Χαρούμενη δίαιτα!

Για κάποιο καθαρά δικό της λόγο η wordpress, εμφάνισε αποσπασματικά την προηγούμενη μου  ανάρτηση, με τίτλο: «Αδυνατίστε με χιούμορ»… και επειδή η Άιναφετς δεν βρήκε άλλο τρόπο να την εμφανίσει, κατέφυγε σε νέο επιχείρημα αδυνατίσματος με link…. για να δούμε!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

20 Responses to Χαρούμενη δίαιτα!

  1. Ο/Η dodo λέει:

    Να τα εκατοστήσεις, παραμυθένια! 🙂

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ ευχαριστώ!
    ΑΦιλιά, παραμυθένια! 🙂

  3. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    χρονια πολλα 13χρονη μαγισσουλα μας! Ευχες κι από τον μπεμπουλη!

  4. Ο/Η aristea k λέει:

    Και πολύ καλά έκανες με αυτή τη δημοσίευση γιατί εγώ είχα χάσει την προηγούμενη απολαυστική!
    Γιατί σου λένε χρόνια πολλά; Γενέθλια;
    Φιλάκια πολλά Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η wordpress μου κάνει νερά τελευταία και εκτός απ΄ αυτό το pc μου ανοίγει μόνο αν του κάνω μαγικά! 😉
      Γι αυτό το λόγο ο Παραμυθοσύντροφος μού έκανε αυτός μια ανάρτηση για να το γιορτάσουμε και έτσι!
      Δες το video των γενεθλίων μου που τράβηξε απ΄ το σπίτι των γωνιών μου (τραπεζομάντιλο γιαγιαδίστικο!)

      http://www.paramithas.gr/poso-hronon-eisai/

      ΑΦιλιά τρυφερή μου Αριστέα! 🙂

  5. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    :-))))
    Το πήγαιν’έλα στις αναρτήσεις αδυνατίζει καθόλου ;;;;;
    Πάντως το γέλιο που λέει και το Ντοντούλι αφού σε κάνει και νοιώθεις τόσο ανάλαφρος είναι το καλύτερο μου φαίνεται :-)))))

    Τι γιορτάζουμε καλέ;;;;;;;
    κάτι χάνω το χαζό αλλά οι ευχές πλούσιες και φυσικά …..χορταστικές ό,τι κι αν είναι !!!

    Αφφφφφπολύυυυυυχορταστικά :-)))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      😉 😉
      Γιορτάσαμε, γιορτάσαμε (στις 12/1)…. είπαμε πως μου ρίχνεις κάτι μέρες και πρόσεχε τη Πέμπτη, έχει μια πανσέληνο που δεν μας καλοκοιτάζει!
      Όσο για το μπλογκοαδυνάτισμα πολλοί μου παραπονιούνται πως έχει πέσει πολύ δίαιτα και δεν έχουν που να τρέξουν… και αν κρίνω και από το παρεάκι, χμ!…να είναι καλά η Ντοντούλα μας που μας κρατά στη τσίτα!!!

      Ευχαριστώ για τις ευχές (εξάλλου και η ίδια με καθυστέρηση στις έδωσα)! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά που δεν χορταίνουν με τίποτα! 🙂

      ΥΓ: Δες στης Αριστέας το link με σχετικό video!

  6. Ο/Η thalassenia λέει:

    Το πιο χαριτωμένο είναι ότι ακολουθούμε με το ξωτικό την ίδια διαδικτυακή διαδρομή «αδυνατίσματος», μόνο που εκείνο ξεκίνησε λίγο νωρίτερα ή τρέχει περισσότερο για να κάψει -νομίζει- περισσότερο 🙂 🙂 🙂

    Όποιος γιορτάζει να χαίρεται και να μακροημερεύει !!!

    Δίαιτα???? Τι είναι αυτό 🙂

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ θαλασσινή μου φίλη για τις ευχές, φέτος γιόρτασα τα γενέθλια, λιτά! 😉
      Είμαστε απ’ τις τυχερές που δεν έχουμε ανάγκη καμιάς δίαιτας… ούτε και διαδικτυακής!

      ΑΦιλιά ολίγον ομιχλώδη και μελαγχολικούλικα, αλλά χαμογελαστά! 🙂

  7. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    χαχαααααααα είδα το βίντεο :-))))))))
    απο …..πολυγλωσσική χορωδία σκίζετε χαχαχααααα

    τι χαρά τα εγγονάκια ,πολύ συγκινήθηκα !!!!!! φτού σου φτού σου !!!!!!!

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    χαχαχα! τα μωράκια είναι μισο-γαλλάκια εξ ου και η πολυγλωσσία! 😉
    Είδες και τη μαγισσούλα να φυσάει τα 13 της κεριά και όχι τα εκατό όπως επέμενε ο Αλέξανδρος 6 ετών ( η Ίριδα 5!) 😉
    Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! πολύ πολύ! 🙂

  9. Ο/Η mariela λέει:

    Τέλειο το βιντεάκι, να σε χαίρονται όλοι μαγισσούλα γλυκιά!!
    Ένα έχω να σου πω, έχεις σαφέστατα ‘ενα air de famille!!!! χαχα!!
    φιλιά πολλά

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Oh! bien sur!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
    Bisous! 🙂

  11. Ο/Η Hengeo λέει:

    Και εγώ δεν ξέρω πώς άργησα τόσο πολύ να δω αυτή την ανάρτηση!
    Πολύ σωστή η σκέψη σου, η καλύτερη δίαιτα είναι το χαμόγελό ή όπως έλεγε μία παλιά εκπομπή, χαμογελάτε, κάνει τους άλλους να ανησυχούν!
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και αυτοί που χαμογελούν δεν χαμογελούν από αναισθησία όπως μερικοί μερικοί πιστεύουν, χαμογελούν γιατί μέσα τους είναι γεμάτοι, άρα πλούσιοι!!! 😉
      ΑΦ! Γιώργο μου πάντα χαμογελαστά! 🙂

  12. Στεφανία μου, καλημέρα!! Μόλις τώρα, αυτό το πρωινό, και νωρίς νωρίς, για να προλάβω τις υπόλοιπες υποχρεώσεις της ημέρας, αξιώνομαι να μπω στο ιστολόγιό μου, από την 31η Δεκεμβρίου και έπειτα, και συνάμα να σου κάνω εδώ επίσκεψη. Δεν το περίμενα και εγώ, να απουσιάσω δυο εβδομάδες από τον χώρο αυτό, αλλά ίσως κατά καιρούς, χρειάζεται να πέρνουμε ανάσες από τον ψηφιακό κόσμο, και κάθε τόσο το ακολουθώ, με ένα ενστικτώδη τρόπο που μου υπαγορεύει ο ‘έξω’ εαυτός μου. Ευτυχώς τα έχουμε πει βέβαια φωνητικά.
    Τώρα λοιπόν βλέπω ότι είχες γενέθλια!!! Χρόνια σου πολλά γλυκυτάτη μας, πάντα να είσαι έτσι φιλική, δοτική, να δίνεις και να πέρνεις αγάπη, σου αξίζει η περισσότερη!! Το βιντεάκι ένα χάρμα, τα εγγονάκια είναι κουκλάκια, και εσύ, μια πραγματική μάγισσα καλή για αυτά. Να σε χαιρόμαστε αγαπημένη, και εις πολλά πολλά γουωρντπρεσσικά χρόνια ακόμα!! Και πάλι καλή χρονιά, δημιουργία, υγεία, ευτυχία, και το ίδιο εύχομαι και για όλους τους φίλους σου εδώ, που μερικούς τους μοιραζόμαστε. Φιλιά σε όλους!!!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τώρα και εγώ αγαπημένη μου Ειρήνη, βραδάκι πια άνοιξα το pc μου και διάβασα το σχόλιο σου, καταλαβαίνω πολύ καλά πόσο πιεσμένη είσαι, εξάλλου εμείς τα λέμε και φωνητικά και δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να χαθούμε! 😉
    Ευχαριστώ για τις ευχές σου που για μένα έχουν πολύ αξία γιατί είναι καρδιάς!
    Και εσύ Ειρήνη μου, πάνω απ’ όλα να σε προσέχεις και είμαι σίγουρη πως θα έχεις μια υπέροχα φωτεινή και δημιουργική χρονιά!
    ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

Σχολιάστε

