Γέλιο, πολύ γέλιο!

.581489_4691850019250_1117287202_n

Υπάρχει ωραιότερος τρόπος να υποδεχτεί κανείς την άνοιξη, απ’ το γέλιο;

Δεν ξέρω, αλλά μετά από πολύ σοβαρά θέματα, όπως είναι η διαφάνεια ενός ανθρώπου (προηγούμενο ποστ), αισθάνθηκα την ανάγκη να σας βάλω ένα μικρό video, που προσωπικά, όσο και να το βλέπω το ίδιο γέλιο μου βγάζει!

Απολαύστε τα δυο όμορφα αδέλφια με τις πετσέτες τους!

.

Καλή άνοιξη, στις καρδιές μας!

.

Και μια και σήμερα είναι μέρα της ποίησης, δείτε μια πιο ποιητική άνοιξη με φωτογραφίες απ’ το κτήμα όπου ζω, τα τελευταία 20 χρόνια!

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

23 Responses to Γέλιο, πολύ γέλιο!

  1. Ο/Η Evi λέει:

    χαχαχχα και αναρωτιόμουνα τι θα γίνει αν φύγει κάποια πετσέτα!!! και τσουπ, να σου το κόλπο με την εξαφάνιση της μια πετσέτας… πολύ καλό σκετσάκι!!!! 🙂 ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας μαγισσούλα!! 🙂 μου άρεσε πολύ και ο κήπος σου, πολύ μεγάλος φαίνεται να είναι!! μου άρεσε και το δίδαγμα όμως «για να σκαρφαλώσεις στα ψηλά,πρέπει να ξεκινήσεις από χαμηλά…» και «Ομορφιά δεν είναι σκέψη.» 🙂 φιλάκια!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Εύη, η μαεστρία των δυο αδελφών πόσο γέλιο βγάζει; 😉

      Όσο για το σκαρφάλωμα, έχουμε όλοι μας δει, ότι είναι φύση αδύνατο πρακτικά να φτάσεις οπουδήποτε αν δεν πατήσεις στο πρώτο σκαλί ή αν δεν κάνεις το πρώτο βήμα…. και αναρωτιέται κανείς γιατί αυτό δεν το κατανοούμε και στα ψυχολογικά μας και μας πιάνει τέτοια ανυπομονησία; 😉

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα χαμογελαστό Σ/Κ! 🙂

  2. Παράθεμα: Γέλιο, μα φυσικά! | Άιναφετς

  3. Ο/Η ekfrasou λέει:

    παντα να γελαμε φιλη μου!
    φιλακια πολλα!

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ‘Έτσι Κική μου, το γέλιο είναι βάλσαμο!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις μια πανέμορφη άνοιξη! 🙂

  5. Ακουσα γέλιο και έτρεξα..χι.χιχ. εκτός του ότι γέλασα πολύ Αιναφέτς μου… θαύμασα παρα πολύ και την δεξιοτεχνία τους.. γιατί μην μου πεις οτι αυτό μπορεί να το κάνει ο καθένας χωρίς να του πέσει η πετσέτα…!!!! χι.χι..χι.. το κτήμα σας είναι παράδεισος..πως να μην νιώσεις την Ανοιξη σε τέτοιο χώρο…ταίριαξε τόσο με την ποίηση ..!!!
    Να μου επιτρέψεις να σου σχολιάσω εδώ και για το διάφανο.. το είχα διαβασει .την πρωτη φορα .. και μου .. φανηκε δύσκολο θεμα… που τελικα δεν ήταν… το καταλαβα διαβάζοντας τα σχόλια των φίλων Μαγισσούλα μου… κάποιες φορές θέλω τον χρόνο μου… χι.χιχ. φιλακιαααααααα !!!!! καλοκαιρινά από εδώ..!!! σημερα βάλαμε κοντομάνικα.. !!! 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Ρούλα μου, νομίζω πως το κάθε τι για να το νιώσει η καρδιά μας, πρέπει να μας «βρει» στην ώρα του! 😉

      Τώρα για το «γέλιο».Χμ!.. έκανα 4 απόπειρες να βγει στο blogger αυτό το ποστ και ακόμα να εμφανιστεί, το «γέλιο» εμφανίζεται μόνο σε όσους είναι στη wordpress! 😦

      Παρόλο που ζω σε υψόμετρο, τώρα σκάει εδώ η άνοιξη!

      ΑΦιλιά και καλώς να υποδεχτείς την άνοιξη στη πανέμορφη Κρήτη! 🙂

  6. Παράθεμα: Απόπειρα Νο3… | Άιναφετς

  7. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ωραίο το σκετσάκι, ομολογώ όμως ότι εγώ στις φωτογραφίες «κόλλησα» πιο πολύ.

    Καλή Κυριακή και ΑΦ!

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και τότε οι φωτογραφίες μου ήταν μικρές σε μέγεθος, αλλά μεγαλώνουν και έτσι μπορεί κανείς να δει λεπτομέρειες! (ειδικά το σπίτι μας!) 😉
    Έκανα και τέταρτη απόπειρα να εμφανιστεί το ποστ αυτό στο blogger και απέτυχε! 😦

    ΑΦ! Γιώργο και να έχεις ένα όμορφο Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  9. Ο/Η dodo λέει:

    :-)))) Σ’ ευχαριστώ πολύ για το δώρο: γέλιο, γέλιο, γέλιο! χάρμα τα αδέλφια, χαίρομαι που τους είδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαζί με το σχόλιο σου dodo μου, ξανάρθε και το γέλιο μου… δυο μέρες προσπαθώ να επικοινωνήσω με «τους» bloggers και μου είχαν-έχουν σπάσει τα νεύρα και αυτό τον καιρό… δεν ήθελα-θέλω και πολλά! 😉

      ΑΦιλιά… ευχαριστώ! 🙂

  10. Ο/Η me (maria) λέει:

    Πάρα πολύ γέλασα με το βίντεο και απόλαυσα και τη βόλτα στον κήπο σου!!
    Πραγματικά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να υποδεχτούμε την άνοιξη…καλή άνοιξη λοιπόν!!
    Διάβασα το σχόλιό σου στο μπλογκ μου και κοίταξα στο μέιλ μου που λαμβάνω ενημερώσεις σου και τη βρήκα την ανάρτηση…αρκεί να κοιτάζω τα μέιλ μου συχνότερα…χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και το γέλιο κάνει καλό και το να ζει κανείς στη φύση και ειδικά σ’ ένα κτήμα που μοιάζει πια με ζούγκλα είναι ότι καλύτερο… και δε θα γκρινιάξω άλλο για τις «πλατφόρμες δικτύωσης» γιατί αυτό θα ήταν και αχαριστία! 😉

      ΑΦιλιά Μαρία μου και καλή μας βδομάδα! 🙂

  11. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Και την Ανοιξη, και το Καλοκαίρι, και τα πάντα όλα, το γέλιο είναι το άπαν!!

    Μιά χαρά σε βλέπω στο κτήμα σου, δηλαδή όχι μιά χαρά, καλύτερα από μιά χαρά, ποιός στη χάρη σου!!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι Constantin, ακόμα και στα ζόρια το να μη χάνουμε το χιούμορ μας και να έχουμε τη διάθεση να γελάσουμε και προπαντός να γελάσουν και οι φίλοι μας, σίγουρα είναι μεγάλη υπόθεση! 😉

    Ναι, τώρα αρχίζουν και οι εξωτερικές δουλειές «μου» στο κτήμα (7 στρεμ. ζούγκλας!), με κούρεμα του πρώην γκαζόν και τώρα χόρτου! 😉

    ΑΦιλιά και να έχουμε μια χαμογελαστή βδομάδα! 🙂

  13. Ο/Η ekfrasou λέει:

    αχ σε παιδευει πολυ το μπλοκ φιλη μου!
    εγω τωρα τα ειδα ολα!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που το είδες Κική μου!
    Ήθελα τόσο πολύ να μοιραστώ αυτό το αστείο video με τους φίλους μου και η τεχνική δυσκολία που αντιμετώπισα με στεναχώρησε… τέσπα, πάμε παρακάτω!

    ΑΦιλιά και καλή μας δύναμη! 🙂

  15. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Χα χαχα, τι ό….μορφο βίντεο ήταν αυτό (για πολλούς λόγους, χιχιχι)-στο λιονταράκι δεν το δείχνω, γιατί θα ακούσω τα σχολιανά μου και δεν θα με πιστέψει αν του πω, «εγώ μόνο για το αν θα πέσει η άσπρη πετσέτα στο πάτωμα και λερωθεί φοβόμουν…» ¨:) 🙂

    Καλώς μας ήρθε λοιπόν η Άνοιξη, ο καθένας για τους λόγους του την έχει τόσο πολύ ανάγκη!! Και όσο για το ποιήμα του Κρισναμούρτι, τι να πώ…

    Αφιλάκια πολλά και γλυκά!:)

  16. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα αγαπητή…..

    Ο κοκινολαίμης είναι η αδυναμία μου….το φυτό όμως δεν μπόρεσα να το αναγνωρίσω….ίσως τίποτε διακοσμητική γιαπωνέζικη κερασιά;;;

    Εύχομαι να’στε καλά….

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Χρήστο…

    Ο κοκκινολαίμης είναι φίλος μου, χρόνια τώρα, όταν πλησιάζει τη μπαλκονόπορτα του δωματίου μου, ξέρω πως μετά από λίγες μέρες θα χιονίσει… φέτος δεν πλησίασε και δεν χιόνισε στο βουνό μου!
    Τα λουλούδια, είπε η μητέρα μου (Γαλλίδα με πάθος στην ανθοκομική) είναι μοντάζ… δλδ η φωτό είναι προϊόν μοντάζ! 😉 (εμένα όμως μου αρέσει και έτσι!)

    Θέλω να δεις το παρακάτω που διαβάζοντας το, σκέφτηκα πως θα σου αρέσει, ειδικά το video με το τραγούδι των Pink Floyd!

    http://aixmi.wordpress.com/2014/03/27/%CE%BF-%CF%84%CE%B6%CE%B1%CE%BA-%CE%BA%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BA-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%88%CE%B5%CF%85%CE%B4%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85/

    ΑΦιλιά, καλή σου ακρόαση και καλό σου βραδάκι! 🙂

Σχολιάστε

