Η Άιναφετς και ο Αγ. Στέφανος!

Πριν από τέσσερα χρόνια και κάτι μήνες, μόλις που είχα ξεκινήσει να γράφω σ’ αυτό το blog, έλαβα από μια μικρή και πολύ αγαπημένη μου φίλη την παρακάτω αφιέρωση και όπως θα δείτε και εσείς, είναι ότι πιο τρυφερό έχω λάβει ποτέ μέσα από το διαδίκτυο…

.

Kαι μια και γιορτάζει το «ανάποδο» της όνομα η Άιναφετς, (του Αγίου Στεφάνου) σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη τρυφερή αφιέρωση!
Ευχαριστώ και πάλι μέσα απ΄τη καρδιά μου Αγγέλα, γι αυτό το πολύτιμο δώρο!
.
ΥΓ: Αν κάνετε κλικ στον τίτλο «Μάγισσα των Μαγισσών’ θα δείτε την αφιέρωση, ακριβώς όπως τη σχεδίασε η Αγγέλα-Selena.
.
.

τη, 15 Οκτωβρίου 2009

Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ!!!

.
Είναι γλυκιά και πετάει εδώ κι εκεί,
δίνοντας συμβουλές και γιατρεύοντας καρδιές…
.
ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΣΣΑ!!!

Της αρέσουν τα λουλούδια,
.
.
ασχολείται με τα βιβλία της,
.

και τη ζωγραφική που τόσο αγαπάει!

Έχει πάντα τα μάτια της ανοιχτά,
για να ρουφάει την ομορφιά της ζωής.

.

Κι εγώ έχω την τύχη και την τιμή, να με προσέχει!!!

Μιλάω για την Μάγισσα των μαγισσών.
Μιλάω για την Καλύτερη Μάγισσα που έχω γνωρίσει.
Μιλάω για την Άιναφετς!!!
.

Κι αν θέλετε να την γνωρίσετε κι εσείς,

δεν έχετε παρά να ψιθυρίσετε το παρακάτω ξόρκι…
.

κάντε κλίκ στην εικόνα για το ξόρκι
.
.
.
Τους τελευταίους μήνες η Αγγέλα έχει αφήσει ανενεργό το blog της, αλλά ξέρω πως σε λίγο καιρό
θα είναι και
πάλι κοντά μας.
Καλή δύναμη αγαπημένη μου φίλη και μη χάνεις ποτέ το κουράγιο και τη δύναμη σου…
.
Να είστε όλοι καλά και επιστρέφω μ΄ευχές για μια νέα χρονιά!
.
.
.
About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

58 Responses to Η Άιναφετς και ο Αγ. Στέφανος!

  1. Ο/Η a-kentavrou λέει:

    Xρόνια Πολλά με υγεία και χαρά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Μιχάλη μου, που πρώτος και καλύτερος, μου εύχεσαι χρόνια πολλά για τη γιορτή μου! 🙂

      Χρόνια πολλά, σε σένα στη Δώρα και σε όλη την οικογένεια σου, απ΄ εδώ μια και δεν θα μπορέσω να σου ευχηθώ από το fb! 🙂

  2. Ο/Η me (maria) λέει:

    Πόσο γλυκιά αφιέρωση για την καλύτερη μάγισσα, τη μάγισσα των μαγισσών!!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!!
    Φιλιά πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Την κρατούσα Μαρία μου, αυτή την αφιέρωση, με μια κρυφή ελπίδα να φέρω πάλι κοντά μας την αγαπημένη μου Αγγέλα! 😉

      Χρόνια πολλά και στη δική σου οικογένεια και να είναι με υγεία, χαρά και Αγάπη!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

  3. Ο/Η lefti λέει:

    Χρόνια Πολλά Μαγισσούλα μου για αύριο…να σε χαίρονται και να σε χαιρόμαστε κι εμείς…Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια με υγεία :))))
    Eύχομαι η φίλη σου να βρει την δύναμη και το κουριάγιο να αντιμετωπίσει ότι κι αν έρθει στο δρόμο της, να είναι καλά.
    ΑΦιλιά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χίλια ευχαριστώ για τις σημερινές ευχές, Lefti μου!
      Εύχομαι και σε σένα χρόνια πολλά αν και έχω σκοπό να επανέλθω για τις ευχές του 14!… σύντομα 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  4. Ο/Η Margo λέει:

    Την θυμάμαι αυτή την ανάρτηση της Σελένα γιατί ήταν και η αφορμή να σε γνωρίσω 🙂
    Χρόνια πολλά μαγισσούλα μας, να χαίρεσαι ότι αγαπάς!

    Σε λίγο καιρό η Σελένα θα είναι και πάλι κοντά μας; Στην ηλεκτρονική μας παρέα, στην Ελλάδα ή και στα δύο; Χμμ ήρθε η ώρα να την τσουγκλίσω 😉

    Άπειρα ΑΦάκια καρδιάς!!!!
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! δεν ήξερα πως η γλυκιά Selena, ήταν η αφορμή να με γνωρίσεις, διπλή χαρά αυτή για μένα σήμερα!!! 🙂 🙂
      Έχω καιρό να λάβω νέα της και για να είμαι ειλικρινής είχα και έχω μια κρυφή ελπίδα πως ίσως αυτή η αφιέρωση, τη φέρει πάλι κοντά μας! 😉
      Νομίζω πάντως πως είναι μια καλή ευκαιρία να την τσουγκλίσουμε όπου και να βρίσκεται! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και χίλια ευχαριστώ για τις ευχές! 🙂

  5. Χιλιόχρονη ΚΜΝΒ μας, πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική!
    Τις θερμότερες ευχές μας σε όλη την Παραμυθοοικογένεια!
    (Οι μικρές χρόνισαν και σας στέλνουν κι αυτές φιλάκια!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! mon tres cher Jean de poivre noir, merci pour les voeux! 😉
      Η ΚΜΝΒ (για τους νέους φίλους μου): Καλή, Μάγισσα, Νεράιδα, του Βοσπόρου, στέλνει πολλά bisous στα κοριτσάκια σου και στην Μάρθα και σας εύχεται μέσα απ΄τη καρδιά της χρόνια πολλά και χρόνια ευτυχισμένα!

      ΑΦιλιά! 🙂 🙂 🙂 🙂 !!! (για τα τέσσερα σας!)

  6. Ο/Η AnD λέει:

    Χρόνια πολλά Μαγισσούλα!
    Υπέροχη η αφιέρωση της φίλης σου.
    Είναι γιατί τέτοια είσαι κι εσύ και το «δείξε μου το φίλο σου» είναι κανόνας.
    Εύχομαι να περάσεις όμορφα σήμερα με την οικογένειά σου.
    Η τελευταία γιορτή του χρόνου να στιγματίσει με τη γεύση της όλη σας τη χρονιά.
    Ελπίζω στα καλύτερα και θα έρθουν για όλους.

    Πολλά φιλιά, χρόνια πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! να και η Andoula μου, καλώς την!!! 😉
      Οι πραγματικοί μου φίλοι, πλέον μετά από πολλά και διάφορα (…) είναι εδώ και δείχνουν με τις ευχές τους το αληθινό τους πρόσωπο! 😉

      Χίλια ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου, ήδη περνώ όμορφα κοντά σας!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

      ΥΓ: Πάω σπιτάκι σου να σου «ψάλλω» ειδικά κάλαντα! 😉

  7. Ο/Η joan petra λέει:

    Γλυκιά μου Στεφανία, χρόνια σου πολλά κι ο,τι επιθυμείς!
    Να σε χαιρομάστε κι πάντα να σκορπάς μαγικά την θετική σου ενέργεια!
    Υπέροχο το αφιέρωμα από την καλή σου φίλη. Το πιο ωραίο δώρο ομολογώ και δικαίως νιώθεις περήφανη! Πολλά φιλιά και καλά να περάσεις σήμερα καλή μου! Καλή σου μέρα! 🙂

  8. Ο/Η Zeta λέει:

    Χρόνια Πολλάαααααααααααααα!!! Να χαίρεσαι το όνομά σου! Να σε έχουμε πάντα εδώ γύρω και να γεμίζεις τη ματιά μας με φωτεινή, μαγική χρυσόσκονη!!! Φιλάκια πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι τέτοια η χαρά που παίρνω απ΄ όλους τους φίλους μου που δεν το κουνάω από εδώ! 😉

      ΑΦιλιά Ζέτα μου, πολλά πολλά και χίλια ευχαριστώ για τις τρυφερές ευχές σου! 🙂

  9. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Καλή μου μαμ-μάγισσα χρόνια σου πολλά! Έχεις τις καλύτερες ΑΕυχές μου, μέσα από την καρδιά μου 🙂 Κι αν χάθηκα, δεν το έκανα αυτοθέλητα, οι υποχρεώσεις πια είναι τόσο μεγάλες που με κρατάνε μακριά σου! Ξέρω όμως πως με σκέφτεσαι, όπως σε σκέφτομαι κι εγώ, συνέχεια κι αδιάλειπτα.

    Να είσαι πάντα καλά, πάντα με χαμόγελο, γερή και δυνατή!

    Χρόνια Πολλά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Την μαμ-μάγισσα δεν την χάνεις εύκολα Κώστα μου… όλο κάπου εδώ γύρω τριγυρνάει, βλέπει, ακούει, νιώθει και καταλαβαίνει πολύ καλά το τρέξιμο και τις υποχρεώσεις των αγαπημένων φίλων της! 😉

      ΑΦιλιά μέσα απ΄ τη καρδιά μου, ευχαριστώ για τις ευχές και χρόνια υπέροχα εύχομαι σ’ όλη την όμορφη οικογένεια σου! 🙂

      ΥΓ: Δεν χάνω λέξη από το μαγικό vivlio.net !!! 🙂

  10. Ο/Η side21 λέει:

    Τριγύρω μας κυριαρχεί μια «μαγεία» …
    άσχετα αν όλοι δεν έχουν μάτια να τη δουν !!!
    Η ύπαρξή μας η ίδια είναι κάτι το «μαγικό» …
    και κάποιοι έχουν το θείο χάρισμα …
    να μεταγγίζουν τη «μαγεία» τους στους άλλους !!!
    Μαγισσούλα μου ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ …
    και ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μόνο χαρούμενες μπορεί να είναι οι γιορτές Σιδερή μου, όταν διαβάζω τις όμορφες και τρυφερές ευχές σου… να είσαι πάντα καλά, σ’ ευχαριστώ!

      Εύχομαι υγεία και Αγάπη πάνω απ’ όλα σε σένα και σ’ όλη την οικογένεια σου! 🙂

      ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  11. Ο/Η dodo λέει:

    Πολύχρονη, γερή και δημιουργική, πάντοτε με αγαπημένα πρόσωπα κοντά σου!

  12. Ο/Η marilia λέει:

    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μαριλίτσα γλυκιά μου δασκαλίτσα, ευχαριστώ για τις ευχές!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά, να περνάς καλά και καλές γιορτές να έχεις, όπως εσύ τις επιθυμείς! 🙂

  14. Ο/Η Hengeo λέει:

    Πολύ γλυκιά αφιέρωση όντως!
    Χρόνια πολλάαα!!! 🙂
    ΠΑΦ!

  15. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Γλυκια μου Μαγισσούλα, σου εύχομαι χρόνια πολλα,γεμάτα πράγματα που θα γεμίζουν την καρδια σου,θα φωτίζουν τις μερες σου και θα τα όνειρα σου με τα πιο όμορφα χρώματα,ίδια με τις δικές σου ζωγραφιές!Να είσαι πάντα καλα κ σύστημα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα,γεμάτοι χαρούμενες στιγμές κ θετική ενέργεια.Πολλα πολλα πολλα αφιλιά!!!

  16. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Η WordPress παίζει μαζί μου, εξου και τα ορθογραφικά λάθη…μόλις διάβασα και το ξόρκι, το βρήκα απίθανο!!Μπράβο στη Σελένα μας! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Που χάθηκες γλυκιά Παραμυθού;
      Ευχαριστώ για τις πανέμορφες ευχές καρδιάς… την έμαθα πια τη καρδούλα σου! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και σου εύχομαι καλή δύναμη και αν δεν τα ξαναπούμε για τις ευχές του νέου χρόνου, σου εύχομαι υγεία, τύχη και πολύ Αγάπη! 🙂

      ΥΓ: Η wordpress και μένα παίδευσε σήμερα! 😦

  17. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    Όντως οτι πιο τρυφερό θα μπορούσες να λάβεις και σε τιμάει που ακόμα το θυμάσαι με τόση αγάπη…εύχομαι πάντα να έχεις ανθρώπους που να σε βλέπουν με αυτά τα μάτια..
    Χρόνια Πολλά γλυκιά μου Στεφανία,οτι πιο όμορφο σου εύχομαι!!
    από καρδιάς..
    φιλάκια πολλά!!

  18. Χρόνια πολλά και από εδώ …και από παντού, αγαπημένη ΚΜΝΒ!
    Για κάνε και κανένα ποστ, ως πιο ειδική, για το τι λέει η μαγική σου σφαίρα και τα άστρα για το νέο έτος!
    ΑΦΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η ΚΜΝΒ ευχαριστεί τον Νεράιδο της, για τις όμορφες ευχές (μια Καλή Μάγισσα Νεράιδα του Βοσπόρου, έχει πάντα κοντά της και έναν Νεράιδο !)
      Είδες τον Βόσπορο «μας» και απ’ του Παραμυθά το blog…πολύ συγκίνηση!
      Όσο για τη μαγική σφαίρα, σίγουρα κάποια στιγμή θα τη συμβουλευτώ! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! πολλά ! 🙂

  19. Ο/Η VaD λέει:

    Mε μια μέρα καθυστερηση,πειράζει να ευχηθώ; 🙂
    Χρόνια Πολλά,Χαρούμενα,Δημιουργικά,και προπάντων με Υγεία!

  20. Ο/Η Ευάγγελος λέει:

    Χρόνια πολλά μ’ ευτυχία και χαρές, γεμάτα υγεία κι αισιοδοξία!

    Πραγματικά υπέροχη παρέα και χαίρομαι που την ανακάλυψα!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φυσικά και δεν πειράζει, Vadouli…! βλέπεις αυτές οι μέρες είναι όλο γιορτές! 😉
    Να είμαστε καλά όλοι μας και να μπορούμε να χαιρόμαστε τις γιορτές μας για πολλές πολλές μέρες!
    ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά! 🙂

  22. Ο/Η aristea k λέει:

    Συγκινητική η αφιέρωση! Λάτρεψα το ξόρκι!
    Καθυστερημένα χρόνια πολλά για τη γιορτή σου Στεφανία μου! Με υγεία κι αγάπη πάνω απ’όλα!
    Τα πιο ζεστά φιλάκια μου ! ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Αριστέα μου για τις ευχές που δεν έχουν ημερομηνία λήξις! 😉
      Είδες πόση τρυφερότητα βγάζει μια αφιέρωση όταν είναι καρδιάς και όλη η δουλειά που χρειάστηκε να κάνει η Selena, δεν είναι πανέμορφο;

      ΑΦιλιά ανταποδίδω και επανέρχομαι για τις ευχές του 14! 🙂

  23. Ο/Η thalassenia λέει:

    Χρόνια Πολλά μαγισσούλα, να είσαι χαρούμενη, δυνατή, αισιόδοξη, δημιουργική και γεμάτη εμπνεύσεις!
    Η τρυφερή αφιέρωση της selena δείχνει αγάπη που την αξίζεις.

    Φιλιά και ευχές πολλές.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Θαλασσένια μου για τις τρυφερές ευχές σου!
      Εύχομαι και στη selena να δώσει σημεία ζωής γιατί τελικά αν το σκεφτείς, αυτή η ανάρτηση είναι μια αμοιβαία αφιέρωση!

      ΑΦιλάκια προς το παρόν, θα τα ξαναπούμε για τις άλλες ευχές! 😉

  24. Ο/Η xristin λέει:

    Ετεροχρονισμένα μεν με πολύ αγάπη όμως σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και καλά!
    Να σε χαίρεται η οικογένεια σου και να σε απολαμβάνουμε και εμείς με τις αναρτήσεις σου που πάντα έχουν κάτι να ενδιαφέρον να μας πουν.
    Τις φιλούρες μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τα δέχομαι τα ετεροχρονισμένα σου, που για τις «μάγισσες» δεν ισχύουν τέτοια τυπικά! βεβαίως, βεβαίως! 😉
      Χαίρομαι που απολαμβάνουμε η μια την παρουσία της άλλης και έτσι τουλάχιστο περνάμε καλά στη μπλογκογειτονιά! 😉

      Ευχαριστώ για τις ευχές και για τις «άλλες» θα επανέλθω!

      ΑΦιλιά τρυφερή και τρομερή Xristin, νάσαι καλά! 🙂

  25. Ο/Η Νewagemama λέει:

    A, βρε μαγισσούλα, μόνο εσύ ξέρεις να γράφεις κάτι τέτοια νόστιμα! Ευτυχισμένος και δημιουργικός να έρθει ο καινούργιος χρόνος!

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ τη μανούλα μιας νέας και εξαιρετικά δύσκολης εποχής, για τις ευχές της και για τη τόσο ουσιώδη και διακριτική παρουσία στο διαδίκτυο!

    ΑΦιλιά καρδιάς και εύχομαι ότι καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου! 🙂

  27. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Να αγαπάς και να αγαπιέσαι ΔΥΝΑΤΑ καλή μου. Να αγαπιόμαστε 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από το βάθος της καρδιάς μου, βολτίτσα μου, πιστεύω πως έχουμε αν πραγματικά το θελήσουμε τη δύναμη- ενέργεια ν’ αλλάξουμε πολλά… ξεκινώντας απ΄ τον ίδιο μας τον εαυτό και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τη δύναμη της Αγάπης!!!
      Ευχαριστώ…
      ΑΦιλιά Αληθινά και βαθιά! 🙂

  28. Ο/Η agselena λέει:

    Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία στη ζωή σου!!! Να μένεις πάντα η γλυκιά, τρυφερή, όμορφη Μάγισσα των Μαγισσών που γνώρισα και αγάπησα και ποτέ να μην το βάλεις κάτω όσες δυσκολίες κι αν φέρει η ζωή!!! Εύχομαι για σένα και την οικογένεια σου πάντα τα καλύτερα και μαζί δεμένοι και αγαπημένοι σαν γροθιά να προχωράτε!!!

    Δεν ξέρω πως να γράψω αφού τα δάκρυα συγκίνησης έχουν γεμίσει τα μάτια μου!!! Ποτέ δε σας ξεχνάω εσάς τις δυο!!! ΠΟΤΕ με ακούτε??? Ξέρετε ποιές δυο λέω!!! Μέσα στην καρδιά μου είστε φωλιασμένες και οι σκέψεις σας πάντα με ζεσταίνουν και με βοηθάνε!!! Δυστυχώς δεν είναι εύκολη η επιστροφή στο μπλοκ (προς το παρόν τουλάχιστον) γιατί η ζωή μου όλη είναι στον αέρα από κάθε άποψη αλλά θα γίνει κάποτε!!!

    Μου λείπετε κι είναι τόσες οι φορές που γονάτισα αλλά η σκέψη σας με κράτησε!!!

    Σας ευχαριστώ!!! Που δε με ξεχνάτε αλλά πιο πολύ και πιο πάνω από όλα που μου επιτρέψατε να σας γνωρίσω και ομορφύνατε τη ζωή μου στις πιο δύσκολες στιγμές μου απλά με την παρουσία σας!!!

    Φιλιά πολλά και την αγάπη μου και στις δύο!!!

    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένος ο νέος χρόνος που έρχεται μέσα από την καρδιά μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να που το μαγικό σου ξόρκι «έπιασε» γλυκιά και τρυφερή μου ag-selena!!!
      Και μη νομίζεις πως τώρα που σου γράφω είναι εύκολο… δάκρυα χαράς τρέχουν ποτάμι και έχει θολώσει η οθόνη… είδες τι κάνει η Αγάπη, η ανιδιοτελή Αγάπη, ενώνει και δίνει δύναμη σ’ αυτούς που είναι μέσα…
      Μπορώ να σου ζητήσω να «μας» στείλεις ένα mail, με δυο λογάκια… ή να χρησιμοποιήσω το μαγικό σου ξόρκι για να έχω μια απάντηση; 😉

      Να έχεις έναν τυχερό χρόνο γλυκιά μου και ότι ποθεί η καρδούλα σου να το συναντήσεις, γρήγορα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  29. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Mαγισσούλα μαγική
    στεναχωριόμουν που άργησα (είμαι τελείως άχρηστη με τις γιορτές ,δεν το σκέφτηκα καθόλου το χαζούλι) αλλά τώρα που διάβασα το σχόλιο της selena χάρηκα γιατί πήρα όλη την συγκίνηση μαζί.
    Να είσαι γερή και δυνατή και τσαχπίνα και παιχνιδιάρα και κυρίως…….μαγικά μαγική αγαπημένη μας !!!!!!

    Όμως να ομολογήσω πως τις πιο πολλές ευχές τις έκλεψε το κορίτσι μια που πήγα και διάβασα γιατί λείπει………
    Εύχομαι πολύ σύντομα να βρεί όσα της αξίζουν και να είναι πάλι αισιόδοξη και γελαστή !!!

    Πολύ τρυφερά μαγικά φιλιά και για τις δυό σας !!!!!!

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ! Ξωτικούλι τρυφερό…. και πολύ τσαχπίνικο, Θεέ μου, τι χαρά και τι συγκίνηση πήρα απ΄ όλους τους αγαπημένους μου φίλους αυτές τις μέρες, ας είναι και διαδικτυακά… οι συνδέσεις καρδιάς, δεν ασχολούνται με πληκτρολόγια και οθόνες, έχουν τον δικό τους σκληρό αλλά τρυφερό δίσκο… τι λέω τώρα, απαπαπα! 😉

    Ευχαριστώ με όλη μου τη καρδιά για τις ευχές και για το «παιχνιδιάρα» ειδικά…(θα το αναλύσουμε προσεχώς!) 😉

    ΑΦιλιά και για ευχές του 14, επανέρχομαι, αύριο! 🙂

  31. Αιναφέτς μου… σου γράψω και εγώ με την σειρά μου αργοπορημένα μεν…. αγαπημένα δε αλλά οι μαγισσούλες … μαγισσούλα μου.. γιορτάζουν όλο τον χρόνο ..χι.χιχ… τι να πώ για να δικαιολογηθώ… χι.χιχ ότι θέλω λέω… για αυτό δέξου τις ευχές μου….μαζεμένες … για την γιορτή σου .. για τον καινούργιο χρόνο.. να είσαι πολύχρονη… γεμάτη υγεία…να έχεις κοντά σου τους αγαπημένους σου…ο καινούργιος χρόνος να σας γεμίσει με χαμόγελα….. η αφιέρωση της Σελένα στο πρόσωπό σου δείχνει άνθρωπο που ξέρει πως να εκτιμήσει .. τον όρο (σε νοιάζομαι) … φιλάκια γιορτινά.. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑ!!!!! 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τρυφερή μου φίλη-Ρουλίτσα μου!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ για όλες τις ευχές σου… και αυτές τις γιορτής μου και για τις ευχές για τη νέα χρονιά… να είσαι πάντα καλά, κοντά μας, υγιείς, δημιουργική και χαρούμενη!
      ΑΦιλιά με πολύ Αγάπη! 🙂 🙂

  32. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Τα χρόνια μου πολλά για τη γιορτή σου έστω και καθυστερημένα κατά 2 μέρες
    αλλά θα έχεις και μόνη σου διαπιστώσει πως τελευταία δεν είμαι συχνή θαμώνας στο διαδίκτυο.
    Να είσαι καλά, γεμάτη χαρά και ευτυχία.
    Να χαίρεσαι τους φίλους σου όπως κι αυτοί εσένα.
    Φιλιά

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σ’ ευχαριστώ Φλώρα μου που παρόλη την μικρή σου απομάκρυνση απ’ τη παρεούλα μας, ήρθες να μου ευχηθείς χρόνια πολλά… καταλαβαίνω πολύ καλά πως τον τελευταίο καιρό είχες δώσει πολύ απ΄το χρόνο σου στο blogging,..γι αυτό και σου εύχομαι με όλη μου τη καρδιά, καλή ξεκούραση, υγεία, χαρά και Αγάπη για τον καινούργιο χρόνο!

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

  34. Ο/Η marron λέει:

    Μα που πήγε το σχόλιό μου;
    Ήμουν μετά τη newagemama!!!!
    Μήπως δεν εστάλη τελικά;
    Να ευχηθώ λοιπόν, χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή Άιναφετς καλή και γλυκειά μάγισσα της καρδιάς μας!
    Επίσης να έχεις μια ζεστή και όμορφη Πρωτοχρονιά, που να φέρει γούρι για ολόκληρο το έτος…

  35. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να το, να το… το σχόλιο σου ma tres chere Marron!…. έκανε βόλτες μες το διαδίκτυο… ούτε στα spam δεν ήταν… μη ρωτάς, πώς εμφανίστηκε!!! 😉
    Αυτό που έχει σημασία είναι ότι τώρα που είσαι, εδώ, δεν θα σε αφήσω να μου φύγεις, αν δεν σ’ ευχαριστήσω για τη χαρά που μου έδωσε η ανάρτηση σου, αν μου το επιτρέπεις θα στείλω το link της σελίδας σου στο vivlio.net, δες στο blogroll μου, τι εξαιρετικά ποιοτικές δουλειές έχει συγκεντρώσει εκεί ο αγαπημένος μου φίλος Κώστας Θερμογιάννης (τελευταίος στο blog του)!

    Ευχαριστώ για τις τρυφερές ευχές σου και τις ανταποδίδω με όλη μου τη καρδιά και την αγάπη!

    Bonne et joyeuse annee pour toute ta famille!!! 🙂

Σχολιάστε

