Αδυνατίστε με χιούμορ!

Αδυνατίστε με χιούμορ, μπορείτε… θα σας το αποδείξω με πολλούς τρόπους… ως μαγισσούλα βεβαίως, βεβαίως!

Το πρώτο βήμα είναι η ψυχολογική προετοιμασία…. πάντα με χιούμορ!

.xaxa.gr-i-sosti-diaita1.

1

Ε! Και εδώ δε μιλάμε για λίπος αλλά για τη σνιφ, λύπη… βεβαίως, βεβαίως!

‘Ετσι αποφασίζω να καλλιεργήσω πρώτα το χιούμορ μου…

.

ψψ.

downloadλλ.

Δεν δυσκολεύομαι ν΄ανακαλύψω και κάποιον με θεϊκό κορμί…

.

downloadμ.

Δεν κάνω κακές σκέψεις…

.

downloadμμλ.

ββ.

Και αφού έχω κάνει τη καρδιά μου πέτρα συνεχίζω!

.imagesο.

Βλέπω επίσης πως υπάρχουν και άλλες επιλογές…

.

downloadρρ.

Με τίποτα δεν απογοητεύομαι…

.αα.

Δεν ξεχνώ ποτέ και δεν στεναχωριέμαι όταν:

.ττ.

ahhzfmFzdGVpYS1hbmVrZG90YS1hdGFrZXNyDgsSBkFzdGVpbxjH8jUM.

Αν νομίζετε πως το γυμναστήριο θα βοηθήσει, δείτε και το παρακάτω μικρό video…

.

.

.

modern style dancer jumping behind studio background

Αν πάλι πιστεύετε στα ζώδια, δείτε τι προτείνουν:

.

Αν ψάχνετε για απροσδόκητα tricks που κάνουν θαύματα δείτε εδώ:

.

Υπάρχουν και 6 αγνά προϊόντα που υπόσχονται θαύματα!

.1κκ

Θέλετε και μια δίαιτα που θα σας ανεβάσει στα ουράνια
με κίνδυνο όμως να σας προσγειώσει κατά τη γνώμη μου άσχημα;

.

Η Δίαιτα του Αστροναύτη! Χάσε 3 κιλά σε 2-3 μέρες…

Καίγεσαι και πρέπει άμεσα, όσο πιο άμεσα γίνεται, να χάσεις τρία κιλά… Μάθε πως!Ψάχνεις μια δίαιτα που να σε… ανεβάσει στα ουράνια; Ε, λοιπόν η δίαιτα του αστροναύτη υπόσχεται να το κάνει, αφού θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά, αστραπιαία. Κυκλοφορούν διάφορες εκδοχές της. Εμείς βρήκαμε το πρόγραμμα διατροφής 3 ημερών για να χάσεις 3 κιλά. Είναι αποτελεσματικό; Μπορείς να το κάνεις με ασφάλεια; Μάθε τα πάντα….
Λέγεται πως είναι η δίαιτα που κάνουν οι αστροναύτες λίγο πριν την… εκτόξευση. Ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής λίγων ημερών για να χάσουν 3 κιλά μέσα σε 2 με 3 μέρες. Πρόκειται για μια δίαιτα που δεν ξεπερνά τις 500 με 600 θερμίδες την ημέρα και υπόσχεται να σε απαλλάξει πολύ γρήγορα από μερικά κιλά.Πρόκειται για μια δίαιτα που δεν ξεπερνά τις 500 με 600 θερμίδες την ημέρα και υπόσχεται να σε απαλλάξει πολύ γρήγορα από μερικά κιλά.Οι εμπνευστές της δίαιτας βέβαια συνιστούν την παράλληλη χρήση συμπληρωμάτων διατροφής και κυρίως βιταμινών, για όσες μέρες κάνεις τη δίαιτα. Παρακάτω θα βρεις το μενού που πρέπει να ακολουθήσεις για τρεις μέρες σύμφωνα με τη δίαιτα του Αστροναύτη.
.
Σκέτη αηδία κατά τη γνώμη της Άιναφετς!
Η επιλογή δική σας!

Diet Tip: Επειδή τα κιλά αυτά είναι κυρίως υγρά, θα πρέπει να πίνεις πολύ νερό – τουλάχιστον 8 ποτήρια την μέρα.

Προσοχή! Το πρόγραμμα της δίαιτας του αστροναύτη δεν πρέπει να γίνεται για περισσότερο από 2-3 μέρες και σίγουρα θα πρέπει να ακολουθηθεί από ένα ισορροπημένο μενού για να μην πάρεις και πάλι γρήγορα πίσω τα κιλά που έχασες.

Η γνώμη του ειδικού
: Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς επισημαίνει πως η δίαιτα του αστροναύτη είναι ένα ιδιαίτερα ολιγοθερμιδικό πρόγραμμα που μπορεί να σε βάλει σε μπελάδες.

«Κατά τη γνώμη μου, και σύμφωνα πάντα με την επιστημονική βιβλιογραφία της διατροφής, δεν νοείται ανθρώπινος οργανισμός όπου να δέχεται να λαμβάνει ένα τόσο χαμηλό ποσό θερμίδων. Ακόμη και σε κλινήρεις καταστάσεις, το ποσό των θερμίδων δεν είναι πολύ χαμηλό από τις 800 θερμίδες. Οπότε, είναι εύκολα κατανοητό ότι ένα τέτοιου είδους γεύμα-διαιτολόγιο, θα αποτελέσει έναν νοσογόνο παράγοντα προς την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού».

«Συστήνεται γάλα με καφέ ή τσάι, πράγμα το οποίο σημαίνει μηδενική απορρόφηση του ασβεστίου και της βιταμίνης D, όπου επιβαρύνεται ακόμη πιο πολύ με τη διευκρίνηση του να είναι άπαχο».

«Επίσης, αν νομίζει κάποιος υποψήφιος που κάνει αυτή τη διάιτα, ότι θα διατηρήσει τη συγκεκριμένη απώλεια, κάνει λάθος! Το σίγουρο είναι ότι θα τα ξαναπάρει και ενδεχομένως θα λάβει ακόμη πιο πολλά, διότι για αυτό το 3ημερο θα έχει κουρασθεί διατροφικά αφάνταστα» τονίζει ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς.

Πηγή: Tlife.gr

.

Καλή επιτυχία στους τολμηρούς και σε όσους διαθέτουν χιούμορ!

.
.
About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

29 Responses to Αδυνατίστε με χιούμορ!

  1. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καιρο είχα να γελάσω τόσο πολυ και το χρειαζομουν μαγισσούλα μας!! Χαχαχα,ακόμα γελάω.!και ας έχω μερικά κιλακια παραπάνω που όλο λέω θα τα χάσω και όλο απόφαση δεν παίρνω…θα κάθομαι απο δω και περα δίπλα σε έναν πιο χοντρό, χαχαχα.! Πέραν πλάκας, θα προσπαθήσω καθημερινά να ζω τη ζωη μου κάνοντας δίαιτα χωρίς λύπη σε όλους τους τομείς… 😉 Αφιλακια πολλα πολλα! 🙂

  2. Ο/Η Margo λέει:

    Εγώ κάνω την δίαιτα των πολιτικών……
    Τρώω κρυφά 🙂 🙂 🙂

    Πάω τώρα να δω και τα link μήπως και πεισθώ να την αλλάξω 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Margo μου, ενδιαφέρουσα η δίαιτα των πολιτικών… μόνο που στο τέλος δεν φαίνεται να τους «αδυνατίζει» ή να τους «λεπταίνει» ή να έχει κάποιο «ευγενικό» αποτέλεσμα! 😉
      Προτείνω τη δίαιτα που μας κάνει χαρούμενους!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦλιά χωρίς λύπη! 🙂

  3. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Σε κάθε διακοπές είχα παρέα και μερικές ντάνες βιβλίων που έπρεπε να διαβαστούν, ως αποτέλεσμα να διαβάζω και να τρώω, να τρώω και να διαβάζω.
    Φέτος όμως που ήμουν συνεχώς στο πόδι με κανένα βιβλίο στο ορατό μου πεδίο και συνεχώς στην εγρήγορση, έχασα 3 ολόκληρα κιλα. Φτού μου δηλαδή!!

    Καλησπέρααα 🙂 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ναι το να είσαι στη τσίτα-εγρήγορση προφανώς είναι και αυτό ένας τρόπος να μην τσιμπολογάς!!! 😉

      ΑΦιλιάαααααααααααααααααααα! με πολλά φτου φτου, (πιο πολύ για το mood!) 🙂

  4. Χι..χι.χι. αχ!! αυτές η δίαιτες Μαγισσούλα μου..από την δευτέρα γίνεται να αρχίσουμε;;; πάντως είναι και εκείνοι που λένε…..τα πάχη μου τα κάλη μου…απο αυτούς είμαι και εγώ..χι.χιχ.τι να κάνουμε;;; δεν μπορούμε όλες να είμαστε μοντέλα…χι.χιχ!!!!! αυτό με την ζυγαριά το λάτρεψα…
    φιλάκιαααααα πληθωρικά για δίαιτες είμαστε τώρα;;; χι.χι..:) 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν μπορούσαμε σε ότι κάνουμε να βάζαμε και λίγο χιούμορ, σίγουρα η ζωή μας θα ήταν πιο ανάλαφρη… και ας κρατήσουμε τα κιλά μας, η καταπίεση δεν ωφέλησε ποτέ κανέναν, έτσι δεν είναι; 😉

      ΑΦιλιά Ρούλα μου και όπως είπαμε… (τη ζυγαριά 5 κιλά πίσω!) 😉

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Βεβαίως, βεβαίως dodoula… το γέλιο= πηγή ζωής!
    Ευχαριστώ!
    ΑΦιλιά σοκολατένια με μπόλικη σαντιγί, καβουρντισμένα και καραμελωμένα αμύγδαλα! 🙂

  6. Παράθεμα: Χαρούμενη δίαιτα! | Άιναφετς

  7. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Περιττό να πω πως μερικά που μου έλειπαν θα τα πάρω για τη συλλογή μου!
    Το δικό μου για τη συλλογή σου είναι:
    Δεν ελπίζω τίποτα,
    δεν φοβάμαι τίποτα,
    μόλις έφαγα!
    Φιλιά πολλά μαγισσούλα μου όμορφη!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ωραία Georgina μου, χαίρομαι που εμπλούτισες τη συλλογή σου και η δικιά μου με το δικό σου και της Margo, πήρε νέα ώθηση…όχι όμως για παραπάνω κιλά! 😉

      ΑΦιλιά μόνο χαμογελαστά! 🙂

  8. Ο/Η joan petra λέει:

    Αυτό με τις ζυγαριές είναι πάρα πολύ αστείο!!
    «Η δίαιτα του ανανά: τρώω τα πάντα εκτός από ανανά»!
    «Η Η δίαιτα της πάπιας: τρώω τα πάντα και κάνω την πάπια»!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και τα «δικά» σου «αδυνατιστικά» είναι πολύ καλά Joannoula… παρόλο που εσύ δεν χρειάζεσαι καμιά δίαιτα! 😉
      Αλλά σου αφιερώνω ένα πολιτικό που διάβασα σήμερα:
      «Κάνε τη δική σου επανάσταση, ξεκίνα δίαιτα τη Τρίτη». .

      ΑΦιλιά και καλή βδομάδα χωρίς δίαιτα! 🙂

  9. Μα είναι σκέτη απόλαυση! Δηλώνω εδώ κατηγορηματικά ότι αυτό που διαβάσαμε είναι οι «ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ‘Αναφετς» όπου χάνεις πόντους στην κοιλιακή χώρα από το γέλιο, Ούτε με την φοβερή δίαιτα του Αστροναύτη δεν μπορείς να κάψεις τόσες θερμίδες! Να σαι καλά Δευτεριάτικα και ες αεί.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απ’ ότι έχω αντιληφθεί Χριστόφορε και εσύ, δεν έχεις ανάγκη δίαιτας, 😉 ίσως λίγο στομαχάκι όπως αρκετά παλικάρια της ηλικίας σου… έτσι το γέλιο όπως λέει και το Link της dodo (πιο πάνω) καίει πραγματικά θερμίδες!

      Το θέμα, είναι να μην αφήσουμε τίποτα να μας πάρει από κάτω!

      ΧΑΦ! χαμογελαστά! 🙂

  10. Ο/Η χρηχα λέει:

    Μια που αναφερθήκατε σε γυμναστήριο….
    Δέστε το σε σε ροζ έκδοση….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχαχα! πάντα απολαυστικός ο Ροζ Πάνθηρας, ευχαριστώ Χρήστο! 🙂
      Αντιπαθώ το γυμναστήριο και δεν έχω βάλει ποτέ τα πόδια εκεί, είμαι εναντίον οποιασδήποτε βίας, όσο αφορά το κορμάκι μας, εξάλλου οι αγροτικές εργασίες είναι η καλύτερη δίαιτα, έτσι δεν είναι;
      Είμαι υπέρ της χαλάρωσης, σωματικής και ψυχικής! 😉

      https://ainafetst.wordpress.com/2010/10/29/relaxation%CE%B5/

      ΑΦιλιά και ευχαριστώ για τη συμβολή σου στη χαμογελαστή δίαιτα! 🙂

  11. Ο/Η AnD λέει:

    Ε Μαγισσούλα είσαι απίστευτη!
    Και είμαι και σε δίαιτα εδώ και μια βδομάδα! Πολύ εμψυχωτική ανάρτηση. Βρε πάλι στόχο με έβαλες; χιχιιχ
    Να τονίσω αυτό που έγραψες για το νερό, ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ.
    Πολλές φορές πρηζόμαστε ακριβώς γιατί δεν πίνουμε νερό. Και το νερό του φραπέ δε μετράει κορίτσια…!
    Άντε καλό κουράγιο! Να μην ξεχνάμε οτι σε λίγο καιρό θα είμαστε στα κιλά που πάντα θέλαμε, τώρα είμαστε στο δρόμο για εκεί.

    Σε φιλώ Μαγισσούλα!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα εσύ Andoula μου, έχεις στο σπίτι την ομορφότερη λύση για να χάσεις όσα κιλά χρειάζεται… τη σκυλίτσα σου που χρειάζεται το τρέξιμο για να εκτονωθεί και να μη σου φάει και τα έπιπλα! 😉
    Όσο για το νερό έχεις απόλυτο δίκαιο…. και γι αυτούς που δεν έχουν πιει ποτέ τους καφέ χμ!… είναι η καλύτερη! 😉

    ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά! 🙂

  13. Ο/Η Levina λέει:

    Ax μαγισσούλα μου τι καλά που τα λες , που τα γράφεις μάλλον κι αυτό το βιντεάκι… όλα τα λεφτά!!! Πάει αυτό ήταν… αρχίζω δίαιτα!! χαχαχα
    Φιλιά κοριτσάκι μου γλυκό
    καλημέρα να έχεις 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τη χαμογελαστή δίαιτα χωρίς (τη) λύπη, χρειαζόμαστε όλοι μας αυτό το καιρό, όσα κιλά και να έχουμε, εξάλλου εμείς που ζούμε στα βουνά, η φύση και ο καθαρός αέρας είναι οι σύμμαχοι μας! 😉
      ΑΦιλιά γειτονοπούλα! 🙂

  14. Ο/Η mariela λέει:

    Λοιπόν, ότι και να λέτε εγώ είμαι φανατική της πασίγνωστης δίαιτας με τον ανανά!!! χαχαχαχα…..

  15. Ο/Η koufetarios λέει:

    Χα χα λατρεύω αυτές τις διατροφικές εφευρέσεις, προκειμένου να ‘΄γουρουνιάσουμε’ ο εγκέφαλος σκαρφίζεται εξαιρετικά πράγματα, μακάρι και στην καθημερινότητα να το χαμε αυτό το κίνητρο σε τέτοιο βαθμό! Καλά τι δίαιτα του αστροναύτη και αηδίες, από το καλοκαίρι κάνω διατροφή, περιέχει όλο το καλό μενού και έχω χάσει αρκετά κιλά, αν θέλεις στην δημοσιεύω, κι είμαι διαθέσιμος να το κάνω αυτό βέβαια για να αποδείξω πως αυτές οι δίαιτες όπως του αστροναύτη είναι πάρα πολύ βλαβερές και επικίνδυνες. 1700 θερμίδες την ημέρα καταναλώνω την ημέρα και χάνω, τι άλλο θέλεις;; 😀

    Την καλησπέρα μου αγαπητή Άιναφετς!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευτυχώς Μαβιέ μου, είμαι απ’ τους τυχερούς και δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω δίαιτα και αν πάρω καμιά φορά κανένα κιλό το χάνω απλά τρώγοντας τα πάντα σε μικρότερες ποσότητες, θεωρώ βία τις αυστηρές δίαιτες και είμαι της άποψης πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε στο σώμα μας, με σεβασμό, να μάθουμε να το ακούμε, ρωτώντας το, τι θέλει να φάει και να υπακούσουμε, πάντα με μέτρο φυσικά, έτσι μεγάλωσα και τα παιδιά μου! 😉
      ΑΦιλιά και καλή μας νύχτα πλέον! 🙂

      ΥΓ: Και ο σωστός ύπνος αδυνατίζει!

  16. Παράθεμα: Το χιούμορ στη κρίση! | Άιναφετς

Σχολιάστε

