Showreel και ένα videoclip!

Την περασμένη βδομάδα παιδεύτηκα και παίδεψα και σας με αναρτήσεις test,  προσπαθώντας να εμφανίσω ένα πολύ διασκεδαστικό video …
Α
υτή τη φορά διστακτικά* προχωρώ σε νέο ποστ, με «ήρωα» τον μικρό μου γιό!

*(Το διστακτικά γιατί μπορεί να μη εμφανιστεί πάλι!)

Ελπίζω να με πιστέψετε, αλλά τη παρακάτω περσινή συνέντευξη, τη βρήκα στο youtube τυχαία, ψάχνοντας διάφορα… αχ! αυτά τα ανεξάρτητα παιδάκια!

.

.

 SHOWREEL.

 

Το παραπάνω video είναι ένα showreel  δλδ. δείχνει τις τελευταίες δουλειές του γιου μου Κωνσταντίνου, τραγουδάει η Μαριέτα Φαφούτη.

Η φίλη μου Νικολέτα, στο blog της προχθές ανέβασε και τη πρώτη σκηνοθετική δουλειά  του Κωνσταντίνου ( cpil.info)  σε music video και ως γνωστή χαζομαμά σκέφτηκα να σας το δείξω.

.

.

Λεπτομέρειες για το «I saw 43 Sunsets» μπορείτε να μάθετε εδώ.

 

.

Εύχομαι αυτή τη φορά να καταφέρει η wordpress «μου» να επικοινωνήσει με το blogger  «σας»!!!

.

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

53 Responses to Showreel και ένα videoclip!

  1. Εκτός από ταλαντούχος, είναι και κούκλος!!! να τον χαίρεστε πάντα, Στεφανία, και όλο και πιο πολλές δημιουργίες να κάνει!! *και πολύ σύγχρονος και στο πνεύμα της εποχής ;]]]

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Ειρήνη μου, ενίοτε αυτό το πνεύμα της εποχής, ευτυχώς έχει και καλά πράγματα να δείξει…
    Ευχαριστώ! 😉

    ΑΦιλιά και χαίρομαι που είσαι πάντα εδώ! 🙂

  3. Ο/Η dodo λέει:

    Συγχαρητήρια- εύχομαι να είσαι πάντα υπερήφανη και χαρούμενη γιά τις δημιουργίες του!

  4. Ο/Η ekfrasou λέει:

    ποσο χαιρομαι οταν βλεπω στους γονεις θαυμασμο και αγαπη για τα παιδια τους!
    πολυ χαιρομαι αληθεια!
    πολυ ταλαντουχο παιδι!
    να τον χερεσαι και επισης να χερεσαι ολη σου την οικογενεια!
    φιλακια πολλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλά και με πρόλαβες Κική μου, γιατί ετοιμαζόμουν να μπω στο σπιτάκι σου και να σου αφήσω ειδοποίηση γι αυτό το ποστ, γιατί πάλι δεν εμφανίστηκε στα blogrolls του blogger! έτσι αποφάσισα να κάνω χειροκίνητη προώθηση! χαχαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά από μια ακόμη χαζομανούλα! 🙂

  5. Ο/Η VaD λέει:

    Ε,κατά μάνα ,κατά κύρη,η καλλιτεχνική φλέβα δεν κρυβεται 🙂

  6. Ο/Η Margo λέει:

    Πολύ ωραία δουλειά στο βίντεο κλιπ. Ο Κωνσταντίνος είναι μοναδικός έχει στυλ που ξεχωρίζει. Εύχομαι να του δίνονται όλο και περισσότερες ευκαιρίες!
    Χαίρομαι πολύ και για σένα μαγισσούλα μου που τον καμαρώνεις 🙂

    υ.γ. το θέμα με το blog εγώ το έχω λύσει. Έχω γραφτεί και μου έρχονται οι αναρτήσεις σου στο email μου. Συμβούλεψε αυτό τους επισκέπτες σου και να μην αγχώνεσαι με τα περίεργα.. 😉
    Πολλά πολλά ΑΦάκια!!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα να δεις Margo μου, η ανάρτηση ¨γέλιο πολύ γέλιο» δεν εμφανίστηκε ποτέ στα blogrolls του blogger, εμφανίστηκε μόνο η «τέταρτη απόπειρα» και αυτό μετά από 4 μέρες… φυσικά και δεν αγχώνομαι (εξάλλου τρέχουν γύρω μου/μας πολύ πολύ πιο σοβαρά θέματα) αλλά μου σπάνε τα νεύρα όταν δεν μπορώ να μοιραστώ κάτι που θα κάνει τον άλλο να χαμογελάσει! 😉

      ΑΦιλιά και να μου φιλήσεις και τα μαγισσόπουλα σου! 🙂

  7. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    Να τον χαίρεσαι το λεβέντη σου!
    Το ταλέντο του να συνεργάζεται με τον ανθρωπισμό του…

    γλυκό φιλί

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μέχρι στιγμής ο ανθρωπισμός τού λεβέντη «μου», έχει επηρεάσει και τη δουλειά του και αυτό είναι που πάνω απ΄όλα μου δίνει χαρά!

      Ανταποδίδω το γλυκό φιλί με ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  8. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    Που λες είδα το video clip και εντελώς τυχαία σήμερα κάποια από τις πολλές στιγμές που χάζευα είδα και κάποιες από τις υπόλοιπες δουλειές του,και μαζί με αυτά και το βίντεο που ανέβασες!!
    πολύ ωραία δουλειά!Είναι της οικογένειας το καλλιτεχνικό πάντως..Πάντα έτσι χαρισματικός και κυρίως με δουλειά!!! 🙂
    Επίσης τυχαία είδα που ερχόντουσαν από το μπλογκ σου στο δικό μου και μετά από τόση αποχή μου έκανε εντύπωση και λέω για κάτσε να δω τι σκαρώνει η μαγισσούλα 😛 και έτσι μετά από πολύ καιρό πέρασα και από εδώ,μιας και τα χω ψιλο(χόντρο)παρατήσει…
    φιλιά πολλά πολλά πολλά,ρουφηχτά,με χαμόγελο και μια μεγάλη αγκαλιά!! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Νικολέτα μου, χάρη σε σένα έμαθα και για το κλιπ του γιόκα…. αχ! εσείς τα παιδάκια «μας» με το τσιγκέλι σας τα βγάζουμε… τεσπα! 😉
      Σε πήρα και τηλ χθες και δεν σε βρήκα….

      Τον εαυτό σου κοίτα να μη τον χοντροπαρατήσεις και μη σκιάζεσαι για το blogging!

      ΑΦιλιά με αγκαλιές και με πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

  9. Ο/Η Hengeo λέει:

    Στεφανία να τον χαίρεσαι το γιο σου! Εγώ βέβαια έχω θαυμάσει και στο παρελθόν δουλειές του!
    Καλό βράδυ και ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σ’ ευχαριστώ Γιώργο μου… ξέρεις και εσύ πόσο χαζομανούλες είμαστε, αλλά και εσείς παιδάκι μου πολύ μυστικοπάθεια σας έχει πιάσει! 😉

      ΑΦ! και καλό Σ/Κ από αύριο! 🙂

  10. Ο/Η Evi λέει:

    και με το δίκιο σου είσαι περήφανη μαμά μαγισσούλα, είναι μεγάλο ταλέντο ο γιος σου και του το αναγνωρίζει πολύς κόσμος! εγώ είχα δει το Μικρές Στιγμές –> εξαιρετικό! 🙂 η δουλειά του μιλάει από μόνη της. μπράβο, πάντα επιτυχίες εύχομαι! 🙂 φιλάκια!! [έχω κάνει εγγραφή, οπότε και το blogroll να μην εμφανίσει ανάρτηση, εγώ θα μάθω πώς έγραψες!!! 😉 αμέ, δεν θα του περάσει του blogroll-ερ!!! χεχε]

  11. Ο/Η katinaki λέει:

    Να τον χαίρεσαι μαγισσούλα μου. Καλλιτέχνης και ο γιος σου. Αλλά με σας γονεις τι θα ήταν.
    (πρώτη σκέψη που έκανα μόλις πάτησα play στη συνέντευξη: «Καλέ, αυτός είναι όμορφος!») 😉
    χαχαχα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά ο δικός «μου» είναι ο ωραιότερος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Χαχαχα! είναι και αλήθεια! 😉
      Ευχαριστώ Κατινάκι μου!

      ΑΦιλιά και στον δικό «σου»…τον «έτσι»! 🙂

  12. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Να τον χαίρεσαι και ως χαζομαμά, και ως μαμά, και γενικώς!!
    Μου άρεσε πολύ η σκηνοθετική δουλειά!

    ΥΓ: Σχετικά με την ψηφιακή μοίρα που σε χτύπησε αλύπητα, να σε πληροφορήσω ότι ο Digg Reader τα βλέπει τα feeds σου! Δεν ξέρω αν τα βλέπει έγκαιρα γιατί δεν τον ανοίγω συχνά, πάντως τα βλέπει, όχι όπως ο άλλος…

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! Constantin, τώρα που με πληροφόρησες και για το Digg Reader και για τα feeds… ανακουφίστηκα χαχαχαχα! (δεν έχεις καταλάβει πως συνομιλείς με τη σούπερ άσχετη blogger!) 😉
    ΑΦιλιά και ευχαριστώ πολύ για το κοπλιμάν ! 🙂

    ΥΓ: Τελικά το ποστ εμφανίστηκε στα blogrolls με καθυστέρηση μόνο μερικών ωρών, πάμε τώρα για το επόμενο!

  14. Ο/Η joan petra λέει:

    Αχ, Στεφανία μου, το ξέρω αυτό το συναίσθημα της υπερηφάνειας του γονιού, να τον χαίρεσαι τον λεβέντη σου και να τον καμαρώνεις και να είναι πάντα καλά! Οι δουλειά του είναι πολύ προσεγμένη, οπότε και σ’ ανώτερα εύχομαι! Καλό βράδυ και πάντα τέτοιες αναρτήσεις! 🙂

    • Ο/Η joan petra λέει:

      «Η» δουλειά του εννοούσα! 😉

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Μόλις γύρισα απ’ το σπιτικό σου Joanoula μου, όπου έμεινα πολύ ώρα, δεν σε προλαβαίνω… άσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζω τις τελευταίες βδομάδες με τις αναρτήσεις μου που μου τρώνε και τον λιγοστό μου χρόνο! 😉

        ΑΦιλιά σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και να χαιρόμαστε τα καμάρια μας! 🙂

  15. Ο/Η astria λέει:

    Μα βέβαια, το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει!:)
    (και από μαμά και από μπαμπά:)

    Μαγισσούλα, είχα ξαναπεράσει αλλά πριν αφήσω σχόλιο ήθελα να δω όλα τα βιντεάκια της ανάρτησης.
    ¨Όπως σου είχα ξαναγράψει, για πρώτη φορά είδα τη δουλειά του στις «μικρές χαρές», που με συγκινήσει πολύ, μάλιστα του το είχα γράψει στο blog του. Φαντασία, ευαισθησία, καλλιτεχνική οπτική και σίγουρα γνώση της δουλειάς του, και αγάπη γι’ αυτή (και αυτό το τελευταίο νομίζω ότι φαίνεται).
    Και βέβαια του αξίζει να τον καμαρώνεις!!! Όπως είμαι σίγουρη κι εκείνος για σένα.

    Από καρδιάς εύχομαι να είναι καλά και πάντα να έχει επιτυχίες!!!

    Αφιλάκια πολλά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λαμπερό μου αστεράκι, χαίρομαι που σου άρεσε και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του γιόκα μου… ε! ναι καμαρώνω και πολύ μάλιστα! 😉

      Όταν αγαπάμε αυτό που κάνουμε, το κάνουμε καλά, έτσι δεν είναι;

      Ευχαριστώ και για τις ευχές!

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά με όλη την αγάπη! 🙂

  16. Ο/Η Levina λέει:

    Aχ μάνα μαντζουράνα που κάνει χιούμορ κι ο δικός μου γιος….
    Σε έχω χάσει τελείως … μα τελείως λέμε και δεν βλέπω αναρτήσεις σου,
    τώρα το πήρα χαμπάρι πως κάτι μου λείπει και έψαξα…
    θα επιστρέψω αργοτερότερα να τα δω γιατί είναι μεσημέρι
    κι ως γνωστόν κάτι ψυχές πεινάνε!!!
    🙂
    Φφφφιλιά πολλά χαμογελαστό μου ….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Εύη μου, έχω περάσει τη μεγαλύτερη διαδικτυακή ταλαιπωρία από τότε που έχω αυτό το blog… για βδομάδες, δεν εμφανιζόντουσαν στο blogger οι αναρτήσεις μου, πήγα στον ειδικό (στο χωριό μας) και αφού έμεινα εκεί 2 ώρες, δεν κατάφερε να καταλάβει τι συμβαίνει… τελικά η τελευταία, εμφανίστηκε μετά από κάτι ώρες! 😉
      Σκέφτηκα, μόνο «τέτοια» ας είναι τα προβλήματα μας…

      ΑΦιλιά τρυφερή μου γειτόνισσα! 🙂

      ΥΓ: Διάβασες το «διάφανος», είναι από αυτά τα κείμενα που ξέρω πως θα σου άρεσαν!

      • Ο/Η Levina λέει:

        Το ξέρεις πως είσαι σαδίστρια; 🙂 🙂
        Πάλι στα δύσκολα με έριξες … γιατί τώρα είδα το ‘’διάφανος’’ και φόρτωσε το μυαλό μου σκέψεις.
        Πόσα από αυτά έχω κάνει και πόσα όχι;
        Ένα καλό ξεκαθάρισμα ανθρώπων που έγινε πριν κάτι χρόνια, ατολμίες και φόβοι που λειτουργούν ανασταλτικά, τι μπορεί να περνά αφιλτράριστο και πόσο διάφανη είμαι; Δεν χρησιμοποιώ την λέξη ‘’είμαστε’’ γιατί δεν με νοιάζει.
        Πολλές φορές έχω σκεφτεί, έχω αγανακτήσει με τον εαυτό μου… Γιατί δεν μίλησες; Τον ρωτώ κι εκείνος κοιτά αδιάφορα έξω από το παράθυρο.
        Θα το κρατήσω αυτό το κείμενο και την εισαγωγή που κάνεις του Χίλμαν, θέλω να τα διαβάσω πιο προσεκτικά.

        Υπέροχη και η μουσική σκηνοθετική δουλειά του λατρευτού υιού…. Οι τόνοι που έδινε η βροχή επάνω στα όργανα ήταν μια πανδαισία… για να μη σου πω ότι ζήλεψα απίστευτα την γραφομηχανή στο πάτωμα… μια γραφομηχανή που κάποτε είχα και σε μια μετακόμιση εξαφανίστηκε…

        Φιλιά μαγισσούλα… να τους χαίρεσαι όλους και να σε χαιρόμαστε κι εμείς με τις έξυπνες αναρτήσεις σου 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Κάπου διάβασα, πως η ανθρωπότητα διανύει μια εποχή όπου όλα θα βγουν στο «φως», δεν τολμώ να πω όλα στη διαφάνεια, αν και κρίνοντας απ΄τα τις χώρας μας, έχει αρχίσει αυτό να «δια-φαίνεται»… τόσα σκάνδαλα βγαίνουν στο φως κάθε μέρα και που είσαι ακόμα! 😉
          Στη διαφάνεια των «κοινών» έχει βοηθήσει το internet, αντίθετα απ΄ τα MME που συγκαλύπτουν όπως τα συμφέρουν γεγονότα ή παραφουσκώνουν άλλα… το θέμα είναι εμείς οι ίδιοι να μη φοβόμαστε ν’ ανοίξουμε τη καρδιά μας, να είμαστε ο εαυτός μας και όποιον πάρει ο χάρος! 😉

          ΑΦιλιά γειτόνισσα μου και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, να τα χαιρόμαστε τα παιδάκια μας, ότι και να κάνουν! 🙂

  17. Ένα φιλοσοφημένο μήλο κάτω από μια ψαγμένη μηλιά! Τέλεια!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φωτεινέ μου φίλε…
    Πολύ σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

    Η «ψαγμένη» σου φίλη θέλει να σου κάνει ένα δωράκι, γιατί αισθάνεται ότι θα σου αρέσει…

    http://aixmi.wordpress.com/2014/03/27/%CE%BF-%CF%84%CE%B6%CE%B1%CE%BA-%CE%BA%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BA-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%88%CE%B5%CF%85%CE%B4%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85/

    ΑΦιλιά και απ΄τη μηλιά! 🙂

  19. Ο/Η Αστέρω λέει:

    Κούκλος ο γιος και ταλαντούχος, καλά κάνεις και καμαρώνεις! :))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Αστέρω μου!
      Δεν θα τ’ «ακούσεις», καταλαβαίνω γιατί μας χάνεσαι και χαίρομαι όταν ο κούκλος γιος σε τραβάει κατά δω! (είναι και ελεύθερος!) 😉

      ΑΦιλιά ξενιτεμένο μου κορίτσι και μη χάνεσαι… παρακαλώ! 🙂

  20. Aεπιτέλους αποκρυπτογράφησα το όνομά σου!
    Ανα σου πω επίσης, πως ο γιος σου είναι μια ζωγραφιά! Να τον χαίρεσαι και να την χαίρεται τέτοια μάνα που έχει!… Φαίνεται πως λατρεύει αυτό που κάνει και το υπηρετεί με μεράκι και εντιμότητα. Κι αυτό είναι που μετράει τελικά.
    Αφιλιά πολλά!!!

    (Με τον αγαπημένο Νίκο Πιλάβιο, υπάρχει κάποια σχέση;)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Μαρία, πλάκα δεν έχει το νικ ονοματάκι μου;
      Τώρα αν διαβάσεις και το βιογραφικό-ιστορία της ζωής μου, θα συναντήσεις και τον Παραμυθοσύντροφο μου… (φυσικά και χαίρομαι που είναι και αγαπημένος σου!!!) 😉

      Τώρα που έμαθες (από το blog σου) και με τι «τρόπο» μεγάλωσε το καμάρι μου, πολλά θα σου εξηγηθούν! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! (Το Α, δεν είναι Άιναφετς, είναι Α=Αληθινά, φιλιά!) 🙂

  21. Εεεεε τώρα ξέρεις πάτησες το ευαίσθητο σημείο μου..χι.χ Αιναφέτς μου.. το κοινό μας σημείο.. με την σκηνοθεσία.. εσύ ξέρεις…και πόσο σε καταλαβαίνω..αφού στην ίδια σφαίρα κινούμαστε.. εεε είναι δυνατόν να μην καμαρώνεις μανούλα;;εκτός ότι κάνει φοβερή δουλειά… οι εικόνες με το υγρό στοιχείο υπέροχες ωραίο παιχνίδισμα..!!! αλλά και πιο ωραίος ο σκηνοθέτης..χι.χι!!! εύχομαι και στις Κάννες να τον καμαρώσεις….θα στείλω το βίντεο στην εγγονή μου.. βρίσκεται στην Ολανδία..πολλα συγχαρητηρια.. οι γονείς έκαναν καλή δουλεια.. χι.χι. φιλάκιααααααααααααααα 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να είναι καλά τα παιδάκια και να βρουν το δρόμο σ’ αυτό που αγαπάνε, κάτι εξαιρετικά δύσκολο στην εποχή μας, εμείς βοηθήσαμε όσο μπορούσαμε, τώρα αυτά πρέπει ν’ ανοίξουν τα φτερά τους και να τολμήσουν…
      Ολλανδία είπες, το εγγονάκι σας;
      Εύχομαι να βρει το δρόμο της και ας είναι μακριά, απ΄ότι μου έχεις γράψει είναι απ΄τα σκληρά καρύδια που επιμένοντας νικούν!!! 😉

      ΑΦιλιά στην όμορφη Κρήτη και στον Σμαραγδένιο! 🙂

  22. Ο/Η The Outsider λέει:

    Καλημέρα! Μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα. Πολύ καλό μάτι ο Κωνσταντίνος. Μάτι σπιρτόζικο και με ευαισθησίες που ξέρει να ζυγιάζει το πλάνο δυναμικά. Μου άρεσαν επίσης εξαιρετικά οι γωνίες λήψης του και οι εναλλαγές τους καθώς και η «φωτογραφία». Συγχαρητήρια.

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Κώστα μου για τα συγχαρητήρια… μου άρεσε η κριτική σου ματιά, δείχνει κάποιο που γνωρίζει το αντικείμενο… και δεν σε ρώτησα εκτός απ΄το σχεδόν καθημερινό σου γράψιμο, με τι ασχολείσαι;
    Τώρα πρέπει να ευχόμαστε, αυτή η χώρα να σταματήσει να διώχνει τα παιδιά της!

    ΑΦιλιά και να έχεις ένα χαλαρό Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  24. Ο/Η me (maria) λέει:

    Είναι καταπληκτικός και ταλαντούχος…λατρεύω να βλέπω δουλειές του!!
    Το βίντεο κλιπ είναι αριστούργημα σκέτο!
    Να τον χαίρεστε!!
    Φιλιά πολλά!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστούμε Μαρία μου!
    Νομίζω πως έχει κάνει καλή δουλειά και με το κλιπ, παρόλο που δεν είναι απ΄ τις μουσικές που ακούω συχνά, είναι από τα ακούσματα της νέας γενιάς και των νέων e-φίλων της μπλογκοπαρεούλας! 😉

    ΑΦιλιά και να έχεις εσύ και η οικογένεια σου μια όμορφη βδομάδα! 🙂

  26. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Πόσο χαίρομαι να βλέπω και να διαβάζω χαρούμενες και υπερήφανες μαμάδες για την ευδόκιμη πρόοδο των παιδιών τους! Καταπληκτική η δουλειά, το προώθησα και στην κόρη μου!
    Να είναι γερός, να τον χαίρεσαι κι εύχομαι πάντα επιτυχημένες διαδρομές στο ταλέντο και στη ζωή του! Τα φιλιά και το θαυμασμό μου στην άξια μαμά Στεφανία!

    Υ.Γ. Είναι και κούλος!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Κατερίνα, τι όμορφο συναίσθημα είναι αυτό που μας δίνουν τα παιδιά μας, ακόμα και με τα πιο μικρά, προσωπικά, σ’ αυτές τις δύσκολες εποχές, μου φτάνει να ξέρω πως είναι καλά! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς και το Α=Αληθινά! 🙂

    ΥΓ: Τ’ ότι είναι και ωραίο αγόρι, με «φουσκώνει» υπερηφάνεια ακόμα πιο πολύ!!! χαχαχα! 😉

  28. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Εεεε και κούκλος και γλύκας και τσαχπίνης και ταλαντούχος και ……κυρίως τόσο απλά ζεστά αληθινά χαμογελαστός μάλλον έχει ποτιστεί με πολλά μυστικά ευτυχίας απ’τους μαγισσογονείς που βέβαια βγαίνουν στην δουλειά του !!
    δύσκολο να μην σας ματιάσω αλλά θα το παλέψω 😉

    (ωραιότατη η ανάρτηση «διάφανος» ,χρειαζούμενο πολύ το χαμόγελο της άνοιξης …….μετά απο πολλές στεναχώριες . Ελπίζω να μην ξανααπουσιάσω τόσο πολύ μαγισσούλα μου )

    Πολλά γλυκά φιλιά χαράς που είσαι εδώ σταθερή :-))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είχα ανησυχήσει Ξωτικούλι μου, γιατί «ξέρω» (διαισθάνομαι) πως όταν εξαφανίζεσαι απ΄το παρεάκι, κάτι σοβαρό συμβαίνει… τώρα που γύρισες, ανακουφίστηκα και εύχομαι όχι άλλες στεναχώριες…
      Χαίρομαι επίσης που κατάφερες να διαβάσεις την ανάρτηση «διάφανος» είναι ένα θέμα που τα τελευταία χρόνια με απασχολεί πολύ… βλέπεις υπάρχουν άτομα γύρω μας που δυστυχώς για τα ίδια, η λέξη «διάφανος» φαντάζει σαν ταινία επιστημονικής φαντασίας!. 😉

      Ναι, ναι ναι… Το καμάρι μου, έχει πολλές ικανότητες και δε φτάνει παρά να του ευχηθούμε μέσα σ’ αυτό το χάος όπου εργάζεται, καλή τύχη! 🙂
      Καλή τύχη στα παιδάκια μας!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

      ΥΓ: Για βδομάδες οι αναρτήσεις μου δεν εμφανιζόντουσαν και αυτό δε βοήθησε τη διάθεση μου που ομολογώ πως ήταν ήδη πολύ down… 😦

  29. Ο/Η aristea k λέει:

    Καθυστερημένη αλλά το πρόλαβα το ποστ! Να σου ζήσει και το χαίρεσαι το ομορφόπαιδο !!!
    Πολύ ωραίος στη μίνι συνέντευξη πολύ καλό και το υλικό που μας είχες εδώ!
    Μου αρέσεις που είσαι χαζομαμά!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    Εύχομαι να λυθεί το θέμα με τις αναρτήσεις σου! Έχω χάσει και τίποτα άλλο; Πάω να τσεκάρω ! :)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η λέξη «καθυστέρηση» δεν πρέπει να ισχύει μεταξύ μας Αριστέα μου, μπορεί ο καθένας να πηγαίνει όσο πίσω θέλει και να διαβάζει τις πιο παλιές αναρτήσεις, «εδώ» ο χρόνος έχει άλλη διάσταση, έτσι δεν είναι; 😉

      Όπως όλες οι μαμάδες, είμαι και εγώ χαζομαμά και κάθε φορά που βγαίνει στον αέρα μια δουλειά του γιόκα μου, καμαρώνω!

      Το μόνο που δεν θα ήθελα να χάσεις είναι η ανάρτηση με θέμα «διάφανος» γιατί ξέρω πως και σένα αυτό το θέμα σε καίει!

      ΑΦιλιά και ευχαριστώ για τα τρυφερά σου λόγια! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εσύ Κατερίνα μου πλέον ως μανούλα, θα δεις πόσο γρήγορα θα περάσεις στο club των χαζομαμάδων! 😉

      ΑΦιλιά και ελπίζω να συναντηθούμε το Σάββατο το πρωί, στις «ψηφιακές γειτονιές». 🙂

Σχολιάστε

