Απόπειρα Νο 4…

Αυτή τη φορά χωρίς, εξηγήσεις… δες πιο κάτω και πιο κάτω και ακόμα πιο κάτω!

Γιατί μ’ έχει πιάσει το πείσμα μου, το ανοιξιάτικο!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

16 Responses to Απόπειρα Νο 4…

  1. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    βλεπω(δεν μου δινει τους τονους) πως μας εχει πιασει κοινη φωτο-ευαισθησια…με τον τοπο που ζουμε κι αγαπαμε…θαυμασα και εικονες σου ορεινες που εδω δεν υπαρχουν

    φιλακια ανοιξιατικα

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολλά φιλάκια ανοιξιάτικα Όλυ μου… και ξέρεις πόσο χαίρομαι κάθε φορά που επικοινωνούμε… Επίσης ήθελα πάρα πολύ να διαβάσεις την προηγούμενη μου ανάρτηση, «διάφανος» γιατί είναι μια αίσθηση που ξέρω πως και εσύ έχεις νοιώσει ή «αναζητήσει». .. 😉

    ΑΦ! καρδιάς! 🙂

    • Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

      διάβασα τον ¨διάφανο» και θαύμασα και την εύστοχη επιλογή των φωτογραφιών…
      πολύ πολύ ενδιαφέρον θέμα , να το θυμηθούμε να το συζητήσουμε όταν θα έρθεις στο νησί-γιατί κάποια μέρα σίγουρα θα έρθεις- πίνοντας ντόπιο τσίπουρο και τσιμπώντας το χταποδάκι που θα έχει βγάλει ο Α.

      φιλί

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Αχ! και η ίδια καθώς έβλεπα το πανέμορφο σου video, αυτό σκέφτηκα (επίσης)… πότε θα βρεθούμε από κοντά, έχουμε τόσα πολλά να πούμε!
        Πέρσι, πέρασα μια βδομάδα στη Τήνο και θα μπορούσα να είχα πεταχτεί και λίγο κατά σε και λίγο στη Μύκονο (Margo)! 😉
        ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  3. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω γιατί χρειάζονται 4 (τέσσερις) αναρτήσεις γιά να καταφέρουμε να δούμε μία, αλλά σε διαβεβαιώ κι εγώ εκ μέρους του Blogger ότι η ανάρτηση δεν εμφανίσθηκε στα feeds…!!

    ΥΓ: Τί θα γίνει μ’εκείνη την μετακόμιση;;! Δεν έχω να σου συστήσω και καμμιά μεταφορική εταιρεία μπλογκοσφαιρικών μετακομίσεων!! Αλλά με την κούραση όλων αυτών των τετραπλών αναρτήσεων θα είχες ήδη μετακομίσει σε μονοκατοικία με θέα θάλασσα στον Blogger!!

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω mon cher Constantin πως το «κακό» παραέγινε, μ΄έχει βαρέσει που μ΄έχει βαρέσει η άνοιξη (αναγέννηση φύσης, εσωτερικής διάθεσης και δεν συμμαζεύονται με τίποτα τα νεύρα μου!) έχω τώρα και το «κερασάκι» των ποστς! Μου είπε «ειδικός» πως φταίει ο blogger! χαχαχα! 😉 Πάντως «αν» έχω διάθεση σήμερα και σταματήσει και η μύτη να τρέχει βρύση, θα πάρω το λαπτόπι και θα πάω στο χωριό (μένω και στου δ. τη μάνα!) να μιλήσω με ειδικό!

    Μερσί για την εμψύχωση! 🙂

  5. Ο/Η Hengeo λέει:

    Πάντως τώρα εμφανίστηκε η τέταρτη απόπειρα, έστω με καθυστέρηση, άρα σίγουρα δεν κάνεις εσύ κάτι λάθος..

    ΑΦ!

  6. Εγώ Αιναφετς μου .. μπαίνω εδώ χωρίς πρόβλημα.. μεσα απο τα σχόλια σου σε μενα με βγαζει στο προφίλ σου και μετα παταω στην λεξη ιστοσελιδα και έρχομαι….!!!! παλιά δεν την είχα δεί την λέξη αυτή.. και εψαχνα μέσα απο τα ιστολόγια που σε είχα αποθυκεύσει… τώρα έρχομαι απο αυτόν τον δρόμο…(το προφίλ σου)..το καλό το παλικάρι.. βρίσκει και αλλο μονοπάτι..χι.χι..χι..χι. ελπίζω να βρείκες άκρη Μαγισσούλα μου… φιλάκιααααααααααα….με πολλαααα … 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα να δεις, πριν πέντε μέρες έκανα μια ανάρτηση (αυτή με τις πετσέτες) που δεν φαινόταν στα blogrolls όσων είναι στο blogger, η ίδια είμαι στη wordress, έτσι δοκίμασα 4 φορές αλλάζοντας τον τίτλο να ξανακάνω «δημοσίευση» και τίποτα… πήγα σε μάστορα που δεν καταλάβαινε τι στο δ… γινόταν, μέχρι που χθες….τσουπ στα ξαφνικά εμφανίστηκε η τέταρτη μου προσπάθεια στα blogrolls τους…πάντως τα νεύρα μου τα τσάκισε κανονικά… τα είχα που τα είχα…τεσπα! 😉
      Σήμερα θα βάλω κάτι άλλο για να δω, αν θα σταθώ πιο τυχερή!

      Αφιλιά πολλά πολλά Ρουλίτσα μου αγαπημένη! 🙂

  7. Ο/Η ekfrasou λέει:

    καλημερα φιλη μου! εγω μπερδευτηκα!
    τι επρεπε να δουμε; τον διαφανο η κατι αλλο;

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Κική μου!
    Το video με τα δυο αδέλφια δεν εμφανιζόταν στα blogrolls… το «διάφανος», πήγε κανονικά!!! 😉

    ΑΦιλιά τρέχω να σε διαβάσω! 🙂

Σχολιάστε

