Μικροσκοπικά…

Τα μικροσκοπικά ζωύφια, σαλιγκάρια, σκουλικάκια, αράχνες, μέλισσες, πασχαλίτσες κπλ ενέπνευσαν μια ομάδα Γάλλων δημιουργών και έφτιαξαν για την TV μια σειρά με τίτλο «Minuscules», (μικροσκοπικά) που είναι πολύ έξυπνες, τρυφερές και διασκεδαστικές μικρές ιστορίες, έτσι σας δείχνω δυο απ΄τις πιο αγαπημένες μου!

.

 

Και απ΄ τους ίδιους δημιουργούς, μια ανοιξιάτικη τρυφερή ιστορία που νομίζω πως έρχεται να δέσει όμορφα με την ανάρτηση της «Maria-me».

 

 «Η μικρή άσχημη κάμπια».

 

Ελπίζω ν’ απολαύσετε τις μικρές αυτές ανοιξιάτικες ιστορίες και αν έχετε και εσείς αδυναμία στις πεταλούδες, δείτε μια πιο παλιά ανοιξιάτικη μου ανάρτηση.

 

Καλή μας άνοιξη!

 

.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

34 Responses to Μικροσκοπικά…

  1. Ο/Η aristea k λέει:

    Για αυτήν την ανάρτηση ενημέρωση καμία! Αλλά είχα στην προηγούμενη !
    Μάλλον το ίδιο θα συμβαίνει και με τους υπόλοιπους αναγνώστες σου!

    Μου άρεσε η σκέψη σου να συνδυάσεις τα βίντεο με την ανάρτηση της Μαρίας !
    Υπέροχοι ήχοι !
    Φιλάκια πολλά Στεφανία μου! :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Αριστέα μου!
      Λίγα λεπτά αφού άφησες το πρώτο σχόλιο, εμφανίστηκε και ποστάκι, μού έφερες γούρι! 😉
      Έτσι σκέφτηκα να σου αφιερώσω μια ακόμη ανοιξιάτικη ιστορία που δεν βρίσκεται στη παραπάνω συλλογή!

      ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά και καλό μας μήνα! 🙂

  2. Ο/Η dodo λέει:

    Θερμές ευχαριστίες για το θερμό, ανοιξιάτικο χαμόγελο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πάντα «ψαχουλεύοντας» (ξέρεις πια το χούι μου!) βρήκα και ένα lalala πολύ τρυφερό και σου το αφιερώνω, με όλη μου την αγάπη!

      ΑΦιλιά με θερμό ανοιξιάτικο χαμόγελο! 🙂

  3. Ο/Η astria λέει:

    Όπως λέει και η dodo: ανοιξιάτικο χαμόγελο!
    Μα τι καταπληκτική δουλειά! Και με τόσο χιούμορ! Είχα καιρό να δω κάτι τόσο ευχάριστο. Θ’ αναζητήσω και άλλα δικά τους.

    Έίδα και θυμήθηκα και την ανάρτησή σου για τις πεταλούδες, ήταν εξαιρετική.

    Αφιλιά πολλά πολλά και καλό μήνα!

    υγ. χαχαα:))) η ζαβολιάρα πασχαλίτσα κι εκείνη η έκφραση κάθε φορά της αράχνης μετά το τρύπημα του ιστού της… και η παραλλαγή της ιστορίας του «ασχημόπαπου» :)) και το καπάκι για «όστρακο» της κάμπιας όλα τα λεφτά…!!:)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχω ενθουσιαστεί με τα «minuscules» που είναι ατελείωτα, από χθες δεν κάνω τίποτα άλλο (εκτός από το να καίω το φαγητό και να έχω αφήσει τη μετάφραση του «Exploration into insight» του Κρισναμούρτι!) και να βλέπω βιντεάκια και μάλιστα να σκέφτομαι, πια θα άρεσαν σε ποιους χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά καλό μήνα και εύχομαι να είναι χαμογελαστός! 🙂

  4. Ο/Η me (maria) λέει:

    Πολύ όμορφες ιστορίες , δικαιολογημένα είναι αγαπημένες σου…τις χάρηκα πολύ!!
    Σε ευχαριστώ πολύ που τις συνδύασες με τη δική μου ανάρτηση!
    Στον blogger που κοίταξα την είδα την ανάρτηση, αλλά δεν ξέρω πότε την έβαλες κι αν φανερώθηκε αμέσως, ή άργησε…
    Φιλιά πολλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!!

  5. Ο/Η Hengeo λέει:

    Τώρα μου εμφανίστηκε κανονικότατα εμένα οπότε λίγο υπομονή θέλει! Ούτως ή άλλως βέβαια εγώ (και φαντάζομαι και άλλοι που εκτιμούν το χώρο σου), περνάω και αυτόβουλά από το σπιτικό σου για να δω αν υπάρχει κάτι νέο!
    Μου άρεσε ειδικά το δεύτερο βίντεο, στο τέλος αποπνέει μία αισιοδοξία!
    Πολλά ΑΦ!

  6. Καλό μήνα αγαπημένη μου Μαγισσούλα!!! Με πολλά Αηθινά φιλάκια!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλά πολλά ευχαριστώ που δεν ξεχνάς την ΚΜΝΒ (Καλή, Μάγισσα, Νεράιδα, του Βοσπόρου) όπως με αποκάλεσες και εσύ όταν άνοιξα αυτό το blog! 😉

      ΑΦιλιά ΑΑΦΓιάννη μου και να έχεις και εσύ ένα υπέροχο Απρίλη! 🙂

  7. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Απαιχτα τα καταδιωκτικά!!! Και η κάμπια βεβαίως, αλλά σαν τα καταδιωκτικά τίποτα!!!

    Καλή Ανοιξη!

    ΥΓ: Miracolo! Miracolo di Santa Lucia! Με το που ανοίγω τον blogger νάτη φάτσα μόστρα Αϊναφετς και μάλιστα λέει πριν 47 δευτερόλεπτα! Εντάξει, νωρίτερα ήταν απ’ότι βλέπω από τα σχόλια, αλλά δεν σε αγνόησε αυτή τη φορά, μεγάλη υπόθεση αυτό, μεγάλο βήμα! -αλλά μην επαναπαύεσαι, ετοίμαζε σιγά σιγά τα σέα σου τα μέα σου να μας έρθεις στον blogger…

    Και καλή μετακόμιση!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! είδες Constantin, πως η Santa Lucia κάνει και θαύματα; 😉

      Λέω πάντως να επαναπαυτώ κομμάτι, με κούρασαν τα ιντερνετικά ακροβατικά!

      Πάρε και εσύ ένα σχετικό (θα δεις στο τέλος, το σχετικό) δωράκι!

      ΑΦιλιά ανοιξιάτικα και από την wordpress! 🙂

  8. Ο/Η mariela λέει:

    Τέλεια… και τα δύο!!! μου έφτιαξες τη διάθεση, χαμογέλασα πολύ πλατιά ένοιωσα τόσο τρυφερά….. αγάπησα τη μικρή κάμπια όπως ίσως κατάλαβες….
    πολλά πολλά φιλάκια και φυσικά «Καλή μας άνοιξη»

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όπως κατάλαβες Μαρίελα μου, την έχω «καταβρεί» με τα minuscules! 😉
      Και για μένα η μικρή κάμπια είναι μάλλον η καλύτερη και σίγουρα η πιο τρυφερή απ’ όλες τις ιστορίες! 😉
      Σου έχω και μια άλλη, πιο ρομαντική και σίγουρα ανοιξιάτική, ελπίζω να σου αρέσει!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά με πολλές όμορφες δημιουργίες! 🙂

  9. Ο/Η ekfrasou λέει:

    ειναι πολυ χαριτωμενα! πολυ ομως!
    και η καμπια δεν ειναι ασχημη, ειναι πολυ γλυκια και τσαχπινουλα! 🙂
    καλο μηνα φιλη μου!
    με υγεια και χαρα!

    φιλακια! ❤

  10. Ο/Η xromatisti λέει:

    Στην αρχή είπα «πώπω» με φόβο. Με δισταγμό τόλμησα και πάτησα το play και σιγά-σιγά η αποστροφή έφυγε και ήρθε το χαμόγελο. Πολύ ωραία που μας άνοιξες ένα νέο παράθυρο στη φύση και μας γνώρισες αυτή την ωραία δουλειά!
    Καλό μήνα!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχαχα! Πολύχρωμη μου, είδες μαμούνια και είπες ωχ, ε;
    Τώρα να δεις τι βρήκα για σένα και αυτό το video είναι εσωτερικού χώρου… και έχει αγωνία αλλά πάνω απ΄όλα είναι μια εκπληκτική ιστορία μαμουνο-αλληλεγγύης ! 😉

    ΑΦιλιά και καλό ανοιξιάτικο μήνα! 🙂

  12. Ο/Η Levina λέει:

    Να σου γράψω καλό μήνα τώρα γιατί όπως το βλέπω μέχρι το πρωί θα είμαι εδώ να
    γελάω με τα βιντεάκια !
    Είμαι στο τρίτο και προχωράω ακάθεκτη … αυτή η αράχνη έχει βρει μεγάλο μπελά!! χαχαχα…
    Απίθανα Στεφανία μου, τις λατρεύω αυτές τις μικρές ιστορίες με τα animation και όπου τις βρω
    κάθομαι και χαζεύω… έχω κι εγώ μια καλή συλλογή από παρόμοιες…
    Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου…
    σε φιλώ πολύ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και θ’ αρχίσουμε με ευχές για ένα καλό μήνα!
      Δυο μέρες τώρα, χαλαρώνω (όσο μου το επιτρέπει το γνωστό τρέξιμο!) ψάχνοντας να αφιερώσω βιντεάκια, έχω βρει πολλά που δεν είναι στο πρώτο βίντεο που έχει μέσα μόνο 12, ενώ έχουν κάνει 78!!! 😉

      ΑΦιλιά και καλή μας δύναμη με τις ανοιξιάτικες- αγροτικές (και όχι μόνο) εργασίες μας! 🙂

  13. Ο/Η Margo λέει:

    Εδώ έχει πολύ δουλειά, μετά τα δύο επίσημα θα συνεχίσω με τα των σχολίων 😉
    Απίθανα είναι έξυπνα και αστεία! Ευχαριστώ για το χαμόγελο 🙂

    Πολλά πολλά ΑΦάκια!!!!!!!!!!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σκέφτηκες Margo μου, να δείξεις κανένα «minuscules» και στα δικά σου, «μικρούτσικα» ;
    Νομίζω πως θα τους αρέσουν πολύ!
    Πάντως σίγουρα μας χαλαρώνουν και αφήνουν ένα μεγάλο χαμόγελο… αυτό θέλουμε και εμείς! 😉

    ΑΦιλιά και ευχές για ένα καλό ανοιξιάτικο μήνα! 🙂

  15. Μπήκα για να σΧολιασω οτι εχεις γραψει είδα τα δύο σου υπεροχα και χαμογελαστά βιντεακια.. ξετρελάθηκα..με την πασχαλίτσα..χι.χι.. και πήγα με την προτροπή σου στις πεταλούδες σου που έμεινα απο τα χρώματα τους.. και κατέβαινα να σου αφήσω σχόλιο.. Μαγισσούλα μου.. αλλά έπαθα πλάκα με το πως βαζεις τα βίντεο στα σχόλια. σου.. και επειδή και εμένα μου άρεσαν τα πρώτα και η ώρα που τα είδα είναι προχωρημένη.. εννοείται.. οτι θα ξαναπεράσω να τα δώ όλα…μολις μπορέσω… έχεις την καληνυχτα μου και ενα καλό ξημέρωμα….. τέτοια ώρα… να έχεις εναν όμορφο και χαμογελαστό μηνα…… φιλάκιαααααααααα.!!!!:) 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Ρούλα μου, τι παθαίνει κανείς αν αρχίσει να βλέπει αυτή την καταπληκτική σειρά;
      Το πρώτο video έχει 14 και όταν ανέβασα το ένα, δεν ήξερα πως έχει άλλα τόσα! (13)
      Στη συνέχεια ανακάλυψα πως έχουν φτιάξει 78!!! και όπως μπορείς ίσως να φανταστείς, για δυο μέρες είχα αφήσει σχεδόν όλες μου τις υποχρεώσεις και έβλεπα ζωάκια! 😉

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχουμε ένα χαμογελαστό μήνα! 🙂

  16. Ο/Η Ginger λέει:

    Τις λατρεψα μαγισουλα μου και χαρηκα τοσο που η γλυκεια πασχαλιτσα ξεφυγε απ ολους τους κινδυνους και τις παγιδες, κι εμενα περισσοτερο αυτη η ιστιρια μου αρεσε. Μαλιστα θα ψαξω να βρω κι αλλες.

    Ηθελα επισης να σου πω οτι βγαζοντας τα αγαπημενα μου μπλογκ απ τη σελιδα μου εχασα τον μπουσουλα κυριολεκτικα, ετσι σας εφτιαξα μοα σελιδα καταδικη σας για να μη σας χανω λαι μαλοστα ο καθενας σε δικο του σπιτακι. Κοιταξε εδω….

    http://ginger-scafe.blogspot.gr/

    Φιλακια και σ αγαπω πολυ, ξερεις! Εχω τελικες ημερομηνιες, θα τα πουμε κατ ιδιαν οταν μπορεσεις

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! Gingeroula μου, πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν αυτά τα βιντεάκια και ναι, θυμάμαι πως σου αρέσουν οι πασχαλίτσες που όπως ίσως διαπίστωσες μαζί με τις αράχνες, είναι τα αγαπημένα ζωάκια της σειράς….(και έχουν φτιάξει 78) στο link έχει όλο τον κατάλογο! 😉

    Το είχα ανακαλύψει το cafe σου, είναι ήδη στο blogroll μου!!!
    Όσο για τις ημερομηνίες, θα φτιάξω το πρόγραμμα μου σύμφωνα με το δικό σου/σας! 😉

    ΑΦιλιά αγαπημένη μου και θα σου στείλω mail, για να πούμε και αλλιώς! 🙂

Σχολιάστε

