πώ πιο σωστά αρέσει πολύ στο πιτσιρίκι που φυλάω τρυφερά μέσα μου ……..
    (και τελικά όταν είσαι «άνθρωπος» αυτές οι μέρες σε σπρώχνουν στο να είσαι περισσότερο……
    όταν δεν είσαι ..δεν σε σώνει τίποτα 😉

    Γλύκα τα δοκιμαστικά σου 🙂

    Καλά Χριστούγεννα μαγισσούλα μου !!!! Να έχεις αληθινή γιορτή αγάπης !!!!
    Και….. βέβαια …χρόνια μας πολλάαααααααααα οι Αιγοκερίνες 😉

    Γαφ-γαφ !!!!

    (γλυκάααα πολύ γλυκάαααααααααα)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Ξωτικούλι μου, για μας τις Αιγοκερίνες, αρχίζει ο μήνας των γενεθλίων μας!!!
      (Η ιδια στις 12/1… εσύ); 😉
      Το πιτσιρίκι που φυλάω μέσα μου, δεν τη βρίσκει τα Χριστούγεννα ειδικά τώρα που έφυγαν τα παιδιά του, τη βρίσκει όμως όταν μπορεί και κάνει πλάκες εκεί που το σηκώνει! ξέρεις εσύ!!! 😉

      Να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες κοντά στους αγαπημένους σου και θα επανέλθω γιατί μας περιμένουν και άλλες γιορτές και άλλες χαρές! 🙂

      Γαφ! και Παφ! πολύ τρυφερά!!! 😉

      • Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

        Σήμερα εγώ !!!!!!!!!
        Να μας χαιρόμαστε :-))))) ατρόμητες και…παιχνιδιάρες !!!!!!!

        φιλούδιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Χρόνια πολλά πολλά αγαπημένο Ξωτικούλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          Είμαστε οι καλύτερες και τίποτα δεν μας ρίχνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          Είμαστε και κούκλες! 😉
          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια άπειρα! 🙂

  5. Ο/Η dodo λέει:

    Ευχαριστώ πολύ γιά τις ευχές, τις ανταποδίδω με ένα όχι συνηθισμένο, χριστουγεννιάτικο τραγούδι: http://www.youtube.com/watch?v=Pv0hlbWpa1w καί με ένα… γατοχαμόγελο: http://www.simonscat.com/Films/Santa-Claws/

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι που τα κατάφερα και εμφάνισα το σχόλιο σου… ότι και να «πάταγα» μου το έβγαζε spam και αρνιόταν να μου το εμφανίσει… στη συνέχεια, έβγαζε: είστε σίγουρη πως θέλετε να εγκρίνετε το παραπάνω … spam! αχ! αυτή η wordpress καθόλου δεν συμβαδίζει με το blogger…τέσπα! 😉
      Το Χριστουγεννιάτικο τραγούδι, αφήνει ένα καθαρό χαμόγελο, ειδικά όταν ακούς παντού αυτά τα χιλιοτραγουδισμένα τραγουδάκια! απαπαπα!
      Το δε βίδεο, μου έφτιαξε τη βραδινή μου διάθεση, που έκοβε σαν ξυράφι…

      Bonne nuit ma petite dodo! (και dodo όπως σίγουρα θα ξέρεις γαλλικά σημαίνει νάνι-νάνι!) 🙂

  6. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    καλες γιορτές παραμυθένιες ξέρεις εσύ
    αγαπη χαμογελα υγεια και ευτυχιες να στάζουν από την οροφή

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι ασωτούλι μου… ξέρω εγώ, κοντά στο Παραμυθοσύντροφο μου, πολλά μπορούν να πάρουν μια παραμυθένια χροιά! 😉
      Και εσύ εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες, έτσι όπως το επιθυμεί η καρδιά σου! 🙂

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  7. Ο/Η becreativemom λέει:

    Χρόνια πολλά,χρόνια καλά ,χρόνια γεμάτα υγεία! Καλά Χριστούγεννα !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ, ευχαριστώ από καρδιάς, μπορεί να μη με αγγίζουν οι γιορτές, αλλά με αγγίζουν οι ευχές! 😉

      ΑΦιλιά και να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου αυτές τις μέρες! 🙂

  8. Ο/Η joan petra λέει:

    Κάνε ότι μπορείς, για να μας ανεβάσεις το ηθικό.
    Μήπως να πίναμε και κάναν καφέ αυτές τις μέρες;;;
    Φιλάκια πολλά Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τα δοκιμαστικά αυτό τον σκοπό είχαν… ελπίζω τουλάχιστο ν’ άφησαν ένα χαμόγελο! 🙂
      Θα τη πιούμε τη ζεστή μας σοκολάτα… (δεν έχω πιει ποτέ μου καφέ, μόνο μια φορά σε καφετζού στα «τουέντιζ»… ακολουθεί mail, με λεπτομέρειες! 😉

      ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! 🙂

  9. Ο/Η Astero λέει:

    Εμένα πάντως οι γιορτές που προκαλούν θλίψη. Εξού και έφυγα πριν τις γιορτές, μπας και γλιτώσω την χαρμόσυνη ατμόσφαιρα. Έλα, όμως, που δεν έχουν αφήσει φοίνικα για φοίνικα χωρίς φωτάκι οι σεντονοφόροι! Ενιγουέι, καλές γιορτές εύχομαι μέσα από την καρδιά μου σε σένα και τη φανταστική οικογένειά σου! Φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! εμένα δεν μου προκαλούν, ούτε θλίψη, ούτε μελαγχολία, απλά βαριέμαι ατελείωτα τους στολισμούς και όλο αυτό το δήθεν χαρμόσυνο γεγονός και που σε ορισμένες ημερομηνίες θυμόμαστε να γίνουμε άνθρωποι, λυπάμαι τα σφαχτά (αφού δεν τρώω κρέας)… αντίθετα μου αρέσει πολύ η στιγμή που αφήνουμε τη τωρινή μας χρονιά και μετράμε ανάποδα για να μπει ο καινούργιος χρόνος και αν υπάρχουν και πυροτεχνήματα, είναι η καλύτερη μου! 🙂
      Καλό αυτό με τους Χριστουγεννιάτικους φοίνικες!!! χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά αγαπημένη Αστέρω και εύχομαι να το διασκεδάσεις «εκεί» αυτές τις μέρες! 🙂

  10. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Χμμμ… Νομίζω ο ξεστολισμός θα μπορούσε να είναι αρκετός λόγος γιά να μην στολίσει κανείς…!
    Γενικά με εκνευρίζουν οι γειτόνοι που παρααργούν να ξεστολίσουν…! Αφού θα το πιείς το πικρό το ποτήρι, πιές το στην ώρα του να τελειώνουμε, άϊντε!

    Ωραίες οι δοκιμές!

    Καλά Χριστούγεννα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! η ίδια το έχω λύσει το θέμα του ξεστολισμού, αφού επί πολλά πολλά χρόνια, όλα τα παιδάκια μου στόλιζαν, δέντρα, σπίτια, τζάκια, κήπους… μόλις τέλειωναν οι γιορτές… άφαντα τα πουλάκια μου!
      Όταν πήγαν στα σπιτάκια τους, βρήκα ένα μικρό δεντράκι το στόλισα λιτά και το έβαλα κοντά στο τζάκι, μόλις τέλειωσαν τα πανηγύρια, το πήρα έτσι όπως ήταν και το έβαλα στο πατάρι… κάθε χρόνο το κατέβαζα… το ανέβαζα….φέτος βαριέμαι να πάω τη σκάλα μέχρι το πατάρι! χαχαχα! Εκεί το βλέπω το δεντράκι! 😉
      Τι έχεις να πεις για τα κουφάρια των αληθινών δέντρων που κοσμούν για βδομάδες τους δρόμους;
      Χαίρομαι που σου άρεσαν και οι δοκιμές, ελπίζω να έπιασαν τόπο!

      VB! (vraie bisous) και καλά να περάσεις! 🙂

      • Ο/Η H.Constantinos λέει:

        Λοιπόν, αυτό το θλιβερό θέμα του ξεστολισμού το έχουν λύσει ακόμα πιό πρακτικά οι Δήμοι! Δεν τα βγάζουν ποτέ, απλώς on-off τον διακόπτη! και εκεί που πας να βγάλεις μιά φωτό με κολώνα μέσα στο καρέ -Πάσχα, ή καλοκαιριάτικα πχ, νάτο και το σβηστό χριστουγεννιάτικο δεντράκι, που θα ξαναανάψει του χρόνου… Ααααυτό θα πει πρακτικό πνεύμα, δημοτικοί υπάλληλοι είναι οι άνθρωποι, δεν είναι δούλοι ράβε-ξήλωνε τώρα!!

        Αυτά τα κουφάρια πεθαμένων νήπιων δέντρων είναι ότι πιό θλιβερό κυκλοφορεί γύρω από τους κάδους… -μετά από τους ρακκοσυλλέκτες, εννοείται…

  11. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου, εφέτος επειδή μας έτυχαν πολλά είπαμε να έρθουμε στην Αθήνα για πέντε ημέρες να ξεσκάσουμε λίγο, έξι χρόνια έχουμε να έρθουμε τις γιορτές. Ήρθαμε που λες και ακόμη εδώ είμαστε, αλλά ο μικρός μου αρρώστησε και καθίσαμε τρεις ημέρες στο σπίτι να γίνει καλά… τύχη βουνό ε; Όμως συνάντησα σήμερα ανθρώπους που μεγάλωσα μαζί τους και είχα χρόνια να δω με την ευκαιρία μιας συναυλίας. Έπεφτα από αγκαλιά σε αγκαλιά. Μπορώ να πω πως αυτά τα Χριστούγεννα, αν και λίγο παράξενα, είναι από τα ομορφότερα που έχω ζήσει. 🙂 🙂 🙂
    Καλά Χριστούγεννα εύχομαι σε όλη την παραμυθοοικογένεια και σίγουρα όταν θα επιστρέψω στη βάση μου θα επικοινωνήσω και πάλι.

    υ.γ. να δω πότε θα έρθω στην Αθήνα για να συναντήσω εσάς 😉

    Πολλά πολλά ΑΦάκια!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ χαίρομαι Margo μου που παρόλη την αρρώστια του μικρού σου, πήρες ατέλειωτες αγκαλιές και φιλιά…ΝΑΙ, αυτά είναι όντος Αληθινά Χριστούγεννα! 🙂

      Ευχαριστώ για τις ευχές και τις ανταποδίδω με όλη μου τη καρδιά σε όλη την οικογένεια σου! 🙂 🙂 🙂 🙂 (ένα χαμόγελο για τον καθένα σας) !!!

      Και ξέρεις την επόμενη φορά, έχει σειρά η δική μου αγκαλιά… 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά άπειρα! 🙂

  12. Ο/Η Hengeo λέει:

    Μη νομίζεις, πολλοί έχουν αυτή τη δυσκολία εναρμόνισης. Εγώ έχω και ένα θέμα με τα δώρο, πολλές φορές δεν έχω ιδέα τι να πάρω σε κάποιον!
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!
    ΑΦ! 🙂
    Υ.Γ. Σήμερα γνώρισα και τη βιβλιοθήκη-στέκι, με εντυπωσίασε η ησυχία του μέρους!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σωστό και αυτό με τα δώρα Γιώργο, ειδικά στους δικούς μας, είναι ακόμα πιο δύσκολο!
      Χαίρομαι που μπήκες και στην ατμόσφαιρα της βιβλιοθήκης-στέκι, τώρα η σειρά μας! 😉

      ΠΑΦ! και εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες! 🙂

  13. Γλυκύτατη και αγαπημένη μας Στεφανία, μας έφερες πίσω κάποια χρόνια, και επ ευκαιρία, αναλογιστήκαμε και εμείς πώς είμασταν και πώς είμαστε αυτές τις γιορτές,

    καλές γιορτές στο σπιτικό σας αγαπημένη, με όλα τα καλά!!!! θα τα πούμε και τηλεφωνικά, αφού έρχεται και η γιορτή σου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχουν ενδιαφέρον αυτές οι αναδρομές σε παλιές αναρτήσεις… Τι γράφαμε τότε! Τι μας έγραφαν! Ποιοι μας έγραφαν, ποιοι εξαφανίστηκαν, ποιοι έγιναν πραγματικοί φίλοι, ποιοι έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο και ποιοι όχι! 😉

      Καλές γιορτές και σε σένα αγαπημένη Ειρήνη… είδες ο χρόνος εμάς μας έφερε ακόμα πιο κοντά!

      ΑΦιλιά πάντα μέσα απ΄τη καρδιά μου! 🙂

  14. Ο/Η aristea k λέει:

    Σαν ένα μεγάλο-μικρούτσικο παιδί που είμαι χαίρομαι από τις 25 Νοεμβρίου έως και τις 7 Ιανουαρίου κάθε μικρή ή μεγάλη στιγμή αυτών των ημερών. Τα τελευταία χρόνια δεν διασκεδ’αζω έξω με ρεβεγιόν και τουαλέτες! Πολλές φορές κάθομαι μόνη στο τζάκι μου με ένα ποτήρι κρασί, με Χριστουγεννιάτικες μελωδίες (συνήθως κλασσική μουσική) κι απολαμβάνω μια υπέρτατη γαλήνη! Μου αρκεί για να είμαι ευτυχισμένη!

    Ολόψυχα σου εύχομαι γλυκιά μου Στεφανία καλές γιορτές, με αγάπη και ζεστασιά!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω! ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτές οι συγκεκριμένες ημερομηνίες που αναφέρεις Αριστέα μου σίγουρα σηματοδοτούν και χαρούμενες αναμνήσεις για σένα και καλά κάνεις και τις τιμάς, είναι ο καλύτερος τρόπος να τιμούμε τον εαυτό μας!
      Δεν συμβαίνει το ίδιο με μένα, όταν είσαι μητέρα από τα 23 σου, μια ζωή έχεις την ευθύνη των παιδιών σου και παραμερίζεις τι πραγματικά επιθυμείς ο ίδιος… αλλά, αλλά όταν φύγουν και ξέρεις πως εκεί που είναι, είναι καλά, απολαμβάνεις μια άλλου είδους ελευθερία! 😉

      Και εγώ σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και ν’ απολαύσεις αυτές τις μέρες όπως εσύ το επιθυμείς!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  15. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    «Τι κάνει κανείς αυτές τις μέρες όταν δυσκολεύεται να εναρμονιστεί ή ν’ ακολουθήσει την “γιορτινή” ατμόσφαιρα;»
    Προσπαθεί! Οι αναμνήσεις πάντα δημιουργούν μια ζώνη ασφαλείας κάτω απ το σκινή που καθένας ακροβατεί… Το σίγουρο είναι οτι το να ζορίζεσαι για να κάνεις κάτι απλά γιατί πρέπει να το κάνεις, σίγουρα θα το βρεις μπροστά σου.. αλλά και γιατί να πρέπει να κάνουμε κάτι επειδή το κάνουν και οι άλλοι?! Οι γιορτές,Χριστούγεννα κλπ ναι είναι οικογενειακές, ναι είναι για τα παιδιά αλλά το υλικό πράγμα σίγουρα δεν κάνει τις γιορτές..Το υλικό θα σταματήσει την ώρα που θα χαμηλώσουν τα φώτα το βράδυ και θα μείνεις μόνος… Τα τραπέζια και τα ρεβεγιών? η ευκαιρία να έχεις δίπλα σου αυτούς που αγαπάς και σ αγαπούν και όχι απαραίτητα αυτούς που στο βωμό του τραπεζιού και του υλικού «σ αγαπούν» !!

    Τέσπα μάλλον ξέφυγα λιγάκι..Αξίζει όμως νομίζω να σκεφτεί κάνεις να εναρμονιστείς με την «γιορτινή» ατμόσφαιρα ή με το κλίμα των ημερών? την χαρά και την αγάπη… αλλά όχι για 5-10μέρες αλλά για κάθε μέρα..

    Καλές γιορτές μαγεισούλα μου, Καλά Χριστούγεννα και εύχομαι να τα γιορτάζεις όπως πραγματικά το επιθυμείς! 🙂 😀 😀
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και Παφ Παφ! (χαχα μου κόλησε αυτό)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν έχει να προσπαθήσει γιατί έχει κοντά της έναν Παραμυθοσύντροφο και συμπλέουν μαζί ακόμα και στις γιορτές! 😉
      Δεν ζοριζόμαστε δε καθόλου, κάνουμε και ζούμε, όπως ορίζει η καρδιά μας!
      Μ’ αρέσει όμως αυτό που έγραψες Αστεράκι μου, γιατί δείχνει ένα αστεράκι ώριμο και αρκετά κατασταλαγμένο και ειδικά, πως τη χαρά και την αγάπη πρέπει να τη ζούμε όλη τη χρονιά!
      Να περάσεις όμορφα, χαλαρά και χαρούμενα κοντά σ’ αυτούς που αγαπάς και σ’ αγαπούν!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά με Παφ Παφ και στον μύγο! 🙂 🙂 🙂

      • Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

        Έ άμα συμβαδίζεις με τον Παραμυθοσύντροφο είσαι οκ.. και γω συμβαδίζω με τον μύγο αλλά………..
        Η καρδία πάντα ξέρει να κάνει το «σωστό» 😀
        Όλο το χρόνο πρέπει να πράττουμε ανάλογα τι λίγες μέρες σαν χαζοχαρούμενα και μετά πάλι το κεφάλι κάτω γιατί πέρασαν οι μέρες? Ποιες μέρες??! 😀
        Σε ευχαριστώ μαγεισούλα μου, θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να τα καταφέρω έτσι…αλλά όπως και να έχει η αγάπη είναι αγάπη δεν έχει σημασία αν «αγγίζεις» τον άλλο υλικά αν τον αγγίζεις ψυχικά… 😀

        Καλές γιορτες και πάλι!
        Ναιιιιιιιιιιιιιι ναιιιιιιιιιιι θα του δωσω πολλα πολλα κι αμα πει τι γιατί θα πώ η μαγισούλα! χαχα
        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και Παφ Παφ απ μένα και απ τον μύγο! 😀 😀

  16. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Καλά Χριστούγεννα Στέφη!!!
    Σου φέρνω λίγη μαγική σκόνη https://www.youtube.com/watch?v=YfKMxl795yw
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα τι τρυφερό Georgina μου, πολύ σ’ ευχαριστώ!
      Τελικά μόνο τα παιδιά μπορούν και μεταφέρουν αυτή τη τόσο απαραίτητη μαγική σκόνη των γιορτών! 😉
      Εύχομαι με όλη μου τη καρδιά, να είστε όλοι σας πρώτα καλά και να περάσετε με πολύ αγάπη αυτές τις γιορτές!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και στα τρία σας! 🙂 🙂 🙂

  17. Ο/Η Φανη λέει:

    αυτα τα χριστουγεννα μου φαινονται πιο γλυκα απ τα αλλα.. αν κ θα τα περασω στην αθηνα..
    μεχρι προτινως (πως γραφεται ντε?) περιφερομουν σαν τον γκρινιαρη συγγενη στα μπλογκς κ εγραφα ποσο μεγαγχολικα ειναι παντα τα χριστουγεννα, αλλα ειπα να αλλαξω ρωτα!
    φτιαξτε μας κι αλλο τη διαθεση!

    χριστουγεννιατικα φιλια! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εσύ είσαι που θα μας φτιάξεις τη διάθεση αγαπημένη Φανή!
      Πολύ χαίρομαι όταν λαμβάνω παρόμοια σχόλια! 😉
      Εύχομαι αυτή η καλή διάθεση, να σε ακολουθήσει και όλη τη νέα χρονιά, αν και για τις πρωτοχρονιάτικες ευχές θα επανέλθω πανηγυρικά! (λατρεύω τις αλλαγές και ειδικά όταν φεύγει μια χρονιά και έρχεται μια άλλη)! 😉

      Πολλά πολλά γιορτινά ΑΦιλιά σου στέλνω! 🙂

  18. Ο/Η koulpa λέει:

    ξεκίνησα ως μωρό μη βλέποντας την αναγκότητα των εορτών.. αλλά συμμετήχα για χατ΄ρι της μανας μου.. και μετά της πρώην μου.. τελικά μια χαρά περνούσα συμμετέχοντας.. 🙂 🙂
    χρονια πολλά και καλά μαγεισούλα μου 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι koulpako μου, όταν μ’ επισκέπτεσαι! 🙂 🙂
      Μπορώ να καταλάβω πολύ καλά πώς ένιωθες τότε…
      Αυτό που έχει όμως σημασία είναι πώς νιώθουμε πλέον τώρα! 😉 😉

      Εύχομαι να έχεις τη εσωτερική διάθεση να συμμετέχεις μόνο αν το λέει η καρδιά σου! 🙂 🙂

      ΑΦιλιά και εύχομαι αυτές οι μέρες να περάσουν, όπως εσύ το επιθυμείς! 🙂 🙂

      • Ο/Η koulpa λέει:

        αποφάσισα από μικρός ότι ασφαλέστερος τρόπος ευτυχίας είναι η δημιουργία και η χαρά με τη χαρά του άλλου.. 🙂 🙂
        τωρα δεν είναι και πολλοι αυτοι που χαίρονται γιανα χαρώ μαζί τους.. ας χαρώ με την εορταστική χαρά τους.. 🙂 🙂

  19. Ο/Η me (maria) λέει:

    Γλυκιά μου μαγισσούλα σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία, γαλήνη κι ευτυχία!
    Μου αρέσει να στολίζω κι ας ξεστολίζω μετά…έχει κι αυτό τη γλύκα του…όλα καλά είναι, αρκεί να τα ζούμε και να εκτιμάμε κάθε μας στιγμή!!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όλα είναι καλά Μαρία μου, φτάνει όπως πολύ πολύ σωστά λες, να ζούμε και να εκτιμάμε τη κάθε στιγμή… 😉

      ΑΦιλιά πολλά και σε όλη την οικογένεια σου και εύχομαι να περάσετε έτσι όπως το λέει η καρδιά σας! 🙂

  20. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    Μ’άρεσε πολύ αυτή η αναδρομή που έκανες παρέα μας..
    Πέρασα να δω πως είσαι,μιας και έλειπα μέρες,και αύριο θα ξανάρθω να δω τι έχασα μιας και τα μάτια μου με πιέζουν επίμονα να εγκαταλείψω τον υπολογιστή!
    Μου άφησες ένα γλυκό χαμόγελο,και σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί… ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν είμαι πολύ της αναδρομής Νικολέτα μου, απλά ήθελα να δω/δούμε πώς ήμουν/ ήμασταν πριν από τέσσερα χρόνια και αυτό που προσωπικά με διασκέδασε, ήταν τα σχόλια…
      Στη τελευταία ανάλυση, νομίζω πως το ζουμί-παλμός του blogging είναι στα σχόλια… φτάνει να μην είναι τυπικά! 😉

      ΑΦιλιά και κάτσε εκεί που είσαι… έτσι στα σίγουρα θ’ απολαύσεις οικογενειακή γιορτινή ατμόσφαιρα! 🙂

  21. Ο/Η 55fm λέει:

    Πολλά χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!Να είσαι πάντα καλά!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ πολύ πολύ… και σε σένα και στην αγαπημένη σου οικογένεια, εύχομαι με τη σειρά μου, υγεία και πολλές πολλές χαρές!

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

Σχολιάστε

