Νέο Θρόνιο…

02032014163

Το Σαββατοκύριακο πριν τη Καθαρά Δευτέρα, επισκέφτηκα την αγαπημένη μου φίλη Ανθή Ανδρεοπούλου, ηθοποιό (Πανθέοι, Λωξάνδρα κλπ κλπ…)  που ζει μαζί με τον Jean Noel τα τελευταία τρία χρόνια, στο Νέο Θρόνιο.
Έμεινα κοντά τους μόνο ένα εικοσιτετράωρο, αλλά ήταν τόσο γεμάτο και ευχάριστο που ήταν σαν να είχα μείνει μέρες!

.

02032014169(Η παραλία λίγα μέτρα απ’ το σπίτι τους).

.

02032014176(Η Ανθή και ο Παραμυθοσύντροφος, από πίσω τους διακρίνεται η τελευταία «μύτη» της Εύβοιας και αριστερά στο βάθος το Πήλιο).

.

Τι είναι το Νέο Θρόνιο;

Είναι ένας οικισμός στη παραλία του Καινούργιου που βρίσκεται στον Μαλιακό κόλπο. Ο Μαλιακός ονομάστηκε έτσι γιατί περιέχει πολλά μαλάκια, όπως αχιβάδες, μύδια, στρείδια, καλαμάρια, σουπιές και φυσικά πολλά ψάρια.
Εντυπωσιάστηκα γιατί όλη η παραλία έχει πιο πολλά κοχύλια από βότσαλα!

.

02032014168

02032014170

Και τι είναι το Καινούργιο;
Το Καινούργιο, είναι το πρώτο χωριό προς Λαμία μετά τα Καμένα Βούρλα.

.

02032014173(Ο παραλιακός δρόμος του Καινούργιου που οδηγεί στο Νέο Θρόνιο.)

.

02032014167(Η παλίρροια στον Μαλιακό, είναι πολύ αισθητή αυτή την εποχή και σκάβοντας λιγάκι μ’ ένα φτυαράκι βγάζει κανείς στρείδια, κυδώνια, γυαλιστερές και πολλά παρόμοια οστρακοειδή).

.

02032014178(Τα Καμένα Βούρλα βρίσκονται στο βάθος).

Και γιατί Νέο Θρόνιο;

Γιατί το Παλιό Θρόνιο ήταν ένα χωριό που καταποντίστηκε στη θάλασσα μετά απ’ ένα σεισμό προς τα τέλη του 19 αιώνα, πληροφορίες λένε ότι σε κάποιο διήγημα, το αναφέρει και ο Παπαδιαμάντης.
Όταν κανείς κολυμπά με μάσκα στο σημείο που βυθίστηκε το χωριό μπορεί, να δει τα ερείπια και το καμπαναριό.

.

01032014161(Η θέα από το Κνημίς και κάτω από τα σύννεφα το Ν.Θρόνιο και ο Μαλιακός κόλπος).

Πίσω απ΄το Νέο Θρόνιο υπάρχουν πολλά βουνά, ένα απ΄αυτά είναι και το Κνημίς που φτάνει τα 950μ. εκεί επίσης βρίσκεται και το παραδοσιακό ταβερνάκι του «Γιάννη», όπου εκτός από νοστιμότατα μαγειρευτά πιάτα, μπορείς να φας και τα λαχανικά του κήπου του. Σ’ αυτό το ταβερνάκι έρχονται οι καλοφαγάδες απ΄όλες τις μεριές της Ελλάδας…

.

01032014160(Ερείπιο κοντά στη ταβέρνα του «Γιάννη», έχω μια αδυναμία στα ερείπια, από τότε που λιθογραφούσα…)

.

Η φίλη μου Ανθή, ζει μαζί με τον Jean-Noel Vinter φωτογράφο και καθηγητή Καλών Τεχνών στο Quimper στη Βρετάνη Γαλλίας, παρακάτω δείτε τις επαγγελματικές φωτογραφίες απ΄το Νέο Θρόνιο.

.

IMGP3951 (2)(Το σπίτι της Ανθής και στο βάθος η θάλασσα).

.

006 (2)(Η Ανθή σε μια «ειδική» πόζα!)

.

045 (2)(Ο Jean Noel μαζεύει όστρακα.)

.

DSC_8017 copie (2)(Λίγο πιο κάτω τα ροζ Φλαμίνγκο, σαν να χορεύουν!)

.

027 (2)(Η θέα από το βουνό Κνημίς και χωρίς σύννεφα!
Από κάτω το Ν. Θρόνιο).

.

DSC_7750 copie (2)(Το εσωτερικό της ταβέρνας του «Γιάννη» που είναι παντρεμένος με Βελγίδα!).

.

023 (2)(Η Ανθή τρώει το πρωινό της!).

.

048 (2)(Ο Jean Noel σε μια καλιτεχνική «πόζα»).

.

Φυσικά και δεν χρειάζεται να τονίσω τη τεράστια διαφορά ποιότητας στις φωτογραφίες που η ίδια τράβηξα με το κινητό μου, με αυτές ενός επαγγελματία φωτογράφου!
Αλλά, αυτό που τελικά μετράει είναι η πρόθεση πίσω απ΄ τις φωτογραφίες και είναι η χαρά που μου δίνει το να μοιράζομαι τις ευχάριστες μου στιγμές !

.

IMGP4309

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

51 Responses to Νέο Θρόνιο…

  1. Ο/Η AnD λέει:

    Εγώ Μαγισσούλα δεν κατάλαβα ποιές είναι οι φωτογραφίες του επαγγελματία και ποιές οι δικές. Όλες ήταν υπέροχες!
    Μου αρέσουν οι άνθρωποι που ζουν κάπως έτσι. Σε μια παραλία κοντά, με τις πρωινάρες τους και τις ομορφιές όλες για την πάρτη τους και για όποιους -λίγους- άλλους κοιτούν με αυτή τη ματιά.
    Αν βρω ποτέ κάποιον να με ανέχεται κάτι τέτοιο θα ήθελα να κάνω. Ελπίζω να με επισκέπτεσαι κι εμένα!

    Φιλιά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Αντούλα, αυτό και αν είναι κομπλιμέντο… μερσί, μερσί!!! 😉
      Τώρα κυρία μου γιατί μας χάθηκες;… ξέρεις πόσες φορές στο τσακ κρατήθηκα να μη σου κάνω τοκ τοκ!
      Και δεν μένει παρά να σου ευχηθώ να βρεθείς και εσύ σ’ ένα παρόμοιο μέρος, μαζί με την όμορφη σου συντροφιά και την σκυλίτσα σου που τώρα αναρωτιέμαι αν χωράει πια μέσα στο παλτό σου, εκτός και αν είναι εκ γενετής μικρόσωμη!
      Στο Νέο Θρόνιο, όταν βγήκα για φωτογράφηση (!) με ακολουθούσε αγέλη αδέσποτων σκύλων… δυο απ΄ αυτά τα βλέπεις στη έκτη φωτό… τεράστιο πρόβλημα τ’ αδέσποτα στη ύπαιθρο, δεν τολμάς να βγεις βόλτα, χωρίς να κρατάς μαγκούρα, για εκφοβισμό!

      ΑΦιλιά πολύ πολύ χαμογελαστά! 🙂

      • Ο/Η AnD λέει:

        Η μικρούλα μου είναι πια 6 μηνώνω και τώρα δε χωράει στο παλτό. Είναι ελαφρώς μεγαλύτερη κι έτσι θα μείνει (ελπίζω!).
        Μακάρι Μάγισσουλα, απ’το στόμα σου και με αυτή την καλή καρδιά σου που κουνάει το ραβδάκι, η ευχή σου μοιάζει σαν ξόρκι ευτυχίας.
        Πιστεύω πως θα συμβεί!

        Καλημέρα!

  2. Παράθεμα: Ο Παραμυθάς » Blog Archive » Στη Στυλίδα

  3. Ο/Η Margo λέει:

    Τι όμορφο μέρος! Και οι φωτογραφίες υπέροχες! Έχει τόση ηρεμία ο τόπος ή οι φωτογραφίες είναι που δίνουν αυτή την αίσθηση;
    Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας το ταξιδάκι σας 🙂

    Πολλά ΑΦάκια.. με αγάπη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η διάθεση πίσω απ΄ τις φωτογραφίες δίνουν αυτή την αίσθηση Margo μου, καιρό είχα να χαλαρώσω έτσι, βλέπεις παρόλο που ζω σ΄ ένα βουνό μακριά από θορύβους κλπ, η αλλαγή παραστάσεων είναι πάντα ευπρόσδεκτη και ανανεωτική! 😉

      ΑΦιλιά με πολύ αγάπη σε όλη τη τρυφερή σου οικογένεια! 🙂

  4. Ο/Η Hengeo λέει:

    Πολύ μου άρεσε το αφιέρωμά σου!

    Εντωμεταξύ πάλι δεν βγήκε στις καινούργιες αυτή η ανάρτηση, πάλι καλά που μπήκα αυτόβουλα στο μπλογκ σου..

    Καλό Σ/Κ και ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χάρη σε σένα Γιώργο μου, ανακάλυψα πως στους bloggers δεν βγήκε η ανάρτηση μου και έκανα δεύτερη που εμφανίστηκε μετά από 17 ώρες… να κάτι που θ’ αλλάξουμε μαζί, όταν με το καλό συναντηθούμε πάλι!!! 😉

      Χαίρομαι που σου άρεσε το φωτογραφικό μου αφιέρωμα!

      ΑΦ! πολλά και να έχεις ένα δημιουργικό Σ/Κ! 🙂

  5. Παράθεμα: Νέο Θρόνιο; | Άιναφετς

  6. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Αχ, υπήρξα μπλογκοαπούσα πολύ καιρό και με αυτή την πρώτη ανάρτηση, αγαλλίασε η καρδιά μου, βρέθηκα και γω σε τούτα τα μέρη…
    Τον τελευταίο καιρό δεν είμαι πολύ στα καλά μου (κάθε χρόνο Φλεβάρης και Μάρτης μου φυλάνε δυσάρεστες εκπλήξεις) και πολύ το χάρηκα…Δεν ήξερα μάλιστα για το βυθισμένο χωριό! Πολύ θα ήθελα μαγισσούλα μου να βουτήξω να δω τέτοιες εικόνες! Αλλά και ούτε για παλίρροια στην Ελλάδα γνώριζα! Πολλά πολλά φιλιά και καλώς σας ξαναβρίσκω… :)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      «Ξέρω» πως κατά εποχές μπλογκοαπουσιάζεις, αλλά «ξέρω» επίσης, πως όταν αυτό συμβαίνει, υπάρχει πάντα ένας σοβαρός λόγος, έτσι εύχομαι τώρα οι δυσκολίες να υποχώρησαν και να είσαι μη φύγεις ξανά από κοντά μας!
      Και στο δικό σου σπιτικό ήθελα να κάνω τοκ τοκ, αλλά με πρόλαβες! 😉
      Εύχομαι όταν φτιάξει ο καιρός να πάρεις το λιονταράκι σου και να κάνετε πολλές παρόμοιες βόλτες!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  7. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Πω πω τι ομορφες φωτογραφιες!!!
    Ξενοιαστες! Υπεροχες!
    Υπαρχει και η Ευβοια καπου να αχνοφαινετε, τι αλλο να θελω; χιχιχι
    Φιλακια πολλα πολλα!
    Και να περασεις απο το σπιτι μου να δεις κατι!
    Φιλακια πολλα!
    Καλο σκ ευχομαι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από την Εύβοια εκπέμπεις Κική μου;
      Και απ΄το βουνό μου βλέπω τον Ευβοϊκό… (ΒΑ Αττική)!
      Ναι, πέρασα απ΄το τρυφερό σπιτικό σου και είδα!…. αλλά θα επανέλθω ν’ αφήσω σχόλιο με σχετικές λεπτομέρειες! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να περάσεις ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  8. Ο/Η dodo λέει:

    Σαν να ήθελε να κρυφτεί το όμορφο τούτο μέρος από τους πολλούς, για να κρατήσει την γαλήνη του, και μας έκρυψε την δημοσίευσή σου :-Ρ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ναι dodoula! Τι να σου πω… τι ταλαιπωρία τράβηξα, πρώτα για να «βάλλω» τις επαγγελματικές φωτό των φίλων μου και στη συνέχεια, άφαντο το ποστ!
      Λες, να υπάρχει τέτοια «προφύλαξη»; 😉

      ΑΦιλιά ξελαφρωμένα πάντως! 🙂

  9. Ο/Η ηλιογράφος (sunshine recorder) λέει:

    Ααααααα. ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι! Ηλιοδοιπόρε…τώρα σίγουρα υπέροχα και για πολλούς «άλλους» λόγους! 😉

    ΑΦιλιά και καλή μας δύναμη! 🙂

  11. Ο/Η aristea k λέει:

    Δεν είχε φανεί η δημοσίευση ! Ευτυχώς που έκανες το κολπάκι σου πάλι!
    Δεν γνώριζα τίποτα από τη μαγευτική περιοχή που μας έδειξες! Όλες οι φωτογραφίες υπέροχες, ακόμα και με το κινητό :))
    Γνώριζα όμως την Ανθή, ως μεγαλοκοπέλα (πια) που μεγάλωσε με Πανθέους και Λωξάντρα!
    Αξέχαστα έργα κι όλοι οι ηθοποιοί που έπαιξαν!
    Έχω ξεχάσει έργα της ιδιωτικής τηλεόρασης, αυτά όμως με τα οποία μεγάλωσα (δημοτικό-γυμνάσιο) από τη δημόσια τηλεόραση…ποτέ!
    Φιλιά πολλά μαγισσούλα μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μέχρι να με βοηθήσει ο αγαπητός μας Hengeo, ν’ αλλάξω «μηχανισμούς» ανάρτησης, θα καταφεύγω σε παρόμοια κολπάκια! 😉

      Πάει Αριστέα μου το επίπεδο τηλεόρασης που κάποτε γνωρίσαμε, ελπίζω η «νέα» να ξαναπαίξει αυτές τις σειρές!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και να έχεις μια χαλαρή Κυριακή! 🙂

  12. Ο/Η me (maria) λέει:

    Μου άρεσαν όλες οι φωτογραφίες και απόλαυσα την ανάρτηση!
    Είμαι σίγουρη πως θα λάτρευα και την συγκεκριμένη παραλία αν την επισκεπτόμουν….
    Θυμάμαι την Ανθή από τη Λωξάντρα που ήταν και είναι ένα από τα αγαπημένα μου σήριαλ…
    Χαίρομαι που τα περάσατε όμορφα!!…
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατόβραδο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από κοριτσάκι μου άρεσε να φωτογραφίζω και κακώς και δεν έχω μαζί μου και τη «κανονική» μου μηχανή και καταφεύγω στις φωτό του κινητού μου… πάντως η αίσθηση του «αποθανατισμού» είναι η ίδια! 😉
      Αυτή η παραλία είχε κάτι το ιδιαίτερο, μόνο τα κοχύλια να έβλεπες… άσε την παλίρροια, άσε τα Φλαμίνγκο!

      ΑΦιλιά Μαρία μου και να έχεις μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  13. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Τι παράδεισος ατελείωτος???? Πανέμορφες εικόνες και ένα συναίσθημα που ‘γεννάνε’…Μα ένα συναίσθημα! Γαλήνη, ΕΥΤΥΧΙΑ…

  14. Ο/Η xristin λέει:

    Η χειμωνιάτικη εικόνα της περιοχής θα είναι φαντάζομαι πολύ διαφορετική από αυτή του καλοκαιριού που θα σφύζει από ζωή και αυτό είναι το ωραίο με την φύση.
    Κάθε εποχή της έχει την δική της ομορφιά.
    Τα φιλιά μου

    Υ.γ
    Μάλλον έφτασε η ώρα να αλλάξεις πάροχο.
    Ελα στη ζεστή αγκαλιά του blogger!χα,χα,χα,.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απ΄ότι μου είπαν οι φίλοι μου, η παραλία είναι τόσο μεγάλη που δύσκολα μπορεί να γίνει συνωστισμός!
      Προσωπικά προτιμώ την χειμωνιάτικη ατμόσφαιρα και ας έχει και λίγα σύννεφα!
      Όσο για τον «πάροχο», όσο πιάνει το κόλπο της διπλής ανάρτησης, θα τον υπομένω! 😉

      ΑΦιλιά και καλό Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  15. Ο/Η xromatisti λέει:

    Ναι και σ’ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας. Γιατί μέσα απ’τα μάτια σου, τους φωτογραφικούς φακούς σας και τις πληροφορίες σου ταξιδέψαμε κι εμείς ως τον Νέο Θρόνιο νιώθοντας τον αέρα, τους ήχους και τις γεύσεις που μας παρουσιάζεις.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες πολύχρωμη μου, πώς ένα τόσο δα ταξιδάκι, μπορεί να σε γεμίσει με αυτό το φρέσκο ανανεωτικό αεράκι;
      Χαίρομαι που το απόλαυσες!

      ΑΦιλιά να είσαι καλά και να σε προσέχεις! 🙂

  16. Ο/Η perseus76 λέει:

    Διπλό Ουράνιο Τόξο !!!!
    Κι αν ο μύθος μιλάει για τσουκάλι με θησαυρούς στις άκρες του….πιό μεγάλος θησαυρός από το να αγναντεύεις τη θάλασσα πλημμυρισμένη με τα χρώματα της ίριδας, δεν υπάρχει.

    Ήταν φυσικό το φαινόμενο ή μήπως έβαλε το χεράκι της καμία Μαγισσούλα;

    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή και ΑΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η φύση δύσκολα μας ξεγελά, η φωτογραφία είναι του φίλου μου του Jean Noel και είναι όντος ένα διπλό ουράνιο τόξο!
      Νομίζω πως αν αντέχω ότι καλούμαι ν’ αντέξω, το καταφέρνω γιατί ζω στη φύση και αυτή δεν παραπλανά και τις περισσότερες φορές με την ομορφιά της, παρηγορεί…. 😉

      Και εσύ να έχεις ένα όμορφο οικογενειακό βραδάκι με πολλά ΑΦ! 🙂

  17. Ο/Η side21 λέει:

    Φανταστική η φωτογραφική ξενάγηση … Σαν να τα περάσαμε όλα παρέα !!!
    Μου θύμισες τα χρόνια της στρατιωτικής μου θητείας στη Λαμία και τις συχνές αποδράσεις σ’ αυτά τα μέρη …
    Την καλησπέρα μου απ’ τη Σάμο …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρω αν είναι δική μου ιδέα Σιδερή μου ή τη συμμερίζονται και άλλοι φίλοι που έχω γνωρίσει μέσα από το blog μου, αλλά σαφέστατα έχω την αίσθηση πως είμαστε μια όμορφη παρέα που «εκπέμπει» στα ίδια μήκη κύματος, με αυτή την έννοια είμασταν όλοι εκεί σ’ αυτή την όμορφη παραλία!

      ΑΦιλιά καρδιάς απ΄το ανεμοδαρμένο μου βουνό! 🙂

  18. Ο/Η 56fm λέει:

    Πανέμορφα με ταξίδεψες!Στιγμές και εικόνες που τις έχουμε πολύ ανάγκη!Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι πραγματικά Όλγα μου, όταν καταφέρνω με τις αναρτήσεις μου, να βάζω έστω κι ένα λιθαράκι στην αλλαγή διάθεσης!
      Και τώρα που σε βλέπω, καλά θα κάνω ν’ αλλάξω στο blogroll μου, το 55fm σε 56fm! 😉

      ΑΦιλιά και από μένα πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  19. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Αυτές οι 24ωρες, 48ωρες κλπ εκδρόμές είναι απίστευτο πόσο πολύ κρατάνε!! Νομίζεις ότι έχεις φύγει δεκαπενθήμερο ολόκληρο!!
    Μεγάλη υπόθεση η αλλαγή περιβάλλοντος, μεγάλη υπόθεση και τα χιλιόμετρα, το ταξίδι, το ζητούμενο, έστω και σύντομο…

    Πάντα μου αρέσουν οι φυσικές, πραγματικές φωτό!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το θέμα Constantin μου, είναι να ξεκουνηθούμε και όταν η διάθεση είναι και un peu en bas (!) δεν είναι πάντα εύκολο! 😉
      Αλλά με το που θα μπούμε στο αυτοκίνητο, όλα αλλάζουν… ευτυχώς!
      Πραγματικές-φυσικές φωτό, εννοείς αυτές που βγάζουμε με το κινητό μας; … γιατί η ίδια είμαι πολύ τεμπέλα και δεν κουβαλάω τη «κανονική» μου μηχανή, Χμ! ειδικά όταν γύρω μου έχω εξαιρετικούς φωτογράφους! 😉

      ΑΦιλιά και καλή δημιουργική βδομάδα (η καλύτερη σου με αυτή τη κακοκαιρία!) 🙂

  20. Ο/Η VaD λέει:

    Ανθή Ανδρεοπούλου,από τις συμπαθεστατες φυσιογνωμιες των παλιών καλών ελληνικών σειρών!Λωξάντρα,τι με λες,τζγιέρι μου!:))

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αμέ, σε λέω!
    Άσε που όταν παιζόταν η σειρά, δεν είχα γνωρίσει ακόμα την Ανθή, τότε ήμουν ακόμα πιο φανατική αντί-TV και δεν την κοίταζα σχεδόν ποτέ! 😉

    ΑΦιλιά τζιέρι μου! 🙂

  22. Ο/Η koufetarios λέει:

    Πανέμορφα μέρη αγαπητή μου μάγισσα! Σε φιλώ εις το επανιδείν!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό το «επανειδείν» Μαβιέ μου, εύχομαι να είναι στο blog σου… Χμ! 😉

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

      ΥΓ: Τώρα που «ξέρω», σου εύχομαι με όλη μου τη καρδιά καλή σου δύναμη!

  23. Ο/Η thalassenia λέει:

    Όλα γίνονται ακόμα πιο όμορφα όταν είμαστε με φίλους αγαπητούς, οι φωτογραφίες, οι παραλίες, η φύση, ο χρόνος που περνά, όλα.
    Εύχομαι πάντα έτσι και καλύτερα μαγισούλα μου.

    Φιλιά θαλασσένια

  24. Αχ!!!!! τι ωραία Μαγισσούλα μου…!!! τι όμορφες είναι αυτές οι αποδράσεις απο την καθημερινότητα..!!! πανέμορφα μέρη…τι πολλα κοχύλια!!!! πρωτη φορα βλέπω τόσα πολλα.. όπως και τα φλαμίγκος.. πολύ μου αρέσουν αυτά τα πουλιά… όταν τα θωρείς θέλεις να ανέβεις στα φτερά τους και να ταξιδέψεις μαζί τους γαλαζιες ομορφιες.. πράσινε όμορφιες.. μπλεμενεες και δεμένες αρμονικα μεταξύ τους…….τα παντα εν σοφία ΕΠΟΙΗΣΕ…!!!! φιλάκιααααα με μάτια γεματα όμορφιές.. 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Ρούλα μου, τις έχουμε ανάγκη αυτές τις αποδράσεις και ας είναι για ένα εικοσιτετράωρο, ειδικά όταν η καθημερινότητα μας, μας πιέζει με χίλιες υποχρεώσεις!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  25. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Υπέροχες οι φωτο σου και τα σχόλια που τις συνοδεύουν! Όταν η ομορφιά της φύσης συνδυάζεται με υπέροχους ανθρώπους δίνει το ωραιότερο αποτέλεσμα, κι αυτό μας έδωσες, Άιναφετς! Έχεις όμορφο ιστότοπο με ενδιαφέροντα θέματα! Καλή συνέχεια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Κατερίνα!
      Χαίρομαι όταν μ’ επισκέπτονται νέοι φίλοι, είναι για μένα μια καλή αφορμή για τα γνωρίσω και άλλα ενδιαφέροντα blogs!
      Ελπίζω να τα λέμε συχνά, εξάλλου έχουμε και πολλούς κοινούς φίλους! 😉

      ΑΦιλιά και καλή μας συνέχεια! (Α=Αληθινά) 🙂

  26. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    μπορεί να ακουστώ αχάριστη…αλλά θέλω διακοπές!
    Θέλω να πάω σε έναν παραθαλάσσιο τόπο και να βράσω στο ζουμί μου.
    Μπορεί εσύ μάγισσα να πήγες με το μπουφάν σου, αλλά εγώ σε φανταζόμουν να κολυμπάς στα βότσαλα και να τρως θαλασσινά εδέσματα κάτω από ένα μεγάλο ψάθινο καπέλο..
    Πολύ φαντασία, ε;
    Καλημέεεερες 😀

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φυσική αντίδραση όταν βρίσκεσαι μακριά απ΄τον ήλιο και τη θάλασσα της πατρίδας σου…
    Φυσική αντίδραση όταν βρίσκεσαι σε μια «κρύα» χώρα και να πρέπει να χτυπιέσαι και σαν χταπόδι… 😉
    Φυσική αντίδραση όταν δεν έχεις τους αγαπημένους σου κοντά…

    ΑΦιλιά τρυφερή μου Αντριάνα και καλή σου δύναμη! 🙂

    ΥΓ: Το μόνο που μου έλειψε σ’ αυτή τη βόλτα είναι τα θαλασσινά που έβλεπα να μαζεύουν άλλοι!

  28. Αχ γιατί μας τα κάνεις αυτά;; για να υποφέρουμε;; τι ομορφιές είναι αυτές!! θέλω να ησυχάσω και εγώ σε ένα τέτοιο μέρος. Και η φωτό του σπιτιού της, απίθανη : ιμπρεσσιονιστικός πίνακας. Φιλιά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαζί υποφέρουμε αγαπημένη Ειρήνη… μαζί!
      Ναι, κι εγώ βρήκα τη φωτογραφία του σπιτιού, εκπληκτική… το DNA του Γάλλου φωτογράφου! 😉

      ΑΦιλιά και εύχομαι γρήγορα να βρεθείς κοντά στη θάλασσα! 🙂

  29. Ο/Η kat. λέει:

    τι υπέροχες φωτό είναι αυτές.. λάτρεψα τα γκρίζα σύννεφα!!!
    υπάρχουν τόσο όμορφες εικόνες και εμείς συννεχίζουμε να πληγώνουμε τους εαυτούς μας με την καθημερινότητα!!!

    όλες εσύ τις έχεις βγάλει;;;

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την Kat! 🙂
    Τιμή μου που διάλεξες και το δικό μου blog για την επιστροφή σου στη μπλογκογειτονιά! 😉

    Οι πρώτες φωτό μέχρι το σπίτι της Ανθής είναι δικές μου, οι υπόλοιπες είναι του Jean Noel, φωτογράφος και καθηγητής φωτογραφίας!

    ΑΦιλιά και εύχομαι να λέμε συχνά! (Α=Αληθινά γιατί εδώ τα φιλιά είναι αληθινά! 🙂

Σχολιάστε

