Ε, δεν θα σου περάσει!

Έχω εκνευριστεί με την wordpress που δυο βδομάδες συνέχεια δεν εμφανίζει τα βαθυστόχαστα αμπελοφιλοσοφήματα μου, αναγκάζοντας με να κάνω δεύτερη ανάρτηση  και να βάζω link τη προηγούμενη, που έχει τίτλο: «Πόσο παράξενο».
Σαν να μην έφτανε η κρίση που περνάει το blogging για χάρη του fb, τώρα πρέπει ν’ αντιμετωπίσουμε και τεχνικές δυσκολίες…. απαπαπα!
Ε, δεν θα σου περάσει!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

30 Responses to Ε, δεν θα σου περάσει!

  1. Ο/Η Χαρά λέει:

    Ο επιμένων νικά Μαγισσούλα μου! Αλλοίμονο αν μας κατάφερνε το μηχάνημα
    Πράγματι το blogging περνά κρίση και λυπάμαι γι αυτό, γιατί το Φ/Β δε το λες επικοινωνία ,με τίποτα…
    ΑΦιλάκια πολλά και απο δευτέρα θ αρχίσω την δίαιτα που πρότεινες…καιρός να μπούμε σε πρόγραμμα,χαχαχαχα Την αγάπη μουυυ

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Για δες Χαρά μου, όσα εμπόδια και αν μας βάζει η τεχνολογία, εμείς αν θέλουμε μπορούμε ν’ αντισταθούμε και να επικοινωνήσουμε όπως μας αρέσει και όταν μας σας αρέσει! 😉
    Το «Χαρά» δεν εμφανίζει το blog σου (για δες το)… αχ! άτιμη wordpress! 😦
    Τελικά διάβασες το «Πόσο παράξενο» ;

    ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  3. Να μην του περάσει Μαγισσούλα μου εμείς οι φανατικοί των μπλόκς θα είμαστε εδώ.. και θα επιμενουμε και θα πηγαίνουμε πίσω να βλέπουμε τι έχουμε χάσει με τις απουσίες μας καμιά φορά…για να δούμε πόσο μικροσκοπικοί είμαστε μέσα στο σύμπαν.. και στην απεραντοσύνη του ..χι.χι. ..μου άρεσε πάρα πολύ το ποίημα για τον έρωτα!!!!! απλο κατανοητό… και πραγματι ύμνος. στον έρωτα…!!!! για αυτό ας χαιρόμαστε τις μικρές στιγμές όταν μπορούμε σαν την μουσική και αυτούς του παφλασμούς των κυμάτων που συνοδεύουν το σχόλιό μου….φιλάκιαααααα!!!!!!!

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Υπέροχοι οι παφλασμοί σου Ρούλα μου, από μόνη της η λέξη σου μεταφέρει αυτή την αίσθηση!
    Σίγουρα είμαστε μικροσκοπικοί όχι μόνο στο σύμπαν αλλά και στο blogging, τουλάχιστον εκεί τη φωνούλα μας την ακούνε και μερικοί ακόμα!!! 😉

    ΑΦιλιά με τρυφερούς παφλασμούς! 🙂

  5. Ο/Η Lolipop Family λέει:

    Μαγισσούλα μου που να στα λέω. Έκανα αγκαλίτσα τον Παραμυθά και βγάλαμε και φωτογραφίες. Ελπίζω την επόμανη φορά να είσαι μαζί και εσύ. Ναι; Τώρα έχω ένα χαμόγελο ΝΑ !!!! Τόσο τεράστιο. Καλά βρε Μαγισσούλα τυχαία το έμαθα. Χάθηκε να μου κάνεις ένα σινάλο; Προσεχώς ανάρτηση με ντοκουμέντα. Φιλάκια πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το σκέφτηκα Ιώτα μου, για να είμαι ειλικρινής και μετά είπα, «τι, διαφήμιση του άνδρα μου θα κάνω που είναι στα Χανιά» και το άφησα… τώρα που μίλησα μαζί του, μου είπε για την κυρία Lolipop που ήρθε με το αγοράκι της… δεν μου είπε όμως για τις αγκαλίτσες… χαχαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και περιμένω ντοκουμέντα! 🙂

  6. f/b εναντιον blogs.. τι να πω μαγισσουλα μου, λαικη αγορα εναντιον παπασωτηριου.. ή περιπου ετσι.. κι ας ειμαι συχνα πυκνα στο f/b για να διαβαζω τους φιλους μου..

    θα διαβασω το απο κατω κειμενο σου αφου παω μια βολτιτσα σταυρωνοντας τα δαχτυλα μου.. να ετσι 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μάλιστα madame patousitsa…βλέπεις η ίδια δεν έχω fb και ούτε πρόκειται ν’ αποκτήσω, όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου έρχεται στο blog μου ή μιλάμε με mails ή συναντιόμαστε για μια ζεστή σοκολάτα (αφού δεν μου αρέσει ούτε ο καφές!) 😉
      Το «αποκάτω» κείμενο θα σου αρέσει και ειδικά το ποίημα που μετέφρασε ο Κωστής Παλαμάς!

      ΑΦιλιά μπλογκίστικα! 🙂

  7. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Λαχτάρα που σ’ήβρε ma cherie!

    Λοιπόν, το WordPress με εκνεύρισε απόχρόνια, και το μπλογκ που έχω εκεί αν κάποτε το συνεχίσω θα το μεταφέρω στον Blogger -γκαραντί γκουγκλ νάχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!

    Είναι και οι διαφημίσεις που πρόσθεσε το WordPress, δεν είναι λίγο κι αυτό…

    Γενικώς είμαι υπέρ των οριστικών λύσεων: Μετακόμισις

    ΥΓ: Προς τί το μίσος;! Προς τί ο αλληλοσπαραγμός με το facebook?!
    Εχει κι εκεί ωραίες ευήλιες γειτονιές, και καλό κόσμο! (με την έννοια ότι αφού είναι εκεί ΟΛΟΣ ο κόσμος, είναι μαζί και ο καλός!)
    Γιά ελάτε μιά βόλτα να κόψετε κίνηση, να σας κεράσουμε και κανα like…!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Oui mon cher Constantin, τις τελευταίες αναρτήσεις μου η wordpress δεν τις εμφανίζει…μόνο αν κάνω δεύτερη με link…etc και σκέφτομαι να μετακομίσω στο Blogger, άσε που παίρνω ειδοποίηση για νέες αναρτήσεις με mail μόνο απ’ αυτούς που έχουν wordpress! 😉
      Όσα για τα like και εδώ υπάρχουν! 😉
      Για δες τι γράφει σε κάποιο σχόλιο ένας πολύ αξιόλογος (κατά τη γνώμη μου) νεαρός blogger για το fb:
      «Τι προσδοκίες μπορούμε να έχουμε απ΄το facebook το μεγαλείο της αυταρέσκειας;
      Είναι ένα μέσο επικοινωνίας αντίθετο εκ φύσεως σε κάθε φιλοσοφική συζήτηση ή ευρύτερα σε κάθε ουσιώδη συζήτηση»… (ο νεαρός blogger το έγραψε πέρσι και ήταν 18 ετών)… (crux στο blogroll μου)

      Κανένα μίσος, απλή ενστικτώδη αποστροφή! 😉

      ΑΦιλιά ευήλια και ειρηνικά! 🙂

    • φυσικα κι εχει και καλο κοσμο το φουμπου.. γιατι δλδ εγω τι ειμαι; αλλα να βρε παιδι μου ειναι διαφορετικος ο τροπος.. δεν κρυβονται πραγματα εκει.. ειναι ολα τοσο φανερα και σε τετοια ποσοτητα που νομιζω οτι χανουν σε κατι σε σχεση με τον χωρο των μπλογκς..αν και οπως ειπε μια φιλη μου.. ισως δεν πρεπει καν να τα συγκρινουμε.. τοσο ανομοια.. 🙂

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Κοίτα να δεις πατουσίτσα μου, μέτρο χρειάζεται παντού, σ’ αυτό συμφωνούμε, έτσι δεν είναι; 😉
        Απλά πολλοί φίλοι μου, έχουν βρει πολλούς μπελάδες με το fb απ΄το τεράστιο κουτσομπολιό που επικρατεί εκεί, άλλοι έχουν χωρίσει, άλλοι πάλι έχουν βρει το ταίρι τους και έχουν κάνει και οικογένεια. Προσωπικά εξ΄αρχής, το fb μου ήταν απωθητικό, είναι καθαρά ζήτημα γούστου!

        ΑΦιλιά και να έχουμε έξω απ’ το διαδίκτυο μια απολαυστική Κυριακή! 🙂

  8. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ε, ένα μηχάνημα πάνω σε έναν κόκκο του σύμπαντος είναι, θα κολλήσει, τι να σου κάνει και αυτό χαχα!

    Καληνύχτα!

  9. Ο/Η dodo λέει:

    Μη μού εκνευρίζεσαι! 🙂

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! ναι, ναι με «βαθιές ανάσες»! 🙂

  11. Ο/Η Ginger λέει:

    Ναι ειναι αληθεια πωςμια ζημια την κανει αλλα στο fb ανεβαζεις μικρες σκεψεις . Οταν ομως θελεις να ανπτυξεις καποιο θεμα δεν συγκεινεται. Ισως η wordpress κανει ενα μικρο εκβιασμο για να γινουν περισσοτεροι οι επι πληρωμη συνδρομητες. Παντωες εκτος αυτην και τον blogger υπαρχουν κι αλλοι hosts. Αφιλακια και καλημερες οκαιρος κυλαει και θα βρεθουμε

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα αγαπημένη Gingeroula,
      Σου έχω ξαναγράψει πόσο άσχετη είμαι με το internet και αν ήξερα πώς να φύγω απ΄τη wordpress θα το είχα κάνει από καιρό…αλλά το παλεύω όπως μπορώ και ήδη έχω κάνει και σχετική πρόοδο!
      Τώρα απαντώ σε δυο ποστ, συγχρόνως χιχι! 😉
      Ο καιρός περνάει και τις περισσότερες φορές μας προσπερνάει… αλλά που θα πάει, θα έρθει το καλοκαιράκι και αυτή τη φορά η συνάντηση μας θα διαρκέσει πολλές μέρες!
      ΑΦιλιά πολλά πολλά απ΄ τη πατρίδα! 🙂

      ΥΓ: Για δες που ο ασωτούλης είναι κοντά στο σχόλιο σου…. τυχαίο;;;;;;;;;;;;;;

  12. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    όχι δε θα νικήσει το φατσοβιβλιο! εμείς θα νικήσουμε και οι σκέψεις μας και οι μικρές στιγμές μας
    μα ποιος ματιάζει το wordpress σου
    κάτσε να το ξεματιάσω με ένα τραγουδάκι της αρλετας

    γιατί το μπλογκ αυτό είναι σα νησι μεσα στη πολη

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα τι όμορφο τραγούδι ασωτούλη μου, ευχαριστώ…αγαπημένη η Αρλέτα και τι ωραίος στίχος!
    Ελπίζω να ξεματιάστηκα… θα το δείξει η επόμενη μου ανάρτηση! 😉

    Αχ! πόσο μου λείπει το δικό μας Νησί!

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  14. Ο/Η me (maria) λέει:

    Όχι, να μην του περάσει!!
    Πάω να διαβάσω το «Πόσο παράξενο»
    Φιλιά πολλά!

  15. Ο/Η astria λέει:

    Μαγισσούλα βάλε τα δυνατά σου γιατροσόφια!
    Σαμποτάζ από fb!! χαχαα :))
    Πάντως για να παρηγορηθείς, διάβαζα από έναν φωτογράφο που έχει αναρτήσει στο fb,αμέτρητες και εξαιρετικές φωτογραφίες με τοπία κυρίως της Ελλάδας, ότι του τις εξαφάνιζε και δεν τις έβρισκε μετά. Ήταν πολύ στεναχωρημένος και δεν ήξερε τί συμβαίνει. Επίσης αρκετοί παραπονέθηκαν ότι κάποιοι χρησιμοποιούν στοιχεία τους και στέλνουν σε άλλους επιστολές ή έκαναν αναρτήσεις που δεν ήταν δικές τους με περίεργο περιεχόμενο… κάποιοι έκλεισαν και ξανάνοιξαν τον λογαριασμό τους γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τα πράγματα για μένα είναι απλά, μου αρέσει να διατηρώ ένα blog χαλαρά, να κάνω αναρτήσεις όταν έχω κάτι να μοιραστώ και εκνευρίζομαι όταν η τεχνολογία δεν με βοηθάει σ’ αυτό!
      Όσο για το fb έχω ακούσει σημεία και τέρατα, αλλά και πολλά καλά, όπως συναντήσεις παλιών φίλων ακόμα και γάμοι… μπράβο τους, εμένα όλο αυτό δεν μου λέει τίποτα… ίσως γιατί έχω κάνει δυο γάμους και έχω πολλούς καλούς φίλους εκτός fb! χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά Αστεράκι μου με όλη μου την αγάπη! 🙂

  16. Ο/Η xromatisti λέει:

    Μια μάγισσα ένα….τσακ κάνει και τα διορθώνει όλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τη πολύχρωμη μου φίλη!
      Χαίρομαι που άφησες σχόλιο γιατί χάρη και σε σένα ισχυροποίησα τη θέση μου απέναντι στο facebook!
      Δες τι απαντώ (πιο πάνω) στο σχόλιο του Constantinos και θα θυμηθείς τι σχόλιο είχε αφήσει ένας κοινός αγαπητός μας νεαρός φίλος στο blog σου πριν καιρό! 😉
      Με τις πενιχρές διαδικτυακές μου γνώσεις το παλεύω όπως μπορώ!

      ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά και με το βλέμμα προς τα πάνω! 🙂

Σχολιάστε

