Η μοναχική Εύα…

Μου έστειλαν μια διασκεδαστική μικρή ιστορία που θα μπορούσε να είναι και ανέκδοτο!
Μπορεί και να τη γνωρίζετε, νομίζω πάντως πως θα διασκεδάσει σίγουρα «πολλές»!

 eveEve by Anna Lea Merritt
1844-1930

 Η Εύα καθόταν στους κήπους του Παραδείσου με μια πολύ θλιμμένη έκφραση στο πρόσωπο της, όταν ξαφνικά άκουσε τη φωνή του Θεού να τη ρωτάει:

—Τι δεν πάει καλά στη ζωή σου;

– Δεν έχω με ποιον να μιλήσω, απάντησε.

-Δεν θέλω να στεναχωριέσαι, γι αυτό θα σου δημιουργήσω ένα σύντροφο και θα τον ονομάσω «άνδρα». Φυσικά θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να μην είσαι μόνη, συνέχισε ο θεός, αλλά ακόμα κι έτσι δεν υπόσχομαι πολλά, καθώς εσύ έχεις ήδη πάρει τα καλύτερα στοιχεία και δεν πρέπει να πλάσω δύο ίδια πράγματα. Το καινούριο αυτό δημιούργημα μου θα είναι ατελές, θα του λείπει ένα πλευρό, θα λέει πολλά ψέματα και, όταν αισθάνεται ανασφάλεια, θα φέρεται υπεροπτικά.

—Κανένα προτέρημα;

—Σκέφτομαι. Ίσως, για να μην ανησυχείς για την τροφή, θα είναι πιο επιδέξιο όταν θα χρειάζεται να κυνηγήσει ζώα. Ωστόσο, μην σου προκαλέσει εντύπωση αν θα είσαι αναγκασμένη να ακούς διάφορες ιστορίες για τις ικανότητες και το θάρρος του πριν τα παραδώσει για να φαγωθούν.

—Τουλάχιστον θα σκοτώσει λιγάκι τη μονοτονία αυτού του Παραδείσου, είπε η Εύα.

—Συμφωνώ, θα φέρεται όμως σαν παιδάκι και θα διασκεδάζει με ανοησίες, παραδείγματος χάριν καβγαδίζοντας και κλοτσώντας μια μπάλα.

—Ακόμα κι έτσι θα είναι καλύτερα από το να είμαι μόνη μου όλη μέρα, επέμεινε η Εύα.
Ο θεός σκέφτηκε και ξανά σκέφτηκε και τέλος είπε:

—Εντάξει. Όμως, επειδή εκτός απ’ όλα τα άλλα θα είναι και πολύ ματαιόδοξος, πρέπει να θέσω έναν όρο.

—Και ποιος είναι αυτός;

—Πρέπει να τον αφήσεις να πιστεύει ότι δημιουργήθηκε πρώτος.

Paulo Coelho

Για όσους δεν γνωρίζουν το βιογραφικό και το έργο του Paulo Coelho δείτε εδώ.

.

Προσωπικά μου έκανε εντύπωση που ένας άνδρας έγραψε με χιούμορ μια παρόμοια ιστορία!

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

24 Responses to Η μοναχική Εύα…

  1. Ο/Η Margo λέει:

    Η τελευταία σου πρόταση ήταν ακριβώς η σκέψη μου όταν είδα ποιος το έχει γράψει.
    Σκέφτηκα προς στιγμήν να το διαβάσω στο έταιρο ήμιση αλλά μετάνοιωσα. Αρκεί που το ξέρω εγώ, χε χε 🙂

    Καλό ξημέρωμα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι σχέσεις είναι ότι πιο δύσκολο και σ’ αυτό όλοι συμφωνούμε και αν δεν το διασκεδάσουμε λιγάκι, δεν μας βλέπω καθόλου καλά, ειδικά τώρα και με την οικονομική κρίση! 😉

      Αυτή η ανάρτηση είναι γυναικεία υπόθεση… και ως γυναίκες μαθαίνουμε να κρατάμε για μας πολλά… και καλά κάνουμε!

      ΑΦιλιά μ’ ένα μεγάλο χαμόγελο! 🙂

  2. ωραιος.. μα ειναι εξυπνος ο Κοελιο και εμπορικος κι εννοω οτι ξερει τι γραφει και που απευθυνεται μαγισσουλα μου γλυκια σμουτςςςςςςςςςςςς

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά… είναι από τα αρσενικά που «ξέρουν» τι κάνουν! χαχαχα! μόνο που και εμείς είμαστε από τα θηλυκά που ξέρουμε πως να το εκμεταλλευτούμε! 😉

      ΑΦιλιάαααααααααααααααααααααααααα! ❤

  3. Ο/Η Hengeo λέει:

    χμμ.. προδότης αυτός ο παύλο από τέτοιος, προδότης του αντρικού φύλου! η παναντρική συνέλευση θα πρέπει να πάρει θέσΗ άμεσα, άκου εκεί! χαχαχαχαχαχα!

    ΑΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχαχα! Γιώργο μου!
      Ξέρω ότι είσαι απ΄τους «καλούς» αντιπροσώπους του αρσενικού είδους, γι αυτό και έχεις πολλές φίλες και μάλλον δεν είσαι και πολύ της μπάλας, άρα δε σε παίρνει και πολύ η μπάλα! 😉

      ΑΦ! 🙂

  4. Ο/Η Levina λέει:

    Τώρα κατάλαβα…
    Αμ έτσι πες μου Στεφανία μου… τώρα δικαιολογούνται πολλά και δίνονται
    απαντήσεις σε αρκετές απορίες μου!
    Πως στο καλό δημιουργήθηκε αυτό που δεν κοιτά ποτέ την καμπούρα του
    και κολλάει κάθε ρετσινιά στην θηλυκή του εκδοχή;

    Πάντως το καλό να λέγεται ! Είναι άριστος κυνηγός… ότι τρέχει εμπρός του
    μανία να το κυνηγήσει… από κατσαρίδα μέχρι κουνιστή γάμπα 🙂

    Υγ. Margo… τέτοια λάθη δεν τα κάνουν κορίτσι μου!!!

    Εύχομαι σε όλους καλή Μεγάλη Εβδομάδα ….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Άρα: Μόνο το χιούμορ μας σώζει!!! 😉
      Όχι καλά έκανε η Margo…καλά κάνουν όσες κρατάν όχι μόνο τέτοιες αλήθειες για τον εαυτό τους αλλά και σοβαρότερες…
      Μήπως τελικά όσα λιγότερα λες, τόσο το καλύτερο, έτσι έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο!… και άσε τους να νομίζουν πως είναι οι καλύτεροι! χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά και καλές πασχαλινές προετοιμασίες! 🙂

  5. Ο/Η joan petra λέει:

    Μη σου πω πως της είπε και λίγα, δεν της τα αποκάλυψε όλα!! Οκ, χιούμορ κάνω, όλοι έχουμε θετικά και αρνητικά ανεξαρτήτως φύλου. Πολλά φιλιά!

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σίγουρα λίγα της είπε, γιατί αν ήξερε όλη την αλήθεια η Εύα, θα έλεγε: «Καλύτερα μόνη»!!!!!!!!!!!!!! 😉

    Όσο μπορούμε και αυτοσαρκαζόμαστε (και τα δυο φύλλα) δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα!

    ΑΦιλιά πάντα με το χαμόγελο! 🙂

  7. Ο/Η dodo λέει:

    Is God He or She?
    😉

  8. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Kαλησπέρα Στεφανία μου καλή!
    Πολυ διασκεδαστική ανάρτηση τούτη!
    Αχ αυτη η Έυα έχω να πω! χαχαχαχα

    * Πριν λιγο διαβασα το σχόλιο που μου άφησες στο κυνήγι και ειλικρινά συγκινήθηκα πάρα πάρα πολύ! Ενα μεγάλο ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου που και πάλο λίγο ειναι για όσα με έκανες να αισθανθώ! Απο τα ομορφότερα πράγματα που μου εχουν πει ποτε!

    Να εισαι παντα καλα και να περνας ομορφα ευχομαι! Φιλακια πολλα! ❤

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πάντα μου αρέσει να διασκεδάζω τις καταστάσεις- σχέσεις μας! 😉

    Όταν αφήνω σχόλιο, αφήνω τη καρδιά μου να μιλήσει και «έτσι» αισθάνθηκα διαβάζοντας το ποίημα σου!

    ΑΦιλιά πολύ χαρούμενα! ❤

  10. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Και τι έγινε αν νομίζει πως γεννήθηκε και είναι πρώτος και καλύτερος;
    Ας τον αφήσουμε να χαίρεται…

  11. Ο/Η me (maria) λέει:

    Πολλές υποχωρήσεις έκανε η Εύα και τις πληρώνουμε ακόμα…χαχα!
    Να είσαι καλά….αν και δεν πολυσυμπαθώ τον Κοέλιο αυτό ήταν πετυχημένο…!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συμφωνώ για τον Κοέλιο… έψαξα να βρω και κάτι άλλο δικό του που να με αντιπροσώπευε και τα βρήκα όλα πολύ εμπορικά! 😉

      ΑΦιλιά Μαρία μου και καλό ηλιόλουστο Σ/Κ! 🙂

  12. Ο/Η Evi λέει:

    χαχαχαχα, πολύ καλό μαγισσούλα μου!!! δεν το είχα ξαναδιαβάσει!! όλο αμαρτίες αυτή η Εύα, χαχα, η πολυλογία της γυναίκας!!! 🙂 πως περάσατε το Σάββατο αλήθεια? μακάρι να ήμουν και γω Αθήνα να ερχόμουν! φιλάκια πολλά!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Εύη μου, είμαστε πολυλογούδες, δεν έχουμε καταλάβει πως «η σιωπή είναι χρυσός»…
    Παρέα θέλαμε; ε! καλά να πάθουμε τώρα… άντε βρες την ησυχία σου! χαχαχαχα !! 😉

    Στις «ψηφιακές γειτονιές» είδα όλο γυναίκες πχ: στις 100 γυναίκες- μανούλες, δυο άνδρες- μπαμπάδες!!! 😉
    Η οργάνωση ήταν άψογη και πήρα θάρρος γιατί είδα (πάλι!) πως υπάρχουν πολλοί που την αλλαγή που όλοι μας ζητάμε, την κάνουν πράξη!
    Συνάντησα και πολλές φίλες bloggers και αυτό ήταν πολύ συγκινητικό!

    ΑΦιλιά πολλά και καλό μας Σαββατοκύριακο! 🙂

  14. Η εκδοχή του Κοέλιο δεν είναι βάσιμη. Πρώτο δημιούργημα του Θεού ήταν ο άντρας.
    Και σύμφωνα με έγκυρες μαρτυρίες, όταν ο Θεός έπλασε τον άντρα, μονολόγησε «Μπορώ και καλύτερα!…» 🙂
    Στεφανία μου, όποια κι αν ήταν η σειρά, νομίζω πως μόνο μέσα απ’ τη συνύπαρξη μπορούμε να υπάρχουμε.
    Φιλιά πολλά και ελπίζω στις επόμενες ψηφιακές γειτονιές να συμμετέχω κι εγώ.

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχαχα! Μαρία μου! 😆
    Χαίρομαι όταν η παρεούλα μπορεί και χαλαρώνει με παρόμοιες μικρές ιστορίες και είναι κάτι που νομίζω πως όλοι μας έχουμε ανάγκη στις μέρες μας! 😉

    ΑΦιλιά και να έχουμε μια όμορφη Κυριακή! 🙂

Σχολιάστε

